[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.196 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-09 21:05

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 19:50:
[...]

Oprecht antwoord: Geen idee of het een goed punt is, neem vooral tussendoor winst, want morgen kan alles weer verdampt zijn! Maar, als dit het begin van de bullrun is (Lees: Vervolg, want die is al 1 jaar geleden gestart in november 2022), dan is 65 USD waarschijnlijk nog heel weinig en dan kan dit nog maanden of wel 1+ jaar doorgaan.

Een paar jaar geleden was 1,20 USD voor ADA een mooie piek, een paar jaar later was dat >3 USD, stel dat die deze run naar 9 USD gaat en ETH naar 10k, dan is er nog >5-20x te gaan.

In de vorige BTC run ben ik rond 32k al helemaal uitgestapt en onderweg naar de 69k weer meerdere malen in- en uitgestapt. Nu ga ik denk ik toch wat langer afwachten en minder snel helemaal verkopen. Winst nemen doe ik tussendoor regelmatig en dan koop ik in de dips weer bij, maar in een bullrun is ineens 100% uitstappen vaak een kwestie van later weer hoger instappen. Als het gaat, dan gaat het hard.
En dit is idd precies het lastige nu.. voor mij persoonlijk geldt dat ik de laatste twee bullruns altijd te laat op het feestje was. Ik kwam bij wijze van spreken aan rond 1.00 uur terwijl het feestje om 2.00 uur was afgelopen.. Nu heb ik het idee dat ik net de koffie geserveerd krijg. Dat voelt super, maar maakt me toch huiverig om bijvoorbeeld nu nog weer alts in te slaan. Dat pakte de laatste twee keer nogal rampzalig uit zeg maar. Nu ben ik er op tijd bij, of niet natuurlijk...

Gelukkig blij dat ik de laatste maanden wat, zo blijkt in ieder geval nu, mooie zakjes heb gekocht. Soms moet je ook maar gewoon tevreden zijn denk ik

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickelodeon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 19:19
NeoflexNL schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 20:31:
[...]

En dit is idd precies het lastige nu.. voor mij persoonlijk geldt dat ik de laatste twee bullruns altijd te laat op het feestje was. Ik kwam bij wijze van spreken aan rond 1.00 uur terwijl het feestje om 2.00 uur was afgelopen.. Nu heb ik het idee dat ik net de koffie geserveerd krijg. Dat voelt super, maar maakt me toch huiverig om bijvoorbeeld nu nog weer alts in te slaan. Dat pakte de laatste twee keer nogal rampzalig uit zeg maar. Nu ben ik er op tijd bij, of niet natuurlijk...

Gelukkig blij dat ik de laatste maanden wat, zo blijkt in ieder geval nu, mooie zakjes heb gekocht. Soms moet je ook maar gewoon tevreden zijn denk ik
Herkenbaar... zit met pre-FOMO :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wauskoek
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21-09 08:36
NeoflexNL schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 20:31:
[...]

Dit klinkt wel als de formule voor een spectaculaire crypto seizoen. Heel veel mensen zullen precies het zelfde denken dat ze de grote klim naar de piek niet willen missen. FOMO all the way.

Spannende tijden. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Dit is voor mij wel het punt waarop ik geen aanvullend spaargeld meer ga investeren, maar het doe met wat ik erin heb zitten. Een maandelijkse DCA blijf ik uitvoeren net als bij aandelen, maar bijv. nu 1 ETH bijkopen met spaargeld doe ik niet. Achteraf mogelijk wel slim, maar Bitcoin doet nu al moeilijk, dus vermoed dat het maar zo een hele trage en lange run kan worden (=prima!), of ineens inzakt.

Heb vandaag al +-25% gedaan op de ByBit pf, maar neem richting de pieken wel iedere keer winst om een herhaling van gisteren te voorkomen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

CRO is gisteren verkocht voor ETH. Uiteraard stijgt CRO vandaag als een maloot 8)7

Hier gaan we het mee doen de komende tijd:

62% ETH
28% SOL
10% NEXO

Doel van SOL is om meer ETH te krijgen. Ik denk dat SOL rond de 0.03 ETH weer terug gaat in ETH.
Mooody schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:01:
Voor wie het iets interesseert....mijn PF ziet er op het moment zo uit:

62% ETH
25% SOL
11% NEXO
3% CRO (omdat kaart)

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 10-11-2023 20:43 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:01
Dikke PLU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 16:41
Je kan ook overdrijven….

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Daacuso schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:00:
[...]

Je kan ook overdrijven….
Ja, 7,79% in 1 dag, pffff, je zou er maar blij van worden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauskoek
Zou menig belegger jaloers op zijn. :) Behalve als je recent aandelen gekocht had van Adyen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:06

YES

Moderator General Chat
wauskoek schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:05:
Zou menig belegger jaloers op zijn. :) Behalve als je recent aandelen gekocht had van Adyen.
Stonks vergelijken met Crypto is als Radler 2.0 vergelijken met Absint. Het kan maar je gaat er gegarandeerd hoofdpijn van krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wauskoek
YES schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:08:
[...]

Stonks vergelijken met Crypto is als Radler 2.0 vergelijken met Absint. Het kan maar je gaat er gegarandeerd hoofdpijn van krijgen.
Scheelt dat ik dat krijg van alle twee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
wauskoek schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:09:
[...]

Scheelt dat ik dat krijg van alle twee ;)
Ik weet het van beiden niet eens bedenk ik me nu :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:23

Coldcat

HODL

Om alles in perspectief te plaatsen.

Mijn naam is Henk en ik arriveerde net als Neoflex vrij laat op het feestje. Ik had ruzie gehad met Ingrid. Net voordat de ATH doorbroken werd had ik een Binance account aangemaakt. Door het lezen hier voornamelijk in ETH en BTC geinvesteerd. Toch ook wel wat winst gemaakt met shitcoins. Helemaal toen die BNB door het dak ging. Dit was november 2020. De dikke gains vlogen je om de oren.

Als we naar de cyclus in tijd kijken zitten we een jaar voor dat moment dat ik toen instapte. Misschien is het deze keer anders. Als de bull vertrokken is, dan is dit nog maar speelgeld waar we mee spelen. Al die coins die hard gingen in de bull hadden een enorme piek in de maanden na het doorbreken van de BTC ATH. Daarvoor was het allemaal gerommel in de marge. (een x5 is niets op sommige grafieken van toen).

Hoe ik het als Henk +1 halve market ervaring zie. We zitten nu in de marge te rommelen voor als we de volgende keer met BTC weer parabolisch gaan. Ik was stinkjaloers op de mensen die de coins goedkoop hadden ingekocht. Ik zou me dan echt niet druk maken om een paar centen meer of minder. Dit is de tijd om gedisciplineerd je ledger vol te pompen.

Er zullen weer nieuwe Henks komen, die zien de koersen van vandaag niet. Toch zullen die nog instappen in de coins die jij nu duur vindt.

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 10-11-2023 21:25 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:44

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Waarom zou ik op een melkkrat gaan staan juinen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:32:
[...]

Waarom zou ik op een melkkrat gaan staan juinen?
Kun je meteen de melkflessen vullen?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:33:
[...]

Kun je meteen de melkflessen vullen?
Eigenlijk nog helemaal geen gek idee!

Leuk dat je hier weer een beetje rondhangt trouwens, hoe gaat het er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:59

Vis

Coldcat schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:23:

Mijn naam is Henk en ik arriveerde net als Neoflex vrij laat op het feestje. Ik had ruzie gehad met Ingrid. Net voordat de ATH doorbroken werd had ik een Binance account aangemaakt. Door het lezen hier voornamelijk in ETH en BTC geinvesteerd. Toch ook wel wat winst gemaakt met shitcoins. Helemaal toen die BNB door het dak ging. Dit was november 2020. De dikke gains vlogen je om de oren.

Als we naar de cyclus in tijd kijken zitten we een jaar voor dat moment dat ik toen instapte. Misschien is het deze keer anders. Als de bull vertrokken is, dan is dit nog maar speelgeld waar we mee spelen. Al die coins die hard gingen in de bull hadden een enorme piek in de maanden na het doorbreken van de BTC ATH. Daarvoor was het allemaal gerommel in de marge. (een x5 is niets op sommige grafieken van toen).

Hoe ik het als Henk +1 halve market ervaring zie. We zitten nu in de marge te rommelen voor als we de volgende keer met BTC weer parabolisch gaan. Ik was stinkjaloers op de mensen die de coins goedkoop hadden ingekocht. Ik zou me dan echt niet druk maken om een paar centen meer of minder. Dit is de tijd om gedisciplineerd je ledger vol te pompen.

Er zullen weer nieuwe Henks komen, die zien de koersen van vandaag niet. Toch zullen die nog instappen in de coins die jij nu duur vindt.
Mooi verhaal, vertel er ook ff bij welke coins we dan op de Ledger moeten vol pompen.
Of was het alleen BTC en ETH? 😜

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Vis schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:37:
[...]

Mooi verhaal, vertel er ook ff bij welke coins we dan op de Ledger moeten vol pompen.
Alle shit gaat vanzelf omhoog in de bull, net zoals nu.

Sommige meer dan anderen. Je weet het toch niet. Eerst gaat de een, de dag erna de ander.

Niet teveel verschillende troep erop gooien, anders ben je het overzicht kwijt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:37:
[...]

Eigenlijk nog helemaal geen gek idee!

Leuk dat je hier weer een beetje rondhangt trouwens, hoe gaat het er mee?
Ben thuis nutteloos als bull, omdat mijn vrouw geen kinderen meer wil. Dan maar hier.

Verder prima, dank :) Druk bezig met huisje bouwen enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Vis schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:37:
[...]

Inlezen op enkele shitcoins die voorbij komen. Kijken wat je interessant lijkt; lekker random, niet per se op één eigenschap. Kan use case zijn, maar ook een goed gesmeerde marketing/hype machine. Koop er wat van. Doe er niets mee, wacht tot x10 in BTC waarde en pak BTC winst.
Of zie het crashen en burnen en wordt lid van het bag holders gilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Coldcat schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:39:
[...]

Alle shit gaat vanzelf omhoog in de bull, net zoals nu.

Sommige meer dan anderen. Je weet het toch niet. Eerst gaat de een, de dag erna de ander.

Zeker waar.. probleem is alleen, je kan dat vooral NU nog niet zeker weten. Als de bull over een jaar op de helft zit, pas dan ga je nieuwe coins zien die worden gelanceerd, daar zijn imo de echte klappers te halen.
Ik vind het nu namelijk nog te vroeg om te zeggen dat je blind op de AI tokens etc kan gokken, want wie weet zijn er over een dik jaar weer nieuwere.

Ach, misschien moet ik het gewoon maar bij een paar ouwe bekenden laten. De gains wat minder, maar wel veiliger.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Prachtig om te zien hoe CryptoFace met wat market buys een aantal shitcoins pumped waar mensen mogelijk heel blij mee zijn ivm het raken van hun sell orders:

Met 615k in je wallet kan je leuke dingen doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 10-11-2023 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Coldcat schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:39:
Dikke bullrun-tip inderdaad.
1 of 2 "mooncoins" is voldoende. Liefst een hype coins ergens in de top-20 en niet teveel switchen.
Het liefst projecten waar flink wat users zitten, behalve Cardano.

Oja, dikke tip: verkopen op de top :+

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 10-11-2023 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:42:
[...]

Ben thuis nutteloos als bull, omdat mijn vrouw geen kinderen meer wil. Dan maar hier.

Verder prima, dank :) Druk bezig met huisje bouwen enzo.
Bij mij is nummer 2 ook net afgeleverd en daarbij houden wij het ook. Overigens kon ik daarvoor ook prima hier mijn gejuin kwijt hoor. Alleen filmpjes ervan moet je niet posten, iets met ban en zo.

Oh ja, die keet heb je (deels) met je crypto gains weten te financieren toch? Gaaf hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:46:
[...]

Dikke bullrun-tip inderdaad.
1 of 2 "mooncoins" is voldoende. Liefst een hype coins ergens in de top-20 en niet teveel switchen.
Het liefst projecten waar flink wat users zitten, behalve Cardano.

Oja, dikke tip: verkopen op de top :+
Nog altijd voel ik de liefde voor ANKR <3

Maar ik moet het zelfs met een stok niet meer willen aanraken denk ik, gaat waarschijnlijk alleen maar teleurstelling opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Coldcat schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:23:

Proost Henk! Dat het maar een mooi feestje mag worden :)

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:11

Darrell

Fiat moonboy

Ik weet het niet. Had verwacht wel wat euforie te voelen als er tekenen van de start van een bull waren. Maar ik krijg best wel een vieze nasmaak van die pumps bij FTX, SOL, LUNA en LUNC.

Tot zover het zelfreinigende vermogen en geef mij de bearmarket maar terug tot die poep naar 0 het graf in gebrand is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:49:
[...]

Bij mij is nummer 2 ook net afgeleverd en daarbij houden wij het ook. Overigens kon ik daarvoor ook prima hier mijn gejuin kwijt hoor. Alleen filmpjes ervan moet je niet posten, iets met ban en zo.

Oh ja, die keet heb je (deels) met je crypto gains weten te financieren toch? Gaaf hoor :)
2 kids is meer dan genoeg voor de hele belevenis. Hopelijk kunnen ze elkaar een beetje uitstaan, dat scheelt wel.

De grond is 100% crypto. De bouw van de keet wilden we uit verkoop huidige woning financieren.
De bouwkosten deden een moonshotje, dus ben nu bezig om de rest-PF klaar te stomen voor verkoop medio 2024 :Y)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Darrell schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:54:
Ik weet het niet. Had verwacht wel wat euforie te voelen als er tekenen van de start een bull waren. Maar ik krijg best wel een vieze nasmaak van die pumps bij FTX, SOL, LUNA en LUNC.

Tot zover het zelfreinigende vermogen en geef mij de bearmarket maar terug tot die poep naar 0 het graf in gebrand is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/50FMMoy0zVglDeUrYV1GSXTZAYM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lfldwENUJOfmvrkZtzxSgWbM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Wordt tijd dat Astar eens flink door die 7 cent heen beukt :P

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:50:
[...]

Nog altijd voel ik de liefde voor ANKR <3

Maar ik moet het zelfs met een stok niet meer willen aanraken denk ik, gaat waarschijnlijk alleen maar teleurstelling opleveren.
Mijn strategie v3.0 is om dat kleine grut compleet te negeren. Portfolio is een stukje kleiner nu, dus moet het risico enigzins beperken. Gewoon simpel denken. De meute wordt langzaam wakker en zal eerst groene dildo's najagen die overal beschikbaar zijn. Ik dacht 1,5 week geleden dat ik op de SOL-trein moest springen. Stond toen op $38. Heeft nog wel wat stoom over als BTC geen dip krijgt. Zou nu niet meer instappen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Mooody schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:06:
[...]

Mijn strategie v3.0 is om dat kleine grut compleet te negeren. Portfolio is een stukje kleiner nu, dus moet het risico enigzins beperken. Gewoon simpel denken. De meute wordt langzaam wakker en zal eerst groene dildo's najagen die overal beschikbaar zijn. Ik dacht 1,5 week geleden dat ik op de SOL-trein moest springen. Stond toen op $38. Heeft nog wel wat stoom over als BTC geen dip krijgt. Zou nu niet meer instappen denk ik.
Dat is ondertussen ook mijn ervaring. Wat dat betreft gewoon blijven zitten waar je zit. Zelf naast Astar nog een sloot Litecoins gekocht. Die doen nu nog weinig, maar komen vroeg of laat gewoon aan de beurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:14
Taro schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:45:
Prachtig om te zien hoe CryptoFace met wat market buys een aantal shitcoins pumped waar mensen mogelijk heel blij mee zijn ivm het raken van hun sell orders:
[YouTube: LIVE - $4,000,000 Million Dollar Trading Bitcoin - LIVE]

Met 615k in je wallet kan je leuke dingen doen.
Ja idd. Maar eigenlijk wel ernstig. Ik deed dat met 2 anderen in 2016/ 17 ook geregeld. Ben er niet trots op. Dan kocht je op je eigen sell muren in met elkaar tot na 2 a 3 dagen de henk en ingrids die shitcoin kochten en de zooi de lucht in schoot. En dan bij een x10 a x15 de hele pleuris bende sellen op die figuren. Soms had je maar 10k$ tot 20k nodig om de boel aan te jagen.
Ook keer gehad dat transacties te langzaam gingen....huurde je voor 0,5btc 48h extra hashrate van een minepool op die specifieke shitcoin :P
Wat we in die tijd ook deden was shit rond pompen en zo via arbitrage aardig veel binnen harken. Keer een week nonstop zitten doen....

[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 10-11-2023 22:16 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Daacuso schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:08:
[...]

Dat is ondertussen ook mijn ervaring. Wat dat betreft gewoon blijven zitten waar je zit. Zelf naast Astar nog een sloot Litecoins gekocht. Die doen nu nog weinig, maar komen vroeg of laat gewoon aan de beurt.
Litecoin is een beetje de Doge voor crypto-opa's, totaal nutteloze coin. Heb 'm ook lang in de pf gehad. Mooi, maar ook opvallend dat die tot nu toe elke cycle weer opleeft. Ik zou er zelf niet meer instappen. BTC als moedermunt is veiliger als basis en er zijn legio coins met een aantrekkelijker verhaal die een hoger rendement kunnen behalen.

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 10-11-2023 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Mooody schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:13:
[...]

Litecoin is een beetje de Doge voor crypto-opa's, totaal nutteloze coin. Heb 'm ook lang in de pf gehad. Mooi, maar ook opvallend dat die tot nu toe elke cycle weer opleeft. Ik zou er zelf niet meer instappen. BTC als moedermunt is veiliger als basis en er zijn legio coins met een aantrekkelijker verhaal die een hoger rendement kunnen behalen.
Ja, zal je net zien. Klap ik hem er uit gaat ie sky high :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Daacuso schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:18:
[...]

Ja, zal je net zien. Klap ik hem er uit gaat ie sky high :z
Boeit totaal niet als je 'm eruit klapt voor iets dat nog beter gaat natuurlijk.
En er zal in de top-20 best veel te vinden zijn die beter gaan dan LTC in de bullrun. Zo is dat in de vorige bullrun ook gebleken.

Niet verliefd worden op je coins, dat was mijn grootste fout in 2018 :F

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 10-11-2023 22:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Doet CDC weer aan renderende cashback kaartjes ofzo? Begint er eentje lekker uit de as te herrijzen zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:28
Wat een bullish momentum die asnblijft zeg :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 02:08
NeoflexNL schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:27:
Doet CDC weer aan renderende cashback kaartjes ofzo? Begint er eentje lekker uit de as te herrijzen zeg..
Die Hagenees is weer aan het kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Knip, verkeerd gezien.

Edit: Let's go, 3 tientjes erin!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-wdPEuuLemca3ey69eUHSCxItsw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N9luxsBiWK2YCXOOadOGFymf.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door Taro op 11-11-2023 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

NeoflexNL schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:27:
Had net gisteren alles verkocht.

Of er is nieuws aanstaande....of dit is een elastiek-runnetje, omdat de coin extreem is gedaald t.o.v. BTC. Traders gokken vaak op coins met een goed verhaal die ver onder water staan.

Zo ook FTX en Terra op het moment. Al is het verhaal van deze coins net wat minder :+

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 10-11-2023 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Mooody schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:33:
[...]

Had net gisteren alles verkocht.

Of er is nieuws aanstaande....of dit is een elastiek-runnetje, omdat de coin extreem is gedaald t.o.v. BTC. Traders gokken vaak op coins met een goed verhaal die ver onder water staan.
Ze hebben natuurlijk wel de beste domeinnaam in handen en nog altijd flinke exposure door die absurde marketingmachine. Kan zomaar weer wat tractie krijgen idd.

Ik weet niet of ze een beetje doorontwikkeld hebben, maar die exchange was echt compleet ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:25
Alsje met cdc kaartje de cashback had bewaard is het nu wel een lekker rendement erop, zeker beter dan bij Hi en Plutus.

plutus blijf ik door hodlen +cb vergaren, binnenkort Renegade kaartje erbij :)

CRO gaat wel jecko nu zeg!

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 10-11-2023 22:41 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

NeoflexNL schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:37:
[...]

Ze hebben natuurlijk wel de beste domeinnaam in handen en nog altijd flinke exposure door die absurde marketingmachine. Kan zomaar weer wat tractie krijgen idd.

Ik weet niet of ze een beetje doorontwikkeld hebben, maar die exchange was echt compleet ruk.
Ik heb de kaart jaren gehad, maar de rewards werden steeds minder. De €35k-kaart geeft je 2% effectieve gains, dat is echt te weinig om tractie te krijgen imo. De tijd van crypto-kaarten lijkt een beetje voorbij en dat is prima. Verder heeft Crypto.com zeker niet de beste exchange. Ze liften nu een beetje op hun grote userbase en ze wachten wellicht het moment af om iets nieuws te introduceren.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 10-11-2023 22:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
Taro schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 20:37:
ik maar bijv. nu 1 ETH bijkopen met spaargeld doe ik niet.
Nee welke gek zou dat nu nog doen?

Rent snel weg.....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zwembroek schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:47:
[...]

Nee welke gek zou dat nu nog doen?

Rent snel weg.....
;)

Een paar jaar geleden nog met mijn vinger boven de buy knop gehangen voor 100 stuks ETH a 70 USD per stuk, had ik ze maar mooi gekocht en op de Ledger geparkeerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
Begreep dat crypto.com nieuwe records aan het zetten is als Exchange qua trading volume. Helpt ook mee in het pompen van CRO

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 18:26
Bullish.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XFxys3yvW5nUqRw8yxrMUaYWi78=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1vtiuFeAW1yuGlbgtoQIAeZ7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Blik1984 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:52:
Begreep dat crypto.com nieuwe records aan het zetten is als Exchange qua trading volume. Helpt ook mee in het pompen van CRO
die exchange ik snap het niet, lekker duur namelijk :)
of er is iets veranderd.... maar blijft een ruk exchange

overigens een handige offramp exchange om je winsten te verzilveren, je stuurt je winst ernaar toe en zet het op je debet kaartje

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 10-11-2023 22:55 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BNB heeft nog geen double digits gedaan, ik schaal toch maar wat op. Je kunt wel zien dat de Nederlanders niet meer op Binance zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZlrHxIkF5-9JQRiCoVo-sKGL0K0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hLYlj5CHRhzkZdH6IDJBZ809.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sdqVBxqpPtoHNZ15Jfz4873Mnl0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HMzgajr7xfP7HyFQ7fdTaqIp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ln_H6_g9fF7vIhuK6_Lmd8abmTU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GnrGdcdGEgqtKbbRUYMYK5bH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/92Dn9Nd72DE33EEL1I06OeM6zzk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CDFwC2ipEp7f6CZvNamivbY6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

YES! Mijn hele portfolio staat eindelijk in het groen!

Na een jaar DCA, HODL, trading is het zover!

*O*

* resusaapje pinkt vreugdetraantje weg.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Taro schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 23:11:
BNB heeft nog geen double digits gedaan, ik schaal toch maar wat op. Je kunt wel zien dat de Nederlanders niet meer op Binance zitten.
Wel opvallend dat die zo achter blijft inderdaad. Maar kan me niet voorstellen dat dit enkel met Nederland te maken heeft. Of hebben ze ook nog andere landen in de ban gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Daacuso schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 23:18:
[...]

Wel opvallend dat die zo achter blijft inderdaad. Maar kan me niet voorstellen dat dit enkel met Nederland te maken heeft. Of hebben ze ook nog andere landen in de ban gedaan?
Sorry, was de /s vergeten toe te voegen ;) Nederland zal niet dusdanig veel invloed hebben dat BNB daardoor nog geen run heeft gedaan, maar die staat wel relatief stil tov veel andere coins. In de vorige run ging BNB ook pas toen DOGE los was gegaan, dus mogelijk hebben we nog even, maar ik heb inmiddels wat ingeslagen.

Voor de volledigheid: Ik wil graag dat BTC een dikke run maakt, maar ik ga er niet op wachten door alleen in BTC te zitten, het is zonde om alle mooie altgains links te laten liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JEELXmrz5RiISYfq4mv70imFoN4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l1G4By9jbwD1LenJ9ulEd9Is.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wC99K8fzjmh8i6-0lIbQhsVH56M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UcccFjg7i6nWXFBLR3zCYMUZ.jpg?f=fotoalbum_large

Luna? Sol? Aardig stukje nostalgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:28
Taro schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 23:21:
[...]

Sorry, was de /s vergeten toe te voegen ;) Nederland zal niet dusdanig veel invloed hebben dat BNB daardoor nog geen run heeft gedaan, maar die staat wel relatief stil tov veel andere coins. In de vorige run ging BNB ook pas toen DOGE los was gegaan, dus mogelijk hebben we nog even, maar ik heb inmiddels wat ingeslagen.

Voor de volledigheid: Ik wil graag dat BTC een dikke run maakt, maar ik ga er niet op wachten door alleen in BTC te zitten, het is zonde om alle mooie altgains links te laten liggen.
Ook wat BNB bijgekocht, als Belg kan ik er in de tussentijd ook 10+% op trekken in de vault, allemaal prima.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooie tijden idd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:53:
[...]

die exchange ik snap het niet, lekker duur namelijk :)
of er is iets veranderd.... maar blijft een ruk exchange

overigens een handige offramp exchange om je winsten te verzilveren, je stuurt je winst ernaar toe en zet het op je debet kaartje
Toen ik laatst keek bleken ze 1 van de goekdoopste te zijn. Iets met omgooien van de strategie. Imago blijft hangen.

De orderboeken zijn soms wel erg dun waardoor je het gevoel hebt genaaid te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
SOL bijna 65 USD ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AYZV_8AcT1ZxR2oJ1qrY1pDcKXg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0TJDDDN3AK5oc7zPir3AyRN0.png?f=user_large in een uurtje.

[ Voor 84% gewijzigd door Taro op 10-11-2023 23:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

Mooody schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:13:
[...]

Dat Litecoin technisch gezien totaal nutteloos is ben ik niet met je eens.
Om een heel goed voorbeeld te nemen is de huidige fee voor een Bitcoin transactie weer flink aan het oplopen, 10 dollar voor een tx is echt niet de bedoeling voor wat een sound money zou moeten zijn.
Dan komt het Litecoin netwerk heel erg van pas, nog geen cent aan fees en het netwerk is gewoon net zo betrouwbaar als die van BTC, en zelfs sneller.

Als je puur fundamenteel ernaar kijkt heeft het zeker wel bestaansrecht, en daarom zal die imo iedere cycle ook zn ATH verbreken.
In onze westerse samenleving is betaling met crypto (nog) niet van toepassing, maar in steeds meer landen gaat dit wel een rol spelen, en zolang het Lightning netwerk zo omslachtig werkt gaan er andere chains meeliften met deze boom, of het zelfs beter doen in de toekomst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iAsGdMYkUn24g11gPbcfJ2gQH_Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gaXSw081Y6yPVx7yqY3TsjNf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Vis op 11-11-2023 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauskoek
Toch vanaf moeten blijven... :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
LTC is ook PoW, ook nog een groot voordeel
LTC heeft ook halvings, hashrate LTC staat ook op zijn ATH

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wauskoek schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 23:59:
[...]

winst is winst ;)
en ja ik baal ook natuurlijk

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
[...]

Idd, gewoon staken tot medio 2025 en lachend elke maand meer sol opstrijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Zo werkt een bullrun... Er komt ooit een -25% correctie op een dag, die moet je zien te dodgen, tot die tijd stop losses omhoog schuiven. Maar niet te dicht bij de huidige koers, want dan word je iedere ochtend wakker met fiat terwijl je SL op het laagste punt in de dip is geraakt. Ik denk dat je pas de 3e of 4e bullrun maximaal kunt benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauskoek
Kol Nedra schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 00:00:
[...]

winst is winst ;)
en ja ik baal ook natuurlijk
Bij 56 er weer in gesprongen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Taro schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 00:01:
[...]

Zo werkt een bullrun... Er komt ooit een -25% correctie op een dag, die moet je zien te dodgen, tot die tijd stop losses omhoog schuiven. Maar niet te dicht bij de huidige koers, want dan word je iedere ochtend wakker met fiat terwijl je SL op het laagste punt in de dip is geraakt. Ik denk dat je pas de 3e of 4e bullrun maximaal kunt benutten.
trade je dan voornamelijk op fiat? niet met BTC pairing?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 00:03:
[...]

trade je dan voornamelijk op fiat? niet met BTC pairing?
Ik heb BTC, ETH en USDT op ByBit staan. Daarmee heb ik lopen:

BTC x8 leverage met BTC als collateral
ETH x8 leverage met ETH als collateral

En dan een stapel altcoins zoals BNB, LINK, DOT, SOL, DOGE, ADA, INJ, CAKE met USDT als collateral.

Huidige BONK (via USDT) positie (uurtje geleden? ingenomen):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/98MR6g2kuw_3KshGm5I92qqzbAs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qM2AP5vFa87k1Lqais3V6vzq.png?f=fotoalbum_large

SOL (via USDT), 15 minuten geleden 75% opgeschaald:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ms9V0nAfNZU1QsOlwPVZ8LRggA0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zWa0KAbnXqpAP9lp0LCLQ33L.png?f=user_large

Verder staan LINK, INJ, ADA ook dik in de plus. BNB begint nu richting de 6% te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Kol Nedra schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 23:59:
LTC is ook PoW, ook nog een groot voordeel
LTC heeft ook halvings, hashrate LTC staat ook op zijn ATH
Pow heeft niet echt zijn klimaatbewust profiel als voordeel met zich mee .. ik zeg je, dat gaat ooit nog parten spelen.
Het moet sustainable, liefst zo efficiënt mogelijk.
Tot die tijd is het alleen speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01:42
De 7343 Cro die ik vast heb gezet voor de €3500 Jade is nog niet groen, maar man wat gaat dit hard met de cashback stack!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
Hmm toch geen correctie... Ik heb het gevoel dat ik met die alts steeds te laat ben om in te stappen. Ik was ervan overtuigd dat het een BTC only run ging worden en dat alt season pas later aan de beurt is. Maar keer op keer maakt BTC grote sprongen en dan volgt na een paar dagen de rest al. Terwijl het pré 2020 toch wel anders was dacht ik me te herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Vis schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 00:15:
[...]

Pow heeft niet echt zijn klimaatbewust profiel als voordeel met zich mee .. ik zeg je, dat gaat ooit nog parten spelen.
Het moet sustainable, liefst zo efficiënt mogelijk.
Tot die tijd is het alleen speculatie.
op veel plekken is energie gratis en er blijft nog steeds vraag naar, waarom zou zowel BTC en LTC op ATH staan mbt hashreet?

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 14:06
(jarig!)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dCcujZKuFpzURCK8mUG_Lv0dxq8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HQPzJxBdtwnKy9dG8ZElQOht.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pN1EYjn_lMy6b8PSMfDmKt3SZ3s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YqOp8zrFh8wajcwVoWVG1Wtv.png?f=user_large

Voelt goed :) :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:26

knakworst

Get more sats!

CRO moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• norua
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:21
Bonk is niet hetzelfde als 0KN toch?

hoe dan ook goed resultaat :P
Taro schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 00:12:
[...]

Huidige 0KN (via USDT) positie (uurtje geleden? ingenomen):
[Afbeelding]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
norua schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 01:54:

[...]
Ik snap deze ook niet helemaal maar ik geloof @Taro en anders ligt het aan de IPA oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:17
Ik heb een aantal pagina’s gemist maar open mijn app vanmorgen en zie ineens dat FTX toch moon is gegaan hoe dan? 8)7

#crypto altijd vol verrasingen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nee idd, het logo lijkt er ook niet op :)

[...]
Ja he? Toen nog wel...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OOvOU-gV6gWrT_CB7glCXPtSDdk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Yo0hdtxtnNvk1FFIfsWnMOc6.png?f=user_large

Maar dat hebben de anderen gelukkig gisteravond meer dan prima goedgemaakt en daar heb ik wél winst genomen, dus we gaan vandaag weer gewoon verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alpina schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 05:36:
[...]

Ik snap deze ook niet helemaal maar ik geloof @Taro en anders ligt het aan de IPA oOo
In dit geval verkeerd gezien, dus niet zomaar geloven. En dit is geen IPA seizoen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Bedankt!

Voor iedereen die in SOL instapt! Hoe ik het zie? Volgens mij was dit een shitmunt die niet decentraal was. Zo kunnen de dikke grijpers FTX redden voor een schijntje.

Zo zie ik ooit nog wat terug van al die SOL gains :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Taro schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 08:31:
[...]

In dit geval verkeerd gezien, dus niet zomaar geloven. En dit is geen IPA seizoen. ;)
Een fijnproever, ik heb gisteren een paar whisky infused’tjes op maar om dan nog wat met crypto te doen is meestal geen strak plan.

Door die gigantische ETH shills van @Mooody heb ik nu in ieder geval iets minder shitcoins en iets meer eth…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Laatst online: 21:03

[...]
Volgens mij was Bonk de eerste memecoin die op SOL is gemaakt, wellicht vandaar de pump.
Ook gehad trouwens, maar daarna omgezet in PEPE. Die ging daarna snoeihard, om na de listing op binance weer te crashen.

Ik raak geen memecoins meer aan.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:38
Na een nacht slapen , hoofdpijn van 2 tripels en 3 Stouts (12%) ook maar de keuze gemaakt. Al mijn shitcoins (op ADA na :) die bagg is te groot plus ik denk toch echt dat die wel de 3 a 6 usd tikt in 2025/26) gedumpt. Alles extra in BTC en ETH en ADA gestoken. Gewoon bij elke dip (als die nog komen) DCA en verder gewoon wachten op de dag van glorie. Ik ga mezelf tijd besparen door dagelijk alles af te struinen voor wat mooners. Die tijd ga ik steken in het drinken van nog meer tripels en stouts. MVG Rene.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ah, een kenner van de fijnere televisie.
Al jaren mijn kreet voor crypto: "iek ben ekiek nie versloafd, iek eb et gewoen noewdig".

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ammehoela
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-09 09:51
Mooody schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:41:
[...]

Ik heb de kaart jaren gehad, maar de rewards werden steeds minder. De €35k-kaart geeft je 2% effectieve gains, dat is echt te weinig om tractie te krijgen imo. De tijd van crypto-kaarten lijkt een beetje voorbij en dat is prima. Verder heeft Crypto.com zeker niet de beste exchange. Ze liften nu een beetje op hun grote userbase en ze wachten wellicht het moment af om iets nieuws te introduceren.
Ik heb m'n CRO een paar maanden geleden uit staking gehaald om de boel wat sneller te kunnen verkopen als de tijd rijp is. Zoveel levert die staking niet meer en op en ik heb nog altijd spijt dat ik niet heb gecasht toen ze bijna een euro per stuk waren. Ondertussen wel braaf de kaart blijven gebruiken, dus moedig voorwaarts.
Trouwens goed om jou weer terug te zien, Mooody. Ik had altijd veel waardering voor je bijdragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:57
Taro schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 19:50:
[...]

Oprecht antwoord: Geen idee of het een goed punt is, neem vooral tussendoor winst, want morgen kan alles weer verdampt zijn! Maar, als dit het begin van de bullrun is (Lees: Vervolg, want die is al 1 jaar geleden gestart in november 2022), dan is 65 USD waarschijnlijk nog heel weinig en dan kan dit nog maanden of wel 1+ jaar doorgaan.

Een paar jaar geleden was 1,20 USD voor ADA een mooie piek, een paar jaar later was dat >3 USD, stel dat die deze run naar 9 USD gaat en ETH naar 10k, dan is er nog >5-20x te gaan..
MOONBOI confirmed!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Poll: Na de Bitcoin ETF goedkeuring gaan we...
Moon
Rekt
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406094&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:16
Naar aanleiding van de recente SOL prijsactie (en het regenachtige weer) ga ik me vandaag maar eens verdiepen wat er on-chain allemaal te beleven valt op het Solana netwerk. Tijdens de vorige bull hebben we gezien als een netwerk token (ETH, FTM, AVAX etc) het goed doet, er dan ook mooie kansen liggen on-chain.

Wellicht dat ik later vandaag met een update kom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

zwembroek schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 11:51:
Poll: Na de Bitcoin ETF goedkeuring gaan we...
Moon
Rekt
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Bij Satoshi Radio van deze week ging het daar ook over, ik verwacht zelf dat het nieuws wat naar buiten gebracht wordt ansich voor een sell the news event gaat zorgen, en later dezelfde dag alsnog weer opveert en verder gaat waar ie mee bezig was.

We zullen zien 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:42
Vis schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 12:36:
[...]

Bij Satoshi Radio van deze week ging het daar ook over, ik verwacht zelf dat het nieuws wat naar buiten gebracht wordt ansich voor een sell the news event gaat zorgen, en later dezelfde dag alsnog weer opveert en verder gaat waar ie mee bezig was.

We zullen zien 😃
Vind het een lastige. Normaal gesproken zijn die nieuws events interessant ergens over een lange tijd of eigenlijk nooit. Kan me nog nieuws berichten herinneren over samenwerkingen met BMW en een of andere shitcoin waarvan ik de naam alweer ben vergeten.

Als dit nieuws naar buiten komen dan neem ik aan dat de ETF binnen enkele dagen/weken beschikbaar is op de beurs?

Ik heb gevote voor moon. Verwacht een kleine moon, dan weer terugval en vervolgens een echte moon.

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 11-11-2023 12:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Vis schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 12:36:
[...]

We zullen zien 😃
Ik ga ook op een sell the news anticiperen met de fiat die nog langs de zijlijn staan. Wat ik er nu in heb zitten laat ik staan. Een grote correctie zou wel logisch zijn. Historisch krijgen we een flinke correctie voor de halving. Het zou best kunnen dat een groot deel van de ETF voorlopig is ingeprijsd. Big money die nu al een tijd Bitcoin bezit kan winst nemen en goedkoper terug kopen. En big money wat eerst op de goedkeuring wacht kan dan ook goedkoper instappen. Die stropdassen kunnen wellicht een correctie initiëren met elkaar. Dat was de vorige bull ook met die rode warme naald die door niets te stoppen was. Ik zat toen achter het scherm en heb me verbaasd hoe makkelijk deze rode candle als een warm mes door de boter sneed. Wellicht komt er daarna snel een bounce. Het zou mij ook niet verbazen dan we eerst een tijd horizontaal of zelfs rustig verder dalen tot een paar maanden na de halving. In juni/juli 2024 de eerste rate cut en dan een jaar up. Uiteraard allemaal speculaasie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Effe tjekke... Ja, dit is de slowchat, dus dan kan deze onzin wel:
Meer rendement én bijdragen aan een betere wereld?
Bekijk de 1-jaars ING Groenbank N.V. 2,6% obligatie

:+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:14
zwembroek schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 12:51:
[...]

Ik ga ook op een sell the news anticiperen met de fiat die nog langs de zijlijn staan. Wat ik er nu in heb zitten laat ik staan. Een grote correctie zou wel logisch zijn. Historisch krijgen we een flinke correctie voor de halving. Het zou best kunnen dat een groot deel van de ETF voorlopig is ingeprijsd. Big money die nu al een tijd Bitcoin bezit kan winst nemen en goedkoper terug kopen. En big money wat eerst op de goedkeuring wacht kan dan ook goedkoper instappen. Die stropdassen kunnen wellicht een correctie initiëren met elkaar. Dat was de vorige bull ook met die rode warme naald die door niets te stoppen was. Ik zat toen achter het scherm en heb me verbaasd hoe makkelijk deze rode candle als een warm mes door de boter sneed. Wellicht komt er daarna snel een bounce. Het zou mij ook niet verbazen dan we eerst een tijd horizontaal of zelfs rustig verder dalen tot een paar maanden na de halving. In juni/juli 2024 de eerste rate cut en dan een jaar up. Uiteraard allemaal speculaasie.
have fun. Ik verwacht een paal van 20 tot 30%. voor de duidelijkheid, omhoog natuurlijk

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 12:29
zo mooi dit! ik open m'n ledger live weer eens sinds tijden en zie staan +38% bij BTC en +34% bij ETH:*)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:38
Bitcoin steeds meer veilige haven bij onrust zoals oorlogen Gaza en Oekraïne'

Bitcoin stijgt weer hard de laatste tijd. Belangrijkste aanjager van de koers is het geloof dat er een groot bitcoinbeleggingsfonds aan zit te komen. Volgens cryptotrader Michaël van de Poppe wordt crypto steeds meer een veilige haven bij wereldwijde onrust.
https://www.telegraaf.nl/...oorlogen-gaza-en-oekraine

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Laatst online: 21:03
Waarom krijgt die kerel toch zoveel aandacht? Alsof hij het weet. Als ik naar zijn voorspellingen kijk zie ik alleen maar falende posts. Volstrekte onzin. Hij zal vast goed kunnen traden op de aandelen markt maar crypto lijkt nergens naar.

Don kijkt maar weer eens naar zijn succesvolle shitcoin pf en vraagt zich af waarom hij geen 400K volgers heeft..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Beste Knakworst :)

het was geen vraag of, maar wanneer die raket ging
Pagina: 1 ... 15 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!