[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 221 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.544 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
PHPResource schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 07:28:
Nog meer mensen met XLM in hun portfolio? Wat een kneuzencoin is dat. Maar ik koop liever bij in andere cojns, dan het omzetten naar een andere alt want dan gaat'ie opeens wel moonen natuurlijk
Zoals bijna elke andere altcoin gaat het richting de nul vs btc.

Beter vandaag nog omzetten naar bitcoin dan morgen. Maar goed weten beide dat de altcoin investor voor "meer" gains blijft gaan ;(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wV9d7QJyquvip7Kq5JcIIEa54qs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DNIAmi6N8AjdkdVF8Am7AXjx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 07:11:
Goedemorgen

Verbazingwekkend genoeg ligt de belastingdienst er niet uit vandaag, dus heb mijn aangifte al kunnen doen :)

OT wen 69k ?
Morguh.
Goed dat je het zegt, ik was het alweer vergeten. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Belastingaangifte doen... Er valt alleen weinig in te vullen... _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:26
Bijna 10.000 BTC uit GBTC gevloeid gisteren, gelukkig volledig gecounterd door Blackrock. Maar daardoor wel slechts 1500 BTC net inflow voor alle ETFs.

In totaal al bijna 200k Bitcoin uit GBTC gehaald sinds 10 januari

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23:48
100%

Wel nieuwe ATH weer neergezet. Had dit vooraf nooit gedacht gezien het percentage wat in omloop was.
Godzijdank wel toegevoegd aan de pf.
4 digits soon. Nfa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23:48
Numbers schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 07:10:
[...]
Waarom zo streng voor jezelf? +85% is toch lekker verdiend? Vergelijk het eens met stocks, dan duurt 85% vele jaren. Mijn portfolio staat nu +68% en vind het prachtig zoals het nu gaat ;)
Dit inderdaad. 85% is klasse, nergens haal je zoveel rendament.
Ja, je hebt ingeleverd versus btc maar altseason komt nog. Of niet.
Meet je niet naast anderen. Er zullen altijd mensen zijn die het beter doen.
Wees blij met wat je hebt. Er zijn ook zat mensen die hun pf volledig hebben opgeblazen met futures of met 8eth in Bonk gooien op het verkeerde moment.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Don Guacamole schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 07:51:
[...]

100%

Wel nieuwe ATH weer neergezet. Had dit vooraf nooit gedacht gezien het percentage wat in omloop was.
Godzijdank wel toegevoegd aan de pf.
4 digits soon. Nfa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wumsSQ8fEjo_agWVSWKVBUbxljY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vldTBytLeGRdHAELroHR0ELx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Wispe schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 07:44:
[...]

Morguh.
Goed dat je het zegt, ik was het alweer vergeten. :+
Alleen leuk natuurlijk als je wat terug krijgt ;) Goodluck met invullen, crypto kom je ook ergens tegen maar onder 67k hoef je alleen maar nee in te vullen, screenshots hoef je dus ook niet toe te voegen.

Dikke Fetch trouwens vandaag bhwoaa

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CPHLeDGiGHFiK2cQ2QqgdBc7gqg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/kdvDS31MCcAW2raupESFWndF.gif?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door Pinsa op 01-03-2024 07:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:48

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 07:55:
[...]

Alleen leuk natuurlijk als je wat terug krijgt ;) Goodluck met invullen, crypto kom je ook ergens tegen maar onder 67k hoef je alleen maar nee in te vullen, screenshots hoef je dus ook niet toe te voegen.

Dikke Fetch trouwens vandaag bhwoaa

[Afbeelding]
Ben dit jaar op 4 januari pas in crypto ingestapt, dus komt over 2 jaar wel weer. ;)

Tot zover ik goed en vluchtig heb ingevuld, moet ik betalen. Maar dat wist ik al. ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10:22
Even voor de mensen hier die enkel in crypto beleggen en negatief lopen te doen. Reguliere beleggers zijn al super blij met een rendement van 10 procent. Kijk even wat voor rendementen je met crypto maakt en ben dik tevreden zou ik zeggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
kbuntu schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:04:
Even voor de mensen hier die enkel in crypto beleggen en negatief lopen te doen. Reguliere beleggers zijn al super blij met een rendement van 10 procent. Kijk even wat voor rendementen je met crypto maakt en ben dik tevreden zou ik zeggen
Dat klopt zeker. Maar twee aanmerkingen hierop.

1 Je neemt veel meer risico

2 Als bitcoin 100% doet en jij doet 50% met je altcoins dat meer risico omvat moet je niet "blij" zijn met je extra gains tov aandelen, maar zou je terecht moeten waarnemen dat je de "index" niet weet te verslaan en je beter voor de veilige optie kan gaan.

Je ziet dit ook veel bij aandelen hoor waar mensen individuele aandelen kopen (meer risico) en blij zijn met winsten terwijl ze achterblijven op een simpele index zoals de SP500

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:13

resusaapje

h less

Okay, je lijkt nieuw hier, dus je krijgt slechts een waarschuwing en uitleg. Het is
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3k5tkA42DGkqyVaa_xfjm52tZWw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rb2XB5DNqQas5qrHhHcUmVqG.webp?f=user_large

Volgende keer word je gerapparteerd.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Nog meer mensen met XLM in hun portfolio? Wat een kneuzencoin is dat. Maar ik koop liever bij in andere cojns, dan het omzetten naar een andere alt want dan gaat'ie opeens wel moonen natuurlijk
XLM was altijd een goedkoop en snel muntje om te versturen, maar uiteindelijk is het een centraal poep muntje die beheert wordt door die kneus van Ripple dacht ik.

Weg ermee dus. Ook geen zin om te hodlen want dikke supply van die zooi en geen max, dus net zoals fiat oneindig bij te printen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Vis schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:15:
[...]

XLM was altijd een goedkoop en snel muntje om te versturen, maar uiteindelijk is het een centraal poep muntje die beheert wordt door die kneus van Ripple dacht ik.

Weg ermee dus. Ook geen zin om te hodlen want dikke supply van die zooi en geen max, dus net zoals fiat oneindig bij te printen.
Dino inderdaad. Heb die in het begin ook nog wel eens gebruikt om te verzenden maar verder… verkopen die meuk.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 14:21
De maand grafiek. Om alles weer even in perspectief te plaatsen. CRAZY!

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/mv0BbWz/sdaegdfgasdg.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Ah ja, wat is tegenwoordig eigenlijk de consensus qua versturen? Ik kijk altijd of neo mogelijk is, want gratis. Alternatief is algo of celo: snel en goedkoop. Xlm herinner ik me ook. Nog andere tips?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
resusaapje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:19:
[...]

Ah ja, wat is tegenwoordig eigenlijk de consensus qua versturen? Ik kijk altijd of neo mogelijk is, want gratis. Alternatief is algo of celo: snel en goedkoop. Xlm herinner ik me ook. Nog andere tips?
Al jaren usdt via Tron.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:09
Ik schuif voornamelijk USDT rond en dan is Tron prima, maar een willekeurige L2 (Matic, OP, Arbitrium) is ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:20
Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:18:

[Afbeelding]
pareltje. om in te lijsten

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 18:33

NeoflexNL

Forever young

Ik gebruik nog altijd XLM om heen en weer te sturen.

Kan vast wel beter en goedkoper inmiddels, maar zal een stukje old habit zijn...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01-10 09:15
Don Guacamole schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 07:53:
[...]

Dit inderdaad. 85% is klasse, nergens haal je zoveel rendament.
Ja, je hebt ingeleverd versus btc maar altseason komt nog. Of niet.
Meet je niet naast anderen. Er zullen altijd mensen zijn die het beter doen.
Wees blij met wat je hebt. Er zijn ook zat mensen die hun pf volledig hebben opgeblazen met futures of met 8eth in Bonk gooien op het verkeerde moment.
Waarom speel je hier weer om de man @YES & mezelf meegerekend.

Kan enkel maar besluiten dat dca op btc me 2 x zoveel zou opgeleverd hebben dan mijn leverage trades. Risicobeheersing stond niet op punt, afgeweken van plan en hierdoor op de blaren zitten met ´amper’ 50% winst.
Kon veel beter, maar ook slechter. Denk hieraan.
Bovendien is de bullrun aan, maar nog niet gedaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Gelukszoekr en we moeten nog 1.5 jaar..... *O*

Jammer dat ik geen baas heb om op het bureau te schijten. Mijn vrouw is thuis wel de baas .... hmm, ideetje!

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 01-10 09:15

[Afbeelding]
Het verleden leert me dat er nog zo’n god candles kunnen volgen 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 03-10 18:30

[Afbeelding]
Altijd weer even wennen aan die grote staven in de nieuwe cycle bij de volgende cycle weer klein lijken.

Nieuwe candlebody high op the monthly!!!!! Of net niet, kan het niet goed zien :*)

[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 01-03-2024 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
NeoflexNL schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:27:
Ik gebruik nog altijd XLM om heen en weer te sturen.

Kan vast wel beter en goedkoper inmiddels, maar zal een stukje old habit zijn...
Ik zelf zweer bij XRP. Goedkoop en snel.

:{ ²

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
Eens, maar los daar van. XRP heeft de grote belofte nog steeds niet ingelost.

:{ ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
hahahah heerlijk grafiek. Zegt eigenlijk alles. Ik kan ook beter stoppen met tekst schrijven waarom je van shitcoins af moet blijven, maar dit soort plaatjes werkt denk ik beter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:07

YES

Moderator General Chat
Masstje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:28:
[...]

Waarom speel je hier weer om de man @YES & mezelf meegerekend.

Kan enkel maar besluiten dat dca op btc me 2 x zoveel zou opgeleverd hebben dan mijn leverage trades. Risicobeheersing stond niet op punt, afgeweken van plan en hierdoor op de blaren zitten met ´amper’ 50% winst.
Kon veel beter, maar ook slechter. Denk hieraan.
Bovendien is de bullrun aan, maar nog niet gedaan.
Hey laat mij ff huilend in mijn hoekje liggen. Dat is mijn 'safe space'.

On a more serious note: ik heb momenteel wel relatief veel succesvolle trades op alts, door goed gedisciplineerd risk management toe te passen en niet om te kijken na het sluiten van een positie.
Als ik dit gewoon vanaf begin had toegepast had ik ongetwijfeld in de bear minder succes gehad (want in de bullrun is 'iedereen een goede trader'), maar had het me minder gekost en was ik nu beter geweest in traden, denk ik.

Ik houd het erop dat ik gewoon lekker de combi van DCA voor HODL en een apart tradingpotje voor spot trades moet aanhouden. Of ik ooit nog begin aan een langlopende long of short, met leverage, voor BTC, ik weet het niet. Het idee blijft iets episch houden maar ik weet niet of ik het wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
BansheeBoy schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:44:
[...]

welke belofte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 10:23
Mooody schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:59:
[...]

Beetje wel.
Aan de andere kant is mijn vrouw nu een beetje op de hoogte van de pf. Als ik gekke dingen ga doen, moet ik dat verantwoorden :/

"Ja klootzak, waarom koop je dan BONK? Wat had je gedacht dan?? Jeezus wat ben jij een ontzettende lozer zeg!!!11! Al ons spaargeld in BONK"

En dan betrekt ze de kinderen erbij...ik zie het gebeuren.

"En hoe moeten ze nu gaan studeren dan? Daar was het geld voor. Jij spoelt met 1 druk op de knop de toekomst van 2 kinderen COMPLEET DOOR DE PLEE. Wat ben jij een gigantische egoist!!!1111"

En dan scheiden enzo, ik onder de brug, kinderen nooit meer zien. Filmpje hierboven met witte snuif. Dat dus.
Zit het geld van jullie beiden erin?
Ik heb alleen mijn eigen geld erin gestoken dus ja, wat kan mijn vrouw daar nou over zeggen? :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:51:
[...]

Ik kan ook beter stoppen met tekst schrijven waarom je van shitcoins af moet blijven,
Hier ben ik het dus niet mee eens. Alts kan je prima misbruiken om jezelf ermee te verrijken, in sats of fiat. Moet je wel het principiële idee van Bitcoin als alternatief op fiat geld laten varen want als je dat aan hangt zou je ver weg moeten blijven van alle centrale exchanges die het huidige systeem juist faciliteren en waarbij de shitcoins als gateway dienen voor de 'greater fools'.

Overigens snap ik denk ik je idee achter het roepen waarom je van shitcoins af moet blijven wel. Je gaat geheid een keer op je plaat als je niet voorzichtig bent en er zijn gevallen genoeg van mensen die veel teveel risico nemen en het allemaal kwijt raken. Maar dat is je eigen stupiditeit denk ik dan, net als van die idioten die vlak voor ze gaan slapen het leverage niveau op hun BTC long nog zo opschroeven dat het totaal onhoudbaar wordt en geen SL oid instellen :+

Ik ben inmiddels, mede door de ETFs, wel van het idee van BTC/crypto als alternatief monetair systeem. Het idee was mooi en leuk, maar het is al lang gekaapt door het bestaande systeem en wordt nu actief aangeboden/gebruikt als manier er fiat geld mee te verdienen. Dus gewoon lekker alts gebruiken om meer sats te verzamelen en als BTC dan skyrocket naar hondermiljoenmiljard je huis ermee afbetalen en hopen dat de bank je random reader niet komt afpakken d:)b

[ Voor 18% gewijzigd door YES op 01-03-2024 08:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
YES schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:58:
[...]

Hier ben ik het dus niet mee eens. Alts kan je prima misbruiken om jezelf ermee te verrijken, in sats of fiat. Moet je wel het principiële idee van Bitcoin als alternatief op fiat geld laten varen want als je dat aan hangt zou je ver weg moeten blijven van alle centrale exchanges die het huidige systeem juist faciliteren en waarbij de shitcoins als gateway dienen voor de 'greater fools'.

Overigens snap ik denk ik je idee achter het roepen waarom je van shitcoins af moet blijven wel. Je gaat geheid een keer op je plaat als je niet voorzichtig bent en er zijn gevallen genoeg van mensen die veel teveel risico nemen en het allemaal kwijt raken. Maar dat is je eigen stupiditeit denk ik dan, net als van die idioten die vlak voor ze gaan slapen het leverage niveau op hun BTC long nog zo opschroeven dat het totaal onhoudbaar wordt en geen SL oid instellen :+

Ik ben inmiddels, mede door de ETFs, wel van het idee van BTC/crypto als alternatief monetair systeem. Het idee was mooi en leuk, maar het is al lang gekaapt door het bestaande systeem en wordt nu actief aangeboden/gebruikt als manier er fiat geld mee te verdienen. Dus gewoon lekker alts gebruiken om meer sats te verzamelen en als BTC dan skyrocket naar hondermiljoenmiljard je huis ermee afbetalen en hopen dat de bank je random reader niet komt afpakken d:)b
Alts bestaan bij de gratie dat een een grote groep denkt zoals jij denkt (dat ze gains opleveren).

Hierdoor ontstaat het volume. Vervolgens is het de grote loterij: wie maakt winst en wie maken er verlies.

Het is één groot circus: steeds weer nieuwe premined munten de wereld in schieten. Whales die via alle mogelijke kanalen exit liquidity arrangeren. Mensen die er vroeg bij waren profiteren mee en de rest verliest.

Het is een beetje zoals handelen in Russische olie, je kunt er geld mee verdienen maar eigenlijk klopt er niks van.

De winnaars schreeuwen het van de daken wat weer mooie reclame is voor de volgende serie prut.

[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 01-03-2024 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:25
We zitten echt in de bull! Heb zojuist weer eens mijn standen van de coins en staking rewards verwerkt in Excel voor februari en een start gemaakt voor maart. In de bear als er niks leuks vast te leggen is dan laat ik het altijd verstoffen. Vorige bull best wat maanden het wel genoteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:58:
[...]

nou wat ik vooral bedoel is dat, en dat meen ik echt, 99% rekt gaat met shitcoins. Waarom?

1 het zijn shitcoins, dus ongekend volatiel en risico op rugpulls
2 mensen kopen er 30 (dat zie je hier dus ook), niemand, maar dan ook niemand kan alle ins en outs kennen van al die coins.
3 extra op punt 2, de meeste mensen die 30 shitcoins kopen, kunnen/ kennen niets van TA. Doen maar wat
4 emoties, groene candles chasen, this time its different, bagholderrrrrr, joetoep kanalen die fomo aanjagen etc etc etc
5 tijd die je er in moet stoppen voor 30 shitcoins is gewoon idioot

Tuurlijk zijn er uitzonderlingen. Jij doet het goed, Taro kan het goed en nog een paar. Waarschijnlijk als ik nu na al die ervaring de tijd erin steek kom ik ook wel in het groen uit. Maar waarom? Kan beter die paar uur per dag in andere zaken steken en een dikke leverage trade pakken op BTC. Haal ik veel hogere rendamenten mee, dan dat ik een treetje schultebrau in 1 of ander bagger project steek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
BTC100K2021 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:03:
[...]

Alts bestaan bij de gratie dat een een grote groep denkt zoals jij denkt (dat ze gains opleveren).

Hierdoor ontstaat het volume. Vervolgens is het de grote loterij: wie maakt winst en wie maken er verlies.

Het is één groot circus: steeds weer nieuwe premined munten de wereld in schieten. Whales die via alle mogelijke kanalen exit liquidity arrangeren. Mensen die er vroeg bij waren profiteren mee en de rest verliest.

Het is een beetje zoals handelen in Russische olie, je kunt er geld mee verdienen maar eigenlijk klopt er niks van.

De winnaars schreeuwen het van de daken wat weer mooie reclame is voor de volgende serie prut.
Ik doe er alleen wat mee op basis van TA, niet wat betreft vroeg erbij zijn en ICO's of wat dan ook opscheppen.

Ben het er verder wel mee eens, grote rotzooi is het. Maar als ik er niet meer sats mee binnenschep doen 1000 anderen het wel. En nog veel meer verliezen er hun laatste satje of $ mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:57
[...]

kies meestal LTC
-goedkoop
-je kan het overal naartoe sturen
-Proof of Work

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:07:
[...]

nou wat ik vooral bedoel is dat, en dat meen ik echt, 99% rekt gaat met shitcoins. Waarom?

1 het zijn shitcoins, dus ongekend volatiel en risico op rugpulls
2 mensen kopen er 30 (dat zie je hier dus ook), niemand, maar dan ook niemand kan alle ins en outs kennen van al die coins.
3 extra op punt 2, de meeste mensen die 30 shitcoins kopen, kunnen/ kennen niets van TA. Doen maar wat
4 emoties, groene candles chasen, this time its different, bagholderrrrrr, joetoep kanalen die fomo aanjagen etc etc etc
5 tijd die je er in moet stoppen voor 30 shitcoins is gewoon idioot

Tuurlijk zijn er uitzonderlingen. Jij doet het goed, Taro kan het goed en nog een paar. Waarschijnlijk als ik nu na al die ervaring de tijd erin steek kom ik ook wel in het groen uit. Maar waarom? Kan beter die paar uur per dag in andere zaken steken en een dikke leverage trade pakken op BTC. Haal ik veel hogere rendamenten mee, dan dat ik een treetje schultebrau in 1 of ander bagger project steek.
Tja, zo heeft denk ik iedereen een voorkeur voor een strategie. Op zowel BTC als alts/shitcoins is het zo dat er voor jouw (of mijn) winst ook verliezers tegenover staan. Je zoekt een methode en wordt door (hopelijk niet teveel) schade en schande wijzer. Of je wordt niet wijzer en drukt jezelf de crypto space uit met een dik verlies of erger.

Dat is denk ik het belangrijkste, dat je in de gaten houdt wat je erin stort en geen risico's neemt die je 'in het echte leven' kunnen schaden, zowel financieel als mentaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:10:
[...]

Ik doe er alleen wat mee op basis van TA, niet wat betreft vroeg erbij zijn en ICO's of wat dan ook opscheppen.

Ben het er verder wel mee eens, grote rotzooi is het. Maar als ik er niet meer sats mee binnenschep doen 1000 anderen het wel. En nog veel meer verliezen er hun laatste satje of $ mee.
ja maar daar zeg je het zelf al, TA. Zelfs hier (waar het niveau zeker tijdens de Bear best goed is, nu met nieuwe instroom zak het hard), knalt het gros maar wat fiat in shitcoins, terwijl ze niet eens weten waar TA voorstaat. En laten we zeggen dat er iemand is die het wel ergens gehoord heeft, uitvoeren ervan kost je wat jaren training, en door vallen en opstaan.
Alleen dat al moet genoeg zijn om er af te blijven. De grote jongens pakken direct vanaf de launch dikke winsten en dumpen daarna alles op retail. rinse and repeat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:17:
[...]

Tja, zo heeft denk ik iedereen een voorkeur voor een strategie. Op zowel BTC als alts/shitcoins is het zo dat er voor jouw (of mijn) winst ook verliezers tegenover staan. Je zoekt een methode en wordt door (hopelijk niet teveel) schade en schande wijzer. Of je wordt niet wijzer en drukt jezelf de crypto space uit met een dik verlies of erger.

Dat is denk ik het belangrijkste, dat je in de gaten houdt wat je erin stort en geen risico's neemt die je 'in het echte leven' kunnen schaden, zowel financieel als mentaal.
nee eens hoor. Maar meeste hebben ook geen strategie en doen maar wat omdat een joetuber wat roept

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:18:
[...]

nee eens hoor. Maar meeste hebben ook geen strategie en doen maar wat omdat een joetuber wat roept
Ik kopieer gewoon de trades van @YES en woon nu onder een brug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:17:
[...]

ja maar daar zeg je het zelf al, TA. Zelfs hier (waar het niveau zeker tijdens de Bear best goed is, nu met nieuwe instroom zak het hard), knalt het gros maar wat fiat in shitcoins, terwijl ze niet eens weten waar TA voorstaat. En laten we zeggen dat er iemand is die het wel ergens gehoord heeft, uitvoeren ervan kost je wat jaren training, en door vallen en opstaan.
Alleen dat al moet genoeg zijn om er af te blijven. De grote jongens pakken direct vanaf de launch dikke winsten en dumpen daarna alles op retail. rinse and repeat.
Dan investeer je niet op basis van TA. TA is een strategie, ICO's en airdrops vroeg oppikken is een strategie, zomaar wat doen is een strategie. Of het goed of verstandig is is de vraag, maar het zijn allemaal manieren die worden gebruikt in de hoop wat extra centen (of crypto) te vergaren.

Mijn punt is juist dat een kip zonder kop strategie op beiden (BTC of shitcoins) funest kan zijn. Risk op alts is hoger, rewards kunnen ook hoger uitvallen. Ik ben (inmiddels) van mening dat goed voorbereid zijn (ervaring, risk management et cetera) belangrijker is dan de keuze voor BTC of alts.

Als we het hebben over een strategie als DCA, dan ben je in mijn ogen niet goed bij je hoofd als je dat op iets anders dan BTC of ETH doet :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:23:
[...]

Kijk, voorheen woonde je onder een stuk karton in de open lucht. Je hebt @Slux dus al uitgekocht onder de brug. Dat is een enorm succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:23:
[...]

Dan investeer je niet op basis van TA. TA is een strategie, ICO's en airdrops vroeg oppikken is een strategie, zomaar wat doen is een strategie. Of het goed of verstandig is is de vraag, maar het zijn allemaal manieren die worden gebruikt in de hoop wat extra centen (of crypto) te vergaren.

Mijn punt is juist dat een kip zonder kop strategie op beiden (BTC of shitcoins) funest kan zijn. Risk op alts is hoger, rewards kunnen ook hoger uitvallen. Ik ben (inmiddels) van mening dat goed voorbereid zijn (ervaring, risk management et cetera) belangrijker is dan de keuze voor BTC of alts.

Als we het hebben over een strategie als DCA, dan ben je in mijn ogen niet goed bij je hoofd als je dat op iets anders dan BTC of ETH doet :P
goeie punten. Maar jij weet ook dat gros mensen niet goed voorbereid zijn, dus dan is de keuze voor btc tov alts wel degelijk belangrijk. Kans op totale rektheid is gewoon stuk lager bij btc.

Maar helemaal eens met tot DCA. Beste wat iedereen hier kan doen is 2 jaar lang DCA in BTC en ETH in de bear. Daar is nog nooit iemand slechter van geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:47
nee hoor, bij deze niet. Een paar weken geleden heb ik een oud transportzakje dat al een paar jaar wachtte op 0,19 omgezet naar INJ. XLM bleef gewoon hangen. Myth debunked.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:47
[...]

Ik heb laatst EUR gebruikt. Kosteloos en risicoloos. Uitbetalen op Bitvavo en uploaden op Nexo. (waargebeurd)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
anti elppa schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:29:
[...]

goeie punten. Maar jij weet ook dat gros mensen niet goed voorbereid zijn, dus dan is de keuze voor btc tov alts wel degelijk belangrijk. Kans op totale rektheid is gewoon stuk lager bij btc.

Maar helemaal eens met tot DCA. Beste wat iedereen hier kan doen is 2 jaar lang DCA in BTC en ETH in de bear. Daar is nog nooit iemand slechter van geworden
Sowieso Elppa. Verder denk ik dat het moment van kopen ook wel belangrijk is. Ik ben vol in wat alts gedoken eind 2022 begin 2023 toen de
Meute nog met wat bearmarkt PTSS zat.

Grotendeels gaandeweg naar BTC en ETH omgezet op een grote yolo zak in 1 alt na.

Maar ik zie nu die prijsvoorspellingen voor alts al weer voorbij komen dus denk ik al aan verkopen.

Elke run hetzelfde liedje. Die targets halen ze niet maar ze blijven tegen beter weten in wel die alt holden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:00
XLM was een prima coin om wat funds heen en weer te schuiven, tegenwoordig zijn er goedkopere en snellere alternatieven. XLM hodl lijkt me zinloos.
Voornamelijk stukje (gezonde) jaloezie naar de crypto buurman in dit topic die wel een x500 doet met cumrocket. 85% is en blijft een mooi rendement, maar er zal altijd een stemmetje in je achterhoofd roepen: dat had beter gekund.
[...]

Er zijn honderden crypto projecten die hun belofte nog niet waar hebben gemaakt, en duizenden die dat nooit meer gaan doen. XRP is trekken aan een dood paard.

XRP vs BTC:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/awtOkD-3qw0kh8Wf_uWlQrihnU4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IUmqMUqy0KMWVcs3E89jXjaM.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Domino op 01-03-2024 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:54
Darrell schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:23:
[...]

Woont @Slux daar nog?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XqXwQEGDyRG-PnirErUR6pEKYMQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zemvLluCK1USQrurTpbOuLu4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Net een bescheiden winst(je) genomen voor de kids:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Jmq8dEzh6_hE6g9Qi9d38GY9dA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VfMEsGc4X4Q7z3Af8WtM4vvK.jpg?f=fotoalbum_large

Fuck die lambo of rs6 maar. Dit is goud waard <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Alpina schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:50:

[Afbeelding]

Paar kratjes bier/ipa in de aanhanger voor papa, ideaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HJkOEoPVAWjlzwcZO2HDdZXcy1c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3gkEHqqdgLvf3q65bTFtyHp4.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:57
Iemand ervaring met grote verschillen in withdrawal-tijd vanaf Kraken? Mijn vader heeft vanaf zijn account op dinsdagochtend iets naar zijn bank overgemaakt en zit er nog steeds op te wachten. Ik heb hetzelfde gedaan op woensdagochtend en had het binnen een uur. Het gaat allebei om relatief lage bedragen (< € 8K).

omniscale.nl

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Stokstaart
posttoast schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:58:
Iemand ervaring met grote verschillen in withdrawal-tijd vanaf Kraken? Mijn vader heeft vanaf zijn account op dinsdagochtend iets naar zijn bank overgemaakt en zit er nog steeds op te wachten. Ik heb hetzelfde gedaan op woensdagochtend en had het binnen een uur. Het gaat allebei om relatief lage bedragen (< € 8K).
Ben je op zoek naar een inhoudelijke reactie of een reactie op het feit dat jij 8k een relatief laag bedrag vindt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

[...]

Welke belofte? Het XRP token was, is en wordt niks. Alleen maar hopium uit een rechtzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Stokstaart schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:00:
[...]

Ben je op zoek naar een inhoudelijke reactie of een reactie op het feit dat jij 8k een relatief laag bedrag vindt?
Ik snap je reactie, maar denk dat hij bedoelt dat het een relatief laag bedrag is ivm alarm-alerts bij de bank. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• posttoast
[...]

Als dit als een verkapte pats-opmerking overkwam: mijn excuses. Ik zie hier af en toe bedragen langskomen waar ik eng van word, dus ik wilde aangeven dat het niet om een half miljoen ging ofzo (want dan snap ik dat het misschien wat langer kan duren). Ik wilde ivm privacy niet te nauwkeurig zijn maar als je het dan wilt weten: het ging bij mij om € 3000 en bij mijn vader om € 6000. En dat waren onze complete portfolios in crypto na meer dan 5 jaar "sparen". Dit is voor ons veel geld, dus ik vind het best spannend dat hij zijn geld nog niet heeft.

Dus ik ben inderdaad op zoek naar een inhoudelijke reactie.

[ Voor 5% gewijzigd door posttoast op 01-03-2024 10:08 ]

omniscale.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:15
posttoast schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:58:
Nope, gaat altijd vrijwel instant hier.

Zou me er verder niet al te druk om maken, als de gegevens goed zijn ingevoerd komt het vast goed en anders eind van de dag een support ticket aanmaken.

[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 01-03-2024 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

oh ff 8k, dit gooien we dagelijks in $BONK $JUP toch?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
Kol Nedra schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:04:
[...]

Nee dat was 8 ETH's :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:15
Precies, wees dan ook consequent in het commentaar :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
[...]

3 ton in JUP zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
[...]

Ik ben bagholder since '17, ik heb geen flufjes meer om te besteden ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
posttoast schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:03:
[...]

Als dit als een verkapte pats-opmerking overkwam: mijn excuses. Ik zie hier af en toe bedragen langskomen waar ik eng van word, dus ik wilde aangeven dat het niet om een half miljoen ging ofzo (want dan snap ik dat het misschien wat langer kan duren). Ik wilde ivm privacy niet te nauwkeurig zijn maar als je het dan wilt weten: het ging bij mij om € 3000 en bij mijn vader om € 6000. En dat waren onze complete portfolios in crypto na meer dan 5 jaar "sparen".

Sorry toast, wilde niet meteen als een pitbull op je springen. Ik ben misschien wat overgevoelig gezien er hier inderdaad wat meer zelfpijperij voorbij komt dan vroeger. Daarnaast zitten er wel eens wat vreemde first time posters bij ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Stokstaart schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:06:
[...]

Ik ben bagholder since '17, ik heb geen flufjes meer om te besteden ;w
heb je wel genoeg THETA in Bear bijgekocht? THETA gaat lekker :P

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:01
Nice. PlanB toch een baas
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WothQz68FrN4RdDNRJY5p8TFPKk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LJcz5gUpTwuUFeDVWKtwgAp2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Stokstaart schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:08:
[...]

Sorry toast, wilde niet meteen als een pitbull op je springen. Ik ben misschien wat overgevoelig gezien er hier inderdaad wat meer zelfpijperij voorbij komt dan vroeger. Daarnaast zitten er wel eens wat vreemde first time posters bij ;)
Haha snap ik. Ik ben eigenlijk alleen aan het lurken in dit topic (en niet eens heel actief), maar op Tweakers loop ik al wat langer mee dan vandaag ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Kol Nedra schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:08:
[...]

heb je wel genoeg THETA in Bear bijgekocht? THETA gaat lekker :P
<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Haha ja nice. Ik denk ook dat die ETF's voor supply shock gaan zorgen en daarna de cycle zoals we die kennen gaan dempen.
Maar of het voorgespiegelde level gehaald wordt... Ik verwacht eerder een serieuze sprong omhoog en dan de komende jaren geleidelijkere stijging en veel minder diepe dalen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

[Afbeelding]

Hier mezelf een keertje verwend en een nieuwe beamer aangeschaft...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w7kRwWPot0_PhR3MOaIZtQ_4e-Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fIcwQ6srs5TO27PGZLfVgsmk.jpg?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

[Afbeelding]

Mooi ding man! Kan je er zelf ook een ritje op maken?

On a sidenote: De alts worden weer lekker gebashed hier. Ik kan jullie een ding beloven. Als ik succes mag hebben deze cycle en ik daarna in een volgende cycle ga derisken door voornamelijk Bitcoin te kopen, dan zal ik nooit vergeten waar ik begonnen ben en dat ik nooit zo'n zure maxi zal worden.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Zou bizar zijn als het zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
JPS schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:13:
[...]

Haha ja nice. Ik denk ook dat die ETF's voor supply shock gaan zorgen en daarna de cycle zoals we die kennen gaan dempen.
Maar of het voorgespiegelde level gehaald wordt... Ik verwacht eerder een serieuze sprong omhoog en dan de komende jaren geleidelijkere stijging en veel minder diepe dalen.
Dat is ook de “algemene” verwachting en hoop. Dat Bitcoin het goud volgt en ooit misschien zelfs inhaalt. Voor mijn kinderen zet ik in ieder geval wat sats op een ledger (en de code in mijn testament :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 14:21
[...]

Als dit als een verkapte pats-opmerking overkwam: mijn excuses. Ik zie hier af en toe bedragen langskomen waar ik eng van word, dus ik wilde aangeven dat het niet om een half miljoen ging ofzo (want dan snap ik dat het misschien wat langer kan duren). Ik wilde ivm privacy niet te nauwkeurig zijn maar als je het dan wilt weten: het ging bij mij om € 3000 en bij mijn vader om € 6000. En dat waren onze complete portfolios in crypto na meer dan 5 jaar "sparen". Dit is voor ons veel geld, dus ik vind het best spannend dat hij zijn geld nog niet heeft.

Het is ook gewoon veel geld! En ik snap dat je hier nerveus van wordt. Ik heb regelmatig geld heen- en weer gestuurd naar Kraken. Het is nooit misgegaan. Toch zou ik me na een paar dagen ook wel zorgen beginnen te maken.

Je kan bij Kraken de chat functie gebruiken, al weet ik niet of er al yanks wakker zijn nu. Of bel je bank eens op. De Rabobank heeft meermaals mijn rekening geblokkeerd zonder mij hierover te informeren omdat ze een transactie als dubieus hadden opgemerkt.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:00

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Is toch ook relatief laag. Koop je net een trap voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:21:
[...]

Het is ook gewoon veel geld! En ik snap dat je hier nerveus van wordt. Ik heb regelmatig geld heen- en weer gestuurd naar Kraken. Het is nooit misgegaan. Toch zou ik me na een paar dagen ook wel zorgen beginnen te maken.

Je kan bij Kraken de chat functie gebruiken, al weet ik niet of er al yanks wakker zijn nu. Of bel je bank eens op. De Rabobank heeft meermaals mijn rekening geblokkeerd zonder mij hierover te informeren omdat ze een transactie als dubieus hadden opgemerkt.
Vooral dat laatste, was mijn vader ook overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Wispe schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:19:
[...]

Zou bizar zijn als het zo is.
Van 3k naar 69k was ook bizar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@iVibes wel thuis jaapio. Hoop dat je nog een bullrun mee mag maken.

Waar bewaar je het testament met zaad? Dan kan ik je familie helpen. O-)

/offtopic: ik heb al lang geen idee meer welke nick hij nu weer heeft maar de foto komt overeen met hoe hij er in mijn gedachte uit ziet :+

Edit: @Wispe "Gerapparteerd" ? .... wigger :7

[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 01-03-2024 10:26 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
WhySoSerious schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:24:
[...]

Dit mag niet van Taro. Gerapparteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Proberen Bitcoin wat te pompen *O* *O* *O*

YouTube: BITCOIN PUMP IT UP ↑

[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 01-03-2024 10:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
WhySoSerious schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:24:
[...]

Ik heb nog wel een gratis trap voor je Sjoerd :Y)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:00

WhySoSerious

Be the change.

Wispe schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:25:
[...]

Dit mag niet van Taro. Gerapparteerd.
Lullig hoor zo'n trap na geven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Staat genoteerd. Wel een beetje weinig. Zo krijg ik nog steeds die lambo niet...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stokstaart
Ik vind deze nog steeds baas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

[...]

Nano natuurlijk 👍🏼

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
Biggest bulltrap i’ve ever seen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cbfBSN09Qo3jLCjxquQxTb8RCN4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uO5PEmsQ3kQHz7gtixsm8wrb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Heerlijke klassiekert!

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
[...]

Ik snap dat je er zenuwachtig van wordt maar dat is niet nodig. Meestal gaat het snel bij Kraken maar ik heb ook eens 5 dagen moeten wachten. Gewoon een bericht sturen naar support. Die pakken het snel op. Transactie zat bij mij toen ergens vast.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

sh4d0wman schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:25:
@iVibes wel thuis jaapio. Hoop dat je nog een bullrun mee mag maken.

Edit: @Wispe "Gerapparteerd" ? .... wigger :7
Dude! -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:12
Lol, waarom DOT naar >$100? (ik hoop het hoor, dat wordt dan een aanhanger voor achter de camper erbij :))

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Moiety schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:20:
[...]

Dat is ook de “algemene” verwachting en hoop. Dat Bitcoin het goud volgt en ooit misschien zelfs inhaalt. Voor mijn kinderen zet ik in ieder geval wat sats op een ledger (en de code in mijn testament :+ )
Is dat testamentenregister niet online toegankelijk? Beetje hekkert komt daar zo in. Staan je bloedjes daar straks met een lege stick... :'(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

DaWayne schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:30:
[...]

Lol, waarom DOT naar >$100? (ik hoop het hoor, dat wordt dan een aanhanger voor achter de camper erbij :))
Dat doen wij wereldwijde OG's voor @Skrunsies . Zo zijn wij gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Moiety schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:20:
[...]

Zou ik niet doen. De medewerkers van de notaris kunnen in de akten kijken.
Zou een plek aanwijzen waar je de seeds kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
[...]

Bizar is dat we dit hier nu geen hoge bedragen meer noemen.

Ik kan me nog posts van Taro herinneren waarin “14k max” “8k bottom” genoemd werden in één bericht.
Pagina: 1 ... 221 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!