Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.042.622 views

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:31
Wel weer een ouderwetse donderdag dipdag op de beurs :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:09
resusaapje schreef op donderdag 7 december 2023 @ 10:03:
[...]

Ah, gelukkig. Ach, momenteel sta ik op x4 dus geeen prob.

Ow wow, ik heb er meer aan overgehouden dan ik dacht. Sta op x6 :9

Hmmm, waar zal ik dat eens instoppen? MEXC nog interessante muntjes?
Zie memetopic B)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:45

knakworst

Get more sats!

Verkoop btc nou alleen als je echt moet verkopen. Anders krijg je later spijt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xWdpZG4BUeW_Zh5hTy1T2ZK5LTA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2OSQVgWACXrSJJ6EFsuvFNiY.jpg?f=fotoalbum_large

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-11 07:16
Wat heb ik toch een hekel aan donderdagen :(

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:05
Maar donderdag dipdag bestaat helemaal niet. :')

Zero.

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 23:34

troje

was here!

42 btc zelf gemined 14 jaar geleden….

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:28

tomtom901

Moderator General Chat
Deze terugtest was heel welkom en goed, maar zou me niet verbazen als BTC nog wat verder terugtest :)

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
ybos schreef op donderdag 7 december 2023 @ 08:58:
[...]

Fuck zeg, zelfs een reanimatie... Gaat je niet in de koude kleren zitten... Sterkte en succes jullie! :Y
Wat heeft ze nou eigenlijk :?
Allereerst voor 1 ieder hier, ontzettend bedankt voor alle lieve berichtjes die ik/we hebben mogen ontvangen, ik kan het niet vaak genoeg zeggen hoe hartverwarmend dat is :>

Vorige week was er in het ziekenhuis 'niet zoveel aan de hand', just another day in the office laat we maar zeggen. Mijn ex was in de ochtend even bij haar geweest en ze was vrij rustig, we hadden het er zelfs al over gehad dat ze misschien van het weekend wel naar huis zou kunnen.

Ikzelf was voor het werk in Noorwegen, maar omdat we best vaak in het ziekenhuis komen, mag ik soms na bezoekuren nog even langs komen ( super lief natuurlijk ). Maar goed, na mijn thuis komst vorige week in de avond ben ik naar haar toe gegaan en ze vroeg mij als ze even uit bed mocht om even bij mij te zitten ( wat echt heel bijzonder is omdat ze verre van aanrakerig is ivm haar autisme ).

Na een minuut of 5 bij mij op schoot dacht ik dat ze moe werd, ze viel een beetje weg, dus ik zou haar terug brengen in bed.. Echter dit was achteraf geen moe zijn, ze viel namelijk weg op mijn schoot. Al snel had ik in de gaten dat ze geen pols meer had dus heb volgens mij maar 2 keer geschreeuwd om hulp, de doktoren waren er super snel. In tussentijd had ik haar alweer in bed gelegd en was begonnen met reanimatie, de doktoren namen het heel snel over. Dat was echt een nachtmerrie, een paar van die peddels op het meisje de machine aan en daar lag ze hulpeloos. Op het moment van schrijven vliegen mij de tranen weer in de ogen, want ik was er van overtuigd dat ik haar kwijt was...

Maar het kwartje viel onze kant op en er was weer pols...

Zo snel als een muntje 100x kan doen en een dag later een rugpull blijkt te zijn, voelt dit nu ook.. Vorige week was ik haar even kwijt en vannacht lag ze hier thuis te slapen..

Echt jongens, ga nooit maar dan ook nooit met ruzie weg van je partner en ga zolang dat kan iedere avond even kijken bij jullie kids.. Gewoon omdat het kan, want dat ze daar warm en geborgen liggen is niet zo normaal..

Maar Skruns wat heeft ze nou precies :?

Ik zal proberen dit beknopt te omschrijven...

Ze heeft namelijke meerdere 'dingen'

Mozaiek Turner Syndroom
ASS ( autisme )
ADHD
En ze heeft te lang haar navelstreng een paar keer om haar nek heen gehad ( zuurstofgebrek )
Verder zijn er tijdens de bevalling fouten gemaakt ( te grote vacuümpomp, te lang laten zitten ipv keizersnede )

Het Mozaiek Turner Syndroom behoeft nog wel wat uitleg, de andere zaken kunnen jullie je wel een voorstelling bij maken.

Een vrouw heeft 2 x-chromosomen, een man heeft 1 x en 1 y-chromosoom.
Wanneer ( in theorie ) een man een x-chromosoom mist is hij nooit levensvatbaar geweest.
Als een vrouw een x-chromosoom mist, dan is in 83% van de gevallen, wanneer een vrouw een miskraam heeft en het was een meisje geweest dan had dit meisje het Turner Syndroom gehad oftewel ze had een x-chromosoom gemist.

Wanneer het meisje het wel overleefd, dan betekend dat dat de ene x-chromosoom dermate sterk is dat hij de andere opvangt.

Problemen bij dit soort meisjes zijn dan:

Ze zijn klein
Kunnen geen kinderen krijgen omdat ze geen ( of een slecht werkende ) baarmoeder hebben
Vrouwelijke hormonen moeten op latere leeftijd worden toegediend middels een prikpen ( lijkt op suikerziektepen ) omdat ze uit hun zelf geen vrouwelijke eigenschappen zouden krijgen ( borsten, menstruatie enz )
Lage nekplooi
Slechte motoriek, weinig kracht in de handen
Slecht gehoor
Slechte schildklier
Etc

Het Turner Syndroom kan je gewoon oud mee worden, sterker nog ik denk dat de meeste mensen van jullie wel voorbeelden hebben in de kenniskring.

Echter.....

Mijn dochter heeft dus het Mozaiek variant.

Dit betekend dat er in de ene cel 1 x-chromosoon is, in de andere 1 met een kapotte enz.

Deze chromosoom huishouding is zo fucked up dat men hier te weinig van weet, de doktoren weten dus niet wat wel en wat niet gaat werken en waar ze wel dan niet last van kunnen krijgen.

Bij mijn dochters geval groeide ze bijvoorbeeld niet, maar haar organen wel, kort gezegd, bepaalde organen pasten niet meer in haar lichaam ( klopt niet helemaal, maar zo is het het makkelijkst uit te leggen ), dus kwam er vaak druk op haar oren terecht waardoor er een bloeding ontstond..

Nou ja lang verhaal en als ik het zelf terug lees kan ik me voorstellen dat jullie er nog steeds niks van snappen, logisch ook, ik snap het geen eens en zelfs de dokters staan voor raadsels...

Nou ja, laten we het er op houden dat omgaan met het Turner Syndroom niet uniek hoeft te zijn, echter is een Mozaiek variant weer een andere zaak.

Plus dat ze nu 19 jaar is maar de ontwikkelingsleeftijd heeft van een 3 jarige staat los van dit syndroom, maar komt door de fouten in het ziekenhuis ( zuurstofgebrek )

Ik moet jullie wel eerlijk bekennen, wanneer ze gezegd hadden geef ons 1000 euro en we fiksen haar, dus ze zou 'normaal' zijn een 'normale' 19 jarige... Dan had ik waarschijnlijk nee gezegd. Dit is wie zij is en ze is uniek, ik wil geen andere dochter dan haar :)

Nou dus, ik pak koffie en ben uitgetypt, sorry voor de off topic..

Wen DOT 50 dollar by the way :?

UberLurker Departement #GG.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Skrunsies schreef op donderdag 7 december 2023 @ 10:43:
[...]

Ik zou bijna een flufje dot voor je kopen als het niet zo'n shitcoin was en ik niet een bitcoin maximalist was.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Die buy the dip werd nu wel gedaan zeg :)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:56
[...]

Allereerst voor 1 ieder hier, ontzettend bedankt voor alle lieve berichtjes die ik/we hebben mogen ontvangen, ik kan het niet vaak genoeg zeggen hoe hartverwarmend dat is :>

Vorige week was er in het ziekenhuis 'niet zoveel aan de hand', just another day in the office laat we maar zeggen. Mijn ex was in de ochtend even bij haar geweest en ze was vrij rustig, we hadden het er zelfs al over gehad dat ze misschien van het weekend wel naar huis zou kunnen.

Ikzelf was voor het werk in Noorwegen, maar omdat we best vaak in het ziekenhuis komen, mag ik soms na bezoekuren nog even langs komen ( super lief natuurlijk ). Maar goed, na mijn thuis komst vorige week in de avond ben ik naar haar toe gegaan en ze vroeg mij als ze even uit bed mocht om even bij mij te zitten ( wat echt heel bijzonder is omdat ze verre van aanrakerig is ivm haar autisme ).

Na een minuut of 5 bij mij op schoot dacht ik dat ze moe werd, ze viel een beetje weg, dus ik zou haar terug brengen in bed.. Echter dit was achteraf geen moe zijn, ze viel namelijk weg op mijn schoot. Al snel had ik in de gaten dat ze geen pols meer had dus heb volgens mij maar 2 keer geschreeuwd om hulp, de doktoren waren er super snel. In tussentijd had ik haar alweer in bed gelegd en was begonnen met reanimatie, de doktoren namen het heel snel over. Dat was echt een nachtmerrie, een paar van die peddels op het meisje de machine aan en daar lag ze hulpeloos. Op het moment van schrijven vliegen mij de tranen weer in de ogen, want ik was er van overtuigd dat ik haar kwijt was...

Zo snel als een muntje 100x kan doen en een dag later een rugpull blijkt te zijn, voelt dit nu ook.. Vorige week was ik haar even kwijt en vannacht lag ze hier thuis te slapen..

Echt jongens, ga nooit maar dan ook nooit met ruzie weg van je partner en ga zolang dat kan iedere avond even kijken bij jullie kids.. Gewoon omdat het kan, want dat ze daar warm en geborgen liggen is niet zo normaal..

Mozaiek Turner Syndroom
ASS ( autisme )
ADHD
En ze heeft te lang haar navelstreng een paar keer om haar nek heen gehad ( zuurstofgebrek )
Verder zijn er tijdens de bevalling fouten gemaakt ( te grote vacuümpomp, te lang laten zitten ipv keizersnede )

Het Mozaiek Turner Syndroom behoeft nog wel wat uitleg, de andere zaken kunnen jullie je wel een voorstelling bij maken.

Wanneer ( in theorie ) een man een x-chromosoom mist is hij nooit levensvatbaar geweest.
Als een vrouw een x-chromosoom mist, dan is in 83% van de gevallen, wanneer een vrouw een miskraam heeft en het was een meisje geweest dan had dit meisje het Turner Syndroom gehad oftewel ze had een x-chromosoom gemist.

Wanneer het meisje het wel overleefd, dan betekend dat dat de ene x-chromosoom dermate sterk is dat hij de andere opvangt.

Ze zijn klein
Kunnen geen kinderen krijgen omdat ze geen ( of een slecht werkende ) baarmoeder hebben
Vrouwelijke hormonen moeten op latere leeftijd worden toegediend middels een prikpen ( lijkt op suikerziektepen ) omdat ze uit hun zelf geen vrouwelijke eigenschappen zouden krijgen ( borsten, menstruatie enz )
Lage nekplooi
Slecht gehoor
Slechte schildklier
Etc

Het Turner Syndroom kan je gewoon oud mee worden, sterker nog ik denk dat de meeste mensen van jullie wel voorbeelden hebben in de kenniskring.

Echter.....

Dit betekend dat er in de ene cel 1 x-chromosoon is, in de andere 1 met een kapotte enz.

Deze chromosoom huishouding is zo fucked up dat men hier te weinig van weet, de doktoren weten dus niet wat wel en wat niet gaat werken en waar ze wel dan niet last van kunnen krijgen.

Bij mijn dochters geval groeide ze bijvoorbeeld niet, maar haar organen wel, kort gezegd, bepaalde organen pasten niet meer in haar lichaam ( klopt niet helemaal, maar zo is het het makkelijkst uit te leggen ), dus kwam er vaak druk op haar oren terecht waardoor er een bloeding ontstond..

Nou ja lang verhaal en als ik het zelf terug lees kan ik me voorstellen dat jullie er nog steeds niks van snappen, logisch ook, ik snap het geen eens en zelfs de dokters staan voor raadsels...

Nou ja, laten we het er op houden dat omgaan met het Turner Syndroom niet uniek hoeft te zijn, echter is een Mozaiek variant weer een andere zaak.

Plus dat ze nu 19 jaar is maar de ontwikkelingsleeftijd heeft van een 3 jarige staat los van dit syndroom, maar komt door de fouten in het ziekenhuis ( zuurstofgebrek )

Ik moet jullie wel eerlijk bekennen, wanneer ze gezegd hadden geef ons 1000 euro en we fiksen haar, dus ze zou 'normaal' zijn een 'normale' 19 jarige... Dan had ik waarschijnlijk nee gezegd. Dit is wie zij is en ze is uniek, ik wil geen andere dochter dan haar :)

wat een verhaal weer man!!! heel veel sterkte

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• anti elppa
mooi man. Ik poste ook al wel wat in 2013 en 2014 volgens mij. Met name mbt mining

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15:25
[...]

Mozaiek Turner Syndroom
ASS ( autisme )
ADHD

Ze zijn klein
Lage nekplooi
Slecht gehoor
Slechte schildklier
Etc

Echter.....

Tjonge jonge Skunsies... wat een verhaal... als vader krijg ik het er raar van als ik het lees... fijn dat ze weer thuis is maar wat een narigheid man. Sterkte en geef haar alle liefde die je hebt!

[ Voor 3% gewijzigd door WarsemaW op 07-12-2023 10:55 ]

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:02
WarsemaW schreef op donderdag 7 december 2023 @ 10:55:
[...]

Tjonge jonge Skunsies... wat een verhaal... als vader krijg ik het er raar van als ik het lees... fijn dat ze weer thuis is maar wat een narigheid man. Sterkte en geef haar alle liefde die je hebt!
same here, natte oogjes...

• Langerakpc
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-11 14:53
Ik heb net mijn kucoin kucard binnen gekregen. dit is een VISA debit kaart
Hier kan ik mijn verliezen mooi mee uitgeven. De koers moet toch wat meer omhoog voor mij.

is hier nog iemand die deze kaart heeft?
Ik kan nog niets vinden over de cashback of andere leuke perks oid.
aangezien ik alleen bij kucoin mijn shitcoins heb staan kan ik ze ook zo uitgeven.
Afbeeldingslocatie: https://assets.staticimg.com/kucard-web/1.0.30/static/card_img_light.c3450029.png

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:33
Langerakpc schreef op donderdag 7 december 2023 @ 11:46:
Ik heb net mijn kucoin kucard binnen gekregen. dit is een VISA debit kaart
Hier kan ik mijn verliezen mooi mee uitgeven. De koers moet toch wat meer omhoog voor mij.

is hier nog iemand die deze kaart heeft?
Ik kan nog niets vinden over de cashback of andere leuke perks oid.
aangezien ik alleen bij kucoin mijn shitcoins heb staan kan ik ze ook zo uitgeven.
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KIEHChfUgFjH85CztYi4K6M5TRo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yOrU7DiHKZAq9pFtYPohhTAJ.png?f=fotoalbum_large

Ik kan nog niks?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Langerakpc
Als je inlogd en de kyc doorloopt kan je hem bestellen en met een week of 3 is hij dan in huis.

• Stokstaart
Langerakpc schreef op donderdag 7 december 2023 @ 11:53:
[...]

Als je inlogd en de kyc doorloopt kan je hem bestellen en met een week of 3 is hij dan in huis.
Ik ben ingelogd en verified. Dit is het scherm dat ik krijg..

• Langerakpc
Stokstaart schreef op donderdag 7 december 2023 @ 11:53:
[...]

Ik ben ingelogd en verified. Dit is het scherm dat ik krijg..
ik heb er Apply Now staan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TzHbDkxVWfJDaI7vWJmGcdMlND4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/b2x12jwvDJ0CTuywRckVapWt.png?f=fotoalbum_large

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:53
Gipsy King schreef op donderdag 7 december 2023 @ 07:15:
[...]

Nice ! Moeten we pullix-plx ook maar in de gaten gaan houden ?

[...]

https://cryptobenelux.com...voor-een-passief-inkomen/
Pullix staat niet op mijn radar, dus zou het niet weten.

Wat op Solana op dit moment zo interessant maakt, is dat er veel protocollen zijn zonder een token. In tegenstelling tot Ethereum en L2's zijn er maar (nog) weinig gebruikers actief en deze gebruikers hebben ook veel minder kapitaal. Waardoor de kansen op een mooie airdrop veel groter zijn, ook voor de kleinere gebruiker.

Als voorbeed: voor de JitoSOL airdrop waren nog niet eens 10k wallets en een maand lang 2 SOL staken was voldoende geweest om een airdrop te krijgen.

Andere kansen die nog openliggen nu: Marginfi, Kamino, Drift, Parcl.

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:50
Langerakpc schreef op donderdag 7 december 2023 @ 11:53:
[...]

Bij mij staat er binnenkort beschikbaar?

• Alpina
Wat een legendarische reacties.

‘Nooit gedacht dat we 100 dollar zouden aantikken, bij 200 gaat ALLES er uit hier’

Achja, als je alles van tevoren weet…

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 12:23
@Taro stop loss geraakt? ik ben gewoon opnieuw long gegaan op dit niveau. 42800 leek me wel mooi

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:21
ScuL schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:24:
@Taro stop loss geraakt? ik ben gewoon opnieuw long gegaan op dit niveau. 42800 leek me wel mooi
Stop loss in profit gezet? Begint er nu wel op te lijken dat de lang verwachte correctie eraan komt.

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:49
Ahaa het donderdag dipje ik wachtte er al op :)

Cspr ook terug het hokje in, ik verwacht nog een verdere daling. Grappig dat Bitvavo voor zo,n pump kon zorgen…

Anyway when moon:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BOSz9S_VfSjyqNHr4wPKdDR_Wv8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RNsDL7BvVboeLepGfplcOcqx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door Pinsa op 07-12-2023 13:45 ]

• Stokstaart
Gipsy King schreef op donderdag 7 december 2023 @ 07:15:
[...]

Nice ! Moeten we pullix-plx ook maar in de gaten gaan houden ?

[...]

https://cryptobenelux.com...voor-een-passief-inkomen/
Heb je ingekocht? Krijg een beetje scammy vibes..

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54sf4UU5Z7fgm3zWMeQPBCR5U0U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fvfjBQtjUsGMiSOBFL4TsZ52.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FwapsoyTLGbrKg8pMWWYwLTqyN8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MQ9llKWsRvBh76yQGHuAUHWI.jpg?f=fotoalbum_large

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:41
Stokstaart schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:38:
[...]

Heb je ingekocht? Krijg een beetje scammy vibes..
Nee kan er nog niet genoeg over vinden ook. Kwam meer over als een verkapte Promo.

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-11 13:08
Nopheros schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:25:
[...]

Stop loss in profit gezet? Begint er nu wel op te lijken dat de lang verwachte correctie eraan komt.
Ik zie nog steeds een bull flag op 1H, 4H en zelfs de deelie.

• Moiety
BootjeVaren schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:45:
[...]

Ik zie nog steeds een bull flag op 1H, 4H en zelfs de deelie.
Ik denk dat bitcoin de komende dagen een beetje achterblijft en dat altcoins kortstondig floreren.

• Moiety
Maar voor nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/maok_ImzNccj6m4fze0lsTlWCM4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tWZRysBFpaDifFdA5bWWFXoI.jpg?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Moiety schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:54:
[...]

Ik denk dat bitcoin de komende dagen een beetje achterblijft en dat altcoins kortstondig floreren.
Ik denk dar bitcoin de 48k gaat opzoeken en de alts de koning niet bij kunnen benen :p

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Alpina schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:01:
[...]

Wat een legendarische reacties.

‘Nooit gedacht dat we 100 dollar zouden aantikken, bij 200 gaat ALLES er uit hier’

Achja, als je alles van tevoren weet…
Deze is toch voor een tegeltje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cTChlkMizbPbrgDhYkZsPMwZHUg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GilN2e7RsH5BkmiQynK8wGT1.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
knakworst schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:56:
[...]

Ik denk dar bitcoin de 48k gaat opzoeken en de alts de koning niet bij kunnen benen :p
Dat hoop ik ook d:)b

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02:29

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Mozaiek Turner Syndroom
ASS ( autisme )
ADHD

Ze zijn klein
Lage nekplooi
Slecht gehoor
Slechte schildklier
Etc

Echter.....

Wat een verhaal Skruns, dank voor het delen. Dat even checken hoe het erbij ligt wordt sowieso al iedere avond gedaan, zal het vanavond een tweede keer doen.

Ook bewonderingswaardig hoe je er in staat, respect!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:09
Deze man zit niet meer op tweakers toch?

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:49
Zijn Bitcoin is trouwens redelijk onderuit gegaan, onze BCH lover (al mocht je het van hem geen BCH noemen..)

Ik denk dat @.oisyn nog vaak wakker ligt van de discussies met hem :+

[ Voor 6% gewijzigd door Acidrain op 07-12-2023 14:11 ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Acidrain schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:10:
[...]

Zijn Bitcoin is trouwens redelijk onderuit gegaan, onze BCH lover (al mocht je het van hem geen BCH noemen..)
Ben benieuwd welke richting hij op is gegaan ten tijde van de e-cash fork 8)7, maar hij was bovendien niet vies van menig altcoin en is ook betrokken geweest bij wat DeFi troep (wat vervolgens ook gerugged is), dus hij is duidelijk teruggekomen op die ene opmerking uit 2013.
Ik denk dat @.oisyn nog vaak wakker ligt van de discussies met hem :+
Nou nee hoor, ik slaap fantastisch sinds hij er niet meer is :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Stokstaart
.oisyn schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:14:
[...]

Ben benieuwd welke richting hij op is gegaan ten tijde van de e-cash fork 8)7, maar hij was bovendien niet vies van menig altcoin en is ook betrokken geweest bij wat DeFi troep (wat vervolgens ook gerugged is), dus hij is duidelijk teruggekomen op die ene opmerking uit 2013.
Ja had hij op een gegeven moment niet zijn eigen shitcoin, SPICE ofzo?
Nou nee hoor, ik slaap fantastisch sinds hij er niet meer is :Y)
Same here!

[ Voor 14% gewijzigd door Stokstaart op 07-12-2023 14:20 ]

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:49
Stokstaart schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:19:
[...]

Ja had hij op een gegeven moment niet zijn eigen shitcoin, SPICE ofzo?
Volgens mij had hij inderdaad zijn eigen coin en kwam de rugpull ook bij hem vandaan.. Daarna ben ik hem uit het oog verloren.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:18
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GAvmvzNXsAEYm46?format=jpg&name=4096x4096

}:O

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:53
Je kan hem altijd nog op YouTube volgen, z'n laatste video is 3 dagen geleden gepost: https://www.youtube.com/c/KainniaK

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:02
Als jullie nou bij de volgende bullrun netto een paar ton mogen cashen met de verkoopwinst, wat is dan de eerste serieuze stap die jullie doen nadat het op de bankrekening staat. Oftewel box 3 als het gaat om belastingen.

Er vanuit gaande dat je de hypotheek die je hebt aanhoud.

Een spaar bv oprichten?

[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 07-12-2023 15:23 ]

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:41
markisoke schreef op donderdag 7 december 2023 @ 15:05:
Je kan hem altijd nog op YouTube volgen, z'n laatste video is 3 dagen geleden gepost: https://www.youtube.com/c/KainniaK
De Ed Sheran der Crypto , super.

• anti elppa
Klaas25 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 15:14:
Als jullie nou bij de volgende bullrun netto een paar ton mag cashen met de verkoopwinst, wat is dan de eerste serieuze stap die jullie doen nadat het op de bankrekening staat. Oftewel box 3 als het gaat om belastingen.

Een spaar bv oprichten?
Ik knikker toch (ondanks mijn 2.5% rente voor 20 jaar) 100k in mijn hypotheek. Die is dan op een level waar ik me comfi bij voel.
Rest zal ik deels gewoon op de bankrekening zetten. Dit voor leuke dingen, en om over 1,5 jaar de dip spot te kopen (btc).
Verder zal ik een deel in saaie slome boomer stonks/ etf's stoppen

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:28

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 7 december 2023 @ 15:19:
[...]

Pff. ga eens weg dan. Het is hier niet het slow stockchat topic. 8)7 :P

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:53
Als jullie nou bij de volgende bullrun netto een paar ton mogen cashen met de verkoopwinst, wat is dan de eerste serieuze stap die jullie doen nadat het op de bankrekening staat. Oftewel box 3 als het gaat om belastingen.

Een spaar bv oprichten?
Als we het over een paar ton hebben: mogelijk een woning kopen in Nederland of het buitenland. Veel is afhankelijk van hoe de wereld er dan bij staat.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:27

Een spaar bv oprichten?
Wachten op de dip (zal dan ergens rond de 40k liggen? :+ ) en een 100x long openen 8)

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Moiety

Een spaar bv oprichten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KU3tNLQeBhFE2k6_X-QgimryYTQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0oQadNnF8o73zGYFj5J6udlT.jpg?f=fotoalbum_large
Mijn pilsparadijs afbouwen.

• sjorremans

Een spaar bv oprichten?
Stukje grond/huis in Portugal, wat ook eventueel de verhuur in kan voor de helft van het jaar. Daardoor een Portugese identiteit kunnen hebben, het land waar crypto nauwelijks belast wordt en inkomen uit eigen ondernemen 20%

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:32
anti elppa schreef op donderdag 7 december 2023 @ 15:19:
[...]

Ik knikker toch (ondanks mijn 2.5% rente voor 20 jaar) 100k in mijn hypotheek. Die is dan op een level waar ik me comfi bij voel.
Rest zal ik deels gewoon op de bankrekening zetten. Dit voor leuke dingen, en om over 1,5 jaar de dip spot te kopen (btc).
Onze rente staat nog 6 jaar vast op 1,3%, als dat is afgelopen ga ik hem waarschijnlijk volledig aflossen (tenzij de rente op dat moment weer heel laag staat, maar ik verwacht van niet). Eerder aflossen heeft met een dergelijke rente bijna geen zin, dus we blijven voorlopig lekker investeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Spollie op 07-12-2023 15:35 ]

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:17

Een spaar bv oprichten?
In elk geval niet te lang fiat aanhouden

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-11 14:36
sjorremans schreef op donderdag 7 december 2023 @ 15:32:
[...]

Stukje grond/huis in Portugal, wat ook eventueel de verhuur in kan voor de helft van het jaar. Daardoor een Portugese identiteit kunnen hebben, het land waar crypto nauwelijks belast wordt en inkomen uit eigen ondernemen 20%
portugal is toch al lang geen crypto safe haven meer? Ik meen dat het hele belasting voordeel etc al was aangepast. Neemt niet weg dat een leuk vacay huisje daar hebben helemaal niks mis mee is. Mooie plek.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Ik heb m'n zinnen gezet op een Land Rover Defender 110. Ik vind die auto prachtig.

Hypotheek zit op een ruim aanvaardbaar niveau en heb de afgelopen jaren wat vastgoed kunnen kopen. Daarmee is het gros van het vermogen prima weggezet.

Crypto winsten mogen daarmee naar wat leuks, waar ik elke dag van kan genieten.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-11 21:31

Een spaar bv oprichten?
Paar ton? Nee, deze hele stijging is de grootste bulltrap ever. De echte dip moet nog komen.
Reken je niet rijk.

• Alpina

Een spaar bv oprichten?
Moet ik nog eens over nadenken eigenlijk.

Even rustig op de rekening laten staan, daarna leuke dingen met het gezin.

Blijft sowieso een potje over voor een eventuele volgende Bitcoin run.

• sjorremans
keepitfrosty schreef op donderdag 7 december 2023 @ 15:37:
[...]

portugal is toch al lang geen crypto safe haven meer? Ik meen dat het hele belasting voordeel etc al was aangepast. Neemt niet weg dat een leuk vacay huisje daar hebben helemaal niks mis mee is. Mooie plek.
Zal eens checken, het was altijd wel heel erg tax vriendelijk wat betreft crypto.
Ik hoor de laatste tijd ook steeds meer Hongarije om me heen, dat mensen zich aan het oriënteren zijn om die kant op te verhuizen.. wellicht daar ook maar eens onderzoek naar doen :)

**
For individual investors, cryptocurrency is currently tax-free in Portugal. Cryptocurrency is not subject to capital gains tax or value added tax (VAT).

If you’re considered a professional trader, your cryptocurrency profits will be subject to income tax.

In 2023, Portugal will be introducing cryptocurrency taxes. While capital gains on cryptocurrency sold after a year will continue to be tax-free, short-term capital gains will be subject to a 28% tax.

Even with the upcoming changes in the country’s tax policies, Portugal will still have friendlier crypto tax policies than countries like the US and the UK. Unlike Portugal, most countries tax long-term gains on cryptocurrency.

• Gelukszoekr
Ik ga niet naar Portugal. Wat heb ik daar te zoeken? Alleen om dat beetje vermogensbelasting te ontwijken?

Ik ben niet de enige schale atser lees ik wel weer.

• Gelukszoekr
Discussions between the U.S. securities regulator and asset managers hoping to list bitcoin exchange-traded funds (ETFs) have advanced to key technical details, in a sign the agency may soon approve the products, industry executives said.

Open the floodgates!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 11:12
In Euro's houden tot BTC weer dood is en dan inkopen voor de volgende cycle? :)

PS5

• Moiety
Gelukszoekr schreef op donderdag 7 december 2023 @ 15:55:
Ik ga niet naar Portugal. Wat heb ik daar te zoeken?
Waar kan ik heen,
ik kan niet naar Duitsland
Ik kan niet naar Duitsland, daar zijn ze zo streng

• Moiety
Ok, let’s gooooo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aYU8z5gPo0_ItVVCpBIM81PvwXw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eb6nQZlggPzwL5fLVwttfrOt.jpg?f=fotoalbum_large

• Nopheros
Ik wou er zojuist één bestellen echter zie ik dat ze zonder frames geleverd worden.. Beetje normale grootte + frame = 100 euro. Beetje jammer weer.

Verwijderd

Een spaar bv oprichten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qmcbbPYWK5JFnVlM7tXg6Mxlwq4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MybR6qFqNm7zKb39iz97QclF.png?f=fotoalbum_large

• Gelukszoekr
Nopheros schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:08:
[...]

Ik wou er zojuist één bestellen echter zie ik dat ze zonder frames geleverd worden.. Beetje normale grootte + frame = 100 euro. Beetje jammer weer.
Ik heb er laatste hier een besteld
https://nl.motivinci.co/collections/bestsellers

• sjorremans
ETH weer langzaam aan richting de 2300

• Gelukszoekr

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48ntGYw9jE4hLP2RT2ZDNZu026g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:25

BeyondThunder

Lost Lightning

Een spaar bv oprichten?
Stel, ik pak 800K, dan zal ik eerst mijn schulden gaan aflossen.
De rest?

Tsja, die moeten dan nog even wachten..

• Moiety
Dit is het signaal. There goes gravity voor sommige alts!!!
Denk ik. Misschien. Hoop ik.

• Nopheros
Had er laatst op Amazon een paar besteld van een bedrijf uit polen, goede kwaliteit en nog wat goedkoper. Helaas toen geen Bitcoin versie kunnen vinden :-(

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Moiety schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:20:
[...]

Dit is het signaal. There goes gravity voor sommige alts!!!
Denk ik. Misschien. Hoop ik.
This time it's different.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sjorremans schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:17:
ETH weer langzaam aan richting de 2300
Best wel snel erdoorheen bedoel je :p

• sjorremans
knakworst schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:26:
[...]

Best wel snel erdoorheen bedoel je :p
ETH is los ja, werd ook wel een keertje tijd :D

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:34

Vis

Damn ETH!

Had nog iets goed te maken zeker

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Een spaar bv oprichten?
Een paar ton? 2?

150K in indexfondsen. Hypotheek @4,1% is 35% van de woningwaarde, daarmee laag zat. Met indexfondsen passief inkomen opbouwen. De resterende 50K zou ik opzij zetten om de dip te kopen.

Rinse and repeat :)

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Nou, tot zover de donderdag dipdag

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als jullie nou bij de volgende bullrun netto een paar ton mogen cashen met de verkoopwinst,
Wat zou je doen met een miljoen? Lambo kopen /duh

Nee. Hypotheekvrij een woning kopen. Waarom 30 jaar de bank een ton aan rente of meer geven als je je grootste kostenpost: wonen naar 0 kunt krijgen. Zit ik meteen in een FO positie omdat ik voor boodschappen, internet etc genoeg heb aan iets simpels als kranten bezorgen. Meer tijd over voor biertje klappen in de voortuin.

Gloednieuw een auto kopen is niet iets wat ik ga doen. Schrijft donders snel af en na de eerste week is het gewoon een auto die voor de deur staat.

Dus wenn 200k end of year?

Volume valt me tegen, geen nieuwe run up richting 44k. Het ziet er voor nu uit alsof de run up uitgeraasd is.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:53

Darrell

Fiat moonboy

Vis schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:32:
Damn ETH!

Had nog iets goed te maken zeker
Bitcoin had bijna ETH geflipped in mn pf. Bijna. :+

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 14:36
Joosie200 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:58:
[...]
... als je je grootste kostenpost: wonen naar 0 kunt krijgen. Zit ik meteen in een FO positie omdat ik voor boodschappen, internet etc genoeg heb aan iets simpels als kranten bezorgen. Meer tijd over voor biertje klappen in de voortuin....
Mwoooahhh. Je zit nog wel met energiekosten, gemeentelijke belastingen, eigenwoningforfait en ander geneuzel. Je moet wel veel krantenlopen wil je financieel onafhankelijk zijn en tegelijk fatsoenlijk kunnen leven.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Kranten lopen??! Weet je hoe koud het is buiten?

Ik dacht dat we aan een bull run begonnen waren?

• Joosie200
  • Niet online
Ray_ schreef op donderdag 7 december 2023 @ 17:02:
[...]

Mwoooahhh. Je zit nog wel met energiekosten, gemeentelijke belastingen, eigenwoningforfait en ander geneuzel. Je moet wel veel krantenlopen wil je financieel onafhankelijk zijn en tegelijk fatsoenlijk kunnen leven.
Oh maar ik ben er nog niet over uit waar ik die woning koop. Kan ook iets simpels in België, Duitsland, Frankrijk, Zweden, Italië worden. Energiekosten? Do the Jaapio: houtkachel, paar hectare bos en hout hakken voor de kachel. Genoeg tijd voor over als crypto je FO maakt dat je fire bent.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:33

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Joosie200
  • Niet online
NeoflexNL schreef op donderdag 7 december 2023 @ 17:04:
Kranten lopen??! Weet je hoe koud het is buiten?

Ik dacht dat we aan een bull run begonnen waren?
Wodka Red Bull houd je wel warm buiten. :+

Bedoel meer: als je leeft als een schrale atser heb je weinig meer nodig wanneer je niet hoeft te werken voor die torenhoge hypotheek of huur. Voor hetzelfde geld cash ik niet alles uit. Gooi ik X in ethereum, laten staken en kijken hoeveel ik daarmee eruit haal.

Ben ook niet gebonden aan Nederland verder. Digital crypto nomad ergens in Portugal / Italië is ook chill.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-11 11:02

Een spaar bv oprichten?
Een spaar bv is helemaal zo interessant niet meer en al helemaal niet met 200k.

Maar ik zou een nieuwe auto kopen, is wel nodig. Verder wat opzij zetten voor vakanties en de rest in indexfondsen voor later.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ethereum hoogste punt dit jaar. Begin van het jaar rond de 1.200 dollar.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:05

Een spaar bv oprichten?
Een paar ton... het lijkt me heel sterk, maar goed stel dat :D

Dan gaan we verhuizen naar een mooi nieuw huis, of gaan we een ander huis bouwen.

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op donderdag 7 december 2023 @ 17:25:
[...]

Een paar ton... het lijkt me heel sterk,
All you need to do, is hodl 1 btc.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

knakworst schreef op donderdag 7 december 2023 @ 17:24:
Ethereum hoogste punt dit jaar. Begin van het jaar rond de 1.200 dollar.
Tot je het ETH/BTC paar bekijkt ;w

• knakworst

knakworst

Get more sats!

WhySoSerious schreef op donderdag 7 december 2023 @ 17:30:
[...]

3.000 dollar s00n.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:46
WhySoSerious schreef op donderdag 7 december 2023 @ 17:30:
[...]

precies, en die staat op een kritieke punt....
gaat ie daaronder dan schaal ik meer ETH in. nu is het 80/20 verhouding maar dan serieus wat meer ETH dca

nothing stops this train

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Pelox schreef op donderdag 7 december 2023 @ 17:25:
[...]

Een paar ton... het lijkt me heel sterk, maar goed stel dat :D

Dan gaan we verhuizen naar een mooi nieuw huis, of gaan we een ander huis bouwen.
Koop jij nou maar een of ander vakantiepark:D

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:46
mij was verteld 1 BTC = 1 private island met babes!

nothing stops this train

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Kol Nedra schreef op donderdag 7 december 2023 @ 17:31:
[...]

precies, en die staat op een kritieke punt....
gaat ie daaronder dan schaal ik meer ETH in. nu is het 80/20 verhouding maar dan serieus wat meer ETH dca
Wellicht goede optie. Ik heb dit jaar maandelijks DCA gedaan en ben er nog niet over uit of ik dat volgend jaar ga doorzetten. Wellicht is wat meer ETH een mogelijkheid. Dat was altijd een flink deel van PF, maar dat is toch flink geslonken.

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5HoxGovpPxkISquejaxb3SyyOY8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rr1N1ZAgOUFsmABlFjgVn3fe.jpg?f=user_large

Machtig mooie ETH

• Moiety
resusaapje schreef op donderdag 7 december 2023 @ 17:07:
[...]

Holy quack! Dat spul wordt steeds beter! _/-\o_

[Afbeelding]
Nou nog in polkadot :9
Ben benieuwd wanneer a.i. eens wat gaat leren over vingers.

[ Voor 7% gewijzigd door Moiety op 07-12-2023 17:39 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!