Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.042.651 views

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 13:40

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Oepsje schreef op maandag 11 december 2023 @ 13:34:
[...]

Dergelijke grote correcties noemt men the bear market.
Ik denk dat je naar de verkeerde timeframe keek ofzo
Helaas, kijk deze video maar eens:

YouTube: BULL MARKET 70% CORRECTIONS - BTC PRICE PREDICTION - SHOULD I BUY BT...

EDIT: de video is al wat ouder maar toont wel aan dat er flinke correcties kunnen zijn in een bull market. Wil niet zeggen dat deze automatisch ook de komende bull market zullen plaatsvinden maar jezelf ervan overtuigen dat ze niet kunnen plaatsvinden vind ik een risicovolle overtuiging.

Ook wel interessant met de lengthening cycles theorie, hoewel deze geloof ik ook alweer weerlegd zijn..

[ Voor 28% gewijzigd door juggle op 11-12-2023 13:47 ]

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 11 december 2023 @ 10:18:
[...]

Netjes. Satoshi Radio vind ik al best wel wat diepgang bieden. Is er een specifiek onderwerp waar je meer van wilt weten?

Ik heb me gisteren wel vermaakt met dit debat over Bitcoin
YouTube: Best Bitcoin Debate: @AnthonyPompliano vs Mike Green
Eigenlijk heel breed. Ik vind de laatste tijd de bookmarks die in SR worden besproken wel leuk, alleen hebben ze dan 3 minuten per bookmark. Zou graag een podcast hebben waar ze per onderwerp 20-40 minuten de tijd nemen om alles te bespreken. Maar wel lastig om te zeggen welke richting ik precies zoek, het is meer dat SR en Cryptocast de volgende dag al geluisterd heb en nog wat zoek voor de andere dagen ;) Dan liever de diepgang in dan verder de breedte.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:34
juggle schreef op maandag 11 december 2023 @ 13:38:
[...]

YouTube: BULL MARKET 70% CORRECTIONS - BTC PRICE PREDICTION - SHOULD I BUY BT...

EDIT: de video is al wat ouder maar toont wel aan dat er flinke correcties kunnen zijn in een bull market. Wil niet zeggen dat deze automatisch ook de komende bull market zullen plaatsvinden maar jezelf ervan overtuigen dat ze niet kunnen plaatsvinden vind ik een risicovolle overtuiging.
Je moet kijken naar het juiste timeframe. Pre halving year.
Afbeeldingslocatie: https://cnews24.ru/uploads/a3a/a3af7239e8c11f5a69b46e6e9e4cb020b272b41f.jpg
With less than 190 days to go before the event, it could give us an indication of where prices are going for the rest of this year.

In 2015, BTC prices retraced 25% around six months before the 2016 halving.

Furthermore, BTC prices dumped a whopping 38% in late 2019, which was also around six months before the 2020 halving. Niet zo dramatisch dus.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:41
[...]

Heb de video even bekeken en hij noemt volgens mij 2 momenten waarop dat gebeurd. 1 moment is de corona dip, een bijzonder event en niet echt iets om rekening mee te houden. Morgen kan er ook een super vulkaan uitbarsten in de USA waardoor we -90% kunnen gaan. Mogelijk? Zeker. Maar niet iets om rekening mee te houden.

Daarnaast is er blijkbaar in 2013 een 80-85% correctie geweest. Historisch gezien is je punt dus misschien niet incorrect maar met nieuws berichten dat er steeds meer lange termijn Bitcoin holders zijn en er steeds minder Bitcoin op exchanges staat verwacht ik niet zulke correcties.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

_superboer_ schreef op maandag 11 december 2023 @ 13:47:
[...]

Eigenlijk heel breed. Ik vind de laatste tijd de bookmarks die in SR worden besproken wel leuk, alleen hebben ze dan 3 minuten per bookmark. Zou graag een podcast hebben waar ze per onderwerp 20-40 minuten de tijd nemen om alles te bespreken. Maar wel lastig om te zeggen welke richting ik precies zoek, het is meer dat SR en Cryptocast de volgende dag al geluisterd heb en nog wat zoek voor de andere dagen ;) Dan liever de diepgang in dan verder de breedte.
Ik pak af en toe een aflevering van Bankless mee.. is niet mijn favoriet (dat is voor mij SR), en niet elke aflevering is even waardevol, maar luistert doorgaans prima weg

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

zwembroek schreef op maandag 11 december 2023 @ 13:48:
[...]

Je moet kijken naar het juiste timeframe. Pre halving year.
[Afbeelding]
With less than 190 days to go before the event, it could give us an indication of where prices are going for the rest of this year.

In 2015, BTC prices retraced 25% around six months before the 2016 halving.

Furthermore, BTC prices dumped a whopping 38% in late 2019, which was also around six months before the 2020 halving. Niet zo dramatisch dus.
Ik begrijp je punt maar historisch gezien hebben we maar weinig data punten om te bewijzen dat een verloop daadwerkelijk zo zal zijn. BTC is relatief jong. Er is dus niet uitgesloten dat een correctie van 60% niet kan voorkomen. De black swan van Covid vind ik niet echt meetellen.

We weten dat correcties zich voordoen, ook in een bull market. Hoe hoog die zullen zijn is koffiedik kijken en zoals jouw datapunten laten zien is er een probability dat deze mogelijk redelijk? 40% kunnen uitpakken, maar Assumption is the mother of all fuckups zolang je maar bewust bent dat correcties zich voordoen en dat het sentiment ook maar zo kan omslaan lijkt mij een gezonde state of mind als je je spaargeld erin duwt.

PS, we hebben het hier dan over BTC, alt-coins corrigeren veel harder nog.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:14
[...]

Ook wel interessant met de lengthening cycles theorie, hoewel deze geloof ik ook alweer weerlegd zijn..
In het kader van risicomanagement en alles kwijtraken lijkt het mij een waarschijnlijker en realistischer scenario dat je de toegang verliest tot al je crypto (hack, exchange rekt of seed kwijt) dan dat we een 60-80% correctie krijgen op Bitcoin.

Edit: het mooie dat er serieus mensen zijn die op dat soort doomer video's acteren en nu nog steeds wachten op de correctie naar 8k.

[ Voor 6% gewijzigd door jvel92 op 11-12-2023 14:10 ]

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-11 18:52
Als iedereen er gewoon even al z'n spaargeld in duwt is de kans op een correctie ook minder ;)
NFA

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

jvel92 schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:09:
[...]

In het kader van risicomanagement en alles kwijtraken lijkt het mij een waarschijnlijker en realistischer scenario dat je de toegang verliest tot al je crypto (hack, exchange rekt of seed kwijt) dan dat we een 60-80% correctie krijgen op Bitcoin.

Edit: het mooie dat er serieus mensen zijn die op dat soort doomer video's acteren en nu nog steeds wachten op de correctie naar 8k.
Een 60% correctie op BTC zou een BTC prijs van 25k dollar geven vanaf huidig prijspunt. Dat klinkt toch niet als een vreemd prijspunt om te testen? Stel dat SEC een aantal rechtszaken wint en de BTC ETF's van tafel krijgt? Ik zeg niet dat het gaat gebeuren en zo ziet de toekomst er nu niet uit maar weten hoe FUD werkt en hoe rap het kan gaan.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

juggle schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:16:
[...]

Een 60% correctie op BTC zou een BTC prijs van 25k dollar geven vanaf huidig prijspunt. Dat klinkt toch niet als een vreemd prijspunt om te testen? Stel dat SEC een aantal rechtszaken wint en de BTC ETF's van tafel krijgt? Ik zeg niet dat het gaat gebeuren en zo ziet de toekomst er nu niet uit maar weten hoe FUD werkt en hoe rap het kan gaan.
Ja, binnen die condities is een 25k idd prima voor te stellen lijkt me. Ik zie het trouwens niet gebeuren

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Nopheros
[...]

40% van $42.300 = $16.920

• jvel92
[...]

Wellicht even basis cursus rekenen met percentages volgen via Kaggle of gewoon tradingview erbij pakken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8oOYgtdyjUJlWBYz2Eg3VW6zgV4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fBIsr3HlIXyadWGcwKtEpqc2.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door jvel92 op 11-12-2023 14:23 ]

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

jvel92 schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:20:
[...]

Wellicht even basis cursus rekenen met percentages volgen via Kaggle of gewoon tradingview erbij pakken.

[Afbeelding]
Sorry, my bad, ik deed inderdaad een 0.6 * huidig prijspunt. Dan heb je het over een 40% correctie. 16k klinkt inderdaad alweer een stuk verder weg en zie ik ook wat minder voor de hand liggen. Toch blijf ik van mening dat flinke correcties niet uit te sluiten zijn en wellicht zijn deze beperkt tot een 40% maar dat is nog veel voor als iemand zijn totale bult spaargeld erin schuift.. niet iedereen kan dat handelen zeker als het spaargeld een doel had..

Maar de discussie beperkt zich tot BTC, de correcties op alt-coins zijn veel hoger. We weten dat de meeste laatkomers in crypto niet volledig inzetten op BTC maar eerder op de volgende Pepe :+

[ Voor 9% gewijzigd door juggle op 11-12-2023 14:38 ]

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Waar blijft de echte dip ? Of was het dit voor deze week :>

• Nopheros
juggle schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:30:
[...]

Sorry, my bad, ik deed inderdaad een 0.6 * huidig prijspunt. Dan heb je het over een 40% correctie. 16k klinkt inderdaad alweer een stuk verder weg en zie ik ook wat minder voor de hand liggen. Toch blijf ik van mening dat flinke correcties niet uit te sluiten zijn en wellicht zijn deze beperkt tot een 40% maar dat is nog veel voor als iemand zijn totale bult spaargeld erin schuift.. niet iedereen kan dat handelen zeker als het spaargeld een doel had..
Altijd mogelijk. Echter hoopt iedereen hier dat we inmiddels toch midden in de bull zitten dus we zitten niet te wachten op bad trips :)

Koop seizoen is voorbij. Nu is het tijd voor het verkoop seizoen.

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 11-12-2023 14:34 ]

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-11 13:08
juggle schreef op maandag 11 december 2023 @ 12:54:
[...]

Nee, maar correcties van 60-80% kunnen wel voorkomen en reken maar dat het sentiment hier dan ook een optater krijgt. Het punt is, niks gaat in een rechte lijn omhoog en daarvan moet je je altijd bewust zijn vind ik.

Niemand kan de bear voorspellen danwel de top. Als je met al je spaargeld erin zit moet je je goed realiseren welke risico's je neemt. Als je denkt dat het de komende 1.5 jaar alleen maar omhoog kan kan je weleens voor onaangename verrassingen komen te staan. Dat is crypto waar het sentiment zo kan omslaan. Een gewonnen rechtszaak van de SEC, een verbod op crypto in de US. Het uitstellen dan wel afkeuren van de btc etf's, Het kan, en moet je niet op voorhand uitsluiten.
80% correctie op BTC zou resulteren in 8k/BTC. Ik ben er in ieder geval klaar voor. Alleen zitten er nog menig liefhebbers sinds 2020 te wachten op een dip naar 8k.

Afbeeldingslocatie: https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.reddit.com%2Fr%2Falgorand%2Fcomments%2Flibmoo%2Fim_waiting_for_the_dip%2F&psig=AOvVaw2icnt4kCmMmvU_h8P2MGfG&ust=1702388828016000&source=images&cd=vfe&ved=0CBIQjRxqFwoTCOCv4e7Ch4MDFQAAAAAdAAAAABAcAfbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/lplvtjyoz1h61.png?auto=webp&s=78a352a12d5d2fb97398abe4f56af0a73197812f

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

BootjeVaren schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:48:
[...]

80% correctie op BTC zou resulteren in 8k/BTC. Ik ben er in ieder geval klaar voor. Alleen zitten er nog menig liefhebbers sinds 2020 te wachten op een dip naar 8k.

[Afbeelding][Afbeelding]
De correctie hoeft uiteraard niet vanaf huidig prijspunt te zijn. Zou je uitgaan van een 70k BTC dan heb je het met een 60% correctie over een 28k BTC retest. Klinkt niet onmogelijk toch?

Ik zie BTC voorspellingen van 100k tot 250k een 70k BTC met een retest richting 30k, tja, zegt het maar. Klinkt niet onmogelijk...

Maar goed, ik sta als eerste te juichen hoor als BTC 70k aantikt! :*)

• BootjeVaren
juggle schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:54:
[...]

De correctie hoeft uiteraard niet vanaf huidig prijspunt te zijn. Zou je uitgaan van een 70k BTC dan heb je het met een 60% correctie over een 28k BTC retest. Klinkt niet onmogelijk toch?

Ik zie BTC voorspellingen van 100k tot 250k een 70k BTC met een retest richting 30k, tja, zegt het maar. Klinkt niet onmogelijk...

Maar goed, ik sta als eerste te juichen hoor als BTC 70k aantikt! :*)
Dat was niet zo duidelijk uit je post. Bottom deze bear was 16K, die gaan we zelfs nooit meer terug zien een volgende bear.

Verder hoop ik toch op wat grotere groene kaarsen +100k :9~

• jvel92
juggle schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:30:
[...]

Een en ander is nogal afhankelijk van je eerdere instapmomenten en je financiële plaatje. Velen hier zijn met DCA bezig geweest sinds november vorig jaar of hebben al Bitcoin van voor 2020. Die zien dan wel een hoop winst verdampen, maar staan niet direct onder water met 25k.
Maar de discussie beperkt zich tot BTC, de correcties op alt-coins zijn veel hoger. We weten dat de meeste laatkomers in crypto niet volledig inzetten op BTC maar eerder op de volgende Pepe :+
Klopt, maar het ging hier niet over alt's maar over Bitcoin.

Je bent de doelpalen overigens wel behoorlijk aan het verzetten. Ja, de correctie kan ook plaatsvinden vanaf 70K en dan kom je met een 60% correctie uit op 25K. Maar als je vanaf het huidige niveau met al je spaargeld instapt heb je alsnog de rit naar 70K meegepakt en ruim 65% winst gepakt.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

BootjeVaren schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:58:
[...]

Dat was niet zo duidelijk uit je post. Bottom deze bear was 16K, die gaan we zelfs nooit meer terug zien een volgende bear.

Verder hoop ik toch op wat grotere groene kaarsen +100k :9~
De strekking van mijn post was meer dat in een bull markt er 60% correcties kunnen zijn. Niet perse dat we een 16k btc zouden terugzien. Helaas maakte ik een stom rekenfoutje in mijn voorbeeld.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

jvel92 schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:00:
[...]

Een en ander is nogal afhankelijk van je eerdere instapmomenten en je financiële plaatje. Velen hier zijn met DCA bezig geweest sinds november vorig jaar of hebben al Bitcoin van voor 2020. Die zien dan wel een hoop winst verdampen, maar staan niet direct onder water met 25k.

[...]

Klopt, maar het ging hier niet over alt's maar over Bitcoin.

Je bent de doelpalen overigens wel behoorlijk aan het verzetten. Ja, de correctie kan ook plaatsvinden vanaf 70K en dan kom je met een 60% correctie uit op 25K. Maar als je vanaf het huidige niveau met al je spaargeld instapt heb je alsnog de rit naar 70K meegepakt en ruim 65% winst gepakt.
Nou ja niet de doelpalen aan het verzetten om mijn gelijk te krijgen. Ik bedoel meer dat er best scenario's zijn te verzinnen waarin we een correctie van 60% gaan zien. Ik denk dat de meeste hier uitgaan van een BTC boven de 100k toch? Zeker als je vanaf dit prijspunt je spaargeld erin stopt. Dat was de oorspronkelijke bron van deze discussie, waarom je dat wel of niet zou moeten doen. Vandaar mijn punt mbt correcties.

Jij gaat er vanuit dat iemand voor die tijd winst heeft gepakt. De ervaring luidt helaas dat veel mensen dat dus niet doen, zeker niet in een bull als de meest wilde verhalen de ronde doen en BTC naar 500k gaat bijvoorbeeld.

Daarom is het van belang denk ik dat je je bewust bent van die correcties en risico's zodat je in de weg omhoog winst pakt en niet blind staart op het mogelijk verlies wat je leidt in allerlei what-if scenario's. Dat is toch hoe de meeste mensen ernaar kijken; als ik nu winst pak loop ik mogelijk zoveel winst mis met een top van xxx BTC. Daar zit dus ook het risico...

[ Voor 11% gewijzigd door juggle op 11-12-2023 15:09 ]

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

juggle schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:04:
[...]

Nou ja niet de doelpalen aan het verzetten om mijn gelijk te krijgen. Ik bedoel meer dat er best scenario's zijn te verzinnen waarin we een correctie van 60% gaan zien. Ik denk dat de meeste hier uitgaan van een BTC boven de 100k toch? Zeker als je vanaf dit prijspunt je spaargeld erin stopt. Dat was de oorspronkelijke bron van deze discussie, waarom je dat wel of niet zou moeten doen. Vandaar mijn punt mbt correcties.

Jij gaat er vanuit dat iemand voor die tijd winst heeft gepakt. De ervaring luidt helaas dat veel mensen dat dus niet doen, zeker niet in een bull als de meest wilde verhalen de ronde doen en BTC naar 500k gaat bijvoorbeeld.
Ik denk dat je punt wel gemaakt is. Daarbij denk ik overigens dat de meesten hier zich prima bewust zijn van de risico's, wat goede koopmomenten zijn én ook wel een exit-strategie hebben.

Voordat die 500k gehaald wordt is door de meesten hier al heel wat winst genomen hoor :)

Ondertussen noteert INJ bijna 24 dollar 8)7

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

NeoflexNL schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:09:
[...]

Ik denk dat je punt wel gemaakt is. Daarbij denk ik overigens dat de meesten hier zich prima bewust zijn van de risico's, wat goede koopmomenten zijn én ook wel een exit-strategie hebben.

Voordat die 500k gehaald wordt is door de meesten hier al heel wat winst genomen hoor :)
Inderdaad, wat zijn de exit strategiën eigenlijk hier? Best benieuwd naar...

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

juggle schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:11:
[...]

Even teruglezen in dit topic. Is hier een week of wat geleden uitvoerig aan de orde geweest.

• BootjeVaren
[...]

Best wel eigenlijk. Iedereen en z'n moeder kijkt nu naar BTC om nog wat goedkoper sats te stacken. Sub 30K is hoogst onwaarschijnlijk. Goedkopere sats worden gewoon opgepeuzeld met dit sentiment.

• BootjeVaren
Oepsje schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:11:
Als iedereen er gewoon even al z'n spaargeld in duwt is de kans op een correctie ook minder ;)
NFA
Heb jij er nog wat op overschot? :+

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

BootjeVaren schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:54:
[...]

Best wel eigenlijk. Iedereen en z'n moeder kijkt nu naar BTC om nog wat goedkoper sats te stacken. Sub 30K is hoogst onwaarschijnlijk. Goedkopere sats worden gewoon opgepeuzeld met dit sentiment.
Over jaar is dit de grootste grap van dit hele topic *O*

Sats zijn supergoedkoop nu. Staan we op de 100k dan was de 38, 40 of 44 ook maar ruis op de grafiek 8)7

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:34
Samenvatting van de laatste dagen is dus dat we een spot ADA ETF krijgen en speltip nummer 9: weet wanneer je moet stoppen.
Fucking bullish!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• BootjeVaren
Coldcat schreef op maandag 11 december 2023 @ 16:49:
[...]

Over jaar is dit de grootste grap van dit hele topic *O*

Sats zijn supergoedkoop nu. Staan we op de 100k dan was de 38, 40 of 44 ook maar ruis op de grafiek 8)7
Waar zie jij de grap in mijn post? Wil wel graag eens een tegeltje oid.

[ Voor 5% gewijzigd door BootjeVaren op 11-12-2023 17:09 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:46
juggle schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:11:
[...]

Bij mij is het relatief simpel :)

Ik heb een lijstje met 'goals'.
Gevolgd door een percentage, wat ik bereid ben om daar aan crypto voor te verkopen.

Stel op mijn lijstje zou 'Lambo - 10%' staan, en ik kan voor 10% van mijn BTC een lambo kopen, dan verkoop ik de zooi direct. Stel we bereiken dat nooit, dan blijf ik gewoon doorrijden in mijn huidige waggie 8) en daar heb ik dan ook meer dan vrede mee.
No worries, er staat niet echt een Aventador tussen mijn goals, het is een voorbeeld ;)

Goals staan op volgorde, ondertussen blijf ik gewoon DCA'en als BTC in het rood staat over een X periode. Beetje sats stacken en we zien wel waar het uitkomt.
Geen enkele goal heeft 100%, dus ik zal nooit alles verkopen.

Zou ook niet weten hoe het anders zou moeten. Bepaalde prijsniveau's geloof ik niet volledig in en ik zou niet weten wat ik met saai fiatgeld moet. Het gaat pas weg als ik er een dermate grote quality of life toevoeging tegenover kan zetten.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
mooie prijzen! en weer doorrrrr

nothing stops this train

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:32
juggle schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:00:
[...]

De strekking van mijn post was meer dat in een bull markt er 60% correcties kunnen zijn. Niet perse dat we een 16k btc zouden terugzien. Helaas maakte ik een stom rekenfoutje in mijn voorbeeld.
il Capo is that you? :+

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Rekt en leuk Bartje op de 2h in de making.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:41

More crypto.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:38

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:30
Wen moon?

Zero.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 15:05

Ik lul ook zomaar wat

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kCl6nb7EZrc3HhQDPioshMZpKtc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v8oRuPQJIm6FlF35Jookbsfk.jpg?f=fotoalbum_large

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-11 21:31
Morgen worden we wakker met koersen onder de 40K.
Niks aan de hand, this is fine.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QdL1jubRRK0bzhhuh2aR8rpVHAI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/382DsutsSGyiqALSExyeWWzf.jpg?f=fotoalbum_large

• Pelox
Heb maar weer de delta app verwijderd. Alleen in het groen is het een leuke app.

Zero.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 11 december 2023 @ 18:43:
Heb maar weer de delta app verwijderd. Alleen in het groen is het een leuke app.
_O- zo herkenbaar

Pro tip, even op maand zetten :+

[ Voor 3% gewijzigd door Numbers op 11-12-2023 18:47 ]

• Hombre41
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-03 19:22
Gisteren wat winst genomen, nu maar terugkopen als het wat stijgt terug ;-)

Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41

• jvel92
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GJIctCzLVSDLeHs4CF3J90bZOSs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Y62xGlQd7Vn3ZknoOiPi1ZWe.png?f=user_large

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Die Kiyosaki niet te serieus nemen. Dat is echt de Il Capo van de financiële markten geworden. Brrr

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:22
Gok dat er nog wel een 38k naald komt. Zou erg gezond zijn. Aan de funding te zien zijn er nog veel te veel mensen long nu. Ook shitcoins moet nog ff 80% af. Daarna kunnen we pas weer op een degelijke manier door

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Kol Nedra
  • Nu online
kijk eens, Henk is tevreden!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bCK4BGmE5Y0Ucb2Q0K_1RvjIN1Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7d0WIb7APWVROP8QsPYVC0KN.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dq_rs36-l_6KJ5Lt1k967RY88WY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KYFyaarXeXH2BUdbFxK7q852.gif?f=user_large

Zero.

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:40
AVAX is echt op roids, zakt niet eens in nu. Gelukkig alles verkocht op $24.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
anti elppa schreef op maandag 11 december 2023 @ 19:10:
Gok dat er nog wel een 38k naald komt. Zou erg gezond zijn. Aan de funding te zien zijn er nog veel te veel mensen long nu. Ook shitcoins moet nog ff 80% af. Daarna kunnen we pas weer op een degelijke manier door
Ergens in die paarse wolk denk ik:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3f2tQceg22dgUqIv5QsGpMREOlc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TOzXYYuHzySN958uvB8uplDz.jpg?f=user_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:40

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TuYy1sTK9ldXwHNzDfk8MFIeCM8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/7DxLJZsrVZz2iK8xhZ1cx8BA.gif?f=user_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:40

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CLCBNFawAjuT3qNS8hNWHEVgdoE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CFMtPkut1SRg3DmkrFYRuDyj.gif?f=user_large

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nog even de 39.9k aantikken...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:08

knakworst

Get more sats!

Nou vooruit dca'tje even naar voren gehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jvwMKGytVtTzCy6duO_Ig6Plp9Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kpa9mGQMUnRTekfp1BvjQLPi.jpg?f=fotoalbum_large

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17:58
knakworst schreef op maandag 11 december 2023 @ 19:27:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7r6mqMOynSfDTOYJD2frZGOrk8U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/OOVnrjMOAJx9TUSrWvGgXzjY.gif?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Misschien heb ik toch wel een vleugje van een narcist, maar met altcoins shorten kan je ook prima verdienen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E7Bqrkx2eHYFOhEP9iLn64g4hEc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CdEYdzHIrxTn6tO3ifQZfK5J.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eJ4WTPrM__Nq_4Sg5As3AsI8KY0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MV7YCTeEyqmcNpM0JJLjVvor.jpg?f=user_large

• anti elppa
Taro schreef op maandag 11 december 2023 @ 19:32:
Misschien heb ik toch wel een vleugje van een narcist, maar met altcoins shorten kan je ook prima verdienen:
[Afbeelding]
Top. Erg goed idd. Helemaal kapot shorten die troep

• Kol Nedra
  • Nu online
[Afbeelding]
en dan ook nog eens DOT!

ja zo jij maakt vrienden hier zeker? :o

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op maandag 11 december 2023 @ 19:35:
[...]

en dan ook nog eens DOT!

ja zo jij maakt vrienden hier zeker? :o
Ho ho, ik eindig straks met nóg meer DOT :) Bekijk het positief!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op maandag 11 december 2023 @ 19:34:
[...]

Top. Erg goed idd. Helemaal kapot shorten die troep
@Skrunsies says no.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0hKmboLQHXptZ1bNrtRul61F5Sw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AeYN5O6cy4l5GU34lYNef5RE.jpg?f=user_large

• Coldcat

Coldcat

HODL

knakworst schreef op maandag 11 december 2023 @ 19:27:

[Afbeelding]
Een hartverzakking met die 38k! De boot gemist!

Fucking euro’s :+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op maandag 11 december 2023 @ 19:36:
[...]

Een hartverzakking met die 38k! De boot gemist!

Fucking euro’s :+
I am not rich yet

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:58

resusaapje

h less

[Afbeelding]
Hey @Skrunsies , kijk dit dan! :N

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O7NzqSgI8xDce33jahZpmPIRYiw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VfDkk6jwMVJUPukzOPHxPs6N.gif?f=user_large

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:39
@Skrunsies dit is hét moment voor de middelvinger afbeelding richting @Taro. De narcist!

Stack Sats

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-11 23:01
39.6K-39.6K CME .. veel lager moeten we denk niet gaan.

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/BQZ29NJpFvIAAAAC/eat-red-candle-lightsaber-red-candle.gif

[ Voor 22% gewijzigd door mouzetc op 11-12-2023 20:02 ]

Signature

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dikke BNB in deze markt!

• Gipsy King
Het luna volk is ook weer kapot

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7dEuGLDgqBKEHWk4queRb4x-Ano=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2V46sbQPRwtMxWTA4M3xT6UE.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wat jammer zeg.

• Gipsy King
Volgens newsbit is doomsday nabij... Mooi dat paniekzaaien.
Bitcoin koers krijgt klap: Cruciale 48 uur in aantocht die alles kan veranderen
https://newsbit.nl/bitcoi...die-alles-kan-veranderen/

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gipsy King schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:02:
[...]

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/htGsPddsku2fZ7knvdLf-2mtPRo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/un74D60GllYxDNyIUVQpOJTO.png?f=user_large

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 17:59
[...]

[...]

Yeessshh, be afraid. Be very, very afraid. My bags of fiat are ready!

Let the true dipping begin!

• Gipsy King

• Jasper89
  • Laatst online: 28-11 14:26
Waar kan je ondertussen nog met leverage traden? Zie Bybit, maar niet beschikbaar in Nederland?

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:07
Jasper89 schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:11:
Waar kan je ondertussen nog met leverage traden? Zie Bybit, maar niet beschikbaar in Nederland?
Kun je gewoon traden als Nederlander... :+

• anti elppa
[...]

[...]

Fed besluit gaat 0,0 invloed hebben. Waar halen ze die onzin toch vandaan.

98.7% predicted dat het 5.5% blijft

[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 11-12-2023 20:23 ]

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
TAAAAROOOOO :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qsRbWQp1h6V4v3XqDUvdB5XxIxY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jkTLNuhuZhfCwV2L0dRg58ru.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J3oXUVcrJCidcLXWwd6jv2DU7X4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w8KdT0Gy71KV1UJTUOjYjyJs.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jGFnlVeW1HKVsGzoxXVIhAjLD0g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wAjVFys45yAYdlxmkXxgoWpL.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eNWrIIfCh9Ie-75_4EtHQkAgUFg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MwgzmH5ElYzGoqvWl5Hw8BoE.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B3-XdZnbApPrsR6Rzy892AllMWM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jD6nVQfsFwMGmaXy2hmioesS.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/88oJB74IxOHt_hBDZ4_Asw4Bj5A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GNtZXHGiyP570jzWksS8AN3r.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KPKZDaN-2xJ_i_vwgIecZZ62TpY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Jbv7Rzr64h0gTTk8iQx6UG7W.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b8Q80GK2obo7kTjsq-1PVtoXZew=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/VX4KFqGgijMGFL5AB4UCEnHI.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hI6gRedNZsLn5nwt4bpIBAjCKwM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/8E0MY2mtzIkIevpOMyvbBDXW.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ObRBcLUNQmkSiaJdIEI1Py4cBoQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/d4IldZfgrBPgpiy8FSJeEuI0.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_bRMBHIZmXEEnkHQ8yrZhhSc_lk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fI4JaEpzNfHgsJLyJfqgHeKF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a0aN3gL5oz89FRbV-XYhf6zuF3U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ulErzq89IFnJZILO5ZihG6e6.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f5xZEYobWuCwAf6KUCHmoYe3B8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XkqToL6A9o5BeZiPNnZVt5ML.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:03
_O- _O-

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Stovirpi
>:) :P _/-\o_

Stack Sats

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 20:31
Maandag dipdag tegenwoordig :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Coldcat

Coldcat

HODL

Geen pump na de dump van vanmorgen. Vasthouden aan het plan dus.

Opent de CEX om de buy-orders in te schieten voor de mega DUMP!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-11 19:05
Vraagje over de eventuele Bitcoin spot ETF. Wanneer deze ook in de VS beschikbaar komt, betekent dit dat veel meer investeerders op de beurs hierin kunnen investeren. Wat is in dat geval nog het voordeel van het bezitten van BTC? Is het enige voordeel dat je dan zelf nog controle hebt over je eigen BTC, zoals het in beheer houden van je eigen wallet en het versturen van BTC? Of ligt dit toch wat genuanceerder?

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

jvel92 schreef op maandag 11 december 2023 @ 12:22:
[...]

Geen dank! Het mooi om te zien dat mensen on-chain bezig gaan met transacties. Je leert dan crypto net wat beter begrijpen en ervaart zelf waar de pijnpunten en kansen liggen.

[...]

Ik gebruik de Phantom wallet en stuur vanuit Coinbase USDC naar deze wallet. Om vervolgens via Jupiter bijvoorbeeld SOL aan te schaffen. Hierdoor genereer je volume, wat mogelijk in de toekomst zorgt voor een airdrop in de volgende ronde.

Los van een mogelijke airdrop is Jupiter ook een enorm fijne exchange. Maak hier veel gebruik van de DCA functie, waarmee ik kan instellen dat ik bijvoorbeeld x USD aan SOL wil kopen over x aantal uur.

[...]

Nee. De fees op Solana zijn iets van 0,000373 USD voor een swap.

[...]

Wat bedoel je hier precies? Je krijgt namelijk geen nieuwe bSOL, staking zit namelijk verwerkt in de prijs. Check de ratio SOL/bSOL.

Verder handel ik ook niet actief. Eigenlijk alleen op moment dat ik wat toevoeg of verwijder aan mijn posities.

[...]

Nee. Een airdrop kan elk moment aangekondigd worden. Dat kan over een week zijn, over een maand, jaar of nooit.

[...]

SolBlaze heeft al een token (BLZE). En je krijgt wekelijks wat gestort in je wallet. Daarnaast krijg je ook bij Marginfi BLZE rewards als je bSOL als onderpand hebt.

Jupiter airdrop bestaat uit meerdere rondes. Voor eerste ronde is snapshot al geweest. Voor de overige kun je nog steeds kwalificeren. Wanneer dat is is niet bekend. Voor nu als je wat gaat swappen gebruik Jupiter.

Bij Marginfi moet het nog aangekondigd worden. In welke vorm dit gaat zijn is niet bekend. Voor nu punten sparen.

Het doel van airdrops is om gebruikers aan te trekken en een community te creëeren. De uitdaging zit hem erin om na een airdrop ook gebruikers te behouden. Je wilt niet dat daarna iedereen wegtrekt en de token meteen dumpt. Na JTO airdrop is er een hoop nieuw kapitaal binnengestroomd in de hoop ook een graantje mee te kunnen pikken.

Het is aannemelijk dat protocollen hier ook bewust van zijn en hierop inspelen. Dat je bijvoorbeeld meerdere rondes krijgt zoals Jupiter en Tensor (NFT's) doen om blijvende gebruikers te belonen.
All set!

Stables naar de Phantom wallet verplaatsen lukte helaas niet. Heb daarom maar een aantal sol (1.5k euro) vanuit Bitvavo naar Phantom gestuurd. Deel op Jupiter geswapt naar USDC en een DCA periode ingesteld. De rest gestaked en BSol als onderpand gebruikt op Marginfi, daar JitoSol voor geleend, omgezet naar BSol etc. Health percentage nu 51,7%, dus lijkt me prima?

Nu 21 punten op Marginfi dus dat haalt nog niet echt aan. Maar ik vermoed dat de tijd een beetje het werk moet doen? En de koers van Sol/BSol natuurlijk.... Of zou 1.5k te weinig zijn om ergens voor in aanmerking te komen?

Ohja, en niet dood gaan natuurlijk. Mijn wederhelft weet prima hoe ze bij m'n crypto kan komen, maar dit ga ik niet eens proberen uit te leggen _O-

Mooi man, nogmaals dank!

• Skrunsies
  • Niet online
Snap het ook wel @Taro als je even ‘short wil gaan op DOT’ :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/guIqYdfSNg8JUG1QkKEUVGynIgk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZfnxMOWMVvd4HArufCIOm7pt.jpg?f=fotoalbum_large

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:03
<40k incoming

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Cpt.Iglo schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:31:
Vraagje over de eventuele Bitcoin spot ETF. Wanneer deze ook in de VS beschikbaar komt, betekent dit dat veel meer investeerders op de beurs hierin kunnen investeren. Wat is in dat geval nog het voordeel van het bezitten van BTC? Is het enige voordeel dat je dan zelf nog controle hebt over je eigen BTC, zoals het in beheer houden van je eigen wallet en het versturen van BTC? Of ligt dit toch wat genuanceerder?
Je bezit alleen BTC als je ze zelf beheert, anders is het in handen van iemand anders die daarvoor een premium (opslag) hanteert. Via een broker kopen is doorgaans duurder. Het is meer bedoelt voor bedrijven die in Bitcoin willen investeren of voor mensen die voor het gemak gaan. Ben je wat technischer dan is het beter en goedkoper om zelf direct Bitcoin te kopen en te bewaren.

• Skrunsies
  • Niet online
Is er al iemand geweest die INJ verteld heeft dat alles rood is :?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:47:
[...]

Hey Skruns!
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Deze mogen we ook wel iets vaker gebruiken:
[Afbeelding]
_O-

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:48
Prima Sfeertje hiero :7

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-11 19:05
Taro schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:45:
[...]

Je bezit alleen BTC als je ze zelf beheert, anders is het in handen van iemand anders die daarvoor een premium (opslag) hanteert. Via een broker kopen is doorgaans duurder. Het is meer bedoelt voor bedrijven die in Bitcoin willen investeren of voor mensen die voor het gemak gaan. Ben je wat technischer dan is het beter en goedkoper om zelf direct Bitcoin te kopen en te bewaren.
Bedankt voor je reactie.
Bedoel je met duurder de hogere transactiekosten die een broker berekent? Of kan het ook rendement kosten ten opzichte van de koers van Bitcoin los van de bijkomende kosten die de broker rekent?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Cpt.Iglo schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:53:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Bedoel je met duurder de hogere transactiekosten die een broker berekent? Of kan het ook rendement kosten ten opzichte van de koers van Bitcoin los van de bijkomende kosten die de broker rekent?
Ze rekenen vaak een hogere prijs, dus koop je spot Bitcoin dan kost die bijv. 40.000 en als ETF via DeGiro betaal je bijv. 40.350. Wat betreft aanschaf en verkoop fee's weet ik niet wat ze gaan rekenen, fiat versturen via de blockchain is ook niet gratis en een exchange of broker hanteert ook fee's, maar ga er maar vanuit dat de prijs van 1 Bitcoin als ETF hoger is dan 1 losse originele echte Bitcoin kopen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Cpt.Iglo schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:31:
Het ligt niet genuanceerd. De enige essentie van bitcoin, is om ze zelf te hebben. Trust no one.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:48
jvel92 schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 21:26:
[...]
Simpele strategie wat je zou kunnen doen is: SOL kopen via Jupiter, SOL staken via SolBlaze, de bSOL (verkregen via SolBlaze) uitlenen op Marginfi, hier JitoSOL tegen lenen, dit via Jupiter omzetten naar bSOL en leen dit weer uit via Marginfi, leen hier weer JitoSOL tegen etc en zorg ervoor dat je boven de 50% blijft. Je raakt hier drie potentiele airdrops mee.
Ik heb bovenstaande nu ook draaiend. Verder heb ik een DCA ingesteld via Jupiter. Ik heb ook een route gemaakt door SOL te staken op Marinade voor mSol, Deze op Kamino gezet als onderpand voor bSOL, deze weer uitgeleend op Drift. En hier weer mSol geleend. En nu alles een beetje monitoren dat het risk level niet te hoog wordt. Geen idee of het allemaal zin heeft, we zien het wel :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Goed nieuws voor ons allemaal :+

Zouden hier nou echt veel mensen profijt van hebben? :?

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:13
Numbers schreef op maandag 11 december 2023 @ 21:02:

[Twitter]

Zou verwachten dat mensen die dat soort volumes verschuiven in de maand niet op Bitvavo traden.

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:40
Gelukszoekr schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:57:
[...]

Ik heb bovenstaande nu ook draaiend. Verder heb ik een DCA ingesteld via Jupiter. Ik heb ook een route gemaakt door SOL te staken op Marinade voor mSol, Deze op Kamino gezet als onderpand voor bSOL, deze weer uitgeleend op Drift. En hier weer mSol geleend. En nu alles een beetje monitoren dat het risk level niet te hoog wordt. Geen idee of het allemaal zin heeft, we zien het wel :)
_O-

Duurt nog wel even voor Hank and Ingrid hier mee instappen.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Numbers schreef op maandag 11 december 2023 @ 21:02:

[Twitter]

25M USD volume = 25M/40k per Bitcoin -> 625 / 2 = 312.5x 1 Bitcoin kopen en verkopen = 10x per dag 1 Bitcoin kopen en verkopen, of 5x per dag 2 Bitcoin kopen en verkopen.

Als je dat doet, dan zeker niet op Bitvavo.

• Jasper89
  • Laatst online: 28-11 14:26
BoulaMouzer schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:12:
[...]

Kun je gewoon traden als Nederlander... :+
Op de website gelukt, maar kan dit ook in de app? Krijg de melding dat dit in mijn regio niet beschikbaar is..

• Stovirpi
Jasper89 schreef op maandag 11 december 2023 @ 21:25:
[...]

Op de website gelukt, maar kan dit ook in de app? Krijg de melding dat dit in mijn regio niet beschikbaar is..
staat je taal op NL? dat kan wel eens het probleem zijn.

Stack Sats

Pagina: 1 ... 55 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!