En dit is idd precies het lastige nu.. voor mij persoonlijk geldt dat ik de laatste twee bullruns altijd te laat op het feestje was. Ik kwam bij wijze van spreken aan rond 1.00 uur terwijl het feestje om 2.00 uur was afgelopen.. Nu heb ik het idee dat ik net de koffie geserveerd krijg. Dat voelt super, maar maakt me toch huiverig om bijvoorbeeld nu nog weer alts in te slaan. Dat pakte de laatste twee keer nogal rampzalig uit zeg maar. Nu ben ik er op tijd bij, of niet natuurlijk...Taro schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 19:50:
[...]
Oprecht antwoord: Geen idee of het een goed punt is, neem vooral tussendoor winst, want morgen kan alles weer verdampt zijn! Maar, als dit het begin van de bullrun is (Lees: Vervolg, want die is al 1 jaar geleden gestart in november 2022), dan is 65 USD waarschijnlijk nog heel weinig en dan kan dit nog maanden of wel 1+ jaar doorgaan.
Een paar jaar geleden was 1,20 USD voor ADA een mooie piek, een paar jaar later was dat >3 USD, stel dat die deze run naar 9 USD gaat en ETH naar 10k, dan is er nog >5-20x te gaan.
In de vorige BTC run ben ik rond 32k al helemaal uitgestapt en onderweg naar de 69k weer meerdere malen in- en uitgestapt. Nu ga ik denk ik toch wat langer afwachten en minder snel helemaal verkopen. Winst nemen doe ik tussendoor regelmatig en dan koop ik in de dips weer bij, maar in een bullrun is ineens 100% uitstappen vaak een kwestie van later weer hoger instappen. Als het gaat, dan gaat het hard.
Gelukkig blij dat ik de laatste maanden wat, zo blijkt in ieder geval nu, mooie zakjes heb gekocht. Soms moet je ook maar gewoon tevreden zijn denk ik
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”