Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Even een inhoudelijke vraag op wat ik hier in de TS lees.Taro schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 17:07:
Ok, ik heb mijn inzet x1000 zien gaan en wil gaan rentenieren. Of er breekt paniek uit in de markt. Hoe stap ik snel en goedkoop uit?
Hier zijn verschillende manieren voor. Dit kan via bijv. de hierboven genoemde brokers, maar deze hanteren erg hoge fee's voor het omzetten van cryptocurrency naar fiat (Euro, Dollar). Daarnaast wordt vaak ook nog een aanzienlijk bedrag in rekening gebracht om uit te laten betalen naar je Euro bankrekening.
De meeste traders zorgen daarom voor meerdere goedkope uitstapopties zoals bijv. Binance, Coinbase Pro en Kraken.
Mocht je je cryptocurrency verspreid hebben staan over meerdere exchanges en wallets, dan zet je dit bijv. allemaal om naar ETH, verstuur je dit naar de exchange waarmee je uit wil stappen en kan je door 1 grotere transactie alles uit laten betalen naar je rekening. Hier gaat doorgaans 1 of meerdere werkdagen overheen. Maak je geen zorgen als je na 2 dagen nog niets hebt ontvangen, dat is normaal.
Ik gebruik Kraken voor mijn DCA`tjes, maar ik heb nog nooit de omgekeerde route gebruikt. Muntjes verkopen en de fiat terugboeken naar een eigen rekening.
De eerste sport van mijn (gedeeltelijke) uitstapladder komt deze dagen wel in zicht en vroeg mij af of de info in de TS nog actueel is. Is Kraken nog steeds één van de gebruikelijke opties om je fiat uit te laten betalen?
Ja, dat kan. Maar controleer het eerst even. Kraken heeft een paar maanden geleden wel iets gedaan waardoor je je tegenrekening opnieuw moest opgevenSpelFaut schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:32:
[...]
Even een inhoudelijke vraag op wat ik hier in de TS lees.
Ik gebruik Kraken voor mijn DCA`tjes, maar ik heb nog nooit de omgekeerde route gebruikt. Muntjes verkopen en de fiat terugboeken naar een eigen rekening.
De eerste sport van mijn (gedeeltelijke) uitstapladder komt deze dagen wel in zicht en vroeg mij af of de info in de TS nog actueel is. Is Kraken nog steeds één van de gebruikelijke opties om je fiat uit te laten betalen?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
mijn hoogste buyorder ETH was: $4350sjorremans schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:20:
ETH langzaam aan richting de 4k.. lekker man!
Nederlanders zijn qua dat betreft helemaal risicomijdend. Als je begint over aandelen gaat het al snel met bezorgde toon: “pas je wel op?”. Laat staan crypto. Er zijn echt mensen met tonnen op de spaarrekening, dat staat te verdampen.Gelukszoekr schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:17:
[...]
Het heeft er mee te maken dat investeren helemaal niet zo in ons systeem zit. 70% doet wel aan sparen, nog geen 30% investeert. We zijn als maatschappij te bang voor de gevaren. En dan valt crypto volgens de algemene opinie niet onder investeren maar gokken. Nog slechter dus.
Het is dus voor veel mensen behoorlijk tegennatuurlijk. En het moment waarom @YES de tip gaf maakte dat nog lastiger. Het is natuurlijk niet voor niks dat de prijs zo laag was toen, iedereen en z'n moeder had verkocht. Dan moet je extra sterk in je schoenen staan.
En voor wat? Wat cijfertjes op een scherm? Virtueel "geld" waar je eigenlijk niks mee kan, behalve het risico om alles te verliezen? Weet je weel hoeveel vakanties, televisies en etentjes ik daarvan kan kopen!
Ik snap dat er nu veel mensen denken. Was er maar weer een FTX drama, dat we Bitcoin voor onder de x konden kopen! Maar dat wil je niet, als zoiets plaatsvind zal 90% alsnog niet kopen
juist op de bank laten staan is het grootste risicojvel92 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:38:
[...]
Nederlanders zijn qua dat betreft helemaal risicomijdend. Als je begint over aandelen gaat het al snel met bezorgde toon: “pas je wel op?”. Laat staan crypto. Er zijn echt mensen met tonnen op de spaarrekening, dat staat te verdampen.
pooof overtime.....steeds een beetje minder koopkracht
1ste betaling was een kwartiertjeSpelFaut schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:32:
[...]
Even een inhoudelijke vraag op wat ik hier in de TS lees.
2de was instant.
Pf inmiddels al weer op dezelfde waarde

Tnx shitcoins
Het zijn vaak de mensen die het allemaal NET trekken qua inkomsten/uitgaven/sparen.Antifon schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:19:
[...]
Haha familie anekdotes. Een paar maanden terug heeft m’n vriendin voor het eerst wat crypto gekocht. Extreem defensief type, dus dat was al heel wat. Afgelopen week deelde ze dat met d’r vader. Zijn reactie: “je hebt er toch niet veel in zitten hè, want de ECB waarschuwde er onlangs nog voor!” Ondertussen heeft hij onlangs een gesprek gehad met een beleggingsadviseur van de Rabobank omdat zijn rendement het afgelopen jaar slechts een schamele 5% bedroeg![]()
Echt ongelooflijk wat een vertrouwen die oude boomers hebben in traditionele instanties en bijvoorbeeld zo’n ECB. Ze hebben gewoon echt niet door dat juist die partijen er door het slechte monetaire beleid en corruptie voor zorgen dat je vermogen verwaterd waar je bij staat.
Die 1x per jaar op vakantie kunnen, af en toe kunnen uit eten en soms eens wat leuks kunnen kopen.
Die mensen vinden het allemaal best en willen geen risico lopen om hun gesettelde leven om zeep te helpen.
Ze denken daarbij alleen niet verder na over het feit dat het leven alleen maar duurder wordt en sparen achteruit lopen is... dus hun leven gaat met ZEKERHEID achteruit als ze verder niks doen.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Poh, de tijden dat ik kocht rond €2000 begin dit jaarColdcat schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:28:
Bijna een 3900 ETH!
Meer is altijd beter in een kapitalistische samenlevingAmens schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:12:
[...]
Puur uit nieuwsgierigheid: Wanneer ben je spekkoper? Ook met 0,01 bitcoin kun je winst maken, dus ik zie even niet waarom 0,1 nodig is?

Mijn laatste buyorder ETH

:fill(white):strip_exif()/f/image/xK3VHEdlMTtPrI6IGrvTf3H0.png?f=user_large)
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
lekker bezig jullie!
Wtf kinda volatility is this?
— BitcoinMaxi SG 🇸🇬 (@btcMAXI_sg) 6 maart 2024
69k, 59k, 67k
Normies puking in their seats.#Bitcoin pic.twitter.com/foRKl3qivO
Toch lees ik dit soort berichten enkel in de bull market… Als het daalt dan is het vertrouwen ook rap weg bij een aantal hierAntifon schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:19:
[...]
Haha familie anekdotes. Een paar maanden terug heeft m’n vriendin voor het eerst wat crypto gekocht. Extreem defensief type, dus dat was al heel wat. Afgelopen week deelde ze dat met d’r vader. Zijn reactie: “je hebt er toch niet veel in zitten hè, want de ECB waarschuwde er onlangs nog voor!” Ondertussen heeft hij onlangs een gesprek gehad met een beleggingsadviseur van de Rabobank omdat zijn rendement het afgelopen jaar slechts een schamele 5% bedroeg![]()
Echt ongelooflijk wat een vertrouwen die oude boomers hebben in traditionele instanties en bijvoorbeeld zo’n ECB. Ze hebben gewoon echt niet door dat juist die partijen er door het slechte monetaire beleid en corruptie voor zorgen dat je vermogen verwaterd waar je bij staat.
:strip_exif()/f/image/SjiG1pcUllkP3wSDwAqs5k4t.jpg?f=fotoalbum_large)
Linkje: https://www.funda.nl/koop...52-prins-hendrikkade-163/
Ik heb niet zo alle getallen paraat, dus dit wordt een beetje niveau bierviltje. Schattingen lopen uiteen, maar het is in ieder geval zeker dat er een stuk minder dan 21 miljoen BTC ooit beschikbaar gaan zijn. Inschattingen lopen uiteen, maar 19 miljoen is wel een veilige aanname. Dat is dus al nauwelijks genoeg voor de NL populatie. Dan heb je nog de ETF's, Microstrategies van deze wereld, die vooralsnog massaal blijven kopen. Vooralsnog ongeveer 10X de dagelijkse 'productie' aan BTC, die wordt opgekocht (voor de halving!). Op dit moment komt er elke dag dus minder BTC beschikbaar. Als je nu nog niet aan boord bent, wordt 1 BTC kopen een hele uitdaging. De gemiddelde NL'er gaat dit niet redden. Laat staan de gemiddelde wereldburger.Amens schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:12:
[...]
Puur uit nieuwsgierigheid: Wanneer ben je spekkoper? Ook met 0,01 bitcoin kun je winst maken, dus ik zie even niet waarom 0,1 nodig is?
Een tiende hiervan is wellicht nog te doen, ook op dit moment en houdt in dat je dus al enorm veel meer BTC hebt, dan ooit voor de wereldbevolking beschikbaar gaat komen.
0,01 is natuurlijk beter dan niets, dus een mooi startpunt, maar nu heb je nog de kans om meer te verzamelen. Over een paar jaar waarschijnlijk niet meer.
Vermogensbeheerders adviseren al een allocatie van BTC in je portfolio:
Arkinvest 19%
JPM 1% (vooralsnog crypto haters)
Blackrock 28%
Stel je voor dat instituties, pensioenfondsen, particulieren etc. Dit gaan doen, dan is er simpelweg te weinig BTC en kan de prijs eigenlijk alleen maar omhoog gaan.
Veel van deze cijfers zijn natuurlijk geen zekerheden, maar als het uitkomt, dan kunnen alle huidige prijsvoorspellingen het raam uit.
Van dit herstel binnen 24H sta ik wel te kijken.Kol Nedra schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:58:
mijn laagste ETH is rond de $1200.
lekker bezig jullie!
[Twitter]
Of dit nu kunstmatig is (straks een nog grotere rekt bij de tweede poging) of organisch (gigantische aanhoudende spotvraag) is mij nog niet helder.
Ik zit met verbazing te kijken inderdaad. Niet alleen van de opleving. Kijk de daily chart. 1 grote groene paal omhoog.... alles wordt opgekocht als zoete broodjes!BTC100K2021 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:03:
[...]
Van dit herstel binnen 24H sta ik wel te kijken.
Of dit nu kunstmatig is (straks een nog grotere rekt bij de tweede poging) of organisch (gigantische aanhoudende spotvraag) is mij nog niet helder.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Wat ook wel opviel is dat het volume vrij lang behoorlijk hoog was, en nu ook weer langzaam begint op te lopen.BTC100K2021 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:03:
[...]
Van dit herstel binnen 24H sta ik wel te kijken.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik vermoed dat dat @zwembroek is.Bao_mi1 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:02:
Welke miljonair uit de SC is zijn pandje aan het verkopen?
[Afbeelding]
Linkje: https://www.funda.nl/koop...52-prins-hendrikkade-163/
/f/image/uwWnWYJBgQfuXn5B28fK2L6C.png?f=fotoalbum_large)
BREAKING: Egyptian Pound lost over 30% against US Dollar overnight after it devalued its currency for the 4th time since 2022.
— Radar🚨 (@RadarHits) 6 maart 2024
Got #Bitcoin ? 🤔 pic.twitter.com/ebTVrUAsCK
https://www.lookintobitcoin.com/charts/10-year-hodl-wave/ - van deze 16% (en constant oplopend) gaat een heel groot deel nooit meer terug in circulatie komen.PureLOOD schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:02:
[...]
Ik heb niet zo alle getallen paraat, dus dit wordt een beetje niveau bierviltje. Schattingen lopen uiteen, maar het is in ieder geval zeker dat er een stuk minder dan 21 miljoen BTC ooit beschikbaar gaan zijn. Inschattingen lopen uiteen, maar 19 miljoen is wel een veilige aanname. Dat is dus al nauwelijks genoeg voor de NL populatie. Dan heb je nog de ETF's, Microstrategies van deze wereld, die vooralsnog massaal blijven kopen. Vooralsnog ongeveer 10X de dagelijkse 'productie' aan BTC, die wordt opgekocht (voor de halving!). Op dit moment komt er elke dag dus minder BTC beschikbaar. Als je nu nog niet aan boord bent, wordt 1 BTC kopen een hele uitdaging. De gemiddelde NL'er gaat dit niet redden. Laat staan de gemiddelde wereldburger.
Een tiende hiervan is wellicht nog te doen, ook op dit moment en houdt in dat je dus al enorm veel meer BTC hebt, dan ooit voor de wereldbevolking beschikbaar gaat komen.
0,01 is natuurlijk beter dan niets, dus een mooi startpunt, maar nu heb je nog de kans om meer te verzamelen. Over een paar jaar waarschijnlijk niet meer.
Arkinvest 19%
Blackrock 28%
Stel je voor dat instituties, pensioenfondsen, particulieren etc. Dit gaan doen, dan is er simpelweg te weinig BTC en kan de prijs eigenlijk alleen maar omhoog gaan.
Veel van deze cijfers zijn natuurlijk geen zekerheden, maar als het uitkomt, dan kunnen alle huidige prijsvoorspellingen het raam uit.
De schattingen lopen uiteen, ik denk dat op dit moment 25% van de BTC in circulatie verloren is.
https://www.lookintobitcoin.com/charts/whale-shadows/ - afgelopen week toch weer een paar duizend BTC voor het eerst sinds 10 jaar actief geworden. Dan heb je pas diamond hands (of je harde schijf teruggevonden).
"Wow jij bent echt vet goed". Nee, want daar staan wel meerdere missers met BTC tegenover
DCA en HODL en 1 malig per cycle alles of een groot deel verkopen/inkopen tijdens de bearmarkt. Dat is verreweg de beste/veiligste manier om je BTC stack te vergroten. imhoPureLOOD schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:02:
[...]
Ik heb niet zo alle getallen paraat, dus dit wordt een beetje niveau bierviltje. Schattingen lopen uiteen, maar het is in ieder geval zeker dat er een stuk minder dan 21 miljoen BTC ooit beschikbaar gaan zijn. Inschattingen lopen uiteen, maar 19 miljoen is wel een veilige aanname. Dat is dus al nauwelijks genoeg voor de NL populatie. Dan heb je nog de ETF's, Microstrategies van deze wereld, die vooralsnog massaal blijven kopen. Vooralsnog ongeveer 10X de dagelijkse 'productie' aan BTC, die wordt opgekocht (voor de halving!). Op dit moment komt er elke dag dus minder BTC beschikbaar. Als je nu nog niet aan boord bent, wordt 1 BTC kopen een hele uitdaging. De gemiddelde NL'er gaat dit niet redden. Laat staan de gemiddelde wereldburger.
Arkinvest 19%
Blackrock 28%
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Wow jij bent echt vet goedRay_ schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:09:
Mijn ETH pf is iets waar ik wel een beetje trots op ben. In den beginne heb ik daar wat van gekocht en op een of andere manier altijd mazzel gehad met kopen en verkopen, want alle inleg is er uit gehaald terwijl het aantal ETH is verdubbeld, zonder iets met leverage te doen.
"Wow jij bent echt vet goed". Nee, want daar staan wel meerdere missers met BTC tegenover
When 69k dan?
Ja dat doe ik ook. Een rendement van 6% (bij 49 euro inleg ontvang je 52 terug). Dat lijkt niet zo veel, maar ik laat het altijd oplopen. Dan heb ik (a) een spaarpot voor b(r)oodschappen als het eind van het geld er sneller is dan het eind van de maand. Of (b) als het huishoudgeld een transfer maakt naar een broker tijdens een dip. Of (c) a + b tegelijkertijdKol Nedra schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:22:
wat sommige mensen wel doen is bijv airmiles sparen, of
koopzegels bij AH kopen, dit is ook een soort vorm van investeren
==
hoi
Bewaar je dat boekje ook in 3 delen voor de veiligheid?Eusebius schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:15:
[...]
Ja dat doe ik ook. Een rendement van 6% (bij 49 euro inleg ontvang je 52 terug). Dat lijkt niet zo veel, maar ik laat het altijd oplopen. Dan heb ik (a) een spaarpot voor b(r)oodschappen als het eind van het geld er sneller is dan het eind van de maand. Of (b) als het huishoudgeld een transfer maakt naar een broker tijdens een dip. Of (c) a + b tegelijkertijd
Stel dat dieven 2 delen buit maken, krijgen ze mooi de deksel op hun neus bij de Appie.
Ja, voor je het weet gooit een of andere admin je bericht richting NKGelukszoekr schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:02:
Puik plan. Ik ben weer veel te serieus bezig hier

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dat is wat kort door de bocht hè?
Ik geef net aan dat ik meerdere BTC-missers heb gemaakt en vervolgens vraagt iemand mij om een voorspelling voor een BTC koers.
Als die nie klop nie, dan rapparteer ik je!
Ja sinds dat gebeurde is er bij mij geen zinnig woord meer uitgekomen om dat te voorkomen.resusaapje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:24:
[...]
Ja, voor je het weet gooit een of andere admin je bericht richting NK
Daarvoor eigenlijk ook al niet.
Sukkel.Ray_ schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:09:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TJwmweKraSuoqUWXkFSNpbeF.gif?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
@Darrell kan je hem/haar/het even assisteren als het zover is?
Nondeju, jij leert snel!
Dit topic is niet goed voor je. Echt niet. Nog even en ik loop een sprint achter op het werk.
Sprints zijn fluïde. Tijdens de retro even zeggen 'ja eh, het zat tegen' en het issue schuift wel naar de volgende sprint. Hatsee, weer een middag slowchatten!ByteMe_ schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:29:
[...]
[...]
![]()
Dit topic is niet goed voor je. Echt niet. Nog even en ik loop een sprint achter op het werk.
Hahaha, moet jij nu nog werken na al die stijgingen?ByteMe_ schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:29:
[...]
[...]
![]()

ByteMe_ schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:29:
[...]
[...]
![]()
:strip_exif()/f/image/aEVTn6vdhNOpL9sgzvCgDZjr.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is ook niet de bedoeling om dit te lezen op het werk. Daarom werk ik thuis. En daarom posten we crypto-babes om het NSFW te hodlen
[ Voor 10% gewijzigd door resusaapje op 06-03-2024 13:32 ]
Uiteraard. Handige handleiding gemaakt.YES schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:26:
[...]
@Darrell kan je hem/haar/het even assisteren als het zover is?
:strip_exif()/f/image/LNYZgYWl8Vn24gssUWgf3Gyn.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja, dat nadenken over dat laatste stukje fiat kost veel tijd en DYOR, ergens moet nog een goed dippertje komen, gewoon even een nieuwe shitcoin die een dag explodeert x100 en doodbloedt.Wispe schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:30:
[...]
Hahaha, moet jij nu nog werken na al die stijgingen?
En anders gewoon een impediment opvoeren, dan is het altijd goed.Ray_ schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:30:
[...]
Sprints zijn fluïde. Tijdens de retro even zeggen 'ja eh, het zat tegen' en het issue schuift wel naar de volgende sprint. Hatsee, weer een middag slowchatten!
Dat is geen risico, een risico is iets dat KAN gebeuren, jij hebt het over een zekerheid.Kol Nedra schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:39:
[...]
juist op de bank laten staan is het grootste risico
pooof overtime.....steeds een beetje minder koopkracht
YES schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:30:
We zitten over de 1000 pagina's, meestal tijd voor een nieuw topic, maar we zitten nog lang niet op ATH niveau qua aantal pagina's heb ik gevonden. Slowchat topic nummertje 5 was de absolute ATH met 1629 pagina's!

[ Deze gebruiker heeft een ban gekregen, zijn posts zijn daarom niet meer te lezen. ]Darrell schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:31:
[...]
Uiteraard. Handige handleiding gemaakt.
[Afbeelding]
"Haha, het ingestion-team kon niet leveren wat we hebben gevraagd onder de voorwaarden die we hebben gesteld."BeyondThunder schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:32:
[...]
En anders gewoon een impediment opvoeren, dan is het altijd goed.
100% van de gevallen.
YES schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:33:
[...]
[ Deze gebruiker heeft een ban gekregen, zijn posts zijn daarom niet meer te lezen. ]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2Exo8bM12TrRqhOyFSHMPRdv.gif?f=user_large)
Sidenote: van iedereen liep ik eerder wel het meeste voor w/b tickets.Ray_ schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:30:
[...]
Sprints zijn fluïde. Tijdens de retro even zeggen 'ja eh, het zat tegen' en het issue schuift wel naar de volgende sprint. Hatsee, weer een middag slowchatten!
1 collega was hem gepeerd vanwege sabbatical, volgens mij ook flink gecashed met crypto. Die had zelfs miljonair kunnen zijn door Luna.
Maarja,als iedereen hier (die al lang meedraaien dus) alles had vastgehouden waren er vast veel rijke mensen.
Ik baal nog steeds dat ik pas sinds 2022 meedoe. Daar had best een stukje overwaarde van vorig huis in gemogen. M'n vrouw denkt nog steeds dat ik hier nog €25 in heb zitten
Hee! Dat lijkt wel Colin Farrell!Darrell schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:31:
[...]
Uiteraard. Handige handleiding gemaakt.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/LNYZgYWl8Vn24gssUWgf3Gyn.jpg?f=fotoalbum_large)
Kijk:

Goeie tekenskills
Mijn manager zei eens het volgende:YES schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:36:
Sprinten op/voor je werk is sowieso belachelijk, niet aan beginnen. Laat die luie managers maar eens een sprintje trekken.
Hard werken voor "het bedrijf" is als in je broek plassen.
Eerst voelt het even lekker warm, maar niemand ziet er wat van en na een tijdje wordt t vervelend en zou je willen dat je het niet gedaan had.
Van 67.7K naar 65.5K, lekker hoor
[ Voor 32% gewijzigd door sjorremans op 06-03-2024 13:46 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
https://newsbit.nl/blackrock-kocht-gisteren-12-623-bitcoin/BlackRock kocht gisteren 12.623 Bitcoin!
Ik weet niet wat jij op dit moment in de asbak hebt liggen, maar daar lust ik ook wel een grammetje van. Heb je een nummer toevallig?resusaapje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:43:
[...]
Hee! Dat lijkt wel Colin Farrell!
[Afbeelding][
Kijk:
[Afbeelding]
Goeie tekenskills
Mochten we vanmiddag ATH weer benaderen verwacht ik het tegenovergestelde (shorts die rekt gaan)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Tuurlijk. Hier wat on-topic nummertjes voor jou:dehardstyler schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:46:
[...]
Ik weet niet wat jij op dit moment in de asbak hebt liggen, maar daar lust ik ook wel een grammetje van. Heb je een nummer toevallig?
BTC - 357a3So9CbsNfBBgFYACGvxxS6tMaDoa1P
ETH - 0x165CD37b4C644C2921454429E7F9358d18A45e14
Enjoy!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik had nog wat fiat liggen...NeoflexNL schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:52:
Zo, die wordt weer lekker opgekocht zeg..
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ray_ op feestjes:Ray_ schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:09:
Mijn ETH pf is iets waar ik wel een beetje trots op ben. In den beginne heb ik daar wat van gekocht en op een of andere manier altijd mazzel gehad met kopen en verkopen, want alle inleg is er uit gehaald terwijl het aantal ETH is verdubbeld, zonder iets met leverage te doen.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/eeUhO3XpTz1n0tw3ngv186EM.gif?f=user_large)
Zo ken ik er nog een paar..resusaapje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:43:
[...]
Hee! Dat lijkt wel Colin Farrell!
[Afbeelding][
Kijk:
[Afbeelding]
Goeie tekenskills
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gNVv1tr0K1jnnBtLwU4NJTpf.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/69eXQF5hCxa8Jfo6z1LvETxP.jpg?f=user_large)
@zwembroek krijgt gewoon nog even de gelegenheid om zich in dit deel te verantwoorden waarom die ons in de steek heeft gelaten.YES schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:30:
We zitten over de 1000 pagina's, meestal tijd voor een nieuw topic, maar we zitten nog lang niet op ATH niveau qua aantal pagina's heb ik gevonden. Slowchat topic nummertje 5 was de absolute ATH met 1629 pagina's!
@zwembroek

Dus bij nader inzien, ik laat het appartement aan @Wispe, kan die hem kopen met de winsten van zijn JUP.
Ik zit hier nog wel prima in mn boerderijtje in het oosten vant land
Guere schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:10:
Goedemorgen! Wat gaan Henk & Ingrid vandaag kopen zodra ze deze groene staven zien?
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/DGqIxNCKs7knA8ECGeCmQyMb.png?f=user_large)
Ideaal om de leverage traders te scalpen.
Heerlijke tijden als je wat risico niet schuwt.
Nu dus ook long ETH vanaf 3763 in het assortiment

Gelijk maar wat uitgeschaald.
Klopt, maar de tekst was weggevallen op jouw plaatje.BTC100K2021 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:56:
Breaking news: Larry Flink (Blackrock) voorspelt richting BTC koers:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/B6HNChRFXexoiAZ8kXxnaGmL.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gaat om waar hij heen wijstdehardstyler schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 14:02:
[...]
Klopt, maar de tekst was weggevallen op jouw plaatje.
[Afbeelding]
Duidelijk een left translated cycle
Jij moet er weer serieus op ingaan. Zeg gewoon: wow, jij bent goed bezig resus!Stokstaart schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:54:
[...]
Zo ken ik er nog een paar..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zo jammer dit...
Gelukkig weet ik nu hoe ik @YES moet rapparteren. Dat ga ik maar eens doen...
Ik ga hem ook rapparteren. Moet nog even nadenken met welke reden. Nog suggesties?resusaapje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 14:06:
[...]
Jij moet er weer serieus op ingaan. Zeg gewoon: wow, jij bent goed bezig resus!
Zo jammer dit...

@Darrell je m.o. wordt een beetje gejat. Jammer dat jij nu niet meer als enige loopt te rampeneren.resusaapje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 14:06:
[...]
Jij moet er weer serieus op ingaan. Zeg gewoon: wow, jij bent goed bezig resus!
Zo jammer dit...
In de weidsheid van deze intellectuele arena, waar ideeën zich als galactische sterrenstelsels uitstrekken in een kosmische dans van betekenis, verheffen zich de uitgesproken woorden van gebruiker 'YES' als een dissonante eruptie te midden van de verfijnde symfonie van gedachten. Als een sibillijnse interjectie, doordrenkt met ambiguïteit en ontbloot van contextuele diepgang, verstoren deze verbale fragmenten de onverbiddelijke mars van betekenis en vragen om een grondige reflectie op de schade die ze kunnen aanrichten aan de cohesie van ons gezamenlijke discourWispe schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 14:15:
[...]
Ik ga hem ook rapparteren. Moet nog even nadenken met welke reden. Nog suggesties?
BeyondThunder schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 14:20:
[...]
In de weidsheid van deze intellectuele arena, waar ideeën zich als galactische sterrenstelsels uitstrekken in een kosmische dans van betekenis, verheffen zich de uitgesproken woorden van gebruiker 'YES' als een dissonante eruptie te midden van de verfijnde symfonie van gedachten. Als een sibillijnse interjectie, doordrenkt met ambiguïteit en ontbloot van contextuele diepgang, verstoren deze verbale fragmenten de onverbiddelijke mars van betekenis en vragen om een grondige reflectie op de schade die ze kunnen aanrichten aan de cohesie van ons gezamenlijke discour
:gifsicle():strip_exif()/f/image/tcOXEhd9mXIYRBLRBqUdbpeM.gif?f=user_large)
Duidelijk een left translated cycle
[/quote]
/f/image/2PrvSlLoAOSGlmkZwQUHoePE.png?f=fotoalbum_large)
[quote]Acidrain schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 14:06:
[...]
En naar rechts......
[...]
In de weidsheid van deze intellectuele arena, waar ideeën zich als galactische sterrenstelsels uitstrekken in een kosmische dans van betekenis, verheffen zich de uitgesproken woorden van gebruiker 'YES' als een dissonante eruptie te midden van de verfijnde symfonie van gedachten. Als een sibillijnse interjectie, doordrenkt met ambiguïteit en ontbloot van contextuele diepgang, verstoren deze verbale fragmenten de onverbiddelijke mars van betekenis en vragen om een grondige reflectie op de schade die ze kunnen aanrichten aan de cohesie van ons gezamenlijke discour
/f/image/1SEVqP4bcnrOvIYNN9eVWNt0.png?f=fotoalbum_large)
Gedaan.
M.o.?YES schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 14:18:
[...]
@Darrell je m.o. wordt een beetje gejat. Jammer dat jij nu niet meer als enige loopt te rampeneren.
Ben wel trots op mn handleiding als ik zelfs @resusaapje heb kunnen bereiken in mijn missie.
Het duimpje omhoog is synoniem voor "Jij bent goed bezig resus!"resusaapje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 14:06:
[...]
Zeg gewoon: wow, jij bent goed bezig resus!
Modus operandiDarrell schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 14:23:
[...]
M.o.?
Ben wel trots op mn handleiding als ik zelfs @resusaapje heb kunnen bereiken in mijn missie.
Meurende oksels
Magere ossenhaas
Mooi organisch
Nou is kraken ook wel letterlijk vaker aan het kraken, want wat een shit exchange is dat.ByteMe_ schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 14:16:
De boel is zo erg volatiel dat zelfs de Kraken app hem fliptelke coin geeft nu een error.
[...]
:strip_exif()/f/image/QILURqpj2eWc9yW6L4ut7saR.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!