Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.042.622 views

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:51
Klaas25 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 15:14:
Als jullie nou bij de volgende bullrun netto een paar ton mogen cashen met de verkoopwinst, wat is dan de eerste serieuze stap die jullie doen nadat het op de bankrekening staat.
Een sigaar aansteken met een brandend barkie en een pot kaviaar boven de wc pot leegslaan. Van geld moet je genieten.

Maktub

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:46
hier een ps5 met gta6 tegen de tijd die uitkomt.
het is dit of een pakje gauwgom

nothing stops this train

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:27
MrMrq schreef op donderdag 7 december 2023 @ 17:43:
[...]

Een sigaar aansteken met een brandend barkie en een pot kaviaar boven de wc pot leegslaan. Van geld moet je genieten.
Thanks, AI!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6q7De1uSmWqCvHNiW0gAEf2F7ZE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m07QnwJSzpL5sin9SOnC3vIv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 202% gewijzigd door Th1x4nG op 07-12-2023 17:47 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:41
WhySoSerious schreef op donderdag 7 december 2023 @ 17:32:
[...]

Koop jij nou maar een of ander vakantiepark:D
Die van peter gillis is te koop nu toch , massa is kassa , geld ook voor crypto die slogan.

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:34

Vis

Om vervolgens in januari doodleuk weer uit te stellen tot maart.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:25

BeyondThunder

Lost Lightning

Weet iemand wat er opeens aan de hand is met Optimism (OP)?
Ik zoek me suf, maar kan dit moonshot niet verklaren.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:09
BeyondThunder schreef op donderdag 7 december 2023 @ 18:41:
Weet iemand wat er opeens aan de hand is met Optimism (OP)?
Ik zoek me suf, maar kan dit moonshot niet verklaren.
Mensen werden gewoon weer wat optimistisch.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:51
Interessant artikel over macro ontwikkelingen, naar aanleiding van het nieuwe boek ‘De Nieuwe Wereldeconomie - Investeren in tijden van superinflatie, hyperinnovatie en klimaattransitie.’

https://archive.is/zvn6C

Dit naar aanleiding van de vragen wat allemaal te doen met die tonnen die we gaan cashen.

[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 07-12-2023 18:59 ]

Maktub

• WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 28-11 06:56
INJ is ook weer lekker op weg naar zijn ath

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vis schreef op donderdag 7 december 2023 @ 18:14:
[...]

Om vervolgens in januari doodleuk weer uit te stellen tot maart.
Het zou mij niet eens verbazen. Enkel Ark Invest heeft een final deadline in januari. Blackrock en co een derde deadline in januari met uitstel tot final deadline in maart.

Tegen Blackrock wil je geen rechtszaak op de hals halen als SEC. Maar tegen een Ark Invest.. Gary zal zeggen met een afwijzing: sue me.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:05
WillemdeZijger schreef op donderdag 7 december 2023 @ 19:01:
INJ is ook weer lekker op weg naar zijn ath
Dot ook

Zero.

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 28-11 06:56
Dot hoeft dat helemaal niet. Die mag gewoon meedoen voor spek en bonen.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Correctie DOT hoeft dat helemaal wel….

DOT <3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M2NRCMwcZSMwByB8yagIHF5CEtU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mcPJTQOY9g7wSLUCtYA67zLs.jpg?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door Skrunsies op 07-12-2023 19:17 ]

UberLurker Departement #GG.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:18
Tering dikke ETH man!
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/NshDCcCDqPEAAAAd/vitalik-clapping.gif

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• zwembroek
En deze video nog even van de man aan wie velen hun spaargeld toevertrouwen...

• Alpina
MrMrq schreef op donderdag 7 december 2023 @ 18:59:
Interessant artikel over macro ontwikkelingen, naar aanleiding van het nieuwe boek ‘De Nieuwe Wereldeconomie - Investeren in tijden van superinflatie, hyperinnovatie en klimaattransitie.’

https://archive.is/zvn6C

Dit naar aanleiding van de vragen wat allemaal te doen met die tonnen die we gaan cashen.
Ik lees dit graag.

Heb een jaar of 3 geleden ook constant boven die Uranium stocks lopen zwerven omdat ik echt toekomst zie in de SMR (kleinere, zuinigere kerncentrales) en omdat duidelijk is dat je het met zonnepanelen en windmolens alleen niet gaat redden.

De charts spreken voor zich bv. Cameco

Uiteindelijk voor crypto en edelmetaal gekozen maar iets meer spreiding had niet verkeerd geweest.

Ik volg de ontwikkelingen wel nog graag.

Bekende van mij is toen wel vol in die commodities gesprongen maar had dan weer geen crypto gekocht.

Uiteindelijk is Bitcoin dan toch wel de best performende asset.

When moon?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:53

Darrell

Fiat moonboy

Jij en @Gelukszoekr zijn ook echt van die fanboys waar je aan de posts en de likes direct kan zien waar jullie heavy in zitten. Dat kan vandaag eth zijn. Morgen btc. En overmorgen plutus/rmrk/diejapansecoinwaarikdenaamalweervanvergetenben.

_O-

Edit: en ik heb de regels er nog even op nageslagen.

Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.

Gerapporteerd.

[ Voor 22% gewijzigd door Darrell op 07-12-2023 19:45 ]

• Gipsy King

Verwijderd

Ik denk ETH staat wel op 5k ofzo met al dat gejuin.

ETH 3% op de daily...

Juichen we tegenwoordig al voor boomer stonk percentages?

:N

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02:29

WhySoSerious

Be the change.

Darrell schreef op donderdag 7 december 2023 @ 19:35:
[...]

Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.

Gerapporteerd.
Topic kan wel dicht dan :D

• zwembroek
[...]

Jij en @Gelukszoekr zijn ook echt van die fanboys waar je aan de posts en de likes direct kan zien waar jullie heavy in zitten. Dat kan vandaag eth zijn. Morgen btc. En overmorgen plutus/rmrk/diejapansecoinwaarikdenaamalweervanvergetenben.

_O-

Gerapporteerd.
*O*
#Ethereum
#Astar
#Paal Ai
#Aegis Ai
#PBX

• zwembroek
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2023 @ 19:59:

ETH 3% op de daily...

100 dollar per 1 Ethereum per dag vind ik helemaal mooi. :)

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 00:22
Moiety schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:03:
[...]

Waar kan ik heen,
ik kan niet naar Duitsland
Ik kan niet naar Duitsland, daar zijn ze zo streng
Neem mijn duimpje voor het Goede Doel

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
ScuL schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:24:
@Taro stop loss geraakt? ik ben gewoon opnieuw long gegaan op dit niveau. 42800 leek me wel mooi
Ja, gehit. Ik kijk het nu eerst even aan.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2023 @ 19:59:

ETH 3% op de daily...

Ja maar kijk dan. Dit is gewoon dikke eth.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y0C5EsgmnfKvLXENZWukncbRNbs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rG7r4R7OZP2LuH0hy3Qv8LMI.jpg?f=fotoalbum_large

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Darrell schreef op donderdag 7 december 2023 @ 20:12:
[...]

[Afbeelding]
Manipulaasie

Verwijderd

Darrell schreef op donderdag 7 december 2023 @ 20:12:
[...]

[Afbeelding]
Die gaat vanzelf wel weer als Bitcoin ff consolideert.

Denk ik.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BjV9TTBbo7t_K4PQLAEcIUDWpcU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bTRPZAkBZUkQyC7JmJFln4zb.jpg?f=fotoalbum_large

10k soon.

Hoop ik.. :)

Zero.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:17
[...]

_O-

Gerapporteerd.
Ik heb over de afgelopen jaar veel drek gehad, maar 2023 eigenlijk alleen maar Bitcoin, met een uitstapje Etherum voor iets van 2 maanden. En wat wisselgeld Plutus, maar dat mag geen naam hebben.

Oh wacht. Ordi, die troep heb ik dit jaar nog geshillt ja. Maar de shit die ik shill gaat ook gewoon omhoog, dan mag het hè :p

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Fornoo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:06
Vraagje, ByBit ID verificatie accepteert mijn rijbewijs niet.

Heb daar met zwarte letters "copy ByBit" op geplaatst. En aan de achterkant mijn BSN nummer door gehaald. Lijkt me niet dat ze kunnen eisen dat ik clean afbeeldingen opstuur. Iemand ervaring mee?

• zwembroek

• Skrunsies
  • Niet online
Heb het 1 en het ander terug gelezen. Maar kon niet vinden hoe het jou nu vergaat @Gelukszoekr. Alles onder controle ?

• Alpina
Gelukszoekr schreef op donderdag 7 december 2023 @ 20:44:
[...]

Ik heb over de afgelopen jaar veel drek gehad, maar 2023 eigenlijk alleen maar Bitcoin, met een uitstapje Etherum voor iets van 2 maanden. En wat wisselgeld Plutus, maar dat mag geen naam hebben.

Oh wacht. Ordi, die troep heb ik dit jaar nog geshillt ja. Maar de shit die ik shill gaat ook gewoon omhoog, dan mag het hè :p
Ook nog een kortstondig goud uitstapje toch O-)

Was sowieso niet beter als Bitcoin geweest maar verder wel stabiel denk ik.

• Gelukszoekr
Skrunsies schreef op donderdag 7 december 2023 @ 20:50:
Heb het 1 en het ander terug gelezen. Maar kon niet vinden hoe het jou nu vergaat @Gelukszoekr. Alles onder controle ?
Ja, wat zal ik zeggen. Het leven is op dit moment best wel armoedig. Om de week thuis, en deze week in een leeg appartement. Ik heb een matras op de vloer, een tuinstoel, een senseo en verder niks.

Desalniettemin vermaak ik me eigenlijk wel. De hele avond lekker op mezelf, alle tijd om interessante podcasts en yt video's in me op te nemen. Een super interessante tijd voor crypto.

En de toekomst zal vast wel weer wat meer rust geven als alles met het huis geregeld is. De meeste praktische dingen zijn wel geregeld. Voor nu is het vooral geduld hebben. Dit zal nog wel wat weken/maanden zo blijven.

Jij vooral ook sterkte met al die heftige verhalen van je, ik hoop dat jij ondanks alles ook nog wat kan genieten van crypto :)

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Fornoo schreef op donderdag 7 december 2023 @ 20:45:
Vraagje, ByBit ID verificatie accepteert mijn rijbewijs niet.

Heb daar met zwarte letters "copy ByBit" op geplaatst. En aan de achterkant mijn BSN nummer door gehaald. Lijkt me niet dat ze kunnen eisen dat ik clean afbeeldingen opstuur. Iemand ervaring mee?
Ik probeer ook vaak m'n BSN door te halen. Soms glipt ie erdoor, maar vaak ook niet..

Had 't toevallig pas nog bij Bunq. BSN doorgehaald en verificatie duurde wel 3 weken. Uiteindelijk wel gelukt. 4 weken later kreeg ik een mailtje dat ik m'n BSN moest aanleveren om de diensten te kunnen blijven gebruiken 8)7

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Gelukszoekr
Alpina schreef op donderdag 7 december 2023 @ 20:59:
[...]

Ook nog een kortstondig goud uitstapje toch O-)

Was sowieso niet beter als Bitcoin geweest maar verder wel stabiel denk ik.
2022 heb ik een tijdje goud gehad, daarna een tijdje dollars. En vanaf januari dit jaar weer vol in Bitcoin. 2022 was niet zo'n goede tijd voor crypto.

Ik ben van mening dat je het beste kan zitten op de plek met de beste rendamenteren. Voorlopig zal dat Bitcoin zijn :)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ja de objectiviteit is ver te zoeken in dit topic.

• Vis

Vis

Het wordt echt te lachwekkend voor woorden, gisteren met die flapdrol van JP Morgan, en vandaag weer dit ouwe fossiel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V5I_N2i7k8RfsgUlP4H31CSP_yc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3PxLov2jloXpMO64PGPgMgGQ.jpg?f=fotoalbum_large

Ze zijn bang.

• Gelukszoekr
Vis schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:11:
Het wordt echt te lachwekkend voor woorden, gisteren met die flapdrol van JP Morgan, en vandaag weer dit ouwe fossiel.

[Afbeelding]

Ze zijn bang.
Eens. Wij zijn misschien objectief gezien een stelletje rare "crypro bro's". Deze mensen leven echt nog in 1980

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:00:
[...]

Ja, wat zal ik zeggen. Het leven is op dit moment best wel armoedig. Om de week thuis, en deze week in een leeg appartement. Ik heb een matras op de vloer, een tuinstoel, een senseo en verder niks.

Desalniettemin vermaak ik me eigenlijk wel. De hele avond lekker op mezelf, alle tijd om interessante podcasts en yt video's in me op te nemen. Een super interessante tijd voor crypto.

En de toekomst zal vast wel weer wat meer rust geven als alles met het huis geregeld is. De meeste praktische dingen zijn wel geregeld. Voor nu is het vooral geduld hebben. Dit zal nog wel wat weken/maanden zo blijven.

Jij vooral ook sterkte met al die heftige verhalen van je, ik hoop dat jij ondanks alles ook nog wat kan genieten van crypto :)
Was met meerdere dingen tegelijk bezig, was in de veronderstelling dat ik je een privé bericht gestuurd had. Maar blijkbaar hier geplaatst. Sorry voor dat!

Ik hoop oprecht dat 2024 voor jou en je geliefdes weer wat rust mag brengen.

Tuurlijk kan ik genieten van crypto. Ook al heb ik op het moment alleen nog maar wat dotjes. Maar kan nog steeds genieten van alle groene palen. Is het alleen maar voor jullie allemaal.

Helaas heb ik uit moeten stappen. Maar als ik kijk waar ik het voor gebruikt heb, dan kan daar geen lambo tegen op.

Ach en hee, als dot weer een klein beetje in de buurt komt van zijn ATH, dan ben ik helemaal blij :)

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vis schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:11:

[Afbeelding]

Ze zijn bang.
Of ze zijn geïnformeerd? Akkoord, Warren doet aan politiek maar ik vermoed dat ze kort naar de data van Chainanalysis en een recent VN rapport keek.
Gelukszoekr schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:14:
[...]

Eens. Wij zijn misschien objectief gezien een stelletje rare "crypro bro's". Deze mensen leven echt nog in 1980
Ad hominem.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 20:29
In Amerika is alles een politiek spel

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Net wat eth naar btc geswapped, prima ratio 👍

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:31
Kijk eth gaan dan

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Kol Nedra
na ETH is het tijd voor de high caps altcoins :)

nothing stops this train

• keanu_
This time is different

• Bierbal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06-2024
Hoi mensen, graag zou ik ook wat digitale muntjes willen kopen en beginnen met traden. Ik zit te denken aan bybit maar kan er geen wijs uit worden of dit is toegestaan in nl? Maw is bybit en goede en betrouwbare broker?

Verwijderd

wootler schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:09:
[...]

Of ze zijn geïnformeerd? Akkoord, Warren doet aan politiek maar ik vermoed dat ze kort naar de data van Chainanalysis en een recent VN rapport keek.

[...]

Ad hominem.
Pas op hoor, in dit topic is crypto heilig. Hier zijn de nadelen van crypto, zoals minder overheidscontrole over geldstromen waar dubieuze regimes dankbaar gebruik van maken, ondergeschikt aan zelfverrijking.

Overheid en dollar bad, Bitcoin good.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bierbal schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:52:
Hoi mensen, graag zou ik ook wat digitale muntjes willen kopen en beginnen met traden. Ik zit te denken aan bybit maar kan er geen wijs uit worden of dit is toegestaan in nl? Maw is bybit en goede en betrouwbare broker?
d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UabOqoiNAD48U2xqjwmx7MYptE8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LwtweXs9dpUgoA7yD998YgG9.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Alpina
@Taro

Knaken stukslaan op 0KN.

Approved?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alpina schreef op donderdag 7 december 2023 @ 23:11:
@Taro

Knaken stukslaan op 0KN.

Approved?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UabOqoiNAD48U2xqjwmx7MYptE8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LwtweXs9dpUgoA7yD998YgG9.png?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
SOL 69 Dollar, gaat lekker...

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:55:
[...]

Pas op hoor, in dit topic is crypto heilig. Hier zijn de nadelen van crypto, zoals minder overheidscontrole over geldstromen waar dubieuze regimes dankbaar gebruik van maken, ondergeschikt aan zelfverrijking.

Overheid en dollar bad, Bitcoin good.
Ben je nou echt zover heen of doe je maar alsof?

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:11
Darrell schreef op donderdag 7 december 2023 @ 23:33:
[...]

Ben je nou echt zover heen of doe je maar alsof?
Laten we hem verwijderen op 69k.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 12:23
Nopheros schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:25:
[...]

Stop loss in profit gezet? Begint er nu wel op te lijken dat de lang verwachte correctie eraan komt.
Ik had mijn mega trade uit voorzichtigheid net onder de 40k gestopt. Achteraf spijt, maar de manier waarop de koers op dit moment aan het steigeren is was ook niet te voorzien.

Probeer wel hier en daar een graantje mee te pikken :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/njPQoey527YkfE2swGJ5Y2JwxoE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hh7U5q3HYxO5vz82GsuiVZAp.png?f=fotoalbum_large

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17:49

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Klaas25 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 15:14:
Als jullie nou bij de volgende bullrun netto een paar ton mogen cashen met de verkoopwinst, wat is dan de eerste serieuze stap die jullie doen nadat het op de bankrekening staat. Oftewel box 3 als het gaat om belastingen.

Er vanuit gaande dat je de hypotheek die je hebt aanhoud.

Een spaar bv oprichten?
Ja, verkeerde er van uitgaan, die eerste 200k gaan dan in een aflossingsvrij huis.

Daarna zou ik waarschijnlijk als zelfstandige gaan werken via een Tsjechische eenmanszaak en dan de paar ton winst daar doorheen laten lopen om optimaal gebruik te maken van aftrekposten, etc.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17:49

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

wootler schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:09:
[...]

Nou geloof ik niet dat deze claim echt ergens op gestoeld is, maat stel het is waar, wat zegt ze dan eigenlijk?
Het volgende:
Noord-Korea heeft een kernwapenprogramma en heeft daar blijkbaar buitenlandse spullen voor nodig, en moet daarvoor betalen. Wegens zowel hun eigen houding als die van o.a. de VS hebben ze geen toegang tot het reguliere banksysteem. Voor nucleaire zaken drijven ze waarschijnlijk handel met China en/of Iran, waarbij Iran ook geen toegang heeft tot het internationale bankensysteem. Ze moeten dus een andere manier hebben om betalingen te doe en gebruiken daarvoor Bitcoin, wat zo'n beetje precies is waar Bitcoin voor bedoeld is. Het gaat daarmee precies prima. Warren is alleen maar boos dat de VS niet de baas kan spelen. Lekker jankennnnn.

• Gipsy King
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 01:58:
[...]

Wat is er mis met de huiden van bankenbazen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lAGIaOo0waz6jUh5gLmeqde117I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ar4HaGaT9kiLTc7EvRR5RBoY.jpg?f=fotoalbum_large

• Gipsy King
Goedemorgen Ada Boys !

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:49
https://blog.coinlist.co/a-deep-dive-into-bitscrunch-rjlsb/

Jaa ICO is zo 2020 maar toch wil ik het even delen, thoughts ? :)

• Pinsa

• Th1x4nG
Solana mooi in winst verkopen aan $27 beschouw ik toch wel als de flater van het jaar.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 14:08
Th1x4nG schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 07:15:
Solana mooi in winst verkopen aan $27 beschouw ik toch wel als de flater van het jaar.
Ik kocht op dat punt, hodl nog steeds.

discogs

• Don Guacamole
  • Laatst online: 26-11 21:31
Bonk verkopen op een koers die 20x lager staat dan de huidige koers beschouw ik toch wel als de flater van dit jaar.

Volg me voor meer financieel advies verlies.

[ Voor 7% gewijzigd door Don Guacamole op 08-12-2023 07:47 ]

• Alpina
Don Guacamole schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 07:45:
[...]

Bonk verkopen op een koers die 20x lager staat dan de huidige koers beschouw ik toch wel als de flater van dit jaar.

Volg me voor meer financieel advies verlies.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fxPEsy0LG9pFWq_OpsE7rbJ9GyQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A46Fr43VARPWrbEDqm7yWzqN.jpg?f=fotoalbum_large

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:02
WillemdeZijger schreef op donderdag 7 december 2023 @ 19:11:
[...]

Dot hoeft dat helemaal niet. Die mag gewoon meedoen voor spek en bonen.
Als ik de garantie krijg dat DOT zn oude ATH aantikt, wil ik graag per direct tekenen :Y

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10 12:10
ik gekocht op 15 verkocht op 20 :(

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

ybos schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 08:31:
[...]

Als ik de garantie krijg dat DOT zn oude ATH aantikt, wil ik graag per direct tekenen :Y
Dat heet HODL tot de bull-market onderweg is ;)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Gelukszoekr
jasper7878 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 08:44:
[...]
ik gekocht op 15 verkocht op 20 :(
Dat is 25% winst. En dan boos zijn?

Jullie moeten dat loslaten. Je hebt een trade met wist afgesloten, dat is alles wat telt. Je hebt er helemaal niks aan jezelf gek te maken met wat er daarna gebeurt

• Vis

Vis

Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 08:53:
[...]

Jullie moeten dat loslaten. Je hebt een trade met wist afgesloten, dat is alles wat telt. Je hebt er helemaal niks aan jezelf gek te maken met wat er daarna gebeurt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0UwVY6_pH9Q1wfb_S1HNlb5BN4U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/psFeuRfmOHWgLEW7THzjjnsq.jpg?f=fotoalbum_large

• Gipsy King
[...]

Correct zelfde geld vallen er morgen 9973 Nukes over de hele planeet , zijn de koersen gelijk nul.

Enjoy the profit, free beers or whatever u want :) !

Fijne vrijdag allemaal.

• ybos
Coldcat schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 08:44:
[...]

Dat doe ik ook al een vrij lange tijd dus nog ff volhouden :Y

• Th1x4nG
[...]

Is zelfs 33% winst.

Maar thanks papa, voel me al beter. O+

In mijn geval was het van 17 naar 27 en dan opnieuw van 22 naar 27 denk ik.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:33

resusaapje

h less

Coldcat schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 08:44:
[...]

Dat doe ik. Al! Meer! Dan! Twee! Jaar! :F

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• ybos
resusaapje schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:10:
[...]

Dat doe ik. Al! Meer! Dan! Twee! Jaar! :F
Same here, ik heb alleen tijdens het dalen nog heel veel bijgekocht (veel te hoog).
Gelukkig inmiddels wel weer in de plus, dat komt voornamelijk door staking :Y

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:33

resusaapje

h less

ybos schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:13:
[...]

Same here, ik heb alleen tijdens het dalen nog heel veel bijgekocht (veel te hoog).
Gelukkig inmiddels wel weer in de plus, dat komt voornamelijk door staking :Y
Gaat dan vast goedkomen. (y)

Ik heb ook wel iets bijgekocht om mijn gab omlaag te krijgen, maar niet genoeg om in de plus te komen. Mijn overweging was dat andere (hype) coins voorlopig meer kans maken te scoren. Resultaat is een portfolio dat in z'n geheel op +11% staat, maar een DOT die me nog steeds met -60% aanstaart. Irritant is dat.

Oh well, volgende cyclus heb ik m'n lesje geleerd. Toch? _O-

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 19:37
Komop nog ff een -30% dan knal ik een laatste 4k in Crypto! We blijven maar moonen zeg.

• keanu_
Denk vooral de les, komende uit eht dal van de bear, ga ik mn alts sowieso niet meer verkopen :).
Go hard or go home!

Enne ADA :>. Het ecosysteem (CNT's) is ook echt aan het ontploffen. Biedt hoop voor de bullrun (mijn portfolio staat nu al op ruim 300%)

Wat de ETH defi knaller in de vorige bullcycle was, zal de ADA defi in 2024 worden :). NFA

Maar goed, ghostchain he ;)

[ Voor 9% gewijzigd door keanu_ op 08-12-2023 10:21 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

AlterBridge schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:47:
Komop nog ff een -30% dan knal ik een laatste 4k in Crypto! We blijven maar moonen zeg.
Mooi toch! Gaat het omhoog dat zit je in de trein. Gaan we nog een station terug dan zit je first class!

• ybos
resusaapje schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:20:
[...]

Gaat dan vast goedkomen. (y)

Ik heb ook wel iets bijgekocht om mijn gab omlaag te krijgen, maar niet genoeg om in de plus te komen. Mijn overweging was dat andere (hype) coins voorlopig meer kans maken te scoren. Resultaat is een portfolio dat in z'n geheel op +11% staat, maar een DOT die me nog steeds met -60% aanstaart. Irritant is dat.

Oh well, volgende cyclus heb ik m'n lesje geleerd. Toch? _O-
Geef ff seintje wanneer je DOT in de plus staat, weet ik wanneer ik eens serieus moet gaan kijken naar een uitstapplan :+ ;)

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vZd0Jj_u163wQlPCj3MW7B64og4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rbtJZC4gZA8ZYycl2AJS0vKh.gif?f=user_large

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:50

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-1PyjptggPdDv0146Qy7pxADTeU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/71MWnyJSWFQBRdO0H27N6MOy.gif?f=user_large

Kleine disclaimer heb overigens niks tegem eth hoor :>

[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 08-12-2023 10:23 ]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

keanu_ schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:59:
Denk vooral de les, komende uit eht dal van de bear, ga ik mn alts sowieso niet meer verkopen :).
Go hard or go home!

Enne ADA :>. Het ecosysteem (CNT's) is ook echt aan het ontploffen. Biedt hoop voor de bullrun (mijn portfolio staat nu al op ruim 300%)

Wat de ETH defi knaller in de vorige bullcycle was, zal de ADA defi in 2024 worden :). NFA

Maar goed, ghostchain he ;)
Blijft een crapcoin.

• Oepsje
  • Laatst online: 20-11 18:52
Go hard or go home!

Inderdaad! Er zitten ook zoveel pareltjes in het ecosysteem die mooie DEFI mogelijkheden toevoegen!
Om nog maar niet te spreken van projecten als book.io of newm.io. Echt applicaties die real life usecases brengen.

• keanu_
goed gefundeerd wel

• Gelukszoekr
Kom maar eens met een goede fundering waarom Cardano de next big thing zal zijn

• keanu_
Ik zeg niet dat cardano de rest gaat vervangen, maar cardano zal nagenoeg hetzelfde doen als ETH (imho)
DYOR

:+

[ Voor 6% gewijzigd door keanu_ op 08-12-2023 10:32 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Oepsje schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 10:27:
[...]

Inderdaad! Er zitten ook zoveel pareltjes in het ecosysteem die mooie DEFI mogelijkheden toevoegen!
Om nog maar niet te spreken van projecten als book.io of newm.io. Echt applicaties die real life usecases brengen.
Zodra al die shit weer langskomt is het tijd het schip te verlaten.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

keanu_ schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 10:31:
Ik zeg niet dat cardano de rest gaat vervangen, maar cardano zal nagenoeg hetzelfde doen als ETH (imho)
DYOR

:+
Keihard omlaag gaan tov BTC dus.

Shit...

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:58
Go hard or go home!
Denk dat je dan nog 1 bear nodig hebt om erachter te komen dat je net zo goed BTC kan HODL'en ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 13:40

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 10:29:
[...]

Kom maar eens met een goede fundering waarom Cardano de next big thing zal zijn
- Vorige bull run was ada 3 dollar zonder defi ecosysteem, nu heeft Ada een heel rijk defi ecosysteem met zeer hoge tvl en 1 van de meest actieve ontwikkelaarscommunities. Defi summer op Eth kan nu zeer goed op Ada.
- Ada heeft samenwerking met polkadot voor partner chain
- Door alle netwerk updates in de bear is Ada 1 van de meest goedkope en snelste netwerken. Ja sol is sneller maar veel minder gedecentraliseerd.
- Ada is bijna 100% gedecentraliseerd in tegenstelling tot veel alt coins.
- ada is nog nooit down gegaan
- Ada is 1 van de meest ondergewaardeerde crypto projecten uit de bear, en ondanks staat het nog in de top 10

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• keanu_
Wat een haat (of ongenoegen) naar ADA hier altijd, geweldig gewoon

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

juggle schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 10:41:
[...]

- ada is nog nooit down gegaan
Behalve in prijs :D

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

keanu_ schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 10:44:
Ik heb ze ook gewoon hoor :+

• Alpina
Ieder zijn cointje toch.

• Kol Nedra
nog maar fftjes.....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RcjXVW9ktbZ5ladIpKLdkyeYma4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FJVcd07YXfHDylkgyWNN2EGI.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 13:40

juggle

Papa, ondernemer, gamer

keanu_ schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 10:44:
Het is inderdaad heel erg jammer dat het sentiment rond ADA zo slecht is. Hoewel ik nu het idee heb dat dat wat begint om te slaan.

Denk dat veel ex Ada holders gefrustreerd zijn over de slechte prestaties van Ada in de vorige bull en bear. Maar de verwachtingen lagen ook gewoon te hoog.

Nu heeft Ada een prachtige inhaal slag gemaakt met dex, defi, stable coin, ai en partener chain en kunnen we een heel rijk ecosysteem deze bull run zien opbloeien denk ik.

Ik voorzie Ada als een van de best presterende crypto projecten van 2024.

Ada haat is in principe goed, dat betekent namelijk dat nog niet iedereen Ada heeft, meestal haat men datgene wat ze niet hebben.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Pagina: 1 ... 48 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!