Maktub
Don’s cryptotips free x100 No DM!Don Guacamole schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 13:34:
Don kijkt maar weer eens naar zijn succesvolle shitcoin pf en vraagt zich af waarom hij geen 400K volgers heeft..
*volg
nog 155% stijgen en mijn eerste tp op ASTR zal gehit worden. (inleg +flinke winst haal ik eruit, de rest laat ik lopen)Don Guacamole schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:44:
$Astr weer door de $0,07. $0,10 soon.
yup go big or go home mentaliteit voor ASTR
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 11-11-2023 14:58 ]
nothing stops this train
Op een jaar zit ik op 116%+Khaelos schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 13:13:
zo mooi dit! ik open m'n ledger live weer eens sinds tijden en zie staan +38% bij BTC en +34% bij ETH:*)

Zero.
Volgens Michaël van de Poppe gaan we naar $112, dus ik verkoop tot dan toe heu le moal nix!Kol Nedra schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:57:
[...]
nog 155% stijgen en mijn eerste tp op ASTR zal gehit worden. (inleg +flinke winst haal ik eruit, de rest laat ik lopen)
Iets realistischer: ik blijf lekker staken tot we bij de $1 in de buurt komen. Dan ga ik eens nadenken over mijn levensdoelen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hoe groot is de kans dat de high van coins als ASTR en GLMR in deze fase al bereikt wordt? Heel klein toch? HODL!
Maar goed, makkelijk voor mij, mijn pf staat nog in de min dus 'profit' en de keuzes daaromheen zijn voor mij een onbekende sensatie
Als BTC een nieuwe ATH heeft neergezet en ASTR is $0,50 ~ $1 dan zou ik pas gaan twijfelen.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Ja hij valt weer helemaal in elkaar... Heb al mijn GAS getrade voor NEO toen de ratio steeg naar 0.55. Dacht een mega goede deal te hebben gedaan... Een dag later 2:1 ratio. Man ben er nog chagrijnig van. Had gewoon wat meer geduld moeten hebben pffMrMrq schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:06:
Ik begrijp dat we vandaag allemaal van het GAS af moeten?
Ik heb 2 jaar geleden mijn 200 neo ingerole voor dot..Holdem_NL schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 15:32:
[...]
Ja hij valt weer helemaal in elkaar... Heb al mijn GAS getrade voor NEO toen de ratio steeg naar 0.55. Dacht een mega goede deal te hebben gedaan... Een dag later 2:1 ratio. Man ben er nog chagrijnig van. Had gewoon wat meer geduld moeten hebben pff
Zero.
Even de charts erbij. En hoef nu dus nog maar 1 muntje in de gaten te houden want verkoop voor kleding enzo.
Anyways wen DOT 10x
UberLurker Departement #GG.
Iets langer holdem.Holdem_NL schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 15:32:
[...]
Ja hij valt weer helemaal in elkaar... Heb al mijn GAS getrade voor NEO toen de ratio steeg naar 0.55. Dacht een mega goede deal te hebben gedaan... Een dag later 2:1 ratio. Man ben er nog chagrijnig van. Had gewoon wat meer geduld moeten hebben pff
Het is weer een lekker pump en dump scamweekendje.
SOL/EUR 29.5M
BTC/EUR 27.1M
gekkenhuis!!
nothing stops this train
https://twitter.com/alifarhat79/status/1722982162658406572
(C) BOOTZ 2003-2006zwembroek schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 11:51:
Poll: Na de Bitcoin ETF goedkeuring gaan we...
• Moon
• Rekt
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Oud scriptje...
Maar als ik de stijgingen overal zie dan wil ik eerst toch echt een goeie retrace zien.
Zo slecht dat het nog steeds slecht is.Dacuuu schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 16:01:
Powell gaat he-le-maal los.
https://twitter.com/alifarhat79/status/1722982162658406572
Volgens held Michaël van de Poppe in 2022Skrunsies schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 15:40:
Zo vandaag even een rust dag. Even thuis aan de klus en omkutten.
Even de charts erbij. En hoef nu dus nog maar 1 muntje in de gaten te houden want verkoop voor kleding enzo.
Anyways wen DOT 10x
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ja achteraf was dat wel handig geweest. Had m'n NEO stack kunnen verdubbelen door een dagje te wachten. Maarja de ratio was nog nooit zo hoog de laatste 6 jaar. En dat hield ik bijna dagelijks bij dus ik dacht snel traden voordat ik te laat ben. Maar wel zo frustrerend allemaal. Heb NEO gekocht in 2017 toen hij op 150 Dollar stond dus je snapt dat ik best grumpy ben haha.Darrell schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 15:43:
[...]
Iets langer holdem.
Het is weer een lekker pump en dump scamweekendje.
Waar stake je astr?resusaapje schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 15:22:
[...]
Volgens Michaël van de Poppe gaan we naar $112, dus ik verkoop tot dan toe heu le moal nix!![]()
Iets realistischer: ik blijf lekker staken tot we bij de $1 in de buurt komen. Dan ga ik eens nadenken over mijn levensdoelen
Kan niet wachten tot het 2022 isresusaapje schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 16:06:
[...]
Volgens held Michaël van de Poppe in 2022

UberLurker Departement #GG.
Grappig om te zien dat, met uitzondering van BTC en ETH, alle zogenaamd beste munten de volgende bullrun weer zijn vergeten. Kijk voor de grap eens hoe de top 20 eruit zag in 2013 of zelfs 2017.Bartvandelaar schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 16:31:
Weet niet of deze al is gedeeld, maar ik kan mij hier prima in vinden.
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Het is maar net wat de maker van de afbeelding in de zak heeft.Stokstaart schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 16:35:
[...]
Grappig om te zien dat, met uitzondering van BTC en ETH, alle zogenaamd beste munten de volgende bullrun weer zijn vergeten. Kijk voor de grap eens hoe de top 20 eruit zag in 2013 of zelfs 2017.
Zero.
Ik vermoed een tas LinkPelox schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 16:38:
[...]
Het is maar net wat de maker van de afbeelding in de zak heeft.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ah Nice. Ik probeer m’n astar van kraken naar metamask te sturen maar krijg een foutmelding op het adres. Ik ga het eens even proberen
Trend lijkt te keren overigens, dus zal nu wel even opveren na het verliesMrMrq schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:06:
Ik begrijp dat we vandaag allemaal van het GAS af moeten?
Maktub
En welke kies je dan?Bartvandelaar schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 16:31:
[Afbeelding]
Alles toch? Zit er vast wel 1 tussen die moon gaat..
Ik zie Dione niet bij Elite staan dus FUDDon Guacamole schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 17:20:
[...]
Alles toch? Zit er vast wel 1 tussen die moon gaat..
goeie plaat idd. Ik zie wel wat pareltjes!Bartvandelaar schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 16:31:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/00ibTHWEOBofEZ9VSvuHfDJh.jpg?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 17:42:
[...]
goeie plaat idd. Ik zie wel wat pareltjes!
[Afbeelding]

Nice! Die gratis $TIA die ik nog had gaat ook hard. Maar naar Kraken gezet die gaan eruit.zwembroek schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 17:49:
Mijn kratje is inmiddels 800% gestegen niet normaal...Bijna 1 ETH winst in paar dagen. Ding gaat maar door en door. Wen sell?
[Afbeelding]
Ik druk ook het liefst op sell maar ik heb een shitload van die dingen spotgoedkoop voor de crypto.com listing toevallig gekocht. Zal je zien dat ik de nieuwe Shiba verkoop...:) Hun Discord loopt ineens vol met kinderen die hun spaargeld erin flikkeren en voor 24 of 48 maanden in locked staking zetten tegen een apy van 30% en 40%. Arme stakkers zien hun geld stijgen en daarna terug naar 0 zakken tegen die tijd. Goede les...DJ-Promo schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 17:51:
[...]
Nice! Die gratis $TIA die ik nog had gaat ook hard. Maar naar Kraken gezet die gaan eruit.
[ Voor 24% gewijzigd door zwembroek op 11-11-2023 17:58 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Goed gedaan jonge. Ouwe Hagenees. Lekker je eigen weg gevolgd.dhrhagenees.cro schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:05:
[...]
Beste Knakworst![]()
het was geen vraag of, maar wanneer die raket ging
Check de chart nu pas! Heerlijk. Ik verkoop pas half 2025. Go big or go home. Vorige week de eerste 10.000 Astar als staking rewards behaald.Kol Nedra schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:57:
[...]
nog 155% stijgen en mijn eerste tp op ASTR zal gehit worden. (inleg +flinke winst haal ik eruit, de rest laat ik lopen)
Heb jij wat vertrouwen in die Chronos chain meme troep?dhrhagenees.cro schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:15:
[Afbeelding]
De Cronos chain gaat moonen!
Heerlijk om te zien na al dat rood...🚀🚀
@Nogne
Moet wel zeggen dat dit qua TA een hele makkelijke grafiek is. Je ziet rechtsboven nog ruimte. Lekker organisch.zwembroek schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 17:49:
Mijn kratje is inmiddels 800% gestegen niet normaal...Bijna 1 ETH winst in paar dagen. Ding gaat maar door en door. Wen sell?
[Afbeelding]
Heeft hij dat werkelijk waar gezegd? Dan is het nog een grotere idioot dan ik al dacht. Als je heel realistisch kijkt dan is 0,50 mogelijk. Misschien 1 dollar als het meezit. Krijgen we de bull der bulls en wordt het een top 25 coin misschien tussen de 2 en 3. Alles daarboven is onhaalbaar.resusaapje schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 15:22:
[...]
Volgens Michaël van de Poppe gaan we naar $112, dus ik verkoop tot dan toe heu le moal nix!![]()
Volgens mij mooned alles, niet alleen Cronos?dhrhagenees.cro schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:15:
[Afbeelding]
De Cronos chain gaat moonen!
Heerlijk om te zien na al dat rood...🚀🚀
@Nogne
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
x8 morgen weer op zero...Don Guacamole schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 15:38:
@zwembroek hoe is het met je $CorgiAi? Doet ff een x7 deze week.
Tijd voor een nieuwe zwembroek?
[Afbeelding]
nothing stops this train
Verwijderd
Ja we kunnen idd wel concluderen dat alles moon gaat. Ik heb dus een pluk RVN gekocht ergens rond eind vorig jaar geloof ik?Taro schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 18:15:
[...]
Volgens mij mooned alles, niet alleen Cronos?
RVN is één van de meest nutteloze PoW munten, maar het logo is een raaf, helemaal gaaf. Het is mijn indicatie muntje, als die echt begint te pumpen dan weet ik dat ik een mooi deel van de PF kan verkopen en een jaar tot anderhalf jaar later weer eens moet gaan shoppen.
Verder zie ik weer eens allemaal munten die ik helemaal niet ken, nu moet je daar natuurlijk wat van vinden.
Bij voorbaat heb ik PAAL als persoonlijke faforiet uitgezocht als mooie 2024 bullrun poepmunt. Niet dat ik ze heb ofzo, maar een munt die PAAL heeft als ticker is weer prachtig voer voor de memes.
Logo met hersenen en verlooptinten, vol op de AI hype, ik keur hem helemaal goed.
Of er wordt weer flink overdreven, dat kan natuurlijk ook.
Edit: t.o.v. de afgelopen anderhalve week uiteraard.
[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 11-11-2023 18:35 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Snap niet helemaal wat er nou precies te juinen valt met -88% vanaf de ATH en een weggerotte usecase?
Damn. Heb wat zelfrespect jongens.
Ok, check.. het ligt dus niet aan mijVerwijderd schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 18:36:
Ik denk die CRO staat op een eurie ofzo maar dat hele CRO is maar 11 dollarcent?![]()
Snap niet helemaal wat er nou precies te juinen valt met -88% vanaf de ATH en een weggerotte usecase?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Wel cute om nog FOMO in het wild te zien.
Mijn ziel is gelukkig al zo compleet weggerot dat ik wat crypto betreft helemaal geen FOMO meer ervaar.
Ik wordt niet eens meer gelukkig van deze stijging, al heb ik er qua groene nummertjes wel weer een dakkapel bij... Lekker boeiend allemaal.
Ik wacht gewoon geduldig tot de hel op aarde losbreekt.
Ik wou het niet zeggen maar dit iddVerwijderd schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 18:36:
Ik denk die CRO staat op een eurie ofzo maar dat hele CRO is maar 11 dollarcent?![]()
Lekker bezig @Mooody .
JUST IN: 🇺🇸 Moody's downgrades US credit outlook from stable to negative.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 10 november 2023
[ Voor 34% gewijzigd door zwembroek op 11-11-2023 18:49 ]
Haha QE gaat snel beginnen, kan gewoon niet anders! Dit laat USA niet lang toe, die printer moet aan.zwembroek schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 18:43:
Ethereum heeft er nog niet echt zin in. Trouwens krijgen we met blackfriday nog korting op Bitcoin?
Lekker bezig @Mooody .
[Twitter]
We are just getting started 🚀
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zelfrespect? Wacht maar tot de Bull daar is. Dan zit elke Tweaker in het memecoin topic te kwijlen. Inclusief onze admin.Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 18:36:
Zelfrespect, haha
mijn gak CRO is ~$0.05-0.06 dus jaVerwijderd schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 18:36:
(als we de andere vergeten natuurlijk, toen was mijn gak $0.45 ofzo
maar die had ik verkocht op $0.19

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 11-11-2023 19:06 ]
nothing stops this train
Wat?resusaapje schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:00:
[...]
Zelfrespect? Wacht maar tot de Bull daar is. Dan zit elke Tweaker in het memecoin topic te kwijlen. Inclusief onze admin.
Zelfrespect, haha
:fill(white):strip_exif()/f/image/jnfE1x9Sa1DJCUo8IKxczttl.png?f=user_large)
Ondertussen is CAKE weer dalende vanaf >100%, neem nu wel steeds 80% winst rond de top en laat 20% doorlopen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/TlQIwr8XErGJhK39fIulrmuj.png?f=user_large)
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 11-11-2023 19:10 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Kennen jullie onze admin wel?? Die heeft meer alts dan onze A87 ooit gehad heeft..resusaapje schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:00:
[...]
Zelfrespect? Wacht maar tot de Bull daar is. Dan zit elke Tweaker in het memecoin topic te kwijlen. Inclusief onze admin.
Zelfrespect, haha

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZIi8VJRPI87SR8Q3FSih4CHC.jpg?f=user_large)
Zero.
Zo af en toe schrijf ik mee, dus ja, als het er staat zal het zo zijn geweestzwembroek schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 18:15:
[...]
Heeft hij dat werkelijk waar gezegd? Dan is het nog een grotere idioot dan ik al dacht. Als je heel realistisch kijkt dan is 0,50 mogelijk. Misschien 1 dollar als het meezit. Krijgen we de bull der bulls en wordt het een top 25 coin misschien tussen de 2 en 3. Alles daarboven is onhaalbaar.
$0,50 lijkt me wat depressief? Introductie was $0,16, ATH vlak na de introductie was al $0,30, fake-out deze februari $0,10 dus ik vermoed dat we makkelijk naar $0,50 kunnen. Dan zitten er nog een ekte partij achter die op zoek is naar use cases, dus 2025 moet $1 wel haalbaar zijn. Of dat lukt... tjaaaaaaa...
Ik denk wel om mijn inzet te gaan verdubbelen, mits hij weer naar $0,05 duikelt. Maar weet niet of ik dat dan ook zo lang wil hodlen
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 18:41:
[...]
Wel cute om nog FOMO in het wild te zien.
Mijn ziel is gelukkig al zo compleet weggerot dat ik wat crypto betreft helemaal geen FOMO meer ervaar.
Ik wordt niet eens meer gelukkig van deze stijging, al heb ik er qua groene nummertjes wel weer een dakkapel bij... Lekker boeiend allemaal.
Ik wacht gewoon geduldig tot de hel op aarde losbreekt.
:strip_exif()/f/image/cC43THZA8E1GxvAhmEr9FgVp.jpg?f=fotoalbum_large)
Het pump en dump hype treintje kan niet alle coins tegelijk bezoeken, 1 voor 1 tot die van jou ook aan de beurt zijn.St@m schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 18:34:
Ik zie weer dikke dikke gains voorbij komen en ik ben weer de sukkel met mn ASTR, APT, FET, CELR en ATOM.. denk ik dan, want tja.. ik heb ook wel 10~15% profit.. maar als ik dit zo allemaal lees voel ik me de sukkel
Nee, punt is dus dat de rest ook 'maar' 10-15-20% winst heeftDarrell schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:45:
[...]
Het pump en dump hype treintje kan niet alle coins tegelijk bezoeken, 1 voor 1 tot die van jou ook aan de beurt zijn.
Om het extra leuk te maken; Je kan nog van bags wisselen en de sukkel worden die groene palen najaagt. De man die z'n muntjes nét voordat ze aan de beurt waren voor hun pump, van de hand had gedaanSt@m schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 18:34:
Ik zie weer dikke dikke gains voorbij komen en ik ben weer de sukkel met mn ASTR, APT, FET, CELR en ATOM.. denk ik dan, want tja.. ik heb ook wel 10~15% profit.. maar als ik dit zo allemaal lees voel ik me de sukkel
't Blijft soms fomo en gladiolen werk. Hopelijk kom je snel aan de beurt of doe je een meesterlijke zet.
- Edit -
Mijn combi van BTC LINK ADA ICP en IOST heeft 22,4% gepakt de afgelopen 7 dagen. Het is, wat het is.
[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 11-11-2023 19:51 ]
Heb je ook die website nodig om je Wallet (Polkadot.js) te kunnen zien?
Treintje moet dus nog langskomen.St@m schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:46:
[...]
Nee, punt is dus dat de rest ook 'maar' 10-15-20% winst heeft
Of. Heb je het over die krochtenmunten met een 40k mcap die 800% doen?
[ Voor 14% gewijzigd door Darrell op 11-11-2023 19:50 ]
Dit is niet mijn eerste runChris.nl schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:47:
[...]
Om het extra leuk te maken; Je kan nog van bags wisselen en de sukkel worden die groene palen najaagt. De man die z'n muntjes nét voordat ze aan de beurt waren voor hun pump, van de hand had gedaan![]()
't Blijft soms fomo en gladiolen werk. Hopelijk kom je snel aan de beurt of doe je een meesterlijke zet.
Ah jij hebt ook ICP. Gedeelde smart is halve smartChris.nl schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:47:
[...]
Om het extra leuk te maken; Je kan nog van bags wisselen en de sukkel worden die groene palen najaagt. De man die z'n muntjes nét voordat ze aan de beurt waren voor hun pump, van de hand had gedaan![]()
- Edit -
Mijn combi van BTC LINK ADA ICP en IOST heeft 22,4% gepakt de afgelopen 7 dagen. Het is, wat het is.

Mijn tas op volgorde van grootte: ETH, BTC (flipt eth bijna), BIFI, LINK, CELR, ICP
[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 11-11-2023 20:02 ]
O, 'k had ICP opgeraapt hoor, niet duur gekocht, die staat hier boven waterDarrell schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:58:
[...]
Ah jij hebt ook ICP. Gedeelde smart is halve smart
Mijn tas op volgorde van grootte: ETH, BTC (flipt eth bijna), BIFI, LINK, CELR, ICP
Dan zit er aardig wat in, netjeszwembroek schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 18:10:
[...]
Check de chart nu pas! Heerlijk. Ik verkoop pas half 2025. Go big or go home. Vorige week de eerste 10.000 Astar als staking rewards behaald.

Ik heb net uitgevonden dat je de polkadot.js wallet moet koppelen via dat portal.
Ik ga nu mijn Astar staken

Ik las net dat je het kan unstaken maar dat duurt 10 dagen voordat het vrijkomtJPS schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 20:30:
Ik stake eigenlijk nooit. Heb ASTR ook al een tijdje op Kraken maar wil ze via MetaMask ook direct op het Astar netwerk staken. Hoe lang zetten jullie ze vast? Of kun je altijd unstaken wanneer je wil?
Toevallig, of iemand anders, een idee hoe ik m’n Coins die op kraken staan in de staking krijg? Ik heb in MetaMask astar toegevoegd maar als ik naar mijn MetaMask adres wil sturen krijg ik een foutmelding dat het adres niet klopt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4lr1AGAjMMwy3znMQmNTQF7D.jpg?f=user_large)
… en ineens is ‘ie outdated. Wat zijn we snel van sub 20k naar 37k verhuisd!!
Voorlopig zal ik het met deze nieuwe tweedehands babe doen:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/me23K07svYDzcASdEj4lqpmo.jpg?f=user_large)
Maktub
Ok ik dacht de bodem iets eerder te pakken te hebbenChris.nl schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 20:23:
[...]
O, 'k had ICP opgeraapt hoor, niet duur gekocht, die staat hier boven water
Niet via Metamask gaan, maar via polkatdot.js. daar een adres maken en van Kraken naar dat adres sturen.jasperz89 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 20:45:
[...]
Toevallig, of iemand anders, een idee hoe ik m’n Coins die op kraken staan in de staking krijg? Ik heb in MetaMask astar toegevoegd maar als ik naar mijn MetaMask adres wil sturen krijg ik een foutmelding dat het adres niet klopt.
Metamask is niet astar native, de native coin leeft op het polkadot netwerk.
Het token op metamask is het token in de Etherium Virtual Machine (EVM).
Er zal best wel meme troep tussen zitten maar sommige projecten zijn de moeite waard om je in te lezen.zwembroek schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 18:11:
[...]
Heb jij wat vertrouwen in die Chronos chain meme troep?
Mooi toch 👍Taro schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 18:15:
[...]
Volgens mij mooned alles, niet alleen Cronos?
Tuurlijk, maar gelukkig niet CRO specifiek
Nee hoor, polkadot-the-website toont je alle munten die op dotsama draaien.elektriekert schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:47:
[...]
Heb je ook die website nodig om je Wallet (Polkadot.js) te kunnen zien?
Maar als je met astr aan de slag wil, dan moet je wel hier zijn.
Het zou daarnaast ook heel veel wallets, websites (Coinmarketcap, Coingecko, etc.), exchanges, hardware (miners, videokaarten) en nog heel veel andere zaken overbodig maken. Maar al die nieuwe coins (AI, bridges, smart contracts, NFT's, etc.) creëren ook hype voor de crypto scene en misschien is dat ook wel nodig om nieuwe ATH's neer te zetten voor Bitcoin. Al kan het er ook voor zorgen dat er juist geen nieuwe ATH's worden neergezet omdat er veel meer geld naar shitcoins vloeit.WillemdeZijger schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 21:46:
Wat zou ´t toch makkelijk en mooi zijn als er slechts één coin was. Iedereen rijk. Geen gezeur over welke de beste is. (Ja ik weet, bitcoin maxis gonna bitcoin maxi) En het zou ook nog eens een hoop uitstoot/vervuiling besparen.
Ik ben niet echt op de hoogte merk ik, heb ook wat dot maar ben niet bekend met dotsama, maar ik heb via de Portal van Astar gestaked nu en kan mijn wallet in zien.resusaapje schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 21:52:
[...]
Nee hoor, polkadot-the-website toont je alle munten die op dotsama draaien.
Maar als je met astr aan de slag wil, dan moet je wel hier zijn.
Ik meende dat Metamask ook andere netwerken ondersteunt en er een polkadot.js plugin is? Op de Astar site zag ik ook de optie om Metamask te koppelen. Beter niet doen dus?Overgeef Dave schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 20:58:
[...]
Niet via Metamask gaan, maar via polkatdot.js. daar een adres maken en van Kraken naar dat adres sturen.
Metamask is niet astar native, de native coin leeft op het polkadot netwerk.
Het token op metamask is het token in de Etherium Virtual Machine (EVM).
Metamask ondersteunt volgens mij alleen ERC-20 coins zoals ETH, BNB via BSC, OP en een aantal anderen, maar niet native DOT. Mogelijk wel via een extra plugin inderdaad.JPS schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 22:37:
[...]
Ik meende dat Metamask ook andere netwerken ondersteunt en er een polkadot.js plugin is? Op de Astar site zag ik ook de optie om Metamask te koppelen. Beter niet doen dus?
Bij mijn weten zijn die apart. Je hebt een Metamask plugin en een polkadot.JS plugin.JPS schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 22:37:
[...]
Ik meende dat Metamask ook andere netwerken ondersteunt en er een polkadot.js plugin is? Op de Astar site zag ik ook de optie om Metamask te koppelen. Beter niet doen dus?
In ieder geval heb ik mijn astr van Kraken naar de polkadot.JS wallet sturen.
Check deze hier
Hoe ASTAR EVM naar ASTAR native
Ik had mijn native astr naar de evm op Metamask gebridged.
[ Voor 12% gewijzigd door Overgeef Dave op 11-11-2023 22:55 ]
Dankjewel, ff uitgezocht en inderdaad heb ik een polkadot wallet/ .js plugin nodig.Overgeef Dave schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 22:49:
[...]
Bij mijn weten zijn die apart. Je hebt een Metamask plugin en een polkadot.JS plugin.
In ieder geval heb ik mijn astr van Kraken naar de polkadot.JS wallet sturen.
Check deze hier
Hoe ASTAR EVM naar ASTAR native
Ik had mijn native astr naar de evm op Metamask gebridged.
Kan ik een alert op mijn telefoon krijgen van dit soort meldingen?Taro schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 23:13:
Mocht je heavy in alts zitten, mogelijk even voorzichtig zijn de komende dagen: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Alleen een nieuwe ath zie ik nooit meer gebeuren. Misschien 50 cent ofzo bij een btc van 120k.dhrhagenees.cro schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:05:
[...]
Beste Knakworst![]()
het was geen vraag of, maar wanneer die raket ging
Benieuwd hoe iemand die de naam van de altcoin waar die mee is getrouwd in zijn nickname heeft staan hierop reageert, ik vermoed bullish.knakworst schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 23:47:
[...]
Alleen een nieuwe ath zie ik nooit meer gebeuren. Misschien 50 cent ofzo bij een btc van 120k.
Ik ben er al even uit en heb vroeger met oa “the graph” mooie winsten gemaakt. Zijn dit coins die opnieuw serieus kunnen stijgen of kijk ik best naar andere?
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!