[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.233 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:07
Leuk die alts de afgelopen weken. Ik zit hier uiteraard ook voor de knaken, maar dan wel in Bitcoin. En als ik de btc.d bekijk is dat in elk geval over het afgelopen jaar de juiste zet geweest

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Glenn Hoddle schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:12:
[...]

Ik heb ook wel BTC trouwens, maar dat is juist uit risicospreiding.
Snap ik wel.
Anderzijds: Als BTC omhoog knalt zoals nu, komt er zoveel liquiditeit op de markt, dat je via ETH of andere alts flink wat BTC kunt verdienen.

Ik gebruik sinds 2019/2020 de het BTC/ETH pair als leidraad, omdat ik meer geloof in een investering in ETH dan in BTC op de langere termijn. Alt winsten gaan terug in ETH....en die trekt op zijn beurt weer ~7% rente.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooody schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:18:
[...]

Snap ik wel.
Anderzijds: Als BTC omhoog knalt zoals nu, komt er zoveel liquiditeit op de markt, dat je via ETH of andere alts flink wat BTC kunt verdienen.

Ik gebruik sinds 2019/2020 de het BTC/ETH pair als leidraad, omdat ik meer geloof in een investering in ETH dan in BTC op de langere termijn. Alt winsten gaan terug in ETH....en die trekt op zijn beurt weer ~7% rente.
7% is niet slecht als het pure ETH is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Vis schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:16:
[...]

Dus jij denkt dat ETH het vanaf nu sowieso beter gaat doen dan BTC tijdens de start van een bull?

Knap staaltje wishful thinking.

Als je de geschiedenis bekijkt gaat eerst BTC aan zijn run, daarna ETH en dan de alts.
Waarom wil je dan niet BTC bezitten aan de start van een bullmarkt?
Omdat ik niet teveel wil switchen, geen zin in :) BTC <--> ETH levert niet zoveel op.
Ik wissel wel eens ETH in voor alts, zoals vorige maand in SOL. En nu weer 40% terug in ETH, en de rest van de winst in MATIC.

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 15-11-2023 23:23 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/64Z9QzyY5iISxht7m2-hk7jFabA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O1WmytCTRcrXu0GAk6zngc4P.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/DfHkxpt/Scherm-afbeelding-2023-11-15-om-23-26-11.png

ETH zit nu in een belangrijke fase t.o.v. BTC. Houdt ETH dit level, dan bewijst het dat ETH de afgelopen 5 jaar veruit de betere investering is geweest. Factor 2,5 zelfs. Zit sinds 2019/2010 procentueel vrij dik in ETH, dus heb meer gains gehad dan wanneer ik voornamelijk BTC had gehad.

Ik snap de BTC-adoratie, maar er is meer te halen in dit wereldje :)

[ Voor 85% gewijzigd door Mooody op 15-11-2023 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 26-08 22:19
Het volume laat inderdaad zien dat er nog zeer veel interesse is in eth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

RelBel80 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:33:
Het volume laat inderdaad zien dat er nog zeer veel interesse is in eth
Grafiek laat het pair op Bitstamp zien, daar zit weinig volume.

Verwacht jij binnen 5 jaar met Bitcoin te gaan betalen?

Of is de kans groter dat binnen 5 jaar 2 jaar bedrijven als Sony en Disney tokens uitbrengen op Ethereum?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Alles pumpt toch wel. Alleen er op tijd uit zijn is de grootste truc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jzMagq4ooTia9EH6mSKSJhPpQ3Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tCkW35VBueLU732aqFxadCdL.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Mooody schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:28:
[Afbeelding]

ETH zit nu in een belangrijke fase t.o.v. BTC. Houdt ETH dit level, dan bewijst het dat ETH de afgelopen 5 jaar veruit de betere investering is geweest. Factor 2,5 zelfs. Zit sinds 2019/2010 procentueel vrij dik in ETH, dus heb meer gains gehad dan wanneer ik voornamelijk BTC had gehad.

Ik snap de BTC-adoratie, maar er is meer te halen in dit wereldje :)
Leuk en aardig die gains.. short term
maar 21 miljoen stuks.. laat dat even bezinken

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Mooody schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:37:
[...]

Of is de kans groter dat binnen 5 jaar 2 jaar bedrijven als Sony en Disney tokens uitbrengen op Ethereum?
Betalen niet nee.. met goud betaal je toch ook niet?

Laat duidelijk zijn dat ik ook zeker in ETH geloof, komende 5 jaar. Mijn PF is meerendeels BTC, daarna ETH en dan wat projectjes waar ik sympathie voor heb.

Maar BTC zal altijd de kar trekken in mijn PF.

[ Voor 20% gewijzigd door Vis op 15-11-2023 23:44 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 26-08 22:19
Nee en Nee, verwacht dat andere beter zijn, zowel in snelheid, schaalbaarheid en te betalen fee's.
Vroeger zocht iedereen het internet met altavista(BTC), daarna Ilse(ETH) en wat wordt volgens jou de nieuwe Google?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Vis schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:40:
[...]

Leuk en aardig die gains.. short term
maar 21 miljoen stuks.. laat dat even bezinken
Ik begrijp dat.
Maar jij begrijpt dan toch ook dat er flinke correlatie is tussen BTC en de rest van de crypto-wereld?

Het bezitten van 1 BTC is niet zinniger dan het bezitten van 20 ETH. Beide zijn investeringen en met beide kunnen je switchen naar gelang de markt daar om vraagt. Ik voel me prettiger met een ETH-minded PF. Heeft tot nu toe vrij aardig gewerkt, in bull en bear dus ik ga er mee door :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 15-11-2023 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

RelBel80 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:42:
Nee en Nee, verwacht dat andere beter zijn, zowel in snelheid, schaalbaarheid en te betalen fee's.
Vroeger zocht iedereen het internet met altavista(BTC), daarna Ilse(ETH) en wat wordt volgens jou de nieuwe Google?
Die sentiment boeit me allemaal niet, ik wil over enkele maanden cashen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De kans is eerlijk gezegd groter dat binnen 5 jaar... Er nog steeds gespeculeerd wordt op deze goddeloze ponzi.

Zolang de gouden bergen schijnen aan de horizon is de emmer van de kapitalist immers altijd half leeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:10:
Er zijn binnen crypto eigenlijk 3 soorten mensen.

- Speculanten die fiat willen verdienen.

- Mensen die crypto zien als revolutie en daar deel van willen uitmaken.

- Mensen die de wereldorde willen zien branden.
En in dit topic hebben we een vierde soort:

- Mensen die met shitcoins steeds minder sats overhouden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Allebei eigenlijk wel.

Zal nog wat worden als BTC over vijf jaar een gangbaar betaalmiddel is en elke noob en zijn moeder op café vraagt of hij met de Bitcoin kan betalen. @anti elppa zal constant razend zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:50:
[...]

De kans is eerlijk gezegd groter dat binnen 5 jaar... Er nog steeds gespeculeerd wordt op deze goddeloze ponzi.

Zolang de gouden bergen schijnen aan de horizon is de emmer van de kapitalist immers altijd half leeg.
Ik kan geen 5 jaar in de toekomst kijken, zelfs geen minuut.
Ik snap soms al die adoratie niet. Grote beleggers switchen ook massaal van Tesla naar Apple als het hun portemonee vult.

BTC is niet heilig, slecht een zeer welkome ramp-on voor liquiditeit van de reguliere markten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Glenn Hoddle schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:53:
[...]

Allebei eigenlijk wel.

Zal nog wat worden als BTC over vijf jaar een gangbaar betaalmiddel is en elke noob en zijn moeder op café vraagt of hij met de Bitcoin kan betalen. @anti elppa zal constant razend zijn.
Gaat niet gebeuren, omdat het het een volatiele asset is.
Ik denk dat er met digitale EUR/USD/YEN betaald gaat worden. En op welk netwerk zal dat gebeuren?

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 15-11-2023 23:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:50:
[...]

Mag ik je wijzen op dit boek dat duidelijk aantoont dat de Bitcoin de native currency is van God?
Vergeet niet dat Jezus, zijn naam zij gezalfd, de geldwisselaars en woekeraars uit de tempel joeg, maar de mensen met een Ledger ongemoeid liet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RfYdKULpiicveH_q4gtMEWA2JuA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GQWgIBWuOJhuwYnpT2v0k0TG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:52

Coldcat

HODL

Mooody schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:56:
[...]

Ik denk dat er met digitale EUR/USD/YEN betaald gaat worden. En op welk netwerk zal dat gebeuren?
Waarom zouden overheden dat op het ETH willen laten draaien?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Mooody

Mooody

elmoody

Coldcat schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:59:
[...]

Zeg ik niet. Ik vraag waar het op gedraaid gaat worden?

• Coldcat

Coldcat

HODL

Mooody schreef op donderdag 16 november 2023 @ 00:00:
[...]

SOL toch? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooody schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:56:
[...]

Al eens een Argentijn gesproken recent? Hangt er een beetje vanaf hoe het met onze inflatie zal gaan.

Maar ik snap waar je heen wil, en dan is mijn antwoord: niet direct op ETH. Dat zal dan eerder op een ZK-L1 zijn, of misschien zelfs op een L2 in sommige landen. Waarmee Eth dan nog steeds een prima investering is.

Ik heb denk ik ook iets meer ETH dan BTC. Denk ik. Ik hou dat soort dingen allemaal niet bij, en mijn concentrated liquidity LP van ETH en USDT maakt ook dat het niet altijd hetzelfde is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Coldcat schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:59:
[...]

Overheden vinden het ook prima dat banken nu hun Euro's overschrijven, die geven weinig om welke infrastructuur het is.

• Mooody

Mooody

elmoody

Dat sowieso :)

Maar goed, uiteraard op gecontroleerde systemen, maar dit moeten systemen zijn die wereldwijd draagkracht hebben. Ik sluit blockchain niet uit en als je dat niet uitsluit, zal er veel liquiditeit deze kant op stromen :)

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wat een dikke paal op de BTC daily chart trouwens. Het is dat het morgen donderdipdag is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Glenn Hoddle schreef op donderdag 16 november 2023 @ 00:03:
[...]

Overheden vinden het ook prima dat banken nu hun Euro's overschrijven, die geven weinig om welke infrastructuur het is.
Exact.
Via SWIFT gaat er jaarlijks 5 biljoen heen en weer, terwijl dat een gecentraliceerde service is. Een druk op de knop bij SWIFT en (heel gecharcheerd) kan niemand meer betalen in Europa.

Wanner slechts 5% van die betalingen op de blockchain gaan plaatsvinden, gaat onze investering sky high.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 16-11-2023 00:13 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Mooody schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:53:
[...]

Ik kan geen 5 jaar in de toekomst kijken, zelfs geen minuut.
Ik snap soms al die adoratie niet. Grote beleggers switchen ook massaal van Tesla naar Apple als het hun portemonee vult.

BTC is niet heilig, slecht een zeer welkome ramp-on voor liquiditeit van de reguliere markten.
Bitcoin niet heilig? Ik heb inmiddels meer dan 1337 cavia's, 69 katten en 420 honden geofferd aan de bloedgod Satoshi (moge zijn ziel eeuwig rusten in de blockchain) en jij komt mij vertellen dat mijn adoratie misplaatst is 8)7

Bitcoin is de laatste strohalm die mijn geestelijke gezondheid nog enigsinds intact houdt.

De laatste keer dat ik keek was Bitcoin nog ruim 50% van deze markt. Gelukkig maar anders had ik al die kutbeesten voor niets afgeslacht.

En dan kom jij hier vertellen dat die knakenmunt Ethereum wel ff de shit is om fiat te vergaren en je de adoratie niet snapt...

Is fiat mijn drijfveer? Zijn grote beleggers mijn rolmodel?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ea9esfrXInGDUdWmcj0-X-UEjso=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NnE90xFifv85yUTZ3DN1P6ZJ.jpg?f=user_large

Ik wil gewoon wat ieder weldenkend mens wil: fiat en zijn grote beleggers zien branden op verschroeide aarde van WW3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooody schreef op donderdag 16 november 2023 @ 00:09:
[...]

Exact.
Via SWIFT gaat er jaarlijks 5 biljoen heen en weer, terwijl dat een gecentraliceerde service is. Een druk op de knop bij SWIFT en (heel gecharcheerd) kan niemand meer betalen in Europa.

Wanner slechts 5% van die betalingen op de blockchain gaan plaatsvinden, gaat onze investering sky high. Op deze wijze zou je kunnen gaan investeren in 2023 imo.
En SWIFT is geen overheidseigendom, overheden hebben er geen controle over en het heeft ook al een keer een exploit gehad - dus wat dat betreft is er geen logische reden waarom overheden er een probleem mee zouden hebben om het Ethereum netwerk toe te staan voor betalingen.

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2023 @ 00:13:
[...]

Bitcoin niet heilig? Ik heb inmiddels meer dan 1337 cavia's, 69 katten en 420 honden geofferd aan de bloedgod Satoshi (moge zijn ziel eeuwig rusten in de blockchain) en jij komt mij vertellen dat mijn adoratie misplaatst is 8)7

Bitcoin is de laatste strohalm die mijn geestelijke gezondheid nog enigsinds intact houdt.

De laatste keer dat ik keek was Bitcoin nog ruim 50% van deze markt. Gelukkig maar anders had ik al die kutbeesten voor niets afgeslacht.

En dan kom jij hier vertellen dat die knakenmunt Ethereum wel ff de shit is om fiat te vergaren en je de adoratie niet snapt...

Is fiat mijn drijfveer? Zijn grote beleggers mijn rolmodel?

[Afbeelding]

Ik wil gewoon wat ieder weldenkend mens wil: fiat en zijn grote beleggers zien branden op verschroeide aarde van WW3.
Lekker zelf nadenken.
BTC sowieso top. Maar dat was TSLA ook 5 jaar geleden. Er zijn vele wegen naar Rome :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooody schreef op donderdag 16 november 2023 @ 00:14:
[...]

Lekker zelf nadenken.
BTC sowieso top. Maar dat was TSLA ook 5 jaar geleden. Er zijn vele wegen naar Rome :)
Touché en zeer goed punt.

Tesla investeerders ook op de brandstapels van de apocalypse.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2023 @ 00:13:

Zoals Einstein al zei: "ik weet niet met welke wapens WW2 uitgevochten zal worden, maar WW3 zal memes en shitcoins als wapens kennen."

• Coldcat

Coldcat

HODL

BTC vergeleken met een jaar terug is 123.8%. Een paar shitcoins gaan harder. Moet je ze er wel uitpikken.

Verwijderd

Coldcat schreef op donderdag 16 november 2023 @ 00:20:
BTC vergeleken met een jaar terug is 123.8%. Een paar shitcoins gaan harder. Moet je ze er wel uitpikken.
123,8% in wat?

123,8% in thin air.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Maar moet iedereen lekker zelf weten natuurlijk. Ik vind het persoonlijk gewoon hartbrekend om te zien dat het overduidelijke nu nog voor het oprapen ligt.

En wat doen mensen hier? Spelen met Duplo en blokkendoosjes.

En dat mag je zelf weten, het is immers een vrij land. Maar om er dan ook nog misplaatst arrogant over te doen alsof je de logica in pact hebt; pijnlijk.

Don't bet against Bitcoin.

Maar hey, alle succes gewenst pikkies. Ik zal nog even mijn Micheal Saylor poster 15 satsgegroetjes geven en spugen op mijn Vitalik dartbord voordat ik mijn bed in stap.

Eerst nog even mijn Bitcoin node een kusje geven.

Tabee

• Alpina
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2023 @ 00:27:
Maar moet iedereen lekker zelf weten natuurlijk. Ik vind het persoonlijk gewoon hartbrekend om te zien dat het overduidelijke nu nog voor het oprapen ligt.

En dat mag je zelf weten, het is immers een vrij land. Maar om er dan ook nog misplaatst arrogant over te doen alsof je de logica in pact hebt; pijnlijk.

Don't bet against Bitcoin.

Maar hey, alle succes gewenst pikkies. Ik zal nog even mijn Micheal Saylor poster 15 satsgegroetjes geven en spugen op mijn Vitalik dartbord voordat ik mijn bed in stap.

Eerst nog even mijn Bitcoin node een kusje geven.

Tabee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PjLpv8_4R_At-DcW1PD6b1yyaWg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qBTacuhZCC5KXHqmvh5ZkNlN.jpg?f=user_large

Ps. Wat een dino coins ;)

OLAS lijkt vertrokken, hopelijk een TAO run…

[ Voor 3% gewijzigd door Alpina op 16-11-2023 00:31 ]

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2023 @ 00:27:
Maar het is wel DeFi-duplo - die me 89% apr op ETH/USDT geeft momenteel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Niemand in XMR? Kun je ook hard tegen de jongens van de BD roepen "wat ik hodl? das mijn prive jonguh!" en zolang je het niet op een exchange hebt staan worden ze niks wijzer.

Oh sorry belastingontduiking. Ik bedoel, kijk naar de recente overval van een Binance medewerker waar 12 miljoen in BTC werd gestolen. Men blokkeerde snel 11.5 miljoen en CZ geeft publiekelijk aan dat ze het haasje waren indien XMR was gebruikt.... Amateurs, dat weten de hackerts al lang. B)

Hmm ok, nou erm in ieder geval dikke prive dus [insert miljoen miljard] procent up! :> :+

edit: @Alpina als het om versleuteling gaat switcht men over het algemeen niet snel naar nieuwe nog onbewezen opties. Maar zeker iets om in de gaten te houden.

[ Voor 12% gewijzigd door sh4d0wman op 16-11-2023 00:38 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
sh4d0wman schreef op donderdag 16 november 2023 @ 00:33:
Niemand in XMR? Kun je ook hard tegen de jongens van de BD roepen "wat ik hodl? das mijn prive jonguh!" en zolang je het niet op een exchange hebt staan worden ze niks wijzer.

Oh sorry belastingontduiking. Ik bedoel, kijk naar de recente overval van een Binance medewerker waar 12 miljoen in BTC werd gestolen. Men blokkeerde snel 11.5 miljoen en CZ geeft publiekelijk aan dat ze het haasje waren indien XMR was gebruikt.... Amateurs, dat weten de hackerts al lang. B)

Hmm ok, nou erm in ieder geval dikke prive dus [insert miljoen miljard] procent up! :> :+
Wel Ator en 0kn. New kids on the block :9B

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

BTC lijkt op de Stoch RSI wel klaar voor nog een pump.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 22:57

troje

was here!

38k incoming 😎

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Wen 69k :?

Totnutoe doet die btcgpt het wel aardig :p

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:07
#Stayfocussed #dipdag ? #Remember

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FTFi_eEcff3A7olcWtakywL5SeI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FErvuWqPei8CGqdrwwPqLA8w.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W8tybNNFftU_Sop-W3VoWkmJBAo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7y0jbm3DOOqL6Dp1KjIzsQBX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ITPGnuoNi4Qh7BXw947vjUjllg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sH6o1jWGE6KpKugayPMbt7WH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3XyZdMQLKP_JaDzqXPBiA-2wXjA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NUdR3ptcSvs9jcsKBhQ3cbnB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_FhNpBeK4-PHnvIvAjR-PVsZPR4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iif9LgRClEc0wF6fPWvkB9kX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fj874JZbPx14Gzobnd6Unk2k4Iw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DsCOxM9cNBkNh3lbenfuZGJc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
Owjah en soms zit het gewoon tegen. #Hodl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dh45AGrCQawjWdc0-5dYehCJMVU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YglCbpDUmDkukCArBZzj0Xuj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Avalanche (AVAX) up 17% on Rare JPMorgan Embrace: Details
https://cryptonews.net/news/altcoins/27844385/

• Gipsy King

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:48

MicroWhale

The problem is choice

Zeg, die ETH met z'n burns, etc... ging toch zorgen voor veeeeeeel lagere fees?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uMWIBIiyxcXeAZSUA81PiR74CBg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DlV4kmYmaENTnjoTOYYL7Uzr.png?f=user_large

Voor een transactie van 55 euro. 8)7

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:51

Darrell

Fiat moonboy

Ik mis Nance...

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:51

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P6vc0scDI3gke6Pa6mn_Gz_JMGI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hZHWtcxi11KV56sl4MJsebur.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:24
jvel92 schreef op zondag 12 november 2023 @ 20:48:
Afgelopen twee dagen even gekeken wat er on-chain allemaal te beleven valt op het Solana netwerk. Reden hiervoor is dat het in ieder geval op dit moment de hype meeheeft en mijn verwachting is dat de bull ook goed zal doen. Meestal als het netwerk token (SOL) het goed doet, zie je dat daarna ook on-chain de activiteiten omhoog gaat. In het verleden ook gezien bij ETH, BNB, AVAX etc.

Daarnaast zijn de transacties spot goedkoop, waardoor het ook met kleine bedragen leuk blijft en wat met DeFi kan doen. Overigens ben ik van mening dat het hebben van goedkope transacties op de langere termijn niet positief is voor de SOL token zelf. Zal daarom altijd winst terugnemen richting BTC, ETH of fiat.

Phantom App (populaire wallet app voor Solana) heb ik gebruikt als wallet. Insteek van dit portfolio is hoog risico, dus dan is een aparte app wel fijn. Gedeelte van SOL stake ik via Jito, de Lido van Solana. Daarnaast ook wat SOL uitgeleend via Marginfi. Beide protocollen hebben nog geen token, dus probeer ook een mogelijke airdrop te farmen.

Daarnaast wat kratjes in meme/shitcoins gestoken. Hierbij vooral gekeken naar de huidige market cap (MC) per Coingecko. CRWNY (MC 4,5 miljoen), CROWN (MC 137,6 miljoen), BONK (MC 99,3 miljoen) en SHDW (MC 54 miljoen). Bij een daling koop ik mogelijk een kratje bij.

Disclaimer: NFA neem hier bewust een vrij hoog risico met een klein gedeelte van mij pf. De rest van mijn pf is voornamelijk ETH, ARB en wat BTC + DeFi
Op basis van je post wat CRWNY gekocht als een leuk gokje gezien de lage mcap. Gaat prima zo :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
MicroWhale schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:00:

[Afbeelding]

Had van een micro whale wel verwacht dat ie wist dat de burns (inmiddels ook al 2 jaar live) niet zou zorgen voor structureel lagere fees. Het heeft alleen het fee mechanisme aangepast.

EIP-4844 zal wel zorgen voor lagere fees en daar profiteren met name Layer 2’s van.

Een gwei van boven de 21 is wel prettig voor de ETH holders want de supply neemt dan af.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:48

MicroWhale

The problem is choice

jvel92 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:14:
[...]

Had van een micro whale wel verwacht dat ie wist dat de burns (inmiddels ook al 2 jaar live) niet zou zorgen voor structureel lagere fees. Het heeft alleen het fee mechanisme aangepast.

EIP-4844 zal wel zorgen voor lagere fees en daar profiteren met name Layer 2’s van.

Een gwei van boven de 21 is wel prettig voor de ETH holders want de supply neemt dan af.
Aantal crypto transacties dit jaar: 0. Haha, alsof ik niks beters te doen heb dan mezelf bijlezen over crypto.

Maar ik begrijp dat ik nog even mag wachten. Helemaal prima. Het ging over een airdrop van SNX die 55 euro waard is nu. Die zal nog wel het dubbele worden. Samen met verlaagde gasprijzen wordt dat een paar nieuwe schoenen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:31
Alles weer lekker moon. Altcoins om de beurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:43
keanu_ schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:39:
Alles weer lekker moon. Altcoins om de beurt.
Precies, kan het vandaag mooi dippen zonder blijvende schade aan te richten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
Gaat we nog een ETF approval zien deze week? ;)

Hup ADA even door die 40 cent heen |:(

[ Voor 30% gewijzigd door keanu_ op 16-11-2023 08:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Zelfs ORDI komt de top 100 binnen! Die zag ik niet aankomen haha. Geef maar weer aan de de meute geen idee heeft wat ze eigenlijk kopen.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

jvel92 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:14:
[...]

En de stakers krijgen weer meer fees :p

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12:51
$Paal gaat ook parabolisch, ff x 10 in een paar weken. Dikke tech!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 25-09 11:49

[Afbeelding]

Gas kan echt niet meer, is niet woke.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mooody schreef op donderdag 16 november 2023 @ 00:00:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pV25A3Ve3b86HlD6vZJZHPszzNE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/M2tShk5GZ4h2mRcp8T8nDTzB.jpg?f=user_large

:+

Motor-forum.nl

• keanu_
keanu_ schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:41:
Hup ADA even door die 40 cent heen |:(
:9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 23:11
DOT langzaam aan richting de 6 dollar, daarna nog 1.50 dollar te gaan voordat ik met DOT geen verlies meer sta.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Alles gewoon laten staan?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ja, morgen dondert alles in elkaar
Ja, niks aan de hand, morgen gaan we naar de maan

• Nickelodeon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 19:19
Dont sell please

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
Voor de Ator fanboys…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wBrjwi55T2fcV1ExRegZF5TmBzY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XINzMllpc3lE4LpPbD41Z8b6.jpg?f=fotoalbum_large

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn ToR relays zijn gebanned op het ToR netwerk:

--
Recently, we've identified some operators associated with a high-risk,
for-profit scheme. This financial scheme is promising monetary gains
with cryptocurrency tokens, and is operated by third parties without the
endorsement or approval of The Tor Project. We consider these relays to
be harmful to the Tor network for a number of reasons, including that
certain of these relays do not meet our requirements, and such financial
schemes present a significant threat to our users, the network's
integrity, and the reputation of our project. For example, they can
attract individuals with malicious intent or disrupt the
volunteer-driven spirit that sustains the Tor –and wider FOSS– Community.

Your relays will not be permitted to rejoin the Tor network as long as
they are associated with ATOR or a similar scheme.
--

Dusch! :/

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-09 20:18

NeoflexNL

Forever young

Nice! Ook perpetuals? :p

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:41

resusaapje

h less

sjorremans schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:16:
DOT langzaam aan richting de 6 dollar, daarna nog 1.50 dollar te gaan voordat ik met DOT geen verlies meer sta.
Dan nog x2 en ook ik ben uit het rood.
Rot parachains! 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-09 16:57
resusaapje schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:12:
[...]

Rot parachains! 8)
Ja die parachains waren de grote scams ooit. Helaas!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
De mega rekt komt eraan, ik heb zojuist ook een klein zakje alts gekocht.

Ik heb een heel solide track record voor het kiezen van de verkeerde munten op de verkeerde momenten.

Maar dit keer is het tactisch, ik wil nog een klein beetje BTC erbij tegen een lagere prijs.

Afbeeldingslocatie: https://pyxis.nymag.com/v1/imgs/d6a/dc7/4a5001b7beea096457f480c8808572428b-09-roll-safe.rsquare.w400.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
Enkel spot atm

• Masstje
zenith schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:58:
[...]

Mijn ToR relays zijn gebanned op het ToR netwerk:

--
Recently, we've identified some operators associated with a high-risk,
for-profit scheme. This financial scheme is promising monetary gains
with cryptocurrency tokens, and is operated by third parties without the
endorsement or approval of The Tor Project. We consider these relays to
be harmful to the Tor network for a number of reasons, including that
certain of these relays do not meet our requirements, and such financial
schemes present a significant threat to our users, the network's
integrity, and the reputation of our project. For example, they can
attract individuals with malicious intent or disrupt the
volunteer-driven spirit that sustains the Tor –and wider FOSS– Community.

Your relays will not be permitted to rejoin the Tor network as long as
they are associated with ATOR or a similar scheme.
--

Dusch! :/
Klinkt niet al te best, is dat niet de use case van Ator?

ATOR also produces signature hardware - the ATOR Relay - a low powered computing device capable of acting as a Tor relay, while also routing users' home internet traffic through Tor. The ultimate aim of ATOR is to make privacy a reality for every internet user.

[ Voor 11% gewijzigd door Masstje op 16-11-2023 11:19 ]

• Bananeman
  • Niet online
resusaapje schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:12:
[...]

Rot parachains! 8)
Die parascams zijn echt een misstap gebleken idd. Met de KSM crowdloans heb ik iig nog goed verdiend.

Had mijn DOTs beter in staking kunnen laten staan. Naja so be it.

Motor-forum.nl

• Alpina
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:16:

Ik heb een heel solide track record voor het kiezen van de verkeerde munten op de verkeerde momenten.

Maar dit keer is het tactisch, ik wil nog een klein beetje BTC erbij tegen een lagere prijs.

[Afbeelding]
Mooi dit _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Masstje schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:19:
[...]

Klinkt niet al te best, is dat niet de use case van Ator?

ATOR also produces signature hardware - the ATOR Relay - a low powered computing device capable of acting as a Tor relay, while also routing users' home internet traffic through Tor. The ultimate aim of ATOR is to make privacy a reality for every internet user.
Dat klopt, binnenkort brengt Ator dat hardware kastje uit, als die allemaal gebanned worden heb je er niks aan... Ze bannen alles wat qua tor node het format: "contact @ator 0x<<wallet-address>> heeft.. "

Was een leuke beta-run zo met mijn tor nodes, mijn ator is zojuist geswapped naar ETH.... toch een mooie x3 gemaakt :)

[ Voor 4% gewijzigd door zenith op 16-11-2023 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-09 16:08

[Afbeelding]

Nee Dencun upgrade moet nog komen

• Coldcat

Coldcat

HODL

zenith schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:30:
[...]

Dat klopt, binnenkort brengt Ator dat hardware kastje uit, als die allemaal gebanned worden heb je er niks aan... Ze bannen alles wat qua tor node het format: "contact @ator 0x<<wallet-address>> heeft.. "

Was een leuke beta-run zo met mijn tor nodes, mijn ator is zojuist geswapped naar ETH.... toch een mooie x3 gemaakt :)
Dan is er toch geen privacy meer?

• UniMatrix
  • Laatst online: 09:44
Bananeman schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:26:
[...]

Die parascams zijn echt een misstap gebleken idd. Met de KSM crowdloans heb ik iig nog goed verdiend.

Had mijn DOTs beter in staking kunnen laten staan. Naja so be it.
Van Efinity zijn via Kraken helemaal nooit rewards uitgekeerd en beide partijen geven elkaar de schuld :')

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• zenith
  • Niet online
Coldcat schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:33:
[...]

Dan is er toch geen privacy meer?
In principe wordt je ip-address bekend in welke vorm je de tor node ook draait (middle relay/exit relay), dus als je weet welk ip bij welke user hoort dan is er geen privacy idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
zenith schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:42:
[...]

In principe wordt je ip-address bekend in welke vorm je de tor node ook draait (middle relay/exit relay), dus als je weet welk ip bij welke user hoort dan is er geen privacy idd.
Ik volg het wel even op dit. Met dikke winst verkopen aan de Kucoin greater fools is nu wel een optie.

Uiteindelijk zullen steeds meer van de nieuwe coins gelist worden op de grotere exchanges.

Om dan bij een mooie pump al wat te verkopen voor BTC en ETH is gewoon verstandig.

Don’t marry your bags.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

UniMatrix schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:40:
[...]

Van Efinity zijn via Kraken helemaal nooit rewards uitgekeerd en beide partijen geven elkaar de schuld :')
Ik ben blij dat ik iig al die crowdloans via plokadot direct of soms via de aanbiedende partij heb gedaan. Schakelde iig één tussenpartij uit.

Al met al sta ik nu met dotsama + parachains + verdere investeringen in die zooi op -46%. Ik verwacht dat dat volgend jaar weer helemaal goed komt. Lekker hodlen en staken. ASTR en LIT maken me wel rijk.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
BTC100K2021 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:16:

[Afbeelding]
Nu @anti elppa nog en ik verkoop alles....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• resusaapje

resusaapje

h less

thierry1982 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:13:
[...]

Ja die parachains waren de grote scams ooit. Helaas!
Meh, witnie. Het idee was best leuk, maar het moment was het slechtst denkbare. Ach, weer wat geleerd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 09:44
resusaapje schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:52:
[...]

Ik ben blij dat ik iig al die crowdloans via plokadot direct of soms via de aanbiedende partij heb gedaan. Schakelde iig één tussenpartij uit.

Al met al sta ik nu met dotsama + parachains + verdere investeringen in die zooi op -46%. Ik verwacht dat dat volgend jaar weer helemaal goed komt. Lekker hodlen en staken. ASTR en LIT maken me wel rijk.
ASTR heb ik ook ja en 50% staked on chain (y)

En behalve Moonbeam de andere dotsama zooi daarin gestopt, inclusief vrijkomende DOT.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• resusaapje

resusaapje

h less

Mooody schreef op woensdag 15 november 2023 @ 22:44:
Toch ingekocht in MATIC/POL

ETH 60%
SOL 20%
MATIC 10%
NEXO 10%

Als iemand met lichtelijk autisme, vind ik deze percentages heel rustgevend :P

Gewoon blijven doen deze updates of heeft niemand hier iets aan? Laat het gerust weten.
Ik nu ook! Had nog wat PDEX staan die flink is gestegen, dus meteen in MATIC gegooid. Nu heb ik POL én MATIC. Het kan niet meer fout gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Mooody schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:20:
[...]

Omdat ik niet teveel wil switchen, geen zin in :) BTC <--> ETH levert niet zoveel op.
Ik wissel wel eens ETH in voor alts, zoals vorige maand in SOL. En nu weer 40% terug in ETH, en de rest van de winst in MATIC.
Waarom de mega groene candle van Polygon kopen? Het is dezelfde Polygon van een maand geleden toen die op 0,55 stond. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:59:
[...]

Waarom de mega groene candle van Polygon kopen? Het is dezelfde Polygon van een maand geleden toen die op 0,55 stond. :+
Volgens mij had Moody een flinke Bag aangeschaft rond September 2020... :+ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
BoulaMouzer schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:11:
[...]

Volgens mij had Moody een flinke Bag aangeschaft rond September 2020... :+ ;)
Die was allang verkocht. Dus resultaten in het verleden gelden nu niet. :) Ik maak ook maar een grap natuurlijk. Polygon gaat het prima doen. Het is een reactie op een eerdere post van hem. :)

ETH doet ook weer een poging naar boven.

[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 16-11-2023 12:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
UniMatrix schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:55:
[...]

ASTR heb ik ook ja en 50% staked on chain (y)

En behalve Moonbeam de andere dotsama zooi daarin gestopt, inclusief vrijkomende DOT.
ASTR hier ook in on-chain staking. Moonbeam etc. ook allemaal daarin gepompt. Vrijkomende DOTs heb ik in DOT staking gezet, had ze wellicht beter ook in ASTR kunnen omzetten.

Motor-forum.nl

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Wat is dat met ASTR? Wat verwachten jullie daarvan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
djatwork007 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:27:
Ik ben tevreden als ie $1 wordt. Maar mag ook $2 of $5 ;)

Motor-forum.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
djatwork007 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:27:
Helemaal niks. Dikke scam coin. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:33:
[...]

Helemaal niks. Dikke scam coin. :+
Hmm. Heb net een nick change naar Banastarman aangevraagd, hoop dat ik dat verzoek nog kan terugdraaien.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
wees gerust, ik doe niets met shitcoins. Geen tijd voor om die onzin te volgen. Ik verdien meer met longs op btc.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:53
ASTR is de nieuwe ADA, dus ASTR gaat $2.50+ aantikken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5XKLzQ1neC4LFjiU1VPDfEUGyK0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OTtlvegDdygbgCZxl6kKRtaZ.png?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
anti elppa schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:37:
[...]

wees gerust, ik doe niets met shitcoins. Geen tijd voor om die onzin te volgen. Ik verdien meer met longs op btc.
Nu de vraag :

Wie heeft hier de longste :P !

Stoeren mannen praat in 3...2...1...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Kol Nedra schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:39:
ASTR is de nieuwe ADA, dus ASTR gaat $2.50+ aantikken
[Afbeelding]
Toch gaat ADA de 6USD doen :P !
Pagina: 1 ... 22 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!