“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Onze systemen zijn weer beschikbaar. Je kunt vanaf nu je open orders bekijken en aanpassen. Handelen is weer mogelijk vanaf 18:45. Stortingen en opnames kunnen vertraagd zijn terwijl we de backlog aan openstaande transacties verwerken.
Is dit satire?AlterBridge schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 16:41:
Rekt enkel in dollars. Euro waarde is minder aangetast door de Euro/dollar moon!
Het gaat zo net dubbel rekt.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 14-11-2023 19:19 ]
stukje :Fragment: Betalen, maar niks krijgen bij Bob Solar
https://radar.avrotros.nl...ks-krijgen-bij-bob-solar/
O.a. van :
:strip_exif()/f/image/IGVrWk40YPhRGBpsF84rswdz.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 51% gewijzigd door Gipsy King op 14-11-2023 19:43 ]
Nice, met een stijging van 10.000% is mijn bag ADA al groot genoeg voor life changing influence, koop ik verder weer gewoon BTC en ETHGipsy King schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 16:49:
[Twitter]
De bullish onzin word met de dag groter :
https://bitcoinmagazine.n...n-10-000-mogelijk-in-2025
Henk en Ingrid , place your bet !
(We kunnen aannemen dat ADA boven de 35$ gaat komen in de volgende bullrun

[ Voor 7% gewijzigd door DaWayne op 14-11-2023 19:35 ]
Als dat zo is zien we elkaar op ADA island brother.DaWayne schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 19:31:
[...]
Nice, met een stijging van 10.000% is mijn bag ADA al groot genoeg voor life changing influence, koop ik verder weer gewoon BTC en ETH
(We kunnen aannemen dat ADA boven de 35$ gaat komen in de volgende bullrun)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PRURpBXe0tLTsX1vVpjUCvXH.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fH6VmiPhhF5TXZfDuX4MzmDK.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rZUc2X8iRGa05L4YFffDpxjk.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gcUaB8Q0AxvU0kv9gtHe6rau.jpg?f=user_large)
Probeer je jezelf weer moed in te praten @_Gast_ ?_Gast_ schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 19:18:
Een daling van $2000 stelt eigenlijk niet veel voor op deze hoogte. Dat kun je beter zien als je de BTC chart uitzoomt. Maar het zou nog kunnen komen, we weten het niet....
Probeer je jezelf moed in te praten Zwembroek?zwembroek schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 17:42:
Ethereum heeft geen zin meer om onder de 2k te duiken. Denk dat deze zich opmaakt voor een mooie stijging.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nee deze keer niet.zwembroek schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 19:53:
[...]
Probeer je jezelf weer moed in te praten @_Gast_ ?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
nothing stops this train
anti elppa schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 19:59:
Hoe is het met de shitcoins? Dit is iig precies zoals verwacht paar dagen terug.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5c6LjaMaAYESoOAZgSSvsERq.gif?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Leuk die pump de afgelopen tijd maar een beetje rekt is gelijk heul veul geld nu

Dat maakt het ook zo lastig. Je wilt niet rekt gaan, maar ook niet de boot missen....AlterBridge schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 20:01:
Niemand wat winst gepakt hè. Lekker bezig.
Leuk die pump de afgelopen tijd maar een beetje rekt is gelijk heul veul geld nu
Idd. Ik iig blij met mijn sell op 37.8 uit mijn long (1200€). En 900 week ervoor._Gast_ schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 20:02:
[...]
Dat maakt het ook zo lastig. Je wilt niet rekt gaan, maar ook niet de boot missen....
Verder laat ik em lopen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zo blij dat ik op tijd winst genomen heb.MrMrq schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:12:
[...]
Je hebt gelijk. Gisteren voor 25 euro wat Dot ingeslagen en na aftrek van trading kosten toch mooi 19 cent op gepakt.
Meteen omgezet, nu. Ik ga het er van nemen!
Like a boss
Maktub
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
nothing stops this train
Normaal staat bij iedere 100 dollar stijging heel mijn feed vol met maxi praat, en nu nada hè.. sukkels haha
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
De gure shitcoins hebben nog geen btc pair 😀anti elppa schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 19:59:
Hoe is het met de shitcoins? Dit is iig precies zoals verwacht paar dagen terug.
Als we straks in een bullrun komen waarbij ook een écht lomp alt season voorbij komt, met de meest gure bagger die 400% doet in twee uur tijd, dan gaat je feed pas vollopen met zooiVis schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 20:15:
Ik dacht al.. wat is het stil op X
Normaal staat bij iedere 100 dollar stijging heel mijn feed vol met maxi praat, en nu nada hè.. sukkels haha
(tenzij je je omringt met maxi's die stil worden zodra BTC niet stijgt en verder niks)
zwembroek schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 20:22:
Bam! Weer 2 ETH erbij. Lekker man.
Ik heb er in totaal net 1,5 nu..
#shrimplife
Prima toch.
St@m schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 20:10:
Dip gekocht, graag gedaan.. insert keeps dipping plaatje, catch falling knife plaatje enz.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dfe5vgOXQcps2dkvcaZq809R.jpg?f=user_large)
2 ETH is mij niet gelukt, wel 2 DOT telt dat ook?zwembroek schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 20:22:
Bam! Weer 2 ETH erbij. Lekker man.
nothing stops this train
Ik vind helemaal mooi.Kol Nedra schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 20:56:
[...]
2 ETH is mij niet gelukt, wel 2 DOT telt dat ook?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p1NcohSmXvJsGCA7kosXpmqA.jpg?f=user_large)
Als we gezamenlijk een long X50 twv 1 btc nu starten kan dit wel eens snel gaan.Taro schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 21:14:
De voorspelling van die AI bot:
[Afbeelding]
Komt overeen met de bovenkant van dit channel:
[Afbeelding]
Zou die gelijk krijgen?
Vind het altijd mooi als ik eentje start op een lowcap dat je onmiddellijk de spot prijs naar boven ziet gaan.
Wekelijkse VCAAlterBridge schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 20:01:
Afgelopen 4 weken winst gepakt, dus laat maar weer zakken de boel.
AlterBridge schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 20:01:
:strip_exif()/f/image/ZCs2MyqSogS9zBSDI0MPz916.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Weer iemand die het helaas niet begrijpt: Klanten van BlackRock kopen Bitcoin via BlackRock, maar BlackRock koopt geen BTC voor zichzelf en zal Bitcoin dus ook niet pumpen of dumpen, daar hebben ze geen enkel voordeel bij.
Maarja, het liked/re'X'ed zo lekker als je dat soort verhaaltjes de wereld inslingert omdat mensen dat nou eenmaal graag willen horen en geloven.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Lambo of f*cking zero.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Hoe dom zijn die "klanten" dan als ze niet eens de fysieke bitcoins gaan kopen maar het laten uitbesteden aan een grote beheerder.Taro schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:21:
[...]
Klanten van BlackRock kopen Bitcoin via BlackRock
Zelfs mijn moeder snapt het not your keys not your coins principe beter.
Omdat veel van deze klanten wel ETF's mogen kopen maar geen btc..Vis schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:45:
[...]
Hoe dom zijn die "klanten" dan als ze niet eens de fysieke bitcoins gaan kopen maar het laten uitbesteden aan een grote beheerder.
Daarnaast kwijlen veel boomers bij het merk Ishares
Daarnaast zit een institutionele partij niet te wachten op een multisig wallet. Die betalen graag een managementfee
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zo gek is dat niet.Vis schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:45:
[...]
Dankzij decennia van wetenschappelijk onderzoek is inmiddels veel bekend over het leervermogen en het geheugen van vissen. Die blijken veel beter te zijn dan de meeste mensen denken. Je hoort weleens dat vissen een geheugen van 2 seconden hebben, maar niets is minder waar: hun langetermijngeheugen is goed ontwikkeld.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Maar de meeste zien er natuurlijk alleen maar number go up tech in, dat is ook wel zo natuurlijk.
Haha die gast laatst even horen praten over zijn gloedje nieuwe Maserati.. sorry maar toen drukte ik toch even snel op close. Heb ik echt niets mee.Gelukszoekr schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 23:06:
Kijk anders deze video. Ik weet dat sommige van jullie de haagse boys niet kunnen uitstaan, maar het vertelt het hele verhaal over de ETF
[YouTube: LAATSTE NIEUWS: BLACKROCK BITCOIN ETF!!! ALLES, Wat je Nog NIET weet]
Ook omdat ik natuurlijk zelf geen Maserati kan kopen..
Niet helemaal. Klanten kopen geen Bitcoin, maar klanten kopen "shares" van een ETF die zijn waarde ontleent aan de onderliggende Bitcoin en daarnaast afhankelijk is van vraag/aanbod op de beurs. Zal in den regel gelijk zijn aan elkaar, omdat bij grote afwijking het door arbitrage wordt opgelost.Taro schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:21:
[...]
Weer iemand die het helaas niet begrijpt: Klanten van BlackRock kopen Bitcoin via BlackRock, maar BlackRock koopt geen BTC voor zichzelf en zal Bitcoin dus ook niet pumpen of dumpen, daar hebben ze geen enkel voordeel bij.
Maarja, het liked/re'X'ed zo lekker als je dat soort verhaaltjes de wereld inslingert omdat mensen dat nou eenmaal graag willen horen en geloven.
Om uberhaupt een ETF te kunnen aanbieden, moeten de aanbieders eerst voldoende Bitcoin hebben. Hoeveel is niet bekend, maar voorwaarden worden door de SEC bepaalt. Het is dus niet zo als Henk besluit om de Blackrock Bitcoin ETF aan te kopen bij DEGIRO, dat er iemand bij Blackrock op de groene knop drukt en andersom.
De grote vraag is hoeveel Bitcoin deze partijen al hebben. Hebben ze niets, dan moeten ze voordat ze uberhaupt de ETF mogen aanbieden eerst Bitcoin opkopen ongeacht de vraag.
[ Voor 6% gewijzigd door jvel92 op 14-11-2023 23:40 ]
Uiteraard, maar hoop niet dat er iedere keer 3 paragrafen met disclaimers toegevoegd moeten worden. Naar mijn weten gebruikt BlackRock Coinbase Prime om daadwerkelijk toegang te krijgen tot Bitcoin, op die manier kan het aan- en verkopen relatief simpel verlopen. En BlackRock zal mogelijk wel proberen in- en verkoopmomenten te timen, maar ze zullen zelf niet actief gaan handelen en prijzen manipuleren zoals wel vaak wordt gezegd.jvel92 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 23:36:
[...]
Niet helemaal. Klanten kopen geen Bitcoin, maar klanten kopen "shares" van een ETF die zijn waarde ontleent aan de onderliggende Bitcoin.
Om uberhaupt een ETF te kunnen aanbieden, moeten de aanbieders eerst voldoende Bitcoin hebben. Hoeveel is niet bekend, maar voorwaarden worden door de SEC bepaalt. Het is dus niet zo als Henk besluit om de Blackrock Bitcoin ETF aan te kopen bij DEGIRO, dat er iemand bij Blackrock op de groene knop drukt en andersom.
De grote vraag is hoeveel Bitcoin deze partijen al hebben. Hebben ze niets, dan moeten ze voordat ze uberhaupt de ETF mogen aanbieden eerst Bitcoin opkopen ongeacht de vraag.
De disclaimers zijn niet nodig, maar het is niet zo dat je Bitcoin koopt via blackrock op moment dat je de ETF aanschaft en dat is mijn inziens wel een belangrijk verschil.Taro schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 23:40:
[...]
Uiteraard, maar hoop niet dat er iedere keer 3 paragrafen met disclaimers toegevoegd moeten worden. Naar mijn weten gebruikt BlackRock Coinbase Prime om daadwerkelijk toegang te krijgen tot Bitcoin, op die manier kan het aan- en verkopen relatief simpel verlopen. En BlackRock zal mogelijk wel proberen in- en verkoopmomenten te timen, maar ze zullen zelf niet actief gaan handelen en prijzen manipuleren zoals wel vaak wordt gezegd.
De manipulatie is natuurlijk onzin. Zeker op de schaal waarop het vaak voorgesteld wordt.
En door de liquidity pools met CRO heeft ook CRO een pump en dump meegemaakt. De hype was van korte duur...Don Guacamole schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 18:37:
Die corgiai is toch n beetje een kerstboom geworden, ben benieuwd of ie nog een keer gaat vlammen.
Is dus wel de reden dat ik niet ben ingestapt, anders was ik wellicht op de top gaan handelen toen ie bekend werd..
[Afbeelding]
We always joked about the bankers trying to steal your coins, except that now it's literally true. And they will
— Pentoshi 🐧 euroPeng 🇪🇺 (@Pentosh1) 14 november 2023
Van mijn geen enkele satoshi!
(Of 420k moet nabij zijn)
Vind die AI bot maar vaag. De hourly prediction komt al niet overeen met de daily prediction. Lijken 2 compleet verschillende modellen te zijnTaro schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 21:14:
De voorspelling van die AI bot:
[Afbeelding]
Komt overeen met de bovenkant van dit channel:
[Afbeelding]
Zou die gelijk krijgen?
Staat ook uitleg bij waarom dat zo isBlik1984 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 08:35:
[...]
Vind die AI bot maar vaag. De hourly prediction komt al niet overeen met de daily prediction. Lijken 2 compleet verschillende modellen te zijn
oepskeepitfrosty schreef op woensdag 15 november 2023 @ 08:41:
[...]
Staat ook uitleg bij waarom dat zo is

Nee, mijn alts doen het nog veel te goed: KAS, ATOR (bijna) en PAAL nieuwe ATH...BTC100K2021 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 08:49:
Dit was speldenprik #1 van BTC, nog niet voldoende om de moonboys uit hun positie te jagen bij de alts.
Daar is de glazen bol, ik zou wel monthly en yearly forecast willen zien, maar dat zal wel te veel luchtfietserij zijn. Anyways 10 juni '24 80K daar teken ik voor!
Edit: zit er dus gewoon in, op wekelijkse basis.
[ Voor 8% gewijzigd door loewie1984 op 15-11-2023 09:08 ]

De plek voor de meest ongure shitconis. Helaas heb ik m'n bag WOZX verkocht. Ooit gekocht in de hoop met het milieu, grote naam. 1 grote rugpull. Dat zou als wijze les in m'n portefeuille moeten blijven staan.
Withdrawals zijn wel extreem veilig. Je hebt een email code nodig, sms en authentication app. En daarna nog aantonen dat je geen robot bent. In de tussentijd is 1 van die codes weer verlopen zodat je opnieuw kunt beginnen.
Wat een bende.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja, dat was een mooie plek voor troep!Coldcat schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:24:
Gate.io![]()
De plek voor de meest ongure shitconis. Helaas heb ik m'n bag WOZX verkocht. Ooit gekocht in de hoop met het milieu, grote naam. 1 grote rugpull. Dat zou als wijze les in m'n portefeuille moeten blijven staan.
Withdrawals zijn wel extreem veilig. Je hebt een email code nodig, sms en authentication app. En daarna nog aantonen dat je geen robot bent. In de tussentijd is 1 van die codes weer verlopen zodat je opnieuw kunt beginnen.
Wat een bende.
Gelukkig hebben we nog andere gure exchanges, hoop dat daar nog wel wat van in de lucht blijft want met de puur NL exchanges ga je het niet redden, die dino-alts interesseren me voor geen meter.
Zolang hoef je er toch niet over na te denken of iets een bus of een stoplicht isColdcat schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:24:
Gate.io![]()
Wat een bende.
Sommige sites gaan inderdaad wel heel ver in de interpretatie van multi in MFA...
loewie1984 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:08:
[...]
Daar is de glazen bol, ik zou wel monthly en yearly forecast willen zien, maar dat zal wel te veel luchtfietserij zijn. Anyways 10 juni '24 80K daar teken ik voor!
Edit: zit er dus gewoon in, op wekelijkse basis.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/DnAoy9YnSXvtJjYstM7pTQ83.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Don Guacamole schreef op woensdag 15 november 2023 @ 08:57:
[...]
Nee, mijn alts doen het nog veel te goed: KAS, ATOR (bijna) en PAAL nieuwe ATH...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OmSBE7CFL6eFhKTExhLmHIb8.jpg?f=user_large)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ben blij dat ik deze toen toch heb terug gekocht na jouw shillsDon Guacamole schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:54:
Poh Ator trekt m ff door, toch nog wel een nieuwe ATH vandaag en even door de 2 dollar geknald!
Samen met KAS echt van die typische doodbloedende alts:
:strip_exif()/f/image/UohDiuvbL6JinliRXNLwOar8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EOy7tgJN9QJW9K36NxN8UYGL.jpg?f=fotoalbum_large)
ZERO
[ Voor 45% gewijzigd door zwembroek op 15-11-2023 11:40 ]
ik realiseer me nu pas dat we nooit meer onder de $2k ETH komen

nothing stops this train
Tot aan ~$78 is het vrij baan omhoog.
[ Voor 32% gewijzigd door Mooody op 15-11-2023 12:46 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Als deze voorspelling net zo goed is als je ETH 2k gaat niet breken forecast gaan we een mooie runup tegemoetzwembroek schreef op woensdag 15 november 2023 @ 11:38:
We gaan deze week nog wel een niveautje lager denk ik. 33k/34k. Nog een paar ETH spot orders en ik ben klaar voor de bull. Als je kijkt naar de BTC.D dan lijkt een enorme boost naar boven aanstaande. De correcte van gister heeft de dominance laten dalen. Alts doen het veel te goed. Daarom denk ik nog een niveau lager voor BTC.
Dus iets in EXCEL iets geknutseld om de waarde van deze AI te testen.
Simpel scenario:
* we beginnen met 1000 $
* voorspelt btcgpt het komende uur een stijging, investeren we alles
* een daling? Blijven we in cash
* zijn we in positie en voorspelt ie een daling -> sell all
* we zijn dus steeds volledig in of uit positie.
* we investeren geen nieuwe cash.
* winst investeren we wel volledig
* we vergelijken ook met een HODL strategie
Nou, zowel de hourly als daily strategie is niet zo spectaculair. Ik gebruik de data zo ver als ik terug kan kijken in beide gevallen (resp. ca. 100 hr en 100 dagen terug). Maar misschien heeft iemand een beter idee.
/f/image/gu71fPydMrS2ynkboMN2l6jr.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3zGxgOxuQCkEyVsFV7pH2KS7.png?f=fotoalbum_large)
Mooi blijven zitten.:)Mooody schreef op woensdag 15 november 2023 @ 12:45:
Solana blijft ook maar gaan. Best opmerkelijk na het FTX-nieuws. Vanavond maar ff kijken of er winst genomen moet worden.
Dipje was lekker. Staat alweer mooi groen te zijn.Kol Nedra schreef op woensdag 15 november 2023 @ 12:38:
2k ETH!
ik realiseer me nu pas dat we nooit meer onder de $2k ETH komen
Als de winst te grappig wordt, ga ik winst nemen. Een flinke fullback is aanstaande als BTC ff hapert.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Maar hij kan nog wel een stukje tot 68.Mooody schreef op woensdag 15 november 2023 @ 12:48:
[...]
Als de winst te grappig wordt, ga ik winst nemen. Een flinke fullback is aanstaande als BTC ff hapert.
Wishfull thinking he.Darrell schreef op woensdag 15 november 2023 @ 12:46:
[...]
Als deze voorspelling net zo goed is als je ETH 2k gaat niet breken forecast gaan we een mooie runup tegemoet
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!