vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dOpzpn2lxLjLLYPMJQQAq4VS.jpg?f=user_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Darrell op 28-02-2024 08:02 ]
BTC-d gaat ook goed, zou mooi zijn als we de alts nog wat verder rekt laten gaan en een nieuwe local high neer kunnen zetten boven de 55,2%. Zitten nu net tegen weerstand aan te tikken (neergaand trend lijntje).
monthly candle begint echt wel bizarre vormen te krijgen.....nog 2 dagen te gaan
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 28-02-2024 08:21 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
2x zoveel als maandag. Het schommeld dus nogal. Maar als we het gemiddelde een beetje nemen dan is over een maand of 7 alle Bitcoin op. Dan komen de èchte face-ripping gold-candles
Bitcoin - A weapon of mass disruption
ja en retail word vanzelf ook meer en meer wakker aankomende maanden. Dat merk je hier al. Ineens allemaal mensen die we nog nooit gezien hebben of een jaartje of 2 a 3 hebben lopen tukkenGelukszoekr schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:13:
Volgens de eerste cijfers was er gisteren een bij de ETF's een net inflow van ruim 500m.
2x zoveel als maandag. Het schommeld dus al. Maar als we het gemiddelde een beetje nemen dan is over een maand of 7 alle Bitcoin op. Dan komen de èchte face-ripping gold-candles
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 28-02-2024 08:18 ]
Maandag was een verdubbeling tov vrijdag. Vrijdag was 230 miljoen net inflow, maandag was 519 miljoen net inflow (de 9.100 bitcoin zoals al eerder gepost @Taro ), gisteren 577 miljoen net inflow (10.100 bitcoin).Gelukszoekr schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:13:
Volgens de eerste cijfers was er gisteren een bij de ETF's een net inflow van ruim 500m.
2x zoveel als maandag. Het schommeld dus al. Maar als we het gemiddelde een beetje nemen dan is over een maand of 7 alle Bitcoin op. Dan komen de èchte face-ripping gold-candles
20k bitcoin in 2 dagen

[1/4] Bitcoin ETF Flow - 27 Feb 2024
— BitMEX Research (@BitMEXResearch) 28 februari 2024
All data now in.
$576.8m net inflow on 27th Feb, very strong day. Blackrock alone had $520m inflow
Total net inflow since 11th Jan 2024 now $6,726.1m for the ETFs pic.twitter.com/E0zDBkzqxm
[ Voor 16% gewijzigd door Blik1984 op 28-02-2024 08:21 ]
Vreemd wel. Volgens mijn bron was het maandag veel minderBlik1984 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:19:
[...]
Maandag was een verdubbeling tov vrijdag. Vrijdag was 230 miljoen net inflow, maandag was 519 miljoen net inflow (de 9.100 bitcoin zoals al eerder gepost @Taro ), gisteren 577 miljoen net inflow (10.100 bitcoin).
20k bitcoin in 2 dagen
https://dune.com/hildobby/btc-etfs
Bitcoin staat tegenover verweg de meeste fiat currency's al op een ath. Ze zou verwachten dat al die mensen al wakker geschud worden. Nu de 2 meest gebruikte nog, EUR en USD.anti elppa schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:16:
[...]
ja en retail word vanzelf ook meer en meer wakker aankomende maanden. Dat merk je hier al. Ineens allemaal mensen die we nog nooit gezien hebben of een jaartje of 2 a 3 hebben lopen tukken
Nog maar 18% omhoog voor we in USD termen op een ath staan. En de afgelopen dagen zijn we al ruim 12% omhoog gegaan...
[ Voor 11% gewijzigd door Gelukszoekr op 28-02-2024 08:23 ]
Dat is volgens mij de onchain verwerking, dat is meestal een werkdag later.Gelukszoekr schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:21:
[...]
Vreemd wel. Volgens mijn bron was het maandag veel minder
https://dune.com/hildobby/btc-etfs
Haha, jongus, je weets tog:
Hodl een altcoin en hij gaat nooit meer omhoog,
Verkoop een altcoin en hij gaat prompt +100%
Protip: ruil je altcoin tegen een ander; de 1e doet BIEM, de 2e doet FLUBBELUP
En hiero een miem van een jaar terug. Zeg niet dat hij je niet heeft gewaarschuwd
:fill(white):strip_exif()/f/image/1nQ8SeAYzbAxGWX9S87NEsPn.png?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
nee echte retail boom komt pas ver voorbij de oude ath. Was vorige runs ook. Retail die al iets met crypto deed is nu ongeveer wel wakker jaGelukszoekr schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:22:
[...]
Bitcoin staat tegenover verweg de meeste fiat currency's al op een ath. Ze zou verwachten dat al die mensen al wakker geschud worden. Nu de 2 meest gebruikte nog, EUR en USD.
Nog maar 18% omhoog voor we in USD termen op een ath staan. En de afgelopen dagen zijn we al ruim 12% omhoog gegaan...
Daarom gaat de prijs omhoog. Dan hoeven ze geen tienduizenden per dag te kopen. In dat geval kunnen ze ook een kratje per dag halen!Gelukszoekr schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:13:
2x zoveel als maandag. Het schommeld dus nogal. Maar als we het gemiddelde een beetje nemen dan is over een maand of 7 alle Bitcoin op. Dan komen de èchte face-ripping gold-candles
Met behulp van de inflow en mining rewards is een richting te geven aan de prijs. Ik slaap nog half, later eens wat rekenen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Als de ontwikkelaars niet simpelweg achterlijk zijn, kan ik me alleen maar voorstellen dat ze een shakeout willen van gelegenheidsstakers en ekte Astaranen over willen houden. Dus hogere uitkeringen voor minder mensken.
Stakingrewards (nu 15%) lopen weer terug naar de oorspronkelijke 10% verwacht ik. Wil je de bonus van 5% extra, moet je 4 maanden hodlen inclusief 11 dagen dat je GEEN rewards krijgt.
Dus je moet ASTR wel heel hoog hebben zitten om dit te doen.
Liever willen ze blijkbaar dat je gaat speculeren of nog beter, in hun wereldje productief wordt. Maar ja, hoe? En wat?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
We werken hier toch niet?
Werken? Nee lekker onder werktijd kijken naar de koers van BTC.. dubbel plezier!BeyondThunder schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:45:
Bitcoin knalt door de 58K en ik heb het hier nog nooit zo rustig gezien.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat komt door de reclame die we hebben gemaakt in het Fire topic en het koop-etfs-en-beweeg-verder-niet topic. Oh, en onze posts op de frontpage en op Nu in de soul-destroying crypto-is-een-piramide-spel nieuwsberichten.anti elppa schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:16:
[...]
ja en retail word vanzelf ook meer en meer wakker aankomende maanden. Dat merk je hier al. Ineens allemaal mensen die we nog nooit gezien hebben of een jaartje of 2 a 3 hebben lopen tukken
De silent majority is angstig, traag, maar niet doof
...aan?WillemdeZijger schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:48:
Even realistisch, die ATH gaat er gewoon toch.
...komen?
...aankomen?
[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 28-02-2024 08:49 ]
Bizar toch? Gisteravond stond ik nog op het punt om alle winst veilig te stellen. Gelukkig was ik luiBeyondThunder schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:45:

Zie je. Ik wist dat het voor 9 uur was. Alleen niet dat het in de ochtend zou zijn.
@anti elppa kent de reden.BeyondThunder schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:45:
Het kon weer even niet op met de alts.
De koning is nu aan zet.
Jij verdient een eigen Wikipedia-pagina.Darrell schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:52:
[...]
Zie je. Ik wist dat het voor 9 uur was. Alleen niet dat het in de ochtend zou zijn.

:fill(white):strip_exif()/f/image/1DNpUzo22SirL3leHvqnDlrt.png?f=user_large)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
De geschiedenis boeken mogen de prullenbak in!
Naar nieuwe geschiedenis voor BTC!
en BTC-D breekt nu idd uit. Lekker hooranti elppa schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 07:59:
ongekend stabiel dit. Funding zakt weer terug naar neutraal of iets boven neutraal. Koers amper terug gezakt. Zelfs na die idiote stijging afgelopen dagen, lijkt et als of er nog een leg up gaat komen.
BTC-d gaat ook goed, zou mooi zijn als we de alts nog wat verder rekt laten gaan en een nieuwe local high neer kunnen zetten boven de 55,2%. Zitten nu net tegen weerstand aan te tikken (neergaand trend lijntje).
monthly candle begint echt wel bizarre vormen te krijgen.....nog 2 dagen te gaan
/f/image/m6Xj0vgWW9nqbtX1r3b9GLrA.png?f=fotoalbum_large)

[ Voor 11% gewijzigd door Pinsa op 28-02-2024 09:15 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KdgP8CWGxRCnApDi9KWzIZ3M.jpg?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Celr blijkbaar nog ergens in staking staan, mag nog een x10 doen voor deze weer interessant wordt
1 god gandle en we zijn er!Domino schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:17:
zo komt die sell order (USD) van @Kol Nedra wel erg dichtbij
Hij stelt vast z'n orders nog wel bij
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik dacht na 4 jaar toch wel iets geleerd te hebben, dus toch niet..
Vorige maand mijn VET en CELR omgeruild voor ASTAR.
Beide een x2 gedaan en ASTAR staat nu zelfs op beetje verlies

Maar vanaf 57k was toch de start toch de bullmarkt? Only way is up ?
Voor mij mag BTC D het overnemen, kan ik nog wat geld aan een alt uitgeven voor de laatste keer
Het echte vuurwerk moet natuurlijk nog komen bij de ATH.anti elppa schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:20:
toch als we ff op de weekly kijken is deze groene paal nog best normaal. Vergeleken bij het echte parabolische stuk van de bullmarkt is dit nog totaal niet indruk wekkend.
Blijft ondanks toch wel een indrukwekkende stijging voor de halving (zeker omdat we nu door de 0.786 zijn)
ja tikte dat bericht ook alleen maar ff voor mezelf als een soort sanity check. Na 3 jaar bear en pre bull ben je dit soort dingen ook niet meer zo gewend natuurlijk. Ff polsen of mijn gevoel klopteDutchCrownNL schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:25:
[...]
Het echte vuurwerk moet natuurlijk nog komen bij de ATH.
Blijft ondanks toch wel een indrukwekkende stijging voor de halving (zeker omdat we nu door de 0.786 zijn)
Naja beware dat elke cycle een verrassingselement had he. Simpele plot is t nooit! Super cycle is waar men op hoopt maar vroege winstnemingen kunnen toch echt een LT veroorzaken. Fingers crossed dat koopdruk lekker hoog blijft!anti elppa schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:27:
[...]
ja tikte dat bericht ook alleen maar ff voor mezelf als een soort sanity check. Na 3 jaar bear en pre bull ben je dit soort dingen ook niet meer zo gewend natuurlijk. Ff polsen of mijn gevoel klopte
[ Voor 16% gewijzigd door anti elppa op 28-02-2024 09:33 ]
4 uurtjes.Bao_mi1 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:36:
Heeft iemand recent nog fiat bijgestort op Kraken? Hoe lang duurt het ongeveer voordat dit op je account staat? Gisteren heb ik wat gestort maar dit was de eerste keer sinds de deposit methode is veranderd en het staat nog niet op m'n account
Meestal een paar uurtjes, maar als je het in de avond hebt gestort kan het wel eens de volgende dag pas komen. Beetje zoals een ouderwetse rekening werkt, de ontvangende kant van Kraken heeft geen instant sepa.Bao_mi1 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:36:
Heeft iemand recent nog fiat bijgestort op Kraken? Hoe lang duurt het ongeveer voordat dit op je account staat? Gisteren heb ik wat gestort maar dit was de eerste keer sinds de deposit methode is veranderd en het staat nog niet op m'n account
nee daar dca ik gewoon in, ik kijk even wat die 3 doen en eventueel short term hodlen
nothing stops this train
Mask vergeten pareltje, supply etc is ook goed wie weet doe ik met je mee, waar staat je buy order op?
Ik heb al mijn ETH en BTC op exchanges verkocht. De ledger kan ik de komende twee weken niet bij want in het buitenland, dus #HODL.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Alles voor de dikke APY! Whale spotted!Th1x4nG schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:43:
25,43% rente over de eerste 500 USDT bij Binance. De bull is aan.![]()
Ik heb al mijn ETH en BTC op exchanges verkocht.
Thanks! Iemand moet natuurlijk met fiat klaar zitten voor de mensen hier die flufjes winst willen pakkenmarkisoke schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:40:
[...]
Meestal een paar uurtjes, maar als je het in de avond hebt gestort kan het wel eens de volgende dag pas komen. Beetje zoals een ouderwetse rekening werkt, de ontvangende kant van Kraken heeft geen instant sepa.
[ Voor 79% gewijzigd door Coldcat op 28-02-2024 09:48 ]
Kun jij nog in Binance dan?Th1x4nG schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:43:
25,43% rente over de eerste 500 USDT bij Binance. De bull is aan.![]()
Ik heb al mijn ETH en BTC op exchanges verkocht. De ledger kan ik de komende twee weken niet bij want in het buitenland, dus #HODL.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
rond deze prijs hoe die staat, maar ik wil eerst de uitbraak zien en dan hertestenPinsa schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:42:
[...]
Mask vergeten pareltje, supply etc is ook goed wie weet doe ik met je mee, waar staat je buy order op?
nothing stops this train
Heb recent enkele stortingen gedaan en was steeds binnen een uur bevestigd.Bao_mi1 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:36:
Stoot nu op wat weerstand maar volgende is een x2 van huidige verwijderd. Zie ik wel nog goedkomen (tenzij je op 0.1 of hoger kocht tijdens vorige bull)AlterBridge schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:44:
[Afbeelding]
Nooit gedacht dat mijn mandje Celr nu al in het groen zou komen. Jeetje wat heeft die rood gestaan. Dan maar bewaren deze Bull ipv inruilen voor Eth/BTC nu hij break-even staat denk ik.
Maar stel nou he....
Feit is volgens mij dat deze pump voornamelijk aan de ETF's te danken zijn.
ETF's neem je niet om lekker mee te traden. Die neem je als extra pensioen, lijfrente polissen e.d.
Die KAN je ook gewoon niet "ff snel" omzetten naar dollars en eruit trekken.
Ik gok dat we uiteraard nog wel een dipje zullen zien voor de halving, maar of het dan echt ook om 20-30% zal gaan betwijfel ik.
De ETF's zorgen gewoon voor meer stabiliteit in de zin van heftige crashes.
Hoe meer het in ETF's gaat zitten, des te stabieler het wordt.
Ook al is dat niet echt waar BTC voor bedacht was..... mij hoor je nog niet klagen
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Eens hoor behalve dat je een ETF natuurlijk wél snel kan omzetten naar fiat. Dat is juist het hele ding ervan. Dus pas op die denkfout dat die mensen er voor long inzitten.FijneKerst schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:53:
Nou zitten we allemaal te wachten op de onvermijdelijke dip van 20-30% he ma deze vette pump...
Maar stel nou he....
Feit is volgens mij dat deze pump voornamelijk aan de ETF's te danken zijn.
ETF's neem je niet om lekker mee te traden. Die neem je als extra pensioen, lijfrente polissen e.d.
Die KAN je ook gewoon niet "ff snel" omzetten naar dollars en eruit trekken.
Ik gok dat we uiteraard nog wel een dipje zullen zien voor de halving, maar of het dan echt ook om 20-30% zal gaan betwijfel ik.
De ETF's zorgen gewoon voor meer stabiliteit in de zin van heftige crashes.
Hoe meer het in ETF's gaat zitten, des te stabieler het wordt.
Ook al is dat niet echt waar BTC voor bedacht was..... mij hoor je nog niet klagen

Vooruit dan, 1 babe voor jou;CornermanNL schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:55:
Wel minder heen en weer babes & veel minder rekt en moon traden tussendoor. De charme gaat er wel uit.

Eigenlijk heel simpel. BTC gaat omhoog en naar rechts. Eens per 4 jaar neemt de supply af waardoor er een schok volgt totdat er een nieuw evenwicht gevormd is. Dat wordt versterkt door inflow van retail op dat moment.keanu_ schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:51:
This time is different!
Dit is business as usual. Dit gaat nog steeds op, met de halving komende maanden.
Wat er nu bij is gekomen is een instroom van vers kapitaal die ook sats opkopen. Fondsen met enorme zakken geld dat er via DCA inkomt.
Gevolg: Combinatie van een BTC bull-market met een enorme inflow.
Kan niet anders dan een super-cycle worden.
Oftewel:
Bullmarkt

+
extra inflow

=
Masstje schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:53:
[...]
Stoot nu op wat weerstand maar volgende is een x2 van huidige verwijderd. Zie ik wel nog goedkomen (tenzij je op 0.1 of hoger kocht tijdens vorige bull)
:strip_exif()/f/image/hrD4PnzrMhlCao13WT8Ej2fS.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn eerste aankoop is er nog lang niet, haha. Maar door wat bijkopen in de bear gelukkig nu een GAK op het huidige niveau en eindelijk groen ^^
Alleen CRO, KSM, VET, HOT en ZIL nog rood hier. Waarvan de laatste twee denk niet goed zullen komen (moeten x5 om groen te komen).
[ Voor 9% gewijzigd door AlterBridge op 28-02-2024 10:00 ]
Alleen tussen 9u en 17u, niet in het weekend, niet tijdens feestdagen, etc. Dus ja hoor, snel omzetten volgens de normen van normielandr0bb schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:55:
[...]
Eens hoor behalve dat je een ETF natuurlijk wél snel kan omzetten naar fiat. Dat is juist het hele ding ervan. Dus pas op die denkfout dat die mensen er voor long inzitten.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
so I was your exit liquidity?zwembroek schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:04:
Goedemorgen mensen wat een geweld weer! Maar ik moet mezelf even verstoppen want ik krijg een boze meute Astar hodlers achter me aan. Roep me maar wanneer de kust veilig is....
[Afbeelding]
nothing stops this train
Dont trust it?Pelox schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:58:
Toch maar wat verkocht hier.
En als astr in een altseason naar de dollar gaat krijg je een standbeeldzwembroek schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:04:
Goedemorgen mensen wat een geweld weer! Maar ik moet mezelf even verstoppen want ik krijg een boze meute Astar hodlers achter me aan. Roep me maar wanneer de kust veilig is....
[Afbeelding]

Alles met een dosis humor kerel. Roep wel even de admins erbij als je boze DM's krijgt. Dan is het tijd voor de ban-hammerzwembroek schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:04:
[Afbeelding]
Ik zou niet willen dat tweakers die altruïstisch zinnige info delen, schuw ende verleeghen worden door geouweneel.
Sinds het eerste geshill hier toch al een x4 kunnen meepikken, lijkt me op zich niet slecht.Alpina schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:05:
[...]
En als astr in een altseason naar de dollar gaat krijg je een standbeeld
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!