Ik denk het niet. Zou wel kunnen maar dan weten we dat niet van elkaar.NeoflexNL schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:09:
[...]
Zit die vriend in de Slowchat? Misschien kunnen we het met mekaar even oplossen hier..
De FIAT kwam uit een paar alts die ik heb verkocht rond de $68k (want bij $69k grote kans dat de exchanges plat liggen). Daarnaast stond er nog wat USDT bij NEXO.YES schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:03:
[...]
Heb jij vooraf orders (en dus fiat) klaar staan? Of zit je echt op het moment zelf aan de knoppen om op basis van PA te bepalen wanneer je satjes inslaat?
Eergisteravond teruggekken naar de niveaus en op diverse lijnen en percentages orders ingezet. In dat geval kun je heerlijk passief kijken hoe het scenario zich ontwikkeld. Als ik op het moment zelf ga handelen druk ik te snel de koop knop in. Daarnaast mis je mogelijke wicks.
Dit zal niet perfect zijn, maar in de vorige run heb ik meer geld gemist door niet in de markt te zitten dan door te vroeg in de markt te zitten. Ik wachtte altijd op lagere niveaus die overal geroepen werden. Die kwamen nooit op de borden. (en dan zit je zoals nu op de 67k te twijfelen wat te doen... FOMO erin... en daarna REKT
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 06-03-2024 09:12 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
en nu op pagina 1001...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hier staat het nog op pagina 1000.
Edit: en nu op pagina 1001

[ Voor 8% gewijzigd door Stovirpi op 06-03-2024 09:13 ]
Stack Sats
Ik zit op pagina 500 nu. Valt er tenminste wat te scrollen
Professioneel Heftruck Syndroom
Hier niet. Maar BTC wel op 67k
Precies, goed plan inderdaad hoorColdcat schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:10:
[...]
De FIAT kwam uit een paar alts die ik heb verkocht rond de $68k (want bij $69k grote kans dat de exchanges plat liggen). Daarnaast stond er nog wat USDT bij NEXO.
Eergisteravond teruggekken naar de niveaus en op diverse lijnen en percentages orders ingezet. In dat geval kun je heerlijk passief kijken hoe het scenario zich ontwikkeld. Als ik op het moment zelf ga handelen druk ik te snel de koop knop in. Daarnaast mis je mogelijke wicks.
Dit zal niet perfect zijn, maar in de vorige run heb ik meer geld gemist door niet in de markt te zitten dan door te vroeg in de markt te zitten. Ik wachtte altijd op lagere niveaus die overal geroepen werden. Die kwamen nooit op de borden.
Ik was gewoon ff nieuwsgierig aangezien je zei een plan te hebben, hoe dat plan er dan uit zag. Ik heb niets gedaan dit keer, maar dit scenario was wel enigszins uit te tekenen vooraf. Die ATH is gewoon een ding, die breek je niet in één keer zonder enige weerstand (had me althans heel erg verbaasd).
Ik ben/was te druk om er een goed plan voor te bedenken en ordertjes in te regelen, anders had ik wellicht vergelijkbare stappen genomen. Heeft jou iig een mooie zak extra sats opgeleverd
Zeg letten we een beetje op allemaal?
Waar je bij ING een zielige paar euro's krijgt aan rente op je 'spaarrekening', knalt hier even weer 10% erbij sinds gisteren
Als we nu gewoon elke dag 10% erbij knallen tot 2025 zonder dips dan zou dat eens leuk zijn. Doe gewoon maar. Ik wil een groot huis!
Als we nu gewoon elke dag 10% erbij knallen tot 2025 zonder dips dan zou dat eens leuk zijn. Doe gewoon maar. Ik wil een groot huis!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Het begint er haast op te lijken dat er vandaag gewoon alweer een aanval op de ATH kan komen
Nou nou nou,ByteMe_ schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:15:
Waar je bij ING een zielige paar euro's krijgt aan rente op je 'spaarrekening', knalt hier even weer 10% erbij sinds gisteren
Ik zou al heel blij zijn met een zuilspeaker set en een nieuwe auto!
Maar voorlopig blijft het bij 1 zuilspeaker als ik dit zo zie...
My bags are readyYES schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:15:
[...]
Het begint er haast op te lijken dat er vandaag gewoon alweer een aanval op de ATH kan komen
Stack Sats
Nog zo'n zestal berichten voor we overstappen naar de andere zijde.
Hiero ter herinnering de laatste van de vorige:
Hiero ter herinnering de laatste van de vorige:
Reminder: October closing price tomorrow is the start of the [halving minus 6 months - halving plus 18 months]-period that historically outperforms buy&hold. And that is the essence of the S2F model: that scarcity and thus halvings drive price.https://t.co/WiwIjN07ph pic.twitter.com/dM4wJVfAmZ
— PlanB (@100trillionUSD) 30 oktober 2023
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
kinderen naar school, game on an SC op ander scherm!
nothing stops this train
Komt vanzelf goed begin 2025.NeFoRcE schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:16:
[...]
Nou nou nou,
Ook hier: eerst hypo verlagen, dan een Model 3 Plaid en de rest in stables, wachten op de crypto-winter.
Mocht het echt uit de hand lopen: https://nl.kef.com/collections/hifi-speakers#q-series
Bizar herstel wel. Je zou maar 69k uitgestapt zijn en 59k weer ingestapt (ik helaas niet). Aan de andere kant waren er vast ook mensen die bij 60k alsnog uitstapte in paniek (ik gelukkig ook niet).
Best lekker wakker worden met zo’n herstel!
Vandaag dan maar een nieuwe ATH?
Vandaag dan maar een nieuwe ATH?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik maak altijd wat schetsen op papier. Zie hier degene die ik vorige week rond de 64k had:YES schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:13:
[...]
Precies, goed plan inderdaad hoor
Ik was gewoon ff nieuwsgierig aangezien je zei een plan te hebben, hoe dat plan er dan uit zag. Ik heb niets gedaan dit keer, maar dit scenario was wel enigszins uit te tekenen vooraf. Die ATH is gewoon een ding, die breek je niet in één keer zonder enige weerstand (had me althans heel erg verbaasd).
Ik ben/was te druk om er een goed plan voor te bedenken en ordertjes in te regelen, anders had ik wellicht vergelijkbare stappen genomen. Heeft jou iig een mooie zak extra sats opgeleverd
:strip_exif()/f/image/MvJyxd6Y2hSYik0UKmUOT4Ob.jpg?f=fotoalbum_large)
En dit wat er bij de ATH zou gebeuren. (links dus de 69k)
:strip_exif()/f/image/Eh7I7jDhrIJ1a9chRjLkfIqU.jpg?f=fotoalbum_large)
En dan met details wat de targets zijn. Die leg ik dan naast de grafiek om te kijken waar wat horizontaal volume gedraaid is.
:strip_exif()/f/image/TpqwXUZeLhU3Z91yoxCv7PXt.jpg?f=fotoalbum_large)
*Ja de kat houdt ervan koffie op het bureau om te gooien.
Netjes, ik doe eigenlijk alles in Tradingview wat dat betreft, met alerts en horizontal rays en zo. Wel mooi overzichtje zo!Coldcat schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:21:
[...]
Ik maak altijd wat schetsen op papier. Zie hier degene die ik vorige week rond de 64k had:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En dan met details wat de targets zijn. Die leg ik dan naast de grafiek om te kijken waar wat horizontaal volume gedraaid is.
[Afbeelding]
Hypotheek verander ik niet, is al lage rente (lager dan inflatie)resusaapje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:21:
[...]
Komt vanzelf goed begin 2025.
Ook hier: eerst hypo verlagen, dan een Model 3 Plaid en de rest in stables, wachten op de crypto-winter.
Mocht het echt uit de hand lopen: https://nl.kef.com/collections/hifi-speakers#q-series
hier een mix van stables/eur/usd en defensieve dividend stocks
nothing stops this train
Dit zal een stuk boven de ATH wel veranderen, maar nagenoeg iedereen verwacht denk ik wel een uitbraak naar 74-76k regionen. Pas in price discovery zal je zien dat dips groter zijn en langer duren, omdat er dan een kans is dat de bearmarket weer begint.Coldcat schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 07:40:
Is het niet uniek hoe hard alles weer wordt opgekocht? Had het idee dat we voorheen veel langer in langere regio’s bleven.
Daarom HODL ik nu gewoon door, ik verkoop nog niets en dat gaat mij veel makkelijker af dan vorige runs. Mijn vrouw zei gisteravond nog dat ik had moeten verkopen. Stond flink in de min tov de ochtend, maar inmiddels is dat al weer ruimschoots goedgemaakt.
Aan de Bitvavo referral inkomsten (heb +-60 referrals via een website die ik ooit heb gehad) te zien is er toch wel extra instroom, want ik kan nu weer een paar keer per week voor minimaal een tientje inslaan, waar dat voorheen 1-2x per maand was. In de vorige run soms weleens 70-85 Euro/dag, die dagen moeten nog komen
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Stoute poesColdcat schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:21:
[...]
:strip_exif()/f/image/tHZrUqJWSqzqNVnZmHlO0XHU.png?f=user_large)
The only easy day is yesterday.
Hier is het ook eenrichtingsverkeer. Flufjes aankopen die dan snel naar de ledger gaan. Ik maak me niet zo druk om GAK of short squeezes. Ik heb wel deze ochtend wat ETH omgezet in BTC.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Ik ga voor de 'Coinbase indicator'. In zowel 2017 als 2021 was het moment dat Coinbase de nr1 app in de App Store was, het moment om te verkopen en de top te timen haha.
Ik ontdekte gisteravond dat ik een jaar geleden wat wisselgeld in FET heb gegooid en dat eigenlijk was vergeten. Het zal een vage zaterdagavond met weinig herinneringen zijn geweest.
Leuke verrassing, maar had ik toen maar wat meer wisselgeld.
Stel we krijgen straks weer een ATH. Gaan er dan mensen verkopen en de dip buyen? Ivm wéér een mogelijk drop net als gisteren? Of HODLEN? Lastig lastig... ik krijg mijn glazen bol niet gepoetst.
Wat een mooi handschrift heb jij.Coldcat schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:21:
[...]
Ik maak altijd wat schetsen op papier. Zie hier degene die ik vorige week rond de 64k had:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik gebruik TV als hulpmiddel. Ik merk alleen dat je daar niet gedwongen wordt opnieuw na te denken. Nu scheur ik die blaadjes eruit. Aangezien het papier leeg is moet ik weer wat nieuws opschetsen. Dat houdt mezelf scherp en zorgt dat ik actie moet ondernemen.YES schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:22:
[...]
Netjes, ik doe eigenlijk alles in Tradingview wat dat betreft, met alerts en horizontal rays en zo. Wel mooi overzichtje zo!
Dit werkt voor mij.
Electronica heb ik geen wensen voor (alhoewel, een grote OLED als enige dan), maar voor dat soort dingen spaar ik (grotendeels) buiten crypto voor.NeFoRcE schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:16:
[...]
Nou nou nou,
Crypto doelen:
- groot/leuk alleenstaand huis (buiten randstad
- vakanties
- een dikke bak (geen lambo, ook al zeggen we het 500.000x hier, dat werkt voor geen reet in NL met 8 miljoen drempels)
- verder geen idee, buffer dan.
Maar als het nodig is, haal ik het eraf als het financieel dipt. Heb ik al eerder gedaan. De onwetendheid maakt het een soort staatsloterij: win ik deze maand big of is het toch weer een tientje?
Het moeilijke aan het verhaal is of die diamond hands blijven. Ik heb liever voor m'n 45e flink wat geld dan bijv 65. Ik doe liever leuke dingen met flink wat minder nu we nog gezond zijn.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik denk dat je even de vrouw moet vragen.NeFoRcE schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:27:
Stel we krijgen straks weer een ATH. Gaan er dan mensen verkopen en de dip buyen? Ivm wéér een mogelijk drop net als gisteren? Of HODLEN? Lastig lastig... ik krijg mijn glazen bol niet gepoetst.
Ik zo gewoon Hodlen, de kans op een retrace/reject wordt bij elke test kleiner en je zal net op het verkeerde moment de verkeerde keuze maken..NeFoRcE schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:27:
De eerste keer had je relatief veilig kunnen gokken op een dip, maar als je ziet hoe snel het nu hersteld is het heel moeilijk in te schatten of er nog één volgt en zo ja, hoe diep. Ik verwacht nog wel een dip maar durf er zeker niet op te gokken, ik blijf mooi in BTC/de rest van mijn muntjes zitten, geen verkoop
gaan we vandaag weer de ATH testen?
nothing stops this train
Heb je gisteren verkocht?NeFoRcE schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:27:
Zo niet, gewoon HODL!
Lijkt me wel. We staan nu alweer op het punt waar we gistermiddag stonden

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Je moet ook gewoon niet verkopen in een bullmarket (in ieder geval niet tot in de eerste maanden na de halving).
Enkel met wat extra fiat om de dip op te pakken, áls die al komt
Enkel met wat extra fiat om de dip op te pakken, áls die al komt
Gaan nog wel een keertje terug naar 60k. De 59k panicsellers zijn nu terug aan het kopen. Zullen ze er nog wel een keer uit willen drukken.
Leuk zo, handschriften en duimen van je Tweaker-vriendjes zien. Had tot nu toe werkelijk geen idee wie achter die profielen zaten.
Nu Wallstreet weer is ingestapt, verwacht ik dat ze pas gaan verkopen een stuk hoger. De BTC zal dus nog omhoog gejaagd moeten worden om over de rug van Henk en Ingrid te verkopen en Wallstreet zal weer in een dip terug kopen.NeFoRcE schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:27:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zou het? Ik heb zelf het gevoel (op geen enkel feit gebaseerd) dat mensen nu sneller gaan verkopen bij 69K. Als je ziet hoe snel de koers zich hersteld heeft, zou in mijn ogen juist mensen aanwakkeren om te verkopen. En dan weer lager terug te kopen. Als het scenario van gisteren zich nogmaals voordoet, zou dat toch een mooie kans zijn om snel wat te verdienen?Kol Nedra schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:40:
[Afbeelding]
proost op deze mooie dag, neem aan dat sell pressure bij $69k nu weg is, op naar een echte mooie ATH
Of de trein te zien vertrekken.LegeBoekenkast schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:42:
[...]
Zou het? Ik heb zelf het gevoel (op geen enkel feit gebaseerd) dat mensen nu sneller gaan verkopen bij 69K. Als je ziet hoe snel de koers zich hersteld heeft, zou in mijn ogen juist mensen aanwakkeren om te verkopen. En dan weer lager terug te kopen. Als het scenario van gisteren zich nogmaals voordoet, zou dat toch een mooie kans zijn om snel wat te verdienen?

Poll: Heb jij nog FIAT om te kopen?
• ALL IN
• gekocht wat ik wilde kopen
• wacht nog op een dip
• wacht op de BMSB
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
• ALL IN
• wacht nog op een dip
• wacht op de BMSB
Tussenstand:
Ik verwacht een kleinere dip als we de ATH weer aanraken. Ik vertrouw erop dat mijn liquidatieprijs zo laag is dat we die niet gaan raken en dan laat ik alles lekker staan. Ik zet wel een trailingstop op 68500 met retracement van 500 ofzo.
Zero x 6 met een ééntje ervoor.
[ Voor 8% gewijzigd door GioStyle op 06-03-2024 09:54 ]
Haha, dat zal vanwege dezelfde caller zijn geweest. Wie was dat? Fijne vent!Ray_ schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:26:
Ik ontdekte gisteravond dat ik een jaar geleden wat wisselgeld in FET heb gegooid en dat eigenlijk was vergeten. Het zal een vage zaterdagavond met weinig herinneringen zijn geweest.
Ik heb er iets meer dan een fluf in gegooid. Staat daarmee op plaats vier van m'n top10, met tot nog toe een x5 tov inleg.
Bij mijn opmerkingen staat: "bij $0,89 verkopen". Tja, wat nu?
Ik had een sell order van een deel van m'n pf net onder de vorige ATH, die is afgegaan. Daarna rond de 60 wat buy orders om met evenveel BTC verder te gaan.NeFoRcE schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:27:
Een beetje winst genomen en een mooie nieuwe monitor besteld :-), de rest staat klaar mocht er nog een sterkere correctie komen.
Ik mis de optie:Coldcat schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:46:
Poll: Heb jij nog FIAT om te kopen?
• ALL IN
• wacht nog op een dip
• wacht op de BMSB
Tussenstand:
[Afbeelding]
- 1e klas tickets gemist doordat ik in de bear de interesse verloor.

en dit vind ik dus lastig. We hebben ook wel zoveel winst dat er een monitor af kan. En dan, houd je iets minder BTC over. Kortom, het duurt langer voor je die winst er weer bij hebt. De BTC zou dan nóg harder moeten stijgen wil je dat weer evenaren....oNo schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:56:
[...]
Ik had een sell order van een deel van m'n pf net onder de vorige ATH, die is afgegaan. Daarna rond de 60 wat buy orders om met evenveel BTC verder te gaan.
Een beetje winst genomen en een mooie nieuwe monitor besteld :-), de rest staat klaar mocht er nog een sterkere correctie komen.
Ja hij stuiterde in het verleden 2 of 3 keer terug op de ATH. Maar als je denkt daar op te kunnen gaan traden.. Zul je net zien, jij verkoopt net rond de ATH en dan knalt hij wel door... Hij heeft nu 2 keer tegen de ATH en terug gestuitert, beide keren heb ik kunnen profiteren. Ik blijf er nu van af want zul je net zien dat hij de 3de keer wel doorknaltLegeBoekenkast schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:42:
[...]
Zou het? Ik heb zelf het gevoel (op geen enkel feit gebaseerd) dat mensen nu sneller gaan verkopen bij 69K. Als je ziet hoe snel de koers zich hersteld heeft, zou in mijn ogen juist mensen aanwakkeren om te verkopen. En dan weer lager terug te kopen. Als het scenario van gisteren zich nogmaals voordoet, zou dat toch een mooie kans zijn om snel wat te verdienen?
Haha ja precies. Ik blijf lekker HODLEN, doe ik als sinds 2017, dus dat lukt me wel aardig.Acidrain schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:06:
[...]
Ja hij stuiterde in het verleden 2 of 3 keer terug op de ATH. Maar als je denkt daar op te kunnen gaan traden.. Zul je net zien, jij verkoopt net rond de ATH en dan knalt hij wel door... Hij heeft nu 2 keer tegen de ATH en terug gestuitert, beide keren heb ik kunnen profiteren. Ik blijf er nu van af want zul je net zien dat hij de 3de keer wel doorknalt
Op dit soort momenten begin je, af en toe, toch te twijfelen. Ik vraag me alleen af of ik ooit in staat ben iets te verkopen. FOMO Enzo.
De vorige bull heeft me geleerd om af en toe te genieten, winst is winst. Minder winst is nog steeds mooi!NeFoRcE schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:02:
[...]
en dit vind ik dus lastig. We hebben ook wel zoveel winst dat er een monitor af kan. En dan, houd je iets minder BTC over. Kortom, het duurt langer voor je die winst er weer bij hebt. De BTC zou dan nóg harder moeten stijgen wil je dat weer evenaren....
Als je dit zo lastig vindt dan is de kans groot dat je pf nog ongewijzigd is als we de bull in gaan. Probeer wat fomo weg te drukken op een of andere manier.
Overigens heb ik op 57.3 k ook wat verkocht en iets hoger weer bijgekocht. Het gaat ook weleens verkeerd. Ik had wel de mazzel dat het weer dipte. Want het ging door tot over de 63k. Dat was wel balen, maar mijn verstand zei dat ik in de "minder winst" regio zat en moest wachten of laten gaan.
[ Voor 18% gewijzigd door oNo op 06-03-2024 10:13 ]
Prima houding. Dat soort onzekerheid/twijfel is een hele slechte raadgever. Ik vind anticiperen op/handelen naar een ATH ook erg moeilijk, zelfs een eerste keer. Eigenlijk moet je bij de eerste hit actie ondernemen en er daarna afblijven (een tweede keer met een strak risk management kan ook nog, maar voorzichtigheid is key). Mis je die kans, dan kan je er beter maar vanaf blijven idd.LegeBoekenkast schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:08:
[...]
Haha ja precies. Ik blijf lekker HODLEN, doe ik als sinds 2017, dus dat lukt me wel aardig.
Op dit soort momenten begin je, af en toe, toch te twijfelen. Ik vraag me alleen af of ik ooit in staat ben iets te verkopen. FOMO Enzo.
Zo denk ik althans.
Guere schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:10:
Goedemorgen! Wat gaan Henk & Ingrid vandaag kopen zodra ze deze groene staven zien?
[Afbeelding]

Deze vind ik echt prachtig hahaha
Is dat je pf op dat linkerscherm? Weinig blauwe logo's is het niet?Kol Nedra schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:40:
[Afbeelding]
proost op deze mooie dag, neem aan dat sell pressure bij $69k nu weg is, op naar een echte mooie ATH
helaas rektheid op linkerscherm, die WoW abbo kost elke maand satjes, de gemiste kans.Darrell schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:15:
[...]
Is dat je pf op dat linkerscherm? Weinig blauwe logo's is het niet?
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 06-03-2024 10:18 ]
nothing stops this train
Goedemorgen! Wat gaan Henk & Ingrid vandaag kopen zodra ze deze groene staven zien?
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lYp8c4gnOV0IbbU4zOpVSOtt.jpg?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Niet te schatten hoe de exit liquidity zich weer aandient in dit topic vanaf het moment dat de vorige ATH ongeveer aangetikt wordt
Er zijn gelukkig nog zekerheden in het leven.

Vanaf vanilla tot WotLK ook gespeeld, was erg verslavend. Tot aan mn ouders voor de deur laten staan tijdens een bossfight aan toe. Dat moet ik nog steeds horen.Kol Nedra schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:16:
[...]
helaas rektheid op linkerscherm, die WoW abbo kost elke maand satjes, de gemiste kans.
[Afbeelding]

Al mogen mijn alts wel een zetje hebben, zeg ik stiekem.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dit blijft het magische woord. ETF. Dit heeft een enorm effect op de markt. In positieve zin. Ik vind dat ook dat wel best wel even stil mogen staan bij een naam aan wie we veel te danken hebben.Mr Ronman schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:03:
Inflow ETF's weer enorm gisteren, dus dat dipje is flink opgekocht
https://farside.co.uk/?p=997
Michael Sonnenshein. De CEO van Greyscale.
Zijn naam zal waarschijnlijk niet in de geschiedenisboeken komen. Maar na ruim 10 jaar van vechten tegen de SEC heeft dit "mannetje" heeft er met een rechtszaak in de zomer van 2023 voor gezorgd dat de SEC praktisch gedwongen werd de ETF goed te keuren.
Not all heroes wear capes. Bij deze Michael. Bedankt voor alle gains tot nu toe en die nog gaan volgen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat je van vrienden foto's van papieren kranten krijgt over de ATH van Bitcoin.
Dat is een teken. Kom maar door met die $100k!
Of van familie die er sinds 3 maanden "in zitten" te horen krijgt "Oh hij is aan het crashen, ik heb maar snel verkocht, was dat slim?"mayhem schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:43:

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Klopt, het teken is dat je vrienden oud as f*ck zijn.mayhem schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:43:
Ik heb één vriend die veel met crypto doet, maar voornamelijk HODL.
En ik heb een andere vriend die er meermaals naar gevraagd heeft bij me maar er niets mee doet. Hij durft het niet aan, teveel volatiliteit en 'manipulatie' volgens hem. Maar wel meermaals vragen of het een goed moment is om in te stappen. Ik wilde daar nooit aan, dat soort adviezen. Maar omdat ik er ook wel een beetje klaar mee was, elke paar maand die vraag, op gegeven moment toch een keer getipt.
Uiteindelijk heb ik hem in de afgelopen bear market op +/- 17k geappt dat ik verwachtte dat de bodem geweest was en zelfs als er nog een daling zou komen, hij relatief veilig kon instappen als ie dat wilde. Er was toen echter ook net het gevalletje FTX volgens mij, waardoor hij het toch niet aan durfde.
Weekje geleden appte hij me, dat het toch weer mooi hard steeg. Nog even over gehad dat ie naar me had moeten luisteren en daar was hij het nog mee eens ook. Alleen hij heeft inmiddels in zijn eigen hoofd al besloten nooit iets met crypto te gaan doen. Het past niet bij hem, hij durft de gok niet aan en vreest nog steeds dat het een wereldje vergeven van de scams en rugpulls is. Eigenlijk wel mooi dat ie tot dat inzicht komt, als hij het zo beschrijft is het ook niets voor hem en dan kan je beter niet bij de FOMO buyers en panic sellers gaan horen.
Ergens ook jammer voor hem, hij had mooi winst kunnen maken. Maar hopelijk ook niet elke paar maanden de vraag of ie wat moet inslaan
En ik heb een andere vriend die er meermaals naar gevraagd heeft bij me maar er niets mee doet. Hij durft het niet aan, teveel volatiliteit en 'manipulatie' volgens hem. Maar wel meermaals vragen of het een goed moment is om in te stappen. Ik wilde daar nooit aan, dat soort adviezen. Maar omdat ik er ook wel een beetje klaar mee was, elke paar maand die vraag, op gegeven moment toch een keer getipt.
Uiteindelijk heb ik hem in de afgelopen bear market op +/- 17k geappt dat ik verwachtte dat de bodem geweest was en zelfs als er nog een daling zou komen, hij relatief veilig kon instappen als ie dat wilde. Er was toen echter ook net het gevalletje FTX volgens mij, waardoor hij het toch niet aan durfde.
Weekje geleden appte hij me, dat het toch weer mooi hard steeg. Nog even over gehad dat ie naar me had moeten luisteren en daar was hij het nog mee eens ook. Alleen hij heeft inmiddels in zijn eigen hoofd al besloten nooit iets met crypto te gaan doen. Het past niet bij hem, hij durft de gok niet aan en vreest nog steeds dat het een wereldje vergeven van de scams en rugpulls is. Eigenlijk wel mooi dat ie tot dat inzicht komt, als hij het zo beschrijft is het ook niets voor hem en dan kan je beter niet bij de FOMO buyers en panic sellers gaan horen.
Ergens ook jammer voor hem, hij had mooi winst kunnen maken. Maar hopelijk ook niet elke paar maanden de vraag of ie wat moet inslaan
[ Voor 4% gewijzigd door YES op 06-03-2024 10:59 ]
adviseer hem om het gewoon te proberen! doe het met €10 per maand.YES schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:59:
en niet aandurven. wat dan? handje vasthouden en geen uitdagingen proberen in je leven?
Ik zoek juist uitdagingen in het leven, anders is alles maar saai
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 06-03-2024 11:04 ]
nothing stops this train
Heb hem al voor je gerapporteerd voor age shaming @GelukszoekrYES schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:48:
[...]
Klopt, het teken is dat je vrienden oud as f*ck zijn.
Heb ik al eens gedaan. Wil ie niet aan om twee redenen:Kol Nedra schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:01:
[...]
adviseer hem om het gewoon te proberen! doe het met €10 per maand
1. Wil niet met een klein bedrag, gewoon een keer een kruiwagen geld erin kieperen en een tijd niet meer naar omkijken. Ik heb ook DCA aangeraden maar daar heeft ie geen zin in (wat ik ergens ook snap hoor).
2. Moet een significant bedrag zijn, meneer heeft wel wat uit te geven en geen zin in spelen met kleingeld. Dus dan kom je ook op het punt dat hij zoveel in zou leggen dat het hem slaap kost als het mis gaat.
Ik meen het oprecht als ik zeg dat ik het prima vind dat hij het niet doet. Als het niets voor je is, moet je er ook niet aan beginnen. Hij krijgt zijn schaapjes wel op een andere manier op het droge.
Ik denk dat de mods me al bijna begonnen te missen, bedankt!Darrell schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:02:
[...]
[...]
Heb hem al voor je gerapporteerd voor age shaming @Gelukszoekr
Dat snap je toch niet. Veel risico, niet meer investeren dan je kan missen etc. Als hij toen 1000-2000 euro er in had geklapt (of een maandelijkse DCA, van laten we zeggen 100 euro) Had je nu gewoon 0,1 BTC. Dan ben je deze bullrun spekkoper wat mij betreft.YES schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:59:
Mensen pronken graag met hun vakanties, nieuwe auto, TV etc. Maar dit 1x laten om een beetje BTC te kopen, nee dat is te veel risico....
Uiteraard staat dit lost van mensen op bijstandsniveau etc. Die hebben toch al hele andere uitdagingen.
In fiat laten staan is nog meer risico zelfs.PureLOOD schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:05:
[...]
Dat snap je toch niet. Veel risico, niet meer investeren dan je kan missen etc. Als hij toen 1000-2000 euro er in had geklapt (of een maandelijkse DCA, van laten we zeggen 100 euro) Had je nu gewoon 0,1 BTC. Dan ben je deze bullrun spekkoper wat mij betreft.
Mensen pronken graag met hun vakanties, nieuwe auto, TV etc. Maar dit 1x laten om een beetje BTC te kopen, nee dat is te veel risico....
Uiteraard staat dit lost van mensen op bijstandsniveau etc. Die hebben toch al hele andere uitdagingen.
Het heeft er mee te maken dat investeren helemaal niet zo in ons systeem zit. 70% doet wel aan sparen, nog geen 30% investeert. We zijn als maatschappij te bang voor de gevaren. En dan valt crypto volgens de algemene opinie niet onder investeren maar gokken. Nog slechter dus.PureLOOD schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:05:
[...]
Dat snap je toch niet. Veel risico, niet meer investeren dan je kan missen etc. Als hij toen 1000-2000 euro er in had geklapt (of een maandelijkse DCA, van laten we zeggen 100 euro) Had je nu gewoon 0,1 BTC. Dan ben je deze bullrun spekkoper wat mij betreft.
Het is dus voor veel mensen behoorlijk tegennatuurlijk. En het moment waarom @YES de tip gaf maakte dat nog lastiger. Het is natuurlijk niet voor niks dat de prijs zo laag was toen, iedereen en z'n moeder had verkocht. Dan moet je extra sterk in je schoenen staan.
En voor wat? Wat cijfertjes op een scherm? Virtueel "geld" waar je eigenlijk niks mee kan, behalve het risico om alles te verliezen? Weet je weel hoeveel vakanties, televisies en etentjes ik daarvan kan kopen!
Ik snap dat er nu veel mensen denken. Was er maar weer een FTX drama, dat we Bitcoin voor onder de x konden kopen! Maar dat wil je niet, als zoiets plaatsvind zal 90% alsnog niet kopen
[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 06-03-2024 11:18 ]
Haha familie anekdotes. Een paar maanden terug heeft m’n vriendin voor het eerst wat crypto gekocht. Extreem defensief type, dus dat was al heel wat. Afgelopen week deelde ze dat met d’r vader. Zijn reactie: “je hebt er toch niet veel in zitten hè, want de ECB waarschuwde er onlangs nog voor!” Ondertussen heeft hij onlangs een gesprek gehad met een beleggingsadviseur van de Rabobank omdat zijn rendement het afgelopen jaar slechts een schamele 5% bedroegFijneKerst schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:48:
[...]
Of van familie die er sinds 3 maanden "in zitten" te horen krijgt "Oh hij is aan het crashen, ik heb maar snel verkocht, was dat slim?"
Echt ongelooflijk wat een vertrouwen die oude boomers hebben in traditionele instanties en bijvoorbeeld zo’n ECB. Ze hebben gewoon echt niet door dat juist die partijen er door het slechte monetaire beleid en corruptie voor zorgen dat je vermogen verwaterd waar je bij staat.
zodra je het verschil weet tussen geld en assets alleen dan maak je bepaalde stappen zoals crypto/bitcoin/aandelen/obligaties/vastgoed etc.
wat sommige mensen wel doen is bijv airmiles sparen, of
koopzegels bij AH kopen, dit is ook een soort vorm van investeren
nothing stops this train
Ja, ik heb recent 'The Bitcoin Standard' gelezen. Daar werd ook een mooi stuk gewijd aan het feit dat hoe zachter het geld is (FIAT) hoe meer men geneigd is korte termijn uitgaven boven een lange termijnsvisie te plaatsen.Gelukszoekr schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:17:
[...]
Het heeft er mee te maken dat investeren helemaal niet zo in ons systeem zit. 70% doet wel aan sparen, nog geen 30% investeert. We zijn als maatschappij te bang voor de gevaren. En dan valt crypto volgens de algemene opinie niet onder investeren maar gokken. Nog slechter dus.
Het is dus voor veel mensen behoorlijk tegennatuurlijk. En het moment waarom @YES de tip gaf maakte dat nog lastiger. Het is natuurlijk niet voor niks dat de prijs zo laag was toen, iedereen en z'n moeder had verkocht. Dan moet je extra sterk in je schoenen staan.
En voor wat? Wat cijfertjes op een scherm? Virtueel "geld" waar je eigenlijk niks mee kan, behalve het risico om alles te verliezen? Weet je weel hoeveel vakanties, televisies en etentjes ik daarvan kan kopen!
Ik snap dat er nu veel mensen denken. Was er maar weer een FTX drama, dat we Bitcoin voor onder de x konden kopen! Maar dat wil je niet, als zoiets plaatsvind zal 90% alsnog niet kopen
Best een logisch verhaal, als je alleen maar in FIAT zit, kun je beter nu kopen dan morgen, want dan is het weer duurder. Ik denk dat het ook steeds moeilijker te verantwoorden wordt naar jezelf, om BTC te verkopen voor consumptie. Omdat BTC wel zijn waarde behoudt. Dat is de thesis natuurlijk
In die zin investeert die maat van me ook wel, maar dan in stenen. Vind ik ook een solide investering, mocht vastgoed ooit stront waard worden kan je er altijd nog in gaan wonenKol Nedra schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:22:
zodra je het verschil weet tussen geld en assets alleen dan maak je bepaalde stappen zoals crypto/bitcoin/aandelen/obligaties/vastgoed etc.
Nou, nee. Niet met je eens. Niet dat ik er ook maar iets aan kan doen, ben niet eens een garnaalGelukszoekr schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:37:
[...]
Dit blijft het magische woord. ETF. Dit heeft een enorm effect op de markt. In positieve zin. Ik vind dat ook dat wel best wel even stil mogen staan bij een naam aan wie we veel te danken hebben.
Maar als je kijjkt naar wat ooit de bedoeling was: kleine luiden onafhankelijk maken van grote partijen.
Dan mag de conclusie wel weer zijn dat dat faliekant mislukt is.
Die grote partijen slurpen alle bitcoinen op alsof het niks is en als kleine deelnemer ben je ook hier weer afhankelijk van hun grillen en luimen.
Ik wil een paar sats kopen met fiat en dan naar Wen Moon in Taiwan sturen zodat hij er een pizza van kan kopen?
van achter naar voren;
- Pizzaresto mag geen crypto accepteren want verdacht,
- Pizzaresto mag als zakelijke partij geen crypto wallet hebben,
- Wen mag geen crypto gebruiken als valuta, want ongewenst,
- Wen mag geen wallet hebben zonder gekoppelde CEX,
- Wen mag geen wallet hebben zonder vaste verblijfplaats,
- Geen transactie zonder fimpje van jou die dat doet,
- Geen transactie vóór alle onderdelen geautoriseerd zijn. Door eoa partij,
- Geen transacties zonder belasting toegevoegde waarde,
- Ik mag geen crypto gebruiken als valuta, want ongewenst,
- Ik mag geen wallet hebben zonder gekoppelde CEX,
- Ik mag geen wallet hebben zonder geregistreerde verblijfplaats,
- ik wordt geblokkeerd door de bank, want crypto, dus verdachte transactie
En als je denkt, mwa, dat loopt wel los:
Een paar jaar terug in nota bene Canada. Mensen doneerden fiat aan protesterende truckers. De bankrekeningen van de donateurs werden geblokkeerd! Ik stond en sta niet achter die mother-truckers, maar wtf, blokkeer de ontvangers, storneer de transactie, whatever, maar dit? En crypto staat als systeem al als verdacht te boek. Nee, ik zie geen grote toekomst, ik profiteer alleen van het moment.
Zo. Een stapel onzin speciaal voor de slowchat. En nou weer meme's van blote tokens graag
Stel je voor dat een centraal orgaan zou promoten dat iedereen keurig netjes DCA toepast op bitcoin / aandelen.Gelukszoekr schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:17:
[...]
Het heeft er mee te maken dat investeren helemaal niet zo in ons systeem zit. 70% doet wel aan sparen, nog geen 30% investeert. We zijn als maatschappij te bang voor de gevaren. En dan valt crypto volgens de algemene opinie niet onder investeren maar gokken. Nog slechter dus.
Dan zou de hele maatschappij op dit moment in chaos uiteen vallen. Poepscheppers zouden overuren draaien om alle poep van de bureaus te schrapen. Maar er is niemand die dat meer wil doen. Alle kantoren komen leeg te staan wegens stankoverlast. Commercial real estate fonds vallen als kaartenhuizen in elkaar.
Mensen vervelen zich en willen daarom naar de McDonalds. Er zijn geen hamburgerbakkers meer (over 2 jaar openen we weer meneer). Dan maar weer naar huis om te kijken hoe laat de trein gaat. Shit, op het scherm met vertrektijden staat Tradingview omdat iemand een shitcoin aan het traden is.
Nee dat zou de maatschappij niets goeds brengen.
Hoe het nu gaat met een verplicht pensioenfonds is beter. De overheid heeft nog jaren om de inflatie op te laten lopen, je pensioenleeftijd aan te passen om te zorgen dat je niet te kort werkt.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Met crypto haal je het niet in het dagelijks leven, met fiat wel. Om van crypto brood te kopen moet je het eerst omzetten in fiat. Dat is psychologisch alweer een stapje verder ook. Het risico bij crypto is nog altijd dat het in elkaar dondert, de maatschappij is zo doordrenkt van fiat dat als dat wegvalt, je allemaal fucked bent, of je nou crypto hebt of niet.
Als hedge tegen inflatie bewijst het zijn waarde natuurlijk wel al een tijd, maar ook voor zoiets is het wel een extreem volatiel gebeuren.
Dit is toch juist de upside van crypto? Fiat kan je storneren, blokkeren whatever, maar het overdragen van een gedecentraliseerde token kan niet worden geblokkeerd.resusaapje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:30:
[...]
En als je denkt, mwa, dat loopt wel los:
Een paar jaar terug in nota bene Canada. Mensen doneerden fiat aan protesterende truckers. De bankrekeningen van de donateurs werden geblokkeerd! Ik stond en sta niet achter die mother-truckers, maar wtf, blokkeer de ontvangers, storneer de transactie, whatever, maar dit? En crypto staat als systeem al als verdacht te boek. Nee, ik zie geen grote toekomst, ik profiteer alleen van het moment.
Volgens mij werd crypto dan ook gretig gebruikt bij het steunen van die truckers.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Stenen in de basis ook prima. Al zitten daar ook steeds meer risico's aan (klimaat, verzakkingen, wetgeving etc.) Het grooste nadeel is wat mij betreft de opstartkosten. Het is veel moeilijker om een plukje stenen te kopen.YES schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:27:
[...]
In die zin investeert die maat van me ook wel, maar dan in stenen. Vind ik ook een solide investering, mocht vastgoed ooit stront waard worden kan je er altijd nog in gaan wonen
Overigens heb ik zelf ook stenen, je moet toch ergens wonen. En ze komen van pas als Ajax weer eens heeft verloren, neem ik er een paar mee naar de Arena
Eens, hij is alleen wel in de positie om er aan te komen, dus hij heeft ook wel een luxe positiePureLOOD schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:33:
[...]
Stenen in de basis ook prima. Al zitten daar ook steeds meer risico's aan (klimaat, verzakkingen, wetgeving etc.) Het grooste nadeel is wat mij betreft de opstartkosten. Het is veel moeilijker om een plukje stenen te kopen.
Kan niet vaak genoeg gebeuren!als Ajax weer eens heeft verloren
Met die gedachten zou ik gewoon een stapeltje laten brengen, scheelt sjouwenPureLOOD schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:33:
[...]
Overigens heb ik zelf ook stenen, je moet toch ergens wonen. En ze komen van pas als Ajax weer eens heeft verloren, neem ik er een paar mee naar de Arena
Dude, da's gewoon smalltalk. Geluid maken. Wat kuikens doen naar hun moeder. En praten over het weer.YES schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:04:
[...]
Heb ik al eens gedaan. Wil ie niet aan om twee redenen:
1. Wil niet met een klein bedrag, gewoon een keer een kruiwagen geld erin kieperen en een tijd niet meer naar omkijken. Ik heb ook DCA aangeraden maar daar heeft ie geen zin in (wat ik ergens ook snap hoor).
2. Moet een significant bedrag zijn, meneer heeft wel wat uit te geven en geen zin in spelen met kleingeld. Dus dan kom je ook op het punt dat hij zoveel in zou leggen dat het hem slaap kost als het mis gaat.
Ik meen het oprecht als ik zeg dat ik het prima vind dat hij het niet doet. Als het niets voor je is, moet je er ook niet aan beginnen. Hij krijgt zijn schaapjes wel op een andere manier op het droge.
Ik heb een vriend die telkens begint over hoe slecht hij het naar zijn zin heeft bij zijn werkgever. Al twintig jaar! In het begin dacht ik met hem mee en gaf opties. Nu knik ik en kijk serieus en begin dan over het weer en over leuke kuikens.
Nou ja, hier lijkt een ontwikkeling in te zitten, hij ging van vragen, vragen, vragen naar zelf knopen doorhakken en vervolgens zeggen dat het toch echt niets voor hem is.resusaapje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:39:
[...]
Dude, da's gewoon smalltalk. Geluid maken. Wat kuikens doen naar hun moeder. En praten over het weer.
Ik heb een vriend die telkens begint over hoe slecht hij het naar zijn zin heeft bij zijn werkgever. Al twintig jaar! In het begin dacht ik met hem mee en gaf opties. Nu knik ik en kijk serieus en begin dan over het weer en over leuke kuikens.
Misschien meldt hij zich weer rond de 420k, we zien het vanzelf
Sorry, maar dat kan dus wel. Althans, het kan gemarkeerd worden, zodat geen enkele partij die er iets zinnigs mee kan doen, die transactie accepteert. Dus ja, van a naar b sturen, prima. Op een CEX zetten om het om te zetten naar fiat en er een broodje van kopen: nope.NeoflexNL schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:33:
[...]
Dit is toch juist de upside van crypto? Fiat kan je storneren, blokkeren whatever, maar het overdragen van een gedecentraliseerde token kan niet worden geblokkeerd.
Volgens mij werd crypto dan ook gretig gebruikt bij het steunen van die truckers.
Probeer maar eens je crypto via tornadocash te wassen. Kijken wie er op bezoek komt
10.6k net inflow qua BTC, 16k ex GBTC. Blackrock maar liefst 12.6k BTC opgekocht gisterenMr Ronman schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:03:
Inflow ETF's weer enorm gisteren, dus dat dipje is flink opgekocht
https://farside.co.uk/?p=997
Dit dipje is echt van korte duur, BTC gaat deze week zeker nog een keer tegen de ATH schuren en hopelijk er dit keer wel doorheen
Dat grote partijen grote hoeveelheden opkopen doet niks af aan de store of value usecase imo. Overal waar waarde zit zie je dat een paar mensen aan de top het leeuwendeel bemachtigen.resusaapje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:30:
[...]
Nou, nee. Niet met je eens. Niet dat ik er ook maar iets aan kan doen, ben niet eens een garnaal![]()
Maar als je kijjkt naar wat ooit de bedoeling was: kleine luiden onafhankelijk maken van grote partijen.
Dan mag de conclusie wel weer zijn dat dat faliekant mislukt is.
We hebben er grote moeite mee Bitcoin te definiëren. We proberen het in een hokje te duwen. Er wordt geschat dat zo'n 4mil van de Bitcoins verloren is gegaan. Stel dat de ETF's ook nog eens 4mil opslurpen. Dan blijft er nog steeds genoeg over voor iedereen om te gebruiken als hedge.
Uiteindelijk zijn de Blackrocks van deze wereld aan het faciliteren. Een ook al zouden ze een groot percentage onder beheer krijgen, dan krijgen ze hiermee niet meer zeggenschap ofzo. Daarnaast zijn ze zelf geen eigenaar van de sats. Dat zijn de klanten.Die grote partijen slurpen alle bitcoinen op alsof het niks is en als kleine deelnemer ben je ook hier weer afhankelijk van hun grillen en luimen.
Bitcoin nog steeds hetzelfde als dat het was. Iedereen kan een wallet maken, en vervolgens verzenden en ontvangen. Maar overheden weten er geen raad mee, dus dan maar strak reguleren. Dit zijn uiteindelijk ook maar mensen, het kan best zijn dat over 10 jaar er weer heel anders naar Bitcoin wordt gekeken.Ik wil een paar sats kopen met fiat en dan naar Wen Moon in Taiwan sturen zodat hij er een pizza van kan kopen?
van achter naar voren;
- Pizzaresto mag geen crypto accepteren want verdacht,
- Pizzaresto mag als zakelijke partij geen crypto wallet hebben,
- Wen mag geen crypto gebruiken als valuta, want ongewenst,
- Wen mag geen wallet hebben zonder gekoppelde CEX,
- Wen mag geen wallet hebben zonder vaste verblijfplaats,
- Geen transactie zonder fimpje van jou die dat doet,
- Geen transactie vóór alle onderdelen geautoriseerd zijn. Door eoa partij,
- Geen transacties zonder belasting toegevoegde waarde,
- Ik mag geen crypto gebruiken als valuta, want ongewenst,
- Ik mag geen wallet hebben zonder gekoppelde CEX,
- Ik mag geen wallet hebben zonder geregistreerde verblijfplaats,
- ik wordt geblokkeerd door de bank, want crypto, dus verdachte transactie
mwa, dat loopt wel los. Tradfi zorgt voor drempels in on- offramps en soms zelfs voor blokkades. First they fight you... bla bla...En als je denkt, mwa, dat loopt wel los:
Puik plan. Ik ben weer veel te serieus bezig hierZo. Een stapel onzin speciaal voor de slowchat. En nou weer meme's van blote tokens graag
Bitcoin moet de wereld ook niet overnemen. Er zal een gangbare valuta blijven die in waarde daalt om als smeermiddel de economie te stimuleren. We kunnen niet allemaal rijk worden. Helaas.Coldcat schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:32:
[...]
Stel je voor dat een centraal orgaan zou promoten dat iedereen keurig netjes DCA toepast op bitcoin / aandelen.
Dan zou de hele maatschappij op dit moment in chaos uiteen vallen. Poepscheppers zouden overuren draaien om alle poep van de bureaus te schrapen. Maar er is niemand die dat meer wil doen. Alle kantoren komen leeg te staan wegens stankoverlast. Commercial real estate fonds vallen als kaartenhuizen in elkaar.
Mensen vervelen zich en willen daarom naar de McDonalds. Er zijn geen hamburgerbakkers meer (over 2 jaar openen we weer meneer). Dan maar weer naar huis om te kijken hoe laat de trein gaat. Shit, op het scherm met vertrektijden staat Tradingview omdat iemand een shitcoin aan het traden is.
Nee dat zou de maatschappij niets goeds brengen.
Hoe het nu gaat met een verplicht pensioenfonds is beter. De overheid heeft nog jaren om de inflatie op te laten lopen, je pensioenleeftijd aan te passen om te zorgen dat je niet te kort werkt.
[Afbeelding]
Maar Bitcoin is wel een manier om (tijdelijk) je energie in op te slaan. De top is oneindig omdat het bijdrukken val elke fiat valuta oneindig is.
Ik ga m'n achternaam aanpassen naar Saylor denk ik
Puur uit nieuwsgierigheid: Wanneer ben je spekkoper? Ook met 0,01 bitcoin kun je winst maken, dus ik zie even niet waarom 0,1 nodig is?PureLOOD schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:05:
[...]
@resusaapje daarom.... XMR/Monero. Er is een reden dat de munt van veel CEXen verdwijnt. Het is prive, zoals Bitcoin eigenlijk ook zou moeten zijn want we posten onze Rabobank rekening ook niet open en bloot.
Zolang je nog maar "ergens" XMR kan gebruiken of swappen. Kekke klokjes kopen, goud, via USDT naar fiat, etc.
Zolang je nog maar "ergens" XMR kan gebruiken of swappen. Kekke klokjes kopen, goud, via USDT naar fiat, etc.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:09:
[...]
We kunnen niet allemaal rijk worden. Helaas.

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!