Komt zeker goed, echter hij klopt niet... Die 3 gebruik ik nog regelmatig om hoeken uit te rekenen 😂Taro schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:38:
[...]
Maar ondanks dat dat heel herkenbaar klinkt komt het toch goed later in het leven, toch?
[Afbeelding]
Hondenweekend gaat lekker. $WELSH een hele organische 100% sinds afgelopen vrijdag. Zal nu wel meer exposure gaan krijgen; nog wat CEX listings (nu alleen nog op Mexc) en hij zal die andere honden vast het nakijken geven. NFA, DYOR etc.
Klinkt als een standaard shitcoin verhaaltje om de prijs te boosten zonder dat je er daadwerkelijk iets aan hebt.Baracudas schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:05:
Iemand enig idee, ervaring over DAG (constellation), gelet op onderstaande. Hoe betrouwbaar kan dit zijn. Lijkt mij erg "bullish".
[Afbeelding]
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Bitvavo 5 min geleden:
Trading across all markets remains suspended as a precautionary measure.
Our team is actively analyzing the situation to pinpoint the underlying cause.
Current estimate is that this can take several hours. We’ll post an update as soon as we have a clear ETA.
Dat zal dan gelden voor 99 procent van de coins.
Taro schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:07:
[...]
Klinkt als een standaard shitcoin verhaaltje om de prijs te boosten zonder dat je er daadwerkelijk iets aan hebt.
Exact de reden dat ik Bitvavo enkel nog maar gebruik als doorvoer. Traden doe ik voornamelijk op Kucoin en Htx.Urbanus schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:16:
[...]
Bitvavo 5 min geleden:
Trading across all markets remains suspended as a precautionary measure.
Our team is actively analyzing the situation to pinpoint the underlying cause.
Current estimate is that this can take several hours. We’ll post an update as soon as we have a clear ETA.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Klopt, ik volg de coins die ik heb ook helemaal niet. Rebranding, werkende websites, nieuwe logo's, token burns, hardforks, etc. zijn doorgaans allemaal marketing praat. Je hoeft echt niet bullish te zijn omdat ze iets op een private omgeving live gaan zetten.Baracudas schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:19:
Dat zal dan gelden voor 99 procent van de coins.
[...]
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
In principe eens, maar het gaat hier om een onderdeel van de Amerikaanse overheid
Taro schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:21:
[...]
Klopt, ik volg de coins die ik heb ook helemaal niet. Rebranding, werkende websites, nieuwe logo's, token burns, hardforks, etc. zijn doorgaans allemaal marketing praat. Je hoeft echt niet bullish te zijn omdat ze iets op een private omgeving live gaan zetten.
Taro schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:21:
[...]
Klopt, ik volg de coins die ik heb ook helemaal niet. Rebranding, werkende websites, nieuwe logo's, token burns, hardforks, etc. zijn doorgaans allemaal marketing praat. Je hoeft echt niet bullish te zijn omdat ze iets op een private omgeving live gaan zetten.
Als je al wat jaren meedraait is dan je eerste gevoel: Ja, nou en? Niet lullig bedoeld, maar ik heb samenwerkingen met Microsoft, nVidia, IBM, overheid X en Y, Amazon en alles al langs zien komen. 9 van de 10 keer gaat het nergens over, of blijkt het iemand te zijn die privé meewerkt en bij de overheid werkt of zoiets.Baracudas schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:34:
In principe eens, maar het gaat hier om een onderdeel van de Amerikaanse overheid
[...]
[...]
Pas op dat je je niet in een bubble begeeft en alles met een roze bril ziet.
De samenwerking met een overheid kan ook betekenen dat ze belasting afdragen in dat land. Ik heb ook een samenwerking met de Nederlandse overheid. Alles voor de marketing en het laten stijgen van de waarde van coins.
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 03-03-2024 19:42 ]
BREAKINGBaracudas schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:05:
Iemand enig idee, ervaring over DAG (constellation), gelet op onderstaande. Hoe betrouwbaar kan dit zijn. Lijkt mij erg "bullish".
This announcement of an announcement is to inform you that MrMrq will be teaming up with MICROSOFT when posting on Tweakers.
“It’s really big,” says MrMrq. “Not only will I be using Windows 11 when posting - but also the Edge browser is involved. Therefore, this partnership provides me with all the tools needed to be a successful member of the Slowchat and to score extra +1s.”
MrMrq price prediction for 2027 soars to 6.969.
Maktub
In het kader van partnerships kwam ik dit pareltje tegen de afgelopen week:Taro schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:38:
[...]
Als je al wat jaren meedraait is dan je eerste gevoel: Ja, nou en? Niet lullig bedoelt, maar ik heb samenwerkingen met Microsoft, nVidia, IBM, overheid X en Y, Amazon en alles al langs zien komen. 9 van de 10 keer gaat het nergens over, of blijkt het iemand te zijn die privé meewerkt en bij de overheid werkt of zoiets.
De samenwerking met een overheid kan ook betekenen dat ze belasting afdragen in dat land. Ik heb ook een samenwerking met de Nederlandse overheid. Alles voor de marketing en het laten stijgen van de waarde van coins.
:strip_exif()/f/image/VBd7DrZqHwqnToVOoEtI5PAK.jpg?f=fotoalbum_large)
* Taro slaat @zwembroek around with an Opsec price of 2.01 USD.
Exact, jij en ik kunnen volgens mij vanavond ook nog inschrijven voor het nVidia Developers Program, maar kondigen dat dan niet groots aan als een samenwerking met nVidia.jvel92 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:44:
[...]
In het kader van partnerships kwam ik dit pareltje tegen de afgelopen week:
[Afbeelding]
Rode poes?Vis schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:48:
Dunne poes van Vitalik
Welke grappen zijn er gemist?Taro schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:44:
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Uitgeprenetreerde poes!
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Ja en Bitvavo ligt eruit dus 1 en 1 is 2Pinsa schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:04:
Boys Hemule kittykat heeft gewoon even pauze, mooi instap moment at your own risk
[Afbeelding]
Het zal ook eens niet he… Over Bitvavo gesproken, laatst een listing aangevraagd (geen shitcoin) totaal geen reactie op gekregen…
Mooi, je zou toch maar een ontzettende bitcoin maxi zijn, shitcoins dagelijks bashen, vanuit fomo toch maar 1K in een poescoin apen en vervolgens rekt gaan.
Hoe zou dat voelen?
Wat blijft het toch ook een start-up hè dat Bitvavo. En zij willen de grootste exchange van Europa worden?
LOL
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Lief doen, okay?Don Guacamole schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:15:
[...]
Mooi, je zou toch maar een ontzettende bitcoin maxi zijn, shitcoins dagelijks bashen, vanuit fomo toch maar 1K in een poescoin apen en vervolgens rekt gaan.
Hoe zou dat voelen?
Dan maar de bull uit hodlen want je hebt pas verlies als je verkoopt, toch?Don Guacamole schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:15:
[...]
Hoe zou dat voelen?
Hey folks, mannen, vrouwen en mede-tweakers, kunnen we alsjeblieft een pauze inlassen met die kattengekte? Mijn brein begint spontaan te miauwen van alle rare ideeën die hierdoor opborrelen, en dit gesprek neemt een wel héél eigenaardige wending. Ik neem het hier op voor @BansheeBoy, we dreigen hier binnen de kortste keren een kattenpronoconventie te organiseren. Laten we het niveau ietsjes optrekken, voordat we in de klauwen van de censuur belanden, deal?
En laten we vooral @poekiepoes12 niet kwetsen.
[ Voor 5% gewijzigd door BeyondThunder op 03-03-2024 20:20 ]
Miauw.BeyondThunder schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:19:
Hey folks, mannen, vrouwen en mede-tweakers, kunnen we alsjeblieft een pauze inlassen met die kattengekte? Mijn brein begint spontaan te miauwen van alle rare ideeën die hierdoor opborrelen, en dit gesprek neemt een wel héél eigenaardige wending. Ik neem het hier op voor @BansheeBoy, we dreigen hier binnen de kortste keren een kattenpronoconventie te organiseren. Laten we het niveau ietsjes optrekken, voordat we in de klauwen van de censuur belanden, deal?
Geen idee, sinds gisteren metamask niet meer open gegooid, en kon de naam van die poes niet meer herinneren. Weet et zelfs nu nog niet eensDon Guacamole schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:15:
[...]
Hoe zou dat voelen?

Maar poes dood? Die dingen hebben toch 7 levens?
[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 03-03-2024 20:29 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ok, alle cats uit. Huh, catsuit?BeyondThunder schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:19:
:strip_exif()/f/image/Hl6wITNNvJ4eAKTG1xsNYTZW.jpg?f=fotoalbum_large)
MeowBeyondThunder schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:19:
Ah ik dacht dat het om een mannelijke muilezel ging de hele tijd
ORAI doet het ook betrekkelijk goed in vergelijking met de andere AI coins. Aantal kratjes ingeduwd en zijn mooi gestegen. Enerzijds wil ik het omzetten naar BTC, anderzijds ben ik bang dat de trein verder gaat. Your thoughts?
50/50PHPResource schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:42:
ORAI doet het ook betrekkelijk goed in vergelijking met de andere AI coins. Aantal kratjes ingeduwd en zijn mooi gestegen. Enerzijds wil ik het omzetten naar BTC, anderzijds ben ik bang dat de trein verder gaat. Your thoughts?
Trein gaat verder morgen.....de btc trein. Shitcoins gonna bleedPHPResource schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:42:
Chocho
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DWsLxSzpB1SCQOkK8aABsNzs.jpg?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik heb dat ding sinds 4ct, dus nu zo'n x4. AGIX deed in dezelfde periode in mijn pf ook zo'n x4, ocean x3, fet x6. Ik vind de performance dus gewoon normaal. Orai heeft wel mee dat zijn mcap nog niet erg hoog is.PHPResource schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:42:
Wen $10 ser?Taro schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:44:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
@Kol Nedra FTM al verkocht? Prima accumulatie moment als je het mij vraagt.
Inderdaad! Veel moois op de planning voor de komende periode en die gas fees zijn gewoon fantastisch. TTF is ook super laag dus gewoon een fijne chain!Chaes schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:55:
@Kol Nedra FTM al verkocht? Prima accumulatie moment als je het mij vraagt.
Wat een paniek om die kut kat.
Meme coins koop je voor de long term. Mijn Corgiai ging ook van $250 naar $3k en weer terug naar $1600 en toen omgeruild voor 11k PAAL. En ook al heb ik niet te klagen. Had ik die Corgiai gehouden dan had ik nu meer dan $10k gehad. Mijn PAAL is $5.5k. Dus die meme wint. Ik verkoop die troep niet weer tussentijds.
/f/image/3faGtC4avOUDq9pgua6POt2P.png?f=fotoalbum_large)
Inderdaad, je kan voortaan beter gewoon op de top verkopen.zwembroek schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:06:
Wat een paniek om die kut kat.[Afbeelding] Meme coins koop je voor de long term. Mijn Corgiai ging ook van $250 naar $3k en weer terug naar $1600 en toen omgeruild voor $11k PAAL. En ook al heb ik niet te klagen. Had ik die Corgiai gehouden dan had ik nu meer dan $10k gehad. Mijn PAAL is $5.5k. Dus die meme wint. Ik verkoop die troep niet weer tussentijds.
Precies als je nou altijd op de top verkoopt win je altijd. Easy peasy.Chaes schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:07:
[...]
Inderdaad, je kan voortaan beter gewoon op de top verkopen.
Word tijd voor een andere exchange denk ik...

Thanks voor de support.BeyondThunder schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:19:
Wat een bende bij Bitvavo.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Zetten ze de boel een keer stil zodat je rustig kan slapen, is het weer niet goedtroje schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:18:
Echt he.troje schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:18:

Op dit soort momenten besef ik mij weer dat ik er veel teveel heb staan. Als alles weer werkt eerst maar eens wat BTC, ETH, SOL en INJ naar de Ledger sturen. Al die BONK en andere meuk mag er wel blijven staan.troje schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:18:
Het is dat alle grote Nederlandse finfluencers een sponsoring hebben met Bitvavo, maar anders had iedereen deze exchange al met de grond gelijk gemaakt. Wat een aanfluiting.
Stack Sats
Niets houdt jullie tegen om een open sollicitatie te versturen met de boodschap dat je het beter weet.
Moet alleen wel bereid zijn om in A'dam centrum te willen werken
Als ze dat geld voor reclame nou eens aan een werkend product zouden spenderen, werd het misschien nog wat.
Amsterdam, haha. Never, nooit, niet.D_Jeff schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:26:
Niets houdt jullie tegen om een open sollicitatie te versturen met de boodschap dat je het beter weet.
Er zijn in het verleden genoeg hacks op exchanges geweest e.d...... ik vind af en toe een down time juist een soort van veilig gevoel geven. Downtime betekend 0 inkomsten voor Bitvavo kwa fee's... Dan zal het vast wel iets goeds brengen denk ik dan?Stovirpi schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:24:
Het is dat alle grote Nederlandse finfluencers een sponsoring hebben met Bitvavo, maar anders had iedereen deze exchange al met de grond gelijk gemaakt. Wat een aanfluiting.
Geplande downtime is ok. Downtime als gevolg van onderhoud zoals in dit geval niet. Dat betekent dat er iets is misgegaan.Bartje-bart schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:33:
[...]
Er zijn in het verleden genoeg hacks op exchanges geweest e.d...... ik vind af en toe een down time juist een soort van veilig gevoel geven. Downtime betekend 0 inkomsten voor Bitvavo kwa fee's... Dan zal het vast wel iets goeds brengen denk ik dan?
Maar goed. Betrouwbare alternatieven?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Krakentroje schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:35:
Trezor , Ledger, etc,etc...troje schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:35:
We're currently preparing the markets to resume trading. The exact timing for trading to resume has yet to be determined.
— Bitvavo (@bitvavocom) 3 maart 2024
Due to the technical problems, all open limit orders placed after 16:55 this afternoon had to be removed.
We'll start to reopen the markets and resume trading at 21:45.
— Bitvavo (@bitvavocom) 3 maart 2024
Trust me when I say this is only the beginning.
Er werden in het verleden veel auto's gestolen. Ik vind af en toe een defect in mijn auto wel een fijn gevoel geven. Downtime betekent 0 kosten voor mij qua benzine... Dan zal het vast wel iets goeds brengen denk ik dan.Bartje-bart schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:33:
[...]
Er zijn in het verleden genoeg hacks op exchanges geweest e.d...... ik vind af en toe een down time juist een soort van veilig gevoel geven. Downtime betekend 0 inkomsten voor Bitvavo kwa fee's... Dan zal het vast wel iets goeds brengen denk ik dan?

Stack Sats
Dat is toch die ene stad dat denkt een land te zijn met eigen regels en wetten onder het bewind van Halsema?
Ja, stop maar, jullie hoeven mij niet te overtuigen. Alsof jullie tweakers hier nooit je router resetten ofzo....
Pas maar op, want anders doe ik een bartje
blufBartje-bart schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:43:
Ja, stop maar, jullie hoeven mij niet te overtuigen. Alsof jullie tweakers hier nooit je router resetten ofzo....![]()
Daar kan je tenminste wel "oerend hard" doorgaanWispe schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:43:
[...]
Ik zou wel willen weten waarom het beter is om tussen de koeien en schapen te zitten.
Hey, dat laatste vinden wij in Amsterdam ook vervelend hoorGioStyle schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:42:
[...]
Dat is toch die ene stad dat denkt een land te zijn met eigen regels en wetten onder het bewind van Halsema?
Ik herken me niet in wat jij schrijft.GioStyle schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:42:
[...]
Groetjes uit Amsterdam.

Nja mijn router heb ik al jaren niet meer herstart. Als ik maand(en) met vakantie ga, doe ik weleens de stroom eraf halen, maar dat is dan geplande downtimeBartje-bart schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:43:
Ja, stop maar, jullie hoeven mij niet te overtuigen. Alsof jullie tweakers hier nooit je router resetten ofzo....![]()
Bitvavo is weer online zo te zien en CSPR gaat meteen moon
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Voordat iedereen nu zo'n ding bestelt, je hebt wel een rijbewijs nodig.
Peperdure McLaren belandt in sloot Den Haag, bestuurder ongedeerd - https://nos.nl/l/2511327
Peperdure McLaren belandt in sloot Den Haag, bestuurder ongedeerd - https://nos.nl/l/2511327
:strip_exif()/f/image/QAbT5s0Ac5LESJwfmYbSgVl4.jpg?f=fotoalbum_large)
De app is nog steeds waardeloos.DutchCrownNL schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:49:
Bitvavo is weer online zo te zien en CSPR gaat meteen moon
Mispoesknakworst schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:49:
[Afbeelding]

UberLurker Departement #GG.
Jup, had daarom al even de website erbij gepakt.
Gelukkig heb ik er niet veel staan (alleen wat CSPR), maar voor mensen die daar echt actief zijn is die downtime wel echt vervelend, en dan moeten de drukke tijden nog aanbreken
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik ben wel happy nu je eindelijk een totaaloverzicht van openstaande orders hebt. Mijn eerder geplaatste orders staan er overigens nog. Die app hoor je mij dus niet over klagen, al vind ik het voor een groot deel wel een copycat van coinbase.
Sell low, is onderin de sloot low genoeg? Wie o wie wil een kleddernatte mclaren? Te koop voor een prikkie na een roadpullknakworst schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:49:
[Afbeelding]
Ik lees dat terwijl de auto in het water stond de motor nog draaide... Prrrrrrr prrrrr
Ik denk dat het hier iets verder gaat dan ondergenoemde 'partnerships' omdat ze SBIR grants hebben ontvangen vanuit de us gov
https://www.sbir.gov/node/1546589
Ook zijn ze 1 van de oprichters van de national digi foundry (waar ook IBM, Microsoft, een aantal universiteiten en heel wat onderdelen van de overheid aan deelnemen).
https://www.digifoundry.org/
Ook zijn ze 1 van de oprichters van de national digi foundry (waar ook IBM, Microsoft, een aantal universiteiten en heel wat onderdelen van de overheid aan deelnemen).
Taro schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:38:
[...]
Als je al wat jaren meedraait is dan je eerste gevoel: Ja, nou en? Niet lullig bedoeld, maar ik heb samenwerkingen met Microsoft, nVidia, IBM, overheid X en Y, Amazon en alles al langs zien komen. 9 van de 10 keer gaat het nergens over, of blijkt het iemand te zijn die privé meewerkt en bij de overheid werkt of zoiets.
All in...Baracudas schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:59:
Ik denk dat het hier iets verder gaat dan ondergenoemde 'partnerships' omdat ze SBIR grants hebben ontvangen vanuit de us gov
[...]
Ik heb wel een (echte) tuin. En daarin kan ik een zwembad neerzetten, een BBQ aansteken zonder dat de rook de buren op het balkon naast mij dwarszit, een oprit zodat ik wel met een auto kan rijden en niet dagelijks naar een beschikbare publieke parkeerplaats op zoek moet. Ondertussen kan ik iedere maand een godsvermogen extra sparen omdat ik niet compleet rekt ga door m2 prijzen.Wispe schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:43:
[...]
Ik zou wel willen weten waarom het beter is om tussen de koeien en schapen te zitten.
Heb nog wel tientallen extra redenen, maar lijkt mij al voldoende?
Hoe maakt u het (naar omstandigheden) ?
Als je daar waarde aan hecht dan is dat fijn. Persoonlijk hecht ik geen enkele waarde aan dergelijke zaken, jij over enige tijd waarschijnlijk ook niet meer.Baracudas schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:59:
[...]
Ik keur het goed. Ieder zo zijn eigen ding.Taro schreef op zondag 3 maart 2024 @ 22:03:
[...]
Ik heb wel een (echte) tuin. En daarin kan ik een zwembad neerzetten, een BBQ aansteken zonder dat de rook de buren op het balkon naast mij dwarszit, een oprit zodat ik wel met een auto kan rijden en niet dagelijks naar een beschikbare publieke parkeerplaats op zoek moet. Ondertussen kan ik iedere maand een godsvermogen extra sparen omdat ik niet compleet rekt ga door m2 prijzen.
Heb nog wel tientallen extra redenen, maar lijkt mij al voldoende?
Ik zou me doodvervelen buiten de A10.
Mensen mensen. De koers staat bijna tegen de 63k. Je voelt aan alles dat de koers naar boven wil uitbreken. Het is nog weekend dus we moeten rustig aan doen.
Als de weekly close goed gaat dan gaan we een interessante week tegemoet met dikke groene en rode palen. Benieuwd waar we over 7 dagen staan.
Als de weekly close goed gaat dan gaan we een interessante week tegemoet met dikke groene en rode palen. Benieuwd waar we over 7 dagen staan.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Heb deze in de vorige run even aangehouden maar zie nog steeds niet echt een meerwaarde.Baracudas schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:59:
[...]
Voor nu een coin net als alle andere (alt)coins van de vorige run die constant gedumpt worden door bagholders nog voor de vorige ath gehaald wordt. Als dat al het geval is.
US air force staat wel cool natuurlijk maar verder?
Zou nog eerder een nieuwe AI coin kopen die iets in die sector doet of gaat doen want eigenlijk is het allemaal berust op (tijdelijke) hype.
US AI force misschien?
Bitvavo staat weer vast.... Die kunnen daar dus niet eens de router fatsoenlijk resetten
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!