“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Een maandje geleden eraf gesprongen en deze week door dezelfde trein meerdere malen aangereden.b4rt_NL schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 14:34:
Iemand hier die in de $JASMY trein is gesprongen?
Snap je het nou echt niet? Platgezegd heeft de bank heeft jouw huis als onderpand bij een hypotheek. Kun je niet betalen: bord “Te koop” in de tuin namens de hypotheekvertrekker en in het gunstigste geval dekt de verkoopprijs jouw lening en heb je dus geen restschuld.Wispe schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 14:31:
[...]
Dat risico heb je ook als je maximaal leent om een huis te kunnen betalen/kopen. Of je het in een huis stopt of een auto van koopt of in crypto stopt; dat risico heb je.
Dus het is niet anders als je maximaal opneemt om dat vervolgens in crypto te mieteren.
Je kan gewoonweg niet meer lenen dan dat je inkomen het aankan. Dat is de regel.
Bij crypto heb je in principe geen onderpand, theoretisch kun je naar 0 gaan en is de hele lening een schuld met alle gevolgen van dien voor jou.
Neem de adviezen nou eens ter harte. Iedereen heeft het beste voor met je anders hadden ze je wel gestimuleerd in jouw idee.
Nee, ik snap het niet.Tosti Ham-Kaas245 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:02:
[...]
Snap je het nou echt niet? Platgezegd heeft de bank heeft jouw huis als onderpand bij een hypotheek. Kun je niet betalen: bord “Te koop” in de tuin namens de hypotheekvertrekker en in het gunstigste geval dekt de verkoopprijs jouw lening en heb je dus geen restschuld.
Bij crypto heb je in principe geen onderpand, theoretisch kun je naar 0 gaan en is de hele lening een schuld met alle gevolgen van dien voor jou.
Neem de adviezen nou eens ter harte. Iedereen heeft het beste voor met je anders hadden ze je wel gestimuleerd in jouw idee.
Waarom is het wel prima als je je hypotheek verhoogt voor energiebesparende maatregelen aan je huis of een nieuwe keuken, maar is het niet prima als je je hypotheek verhoogt voor consumptieve doeleinden (daar valt crypto onder)?
In beide gevallen is er een risico op niet terug kunnen betalen in geval van werkloosheid, ziekte, etc.
Dat is eigenlijk het enige argument dat ik hier hoor.
Ho ho... ondergrens op $0.06!Tosti Ham-Kaas245 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:02:
[...]
Snap je het nou echt niet? Platgezegd heeft de bank heeft jouw huis als onderpand bij een hypotheek. Kun je niet betalen: bord “Te koop” in de tuin namens de hypotheekvertrekker en in het gunstigste geval dekt de verkoopprijs jouw lening en heb je dus geen restschuld.
Overal helikopters vandaag. Blijkt dat er weer een stuk brug naar beneden is gelazerd. Een aantal werklui zijn er niet meer. Allemaal met een dikke broodtrommel van moeder de vrouw op pad vanmorgen. Stom ouwehoeren en een laatste bakkie zwarte pleur. Blijkt wel weer dat iedere dag je laatste kan zijn.
Gewoon je FIAT laten rollen, allerlei rare constructies achterwege laten en genieten van het sprokkelen van sats van je wisselgeld.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Haha geloof het of niet: Ik was het vandaag al vergeten. Dit is echt niks als je uit de shitcoin wereld komt...Coldcat schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 14:32:
[...]
Buy high, sell low!
[Afbeelding]
Goed om verkocht te hebben. Ik bleef altijd met die shit in mijn portefeuille achter. Nu gewoon niet meer najagen die ellende.
Uiteindelijk draait het om de totale PF
Add to prompt: ‘sits on a golden stair to heaven’resusaapje schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:11:
[Afbeelding]
Hoe vinden jullie mijn kunstwerkje? Ik noem het "Wispe"
had ie beter voor die paar munten ff zijn vingers kunnen laten richtenresusaapje schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:11:
[Afbeelding]
Hoe vinden jullie mijn kunstwerkje? Ik noem het "Wispe"
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zoals ik het lees snapt iedereen heel goed hoe het werkt en is de discussie vooral semantisch. Of meningen. Of inmiddels richting overdreven pedantisch.
(Nog een rijmpje)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Masstje schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:15:
[...]
Add to prompt: ‘sits on a golden stair to heaven’
/f/image/7HKOdbWjvM4V78PuZTybYwOq.png?f=fotoalbum_large)
u vraagt, wij draaien
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
maar zo te zien word ie niet echt gelukkig van al die mooie sats daar op de trap. Wellicht geen goede trap renovatie gehad? of hij baalt dat ie die 7k beter in btc had kunnen stoppen paar weken terug?
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 21-02-2024 15:25 ]
USA gaat Bitcoin het wel repareren over 5 minuten.thierry1982 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:21:
Mensen, het is officieel. Bitcoin is stuk.
Neen. Alles zit inmiddels in bitcoin en Upstairs accepteert geen crypto. Ben ik mooi in vastgelopen. Jammer dat niemand mij daarvoor gewaarschuwd heeftanti elppa schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:24:
[...]
maar zo te zien word ie niet echt gelukkig van al die mooie sats daar op de trap. Wellicht geen goede trap renovatie gehad? of hij baalt dat ie die 7k beter in btc had kunnen stoppen paar weken terug?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
FTFYzwembroek schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 14:15:
[...]
En wat zou dat goed zijn voor de cycle. Mijn PF zal dan qua dollar waarde ook behoorlijk wat inleveren maar ik heb het er voor over. Retail moet ook even de kans krijgen om mee te doen. Lekker een [s]normale/s] super cycle.
Want?thierry1982 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:21:
Mensen, het is officieel. Bitcoin is stuk.
Zitten al 4 dagen in deze zone. en tot 1 week terug moest je enkele jaren terug in de tijd om op dit niveau te mogen kopen.
al 6 a 7 dagen. juist helemaal prima, ff consolideren. Elke dag minder kans op left translated cycleMasstje schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:29:
[...]
Want?
Zitten al 4 dagen in deze zone. en tot 1 week terug moest je enkele jaren terug in de tijd om op dit niveau te mogen kopen.
https://announcements.byb...pool-bltcbb7f812c96bdfaf/New Listing: CSPR/USDT — Grab a Share of the 3,800,000 CSPR Prize Pool
/f/image/fVMYz9gpVXpDmxNay4qR2cYp.webp?f=fotoalbum_large)
Toch een hopiumpje voor CSPR :
https://www.newsbtc.com/p...s-faster-network-upgrade/
[ Voor 11% gewijzigd door Gipsy King op 21-02-2024 15:54 ]
Hopelijk @Slux zijn brug niet..Coldcat schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:10:
[...]
Ho ho... ondergrens op $0.06!
Overal helikopters vandaag. Blijkt dat er weer een stuk brug naar beneden is gelazerd. Een aantal werklui zijn er niet meer. Allemaal met een dikke broodtrommel van moeder de vrouw op pad vanmorgen. Stom ouwehoeren en een laatste bakkie zwarte pleur. Blijkt wel weer dat iedere dag je laatste kan zijn.
Gewoon je FIAT laten rollen, allerlei rare constructies achterwege laten en genieten van het sprokkelen van sats van je wisselgeld.

Knip, onnodigTosti Ham-Kaas245 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:02:
[...]
*Buiten dat in de voorwaarden(ing) staat dat het besteed moet worden aan woning verbeteren/verbouwen.
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 21-02-2024 16:07 ]
Lichtpuntje...
Nu niet meer lullen over hypotheken boys. Alleen drekkerige shitcoins en OG bitcoin zijn toegestaan in dit topic
Hosky maximist
Nee hoor, ik ben hartstikke gelukkig met de trap. Heel sfeervol met de lichtjes ook.anti elppa schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:24:
[...]
@zwembroek kan dit bevestigen.
Ik wijs je graag op de post-instructies:
Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
[ Voor 40% gewijzigd door Wispe op 21-02-2024 17:55 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
CornermanNL schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:18:
Anyway, moon als Nvidia moon gaat after market na de cijfers? Of moon sowieso? Place your bets now!
:strip_exif()/f/image/EBBJgg9NYP6k0IEgPvQCBpTE.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ga voor de AI baby bubble

Die loopt nog een paar jaartjes door namelijk en dan hoop ik er met de crypto toch al wel uit te zijn…
BTC all the way! Maar een goede shitcoin is nooit weg om later weer btc van te kopen.Tito129 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:23:
Heb nog wat wisselgeld. Salaris is net gestort. Toch eth of btc nu markt wat bloed. Of gaan we een leuke shitcoin proberen. Twijfel.
BootjeVaren schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:22:
BTC gaat trapsgewijs toch wat naar beneden nu.
Darrell schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:58:
Ik kijk alweer uit naar het volgende bommetje dat @Wispe hier dropt.

Ik heb @Taro liever als vriend dan als vijand.
Schijnt aan een eigen munt te werken:Darrell schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:58:
Ik kijk alweer uit naar het volgende bommetje dat @Wispe hier dropt.

Overigens is bovenstaand positief bedoeld
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 21-02-2024 17:21 ]
Morgen Wipcoin op Bitvavo. Doe je een flufje erin?Gipsy King schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 18:07:
Een uur lang geen posts , zou bijna denken dat we zo diep in de Bearput zitten dat alles stinkt naar stront.
All-in.Wispe schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 18:09:
[...]
Morgen Wipcoin op Bitvavo. Doe je een flufje erin?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6KiXBDNz3pu6aIoxeuCmMLtp.jpg?f=user_large)
tegen die tijd ongetwijfeld wel zal liggen. Maar met instant gratification is aanpruttelen saai. Wenn moon 69k. Nou nog niet zolang de echte retail fomo er nog totaal niet is. We zitten op een x2 sinds oktober en toch hoor ik nog nergens van allerlei kanten: in welke crypto munt moet ik stappen koopadviezen. Dat is wss pas weg gelegd bij een 60k en hoger. Het echte signaal dat je aan verkopen moet denken. Ik weet het nog van rond 2021. Als je bij de kapper, supermarkt alles en iedereen erover hoort weet je dat je beter kunt cashen. Dat negeerde ik de vorige keer want in before 100k.
Daarom zal ik het wat algemeen houden @Wispe…
Teksten die duidelijk in dit topic beschreven staan is ‘speel alleen met geld wat je missen kunt’. Natuurlijk ken ik je niet en ken je thuis situatie ook niet ( partner, kids, alleenstaand etc ), dus daar heeft @anti elppa gelijk in. Iemand die alleen is kan soms net even andere risico’s nemen, dan iemand met studerende kids bijvoorbeeld.
Zoals gezegd ken ik jou niet en volgens mij ben je vrij ‘nieuw’, dus kan me voorstellen dat je mijn verhalen ook niet kent.
( wees gerust, ik zal ze dan ook niet allemaal herhalen)
Wat ik wel kan doen, is je aangeven dat het verstandig is om toch een soort van buffer, spaarpotje oid aan te houden. Niemand maar dan ook niemand weet hoe het leven loopt.
Toen BTC een paar jaar terug op 9k stond heb ik ook de gedachten gehad mijn hele hebben en houden er in te gooien ( achteraf had ik dat natuurlijk ook moeten doen

Echter heeft het leven mij ergens in gehaald en heb ik omwille van privé omstandigheden erg veel geld moeten gebruiken, vervolgens mijn goeie baan ‘weg moeten gooien’
Ik kan je wel vertellen dat ik erg gelukkig was een potje te hebben om dergelijke zaken op te vangen.
Dus bezint eer gij begint, mensen geven hier echt goeie tips en hebben het beste met je voor, sterker nog. Men wil hier zelfs een anoniem persoon wel beschermen
Nou ja lang verhaal, maar doe a.u.b. geen dingen die niet terug te draaien zijn.
Ja ik word oud, maar wou je gewoon wat ervaring meegeven.
UberLurker Departement #GG.
Circle rugging Tron? pic.twitter.com/BdlopJtOUM
— Coin Bureau (@coinbureau) 21 februari 2024
Heb je nog wat bullish nieuws over Astar om me een beetje vrolijk te maken ipv fud?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
St@m schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 18:47:
[...]
Heb je nog wat bullish nieuws over Astar om me een beetje vrolijk te maken ipv fud?
Tomorrow 👀
— Startale Labs (@StartaleHQ) 21 februari 2024
edit: ze gaan niet met alles stoppen.
[ Voor 8% gewijzigd door Eegee op 21-02-2024 19:10 ]
Dank voor je reactie, wordt gewaardeerd.Skrunsies schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 18:29:
Zo lekker thuis, even wat berichtjes doorlezen en daar kwam ik het draadje tegen van @Wispe. Dacht ik reageer ook even. Vervolgens zag ik een ( terechte ) modbreak..
Daarom zal ik het wat algemeen houden @Wispe…
Teksten die duidelijk in dit topic beschreven staan is ‘speel alleen met geld wat je missen kunt’. Natuurlijk ken ik je niet en ken je thuis situatie ook niet ( partner, kids, alleenstaand etc ), dus daar heeft @anti elppa gelijk in. Iemand die alleen is kan soms net even andere risico’s nemen, dan iemand met studerende kids bijvoorbeeld.
Zoals gezegd ken ik jou niet en volgens mij ben je vrij ‘nieuw’, dus kan me voorstellen dat je mijn verhalen ook niet kent.
( wees gerust, ik zal ze dan ook niet allemaal herhalen)
Wat ik wel kan doen, is je aangeven dat het verstandig is om toch een soort van buffer, spaarpotje oid aan te houden. Niemand maar dan ook niemand weet hoe het leven loopt.
Toen BTC een paar jaar terug op 9k stond heb ik ook de gedachten gehad mijn hele hebben en houden er in te gooien ( achteraf had ik dat natuurlijk ook moeten doen), ik had het toch niet nodig, ik bedoel, lage hypotheeklasten goeie baan etc..
Echter heeft het leven mij ergens in gehaald en heb ik omwille van privé omstandigheden erg veel geld moeten gebruiken, vervolgens mijn goeie baan ‘weg moeten gooien’
Ik kan je wel vertellen dat ik erg gelukkig was een potje te hebben om dergelijke zaken op te vangen.
Dus bezint eer gij begint, mensen geven hier echt goeie tips en hebben het beste met je voor, sterker nog. Men wil hier zelfs een anoniem persoon wel beschermen![]()
Nou ja lang verhaal, maar doe a.u.b. geen dingen die niet terug te draaien zijn.
Ja ik word oud, maar wou je gewoon wat ervaring meegeven.
Euh ik heb net een account aan gemaakt bij bybit. Nu gaan ze stoppen???Eegee schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 18:50:
Die e-mail van ByBit over de te stoppen diensten in NL heb ik nog steeds niet ontvangen, wel 2x een berichtje gelezen in de app waarin staat "meer in de e-mail". Ik verwacht dat ik die e-mail van ze niet meer ga ontvangen, dus zou misschien iemand mij die in een DM kunnen sturen, uiteraard met persoonsgevoelige gegevens verwijderd? Of integraal hier posten als dat verder geen probleem is?
Nee, sorry dan was ik niet duidelijk, ze gaan niet stoppen, enkel bepaalde diensten zoals derivaten met leverage. Maar de verdere details moet ik je dus schuldig blijven want ik heb die e-mail niet ontvangenTito129 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:07:
[...]
Euh ik heb net een account aan gemaakt bij bybit. Nu gaan ze stoppen???
Eventueel een weekje in dit topic teruglezen cq. op 'ByBit' zoeken.
Ik zou gewoon graag de precieze tekst van hun e-mail ook willen lezen.
[ Voor 17% gewijzigd door Eegee op 21-02-2024 19:13 ]
Eegee schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 18:50:
Die e-mail van ByBit over de enkele, specifieke te stoppen diensten in NL heb ik nog steeds niet ontvangen, wel 2x een berichtje gelezen in de app waarin staat "meer in de e-mail". Ik verwacht dat ik die e-mail van ze niet meer ga ontvangen, dus zou misschien iemand mij die in een DM kunnen sturen, uiteraard met persoonsgevoelige gegevens verwijderd? Of integraal hier posten als dat verder geen probleem is?
edit: ze gaan niet met alles stoppen.
:strip_exif()/f/image/k8A0hBUlXTgLEh3Sz0IsNLat.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik post een keer een rijtje met bearish argumenten, heeft iedereen weer meteen verkocht….MrMrq schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 06:09:
[...]
1) Geld was bijna gratis, nu is het relatief duur.
2) Diminishing returns. De ATH van 20k was een verzesvoudiging van de ATH van 3k, de top van 69k ‘maar’ een verdrievoudiging, en dan nu… een anderhalf?
3) Verwatering. En zijn dan wel maar 21 mio Bitcoins, maar er zijn net zoveel shitcoins en iedereen maakt tegenwoordig (grotere) winsten op die alts.
4) Een gebrek aan greater fools. Iedere degen zit ondertussen al in crypto, als ik X moet geloven, het aantal platformen is legio, het gebruikersgemak al relatief hoog. Als mijn ome Henk en tante Ingrid BTC wilden hebben dan hadden ze dat al gehad.
5) Frontrunning. Met het weer een paar jaar ouder worden van crypto, en het weer voorspelbaar zijn gebleken van de cyclus, is het eenvoudiger om redelijk laag in te kopen dan relatief hoog te verkopen, maar wel vóór de top. Je hoort hier veel mensen zeggen dat ze zijn gestopt met inleggen en/of hun eerste TP al bereikten.
Maktub
Zo zonder context klinkt "Circle rugging" wel heel smerig.
Haha idd.Ray_ schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:37:
[...]
Zo zonder context klinkt "Circle rugging" wel heel smerig.
Morgen donerdag de dipdag maar aankijken en wat FIAT inwisselen.
Nee, dat doet de bank niet. Maar je kan niet meer lenen dan de bank terug denkt te krijgen, en dat is een klein maar belangrijk verschil. Bijvoorbeeld wanneer ze je uit huis zetten en de boel verkopen.Wispe schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 09:23:
[...]
Maar daar beschermt de bank je toch voor? Je kan niet meer lenen dan je inkomen het aankan.
Wat in bovenstaande discussie tussen jou en anderen dan ook langs elkaar af loopt is ‘mogelijkheid’ en ‘wenselijkheid.’
Jij hebt volkomen gelijk dat het mogelijk is, en dus kunt doen. Dat er conceptueel geen groot verschil is met een auto kopen van het geleende geld.
Anderen hebben volkomen gelijk dat het een risicovol en daarom slecht idee is. Je wil niet op straat komen te staan omdat je magische internet munten kocht voor 52.000 van iemand die ze vijf jaar geleden opraapte voor 5.000.
[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 21-02-2024 20:04 ]
Maktub
46k - 49k?Coldcat schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:45:
De drop richting de onderkant van de horizontale support wordt goed getest. Nu kopen voelt als een potentieel vallend mes opvangen. Sommige alts zijn al goed gezakt.
Coldcat schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:45:
De drop richting de onderkant van de horizontale support wordt goed getest. Nu kopen voelt als een potentieel vallend mes opvangen. Sommige alts zijn al goed gezakt.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/DnnYriJym2sx5LWmXS8hyj0N.gif?f=user_large)
Maktub
Ik ben geen lijnentrekker. Maar op dat niveau raak ik zeker wat FIAT kwijt.
Goed! Thanks for asking!
Stapte vanochtend uit huis, lag er een tientje op de stoep.
In de auto, radio aan, is er zo’n radio spel waarmee je goeie leren handschoenen kon winnen. Ik een koddig bericht gestuurd, handschoenen gewonnen.
Kom ik op het werk, is er de mededeling dat 2023 beter was dan verwacht en dat we allemaal mogen meedelen, via de volgende loonstrook.
En taart, omdat drie collega’s jarig waren.
Kijk ik tussendoor even naar mijn crypto en aandelen: mijn hele PF omhoog dankzij Jasmy en Prosus!
Rij ik naar huis, sta ik bij een tankstation, zegt de man naast me dat ‘ie zijn credit card vergeten is. Dus ik zie zijn S klasse, schat ‘m kredietwaardig in, en betaal voor hem terwijl ik ‘m een Tikkie stuur. Plust’ie er vrolijk 50 euro bovenop.
Thuis de Hello Fresh aangepakt, hebben ze er per ongeluk 2x teveel in die doos gedaan.
En als klap op de vuurpijl vraagt iemand van de maatjes hier hoe het met me gaat en mag ik een heerlijk bericht bij elkaar liegen
Maktub
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik ken hem niet, maar aangezien jij het post zal die wel goede content hebben.
Met deze heb ik moeite ;-)
Wij hadden vandaag donerdag.Coldcat schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:45:
Geen grap.
Zero.
https://playtoearn.net/blockchaingames
ik speel wel andere game, die hier niet eens instaat
[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 21-02-2024 21:24 ]
nothing stops this train
Niet met de game, maar ik heb wel wat $axs 😀Kol Nedra schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 21:23:
iemand ervaring met een bepaalde game?
https://playtoearn.net/blockchaingames
ik speel wel andere game, die hier niet eens instaat
This is when #Altcoins will go Parabolic🚨
— Mags (@thescalpingpro) 21 februari 2024
The Altcoin Marketcap has flipped all important levels into support & price keeps printing new local highs.
In the previous bull run, altcoins started to go vertical once the 2W RSI crossed the 70 level.
Currently, the 2-week RSI is… pic.twitter.com/LXcbWgU33T
Ik dacht dat hij ook nog wat miljoenen in een long of short ging knallen, maar het bleef deze keer bij een korte rantBeyondThunder schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 20:39:
Sorry, @Taro na een paar minuten vielen mijn ogen dicht.
Ik ken hem niet, maar aangezien jij het post zal die wel goede content hebben.
Met deze heb ik moeite ;-)
Als ik even door de alts scroll die ik volg zie ik toch over het algemeen -20 of zelfs -30% op de borden de laatste paar dagen.. kweenie wat die lui op Twitter allemaal slikken, maar ik heb zo'n vermoeden dat ze 20 a 30% willen goedmaken
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
:fill(white):strip_exif()/f/image/HenANydwJP1Ru0l5Hk5foMOB.png?f=user_large)
Gemiddeld -8% op deze pf.
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 21-02-2024 21:56 ]
Hij zegt : Pre-Halving or Post-halving if history repeats even in the worst case scenario, it should happen sometime this year.St@m schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 21:48:
[...]
Als ik even door de alts scroll die ik volg zie ik toch over het algemeen -20 of zelfs -30% op de borden de laatste paar dagen.. kweenie wat die lui op Twitter allemaal slikken, maar ik heb zo'n vermoeden dat ze 20 a 30% willen goedmaken
Voorspelling van likmevestje. Ergens dit jaar, voor of na eind april gaat het gebeuren..
Ik wil namen en rugnummers, niet dit soort globale shizzle.
Bijna tijd om weer in te stappenWispe schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:11:
JUP Is wel echt een kanshebbertje is gebleken.
Dat is een flufje of een kratje in de SC
Stack Sats
Wellicht vanavond dan
Veel AI coins, deze dagen horen er ook bij uiteraard maar zal wel weer steady up gaan.Taro schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 21:55:
Hier o.a. een -26% en -7% te pakken vandaag:
[Afbeelding]
Gemiddeld -8% op deze pf.
Het 1 heeft toch wel wat met het ander te maken lijkt het?
:strip_exif()/f/image/JfSWSPbNkpEEmvOvtPVmViqg.jpg?f=fotoalbum_large)
elektriekert schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 18:25:
[...]
Niet "sits" maar "shits"
Draaien maar!
/f/image/D15a5GeyqxA8ba8I5kpxMKQS.png?f=fotoalbum_large)
Trippy stuff dit
/f/image/cwLkJmakGDlpeIWQ2efOxTu6.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hxp5N3OxkChGGcdgpPvipC5a.png?f=fotoalbum_large)
Lastige dag om te traden vandaag, moest eens werken voor mijn fiat, irritant
Net mijn ETH long vanaf 2944 en BTC vanaf 50760 gesloten. Die heeft dus wat onder water gestaan.
/f/image/TldBVz7sfLpHX4uD7kEAt5ew.png?f=fotoalbum_large)
Bietje gain porn
[ Voor 45% gewijzigd door tomtom901 op 22-02-2024 01:19 ]
nothing stops this train
Geen dikke gains maar slowly stable up.
Yup bybit listing vanmiddag jeeuj. Who's next.Kol Nedra schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 00:58:
CSPR! die gaat lekker! die haalt bijna de LINK positie in op Bitvavo, bijna op plek 3
De AI Hype is aan, overigens heeft deze munt een partnerschap met Bosch toch wel een grote speler.
Dik FET boven de euri idd.Pinsa schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 06:51:
Dikke Fetch hoor, werd toen voor gek verklaard om in te kopen op 0,30![]()
De AI Hype is aan, overigens heeft deze munt een partnerschap met Bosch toch wel een grote speler.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!