iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ijlend van de Corona zag ik het masterplan ineens.
De shitcoin whales / traders hebben altseason heel slim naar voren gehaald. Dit is een tussenfase. Consensus is dat we de bearmarkt verlaten hebben en niemand durft te shorten omdat de SEC toch ieder moment die goedkeuring kan geven ondanks dat het waarschijnlijk pas rond 10 januari gaat gebeuren. Perfect om lekker shitcoins te traden.
Straks, na goedkeuring ETF, komt de mega hype voor BTC op gang. Alle boomers die aan het kerstdiner zitten kunnen dan met hun broker account dat internetmuntje kopen (althans, exposure, niet het echte muntje maar dat maakt voor de hype niet uit). Zodra die hype op zijn hoogtepunt is, gaat BTC zo hard dat de alts simpelweg niet meer in beeld komen deze cycle.
Ik zou zeggen: lift tot begin januari nog even mee op de groene candles bij de alts, daarna is het klaar.
Disclaimer: kneiterlong BTC, mini long alts (maar met tegenzin, vind het allemaal prut)
[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-12-2023 16:14 ]
En een Ethereum ETF?BTC100K2021 schreef op zondag 24 december 2023 @ 16:12:
Van dit altcoin geweld in deze fase van de cycle snapte ik niks.
Ijlend van de Corona zag ik het masterplan ineens.
De shitcoin whales / traders hebben altseason heel slim naar voren gehaald. Dit is een tussenfase. Consensus is dat we de bearmarkt verlaten hebben en niemand durft te shorten omdat de SEC toch ieder moment die goedkeuring kan geven ondanks dat het waarschijnlijk pas rond 10 januari gaat gebeuren. Perfect om lekker shitcoins te traden.
Straks, na goedkeuring ETF, komt de mega hype voor BTC op gang. Alle boomers die aan het kerstdiner zitten kunnen dan met hun broker account dat internetmuntje kopen (althans, exposure, niet het echte muntje maar dat maakt voor de hype niet uit). Zodra die hype op zijn hoogtepunt is, gaat BTC zo hard dat de alts simpelweg niet meer in beeld komen deze cycle.
Ik zou zeggen: lift tot begin januari nog even mee op de groene candles bij de alts, daarna is het klaar.
Disclaimer: kneiterlong BTC, mini long alts (maar met tegenzin, vind het allemaal prut)
Ik drink er vanavond nog maar eentje op
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Kda is zeker prima. Heb ook nog een bag in Chainweaver staan. Dat is hodl spul. Maar daa rligt de gemiddelde prijs op 3 dollar ofzo. Ken ook wat nederlandse devs die er aan werken.r6aw schreef op zondag 24 december 2023 @ 15:10:
[...]
Kadena is echt een pareltje man. 3 jan coinbase listing als ik het goed heb
Mijn grootste bag is Kda 😊
Vandaag wel dikke trades gemaakt op kda, flux en egld. Blij mee.
Rose is ook een toppertje, met dank aan wat X’ers die ik volg en rose al een tijdje shillenjdiezrequejo schreef op zondag 24 december 2023 @ 16:23:
Die Rose is ook lekker aan het knallen!
Ik drink er vanavond nog maar eentje op
Long loopt van af 9 ct, 12ct eerste TP en gehit ondertussen. 2e TP op 18ct
415% and couting
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
KDA de enige coin van mijn misschien wel 100+ maar ik wat van ben kwijt geraakt met versturen. Was van de Chrome extensie wallet naar coinmetro en beide geven elkaar de schuld. Gingen ook van gewone adressen naar k... Adressen en je hebt verschillende chains. Wat een ellende. Wilde je een dex gebruiken zat het op een andere chain en moest je crossswap doen en die mislukte dan. Moest je 1 of andere gure we gedoe draaien om het te fixen. Wat een ongelooflijke shitcoin.STIMPPYYY schreef op zondag 24 december 2023 @ 16:52:
[...]
Kda is zeker prima. Heb ook nog een bag in Chainweaver staan. Dat is hodl spul. Maar daa rligt de gemiddelde prijs op 3 dollar ofzo. Ken ook wat nederlandse devs die er aan werken.
Ik heb ze nog veel hoger gekocht toen we vanaf de vorige ATH naar beneden gingen. Toch al weer flink in de plus, mede (vooral) mogelijk gemaakt door stakingTh1x4nG schreef op zondag 24 december 2023 @ 16:40:
DOT eindelijk boven mijn gemiddelde, joepie. Ooit mijn eerste stuks op $18 gekocht, dat was een vergissing.
Inmiddels een corrctie gehad 😀knakworst schreef op zondag 24 december 2023 @ 10:54:
[...]
Had.
@zwembroek
Eventjes +50 op de daily.
Smerige memecoin.
You win some you loose some, achteraf had je die sol trade open moeten laten 😀Taro schreef op zondag 24 december 2023 @ 16:11:
[...]
SL nog niet geraakt, maar mag nu wel weer up:
[Afbeelding]
In het ergste geval de gisteravond verdiende DOT'jes weer kwijt.
Ellende = underground madnessDJ-Promo schreef op zondag 24 december 2023 @ 17:02:
[...]
KDA de enige coin van mijn misschien wel 100+ maar ik wat van ben kwijt geraakt met versturen. Was van de Chrome extensie wallet naar coinmetro en beide geven elkaar de schuld. Gingen ook van gewone adressen naar k... Adressen en je hebt verschillende chains. Wat een ellende. Wilde je een dex gebruiken zat het op een andere chain en moest je crossswap doen en die mislukte dan. Moest je 1 of andere gure we gedoe draaien om het te fixen. Wat een ongelooflijke shitcoin.
De DOT trade loopt nog, SL niet geraakt, dus kan nog positief eindigen.zenith schreef op zondag 24 december 2023 @ 17:18:
[...]
You win some you loose some, achteraf had je die sol trade open moeten laten 😀
De SOL positie heb ik zoals gisteren hier aangegeven daarna weer geopend. Zo werd ik vanochtend wakker, dus no worries
:fill(white):strip_exif()/f/image/Uz8pv36aDmjxgB7tIsNkD0b6.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/NshKvLZH7UPWZAPrlzjHhOY0.png?f=user_large)
Het verlies op DOT als de SL wordt geraakt is kleiner dan de gains op SOL vandaag, dus ik vind alles prima.
Maar zie wel dat de 100 geen belemmering was… om in het achterhoofd te knopen voor de 100k volgend jaar, of begin 25!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
[ Voor 96% gewijzigd door ybos op 24-12-2023 17:54 ]
De markt houdt geen rekening met jouw aankopen. Van de comments van wat courses is dat de verkeerde insteek.Darrell schreef op zondag 24 december 2023 @ 17:23:
Ik ben eruit hoe ik deze periode aan wil vliegen, ik heb naast btc een aantal shitcoins. Als die 10% groter worden dan de btc waarde in mijn pf gaat die 10% naar bitcoin.
Kak man. Dat is wel heel zuur. Mee eens dat het te ingewikkeld is nog. Dex heb ik nog niet gebruikt op kadena.DJ-Promo schreef op zondag 24 december 2023 @ 17:02:
[...]
KDA de enige coin van mijn misschien wel 100+ maar ik wat van ben kwijt geraakt met versturen. Was van de Chrome extensie wallet naar coinmetro en beide geven elkaar de schuld. Gingen ook van gewone adressen naar k... Adressen en je hebt verschillende chains. Wat een ellende. Wilde je een dex gebruiken zat het op een andere chain en moest je crossswap doen en die mislukte dan. Moest je 1 of andere gure we gedoe draaien om het te fixen. Wat een ongelooflijke shitcoin.
Zal wel aan de schultenbrau liggen maar heb echt geen idee wat je zegt.Coldcat schreef op zondag 24 december 2023 @ 18:01:
[...]
De markt houdt geen rekening met jouw aankopen. Van de comments van wat courses is dat de verkeerde insteek.
Ja dat was niet heel fijn. Ben benieuwd hoe KDA het gaat doen. Wat nu de status is van die chain en dapps weet ik niet.STIMPPYYY schreef op zondag 24 december 2023 @ 18:50:
[...]
Kak man. Dat is wel heel zuur. Mee eens dat het te ingewikkeld is nog. Dex heb ik nog niet gebruikt op kadena.
Fijne avond
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:07:
Als dat gekloot met shitcoins niet binnen 24h ophoud voorspel ik een rood doorlopen kerst.
Fijne avond
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Die gaat ook nog wel een keertje vliegenDJ-Promo schreef op zondag 24 december 2023 @ 17:18:
Zelf Matic gekocht die moet nog gaan.
Een deel daarvan staan nog vast en komen volgens een vesting schedule vrij.zwembroek schreef op zondag 24 december 2023 @ 15:53:
Wen FTX Solana market sell .
2023 is het jaar van Solana. 2024 het jaar van Ethereum met spot ETF hype?
2024 jaar van Eth? Ik vrees het niet. Denk dat SOL eind 2024 hoger staat dan Eth.
BeyondThunder schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:35:
[...]
Een deel daarvan staan nog vast en komen volgens een vesting schedule vrij.
2024 jaar van Eth? Ik vrees het niet. Denk dat SOL eind 2024 hoger staat van Eth.
Zero.
YouTube: I Predict Solana Will Surpass Ethereum in 2024
Snel over met Eth als je straks $300 per Tx moet betalen.
[ Voor 16% gewijzigd door BeyondThunder op 24-12-2023 19:41 ]
Gewoon je voordeel mee doenanti elppa schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:07:
Als dat gekloot met shitcoins niet binnen 24h ophoud voorspel ik een rood doorlopen kerst.
Fijne avond
Is dat een dreigement? Iemand de AIVD al ingelicht?anti elppa schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:07:
Fijne avond
Gipsy King schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:48:
Hoe zou het zijn op ADA island ? Het is maar still bij Don Charles... Iemand met een goede analyse ?
Zero.
BeyondThunder schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:35:
[...]
Een deel daarvan staan nog vast en komen volgens een vesting schedule vrij.
2024 jaar van Eth? Ik vrees het niet. Denk dat SOL eind 2024 hoger staat van Eth.

Dit resulteerd erin dat het alweer een tijd geleden is geweest dat ik zoveel cash beschikbaar had om kooporders in te schieten. Als BTC een duik neemt wordt dat er allemaal mooi ingeruild voor verse sats, of nieuwe shit als de koersen enorm zakken.
Hoop te zien dat ADA op korte termijn de 0,69 doorbreekt, natuurlijk is de andere kant opGipsy King schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:48:
Hoe zou het zijn op ADA island ? Het is maar still bij Don Charles... Iemand met een goede analyse ?
ook goed mogelijk, op dit moment gaat er ook
een hoop geld in andere coins om dat zal ook niet veel goeds voor ADA doen. Anyway Hodl
Zo dacht ik vanmorgen welke coin nog niet echt was vertrokken in het Polkadot ecosysteem. Trac gekocht dus. Ik zou eigenlijk geen alts meer kopen maar dit is wel een hele snelle manier om meer BTC en ETH te verkrijgen.jvel92 schreef op zondag 24 december 2023 @ 09:54:
Mooi hoe dat werkt. Ruim 1,5 maand terug schreef ik over SOL en de kansen die er lagen in dat ecosysteem met betrekking tot airdrops. SOL stond toen begin 50 USD. Een enkeling had interesse. Nu staat SOL boven de 100 en het gaat er al een aantal pagina’s over.
ADA mag eerst even terug naar beneden ⬇️ 😁Pinsa schreef op zondag 24 december 2023 @ 20:25:
[...]
Hoop te zien dat ADA op korte termijn de 0,69 doorbreekt, natuurlijk is de andere kant op
ook goed mogelijk, op dit moment gaat er ook
een hoop geld in andere coins om dat zal ook niet veel goeds voor ADA doen. Anyway Hodl
En hoe, eindelijk….WillemdeZijger schreef op zondag 24 december 2023 @ 21:19:
QNT is gelukkig ook weer wakker.
Niet te laat om nog in te stappen 🚶♀️
[ Voor 13% gewijzigd door STIMPPYYY op 24-12-2023 22:04 ]
Etf afgekeurd? Of gewoon n beetje stoom afblazen?
Ik lul ook zomaar wat
Op zondag? Lijkt me stug 😎shovelhead1340 schreef op zondag 24 december 2023 @ 23:17:
[...]
Etf afgekeurd? Of gewoon n beetje stoom afblazen?
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 25-12-2023 00:20 ]
Wij zitten lekker ergens veraf in een huisje met de kerstdagen, bevalt best.Taro schreef op maandag 25 december 2023 @ 00:09:
Welterusten en succes/sterkte morgen bij het Kerstdiner...
[Afbeelding]
Taro schreef op maandag 25 december 2023 @ 00:09:
Welterusten en succes/sterkte morgen bij het Kerstdiner...
[Afbeelding]
Kadena doet het echt geweldig! KdaSTIMPPYYY schreef op zondag 24 december 2023 @ 16:52:
[...]
Kda is zeker prima. Heb ook nog een bag in Chainweaver staan. Dat is hodl spul. Maar daa rligt de gemiddelde prijs op 3 dollar ofzo. Ken ook wat nederlandse devs die er aan werken.
Benieuwd of deze nog een sprintje trekt vandaag. Zou mij niets verbazen als kda richting de 2 of 2,5 usd gaat (in die buurt van resistance).
Helaas sprintje van 1.10 naar 1,68 gemist. BTC was te zwak. Vind het nog steeds niet overtuigend..
Aave heb ik ook nog wel veel van, die moet toch echt een keer uitbreken als btc stand houdt
[ Voor 10% gewijzigd door STIMPPYYY op 25-12-2023 09:38 ]
btc gaat ook nog stuk verder naar beneden.....en die bak drek gaat nog vele malen harder het riool inSTIMPPYYY schreef op maandag 25 december 2023 @ 09:24:
[...]
Benieuwd of deze nog een sprintje trekt vandaag. Zou mij niets verbazen als kda richting de 2 of 2,5 usd gaat (in die buurt van resistance).
Helaas sprintje van 1.10 naar 1,68 gemist. BTC was te zwak. Vind het nog steeds niet overtuigend..
Aave heb ik ook nog wel veel van, die moet toch echt een keer uitbreken als btc stand houdt
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hoop het, zit volledig in stables nu op mn hodl porft na. Mooie dag gewenst allenanti elppa schreef op maandag 25 december 2023 @ 09:59:
[...]
btc gaat ook nog stuk verder naar beneden.....en die bak drek gaat nog vele malen harder het riool in
🤞Let's get this shit show on the road againanti elppa schreef op maandag 25 december 2023 @ 09:59:
[...]
btc gaat ook nog stuk verder naar beneden.....en die bak drek gaat nog vele malen harder het riool in
Geldt dat ook in zo'n gebroken weekie als dit?Taro schreef op maandag 25 december 2023 @ 11:13:
Vergeet INJ niet he? En dan evt. van woensdag op donderdag wisselen voor SOL. Geen garanties uiteraard...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
… of fluf je nog wat extra fiat met DCA in Bitcoin, vanaf januariPinsa schreef op maandag 25 december 2023 @ 12:37:
Dit voelt als history repeats december 2017 gingen ook meerdere alts rete hard, waarna er in Januari een enorme dump begon (bear market). Het enige wat dit keer anders is is die spot ETF en de halving. Stappen jullie deels of helemaal al uit ?
Maktub
Dat is ook een mogelijkheid… Bedoelde meer als de boel in elkaar zakt uitstappen en daarna weer instappen altijd lastig vooraf te bepalen. Achja crypto will be crypto bijna nooit precies te voorspellen dus laat ik maar Hodlen. Geen zin om de trein te missen mocht deze toch vertrekkenMrMrq schreef op maandag 25 december 2023 @ 12:45:
[...]
… of fluf je nog wat extra fiat met DCA in Bitcoin, vanaf januari
Grtz
Ik heb geleerd dat ik geen trade ben. Nu is het temporiseren van mijn DCA toch een beetje traden, maar dat is (voor mij) wat minder risicovol dan in and out.Pinsa schreef op maandag 25 december 2023 @ 12:51:
[...]
Dat is ook een mogelijkheid… Bedoelde meer als de boel in elkaar zakt uitstappen en daarna weer instappen altijd lastig vooraf te bepalen. Achja crypto will be crypto bijna nooit precies te voorspellen dus laat ik maar Hodlen. Geen zin om de trein te missen mocht deze toch vertrekken![]()
Grtz
Maktub
Uitcashen in BTC, dan win je altijdPinsa schreef op maandag 25 december 2023 @ 12:51:
[...]
Dat is ook een mogelijkheid… Bedoelde meer als de boel in elkaar zakt uitstappen en daarna weer instappen altijd lastig vooraf te bepalen. Achja crypto will be crypto bijna nooit precies te voorspellen dus laat ik maar Hodlen. Geen zin om de trein te missen mocht deze toch vertrekken![]()
Grtz
Het voelt voor mij juist radicaal anders. Ik kan me december 2017 nog heel goed heugen, de euforie spatte uit de markt, bitcoin zal altijd stijgen, men was dronken van geluk en hebzucht.Pinsa schreef op maandag 25 december 2023 @ 12:37:
Dit voelt als history repeats december 2017 gingen ook meerdere alts rete hard, waarna er in Januari een enorme dump begon (bear market). Het enige wat dit keer anders is is die spot ETF en de halving. Stappen jullie deels of helemaal al uit ?
Ik kan me nog wel herinneren dat het in de vriendengroep ineens ook ter sprake kwam. RTL Z kwam met een speciale uitzending over bitcoin, waarin een paar moonboys achter een desk gingen vertellen dat ze het ei van columbus hadden uitgevonden.
Als ik nu het sentiment peil is het eerder opluchting. We hebben net een fikse bearmarkt achter de rug en krabbelen langzaam weer op. ATH's zijn ook nog niet in beeld..
[ Voor 14% gewijzigd door NeoflexNL op 25-12-2023 13:15 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Je moet dit wel even in de juiste tijdlijn zien.Pinsa schreef op maandag 25 december 2023 @ 12:37:
We komen net uit een bear market 2022 na een bull market (20-21)
Iets met de 4 jarige Bitcoin cyclus en een stijging na de Bitcoin halving.
Of het moet volgend jaar/ 2025 compleet anders zijn.
Dan hebben we de memes nog.
NeeDarrell schreef op maandag 25 december 2023 @ 13:21:
Die spot etf kan zomaar ook ineens een dikke sell the news zijn. Ik reken nergens op iig.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Niet als we een correctie maken van 35 procent. Dan kan je beter in fiat zitten en terugkopen. Maar je mag wel gek zijn met de goedkeuring om de hoek om nu alles te verkopen .
Ik wil ook graag rendamenteren maar pas een beetje zelfbescherming toe.
NeeDarrell schreef op maandag 25 december 2023 @ 13:52:
[...]
Ik wil ook graag rendamenteren maar pas een beetje zelfbescherming toe.
Zero.
Dat weten we pas achterafNeoflexNL schreef op maandag 25 december 2023 @ 11:47:
[...]
Geldt dat ook in zo'n gebroken weekie als dit?
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/V0dYSvaYE6Mmo3fGBOGDD30F.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/43yTxoC3rniKOaLPb0F1QmwS.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/zyMOi2zIjvDvsjan25g2tjIP.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LLIn4RBLd942YrW1h12yXfFI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/rKZgYrGlKdK3Nc9qwHZZ6Shi.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cQ6rzataOkLMUL6Mpomd4ETd.jpg?f=fotoalbum_large)