[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 230 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.034.937 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 20:39
zwembroek schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:17:
[...]

Ja dat dat hebben we kunnen lezen. Iets met een hondenkennel toch?
Dat zijn juist de minder serieuze coins als je het mij vraagt. Ik steek er in ieder geval geen geld meer in. Heb voor een toch wat serieuzer project gekozen. Ja.

Ja.

[ Voor 9% gewijzigd door BansheeBoy op 03-03-2024 12:10 ]

:{ ²

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17:29
Machtig mooi. Hopelijk valt dat een beetje samen met een alt season. En een mexc bijvoorbeeld werkt toch een stuk fijner.

Verder is dit ook wel een pluspunt van shitcoins. Die verkoop je makkelijker dan Bitcoin. Zie ik toch een beetje als digitaal goud. Zonde dus

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:18
Een leuke case! Ik doe dat namelijk ook. Zoveel mogelijk besparen, en alles in Bitcoin (of nu shitcoins dan)

Echter. Het rendement leek me wat laag. En dat klopt ook wel omdat de Reddit post waar naar verwezen wordt is geplaatst op 30 mei 2023. Toen kocht je nog een hele voor $27.700. Als je toen zoals beschreven $18.304 in BItcoin had dan was dat bijna exact 0.5 BTC. 0.5 BTC is vandaag ruim $30.000 waard.

Conclusie. De Nederlandstalige crypto informatie loopt een half jaar achter.
Dat wil je niet. Blijf scherp, volg het actuele nieuws.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Vis schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:34:
[...]

Het boeit verder niet of die long term hodlers dan sellen, die coins die dan op de markt komen worden toch opgekocht door de blackrocks, dit soort partijen willen gewoon echt alle bitcoins in hun bezit halen, het is gewoon wie heeft de grootste met dit soort partijen. Always has been.
Blackrock en consorten zijn vermogensbeheerders, tuurlijk willen ze de grootste zijn, maar ze beheren vermogen namens hun klanten. En wanneer klanten bang worden, rennen ze allemaal tegelijk naar de uitgang en gaat Blackrock die uit goedheid echt niet opkopen. Zij maken winst uit bewaren, handelen etc.

De BTC ETF's zullen wel weer in grotere ETF mandjes opgenomen worden, maar zie pensioenfondsen echt nog niet in crypto stappen. Wanneer banken conservatief zijn, zijn pensioenfondsen de overtreffende trap en zitten zij deels in aandelen en deels in obligaties. De crypto cowboys zijn nog veel te wild voor hen.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda6247
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 17:16
Interessante analyse van het optimism team over de verwachte reductie van fees na Dencun (13 maart): https://welovetheblobs.xyz/ (voor details zie https://oplabs.notion.sit...75cd849488b6c275a2e09ca0c)

Als deze voorspellingen kloppen, zou dat fantastisch zijn en een stuk meer reductie dan de voorspelde 5-10x (lijkt meer richting de 50x te gaan, met vrijwel alle transactiekosten <1 cent, zelfs ingewikkelde transacties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-05 22:35
Taro schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 20:35:
[...]

Ja. Het was de moeite waard om te kopen, of dat richting de toekomst nog zo is weet ik niet, ik zit er al een paar maanden in.
Heb mijn paaltjes bij htx gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:17:
[...]

Een leuke case! Ik doe dat namelijk ook. Zoveel mogelijk besparen, en alles in Bitcoin (of nu shitcoins dan)

Echter. Het rendement leek me wat laag. En dat klopt ook wel omdat de Reddit post waar naar verwezen wordt is geplaatst op 30 mei 2023. Toen kocht je nog een hele voor $27.700. Als je toen zoals beschreven $18.304 in BItcoin had dan was dat bijna exact 0.5 BTC. 0.5 BTC is vandaag ruim $30.000 waard.

Scherp van je. Ik lees standaard alle nieuwsberichten die verschijnen onderaan bij BTC/ETH op Bitvavo. Toen kwam ik dit tegen.

Engels is niet mijn sterkte punt (is mijn 3de taal zelfs), dus ik lees liever Nederlandse websites. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Numbers schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:20:
[...]
Blackrock en consorten zijn vermogensbeheerders, tuurlijk willen ze de grootste zijn, maar ze beheren vermogen namens hun klanten. En wanneer klanten bang worden, rennen ze allemaal tegelijk naar de uitgang en gaat Blackrock die uit goedheid echt niet opkopen. Zij maken winst uit bewaren, handelen etc.

De BTC ETF's zullen wel weer in grotere ETF mandjes opgenomen worden, maar zie pensioenfondsen echt nog niet in crypto stappen. Wanneer banken conservatief zijn, zijn pensioenfondsen de overtreffende trap en zitten zij deels in aandelen en deels in obligaties. De crypto cowboys zijn nog veel te wild voor hen.
obligaties...... als je het over shitcoins hebt. Die pensioenen zitten niet vrijwillig in die troep. Troep? ja, want rendamenten zijn gewoon negatief laatste jaren als je inflatie mee pakt.
Ik weet ook ff het % niet meer exact, maar geloof dat in NL pensioen fondsen rond de 40% schuld papier van NL in de Pf moeten hebben

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Wispe schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:23:
[...]
Engels is niet mijn sterkte punt (is mijn 3de taal zelfs), dus ik lees liever Nederlandse websites. :P
Oh dat kan lastig zijn inderdaad. Ik ben dan weer totaal niet van het lezen, lees het mij maar voor, youtube dus :p

Voor nieuws in het Nederlands, probeer deze eens https://m.youtube.com/@weareblox/videos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Repost :+

Maar je weet het nooit, soms gaat het omhoog, soms niet, soms ook doet het niets, soms is het gewoon kut.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:38
Gelukszoekr schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:17:
[...]

...Wel omdat de Reddit post waar naar verwezen wordt is geplaatst op 30 mei 2023. Toen kocht je nog een hele voor $27.700. Als je toen zoals beschreven $18.304 in BItcoin had dan was dat bijna exact 0.5 BTC. 0.5 BTC is vandaag ruim $30.000 waard.

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar deze rekensom volg ik niet. De helft van 27.7k is niet ongeveer 18k. De berekening in het artikel vind ik eigenlijk wel geloofwaardig, al heb ik het niet nagerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
exelletor schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:36:
[...]

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar deze rekensom volg ik niet. De helft van 27.7k is niet ongeveer 18k. De berekening in het artikel vind ik eigenlijk wel geloofwaardig, al heb ik het niet nagerekend.
Je hebt helemaal gelijk. Het percentage is nog hoger. 66%. 66% van 1 Bitcoin is zo'n $40.000 vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:41:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Het percentage is nog hoger. 66%. 66% van 1 Bitcoin is zo'n $40.000 vandaag
Geen leeswonder en ook geen rekenwonder. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:49

Vis

Numbers schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:20:
[...]

Niet in crypto nee, wel in Bitcoin ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:21:
[...]

ja maar dat kan nog steeds, maar ik gok dat de boel zo over verhit raakt dat een tijdelijke correctie en consolidatie echt nodig is.
Die kant gaan we nu al op als je het mij vraagt, ik heb ook een mogelijk scenario van 69k aantikken (of daar licht overheen) en vervolgens 20-30% corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda6247
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 17:16
Gelukszoekr schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:41:
[...]

Dat het oud nieuws is en nu om zon 42.000 USD gaat staat toch gewoon in het gelinkte artikel?

Als reactie op je opmerking dat ze een half jaar achter lopen. Maar mischien mis ik iets

[ Voor 12% gewijzigd door Barracuda6247 op 03-03-2024 12:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
tomtom901 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:50:
[...]

Die kant gaan we nu al op als je het mij vraagt, ik heb ook een mogelijk scenario van 69k aantikken (of daar licht overheen) en vervolgens 20-30% corrigeren.
oh die verwacht ik ook eerst zelfs (hier al paar keer gepost), alleen verwacht ik niet dat die de 30% gaat halen. Ik ga er iig niet op traden, want zou me niets verbazen als we binnen een halve dag weer op niveau zitten als voor de crash.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Barracuda6247 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:51:
[...]

Dat het oud nieuws is en nu om zon 42.000 USD gaat staat toch gewoon in het gelinkte artikel?

Als reactie op je opmerking dat ze een half jaar achter lopen. Maar mischien mis ik iets
Nee, je mist niks. Ik heb niet het hele artikel gelezen. Ik zie een nieuwsitem en klik liever direct door naar de bron. Dan zie ik dat die al oud is, en daar verbaas ik me dan over :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03

Heb zonet een video van deze vent gezien. Interessant hoe hij er over denkt. Hij gaat gewoon uit van een 4 jarige normale cycle. Ook al wordt de ATH sneller verbroken dan normaal. Dat is gewoon het effect van de ETF's. Maar haalt de cycle zelf niet naar voren omdat het kopen van die ETF's gewoon door gaat. Door die ETF's krijg je een hele andere situatie. Dus als het aan de voorkant naar voren wordt gehaald betekend dat niet meteen dat de cycle zelf ook wordt verkort. Vind het ook wel weer een logische gedachte. Als we die ETF's niet zouden hebben en we met dezelfde variabelen als in de vorige cycles de ATH gingen frontrunnen dan zou het een ander verhaal zijn. Dat zou dan een left translated cycle zijn. Maar nu met de ETF's gaat dat niet meer op. Zomaar weer een andere kijk op het verhaal.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
De man verwacht wel gewoon bullbacks. Sorry voor de lange tekst. Mand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
Wat een mooie zondag. Heerlijk in het zonnetje en een Bitcoin ATH later vandaag.

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
mrlemons schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:10:
Wat een mooie zondag. Heerlijk in het zonnetje en een Bitcoin ATH later vandaag.
Hier is het grauw en bewolkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:01:
[Twitter]
Heb zonet een video van deze vent gezien. Interessant hoe hij er over denkt. Hij gaat gewoon uit van een 4 jarige normale cycle. Ook al wordt de ATH sneller verbroken dan normaal. Dat is gewoon het effect van de ETF's. Maar haalt de cycle zelf niet naar voren omdat het kopen van die ETF's gewoon door gaat. Door die ETF's krijg je een hele andere situatie. Dus als het aan de voorkant naar voren wordt gehaald betekend dat niet meteen dat de cycle zelf ook wordt verkort. Vind het ook wel weer een logische gedachte. Als we die ETF's niet zouden hebben en we met dezelfde variabelen als in de vorige cycles de ATH gingen frontrunnen dan zou het een ander verhaal zijn. Dat zou dan een left translated cycle zijn. Maar nu met de ETF's gaat dat niet meer op. Zomaar weer een andere kijk op het verhaal.
Het is heel dubbel. Die ETF's verstoren de normale gang van zaken. Heel vervelend, omdat we zo veel minder goed kunnen voorspellen wanneer de top zal zijn. En of we überhaupt daarna weer een jaar gaan beren. Aan de andere kant heel positief omdat er zo onmeunig veel geld naar Bitcoin vloeit. What a time to be alive...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Lekker hoor, dit is wel een van mijn beste trades in de afgelopen weken. Perfecte bounce op POC vanochtend. Was toevallig wakker, dus daar long gegaan en vervolgens weer gaan slapen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qnjRPlmXXX0RkOoJ0hM2O-bpVys=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uPbpt9MxEKzz33ivV7WTC6Wa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
anti elppa schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:21:
[...]

ja maar dat kan nog steeds, maar ik gok dat de boel zo over verhit raakt dat een tijdelijke correctie en consolidatie echt nodig is. Reken maar dat er veel long term hodlers sellen (of iig deels) tussen de 69k en de 200k
Die consolidatie acht ik allang nodig als je van 25k naar 65k kan gaan in vier maanden tijd zonder ook maar een niveau te retesten. Kwam er niet van, dus waarom nu opeens wel met alle etf boys aan boord. Cowen deelde nog een scenario: dat de QQQ etf in 1 jaar sinds release van 45k level naar de 120k knalde tijdens de dot.com bubble. En daarna 20k opzocht, ver beneden de initiële opening. Denk 120k piek januari-februari volgend jaar.

Een 2019 scenario kan ook nog steeds. Uitkomen tussen .768 fib en 1.0 fib level wat we nu doen. Uit toppen op en nabij de eerste rate cut in mei/juni door alle halving mania frontrunnen in maart en april en dan pas een echte top in 2025/2026. Gaan we weer een zomer in met weinig actie en pull back naar 40k. En dan imiteer je 2021 april tot juli. Toen ging het ook van 64k terug naar 34k waarop ik opnieuw instapte.

In beide gevallen vind ik het prima. 120k ligt rond mijn raad de top challenge :7 (met wick naar 122.222 :+) en bij een zaaie zomer zeit knal ik vers spaargeld erin.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
Gelukszoekr schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:13:
[...]

Het is heel dubbel. Die ETF's verstoren de normale gang van zaken. Heel vervelend, omdat we zo veel minder goed kunnen voorspellen wanneer de top zal zijn. En of we überhaupt daarna weer een jaar gaan beren. Aan de andere kant heel positief omdat er zo onmeunig veel geld naar Bitcoin vloeit. What a time to be alive...
Zo complex is het toch niet? In de verre toekomst zal de mensheid de volledige energie van talloze zonnen benutten - niet alleen via zonnepanelen, maar door hun ware essentie. Deze hemelse ovens, ooit stralend, zullen worden verbruikt om het meest veilige bezit in het heelal te beschermen: Bitcoin. En in dit grootse kosmische ballet, terwijl deze zonnen worden gemijnd en getransformeerd, ontstaan zwarte gaten als de ultieme kosmische kluizen, die onverbiddelijk energie in hun zwaartekrachtige omhelzing trekken.

All in

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Jongens, stop eens met dat geleuter. Here we go:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3BFUT7vBsOptfXMNm3FMlNjeIIw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YBEqVMxuA8xZyrpvUANsx8Eq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wispe schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:23:
Jongens, stop eens met dat geleuter. Here we go:

[Afbeelding]
Moon!1111!!1!1!1!1!1

Neuh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tu7RU1PLbvdqDt18ZXiE_CHDLc0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FTkpLuURqQi9u2eQ6ITh1e5b.gif?f=user_large

Tijd voor bier in de zon :9B

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Op deze prachtige zondag toch nog een plaatje voor jullie in elkaar geknutseld n.a.v. de ultieme shitcoins die hier gisteren allemaal voorbij kwamen.

Geniet van jullie zondag :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T0Ywfhl1BtmS3N0fmuzeZYtn4JU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iIAbPu6IDqCiBqIueM5jWnLI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
mrlemons schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:19:
[...]

Zo complex is het toch niet? In de verre toekomst zal de mensheid de volledige energie van talloze zonnen benutten - niet alleen via zonnepanelen, maar door hun ware essentie. Deze hemelse ovens, ooit stralend, zullen worden verbruikt om het meest veilige bezit in het heelal te beschermen: Bitcoin. En in dit grootse kosmische ballet, terwijl deze zonnen worden gemijnd en getransformeerd, ontstaan zwarte gaten als de ultieme kosmische kluizen, die onverbiddelijk energie in hun zwaartekrachtige omhelzing trekken.

All in
Ik zou bijna denken dat we een verloren zoon terug in het topic hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Verwacht een terugtest van 62028.13 (POC), dan ga ik weer long. Eens kijken wat er gebeurt.

De 2 ideeen;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PIuFAXbvTe7HoZOf8FZxw4cfFSA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9byZrUWrqTilo7RLriBAvuFH.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 66% gewijzigd door tomtom901 op 03-03-2024 13:57 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:18
Token unlocks voor de komende maand. Zeker bij Arbitrum komen er een hoop nieuwe tokens vrij. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rbu-1dtM7XqCt-UyjNdm7lOnFHo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LYMQyn55FvY6mIHw55C98kKj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:54:
Verwacht een terugtest van 62028.13 (POC), dan ga ik weer long. Eens kijken wat er gebeurt.

De 2 ideeen;

[Afbeelding]
Setup getriggered, ik zit long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:01

St@m

@ Your Service

tomtom901 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:21:
[...]

Jij ramt de long met een he-le-boel geleend geld toch? Als je een paar duizend pakt op een stijging van 8 tientjes :?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
jvel92 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:05:
Token unlocks voor de komende maand. Zeker bij Arbitrum komen er een hoop nieuwe tokens vrij. [Afbeelding]
ARB serieus veel unlock.....dumpy inc!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
St@m schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:26:
[...]

Jij ramt de long met een he-le-boel geleend geld toch? Als je een paar duizend pakt op een stijging van 8 tientjes :?
Oh neu, dat bakt tradingview er zelf van. Ik kijk voornamelijk naar risk / reward en teken de levels in met deze tool. Positie sizes kunnen bij mij groot zijn, maar nooit meer dan 3x leverage, dan leg ik liever wat meer eigen geld in dan dat ik geliquideerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:01

St@m

@ Your Service

tomtom901 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:32:
[...]

Oh neu, dat bakt tradingview er zelf van. Ik kijk voornamelijk naar risk / reward en teken de levels in met deze tool. Positie sizes kunnen bij mij groot zijn, maar nooit meer dan 3x leverage, dan leg ik liever wat meer eigen geld in dan dat ik geliquideerd wordt.
Ah ok, ik meende dat ik laatst een keer 1000x voorbij zag komen.. :)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
St@m schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:34:
[...]

Ah ok, ik meende dat ik laatst een keer 1000x voorbij zag komen.. :)
Haha, nee nooit van mij, ik zit niet in de account blowing business 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 21:22:
[...]

Beetje ervaring, beetje geluk. Maar als je wat meer zekerheid had willen hebben, ruil het de volgende keer dan direct om voor Bitcoin.
Ik zeg niet dat ik geen BTC en ETH heb ;) Mijn punt was: op welke shitcoin inzetten. Die gratis coins die je verdient bij Coinbase "hebben allemaal potentie" maar renderen niet. Veel shitcoins die in dit topic zijn genoemd (rond 2022) zijn ook niet moon gegaan en eerder ter ziele. Al lang blij dat ik niet te veel advies van hier heb opgevolgd ;-)

Maar dan kom ik weer bij mijn eerste vraag uit: hoe bepaal je nou welke coin (naast keizer BTC en vazalkoning ETH) investeren waard is?
Heb een kratje DOGE; nu moet Musk nog wat gaan doen ;-) Dat soort coins, die niet na een jaar oninteressant zijn.

==
hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
Taro schreef op zondag 3 maart 2024 @ 10:17:
[...]

Ik vind helemaal mooi, gisteren rond 3.75 gekocht en nu al op 5.05 :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lZVhUqGef1XK-OnBoXQvYQKkxIc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kvPBUCjgwPT54uyx9QXPvBrL.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Eusebius schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:41:
[...]
Veel shitcoins die in dit topic zijn genoemd (rond 2022) zijn ook niet moon gegaan en eerder ter ziele. Al lang blij dat ik niet te veel advies van hier heb opgevolgd ;-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KhvESPMkbMXxst8icWnV5Q9R8us=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XjAsgZhK1KKXoQGAPiDcopIK.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:21:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/93d1T6z7wINTVypFzhBzn5Nvoaw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7fGH6v8ew6lNyLYt0NRk2VZ0.png?f=fotoalbum_large

Stop wat omhoog gegooid, best een leuke trade zo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 15:14
Hemule dropje… iemand bijgekocht?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z4Ni81_KXD_HYtsF09PDVxQH7cg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9okdUSo7gN4mjNUO2VcRBcbs.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Ik zeg niet dat ik geen BTC en ETH heb ;) Mijn punt was: op welke shitcoin inzetten. Die gratis coins die je verdient bij Coinbase "hebben allemaal potentie" maar renderen niet. Veel shitcoins die in dit topic zijn genoemd (rond 2022) zijn ook niet moon gegaan en eerder ter ziele. Al lang blij dat ik niet te veel advies van hier heb opgevolgd ;-)

Maar dan kom ik weer bij mijn eerste vraag uit: hoe bepaal je nou welke coin (naast keizer BTC en vazalkoning ETH) investeren waard is?
Heb een kratje DOGE; nu moet Musk nog wat gaan doen ;-) Dat soort coins, die niet na een jaar oninteressant zijn.
Dat is voor iedereen verschillend. De een zal zich richten op het verhaal achter het project, of het team kundig is, hoeveel muntjes al in circulatie is. of hier een cap op zit, is er activiteit op github. Of je kijkt naar de hype factor. alles dat nieuws is en iets met AI doet bijvoorbeeld. Of misschien spreken memecoins je wel aan. Of volg je blindelings wat hier voorbij komt. Er is geen eenduidig of goed antwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-05 23:48

Chaes

#HODL

WEN airdrop wordt wel een leuk zakcentje zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:45
tomtom901 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:59:
[...]

[Afbeelding]

Het verschil tussen aan- en verkoopprijs is wel echt klein zeg. En dat met x3, is dat dan wel rendabel met een fluf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Gelukszoekr schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:12:
[...]

Dat is voor iedereen verschillend. De een zal zich richten op het verhaal achter het project, of het team kundig is, hoeveel muntjes al in circulatie is. of hier een cap op zit, is er activiteit op github. Of je kijkt naar de hype factor. alles dat nieuws is en iets met AI doet bijvoorbeeld. Of misschien spreken memecoins je wel aan. Of volg je blindelings wat hier voorbij komt. Er is geen eenduidig of goed antwoord.
November 2022 was van Bitcoin tot de guurste shitcoin een prima koopmoment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
PHPResource schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:19:
[...]

Het verschil tussen aan- en verkoopprijs is wel echt klein zeg. En dat met x3, is dat dan wel rendabel met een fluf?
Met een kleine fluf niet, met een grote fluf wel, overigens heb je het over een ruime 1% move. Op target haal ik 60% uit positie en laat ik een runner met stop op entry voor de rest. Dus als die doorschiet heb ik 40% positie nog over (daar zit het echte rendement) en anders een gegarandeerde winner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 20:39
tomtom901 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:23:
[...]

Met een kleine fluf niet, met een grote fluf wel, overigens heb je het over een ruime 1% move. Op target haal ik 60% uit positie en laat ik een runner met stop op entry voor de rest. Dus als die doorschiet heb ik 40% positie nog over (daar zit het echte rendement) en anders een gegarandeerde winner.
Moet iedereen voor zich weten. Maar "flufje" heeft een homo-erotische ondertoon. Ik spreek zelf liever van stash. Hebben jullie Filecoin gezien! Gaat als een malle. :Y

:{ ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
BansheeBoy schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:59:
[...]

Moet iedereen voor zich weten. Maar "flufje" heeft een homo-erotische ondertoon. Ik spreek zelf liever van stash. Hebben jullie Filecoin gezien! Gaat als een malle. :Y
Iets meer risk: Stratos (STOS)

Zelfde principe maar lijkt ook al aardig vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 19:40

Servowire

prutser:~#

[...]

pepe

met papier mache kun je alles maken!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-05 16:28
Shiba was heel lang oninteressant.. Tot letterlijk een week geleden. Leeft meer dan ooit.

Edit; dacht dat je Shiba bedoelde.

[ Voor 17% gewijzigd door poekiepoes12 op 03-03-2024 16:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:07
Het is niet dat ik hem niet wil geloven, maar deze koers gaat er zelfs na 3 lijnen Hopium nog niet in..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YBgFykYck7rgDl0bZ6Lclx5r9SY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tcmt3eESNEhvtI3h93xhwK1d.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

resusaapje

h less

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T5mtapCz8cdfrpLvacVE9z__NYg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MQf4NlKBCkUc7cHhZunUUC3T.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door resusaapje op 03-03-2024 16:56 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Nu online

resusaapje

h less

Zo, zondag, tijd om ergens een flufje in te steken. Nog tips? Want anders wordt het astr :+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:38

BeyondThunder

Lost Lightning

BansheeBoy schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:59:
[...]

Nu graag een keer ophouden met die softporno!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fTtTP00W1K-qfZGxYK731NtetEE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FnvxSCl7uwitpuh4FoyKDLGf.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:45
Niet reageren joh. Obvious troll is obvious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:29

Coldcat

HODL

Don Guacamole schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:19:
Het is niet dat ik hem niet wil geloven, maar deze koers gaat er zelfs na 3 lijnen Hopium nog niet in..
[Afbeelding]
Vorige keer kwam zijn voorspelling ook niet uit.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lOXN9jhB6VqbqoJykRtDAOkaQTI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qikYdVrnF6PLFHXAiuAn2VKz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-05 16:40
Coldcat schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:47:
[...]

Vorige keer kwam zijn voorspelling ook niet uit.
30% minder dan hij voorspelde, daar teken ik nu wel weer voor d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 17:12
Pinsa schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:06:
Hemule dropje… iemand bijgekocht?

[Afbeelding]
Ik gisterenavond! _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Lekker volatiel, springt met tientallen procenten up en down. Zelfs 1 coin >40% en 2 coins >50% vandaag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uHoUnu9fXYlof7AyyRy4JEJBt4U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mDtW1A3On6cm4wpRJpODktqX.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:17:
Lekker volatiel, springt met tientallen procenten up en down. Zelfs 1 coin >40% en 2 coins >50% vandaag.
[Afbeelding]
GPU eindelijk ook weer wat actie. Gaat lekker.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gccj0azU3drO_Ptzva3oq-Se3kk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LM8UWNako3deVNev3vLQxsps.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 15:14
Taro schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:17:
[Afbeelding]
0KN lijkt me een interessant project, heb je deze voor long term of loos je deze op korte termijn? Zag dat 0KN alleen nog via Uniswap verkrijgbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Pinsa schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:31:
[...]

0KN lijkt me wel een interessant project, heb je deze voor long term of loos je deze op korte termijn? Zag dat 0KN alleen nog via Uniswap verkrijgbaar is
Heb 0KN iets meer dan 4 maanden geleden in de pf gedrukt, ik verkoop in principe de komende maanden niets uit deze pf, tenzij iets structureel achterblijft.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 16:08
Fun fact: er wordt hier zoveel gepost dat ik het niet meer bij kan houden de laatste tijd. Maar aangezien ik nog duimpjes krijg op posts van een paar dagen geleden, zijn er blijkbaar mensen zo gek alsnog alles terug te lezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wow, kijk ETH gaan :)

Edit: Inverse Perpetual op ByBit, die is iets volatieler dan Spot en schiet wat sneller door.

[ Voor 69% gewijzigd door Taro op 03-03-2024 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:59:
[...]

[Afbeelding]

En TP-1 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/67-bTG9AOpN4cS4cVQ1DPb5cVtA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yBA5HbGy2FnJDroi3qAlQgP1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tZBQZ9QAwn1s0kU10tgzBlEuZWE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wNzPFLU1ulDgR9DmD34CD6gd.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ray_ schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:40:
Fun fact: er wordt hier zoveel gepost dat ik het niet meer bij kan houden de laatste tijd. Maar aangezien ik nog duimpjes krijg op posts van een paar dagen geleden, zijn er blijkbaar mensen zo gek alsnog alles terug te lezen.
Jij zou een eigen Wikipedia-pagina moeten krijgen met al jouw citaten erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:14

NeoflexNL

Forever young

Uitbraak incoming?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
PHPResource schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:19:
[...]

En dit is waarom ik die runner heb :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Heb na de "uitbraak" van een paar uurtjes geleden de driehoek iets aangepast, maar deze candle past er echt niet meer in, tenzij het wederom een wick wordt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PeoQnKGo_HOyk1XFO8vInIEA8Os=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9uaplANRsgDRgf0zhJ6PFM8O.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 16:08
Ik heb nog een sok met kleingeld gevonden. Alsnog maar een kratje in BTC stoppen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Ray_ schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:03:
Ik heb nog een sok met kleingeld gevonden. Alsnog maar een kratje in BTC stoppen dan.
tip: verkoop die sok op marktplaats, extra satjes 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Taro schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:59:
[...]

Heb na de "uitbraak" van een paar uurtjes geleden de driehoek iets aangepast, maar deze candle past er echt niet meer in, tenzij het wederom een wick wordt:
[Afbeelding]
bij mijn tekenkunsten van de laatste dagen zit ie er ook ruim boven nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DduS6oEmqFnusZGoYtN0EkrdnHU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Vm4rNwiWFTLF7jSHfZwNN0yv.gif?f=user_large

nouja op de 4h zou je nog een horizontale kunnen trekken op 62.9. zie em dus graag nog ff 300 hoger gaan

[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 03-03-2024 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
[...]

Wat ik vooral zie is dat de echte shitcoins een paar dagen leuk zijn, ze maken een mooie lijn en bloeden dood.

Ik heb nu een paar "diehards": Shiba, Pepe, Luna, UST. Dogecoin had ik, maar poos terug verkocht. Ik had 1x Bricks gekocht, had ik 3x de inleg eruit kunnen halen. Maarja greed en te lang wachten. Had gelukkig gelijkgespeeld.

Ik hou nu maar alles met zwetende handjes vast .

Owja, zelfs BTT heb ik, is ook verdubbeld, toch weer €10 :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_3an_DK--rh11fNOgnaNiZK9aZI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/W35twBDGHC1LKIZGGEcv2bN2.webp?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:18
Klamme dikke DOT :)
Fijn dat ze eindelijk ook een beetje meedoet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
DOT $10+ soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 12:38
Nog steeds ver verwijdert van ath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
roflexx schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:16:
[...]

Nog steeds ver verwijdert van ath
geeft niet, tijd genoeg nog tot 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23-04 19:43
Bitvavo down?

Onderhoud van afgelopen nacht is kennelijk niet zo fijn verlopen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:57
Urbanus schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:19:
Bitvavo down?

Onderhoud van afgelopen nacht is kennelijk niet zo fijn verlopen :(
De app werkt hier gewoon

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23-04 19:43
Ok...zowel de app telefoon als op de computer staat alles stil Ook op account van mijn Ingrid. Kopen/verkopen is niet mogelijk, geen prijsupdates etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Urbanus op 03-03-2024 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
hier werkt Bitvavo gewoon
THETA heeft trouwens mijn Doge ingehaald op Bitvavo shitcoin lijstje.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:18
Ray_ schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:40:
Momenteel voelt de SC een beetje als wiskunde vroegah op school... Ik loop inmiddels zo ver achter dat het niet meer in te halen is als je 2 dagen niet meeleest en ga de moeite ook niet meer doen :O

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
DOT <3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/guIqYdfSNg8JUG1QkKEUVGynIgk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZfnxMOWMVvd4HArufCIOm7pt.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
benieuwd of er ook weer mooie liveshows zijn tijdens de halving. Was 4 jaar terug mooi vermaak. Livestreams met 30 man erin (allemaal bitcoin OG's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:10
Breakout 1H bull pennant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Urbanus schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:22:
[...]

Ok...zowel de app telefoon als op de computer staat alles stil Ook op account van mijn Ingrid. Kopen/verkopen is niet mogelijk, geen prijsupdates etc.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mr. Unexist schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:27:
[...]

Momenteel voelt de SC een beetje als wiskunde vroegah op school... Ik loop inmiddels zo ver achter dat het niet meer in te halen is als je 2 dagen niet meeleest en ga de moeite ook niet meer doen :O
:) Maar ondanks dat dat heel herkenbaar klinkt komt het toch goed later in het leven, toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fxWNAZ6cE1LtpZWXf8DExBSHObA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1RJ7qCbyDniKm1XQsTJNEdiR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper89
  • Laatst online: 16:27
Zeg, vanaf overmorgen kan je natuurlijk geen longs meer openen op ByBit. Waar mogen we ons nu melden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Jasper89 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:39:
Zeg, vanaf overmorgen kan je natuurlijk geen longs meer openen op ByBit. Waar mogen we ons nu melden?
Mexc, Kucoin. Helaas heeft Safe.trade geen futures :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

Darrell

Fiat moonboy

Weekly lijkt groen te closen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Darrell schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:50:
Ja, maar net, spant erom:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nwAaxCs-Ewzvf6egILORHBUjmMM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NXFyEZ2r7IbDKDAL3wLf2yt8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Darrell schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:50:
ja net aan idd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 17:12
anti elppa schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:28:
benieuwd of er ook weer mooie liveshows zijn tijdens de halving. Was 4 jaar terug mooi vermaak. Livestreams met 30 man erin (allemaal bitcoin OG's)
Dikke bitcoins Maxi's waren dat ja.
Eentje vond ik moeilijk irritant met z'n kalende kop, gelukkig ben ik zn naam vergeten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
elektriekert schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:53:
[...]

Dikke bitcoins Maxi's waren dat ja.
Eentje vond ik moeilijk irritant met z'n kalende kop, gelukkig ben ik zn naam vergeten
tone vays zeker

Pagina: 1 ... 230 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!