Genoeg andere kansen , niet getreurd. Het shitcoin whalhalla is geopend. En anders gewoon altijd btc !
@oNo inderdaad een shitcoin met dito Chinese dev maar...... hier in het verre Oosten gebruikt men USDT meestal op TRX. Dus ik verwacht wat minder grote pieken en dalen in TRX.
Ik bezit zelf een beetje TRX om USDT naar de lokale munt of USD om te wisselen. Er zijn hier diverse fysieke geldwisselkantoren waarbij je zonder KYC dan gewoon cash uitbetaald krijgt. Ook een goede hedge tegen traagheid/uitval van exchanges gedurende de bull.
Ik bezit zelf een beetje TRX om USDT naar de lokale munt of USD om te wisselen. Er zijn hier diverse fysieke geldwisselkantoren waarbij je zonder KYC dan gewoon cash uitbetaald krijgt. Ook een goede hedge tegen traagheid/uitval van exchanges gedurende de bull.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Paar maanden geleden ook wat kratjes in Fet en Rndr gegooid. Zijn al leuke flufjes nuPinsa schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 06:51:
Dikke Fetch hoor, werd toen voor gek verklaard om in te kopen op 0,30![]()
De AI Hype is aan, overigens heeft deze munt een partnerschap met Bosch toch wel een grote speler.

Zero.
Dus Heineken is nu veranderd in Karmeliet , nice ! Cheers.Pelox schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 07:02:
[...]
Paar maanden geleden ook wat kratjes in Fet en Rndr gegooid. Zijn al leuke flufjes nu
Binnekort zit @Pelox aan de Don Perignon in zijn lamboGipsy King schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 07:04:
[...]
Dus Heineken is nu veranderd in Karmeliet , nice ! Cheers.
Lambo, Twingo.. het lijkt op elkaarPinsa schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 07:28:
[...]
Binnekort zit @Pelox aan de Don Perignon in zijn lambo
Zero.
Same here met Rndr, FET en Tia, heb er 200€ ingegooid en daarvan nu 400 in BTC en ETH gestoken, zit er nog steeds met 200€ in.Pelox schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 07:02:
[...]
Paar maanden geleden ook wat kratjes in Fet en Rndr gegooid. Zijn al leuke flufjes nu
helaas nog niet salaris binnen gekregen, moet echt wachten tot morgen....mijn vrouw heeft het wel binnen!
ik verwacht dat ze deze maand gaat voor: $HEMA, $Zara, $Action
nothing stops this train
En $EasyToys denk ik.Kol Nedra schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:20:
helaas nog niet salaris binnen gekregen, moet echt wachten tot morgen....mijn vrouw heeft het wel binnen!
Morning update;
BTC;
We klooien weer met die POC, er boven komen en vasthouden zou rotatie naar de bovenkant moeten betekenen. Ik heb vannacht een long genomen net onder de VAL, en op de POC net mijn eerste TP gehad.
/f/image/H1tlzR5nEnD72oqhb5mRokxR.png?f=fotoalbum_large)
ETH;
Ziet er lokaal veel en veel sterk uit. Even een nieuwe (local) higher high neerzetten en het gas kan er weer op naar 3k. Verwacht eerste tegenstribbelingen rond 3030.
BTC;
We klooien weer met die POC, er boven komen en vasthouden zou rotatie naar de bovenkant moeten betekenen. Ik heb vannacht een long genomen net onder de VAL, en op de POC net mijn eerste TP gehad.
/f/image/H1tlzR5nEnD72oqhb5mRokxR.png?f=fotoalbum_large)
ETH;
Ziet er lokaal veel en veel sterk uit. Even een nieuwe (local) higher high neerzetten en het gas kan er weer op naar 3k. Verwacht eerste tegenstribbelingen rond 3030.
/f/image/2TCpIIhcaX2rqTyQaZRwnACP.png?f=fotoalbum_large)
Laatste kans om ETH onder de 3K te kopen!
Ik zie dat $AH ook wel een dik aandeel heeft hier. en ook $Kruidvat man man man.Kol Nedra schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:20:
Dus dat. Goedemorgen ETH!tomtom901 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:30:
Morning update;
ETH;
Ziet er lokaal veel en veel sterk uit. Even een nieuwe (local) higher high neerzetten en het gas kan er weer op naar 3k.
/f/image/8XbVlW9NiemixuGfiCE8MLQ9.png?f=fotoalbum_large)
Oeps, ik was vergeten dat ik nog een ETH long open had staan.
Knip, aub de referral code verwijderen
Knip, aub de referral code verwijderen
[ Voor 70% gewijzigd door Taro op 22-02-2024 19:41 ]
Nu hopen dat er ook nog wat positie achter zat en jij hebt een mooie dagSpollie schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:00:
[Afbeelding]
En door de 3k. Next stop, 302x.tomtom901 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:47:
[...]
Dus dat. Goedemorgen ETH!![]()
![]()
[Afbeelding]
Daarna vrije lucht tot 3300 ergens toch?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zeker, zit technisch niks tussen 3040 en 3300. Zal uiteraard niet in 1x gebeuren, maar technisch is er ruimte.sjorremans schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:08:
[...]
Daarna vrije lucht tot 3300 ergens toch?
Gast, niet normaal man, als jij dit soort bedragen per dag er bij schrijft, dit zijn voor veel mensen maandsalarissen.tomtom901 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:01:
[...]
Nu hopen dat er ook nog wat positie achter zat en jij hebt een mooie dag
Overigens, mijn pf gaat lekker maar laat hier en daar af en toe ook behoorlijke minnen zien.
Mijn shitcoin pf gaat net zoals die van Taro soms ook met 30% naar beneden.
Dus laten we ons niet blind staren op bizarre gains, die gun ik iedereen, maar crypto is echt niet alleen maar moon, investeer wat je kan missen. (Hiermee wil ik overigens Wispe geen trap nageven btw).
Hoe kom je erbij dat ik investeer met geld wat ik niet kan missen?Don Guacamole schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:13:
[...]
Gast, niet normaal man, als jij dit soort bedragen per dag er bij schrijft, dit zijn voor veel mensen maandsalarissen.
Overigens, mijn pf gaat lekker maar laat hier en daar af en toe ook behoorlijke minnen zien.
Mijn shitcoin pf gaat net zoals die van Taro soms ook met 30% naar beneden.
Dus laten we ons niet blind staren op bizarre gains, die gun ik iedereen, maar crypto is echt niet alleen maar moon, investeer wat je kan missen. (Hiermee wil ik overigens Wispe geen trap nageven btw).
Ik bedoel het ook op een goede manier, daarom probeer ik ook meer van mijn analyse te delen (@Taro heeft daar ooit over gehint, want meestal postte ik alleen de close). Daarnaast betekent mijn analyse delen dat hij ook scherper moet zijn, want het staat ineens publiek.Don Guacamole schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:13:
[...]
Gast, niet normaal man, als jij dit soort bedragen per dag er bij schrijft, dit zijn voor veel mensen maandsalarissen.
Je kan natuurlijk ook perfect nat gaan in volle bull als je niet weet wat je doet.
Maar katten op memes zijn altijd +10000
Absoluut, en zelfs in een bullmarket zijn er retraces/pullbacks and mogelijkheden voor shorts.BootjeVaren schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:22:
[...]
Je kan natuurlijk ook perfect nat gaan in volle bull als je niet weet wat je doet.
Zwijg man, zat vanmorgen toch wat zwaar te balen over een verkeerde keuze die me vlotjes 25K minder opleverde.BootjeVaren schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:22:
[...]
Zoals steeds, live goes on.
Nieuwe kansen zijn er voor het grijpen, dat wordt meermaals per dag hier bevestigd!
Graag in het Nederlands en in voetbaltermen if you don't mind.tomtom901 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:30:
Morning update;
BTC;
We klooien weer met die POC, er boven komen en vasthouden zou rotatie naar de bovenkant moeten betekenen. Ik heb vannacht een long genomen net onder de VAL, en op de POC net mijn eerste TP gehad
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
De bal ligt op de middellijn, als we voorbij de middenlijn blijven is er een goeie kans om te scoren (53k), als we terugzakken gaan we minimaal terug naar 52k. (zoiets?)zwembroek schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:29:
[...]
Graag in het Nederlands en voetbaltermen if you don't mind.
Hahaha duidelijk!tomtom901 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:30:
[...]
De bal ligt op de middellijn, als we voorbij de middenlijn blijven is er een goeie kans om te scoren (53k), als we terugzakken gaan we minimaal terug naar 52k. (zoiets?)
Wel benieuwd wat VAL en POC betekent.
VAL = Value area lowDarrell schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:33:
Wel benieuwd wat VAL en POC betekent.
VAH = Value area high
POC = middenpunt
Het vertelt iets over waar veel orders liggen en dus volume is (aka trades), dus waar we kunnen bouncen of tegen een muur aan kunnen lopen in een rangende omgeving. Boven de VAL betekent vaker wel dan niet, het opzoeken van de POC (middenpunt), boven de POC betekent waarschijnlijk de VAH opzoeken.
Op je laatste post mis ik de VAH?tomtom901 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:36:
[...]
VAL = Value area low
VAH = Value area high
POC = middenpunt
Het vertelt iets over waar veel orders liggen en dus volume is (aka trades), dus waar we kunnen bouncen of tegen een muur aan kunnen lopen in een rangende omgeving. Boven de VAL betekent vaker wel dan niet, het opzoeken van de POC (middenpunt), boven de POC betekent waarschijnlijk de VAH opzoeken.
Bepaal je eerst die VAL - VAH en van daaruit ga je dan traden, kijkend waar je POC ligt?
Dat zei ik niet, denk ook niet dat je dit doet, maar was ivm het spelen met het idee dat dit een optie zou kunnen zijn. Wil de discussie zeker niet weer opstarten dus laten we t hierbij laten 😉Wispe schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:15:
[...]
Hoe kom je erbij dat ik investeer met geld wat ik niet kan missen?
Nee, die trek je in 1x op tradingview met de volume profile tool.Masstje schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:39:
[...]
Op je laatste post mis ik de VAH?
Bepaal je eerst die VAL - VAH en van daaruit ga je dan traden, kijkend waar je POC ligt?
De VAH lag hoger maar die viel buiten beeld gezien we sinds gisteren vooral onder de VAL en de POC zaten. Zal dadelijk wel even een nieuwe posten met alles erop.
[ Voor 6% gewijzigd door tomtom901 op 22-02-2024 09:42 ]
Thanks. POC alleen nog ff opgezocht voor wat verduidelijking.tomtom901 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:36:
[...]
VAL = Value area low
VAH = Value area high
POC = middenpunt
The Point of Control (PoC) is the price level at which the greatest number of contracts are traded during a given trading period.
Ik heb vorige bull m'n ene nier in onderpand gegeven zodat ik kon lenen om cumrocket, SHIBA en DOGE te kopen na wat mooie groene kaarsen. En jawel, ik ben deze onderhand kwijt bovenop de helft van m'n tweede nier. Nu overweeg ik eventueel een stuk lever of wat vingers en tenen als onderpand. Wat denk jij?Wispe schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:15:
[...]
Hoe kom je erbij dat ik investeer met geld wat ik niet kan missen?
Gewoon doen. Laat je me de uitslag weten?BootjeVaren schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:47:
[...]
Ik heb vorige bull m'n ene nier in onderpand gegeven zodat ik kon lenen om cumrocket, SHIBA en DOGE te kopen na wat mooie groene kaarsen. En jawel, ik ben deze onderhand kwijt bovenop de helft van m'n tweede nier. Nu overweeg ik eventueel een stuk lever of wat vingers en tenen als onderpand. Wat denk jij?
Geen idee of links wel toegestaan zijn hierzo, maar heb alvast hier wat over ingelezen.tomtom901 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:42:
[...]
Nee, die trek je in 1x op tradingview met de volume profile tool.
De VAH lag hoger maar die viel buiten beeld gezien we sinds gisteren vooral onder de VAL en de POC zaten. Zal dadelijk wel even een nieuwe posten met alles erop.
Vanavond eens wat grondiger nalezen.
De boel ziet er een stuk stabieler uit dan gisteren. Ben benieuwd wat deze donderdag ons gaat brengen...
Bedankt.Darrell schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:46:
[...]
Thanks. POC alleen nog ff opgezocht voor wat verduidelijking.
The Point of Control (PoC) is the price level at which the greatest number of contracts are traded during a given trading period.
Ik was ook aan het zoeken maar kwam op POV uit, bleef toch redelijk lang bij de uitleg hangen.
💥 @StartaleHQ is one of the core development companies on Astar Network and is now backed by two industry titans, UOB Venture Management and Samsung NEXT.
— Astar Network (@AstarNetwork) 21 februari 2024
Both organizations share Startale's vision of developing itself as the leading web3 company in Asia and continuing product… pic.twitter.com/Wx9y7h35id
_Gast_ schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:54:
De boel ziet er een stuk stabieler uit dan gisteren. Ben benieuwd wat deze donderdag ons gaat brengen...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Woensdag is de nieuwe donderdag.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Japan gaat misschien wel fullmode crypto!
techniek daar in die grote steden lopen altijd voorop op nieuwe technologie
Buying ASTR now is like buying BTC in 2017
nothing stops this train
Jij hebt er verstand van.Kol Nedra schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:05:
[...]
Als je vragen hebt (niet dat ik een expert ben..)Masstje schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:51:
[...]
Geen idee of links wel toegestaan zijn hierzo, maar heb alvast hier wat over ingelezen.

[ Voor 37% gewijzigd door tomtom901 op 22-02-2024 10:13 ]
Ik kan straks ook makkelijker juinen bij de Bruna. De Ako wordt omgebouwd tot Bruna.resusaapje schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:09:
Dat hebben ze goed gepland. Strak voor de halving
[Afbeelding]
Maar van dat aanmodderen tegen 52k krijg je weinig aanstalten om maandag erheen te gaan.
Dat valt dus echt vies tegen vind ik. Ik ben regelmatig in Japan voor werk en vind Japan juist zwaar achterlopen qua techniek in vergelijking met westerse landen. Vooral op het gebied van finance en business.Kol Nedra schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:05:
[...]
Japan gaat misschien wel fullmode crypto!
techniek daar in die grote steden lopen altijd voorop op nieuwe technologie
Pump om 15:30uur op donderdag Lets go!
[ Voor 23% gewijzigd door Pinsa op 22-02-2024 10:22 ]
Ik had je analyse van vannacht gezien en ik denk dat de meesten hier ook wel bullish zijn. Het is te hopen dat de eventuele donderdag dip niet dusdanig is dat BTC uit de zone van afgelopen dagen komt. Hoe groot acht jij die kans?tomtom901 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:08:
[...]
Als je vragen hebt (niet dat ik een expert ben..)
Funding is imo te hoog op het moment. Te veel mensen zitten long. Zou best kunnen dat we eerst nog ff een jetser naar beneden krijgen om ff de boel te resetten.
Up kan ook mocht spot weer helemaal los gaan als USA open gaat.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Iedereen zijn volledige payday fiat al in BTC gepropt? Schiet anders eens op het moet Moon!
(Disclaimer, geintje natuurlijk alleen geld wat je kan missen)
(Disclaimer, geintje natuurlijk alleen geld wat je kan missen)
[ Voor 26% gewijzigd door CornermanNL op 22-02-2024 10:42 ]
Invites en referrals zijn verbodenSpollie schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:00:
[Afbeelding]
Hoop trouwens wel dat mijn Long geclosed is voor 26 maart (bybit shit). Ding loopt nu nog steeds (sinds 23-1-2024, 352%)
Heb TP op 58k staan. SL staat op 47.9k
Heb TP op 58k staan. SL staat op 47.9k
Nog een methode waarmee ik geld mee kan verliezenMasstje schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:51:
[...]
Geen idee of links wel toegestaan zijn hierzo, maar heb alvast hier wat over ingelezen.

Ik ga niet teveel risico nemen hier, we hebben een sterke bounce gezien maar zoals @anti elppa zitten veel mensen long (ik kijk naar andere indicators maar zelfde strekking). Eventjes wat terugtesten acht ik wel mogelijk, een flush (op dit moment niet), dan moeten we echt onder 51600 breken._Gast_ schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:30:
[...]
Ik had je analyse van vannacht gezien en ik denk dat de meesten hier ook wel bullish zijn. Het is te hopen dat de eventuele donderdag dip niet dusdanig is dat BTC uit de zone van afgelopen dagen komt. Hoe groot acht jij die kans?
Eigenlijk typisch voor de tijd van het jaar. Het kan vriezen, het kan dooien.anti elppa schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:38:
Funding is imo te hoog op het moment. Te veel mensen zitten long. Zou best kunnen dat we eerst nog ff een jetser naar beneden krijgen om ff de boel te resetten.
Ik zou gewoon all-in gaan, incl. m'n hele lichaam.BootjeVaren schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:57:
[...]
Eigenlijk typisch voor de tijd van het jaar. Het kan vriezen, het kan dooien.
anti elppa schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:38:
Ik kan me wel vinden in jullie analyse. Ook ik hou mijn risico's een beetje gespreid. Een deel is geinvesteerd en een deel in stables om eventueel lager bij te kopen.tomtom901 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:53:
[...]
Ik ga niet teveel risico nemen hier, we hebben een sterke bounce gezien maar zoals @anti elppa zitten veel mensen long (ik kijk naar andere indicators maar zelfde strekking). Eventjes wat terugtesten acht ik wel mogelijk, een flush (op dit moment niet), dan moeten we echt onder 51600 breken.
Natuurlijk net als ik recent USDT/TRX heb te hodlen...
maar even in de gaten houden en anders op tijd naar een exchange sturen.
USDC gaat TRX support stoppen per 2025. Tether heeft nog geen besluit genomen.
Src. https://cointelegraph.com...ns-drop-usdt-support-tron
USDC gaat TRX support stoppen per 2025. Tether heeft nog geen besluit genomen.
Src. https://cointelegraph.com...ns-drop-usdt-support-tron
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
En dan moeten maart roert zn staart en april doet wat die wil nog komen...BootjeVaren schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:57:
[...]
Ja met z'n maartse buien en aprilse grillen. Gelukkig kunnen we in mei dan beginnen eieren rapen.Darrell schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:03:
[...]
En dan moeten maart roert zn staart en april doet wat die wil nog komen...
tja op basis van TA zeg ik down, maar de spot koop druk is laatste 4 a 5 weken zo idioot dat TA soms gewoon totaal overboord kanBootjeVaren schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:57:
[...]
Zeker niet.. go away in may, but remember to come back in september.. dus eigenlijk een half jaar winterslaap vanaf volgende week. (Behalve als je letterlijk vogelnestjes wil leegroven)BootjeVaren schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:07:
[...]
Ja met z'n maartse buien en aprilse grillen. Gelukkig kunnen we in mei dan beginnen eieren rapen.
[ Voor 16% gewijzigd door St@m op 22-02-2024 11:15 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het is (alweer/nog steeds) over volgens de ECB. Bitcoin heeft geen waarde.
https://www.ecb.europa.eu...240222~0929f86e23.en.html
Alles verkocht
Alles verkocht
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Het is toch om te janken dit soort berichten.Gelukszoekr schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:19:
Alles verkocht
Alle BTC of alle crypto verkocht?Gelukszoekr schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:19:
Alles verkocht
Eigenlijk gek dan je geld, euro's niet kan verkopen en Bitcoin wel. Zou andersom moeten zijn.
Wij allemaal! Jij nog niet na dit bericht?
WTF dan ben ik dus weer de exit liquidity?zwembroek schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:36:
[...]
Wij allemaal! Jij nog niet na dit bericht?
Altijd!_Gast_ schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:38:
[...]
WTF dan ben ik dus weer de exit liquidity?
De euro is zo veel beterGelukszoekr schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:19:
Alles verkocht

Ik verkoop regelmatig euro’s aan Bitvavo. Waarom ze die liever hebben dan de BTC die ik terugkrijg: geen idee.BeyondThunder schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:35:
Eigenlijk gek dan je geld, euro's niet kan verkopen en Bitcoin wel. Zou andersom moeten zijn.
Maktub
Nasdaq is on fire pre market, following the blowout results from $NVDA 🚀🔥 pic.twitter.com/ZzvfqGOkAf
— Satoshi Flipper (@SatoshiFlipper) 22 februari 2024
Misschien weer een leuke AI pump aanstaande.
[ Voor 26% gewijzigd door zwembroek op 22-02-2024 11:46 ]
Dan kunnen we bij de belasting in box3 "fucking zero" invullen.Gelukszoekr schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:19:
Alles verkocht
zenith schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:47:
[...]
Dan kunnen we bij de belasting in box3 "fucking zero" invullen.
:strip_exif()/f/image/ETQS60gh1iWvvswLI3nv80SP.jpg?f=fotoalbum_large)
zwembroek schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:44:
[Twitter]
[Afbeelding]
Misschien weer een leuke AI pump aanstaande.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rF0fUqpWSoVqW1zkXdh0Pjee.webp?f=user_large)
Maar prima verder, heb in de dip nog een paar TAO toegevoegd om een mooi rond aantal te hebben
Verder even een exit plan gaan bedenken. Eventueel de staking opbrengsten naar ETH of rechtstreeks naar de bankrekening. Iets met blij zijn met wat je hebt.
wat krijg je voor Podcast als een bitcoiner Peter Schiff gaat interviewen? nou dit:
https://open.spotify.com/...si=VFQZtoq0R1qNHKbqQXOcyQ
prima en leuk luister materiaal
https://open.spotify.com/...si=VFQZtoq0R1qNHKbqQXOcyQ
prima en leuk luister materiaal
nothing stops this train
Mijn staking opbrengsten gaan zolang Astar onder de $0,50 zit naar USDT of ETH. Ook gaat een bedrag van $500 van de maandelijkse fiat airdrop richting USDT of ETH. Dit potje bewaar ik mogelijk voor Aethir, GAIMIN, zkSync of wanneer we nog een diepere correctie gaan maken. Mijn Astar gaat in de verkoop tussen de $0,47 en $0,67. Dan gaat alles naar Ethereum. Behalve als Ether dan op 5k staat.Alpina schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:51:
[...]
[Afbeelding]
Maar prima verder, heb in de dip nog een paar TAO toegevoegd om een mooi rond aantal te hebben![]()
Verder even een exit plan gaan bedenken. Eventueel de staking opbrengsten naar ETH of rechtstreeks naar de bankrekening. Iets met blij zijn met wat je hebt.
Tja, terwijl de belastingdiensten de waarde volledig erkennenGelukszoekr schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:19:
Alles verkocht

@Alpina 👀
Discover @Bittensor's 2024 Visionaries in Blockchain & AI! 🤖
— Bitget Wallet 🩵 (@BitgetWallet) 22 februari 2024
🔹 @bittensor_ $TAO: Merging AI & Blockchain for a Decentralized Future
🔹 @OpSecCloud $OPSEC: AI-Driven Cloud Security Reimagined
🔹 @KizunaToken $KIZUNA: AI-Created Memecoin Redefining Crypto
🔹 @AITProtocol… pic.twitter.com/H5Eio5BUoY
$3600 $ETH or the market is wrong 🚀🚀
— Satoshi Flipper (@SatoshiFlipper) 22 februari 2024
We don't fade Larry Fink, definitely not in an Election year 😉 pic.twitter.com/hMx27epolW

En dat terwijl het marktaandeel van Coinbase volgens mij groter is dan in 2021...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zitten hier nog mensen in : https://coinmarketcap.com/nl/currencies/worldcoin-org/ ?
300% in een maandje, not bad he
Gipsy King schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 13:25:
Zitten hier nog mensen in : https://coinmarketcap.com/nl/currencies/worldcoin-org/ ?
:fill(white):strip_exif()/f/image/l5sAGsj7vj8CMAuHP606SE9P.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/4IkFUWup8F6OJ7mqVjlHiZDQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen Worldcoin helaas, ben wel benieuwd of hier mensen in MINA zitten, dit was ook ooit een ICO niet lang voor of na CSPR, binnenkort gelist op Bitvavo
https://coinmarketcap.com/currencies/mina/
https://minaprotocol.com/mina-roadmap
Mooie tech en strakke roadmap verwacht er toch wel wat van
Thoughts?
Thoughts?
[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 22-02-2024 13:35 ]
Troep.Pinsa schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 13:29:
Geen Worldcoin helaas, ben wel benieuwd of hier mensen in MINA zitten, dit was ook ooit een ICO niet lang voor of na CSPR, binnenkort gelist op Bitvavo
Thoughts?
Dit vind ik eerder negatief dan positief voor een coin
Bitcoin has passed all-time highs in fourteen countries. pic.twitter.com/GjKF56J8qr
— Balaji (@balajis) 22 februari 2024
nothing stops this train
In fourteen countries representing 1B+ people and $7T+ in GDP, Bitcoin is becoming a lifeboat. pic.twitter.com/W2yngQNOrn
— Balaji (@balajis) 22 februari 2024
nothing stops this train
Pinsa schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 13:29:
Thoughts?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Z15aiaHobioNyPzDuZFROtBg.jpg?f=user_large)
Jij bent er vroeg bij.
Bijna weekend
Ik weet niet welke Henk aan het lobbyen is geweest, maar ik zie weer een hele lading sh*tcoins voorbij komen bij Bitvavo.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!