Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.042.682 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
D_Jeff schreef op zondag 24 december 2023 @ 16:08:
[...]

Implosion waiting to happen?
SL nog niet geraakt, maar mag nu wel weer up:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mbSTwkhl-QOr6eW8cnYxvo2iNWw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V0dYSvaYE6Mmo3fGBOGDD30F.png?f=user_large

In het ergste geval de gisteravond verdiende DOT'jes weer kwijt.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:07

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Van dit altcoin geweld in deze fase van de cycle snapte ik niks.

Ijlend van de Corona zag ik het masterplan ineens.

De shitcoin whales / traders hebben altseason heel slim naar voren gehaald. Dit is een tussenfase. Consensus is dat we de bearmarkt verlaten hebben en niemand durft te shorten omdat de SEC toch ieder moment die goedkeuring kan geven ondanks dat het waarschijnlijk pas rond 10 januari gaat gebeuren. Perfect om lekker shitcoins te traden.

Straks, na goedkeuring ETF, komt de mega hype voor BTC op gang. Alle boomers die aan het kerstdiner zitten kunnen dan met hun broker account dat internetmuntje kopen (althans, exposure, niet het echte muntje maar dat maakt voor de hype niet uit). Zodra die hype op zijn hoogtepunt is, gaat BTC zo hard dat de alts simpelweg niet meer in beeld komen deze cycle.

Ik zou zeggen: lift tot begin januari nog even mee op de groene candles bij de alts, daarna is het klaar.

Disclaimer: kneiterlong BTC, mini long alts (maar met tegenzin, vind het allemaal prut)

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-12-2023 16:14 ]

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:02
BTC100K2021 schreef op zondag 24 december 2023 @ 16:12:
Van dit altcoin geweld in deze fase van de cycle snapte ik niks.

Ijlend van de Corona zag ik het masterplan ineens.

De shitcoin whales / traders hebben altseason heel slim naar voren gehaald. Dit is een tussenfase. Consensus is dat we de bearmarkt verlaten hebben en niemand durft te shorten omdat de SEC toch ieder moment die goedkeuring kan geven ondanks dat het waarschijnlijk pas rond 10 januari gaat gebeuren. Perfect om lekker shitcoins te traden.

Straks, na goedkeuring ETF, komt de mega hype voor BTC op gang. Alle boomers die aan het kerstdiner zitten kunnen dan met hun broker account dat internetmuntje kopen (althans, exposure, niet het echte muntje maar dat maakt voor de hype niet uit). Zodra die hype op zijn hoogtepunt is, gaat BTC zo hard dat de alts simpelweg niet meer in beeld komen deze cycle.

Ik zou zeggen: lift tot begin januari nog even mee op de groene candles bij de alts, daarna is het klaar.

Disclaimer: kneiterlong BTC, mini long alts (maar met tegenzin, vind het allemaal prut)
En een Ethereum ETF?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:44

knakworst

Get more sats!

Of toch een Cake etf.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:39

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:11
Die Rose is ook lekker aan het knallen!
Ik drink er vanavond nog maar eentje op :9~

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Jongens, niets aan de hand, ik heb de lijntjes gewoon opnieuw getrokken en nu past ie weer perfect! /s
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54ta6HW34kfGSLiyp5saj1zwV-Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TTdo2P5uYH2d9uW1CJyER2RT.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:41
Sante Christmas Crypto boys and girls , na dit blik neem ik een moonshot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1aW5V9Ad7-6UVYqCdRNVRARnp9Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/43yTxoC3rniKOaLPb0F1QmwS.jpg?f=fotoalbum_large

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-11 18:52
FTM gaat ook lekker de laatste tijd! Blijft vanuit technisch perspectief in ieder geval ook een erg tof project.

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:37
DOT eindelijk boven mijn gemiddelde, joepie. Ooit mijn eerste stuks op $18 gekocht, dat was een vergissing.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18
r6aw schreef op zondag 24 december 2023 @ 15:10:
[...]

Kadena is echt een pareltje man. 3 jan coinbase listing als ik het goed heb
Mijn grootste bag is Kda 😊
Kda is zeker prima. Heb ook nog een bag in Chainweaver staan. Dat is hodl spul. Maar daa rligt de gemiddelde prijs op 3 dollar ofzo. Ken ook wat nederlandse devs die er aan werken.

Vandaag wel dikke trades gemaakt op kda, flux en egld. Blij mee.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:43
jdiezrequejo schreef op zondag 24 december 2023 @ 16:23:
Die Rose is ook lekker aan het knallen!
Ik drink er vanavond nog maar eentje op :9~
Rose is ook een toppertje, met dank aan wat X’ers die ik volg en rose al een tijdje shillen

Long loopt van af 9 ct, 12ct eerste TP en gehit ondertussen. 2e TP op 18ct
415% and couting

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:20
STIMPPYYY schreef op zondag 24 december 2023 @ 16:52:
[...]

Kda is zeker prima. Heb ook nog een bag in Chainweaver staan. Dat is hodl spul. Maar daa rligt de gemiddelde prijs op 3 dollar ofzo. Ken ook wat nederlandse devs die er aan werken.

KDA de enige coin van mijn misschien wel 100+ maar ik wat van ben kwijt geraakt met versturen. Was van de Chrome extensie wallet naar coinmetro en beide geven elkaar de schuld. Gingen ook van gewone adressen naar k... Adressen en je hebt verschillende chains. Wat een ellende. Wilde je een dex gebruiken zat het op een andere chain en moest je crossswap doen en die mislukte dan. Moest je 1 of andere gure we gedoe draaien om het te fixen. Wat een ongelooflijke shitcoin.

• ybos
  • Laatst online: 21:31
Ik hoop ook dat hij woekerwinsten draait :Y
Dan draai ik de overtreffende trap van woekerwinsten :P _/-\o_

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:39
@ybos 👍

• ybos
Th1x4nG schreef op zondag 24 december 2023 @ 16:40:
DOT eindelijk boven mijn gemiddelde, joepie. Ooit mijn eerste stuks op $18 gekocht, dat was een vergissing.
Ik heb ze nog veel hoger gekocht toen we vanaf de vorige ATH naar beneden gingen. Toch al weer flink in de plus, mede (vooral) mogelijk gemaakt door staking :Y

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 24 december 2023 @ 10:54:
[...]

Had.

@zwembroek

Eventjes +50 op de daily.

Smerige memecoin.
Inmiddels een corrctie gehad 😀

• DJ-Promo
Zelf Matic gekocht die moet nog gaan.

• zenith
  • Niet online
Taro schreef op zondag 24 december 2023 @ 16:11:
[...]

SL nog niet geraakt, maar mag nu wel weer up:
[Afbeelding]

In het ergste geval de gisteravond verdiende DOT'jes weer kwijt.
You win some you loose some, achteraf had je die sol trade open moeten laten 😀

• zenith
  • Niet online
DJ-Promo schreef op zondag 24 december 2023 @ 17:02:
[...]

KDA de enige coin van mijn misschien wel 100+ maar ik wat van ben kwijt geraakt met versturen. Was van de Chrome extensie wallet naar coinmetro en beide geven elkaar de schuld. Gingen ook van gewone adressen naar k... Adressen en je hebt verschillende chains. Wat een ellende. Wilde je een dex gebruiken zat het op een andere chain en moest je crossswap doen en die mislukte dan. Moest je 1 of andere gure we gedoe draaien om het te fixen. Wat een ongelooflijke shitcoin.
Ellende = underground madness

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52

Darrell

Fiat moonboy

Ik ben eruit hoe ik deze periode aan wil vliegen, ik heb naast btc een aantal shitcoins. Als die 10% groter worden dan de btc waarde in mijn pf gaat die 10% naar bitcoin.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
zenith schreef op zondag 24 december 2023 @ 17:18:
[...]

You win some you loose some, achteraf had je die sol trade open moeten laten 😀
De DOT trade loopt nog, SL niet geraakt, dus kan nog positief eindigen.

De SOL positie heb ik zoals gisteren hier aangegeven daarna weer geopend. Zo werd ik vanochtend wakker, dus no worries ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nRvZphkAy8T500fPyXXFB6lFJNk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Uz8pv36aDmjxgB7tIsNkD0b6.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CJPrC8HjjMB13tjvD2YbtAKLUpU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NshKvLZH7UPWZAPrlzjHhOY0.png?f=user_large

Het verlies op DOT als de SL wordt geraakt is kleiner dan de gains op SOL vandaag, dus ik vind alles prima.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Al die SOL! Ik heb er niets aan.

Maar zie wel dat de 100 geen belemmering was… om in het achterhoofd te knopen voor de 100k volgend jaar, of begin 25! :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• wauskoek
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13:52
Zit al een paar dagen in wazige alt genaamd AMP. Wellicht dat die hopelijk ook mooie moon kan maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TJLF8-7544rPJxEIQD-EUaDfEzI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zyMOi2zIjvDvsjan25g2tjIP.png?f=fotoalbum_large

• ybos
Lamaar, beter opletten :Y

[ Voor 96% gewijzigd door ybos op 24-12-2023 17:54 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Darrell schreef op zondag 24 december 2023 @ 17:23:
Ik ben eruit hoe ik deze periode aan wil vliegen, ik heb naast btc een aantal shitcoins. Als die 10% groter worden dan de btc waarde in mijn pf gaat die 10% naar bitcoin.
De markt houdt geen rekening met jouw aankopen. Van de comments van wat courses is dat de verkeerde insteek. :+

• STIMPPYYY
DJ-Promo schreef op zondag 24 december 2023 @ 17:02:
[...]

Kak man. Dat is wel heel zuur. Mee eens dat het te ingewikkeld is nog. Dex heb ik nog niet gebruikt op kadena.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Coldcat schreef op zondag 24 december 2023 @ 18:01:
[...]

De markt houdt geen rekening met jouw aankopen. Van de comments van wat courses is dat de verkeerde insteek. :+
Zal wel aan de schultenbrau liggen maar heb echt geen idee wat je zegt. :9B

• DJ-Promo
STIMPPYYY schreef op zondag 24 december 2023 @ 18:50:
[...]

Kak man. Dat is wel heel zuur. Mee eens dat het te ingewikkeld is nog. Dex heb ik nog niet gebruikt op kadena.
Ja dat was niet heel fijn. Ben benieuwd hoe KDA het gaat doen. Wat nu de status is van die chain en dapps weet ik niet.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:56
Als dat gekloot met shitcoins niet binnen 24h ophoud voorspel ik een rood doorlopen kerst.

Fijne avond

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:01
anti elppa schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:07:
Als dat gekloot met shitcoins niet binnen 24h ophoud voorspel ik een rood doorlopen kerst.

Fijne avond
_O-

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:56
DJ-Promo schreef op zondag 24 december 2023 @ 17:18:
Zelf Matic gekocht die moet nog gaan.
Die gaat ook nog wel een keertje vliegen

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:04

BeyondThunder

Lost Lightning

zwembroek schreef op zondag 24 december 2023 @ 15:53:
Wen FTX Solana market sell .
2023 is het jaar van Solana. 2024 het jaar van Ethereum met spot ETF hype?
Een deel daarvan staan nog vast en komen volgens een vesting schedule vrij.
2024 jaar van Eth? Ik vrees het niet. Denk dat SOL eind 2024 hoger staat dan Eth.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 22:15
BeyondThunder schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:35:
[...]

2024 jaar van Eth? Ik vrees het niet. Denk dat SOL eind 2024 hoger staat van Eth.
_O-

Zero.

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:04

BeyondThunder

Lost Lightning

Deze bolletoet is het wel met me eens ;-)
YouTube: I Predict Solana Will Surpass Ethereum in 2024

Snel over met Eth als je straks $300 per Tx moet betalen.

[ Voor 16% gewijzigd door BeyondThunder op 24-12-2023 19:41 ]

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/8adzjz.jpg

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Fijne avond
Gewoon je voordeel mee doen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oRhCwaxTwSWnJqBlc-_28WgPV1w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Nxb81PymNz9GjQXhXjTsXRnF.png?f=user_large

• Ray_
  • Registratie: November 2003

Fijne avond
Is dat een dreigement? Iemand de AIVD al ingelicht?

• Don Guacamole
  • Laatst online: 26-11 21:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1NPOKwr3JVGIUCkSjBBbTnFS0hk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TspH3NpdAu5k1nChApWNGyI4.jpg?f=user_large

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:41
Hoe zou het zijn op ADA island ? Het is maar still bij Don Charles... Iemand met een goede analyse ?

• Pelox
Gipsy King schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:48:
Hoe zou het zijn op ADA island ? Het is maar still bij Don Charles... Iemand met een goede analyse ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FFPZFTyFFpsvZRIdKlJrm0SlTNw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MNDTkSq5WYYUzrHN4YnVTmxp.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

• zwembroek
BeyondThunder schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:35:
[...]

2024 jaar van Eth? Ik vrees het niet. Denk dat SOL eind 2024 hoger staat van Eth.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/8ae0eb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/8ae0sx.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/8ae12t.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/8ae1no.jpg

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IOaLBBFWndH8Jc-wEykX8EzT07I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/PsXOGR8FKAtVcXYPpnRwe8Cz.gif?f=user_large

nothing stops this train

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e5nQu3evCWk8b1AvVmYTPZnJtC4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VnqzP5aZFvOoj5lVcNxQLRU7.gif?f=user_large

• Coldcat

Coldcat

HODL

Vanmorgen een partij RMRK op de markt aangeboden, en net wat NEAR de deur uitgedaan. Nu de koersen x 2 zijn gegaan gooi ik die boel eruit als de koers parabolische gaat. Verkopen is de eerste keren mentaal zo moeilijk als je gewend bent geweest alleen maar te kopen. Het is eigenlijk gewoon het omgekeerde van kopen, niets moeilijks aan :)

Dit resulteerd erin dat het alweer een tijd geleden is geweest dat ik zoveel cash beschikbaar had om kooporders in te schieten. Als BTC een duik neemt wordt dat er allemaal mooi ingeruild voor verse sats, of nieuwe shit als de koersen enorm zakken.

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:46
Gipsy King schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:48:
Hoop te zien dat ADA op korte termijn de 0,69 doorbreekt, natuurlijk is de andere kant op
ook goed mogelijk, op dit moment gaat er ook
een hoop geld in andere coins om dat zal ook niet veel goeds voor ADA doen. Anyway Hodl

• Alpina
jvel92 schreef op zondag 24 december 2023 @ 09:54:
Mooi hoe dat werkt. Ruim 1,5 maand terug schreef ik over SOL en de kansen die er lagen in dat ecosysteem met betrekking tot airdrops. SOL stond toen begin 50 USD. Een enkeling had interesse. Nu staat SOL boven de 100 en het gaat er al een aantal pagina’s over.
Zo dacht ik vanmorgen welke coin nog niet echt was vertrokken in het Polkadot ecosysteem. Trac gekocht dus. Ik zou eigenlijk geen alts meer kopen maar dit is wel een hele snelle manier om meer BTC en ETH te verkrijgen. :Y)

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-11 14:13
Ik had ook de ASTR dip gekocht na die pump. Blij met de stijging :p

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:56
Ik heb 75% mijn DOTjes op 8€ de deur uitgedaan (excuses want Bitvavo). Omgezet in BTC. Heb alleen nog wat (en Astar en Acala) bij Kraken staan. GAK was 12$ van mijn DOTjes. Verlies genomen, nu verder met BTC.

• STIMPPYYY
Pinsa schreef op zondag 24 december 2023 @ 20:25:
[...]

Hoop te zien dat ADA op korte termijn de 0,69 doorbreekt, natuurlijk is de andere kant op
ook goed mogelijk, op dit moment gaat er ook
een hoop geld in andere coins om dat zal ook niet veel goeds voor ADA doen. Anyway Hodl
ADA mag eerst even terug naar beneden ⬇️ 😁

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 20:06
QNT is gelukkig ook weer wakker.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
DOT SL geraakt, -80 USD, en door...

• Ray_
  • Registratie: November 2003
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z_VTjgnlw4XefMdClwfqHGhKZXE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U9c3jPZdTBDn0NrUtvGWo19Z.jpg?f=user_large

• STIMPPYYY
En hoe, eindelijk….

Niet te laat om nog in te stappen 🚶‍♀️

[ Voor 13% gewijzigd door STIMPPYYY op 24-12-2023 22:04 ]

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ohZ0H-j1vETUHoSWJmlgzKcj8Po=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LLIn4RBLd942YrW1h12yXfFI.jpg?f=fotoalbum_large

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-11 15:04
bots, rekt

• Coldcat

Coldcat

HODL

Bijna kerst! Mooi rood!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 15:05
Etf afgekeurd? Of gewoon n beetje stoom afblazen?

Ik lul ook zomaar wat

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Hup ga nog eens wat verder dalen, heb een long order staan op 41.585 (y)

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:59
Goed voor de aanslag vermogensbelasting.

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:44
shovelhead1340 schreef op zondag 24 december 2023 @ 23:17:
[...]

Etf afgekeurd? Of gewoon n beetje stoom afblazen?
Op zondag? Lijkt me stug 😎

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Welterusten en succes/sterkte morgen bij het Kerstdiner...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a2nOhnujXZyeEMVbT4V1ReCDWWc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gZIdSbfmujb7HeKKPeVqCuTo.png?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 25-12-2023 00:20 ]

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-11 15:28
slaapwel en een mooie Kerst voor een ieder gewenst. In persoonlijk, emotioneel en crypto geluk. _/-\o_

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-11 23:03
Fijne kerstdagen en sweet dreams:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbp30dA0JNVjbYx8558Cj0Oc8HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-11 23:03
Jij ook baassoufle:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qe3HivMGxA1sVSFeSZ1ahffLXhM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y02ld1LFVM787NYsBEro9LRo.jpg?f=user_large

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-11 15:28
nog maar een shitcoin uitspelen. Aelf (ELF) en dan is morgen het kerstdiner echt wel volledig :P

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2IcNAyUOtQn1uUbAXqmjjxw1vOY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rKZgYrGlKdK3Nc9qwHZZ6Shi.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Pinsa
Merry Xmas Crypto Bro’s geniet ervan en niet teveel koersen kijken ;)

• Dennisbok
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:28
Daar gaat Dot 😀

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
DOT is alsnog vertrokken :/

• ybos
Taro schreef op maandag 25 december 2023 @ 00:09:
[Afbeelding]
Wij zitten lekker ergens veraf in een huisje met de kerstdagen, bevalt best. :w verplichtingen :P

• ybos
8) ff door naar de 15 en dan to the moon :Y

• Alpina
Taro schreef op maandag 25 december 2023 @ 00:09:
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FMuqfK32vV1C2uB7sWsM5HDW1_Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jmexYmXndx1QMG6Jbr8QJL0g.jpg?f=user_large

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:24
STIMPPYYY schreef op zondag 24 december 2023 @ 16:52:
[...]

Kadena doet het echt geweldig! Kda

• STIMPPYYY
r6aw schreef op maandag 25 december 2023 @ 09:03:
[...]

Kadena doet het echt geweldig! Kda
Benieuwd of deze nog een sprintje trekt vandaag. Zou mij niets verbazen als kda richting de 2 of 2,5 usd gaat (in die buurt van resistance).

Helaas sprintje van 1.10 naar 1,68 gemist. BTC was te zwak. Vind het nog steeds niet overtuigend..

Aave heb ik ook nog wel veel van, die moet toch echt een keer uitbreken als btc stand houdt

[ Voor 10% gewijzigd door STIMPPYYY op 25-12-2023 09:38 ]

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:56
STIMPPYYY schreef op maandag 25 december 2023 @ 09:24:
[...]

Benieuwd of deze nog een sprintje trekt vandaag. Zou mij niets verbazen als kda richting de 2 of 2,5 usd gaat (in die buurt van resistance).

Helaas sprintje van 1.10 naar 1,68 gemist. BTC was te zwak. Vind het nog steeds niet overtuigend..

Aave heb ik ook nog wel veel van, die moet toch echt een keer uitbreken als btc stand houdt
btc gaat ook nog stuk verder naar beneden.....en die bak drek gaat nog vele malen harder het riool in :9

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• STIMPPYYY
anti elppa schreef op maandag 25 december 2023 @ 09:59:
[...]

btc gaat ook nog stuk verder naar beneden.....en die bak drek gaat nog vele malen harder het riool in :9
Hoop het, zit volledig in stables nu op mn hodl porft na. Mooie dag gewenst allen

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 15:00
anti elppa schreef op maandag 25 december 2023 @ 09:59:
[...]

🤞Let's get this shit show on the road again

• zwembroek
Wen Santa Rally? Merry Christmas iedereen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Vergeet INJ niet he? En dan evt. van woensdag op donderdag wisselen voor SOL. Geen garanties uiteraard...

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op maandag 25 december 2023 @ 11:13:
Vergeet INJ niet he? En dan evt. van woensdag op donderdag wisselen voor SOL. Geen garanties uiteraard...
Geldt dat ook in zo'n gebroken weekie als dit?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Iemand van jullie in analos? 🥲

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JTSu1LTDTLHTAkmTyWmmPzh6vXA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cQ6rzataOkLMUL6Mpomd4ETd.jpg?f=fotoalbum_large

Rectum soon

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• STIMPPYYY
Xrp santa rally?

• Pinsa
Dit voelt als history repeats december 2017 gingen ook meerdere alts rete hard, waarna er in Januari een enorme dump begon (bear market). Het enige wat dit keer anders is is die spot ETF en de halving. Stappen jullie deels of helemaal al uit ?

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:45
Pinsa schreef op maandag 25 december 2023 @ 12:37:
Dit voelt als history repeats december 2017 gingen ook meerdere alts rete hard, waarna er in Januari een enorme dump begon (bear market). Het enige wat dit keer anders is is die spot ETF en de halving. Stappen jullie deels of helemaal al uit ?
… of fluf je nog wat extra fiat met DCA in Bitcoin, vanaf januari

Maktub

• Pinsa
MrMrq schreef op maandag 25 december 2023 @ 12:45:
[...]

… of fluf je nog wat extra fiat met DCA in Bitcoin, vanaf januari
Dat is ook een mogelijkheid… Bedoelde meer als de boel in elkaar zakt uitstappen en daarna weer instappen altijd lastig vooraf te bepalen. Achja crypto will be crypto bijna nooit precies te voorspellen dus laat ik maar Hodlen. Geen zin om de trein te missen mocht deze toch vertrekken :Y)

Grtz

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:45
Pinsa schreef op maandag 25 december 2023 @ 12:51:
[...]

Dat is ook een mogelijkheid… Bedoelde meer als de boel in elkaar zakt uitstappen en daarna weer instappen altijd lastig vooraf te bepalen. Achja crypto will be crypto bijna nooit precies te voorspellen dus laat ik maar Hodlen. Geen zin om de trein te missen mocht deze toch vertrekken :Y)

Grtz
Ik heb geleerd dat ik geen trade ben. Nu is het temporiseren van mijn DCA toch een beetje traden, maar dat is (voor mij) wat minder risicovol dan in and out.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BL74YCkBZOp1EHde72RjEqyv0Ls=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8W5PpgHznprr1xadtIOR3dPy.png?f=user_large

Maktub

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
Pinsa schreef op maandag 25 december 2023 @ 12:51:
[...]

Grtz
Uitcashen in BTC, dan win je altijd

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Het voelt voor mij juist radicaal anders. Ik kan me december 2017 nog heel goed heugen, de euforie spatte uit de markt, bitcoin zal altijd stijgen, men was dronken van geluk en hebzucht.

Ik kan me nog wel herinneren dat het in de vriendengroep ineens ook ter sprake kwam. RTL Z kwam met een speciale uitzending over bitcoin, waarin een paar moonboys achter een desk gingen vertellen dat ze het ei van columbus hadden uitgevonden.

Als ik nu het sentiment peil is het eerder opluchting. We hebben net een fikse bearmarkt achter de rug en krabbelen langzaam weer op. ATH's zijn ook nog niet in beeld..

[ Voor 14% gewijzigd door NeoflexNL op 25-12-2023 13:15 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Don Guacamole
  • Laatst online: 26-11 21:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J4dCQVBrZ1eJxlCgq5xoedkrGzg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RutVdRcWhAVZfqS426RlDZTl.jpg?f=user_large

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Die spot etf kan zomaar ook ineens een dikke sell the news zijn. Ik reken nergens op iig.

• Alpina
Je moet dit wel even in de juiste tijdlijn zien.
We komen net uit een bear market 2022 na een bull market (20-21)

Iets met de 4 jarige Bitcoin cyclus en een stijging na de Bitcoin halving.

Of het moet volgend jaar/ 2025 compleet anders zijn.
Dan hebben we de memes nog.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Darrell schreef op maandag 25 december 2023 @ 13:21:
Die spot etf kan zomaar ook ineens een dikke sell the news zijn. Ik reken nergens op iig.
Nee

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• zwembroek
PureLOOD schreef op maandag 25 december 2023 @ 12:57:
[...]

Uitcashen in BTC, dan win je altijd
Niet als we een correctie maken van 35 procent. Dan kan je beter in fiat zitten en terugkopen. Maar je mag wel gek zijn met de goedkeuring om de hoek om nu alles te verkopen .

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ik wil ook graag rendamenteren maar pas een beetje zelfbescherming toe.

• Pelox
Darrell schreef op maandag 25 december 2023 @ 13:52:
[...]

Ik wil ook graag rendamenteren maar pas een beetje zelfbescherming toe.
Nee

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Blijkbaar zijn er ergens ter wereld al Kerstdiners begonnen waar schoonzoons hun schoonouders helpen met Bitcoin aanschaffen, nice.

• wauskoek
  • Laatst online: 13:52
Kom op met die Honda del SOL ! Let the V-tec kick in yo!

• zwembroek
Mijn glazen bol zegt het volgende. De Bitcoin spot ETF wordt goedgekeurd. Dan zien we mooie groene palen tot 54k/58k. Dit is meteen de top voor 2024. Dan krijgen we richting de halving een flinke correctie van zo'n 40%. Na een kleine bounce bloeden we langzaam terug en vinden we ergens rond de 34k een bodem. Na maanden zijwaarts gaan we in augustus/september iets omhoog. In oktober gaan we vervolgens full bull mode tot oktober/november 2025. De nieuwe Bitcoin ATH wordt rond deze tijd neergezet. Einde voorspelling.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
NeoflexNL schreef op maandag 25 december 2023 @ 11:47:
[...]

Geldt dat ook in zo'n gebroken weekie als dit?
Dat weten we pas achteraf :)

Pagina: 1 ... 71 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!