[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.245 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:31

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:44:
[...]

Volgens mij zag ik ergens voorbij komen dat Capo ook long was gegaan. Ultieme short waard natuurlijk als alle beren ineens positief worden. :P
oOo

Maar ik trade niet hoor. En ik hoef geen medelijden met je te hebben. Je acties gaan iedere keer goed alleen je uitspraken daarna zijn nu al een aantal keer precies het tegenovergestelde geworden. Had ik daar actie op ondernomen had ik gewoon geld verdiend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:07

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:58

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:36
Ray_ schreef op donderdag 16 november 2023 @ 14:58:
Ik heb de ultieme hodl-strategie ontdekt.
Ik ging vanochtend onder narcose voor een hartoperatie. Dat is ideaal, je krijgt niks van de koersen mee. Ik ga vragen of ik een paar van die infuusjes mee naar huis mag. Op spannende momenten gewoon even aan hangen en diamond hands gegarandeerd.
Hopelijk geen stilstand als je voor de 1e keer na operatie de koers weer bekijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Ray_ brainwallet only toch? Kom je er niet uit dan heb jij eeuwige diamand hands en wij minder BTC supply.
Win-win oOo :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Altijd leuk om een vergeten bag met dots in staking te vinden. Hopelijk is er een positieve price action met 2.0

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mr.Nash schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:33:
Altijd leuk om een vergeten bag met dots in staking te vinden. Hopelijk is er een positieve price action met 2.0
DOT is een sleeping giant zoals LINK ook lange tijd was ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:07
Wiley99 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 07:42:
[...]

Ik weet niets van LPs behalve wat het zijn, dus het is nog niet zo makkelijk te volgen voor mij. Je stopt er 1000 usd in met ruimte 1920-2070 en als ETH onder 1920 duikt heb je 1,0146 wat en waarom?
Ik kan die 1,0416 ook niet echt plaatsen, maar het komt er op neer dat als jij geld in een pool wilt gooien je inleg normaal gesproken automatisch 50/50 verdeeld word over de onderliggende assets. Als er getrade wordt tussen dit paar, dan krijg jij een deel van de fees. Maar als er teveel schommelingen tussen de 2 assets plaatsvinden, dan kost het geld,

Blijkbaar kan je dus tegenwoordig je hier aardig tegen beschermen door middel van het opgeven van een soort range/marge

[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 17-11-2023 13:33 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 16 november 2023 @ 16:50:
[...]

Ja dat is een leuke test. :) Dat is wel een luxe probleem haha. Heb nu mijn laatste ETH spotaankoop gedaan. Bedankt voor de korting. :) Klaar voor de bull nu. Alleen bij extreme buitenkansjes / crashes koop ik nog bij. :7
Wel zullen het nooit weten… ben toch voor wat meer zekerheid gegaan met BTC en ETH.

Doet ook iets minder pijn bij flinke dalingen.

Wel nog 2 alts over gehouden (geen kratje) :7

We gaan het zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g_dDlMcxHE1RBGRhe2nxykW0MYg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yt0yArKtRdH1S78azCMXN9Gs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:14
Alpina schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:40:
[...]

Wel zullen het nooit weten… ben toch voor wat meer zekerheid gegaan met BTC en ETH.

We gaan het zien.

[Afbeelding]
Geen side pf met 0kn en KAS enzo?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:32:
[...]

Ik kan die 1,0416 ook niet echt plaatsen, maar het komt er op neer dat als jij geld in een pool wilt gooien je inleg normaal gesproken automatisch 50/50 verdeeld word over de onderliggende assets. Als er getrade wordt tussen dit paar, dan krijg jij een deel van de fees. Maar als er teveel schommelingen tussen de 2 assets plaatsvinden, dan kost het geld,

Blijkbaar kan je dus tegenwoordig je hier aardig tegen beschermen door middel van het opgeven van een soort range/marge
Als je in een ETH-USD liquidity pool (zwembad) zit en de prijs van ETH daalt, dan is men ETH aan het verkopen voor USD. Waardoor de verhouding ETH-USD in de pool niet meer 50/50 is maar bijvoorbeeld 60/40. Hierdoor heb je als liquidity pooler meer ETH en minder USD. Andersom werkt het natuurlijk ook, bij een prijsstijging van ETH is men USD aan het verkopen voor ETH, waardoor je met minder ETH zit en meer USD.

Je zou het kunnen zien als een automatisch DCA in en DCA out.

Tegenwoordig kun je inderdaad een soort van bandbreedte opgeven waarin je van liquidity wilt voorzien. Dit zorgt voor efficientere zwembaden en als je de juiste bandbreedte hebt gekozen kan je dit een leuke APY opleveren. Bij TraderJoe ziet dat er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cTByyA3nNgZQGeoVz2bZoNOpmPM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ycgNrANa5JiApeMEJTVAv2WF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Alpina schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:40:
[...]

We gaan het zien.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oLSIBq8eyLg3Iqf9aX284iGgNgU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CRjhFqCIauAR8qVTDWFIXrXs.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Don Guacamole schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:54:
[...]

Geen side pf met 0kn en KAS enzo?
Misschien ergens nog een shitcoin trade maar voorlopig niet. Zelf ook iets minder tijd om twitter/x af te struinen. Via daar zijn wel de pareltjes te vinden inderdaad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
jvel92 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:55:
[...]

Als je in een ETH-USD liquidity pool (zwembad) zit en de prijs van ETH daalt, dan is men ETH aan het verkopen voor USD. Waardoor de verhouding ETH-USD in de pool niet meer 50/50 is maar bijvoorbeeld 60/40. Hierdoor heb je als liquidity pooler meer ETH en minder USD. Andersom werkt het natuurlijk ook, bij een prijsstijging van ETH is men USD aan het verkopen voor ETH, waardoor je met minder ETH zit en meer USD.

Tegenwoordig kun je inderdaad een soort van bandbreedte opgeven waarin je van liquidity wilt voorzien. Dit zorgt voor efficientere zwembaden en als je de juiste bandbreedte hebt gekozen kan je dit een leuke APY opleveren. Bij TraderJoe ziet dat er zo uit:

[Afbeelding]
Ja, dat zeg ik :P

Als maxi ben je met deze dingen niet te maken, maar dit zijn zeker wel interessante dingen in cryptoland.

Zo'n range is wel weer een goede toevoeging aan het hele zwembad verhaal. Ik sta er nog wel voor open om in de toekomst nog eens gebruik van te maken als liquidityprovider, maar dan bij voorkeur usdt-usdc.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:32
Allemaal leuk en aardig, maar kan @zwembroek zijn avatar even terug wijzigen naar de vorige. Idem voor @Verwijderd .

Binnenkort verzuipt deze chat weer in de nieuwe Henks en Ingrids en ik heb visuele cues nodig om de oudgedienden te identificeren.

Bij voorbaat dank.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
jvel92 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:55:
[...]

[Afbeelding]
Waarvoor worden die Pools gebruikt? En waarom zou iemand zijn ETH's er aan willen toevoegen? Je krijgt een fee voor de liquiditeit die je als gebruiker toevoegt of puur door erop te traden?

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Alpina schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 14:02:
[...]

Misschien ergens nog een shitcoin trade maar voorlopig niet. Zelf ook iets minder tijd om twitter/x af te struinen. Via daar zijn wel de pareltjes te vinden inderdaad :)
Dat is precies mijn favoriete zondagmiddagactiviteit! Lekker op de bank met een schaaltje zeewier crackers en een kopje thee Twitter afstruinen naar shitcoins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:41
Numbers schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 14:08:
[...]
Waarvoor worden die Pools gebruikt? En waarom zou iemand zijn ETH's er aan willen toevoegen? Je krijgt een fee voor de liquiditeit die je als gebruiker toevoegt of puur door erop te traden?
Die pools worden gebruikt voor liqidity op een DEX. Als je munten in die pool toevoegd, dan krijg jij een deel van de fees die betaald worden door mensen die traden in die pool.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Numbers schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 14:08:
[...]
Worden gebruikt zodat er on-chain gehandeld kan worden.

Liquidity toevoegen aan een pool kan zeer lucratief zijn. Je ontvangt fees op basis van volume, maar vaak zijn er ook nog andere incentives om liquiditeit aan te trekken. Over het algemeen geldt: hoe hoger het risico, hoe hoger de APR.

Zie bijvoorbeeld de APR van op Arbitrum van verschillende pools: https://traderjoexyz.com/arbitrum/pool

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
MrMrq schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 14:07:
Allemaal leuk en aardig, maar kan @zwembroek zijn avatar even terug wijzigen naar de vorige. Idem voor @Verwijderd .

Binnenkort verzuipt deze chat weer in de nieuwe Henks en Ingrids en ik heb visuele cues nodig om de oudgedienden te identificeren.

Bij voorbaat dank.
Ik vind hem wel mooi. :) Ik steek nog steeds een sigaar aan met brandende dollars.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/_NGaxPxTcFQAAAAC/ethereum-eth.gif

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Prozaq schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 14:08:
[...]

Dat is precies mijn favoriete zondagmiddagactiviteit! Lekker op de bank met een schaaltje zeewier crackers en een kopje thee Twitter afstruinen naar shitcoins
Klinkt veel te gezond...doe mij maar een lekker stukje Friese droge worst van de plaatselijke slager en een paar Skuumkoppe erbij. :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
jvel92 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 14:15:
[...]

Worden gebruikt zodat er on-chain gehandeld kan worden.

Liquidity toevoegen aan een pool kan zeer lucratief zijn. Je ontvangt fees op basis van volume, maar vaak zijn er ook nog andere incentives om liquiditeit aan te trekken. Over het algemeen geldt: hoe hoger het risico, hoe hoger de APR.

Zie bijvoorbeeld de APR van op Arbitrum van verschillende pools: https://traderjoexyz.com/arbitrum/pool
Dat is wel een dikke pool. Maar dan moet je je marges denk ik ook wel strak instellen en heb je kans dat je na een uurtje al er buiten valt.

Hoe mider schommelingen, hoe beter. Maar dan is het volume vaak ook lager

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:54

resusaapje

h less

Zo, da's irritant, ik hoor gewoon BIEM!!! _O-

Deze is prettiger voor de oren ;)

Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fc.tenor.com%2FoSHHayGeP-cAAAAM%2Fbomba.gif&f=1&nofb=1&ipt=f2264570839cb00c4f9fa339a26229794476c38c8682e6e697c43b264c689989&ipo=images

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 14:18:
[...]

Dat is wel een dikke pool. Maar dan moet je je marges denk ik ook wel strak instellen en heb je kans dat je na een uurtje al er buiten valt.

Hoe mider schommelingen, hoe beter. Maar dan is het volume vaak ook lager
Ja, het afstellen van marges zorgt er wel voor dat je wat vaker je liquidity moet bijstellen. Maar het voorkomt dat je giga rekt gaat. Als je afgelopen week hem had afgesteld op bijvoorbeeld 1950-2050 (ETH-USD), dan had je een prima week gehad.

Overigens is je maxi verhaal wel een slap excuus :P Je kunt je als Bitcoin maxi prima bezig houden met zwembaden op Ethereum of Arbitrum, zolang je de winst maar weer terugneemt naar Bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 14:18:
[...]

Klinkt veel te gezond...doe mij maar een lekker stukje Friese droge worst van de plaatselijke slager en een paar Skuumkoppe erbij. :9B
Als Fries moet ik bekennen dat ik Groninger droge worst lekkerder vindt :$

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
resusaapje schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 14:25:
[...]

Ik lust beide, maar dan heb je nooit goede Friese gehad denk ik dan. Zit nogal een verschil in. Maar misschien ook wel. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
zwembroek schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 14:18:
[...]

Over droge Friese worst gesproken, iemand al iets vernomen van @Snitserklaas ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

resusaapje schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 14:20:
[...]

Zo, da's irritant, ik hoor gewoon BIEM!!! _O-

Deze is prettiger voor de oren ;)

[Afbeelding]
Nog irritanter is dat je BIEM! hoort als je BEAM leest.

FML.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Darrell schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 14:32:
[...]

Nog irritanter is dat je BIEM! hoort als je BEAM leest.

FML.
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/9nAUvWsa2LIAAAAC/tenor.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:34

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q-OrVrF6weq_kT-fFo3O_XXemfE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1iR5IkgIvtSXHPqrJGCeL4XD.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 14:48

BeyondThunder

Lost Lightning

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WTDf1LCfK-HP3U_gqWOwEjEfCt0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kfp1LtgRGfcxXgB1qy8oHeOE.png?f=user_large

Zou het?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rpb8rl3bH2X8D7gqpn1u_7sncZM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yq9SIhCcmhiYbSmeQMfeD1uH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0L18_1pJ2RE8BjPHHOT11W0TuiQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/huA65CEwGKqWZiVaa2kx5qNx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q5YmVtDnV0eBdT16kH5QOvDjxo4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/OGty9QKZKcMpWwtV7jBjXHQ5.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
Prozaq schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 14:32:
[...]

Over droge Friese worst gesproken, iemand al iets vernomen van @Snitserklaas ?
Was al opzoek naar het Snitserklaasjournaal, op Omrop Fryslân.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Komaan BTC haal de trekker maar over....DO IT

Afbeeldingslocatie: https://i.makeagif.com/media/4-15-2016/msdCOH.gif

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Ik dacht dat ik mn lijstje met friezen in dit topic inmiddels wel compleet had. Er zijn er dus nog meer.

Valt me inmiddels nog mee dat hier fatsoenlijk abn getijpt wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
Darrell schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 16:14:
[...]

Ik dacht dat ik mn lijstje met friezen in dit topic inmiddels wel compleet had. Er zijn er dus nog meer.

Meer friezen dan belgen denk ik zelfs :?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
[...]

Between Denmark and the Netherlands
Is a country so magnificent
With thousands of years of history
But to the world we are a mystery

So we are going to tell the world
All the peoples and the boys and girls
Fryslan boppe means Fryslan above!
The beautiful place that we all love!

You know the Dutch? They don't like us that much
And it's because they are jealous on us!
But we don't care at all, we are just going to build a wall!
So take a sack of big fat Hairy balls!
And in Fryslan we drink a lot of beer!
And we're making bearburg over here!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:39
zwembroek schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 16:34:
[...]

Between Denmark and the Netherlands
Is a country so magnificent
With thousands of years of history
But to the world we are a mystery

So we are going to tell the world
All the peoples and the boys and girls
Fryslan boppe means Fryslan above!
The beautiful place that we all love!

You know the Dutch? They don't like us that much
And it's because they are jealous on us!
But we don't care at all, we are just going to build a wall!
So take a sack of big fat Hairy balls!
And in Fryslan we drink a lot of beer!
And we're making bearburg over here!
Hebben de Friezen Rottumerplaat geclaimed ja? lol, zullen de Groningers blij mee zijn.. :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

@resusaapje hier zal van zijn levensdagen geen droge worst met kruidnagel op tafel komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xT1p6xfrHM7IWKPpYCriNnv4y7Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SG7xk9m3ynroITkh4LJaAmkM.jpg?f=fotoalbum_large

Een echte Fries heeft Friese turfgerookte droge worst die eerst 3 a 4 dagen heeft hangen te drogen. Knapperig van buiten, zacht van binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 23:11
Alts bloeden aardig

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
potverdikke, dacht ik gister al die ator te hebben verkocht nadat mijn tor nodes gebanned waren, krijg ik 6 uur later een airdrop met 33 van die dingen... _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 16:46:
@resusaapje hier zal van zijn levensdagen geen droge worst met kruidnagel op tafel komen.

[Afbeelding]

Een echte Fries heeft Friese turfgerookte droge worst die eerst 3 a 4 dagen heeft hangen te drogen. Knapperig van buiten, zacht van binnen.
Ik schaam me ook diep. Maar dat zacht van binnen doet me gruwelen. Dan nog liever die keiharde biltong uit Grunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Morgen ben ik weer een Zeeuw die in Maleisië woont. De pauwer of de interwebs!

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18
Ik ben sinds een tijdje weer een ronde verder in een langdurige selectieprocedure, gaat nog evn duren voor het allemaal echt rond is, maar de belangrijkste horden zijn genomen. Fuck the dip ik ga aan het bier!

*O*

Ps. Hodl

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 01-12-2023 14:29 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Pelox schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 17:02:
Ik ben sinds vanmiddag weer een ronde verder in een langdurige selectieprocedure, gaat nog een paar maanden duren voor het allemaal echt rond is, maar de belangrijkste horden zijn genomen. Fuck the dip ik ga aan het bier!

*O*

Ps. Hodl
Geen sell the dip dus! Progress. Proost jonge. Ik neem er zelf ook een.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Pelox schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 17:02:
Ik ben sinds vanmiddag weer een ronde verder in een langdurige selectieprocedure, gaat nog een paar maanden duren voor het allemaal echt rond is, maar de belangrijkste horden zijn genomen. Fuck the dip ik ga aan het bier!

*O*

Ps. Hodl
van harte. Selectie procedure voor een plek onder de brug naast slux, of voor een loonslaaf plekje ergens?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
anti elppa schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 17:11:
[...]

van harte. Selectie procedure voor een plek onder de brug naast slux, of voor een loonslaaf plekje ergens?
Loonslaaf.. en niet eens voor het geld.. meer uren, minder salaris (per uur, niet totaal), meer plezier (hoop ik).

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 17-11-2023 17:13 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Following review, Gemini has determined your account must be closed.

Although we understand you have questions as to the reasons behind this decision, Gemini is unable to disclose any further details. The risk review process is confidential and Gemini will not be able to elaborate any further.
Whaha, well I'll be damned 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kbuawmCoeKLeLdUOavrXSTI1WDo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yfSQxwgcHh8uDZgvK0OsCVpq.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Funds are safu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die had ik ook van de week. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 17:12:
[...]

Loonslaaf.. en niet eens voor het geld.. meer uren, minder salaris (per uur, niet totaal), meer plezier (hoop ik).
Ok. Gefeliciteerd.

Gloryholebemanning?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ik hou behoorlijk goed bij waar wat staat, dus alles safu.

Kan geen enkele historie met die toko in mijn browser historie vinden, slechts één eerder mail in mijn box, over updating User Agreements.

Ah, en ik heb een wachtwoord opgeslagen ooit. Gekke situatie...

Zal wel weer eens een tip van een van jullie hier zijn geweest een jaar of twee terug waar ik verder niks mee heb gedaan :>

Mooi vind ik dat ze niet wilen vertellen waarom ze me niet meer liev vinden. Terrorisme dreiging? Moet ik mijn naam veranderen in Terroraapje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Darrell schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 17:36:
[...]

Ok. Gefeliciteerd.

Gloryholebemanning?
Daar haal ik weinig plezier uit denk ik.. maar ieder zijn ding Darrell. :/

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 17:41:
[...]

Daar haal ik weinig plezier uit denk ik.. maar ieder zijn ding Darrell. :/
Was via een omweg interesse tonen.

Iets totaal anders of?

[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 17-11-2023 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpelFaut
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 16:46:

[Afbeelding]

Zuivelhoeve, daar ligt rustig voor 75 euro op het aanrecht.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

SpelFaut schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 17:48:
[...]

Zuivelhoeve, daar ligt rustig voor 75 euro op het aanrecht.
Not your voorraadkast, not your hapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Time to buy another bagg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Darrell schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 17:43:
[...]

Was via een omweg interesse tonen.

Iets totaal anders of?
Net iets anders wel.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Crypto ETF security manager bij de SEC toevallig?

Dan hebben we vast een voorsprongetje hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 18:11:
[...]

Crypto ETF security manager bij de SEC toevallig?

Dan hebben we vast een voorsprongetje hier.
We have a winner!!

Maar niet aan de grote maan hangen aub..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpelFaut
Pelox schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 18:13:
[...]

We have a winner!!

Maar niet aan de grote maan hangen aub..
Zo groot is ie vandaag gelukkig niet. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9AbBmmyxmj-lCh3YEFRTIOkecuA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0DRaXpn63ccF9xuFjzL1PKem.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
SpelFaut schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 18:18:
[...]

Zo groot is ie vandaag gelukkig niet. :)

[Afbeelding]
Faut.. :7

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Wiley99 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 07:42:
[...]

Ik weet niets van LPs behalve wat het zijn, dus het is nog niet zo makkelijk te volgen voor mij. Je stopt er 1000 usd in met ruimte 1920-2070 en als ETH onder 1920 duikt heb je 1,0146 wat en waarom?
Dan heb je 1,0146 ETH en meer dollars. Maar als ETH dan nog minder waard wordt, gebeurt er voor jou niks meer. Eigenlijk is een soort LP met een stop-loss erin, klinkt dat begrijpelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Error404! schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 04:52:
[...]

If you don't mind me asking, in welke sector zoek je werk? Ik werk zelf ook bij de Rijksoverheid en de vacatures blijven groeien. Wij hebben laatst iemand die net afgestudeerd is aangenomen op een schaal 11 omdat de vacature voor de derde keer eruit ging. Ik kijk erg op van je verhaal.
Nee, tuurlijk mag je dat vragen. Alleen weet ik niet helemaal precies wat je met sector bedoelt; ik zoek vooral bij alle overheden, universiteiten, hogescholen - en het soort werk kan programma/projectmanagement zijn, het kan coördinerend beleidsmedewerker zijn, of teamcoördinator, of een zware senior beleidsfunctie. Inhoudelijk heb ik geen echt specialisme, ik ben een generalist, maar ik ben gewend me snel in nieuwe materie in te werken.
Ik kijk vooral naar (equivalent rijksoverheid) schaal 13; daar zit ik al 6 jaar in, en ik deze arbeidsmarkt ga ik natuurlijk geen stap terug doen. De functies die ik het interessantst vind zijn meestal schaal 14 trouwens, maar daar lijk ik helemaal vrij kansloos voor. (Heel jammer, want ik ben ook beter in dat werk, maar ja.)

En het is ook een raar verhaal. Ook op schaal 13 is zijn er zoveel vacatures en kunnen ze amper goede mensen vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 18:50:
[...]

Nee, tuurlijk mag je dat vragen. Alleen weet ik niet helemaal precies wat je met sector bedoelt; ik zoek vooral bij alle overheden, universiteiten, hogescholen - en het soort werk kan programma/projectmanagement zijn, het kan coördinerend beleidsmedewerker zijn, of teamcoördinator, of een zware senior beleidsfunctie. Inhoudelijk heb ik geen echt specialisme, ik ben een generalist, maar ik ben gewend me snel in nieuwe materie in te werken.
Ik kijk vooral naar (equivalent rijksoverheid) schaal 13; daar zit ik al 6 jaar in, en ik deze arbeidsmarkt ga ik natuurlijk geen stap terug doen. De functies die ik het interessantst vind zijn meestal schaal 14 trouwens, maar daar lijk ik helemaal vrij kansloos voor. (Heel jammer, want ik ben ook beter in dat werk, maar ja.)

En het is ook een raar verhaal. Ook op schaal 13 is zijn er zoveel vacatures en kunnen ze amper goede mensen vinden.
Wat is het verschil in schaal na een bullrun?

Ruis ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 09:44
Tsonge, jonge, hoop steuntrekkers hier zeg! Oh wacht... ik ook...

Nog maar kort maar mijn ervaring is dat ondanks het zogenaamde personeelstekort nog steeds schapen met 5 poten gezocht worden bij HBO niveau functies. Ook als je 80 - 90% voldoet wordt je niet aangenomen.

En er is inderdaad heel veel werk... voor het minimumloon.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:17

NeoflexNL

Forever young

Tjonge wat week weer..

Stacaravans via Airbnb, werkloosheid, sollicitatie perikelen..

Laten we het maar het staartje van de bear markt noemen...

Behalve onze ouwe arbeider natuurlijk, die vreet op een doorsnee vrijdagmiddag gewoon voor 100 piek aan Zuivelhoeve op

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kX-piWgUAWRS7v9Rok6V6HfnbHc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xur20gDf0bbUtYwatTZp1kLW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:38
TIA toch nog een x3 gedaan, wie had dat gedacht :> heb nog meer spijt dat ik geen Yearn heb aangeschaft eerder dit jaar… <+:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Pinsa schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 20:29:
TIA toch nog een x3 gedaan, wie had dat gedacht :> heb nog meer spijt dat ik geen Yearn heb aangeschaft eerder dit jaar… <+:)
Geen spijt hebben en niet meer omkijken. Kijk naar de kansen die je wel nog hebt. Vandaag mooie dag om te kopen. Niet te lang wachten want voordat je het weet krijg je weer spijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LALA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-08 15:10
Stond vroeger binnen de top 25 op coinmarketcap, weet niet wat de hoogste positie geweest is. Kan ik niet terug vinden.
Staat nu op 91. Blijft een interessante coin met grote koersuitslagen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
LALA schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 20:41:
[...]

Stond vroeger binnen de top 25 op coinmarketcap, weet niet wat de hoogste positie geweest is. Kan ik niet terug vinden.
Plek 58 rond de ath
https://coinmarketcap.com/historical/20210516/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
LALA schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 20:41:
[...]

Ath zit op BTC niveau ath, was makkelijk op te pikken rond de 4/5k in de dip, natuurlijk geen garanties voor de toekomst maar was mooi geweest als je hier een hele toen van gekocht had :) wie weet waar die straks staat als de bull market echt aan is. Ooit gelezen dat dit de BIFI is maar dan op steriods, mooi muntje! einde Yf1 chillz d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Pinsa schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 23:00:
[...]

Ath zit op BTC niveau ath, was makkelijk op te pikken rond de 4/5k in de dip, natuurlijk geen garanties voor de toekomst maar was mooi geweest als je hier een hele toen van gekocht had :) wie weet waar die straks staat als de bull market echt aan is. Ooit gelezen dat dit de BIFI is maar dan op steriods, mooi muntje! einde Yf1 chillz d:)b
Het product zelf, Yearn is een soort Beefy maar dan slechter (veel hogere fees), dan kan je inderdaad zeggen YFI een soort steroids heeft.
Ik moet zeggen dat ik YFI bizar duur vind: met deze prijs heeft het een marketcap van $480 miljoen terwijl er op het hele platform maar $330 miljoen gestaked is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
TAO *O*

[ Voor 83% gewijzigd door Alpina op 18-11-2023 01:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
hodl!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9N1RgC6Rb7JNyBBQToO9bm3VRdY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z0a71zl8vXvIsUEKO4uR3SGK.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 23:44:
[...]

Het product zelf, Yearn is een soort Beefy maar dan slechter (veel hogere fees), dan kan je inderdaad zeggen YFI een soort steroids heeft.
Ik moet zeggen dat ik YFI bizar duur vind: met deze prijs heeft het een marketcap van $480 miljoen terwijl er op het hele platform maar $330 miljoen gestaked is.
Gelijk een mooie dip vandaag van YF1 :/

Meeste coins gaan zwz rekt… Black friday is vroeg dit jaar <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Tot zover de AI hype ;)

What's next?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
  • Laatst online: 12:00
die had ik op 2,3 ingekocht en op 3 weg gedaan..

heel veel spijt van in ieder geval 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:48

MicroWhale

The problem is choice

Glenn Hoddle schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 18:50:
[...]

Met jouw ervaring: Is het wellicht ook een optie om zelfstandig te gaan? Heb je direct werk en verdien je 2-3x meer.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
>:)

Gisteren eindelijk de stap gezet om in TAO te stappen (Had al een MEXC account, maar vertrouwde het nog onvoldoende), mogelijk ben ik nu exit liquidity voor early investors, maar dat is dan maar zo. Hoop dat die nog mooi een verdere run maakt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
JustC schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:58:
[...]

die had ik op 2,3 ingekocht en op 3 weg gedaan..

heel veel spijt van in ieder geval 😂
Jammer man maar winst is winst ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
@Snitserklaas is weer in het land! Moon soon!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 12:52:
[...]

Ben je weer de maxi aan het uithangen jongen haha.
Tja, ik kan er niks aan doen. Er valt met alts goed geld te verdienen. Maar Bitcoin.... poah.. kek muntje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 12:46
Gelukszoekr schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:00:
[...]

Tja, ik kan er niks aan doen. Er valt met alts goed geld te verdienen. Maar Bitcoin.... poah.. kek muntje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4JdLFudhdF4Sz7T3XfXC0Vvd2cY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/B176FqRFvLg2mnaymP4T4RBr.png?f=user_large

De rest is toch rommel. Tenminste, wat in mijn pf zit blijkbaar wel. En ik lees het bij ene @anti elppa ook regelmatig, dus het zal wel zo zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Ray_ op 18-11-2023 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:00:
[...]

Klopt maar dan moet je er wel minimaal een paar hele van hebben. Als je het hebt over goed geld verdienen. Voor de rest kan niemand het met jou oneens zijn. En uiteraard een stukje Bitcoin bezitten omdat apocalyps is altijd goed natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Zal zo even wat Satoshi's claimen ..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qL4bOYP2xyMGy37fVYCdPaUpia8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fsXiRtO26qfVNhO8R2qlbA3u.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Dit is natuurlijk nog maar het begin, want hun AI zal waarschijnlijk bedacht hebben dat hij ontslagen moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

MicroWhale schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 10:15:
[...]

Met jouw ervaring: Is het wellicht ook een optie om zelfstandig te gaan? Heb je direct werk en verdien je 2-3x meer.
In theorie is dat zeker een optie, graag zelfs, maar dan heb je niet direct werk. Ik schrijf ook wel af en toe op klussen voor zelfstandigen - al dan niet via bureau's die m'n CV wel geweldig vinden - en dat heeft tot nog toe 1 keer een gesprek opgeleverd (ook nog voor een klus die ik onder mijn niveau vond.)
Dus als dat me direct werk op moet leveren: vertel me daar maar meer over, zou ik prima vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:32
zwembroek schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:09:
[...]

En uiteraard een stukje Bitcoin bezitten omdat apocalyps is altijd goed natuurlijk.
Ik heb gisteren weer eens Mecking gelezen, dus ik ben weer helemaal perma bear.

Een gigantische schuldenberg, hele economieën die op consumptie drijven. Geld verdwijnt naar China, waar de vastgoed sector omvalt en de jeugdwerkloosheid torenhoog is.

Na alle inflatie het keerpunt. Corona steunpakketten die niet terugbetaald gaan worden. En we dansen op de vulkaan, want ach, er is F1 op TV en we hebben brood op tafel.

Onze generatie kent crisis op crisis, maar eigenlijk nog geen echte meerjarige recessie / grote depressie. Aandelen gaan in ieder geval nog steeds loco met zoveel geld op de markt.

Wanneer klapt de ballon?

@DutchManticore biechtte in NK vorig jaar op zijn huis te hebben verkocht, wachtend op de grote mokerslag.
(Wanneer) Gaat ‘ie gelijk krijgen?

Maktub

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16:33
MrMrq schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:36:
[...]

Een gigantische schuldenberg, hele economieën die op consumptie drijven. Geld verdwijnt dat naar China, waar de vastgoed sector omvalt en de jeugdwerkloosheid torenhoog is.

Na alle inflatie het keerpunt. Corona steunpakketten die niet terugbetaald gaan worden. En we dansen op de vulkaan, want ach, er is F1 op TV en we hebben brood op tafel.

Onze generatie kent crisis op crisis, maar eigenlijk nog geen echte meerjarige recessie / grote depressie. Aandelen gaan in ieder geval nog steeds loco met zoveel geld op de markt.

Wanneer klapt de ballon?

@DutchManticore biechtte in NK vorig jaar op zijn huis te hebben verkocht, wachtend op de grote mokerslag.
Boeie, morgen weer F1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
MrMrq schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:36:
[...]

Een gigantische schuldenberg, hele economieën die op consumptie drijven. Geld verdwijnt dat naar China, waar de vastgoed sector omvalt en de jeugdwerkloosheid torenhoog is.

Wanneer klapt de ballon?

1 bullrunnetje zit er nog wel in toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Alpina schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 14:59:
[...]

1 bullrunnetje zit er nog wel in toch.
Precies. Nog een keer de printer aanzetten. Zou wel wat zijn. Maak je een keer een dikke klapper is je fiat niks meer waard.

[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 18-11-2023 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Zag dat er weer een nieuwe druk was, in ieder geval een aanrader voor onder de kerstboom mocht je die nog niet gelezen hebben:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v1yW7lHPWCVSx5sSkbvo5y10nh4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/namOcOSEyqmGs32a0QHVyf2s.jpg?f=fotoalbum_large

(Soft goud en zilver shill) :+
Pagina: 1 ... 24 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!