Als je wint heb je vrienden.
Maar ik snap er eerlijk gezegd niets van dat geklaag. Ik ben nog steeds 400% up. Astar heeft een kleine correctie gemaakt na een bizarre stijging. Van $0,19 naar $0,16 noem ik geen spectaculaire correctie.
Mijn plan met Astar is:
*Staken tot we de oude ATH verbreken.
*Iedere maand rewards omruilen voor nieuwe shitcoins.
*Verkopen tussen $0,47 -$0,67.
Mijn mening over Astar is als volgt.
De hot narratives deze bull zijn AI, Gaming, DePIN, Restaking.
Na de Dencun upgrade zullen de L2's zoals Arbitrum, zkSync etc ook wel volgen.
Astar is volledig afhankelijk van Azië. Voornamelijk Japan en Korea. Binnen een aantal weken wordt de nieuwe Astar zkEVM L2 chain gelanceerd. Er staan veel grote Japanse bedrijven klaar om een project te lanceren op zkEVM. Als dat geen fomo onder die Aziaten oplevert dan zie ik het niet positief in. Maar als ze er wel opspringen dan kan het heel erg snel gaan. Stiekem had ik er ook op gehoopt dat ik ze al van de hand had kunnen doen. Maar ik geloof nog steeds in mijn targets. Maar die hou ik wel aan omdat ik denk dat er betere kansen liggen om in te "investeren". En ik lees dat er nogal veel onduidelijkheid is omtrent het nieuwe staken. Voor die mensen zou ik zeggen neem nou eens de moeite om alles door te lezen. Dan snap je zelf ook wel waarom er voor deze opzet is gekozen en waarom het wel bullish is voor de token.
Sorry Alpina dat ik jou post ven gebruik om een algemene reactie te geven haha.