[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.155 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:23

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:18:
[...]

Ik snap je volledig. Ik denk dat de meeste mensen hier wel 5-20 altcoins hebben, zelf heb ik ook jaren lang zo gehandeld. Ik ging dan vaak nog wel zoeken naar het verhaal, de tokonomics, partners, roadmap, socials etc. Maar dat uitzoekwerk is vaak overbodig. Veel coins hebben een vergelijkbare chart. Zo'n 85-95% down ten opzichte van de atm - dus veel potentie! Zo eens in de zoveel tijd pump zo'n coin en dan lees je de enthousiaste verhalen van de mensen die deze coin hebben.

Bitcoin is voor veel mensen in deze space te saai. Die doet bijna nooit meer een 10% per dag. Liever een aantal altcoins waar ze "vertrouwen" in hebben en de kans op een moonshot aanwezig is. Een gokje zoals je zelf ook al aangeeft. Maar waar het dan vaak op neerkomt dat je flink gaat spreiden. Je koopt niet alleen SOL en DOT, maar bijvoorbeeld ook ADA, MATIC, INJ, VET, DOGE etc. Je wil immers niet op één paard wedden maar je kans vergroten om ergens die x10 te pakken. Het komt er dan op neer dat je in de praktijk niet voor grote bedragen in een coin zit. Het blijft immers een gokje, dus ga je verstandig met je geld om en zet je alleen in wat je bereid bent te verliezen. Ook blijft je inzet per coin beperkt omdat je kiest om te spreiden, je kan je geld immers maar één keer uitgeven.

Vaak blijkt achteraf dat je beter al je geld in Bitcoin had kunnen stoppen. Het lijkt een saai, maar over een lange termijn verlies bijna elke alt in waarde tegenover Bitcoin. Als je niet kiest voor spreiding kan je een veel grotere tas Bitcoin kan kopen voor hetzelfde geld. En omdat Bitcoin wat minder een gokje is kan je ook nog eens verantwoord meer inzetten.

Just my 2 sats :)
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F7e0743851619e4ca3c1688eaccc8124b%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D5385105&f=1&nofb=1&ipt=a2fb4574ae6ac5d78dbc2b6fce83b20cf83dfe8317409fdd7a6f1eb39a4dace2&ipo=images

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:56
Too much voor de SC hè.. Ik wist het :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:29:
[...]

Too much voor de SC hè.. Ik wist het :P
Kun je niet een filmpje maken hiervan ipv een lap text. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Mijn huidige shitcoin long hold verzameling:

$RVF, $ATOR, $PAAL en $OCD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

zenith schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:33:
Mijn huidige shitcoin long hold verzameling:

$RVF, $ATOR, $PAAL en $OCD
Hey, die zag ik hier recent besproken worden!

Ik heb op $2,20 een flufje $RNDR gekocht. Kijken wat die doet...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:18:
[...]

Ik snap je volledig. Ik denk dat de meeste mensen hier wel 5-20 altcoins hebben, zelf heb ik ook jaren lang zo gehandeld. Ik ging dan vaak nog wel zoeken naar het verhaal, de tokonomics, partners, roadmap, socials etc. Maar dat uitzoekwerk is vaak overbodig. Veel coins hebben een vergelijkbare chart. Zo'n 85-95% down ten opzichte van de atm - dus veel potentie! Zo eens in de zoveel tijd pump zo'n coin en dan lees je de enthousiaste verhalen van de mensen die deze coin hebben.

Bitcoin is voor veel mensen in deze space te saai. Die doet bijna nooit meer een 10% per dag. Liever een aantal altcoins waar ze "vertrouwen" in hebben en de kans op een moonshot aanwezig is. Een gokje zoals je zelf ook al aangeeft. Maar waar het dan vaak op neerkomt dat je flink gaat spreiden. Je koopt niet alleen SOL en DOT, maar bijvoorbeeld ook ADA, MATIC, INJ, VET, DOGE etc. Je wil immers niet op één paard wedden maar je kans vergroten om ergens die x10 te pakken. Het komt er dan op neer dat je in de praktijk niet voor grote bedragen in een coin zit. Het blijft immers een gokje, dus ga je verstandig met je geld om en zet je alleen in wat je bereid bent te verliezen. Ook blijft je inzet per coin beperkt omdat je kiest om te spreiden, je kan je geld immers maar één keer uitgeven.

Vaak blijkt achteraf dat je beter al je geld in Bitcoin had kunnen stoppen. Het lijkt een saai, maar over een lange termijn verlies bijna elke alt in waarde tegenover Bitcoin. Als je niet kiest voor spreiding kan je een veel grotere tas Bitcoin kan kopen voor hetzelfde geld. En omdat Bitcoin wat minder een gokje is kan je ook nog eens verantwoord meer inzetten.

Just my 2 sats :)
Als je 5 jaar geleden een Bitcoin in Doge had gestopt zou je er nu 10 voor terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 10:38:
[...]

Als je 5 jaar geleden een Bitcoin in Doge had gestopt zou je er nu 10 voor terugkrijgen.
Matig. Kon je beter BNB kopen in 2017, 13000% tegenover Bitcoin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 10:50:
[...]

Matig. Kon je beter BNB kopen in 2017, 13000% tegenover Bitcoin.
Dus kunnen we concluderen dat het rendabel kan zijn om alts tegen Bitcoin te traden, mits je uitgaat van de juiste momenten.

Grappig genoeg is dat ook precies waarom altcoins er zijn; meer Bitcoin genereren. Altcoins trade je, Bitcoin hodl je.

Maar wat ik zelf nog als het meest ironische beschouw is dat de grootste verliezer over tijd fiat betreft, en dat dit juist de valuta is die het gros najaagt _/-\o_

Ik kan daar wel van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 11:03:
[...]

Dus kunnen we concluderen dat het rendabel kan zijn om alts tegen Bitcoin te traden, mits je uitgaat van de juiste momenten.
En daar zit dan ook de crux. Ik denk dat de meeste mensen verliezen omdat je qua timing, en qua coinkeuze meestal niet goed zit. Het is een beetje hetzelfde als dat mensen proberen indexfondsen te verslaan, meestal lukt dit niet.
Maar wat ik zelf nog als het meest ironische beschouw is dat de grootste verliezer over tijd fiat betreft, en dat dit juist de valuta is die het gros najaagt _/-\o_

Ja, true. We zitten nog allemaal gevangen in het fiat systeem. Ik neem wel aan de meeste niet te lang in het fiat willen blijven zitten maar het vervolgens ergens voor gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 11:03:
[...]

Grappig genoeg is dat ook precies waarom altcoins er zijn; meer Bitcoin genereren. Altcoins trade je, Bitcoin hodl je.

Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 11:18:
[...]

En daar zit dan ook de crux. Ik denk dat de meeste mensen verliezen omdat je qua timing, en qua coinkeuze meestal niet goed zit. Het is een beetje hetzelfde als dat mensen proberen indexfondsen te verslaan, meestal lukt dit niet.

[...]

Ja, true. We zitten nog allemaal gevangen in het fiat systeem. Ik neem wel aan de meeste niet te lang in het fiat willen blijven zitten maar het vervolgens ergens voor gebruiken
https://www.thestreet.com...hope-for-the-middle-class

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Hoi

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat komt denk ik vooral omdat de meeste mensen blootgesteld worden aan crypto op de momenten dat de hype en tractie er al is; de bullrun.

Dan pak je een mooie winst op een alt en zie je gouden bergen aan de horizon. Vervolgens crasht de hele geitenbende en zit je met waardeloze bags shitcoins waarvan het maar de vraag is of ze ooit opleven. En dan ga je de rabbithole in op zoek naar bevestiging.

Crypto is een cashcow voor doorgewinterde veteranen die met een zeer kleine investering enorme bergen winst realiseren uit massieve exit liquidity die crypto biedt in een bullrun.
Persoonlijk zie ik Bitcoin als een einddoel. Mijn lambo is Bitcoin, het is gewoon een asset die ik wil bezitten. Helemaal in huidige tijden.

Ik zie het bijzonder negatief in voor fiat.

De Dollar, ik weet niet wat er van over gaat blijven nu toch wel blijkt dat het Midden Oosten weer gezellig begint te broeien en 'Merica misschien niet meer genoeg heeft met dreigen van hard power en misschien haar handen weer eens vuil moet gaan maken. De interne onrust reist nu al de pan uit. Ben echt benieuwd wat hier uit voort gaat komen, maar ik vermoed niet veel positiefs.

De Euro, tja. Naast het probleem met de failliete zuidelijke landen waarvan de ECB overvloedig schuldpapieren opkoopt; wat gaat er gebeuren als we wel een isolationistische troonopvolger van Biden gaan zien, die het steunen van Oekraïne niet zo belangrijk vind? Europese defensie is compleet failliet, en zelfs met het huidige rusland vinden we het wel prima om zo zwaar op 'Merica te blijven leunen en niet al teveel haast te maken met opschalen.

Monetair beleid kun je kunsmatig manipuleren en rekken zonder al teveel echte problemen. Nu het erop begint te lijken dat die echte problemen toch best aan beginnen te wakkeren is het wachten op de perfect storm.

Vergeet niet dat de Dollar nog niet zo lang wereldmunt is en nu al wankelt aan alle kanten, de Euro is wat dat betreft helemaal een peuter valuta.

Laat staan wanneer de poep echt de ventilator gaat raken als er straks meer en meer rampen gaan komen doordat het klimaat in veel regionen stapje voor stapje extremer wordt.

Geopolitisch gezien staat het Westen voor externe uitdagingen in een tijd waar de interne uitdagingen eigenlijk al teveel zijn.

Een asset los van deze hele tradfi geitenbende, los van staat/regime en het systeem van oneindige schulden... Het lijkt mij nog niet zo vreemd om daarvan een plukje te bewaren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:05
De tering wat een positie, zou willen dat ik in de buurt zou komen, maar dat zal wel nooit gebeuren.
Zou hier overigens oprecht niet van kunnen slapen, life changing money.. doe mij maar bicycle changing money.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Don Guacamole schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 12:34:
[...]

De tering wat een positie, zou willen dat ik in de buurt zou komen, maar dat zal wel nooit gebeuren.
Zou hier overigens oprecht niet van kunnen slapen, life changing money.. doe mij maar bicycle changing money.
das een hele dikke idd. Maar wat je daarna schrijft, tja, je went aan alles. Ik zit er ook sinds 2013 in. Doet me allemaal niet super veel meer. Vroeger vond ik mijn totale spot account van 3000 euro al insane. Als btc dan up of down ging en ik dus +500 of - 500euro deed vond ik dat al super spannend, extreem en lag ik er wakker van. Nu 10 jaar later kijk ik niet eens meer naar mijn spot account. Ja op 31 december voor het jaarlijkse screenshotje en verder paar keer jaar om mijn excelletje bij te werken. Soms schommelt de waarde van mijn cold storage al +/- 10 tot 40k op een dag of binnen een week. Boeit me niet, want ik kijk er niet naar. En ik hodl toch lekker door.
Sinds 2017 doe ik ook leverage en daar gaat het nog extremer. Niet in euro's maar in % schommelingen in korte tijd. Heb wel posities gehad 3 jaar terug die ik in korte tijd van 0,2 btc naar bijna 1 btc had laten lopen.
Ik ben daar trouwens verder wel voorzichtig mee. Bijna nooit meer dan x10. En inleg is ook nooit meer dan 2 a 3% van mijn totale pf.
Het zou me ook niet verbazen mocht ik ook ooit dat soort bedragen in een leverage trade hebben zitten. Maar goed, eerst maar een keer iets met 6 digits proberen. Dat heb ik nog nooit in een leverage trade gehad.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

En toch, wie geeft zijn crypto nou in bewaring bij iemand die letterlijk Bankman heet? Dan kan je dit toch gewoon verwachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Mijn ETH zal het altijd beter blijven doen tov mijn BTC denk ik. Maar ook dat was gewoon toevallige timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 13:15:
[...]

Mijn ETH zal het altijd beter blijven doen tov mijn BTC denk ik. Maar ook dat was gewoon toevallige timing.
Wen time to buy Ethereum sir?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
haha, lekker als je zo'n klant op je trading platform hebt zitten :)

[ Voor 3% gewijzigd door zenith op 03-11-2023 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
zwembroek schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 13:42:
[...]

Btc houd de 34.000. Nu? :o

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:46

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

zenith schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 13:53:
[...]
haha, lekker als je zo'n klant op je trading platform hebt zitten :)
Denk dat je ook wel een vraag of 2 van de Rabobank kunt verwachten als je uit laat betalen O-)

wen 64k? Duurt lang, dan maar eens kijken wat die dwaas in het midden oosten uit gaat kramen en of het effect op de koers gaat hebben.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
PlanR schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 13:54:
[...]

Btc houd de 34.000. Nu? :o
Eerst retest 31k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
maar stel je eens voor dat je 20k euro aan btc uit betaald........

https://www.nu.nl/economi...ing-in-amazonegebied.html

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VjG2t5ngC3F_Z82mz3j1iw-4O68=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qRIB49MD2fqi8Bo114LVyc8g.gif?f=user_large

[ Voor 35% gewijzigd door anti elppa op 03-11-2023 14:34 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Not today! Zijn alweer up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Schizofrene leipies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
PlanR schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 14:41:
[...]

Not today! Zijn alweer up.
Too soon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

nee, gunstig economisch nieuws uit de VS net, vandaar dat we nu weer zo omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 14:54:
[...]

nee, gunstig economisch nieuws uit de VS net, vandaar dat we nu weer zo omhoog gaan.
ahaa! Bron?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

zwembroek schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 13:42:
[...]

Toen hij $95 was echt een goed moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

zwakker dan verwachte banengroei in de VS, wat de kans op alsnog een renteverhoging in december verlaag van niet heel waarschijnlijk naar zeer onwaarschijnlijk. Wat weer goed nieuws is voor alle financiële markten.

bron bijvoorbeeld:
https://www.cnbc.com/2023...r-less-than-expected.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:38

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Wie heeft de dip gekocht? En wat heb je gekocht? Ik begin. 3 ETH @ 1,807 USD. Ik plaats nog wel een stoploss want deze beer vertrouwd het niet zoals gewoonlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:10
Don Guacamole schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 12:34:
[...]

Pfff sick idd, ik zou dan al gewoon heerlijk op een eiland zitten met de snikkel in de champagne....
Boekjes lezen, gamen, zwemmen, surfen, zonnen, eten.... Prima leven :)

PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:25

Vis

Ik heb zo'n onderbuikgevoel dat we nu kapot hard naar ATH territorium gaan nu dat die Scam Bankman Fraud achter de tralies gaat. Wat zal die gast spijt krijgen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:15
Vis schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:43:
Ik heb zo'n onderbuikgevoel dat we nu kapot hard naar ATH territorium gaan nu dat die Scam Bankman Fraud achter de tralies gaat. Wat zal die gast spijt krijgen.
Met Solana bedoel je? Of in het algemeen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:35:
Wie heeft de dip gekocht? En wat heb je gekocht? Ik begin. 3 ETH @ 1,807 USD. Ik plaats nog wel een stoploss want deze beer vertrouwd het niet zoals gewoonlijk.
Ik heb wat FET bijgekocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Acidrain schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:45:
[...]

Solana juist niet lijkt me.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vis

Vis

Acidrain schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:45:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uTRXFOYM-NXVUZz1Smk8t6bXIs4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FaXB9WcX8lhUrfuQGp3mbB85.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Waarschijnlijk ben ik een idioot maar toch heb ik in de vorige dip een hele grote bag ADA gekocht op 0.22 op 19/10. (beetje dit gevoel : https://www.telegraaf.nl/...igators-na-vliegtuigcrash )

Verder safe at btc , eth , en oraichain (als AI gok..) XRP had ik gedumpt in Juli.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZmXnCUe_iKqxSGNKEI83pzHr8qQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZaPbVTWkttXdE4478iIySwhw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Gipsy King op 03-11-2023 16:01 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
0kn,tet,rio,tao,space,vault

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4a9myvcYtxI7o_C7IGkag3X9Ss8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zbmt0Ro8qtVbSK9YY6AdxvAT.jpg?f=user_large

(Disclaimer: om weer naar BTC en ETH te gaan)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
De vraag is nu heeft @Pelox al wat gekocht? Zo niet dan zet ik mijn stoploss nog wat strakker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:10
Flufje ETH op 1200 USD en BTC zo steeds rond de 25k :)

PS5

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gipsy King
zwembroek schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:07:
De vraag is nu heeft @Pelox al wat gekocht? Zo niet dan zet ik mijn stoploss nog wat strakker.
Daag hem niet zo uit, Zag net dat ie licht ontvlambaar is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9wT7sf1WXBliJqv6a-W-4gmd29I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YzU1ZCoUg3ye1pXLBiiZIpCu.jpg?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
zwembroek schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:07:
Nope :)

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Gipsy King schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:14:
[...]

Daag hem niet zo uit, Zag net dat ie licht ontvlambaar is.

[Afbeelding]
Wil je mijn mailadres verwijderen aub.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Sla je een bullrun/rondje over? >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
PlanR schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:26:
[...]

Sla je een bullrun/rondje over? >:)
Ik pak altijd de bear vol mee, dan weet ik zeker dat ik niks van de bull mis

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Helemaal niks gekocht, al sinds 30K niet meer.
Verwacht eerlijk gezegd nog wel dat we de 31/32 gaan opzoeken.
Misschien dat ik dan nog wat bij haal maar ben er eig wel klaar voor 🚀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Nog iemand naar Celestia gekeken? Vandaag gelist op Bitvavo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Pinsa schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:51:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O9nJ4j2i6uLz3zdEw2D509B3ok0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FzVsGf0h79GRRkTDmAPF3Nn4.jpg?f=fotoalbum_large

Yikes

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
Hoeveel van dit soort geruchten gaan we nog langs zien komen voordat het écht gaat gebeuren? :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Richh schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 17:27:
[...]

Hoeveel van dit soort geruchten gaan we nog langs zien komen voordat het écht gaat gebeuren? :P
Ik verdenk ze ervan hype te creeren voor exit liquidity. Daarna dikke dump sub 20k, daar weer instappen en dan een approval.

Ik vertrouw stropdassen al heel lang niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:30
Pinsa schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:51:
Airdrop te koop gezet op 3 dollar op Kraken tikt ie de 2.99 aan. Laat de verkoop order wel staan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
resusaapje schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:36:
[...]

Hey, die zag ik hier recent besproken worden!

Ik heb op $2,20 een flufje $RNDR gekocht. Kijken wat die doet...
Ik heb er ook een kratje ingestoken. Extra lotje in de loterij.

Verdeling van het pf op dit moment:

Btc 62%
Eth 29%
Shitcoinbag: 9% (Dot, Ada, Bifi, Qnt, Astr, Ksm, Glmr, Fet, Rndr, Grt, Pha)

[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 03-11-2023 18:03 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:39

Chaes

#HODL

Jantje zegt deze maand, Pietje zegt eind dit jaar, en Klaasje zegt in Q1 2023. Kortom, zou het niet zo serieus nemen wat een managertje van Valkyrie zegt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
https://www.coinglass.com/pro/futures/LiquidationHeatMap
33.875 is behoorlijk hot. Gaan we vast liquiditeit ophalen.

[ Voor 17% gewijzigd door zwembroek op 03-11-2023 18:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:39
Nexo token is aan een mooie revival bezig. Ik heb het laatste jaar zo rond de 10k stuks bij elkaar geharkt, leuk om te zien dat het eindelijk terug de goeie kant uitgaat. :9~

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Th1x4nG schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 18:54:
Nexo token is aan een mooie revival bezig. Ik heb het laatste jaar zo rond de 10k stuks bij elkaar geharkt, leuk om te zien dat het eindelijk terug de goeie kant uitgaat. :9~
ja, hopen dat hij de weg terug naar op z'n minst boven de dollar heeft weten te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

ETH heeft wel zin in een bullmarkt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Vis schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 21:19:
ETH @zwembroek heeft wel zin in een bullmarkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Maar hij denkt toch dat alles morgen op 6 cent staat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Dikke prima. Ik had niet meer gekeken. Op naar de 2k. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i1VRRpCej1f4BhWr5XqXXZRYh4Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/z43P7JnLOQECiXrvqdb4xHhZ.png?f=fotoalbum_large
Slaap lekker allemaal....

[ Voor 51% gewijzigd door zwembroek op 03-11-2023 22:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Man wat doet INJ het toch ontzettend goed, nog even en die krijgt een nieuwe ATH terwijl ie toch al zeker een paar jaar al mee gaat.
Hier heb je nooit genoeg van!
Nfa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ybMLTXwDZooIKMph_fcdUQSAJ1E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U1dRekZCp0aUAkTmx91BGd6S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Don Guacamole schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 08:28:
Man wat doet INJ het toch ontzettend goed, nog even en die krijgt een nieuwe ATH terwijl ie toch al zeker een paar jaar al mee gaat.
Hier heb je nooit genoeg van!
Nfa
[Afbeelding]
Ja is zeker goed geworden 😀
Net als deze die ik gister noemde:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P-mCHN1VpEDemWVRruZ1W1f9JYY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pk1nGpTCktPgN6Ns9abZrJN2.jpg?f=fotoalbum_large

Let wel op, deze coin heeft een lage mcap enzo 💩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Had mijn SOL gisteren terug moeten kopen..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:23
Happy b-day Pelox!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Proficiat!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qKyV-VSihp8Et3Eeiq_6efE8kwo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I8ICgEQHeG1gMvporPZLQK6t.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-09 22:24
Gefeliciteerd @Pelox! Heb je een mooie zwembroek voor je verjaardag gekregen?

Stack Sats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Stovirpi schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:40:
Gefeliciteerd @Pelox! Heb je een mooie zwembroek voor je verjaardag gekregen?
Misschien vanmiddag!! oOo

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
The past, present and future of Cardano.
Ik word er in ieder geval bullish van :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Feli @Pelox !

Wilde er een leuk milfhunterkaartje bijdoen maar kreeg allemaal nsfw plaatjes in google. Die moet je er dan maar bij denken.

En @Masstje veel feli!

[ Voor 8% gewijzigd door Darrell op 04-11-2023 15:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
Feliciteerd @Pelox

Speciaal voor jouw een dikke Cake

Acties:
  • +24 Henk 'm!

Verwijderd

@Pelox van harte ouwe pikkepijper.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ALNvGdzhFOFvwapZ6l-G__LwUg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/k5p9Y9ACTowWXAdRglnWMDDz.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:49
Gefeliciteerd, ouwe mossel jager!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:47
Nog meer mensen hier met NEO en bijbehorende GAS? Hebben jullie je GAS ook al getrade voor NEO? Ik dacht dus eindelijk eens een goede trade te maken bij 0.55 ratio maar dat is inmiddels uiteraard weer gestegen naar 1.10. Man wat kan crypto soms ook frustrerend zijn hè zo irritant...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gipsy King
Lang zal ze Pelox , Lang zal ze Pelox in in de Gloria !

Hieper de Piep , Moooon !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ycMvn1lL5Nw6EB00V-7GBx0sXCo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UEhtNs4TXv8djf8rTYV84XAA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
Laten we er samen 1 op drinken @Pelox.

Nu even hopen op een pumpje naar 420k en trakteer jullie hier allemaal op n schultenbräu!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:42
Echt voltiel die crypto..uh stonks..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Vb8YSl8.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CWNMAx3.png

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Masstje schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 13:12:

Nu even hopen op een pumpje naar 420k en trakteer jullie hier allemaal op n schultenbräu!!
@Masstje van harte ouwe pikkepijper.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tRv_j55UpKH_YHM-aTD6ucm7k00=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8kO44PTCUkNWS8ssU4SC96sg.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Proficiat! @Masstje

Rest van de SC aan het wachten tot we moon gaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cAibGb1pPPO5Jez83KQUGj-A-b0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rPRCXoZojT12chUw0PMtYLPd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-09 20:58

NeoflexNL

Forever young

Gefeliciteerd cryptobroeders!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
Ja gefeliciteerd @Pelox en @Masstje :9B

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
Masstje schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 13:12:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7zSj4_SiI03xbb0bQqBuuJKIRVE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZqVsiy8n2aw6srPdcgRcbGej.jpg?f=fotoalbum_large

Op ons!

en ook een beetje op de rest hier :)

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 11:18

MicroWhale

The problem is choice

Scammers going down (safemoon)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Pelox
Zojuist mijn cadeau in elkaar gezet en even snel ingericht (niet de definitieve inhoud, gaat om het idee). Spoiler alert! Het was geen zwembroek..

En voor de oplettende tweakers, ja deze post is ook deels on topic. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oigRvAQPW5VWKKFK2I_Swv2Fd0M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mcm8sQXPEAqsTCijDsJbUzqe.jpg?f=fotoalbum_large

Mooi uitzicht zo naast mijn bureau :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/URdlkh8YTxnRS4Qrog-N0V9j0ro=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8eXerkiprwNhaQh4WSZTcnR5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door Pelox op 04-11-2023 17:24 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:09
he-man is niet ontopic

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
He-man is altijd on topic..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2vNcAZB91bIpONgDr4mODgq5lzw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FY2ggOS834cSvsVQDR87L8zA.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:15
Holdem_NL schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 12:11:
Nog meer mensen hier met NEO en bijbehorende GAS? Hebben jullie je GAS ook al getrade voor NEO? Ik dacht dus eindelijk eens een goede trade te maken bij 0.55 ratio maar dat is inmiddels uiteraard weer gestegen naar 1.10. Man wat kan crypto soms ook frustrerend zijn hè zo irritant...
Was ook niet zo gek dat NEO nu ging pumpen.. Na jaren hodlen had ik ze net vandeweek omgeruild voor SOL die op zijn beurt juist weer klaar lijkt te zijn met pumpen...

@Pelox en @Masstje gefeliciteerd heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Gaan we nu zoiets krijgen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xU5A3B4fpHrYRIf-NdL1g6gx_do=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TJJYogWCCG1CLnpjxdyHKfEC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
What if…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Moon?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19-11-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:00

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:00
Kun je daar ook echt iets mee verdienen dan? Ik kan op de site niet zo gauw vinden wat je er allemaal mee kunt minen maar t lijkt me niet echt super krachtig.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19-11-2024
resusaapje schreef op zondag 5 november 2023 @ 00:35:
[...]

Estimated ROI: 395 days

meh...
Is 6,5 maand bij deze koers hoor!

Als je zonnepanelen hebt.

Edit: op dit moment 5,9 maanden. KS0 pro met power supply. Levert 90 euro per maand op en betaal je 27 per maand stroom. Ik wek de helft daarvan zelf op. Kost 450 euro.

[ Voor 33% gewijzigd door Wouter79 op 05-11-2023 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Wouter79 schreef op zondag 5 november 2023 @ 01:04:
[...]

Is 6,5 maand bij deze koers hoor!

Als je zonnepanelen hebt.

Edit: op dit moment 5,9 maanden. KS0 pro met power supply. Levert 90 euro per maand op en betaal je 27 per maand stroom. Ik wek de helft daarvan zelf op. Kost 450 euro.
Yes, maar met al die ASICs loopt de difficulty flink op en nemen de opbrengsten nu al flink af.
Maar ach, mischien heb ik het mis en is het de nieuwe ETH :)
Overigens, ik vraag het maar even; je zonnepanelen zijn al volledig afbetaald? :+

[ Voor 7% gewijzigd door resusaapje op 05-11-2023 01:40 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!