[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 222 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.539 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 05:58
zwembroek schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:19:
[...]

Mooi ding man! Kan je er zelf ook een ritje op maken?

On a sidenote: De alts worden weer lekker gebashed hier. Ik kan jullie een ding beloven. Als ik succes mag hebben deze cycle en ik daarna in een volgende cycle ga derisken door voornamelijk Bitcoin te kopen, dan zal ik nooit vergeten waar ik begonnen ben en dat ik nooit zo'n zure maxi zal worden.
Wat is tegenwoordig de definitie van (zure) maxi? We hebben namelijk gelezen dat @Gelukszoekr een hoger percentage BTC in zijn porto heeft dan @anti elppa. Qua shitcoins doet @anti elppa het beter met slechts twee assets. Mogen we die heren definiëren als maxi of mag dit enkel wanneer je 100% in BTC zit? Ik zou graag de definitie duidelijk hebben, dan weet ik of ik je over een jaartje voor zure maxi mag uitmaken 8)

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:06

resusaapje

h less

Stovirpi schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:35:
[...]

Wat is tegenwoordig de definitie van (zure) maxi? We hebben namelijk gelezen dat @Gelukszoekr een hoger percentage BTC in zijn porto heeft dan @anti elppa. Qua shitcoins doet @anti elppa het beter met slechts twee assets. Mogen we die heren definiëren als maxi of mag dit enkel wanneer je 100% in BTC zit? Ik zou graag de definitie duidelijk hebben, dan weet ik of ik je over een jaartje voor zure maxi mag uitmaken 8)
Het zijn allemaal slechts woorden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oDMsjLSETjwfx6f03mcMQ1a2syY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4xzrUf6Qur1qodHoefz3g7rN.png?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

souljah1h schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:24:
[...]

Vooral dat laatste, was mijn vader ook overkomen.
hahah de Rabobank.

Ik stond een keer bij de pomp in Florida met de laatste dampen. Het lampje was al aangegaan op oranje. Daarna ging het knipperen. De volgende stap was een rood lampje, dat gaat ook knipperen. Daarna gaat ook dat lampje weg.

Je kan weinig doen dan zo zuinig mogelijk doorrijden. Toen ik eenmaal de pomp zag was het zo'n opluchting. Tot ik met de Rabobank Credit Card wilde betalen. Werkte niet. Op een vrijdagavond. Bleek de transactie verdacht te zijn. Dat is echt de verkeerde manier van veiligheid nastreven.

Daarom, crypto kaarten op zak en je kunt altijd terecht!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15
DaWayne schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:30:
[...]

Lol, waarom DOT naar >$100? (ik hoop het hoor, dat wordt dan een aanhanger voor achter de camper erbij :))
100 Minimaal.

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:57
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JElPiyQD4pq1IU7s148Noc6M_mw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WQN5pZcctVLG0volmeyzlrKc.png?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Wispe schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:25:
[...]

Dit mag niet van Taro. Gerapparteerd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tRq_UxL9mU3gJTqK0n_JkJByXxQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/i4ECxKVcj97ZngXn7v3AYgjW.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:28
doet me toch altijd weer aan jaapio denken :'(

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10 20:08
anti elppa schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:46:
[...]

;w

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Slc9BtxDFZel7YRJf_brBBt2ve0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4qwsLEBD1QXfZCudghQJ6qYY.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ammehoela
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10 18:59
[...]

Ik mis Jaapio ook. Hopelijk komt hij weer eens terug onder weer een andere naam. En wie weet leest hij wel stiekem mee. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Een bullrun is niet hetzelfde zonder hem...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
OMG. Is de tijd aangebroken? Supply shock incoming?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aP6NV3iqsz02QWx3WoYPVuYf_wQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/r1DWenl8A4f4Ng7PVhz8KY4J.png?f=user_large

https://www.tradingview.c...o-40-btc-what-this-means/

[ Voor 67% gewijzigd door Nopheros op 01-03-2024 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Don Guacamole schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 17:53:
Goed, de 62K babe met iets meer body staat klaar voor alle verveelde mensen hier.
Ga eerst ff eten dus wacht ff met 62K ok?
Waar wacht je nog op! :X

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
NM

[ Voor 100% gewijzigd door Stokstaart op 01-03-2024 10:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:38
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BpJa1sKbVS07n-XkMsH-eWdsEmk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/js2VXHRTbRc3G6yVQkkloznt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ammehoela schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:49:
[...]

Ik mis Jaapio ook. Hopelijk komt hij weer eens terug onder weer een andere naam. En wie weet leest hij wel stiekem mee. ;)
Zodra BTC (Anoniem) 103241 (ofzoiets was het) bereikt moet hij toch wel terug komen… :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:06
Coldcat schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:40:
[...]

hahah de Rabobank.
Daarom, crypto kaarten op zak en je kunt altijd terecht!
Wat zijn dan echte crypto kaarten? Ik heb vaak zat dat Curve en/of Plutus geweigerd worden. Het helpt wel om meerdere kaarten op zak te hebben, Nexo werd in die gevallen namelijk wel doorgeslikt. Maar Nexo is een MC Credit en die wordt op veel plekken in Nederland dan weer niet geaccepteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
graceful schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:54:
[...]

Zodra BTC (Anoniem) 103241 (ofzoiets was het) bereikt moet hij toch wel terug komen… :Y)
Ik vind $ 69.420 ook wel een echte typische 'Jaapio re-entry' prijs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
Als dit klopt dan is er gisteren voor meer dan 700 miljoen aan bitcoin aangekocht, nieuw record:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sir-8AqR6dR28t3kBuRw09SWdAs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QvQR6vWBrvCtMvBLAfoxpVgM.png?f=user_large

https://dune.com/hildobby/btc-etfs

De Amerikaanse ETFs hebben dan samen bijna 4% van de totale Bitcoin voorraad in bezit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k8j2CWvxOJcRQHZPjWWVoVOfg7Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/P3IH8tEH4ysSo8WmzcXqXtLG.png?f=user_large

[ Voor 36% gewijzigd door Nopheros op 01-03-2024 11:00 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Leuk hoor al die muntjes maar het is vrijdag dus....
tijd voor vloeibaar goud.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ7gDJs_zt45n2TpyuDmQM4BzHyKiCQTqzrAA&usqp=CAU

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Mooi hoe nu iedereen PlanB weer een toffe pik vindt _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ik heb ook even wat overgegooid. Ging vrijwel instant.

🍕 🍕 🍕 🍕 🍕 🍕 🍕 🍕 🍕 🍕
10,000 #BTC (621,579,332 USD) transferred from #Coincheck to unknown wallet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:26

BeyondThunder

Lost Lightning

Wat zitten we nou lafjes tegen de $62250 aan te swaffelen.
Hup, erdoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Heb hier op moeder's zolder altijd de btc chart openstaan. De stappen van de afgelopen dagen waren zo groot dat ik niet eens doorhad dat we weer door de 62k heen gingen :9

Lekker man. Kijken of we dat vasthouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Darrell dan hoop ik dat je wallet niet echt "unknown" is. Of eigenlijk wel.... schaarse sats.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Hoe moet ik dit zien?

Ik ben boer Henk. Ik heb graan. Zijn er dan nog maar 40 korrels over van m'n voorraad?

Afbeeldingslocatie: https://projectblue.blob.core.windows.net/media/Default/_Profiles/e953e1a6/16ff0cea/Trailer%20tipping%20grain%20into%20a%20store%20%C2%A9%20Tim%20Scrivener.JPG?v=638100705160000000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

sh4d0wman schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:12:
@Darrell dan hoop ik dat je wallet niet echt "unknown" is. Of eigenlijk wel.... schaarse sats.
Taking 1 for the team! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-10 10:55
Coldcat schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:19:
[...]

Hoe moet ik dit zien?

Ik ben boer Henk. Ik heb graan. Zijn er dan nog maar 40 korrels over van m'n voorraad?

[Afbeelding]
OTC wel, als het bericht klopt. Zonder OTC voorraad moet er op de markt gekocht worden, al dan niet via market makers. Ergo: number go up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 02-10 14:40
Darrell schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:03:
Ik kwam 'm onlangs tegen tijdens een zeiltripje. Leuke pee, wel een vrij groot ego.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:14
[...]

Er zit een verschil in maxi en zure maxi. Maxi zijn is niks mis mee. Wanneer je aan een x3 / x4 genoeg hebt om te kunnen stoppen met werken waarom zou je dan risico nemen met alts? Als je eenmaal een mooi kapitaal hebt verzamelt dan wil je dat ook behouden. Dan is het niet meer dan logisch om bijna all in Bitcoin te zitten. Hoeveel % er in Bitcoin gaat hangt af van het opgebouwde kapitaal om een bepaalde doelstelling te halen. Maar als 800k kon investeren dan ging daarvan minimaal 80% in Bitcoin.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
leuk weetje:

~60% van de wereldbevolking heeft as we speak een ATH met Bitcoin met hun lokale fiat muntje 🔥

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Kol Nedra schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:31:
leuk weetje:

~60% van de wereldbevolking heeft as we speak een ATH met Bitcoin met hun lokale fiat muntje 🔥
Wen USD? Wen EUR?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

leuk weetje:

Ah dat hoort bij het grote plan dus.... de dollar laag houden zodat er goedkoop sats gekocht kunnen worden.

Wat een masterplan van die Yanks :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:48
Van Proppe on the loose :

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xRwLCBcj9zoRQr55h91ALD7ZxTw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/khJ7oa2vzL6vhPVKxNHDplj3.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
leuk weetje:

Dat is een legendarisch weetje! :D

Heerlijk. Op naar meer!

:{ ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Coldcat schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:19:
[...]

Hoe moet ik dit zien?

[Afbeelding]
Jij bent dan geen boer maar een groothandelaar die aan de grote bedrijven levert.

Punt hierbij is natuurlijk wel dat door een eventuele prijs stijging er ook weer meer graan Bitcoin beschikbaar komt om te verkopen. Dus het is niet zo dat de OTC voorraad op is, deze wordt continu aangevuld en hoe hoger de prijs hoe meer er geleverd wordt.

Als de aankopen vanuit de ETFs doorgaan op ze manier dan voorzie ik extreme stijgingen. Wanneer de markt doorkrijgt dat de voorraad Bitcoin aan het opdrogen is gaat de frenzie los.

[ Voor 11% gewijzigd door Nopheros op 01-03-2024 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Nopheros schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:35:
[...]

Jij bent dan geen boer maar een groothandelaar die aan de grote bedrijven levert.

Punt hierbij is natuurlijk wel dat door een eventuele prijs stijging er ook weer meer graan Bitcoin beschikbaar komt om te verkopen. Dus het is niet zo dat de OTC voorraad op is, deze wordt continu aangevuld en hoe hoger de prijs hoe meer er beschikbaar komt.

Als de aankopen vanuit de ETFs doorgaan op ze manier dan voorzie ik extreme stijgingen. Wanneer de markt doorkrijgt dat de voorraad Bitcoin aan het opdrogren is gaat de frenzie los.
Nieuwe maand. We gaan zien of de DCA in de maand maart nog aanstaat, of wordt verhoogd of verlaagd.

Iedereen kan dan wel over een alt-season praten. Bij echte schaarste ga je compleet REKT in alts _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
Nopheros schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:35:
[...]

Punt hierbij is natuurlijk wel dat door een eventuele prijs stijging er ook weer meer graan Bitcoin beschikbaar komt om te verkopen. Dus het is niet zo dat de OTC voorraad op is, deze wordt continu aangevuld en hoe hoger de prijs hoe meer er beschikbaar komt.
Dat is niet alles: hoe hoger de prijs, des te minder btc blackrock ed hoeven te kopen per ingelegde dollar. Het klinkt voor de hand liggend, maar mag toch even benoemd worden.
Coldcat schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:39:
[...]
Bij echte schaarste ga je compleet REKT in alts _/-\o_
Ellpa? Is that you?

[ Voor 29% gewijzigd door Domino op 01-03-2024 11:40 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 11:59

MicroWhale

The problem is choice

Reclame op den twit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BxcKZyIuLzm7Up6UoNMTMjAUGx4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IBhQYeN6SJ1IoyVRc1FBFoZF.png?f=user_large

Alles boven 10k voldoet. Wanneer maakt niet uit.

Laat het even tot je doordringen dat 10k maar een 3x is... in 2017/2018 stond ETH op 400$.

[ Voor 15% gewijzigd door MicroWhale op 01-03-2024 11:42 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Domino schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:39:
[...]

Dat is niet alles: hoe hoger de prijs, des te minder btc blackrock ed hoeven te kopen per ingelegde dollar. Het klinkt voor de hand liggend, maar mag toch even benoemd worden.
Klopt ook zeker, de aantallen Bitcoin die opgekocht worden wordt steeds minder in theorie.

In de praktijk stroomt er voor alsnog elke dag meer geld in om dit effect op te vangen _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
MicroWhale schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:41:
Reclame op den twit:
[Afbeelding]

Laat het even tot je doordringen dat 10k maar een 3x is... in 2017/2018 stond ETH op 400$.
ja 10k zou leuk zijn, maar gok dat als die etf er niet door komt, dat eth volledig naar de tering gaat tov van bitcoin.

Disclaimer, ik heb best wel wat eth :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Reclame op den twit:
[Afbeelding]

in 2027 $11.8k klinkt weinig eigenlijk

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:56
Reclame op den twit:
[Afbeelding]

Valt nog wel mee met deze targets. Heb er ook genoeg voorbij zien komen die 25k of meer roepen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QxOdIgluyiIL7Yas2iFZq1FtClo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ooKZ2uEa1yaz4J3PShQrRgAW.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 13:26
Kol Nedra schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:44:
[...]

in 2027 $11.8k klinkt weinig eigenlijk
Lijkt mij juist compleet onrealistisch omdat we dan (neem ik aan) weer in een dikke bear zitten? ;)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
zijn die aziatische ETF's al approved? dat kan natuurlijk ook nog een flinke boost geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:26

BeyondThunder

Lost Lightning

jasper7878 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:51:
zijn die aziatische ETF's al approved? dat kan natuurlijk ook nog een flinke boost geven?
Wel die Braziliaanse ETF van Blackrock. Handel start vandaag.

edit; bron: https://twitter.com/BTC_Archive/status/1763246439059030501

[ Voor 12% gewijzigd door BeyondThunder op 01-03-2024 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
jasper7878 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:51:
Volgens mij was er in Hongkong al een Bitcoin ETF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
Weet iemand een goede counceling coin. Het is een beetje een niche. Maar ben nieuwsgierig.

:{ ²

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Nopheros
BansheeBoy schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:55:
Weet iemand een goede counceling coin. Het is een beetje een niche. Maar ben nieuwsgierig.
Geen idee waar je het over hebt tbh.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7T1_WJpKusoLcNwd5LTF4eBn2S8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TRO1FNSCuJWs7yxgNDRXnvh7.png?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Avf4De1tl2rnqk0pYjUSOgbyytY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TNxJVOVw1r4siFClIl7LVdRs.jpg?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Spollie schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:03:
Bizar ook die Mr 100, die voert het tempo de laatste dagen alleen maar op.

[Twitter]
Die Koreaan blijft ook maar kopen.

https://bitinfocharts.com...1UbyCCZRVULMV7iQpHSAbguJP

Hap 100 BTC... hap 100BTC! En door!

====

Zoveel BTC worden niet gemined!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6dlgjCmgOXd930nIKHLuHnAkKlw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8xwMqOoMP10Nz7hbNEdGAmDW.png?f=fotoalbum_large

===

Als we uitgaan van nieuwe vraag ligt het boven de mining capaciteit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ODgQgzDUrtIGFmeByD0BLcqJfE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XcPGgybz9v5m7UETM5lJri4q.png?f=fotoalbum_large

Onbalans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Counseling als in: theologie?
Er schiet er niet een te binnen, behalve een handvol meme coins.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 05:58
zwembroek schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:28:
[...]

Er zit een verschil in maxi en zure maxi. Maxi zijn is niks mis mee. Wanneer je aan een x3 / x4 genoeg hebt om te kunnen stoppen met werken waarom zou je dan risico nemen met alts? Als je eenmaal een mooi kapitaal hebt verzamelt dan wil je dat ook behouden. Dan is het niet meer dan logisch om bijna all in Bitcoin te zitten. Hoeveel % er in Bitcoin gaat hangt af van het opgebouwde kapitaal om een bepaalde doelstelling te halen. Maar als 800k kon investeren dan ging daarvan minimaal 80% in Bitcoin.
Thanks!

(Je kunt toch gewoon een extra hypotheek nemen en die in BTC pompen? Even paar pagina’s terugkijken in dit topic >:) )

Stack Sats

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
dca gedaan op BTC, + ETH en fluffje ASTR

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
Coldcat schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:58:
[...]

Die Koreaan blijft ook maar kopen.

https://bitinfocharts.com...1UbyCCZRVULMV7iQpHSAbguJP

Hap 100 BTC... hap 100BTC! En door!

====

Zoveel BTC worden niet gemined!

[Afbeelding]

===

Als we uitgaan van nieuwe vraag ligt het boven de mining capaciteit.

[Afbeelding]

Onbalans!
Echt ziek, gisteren 1600 BTC op een dag, is bijna twee keer de dagelijkse supply. Er gaan ook allerlei geruchten de wereld rond over wie deze koper is:

- Jeff Bezos, heeft onlangs een heleboel aandelen Amazon verkocht en is gespot op een jacht met Michael Saylor.
- Arabische oliesjeiks, om leverage tegenover de US te krijgen tegen het uitbannen van crypto (beetje vergezocht).
- Een soeverein land dat BTC als currency wil adopteren en er nu zoveel mogelijk van inslaat.

Grote kans dat we het nooit zullen weten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Darrell schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:03:
Ik vind hem vooral een eigenaardige gast. Pluspunt hij brengt iets nieuws mee: meer op modellen gebaseerd dingen bekijken en niet op basis van TA. Meer fundamentele/functionele analyse vs technische analyse. Maar hij kan er zeer onNederlands geen genoeg van krijgen zichzelf op de borst te kloppen dat wat er uit zijn stock 2 flow model komt de enige juiste waarheid is. Dat heilige overtuigt van eigen gelijk zijn krijg ik jeuk van. Alsof hij de crypto messias is en zijn modellen altijd kloppen. En iedereen die er vraagtekens bij stelt is een onwetende noob.

En zijn 'bitcoin komt nooit meer onder 20k' gebrabbel en dan als bitcoin all time low 15.5k noteert een post tweeten: yo fyi mij niet bellen, ben aan het hardlopen. Nee dan heb je gewoon ongelijk gekregen. Net zoals zijn 100k voorspelling die in 2021 ook niet werd gehaald. Als mensen hem daar terecht op aanspreken is het /block /ignore. Zo had ie laatst gepost: bitcoin komt nooit meer onder 50k. Ik ben meer van: zeg nooit nooit. Voor hetzelfde geld is 40k de nieuwe bearmarkt bodem en komt ie er dus wel onder.

Enfin nog een 10% jump en we naderen de ath. Dat is makkelijk te overbruggen voor het halving tijd in april is. Nu rangen rond 60-64k en geen terugslag krijgen in maart en dan vind ik het positiever eruit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23:48
Kol Nedra schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:30:
Wanneer stop jij met dca?
Ik heb moeite met nu meer geld in btc te gooien, sterker, zit al in mn exit plan.

Wellicht moet ik mn targets naar boven bijstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Don Guacamole schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:49:
[...]

Wanneer stop jij met dca?
Ik heb moeite met nu meer geld in btc te gooien, sterker, zit al in mn exit plan.

Wellicht moet ik mn targets naar boven bijstellen.
stoppen? lastig te zeggen 😂
het is nu wel minder geworden hoor, wat deze maand overblijft gaat nu meer richting DeGiro 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Error404!
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 03-10 17:03
Hodl'er maximus hier en het moment is dan ook eindelijk aangebroken dat ik een flufje (5-10% pf) moet verkopen. Lang verhaal kort nieuwe badkamer en nieuwe keuken en nu krap bij kas.

Hoe bepaal je eigenlijk uit welke shitcoin je stapt?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Jasper89
  • Laatst online: 03-10 15:14
Error404! schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:56:
Hodl'er maximus hier en het moment is dan ook eindelijk aangebroken dat ik een flufje (5-10% pf) moet verkopen. Lang verhaal kort nieuwe badkamer en nieuwe keuken en nu krap bij kas.

Op basis van de kleur van het logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Error404! schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:56:

Je had toch een gedachte erbij toen je die zooi kocht? Degene die het minste past bij de dag van vandaag zou ik zeggen. Raar verhaal om een nieuwe badkamer en keuken te bestellen, en die met shitcoins te moeten betalen.

Dat is wel living on the edge!

[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 01-03-2024 13:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik lees geruchten op X dat de OTC-Bitcoin zo goed als leeg is.... vandaag dan maar gelijk ATH?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:04:
ik lees geruchten op X dat de OTC-Bitcoin zo goed als leeg is.... vandaag dan maar gelijk ATH?
Op feesboek hep het ook gestaan.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Dat is eerder gebeurd in Rotterdam 4 jaar geleden.. men kan dat aanvullen als je met Bitcoin belt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tdB7gNeaVoTmEy9Rkd2UZnRjPfY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tC8I6rntkrQeww1LK3FkoZVI.png?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Coldcat schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:07:
[...]

Dat is eerder gebeurd in Rotterdam 4 jaar geleden.. men kan dat aanvullen als je met Bitcoin belt:

[Afbeelding]
Ik hoop dat hij die €50,- toen maar aan een cursus Engels besteed heeft...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Had vanochtend daar al wat over gepost. Hoe hoger de prijs hoe meer Bitcoin er weer beschikbaar komt voor OTC maar dit is uiteraard extreem bullish nieuws. Als dit ook over Coinbase OTC gaat dan is de 69k top niets meer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Kan iemand even in zijn glazen bol kijken wanneer die dip/correctie komt? Heb al dagen wat fiat klaarstaan, maar durf niet in te leggen vanwege chasing green candles en omdat die dip dan zeker direct komt :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
.GoO schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:11:
Kan iemand even in zijn glazen bol kijken wanneer die dip/correctie komt? Heb al dagen wat fiat klaarstaan, maar durf niet in te leggen vanwege chasing green candles en omdat die dip dan zeker direct komt :X
De dip was de afgelopen 2 jaar. Nu gewoon kopen en wachten. Niemand kan de prijs voorspellen en ja de prijs is al vrij hoog maar als je er niet inzit verdien je ook niets. Gaat het toch tijdelijk lager, pech dan maar wat langer wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 14:21
Spollie schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:40:
[...]
Grote kans dat we het nooit zullen weten.
Ik denk, helemaal als dit nog even doorgaat, we echt wel gaan horen wie dit is

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Darrell schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:05:
[...]

Op feesboek hep het ook gestaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hJQ_J15c_b9R8hOErreuvTsRuuU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fiPhuRzUscHx09uxNDY8Ceix.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
de tandjes, die komen samen nog niet op een IQ van 80. Gemiddelde shitcoiner?

:+

[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 01-03-2024 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 22:51
Haha, goud dit. Die "Dooooge" _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elpee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:26
Gisteren is de Ocean Protocol roadmap gepubliceerd voor 2024. Er staan zeer interessante aankondigingen in. Afgezien van dat ze het AI narratief ownen met Predictoor.ai, zijn ze ook lekker bezig met overheden en bedrijven. Ocean Enterprise komt eraan:

''Diverse team from 8 countries, 7 industries launching Ocean Enterprise Collective. Tech stack based on OCEAN, with added features for secure collaboration, data sharing, and compliant earnings. First release coming soon.''

Nu hoor ik jullie denken. Zal wel! Nou inderdaad. Als je kijkt naar het ecosysteem dan zie je dat ze best hele zieke samenwerkingen hebben met overheden en bedrijven: https://oceanprotocol.com/explore/ecosystem/

Zo is er een Data Marktplaats voor Mercedes Benz gemaakt, creëren zij de techstack voor het consortium Gaia-X: Wikipedia: Gaia-X, wat weer onder leiding staat van de Europese Unie, wat gesteund wordt door 22 grote bedrijven, waaronder: Bosch, BMW, Deutsche Telekom etc.

Kortom, wat mij betreft iets om in de gaten te houden. Joe!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 18:33

NeoflexNL

Forever young

anti elppa schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:20:
[...]

de tandjes, die komen samen nog niet op een IQ van 80. Gemiddelde shitcoiner?

:+
Meet the real Henk & Ingrid

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
NeoflexNL schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:22:
[...]

Meet the real Henk & Ingrid
Ja, ik dacht dus serieus een tijdje dat ze echt Henk & Ingrid heette, omdat iedereen ze zo noemde :D Een lichte teleurstelling toen ik las dat hun echte namen Eduard & Annika waren...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
elpee schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:21:
Gisteren is de Ocean Protocol roadmap gepubliceerd voor 2024. Er staan zeer interessante aankondigingen in. Afgezien van dat ze het AI narratief ownen met Predictoor.ai, zijn ze ook lekker bezig met overheden en bedrijven. Ocean Enterprise komt eraan:

''Diverse team from 8 countries, 7 industries launching Ocean Enterprise Collective. Tech stack based on OCEAN, with added features for secure collaboration, data sharing, and compliant earnings. First release coming soon.''

Nu hoor ik jullie denken. Zal wel! Nou inderdaad. Als je kijkt naar het ecosysteem dan zie je dat ze best hele zieke samenwerkingen hebben met overheden en bedrijven: https://oceanprotocol.com/explore/ecosystem/

Zo is er een Data Marktplaats voor Mercedes Benz gemaakt, creëren zij de techstack voor het consortium Gaia-X: Wikipedia: Gaia-X, wat weer onder leiding staat van de Europese Unie, wat gesteund wordt door 22 grote bedrijven, waaronder: Bosch, BMW, Deutsche Telekom etc.

Kortom, wat mij betreft iets om in de gaten te houden. Joe!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D5a_eKH7FxBBLy30MXDh7KW3rCU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rmAI2Ad4cn7F5D6w7k7RypNa.gif?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
Vanochtend weer de meest onzinnige troep op deze aardbol gekocht. Ik denk dat alle zure maxi's zich gaan verslikken in hun koffie. De normale maxi's niet overigens. Die zullen lachend met hun hoofd heen en weer schudden. Toch deel ik hem even hier. Zodat je mij kan uitlachen wanneer de rugpull op de kaart zichtbaar wordt. Of dat je denk die son of a bitch pakt er nog dikke gains op ook. Het is de kat van Vitalik geworden. Het beestje heet Hemule. En de meme is officieel approved door de legend Vitalik hemzelf. Wie het in zijn hoofd haalt hier ook wat van te halen is prettig gestoord. To zero or hero.

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/v2/resize:fit:640/format:webp/1*5yLKnmYXiGEsrUjqnu6JKA.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GHDShXTagAA_0O1?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Reclame op den twit:
[Afbeelding]

Volgens mij heb ik ooit in 2019 nog ETH gekocht voor 120 euri.....

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:32:
Vanochtend weer de meest onzinnige troep op deze aardbol gekocht. Ik denk dat alle zure maxi's zich gaan verslikken in hun koffie. De normale maxi's niet overigens. Die zullen lachend met hun hoofd heen en weer schudden. Toch deel ik hem even hier. Zodat je mij kan uitlachen wanneer de rugpull op de kaart zichtbaar wordt. Of dat je denk die son of a bitch pakt er nog dikke gains op ook. Het is de kat van Vitalik geworden. Het beestje heet Hemule. En de meme is officieel approved door de legend Vitalik hemzelf. Wie het in zijn hoofd haalt hier ook wat van te halen is prettig gestoord. To zero or hero.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dus eigelijk is Vitalek dan een he mule ofwel ezel? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
FijneKerst schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:36:
[...]

Volgens mij heb ik ooit in 2019 nog ETH gekocht voor 120 euri.....
ja die van mij zijn sub 100 dollar. Best goeie shitcoins

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

anti elppa schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:40:
[...]

ja die van mij zijn sub 100 dollar. Best goeie shitcoins
Alleen jammer dat ik ze toen weer verkocht heb toen het op 500 stond ofzo.. om PC's van te kopen.
....
I KNOW I KNOW!!!.. ik ga me nu schamen in een hoekje...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
FijneKerst schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:41:
[...]

Alleen jammer dat ik ze toen weer verkocht heb toen het op 500 stond ofzo.. om PC's van te kopen.
....
I KNOW I KNOW!!!.. ik ga me nu schamen in een hoekje...
nee heb de helft gedumpt op iets van 1200 dollar. Rest staat al eeuwigheid te verfstoffen op mijn trezor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 08:25
zwembroek schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:32:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Klinkt als een goed project, All in!

https://coinmarketcap.com/currencies/hemule/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Hier ook, ASTR uit de staking, FET verkocht.. mijn hele zak in deze poes geduwd.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
St@m schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:45:
[...]

Hier ook, ASTR uit de staking, FET verkocht.. mijn hele zak in deze poes geduwd.
In de poes drukken is altijd +1.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

zwembroek schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:46:
[...]

Alee, maar niet je hele zak zeg....

Edit: zo @Pinsa dat is een pareltje. Zal het eens in de groep gooien van het weekend. :D * sh4d0wman slaapt weer eens op de bank...

[ Voor 27% gewijzigd door sh4d0wman op 01-03-2024 13:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
sh4d0wman schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:47:
[...]

*in before banshee dinges op report druk voor knetterharde pron*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
sh4d0wman schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:47:
[...]

Nee dat heb ik sowieso nooit begrepen als mensen dat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

zwembroek schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:46:
[...]

Alleen jammer dat ik het niet kan kopen.. Ik heb niet genoeg ETH voor de max fees.. tering zeg..

Edit: En nu wel gelukt. Trotse eigenaar van 22.000 ekte Hemules. Zo nog even een iPhone halen en dan kan @anti elppa helemaal trots op me zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door St@m op 01-03-2024 13:54 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
St@m schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:49:
[...]

Alleen jammer dat ik het niet kan kopen.. Ik heb niet genoeg ETH voor de max fees.. tering zeg..
Het kostte mij vanochtend $40 aan fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
zwembroek schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:50:
[...]

Het kostte mij vanochtend $40 aan fees.
Die fees he van die swaps zo irritant, heb je op JUP of UNI gekocht? En Let op, op JUP staan meerdere HEMULE coins

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:56
Kol Nedra schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:30:
Hier ook DCA in BTC en ETH. Kreeg geld terug van de verwarming leverancier, dus een mooi extra DCA moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Pinsa schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:51:
[...]

Die fees he van die swaps zo irritant, heb je op JUP of UNI gekocht? En Let op, op JUP staan meerdere HEMULE coins
Er is er maar 1 ekte op Ethereum uiteraard. Je had net de juiste al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
zwembroek schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:54:
[...]

Er is er maar 1 ekte op Ethereum uiteraard. Je had net de juiste al.
Jaa snap ik, er zijn 5 soorten met SOL op JUP die zijn fake dus, UNI heeft er maar 1 dus dat is de ekte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Reclame op den twit:
[Afbeelding]

ATH van ETH was toch 1100usd?
Dan naar de volgende ath was ook maar een keer 5?

Rapapa...

Pagina: 1 ... 222 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!