“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Kol Nedra schreef op donderdag 9 november 2023 @ 17:08:
when correctie? ik wil inschalen ~20k
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P8IfaAtjJNxBfjyS3zJVcvS4.jpg?f=user_large)
Deze man blijft short en strong gaan , bel hem maares. Als ie nog te vinden is.
[ Voor 5% gewijzigd door Gipsy King op 09-11-2023 17:11 ]
Bron?Gipsy King schreef op donderdag 9 november 2023 @ 17:10:
[...]
Deze man blijft short en strong gaan , bel hem maares. Als ie nog te vinden is.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Bitcoin - A weapon of mass disruption
https://www.telegraaf.nl/...k-hamas-aan-z-n-miljoenen
Crypto's, cash en schimmige rekeningen
Z'n laatste bericht op telegram van 4 november, hij geeft niet aan dat hij een short zit maar ging wel uit van een correctie net zoals de meeste berichten in dit topic vorige week.
/f/image/aodfIY7OJGAK9eTp9pGzPQIR.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 17% gewijzigd door Nopheros op 09-11-2023 17:18 ]
Een dump die wordt ingeluid met de uitbraak van ETH. Historisch gezien zou nu juist het altseason moeten beginnen. Iets zegt me dat dit al gestart is met al drie drek die je nu ziet.UniMatrix schreef op donderdag 9 november 2023 @ 17:01:
Dump lijkt begonnen maar dat heb ik afgelopen weken al 10x gedacht.
Bij een sell the news van de ETF, is er ook wel kans dat alle inflow richting ETH gaat. Sinds de drop net, zie je nu in ieder geval alles BTC outperformen wat in ETH ecosysteem zit. OP, ARB RPL, LDO. Just my 2 cents. Ik druk nog even 2 kratjes in LDO en ETH
Hij is bewust van X af dus ?Nopheros schreef op donderdag 9 november 2023 @ 17:16:
[...]
Z'n laatste bericht op telegram van 4 november, hij geeft niet aan dat hij een short zit maar ging wel uit van een correctie net zoals de meeste berichten in dit topic vorige week.
[Afbeelding]
Wat bedoel je?Gipsy King schreef op donderdag 9 november 2023 @ 17:21:
[Afbeelding]
Bedankt voor u geduld vandaag , en tot morgen. Ziet er super uit zo dat lijntje.
Zippppppppp
Lekkere witte lijn bedoelde ik. ik snuif hem zo naar binnen.
Ik volg hem verder niet maar de laatste keer dat ik checkte wel ja.
een dump? We zitten op de prijs van vanochtend.blabla1986 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 17:18:
[...]
Een dump die wordt ingeluid met de uitbraak van ETH. Historisch gezien zou nu juist het altseason moeten beginnen. Iets zegt me dat dit al gestart is met al drie drek die je nu ziet.
Bij een sell the news van de ETF, is er ook wel kans dat alle inflow richting ETH gaat. Sinds de drop net, zie je nu in ieder geval alles BTC outperformen wat in ETH ecosysteem zit. OP, ARB RPL, LDO. Just my 2 cents. Ik druk nog even 2 kratjes in LDO en ETH
komt de v shaped recovery in 1..2..
[ Voor 46% gewijzigd door keanu_ op 09-11-2023 17:46 ]
Die komt altijd na de golden fib zone retrace 😆keanu_ schreef op donderdag 9 november 2023 @ 17:45:
Gezonde correctie!
komt de v shaped recovery in 1..2..
Gipsy King schreef op donderdag 9 november 2023 @ 17:25:
[...]
Lekkere witte lijn bedoelde ik. ik snuif hem zo naar binnen.

Masstje schreef op donderdag 9 november 2023 @ 17:52:
Deze ging toxh wat luider dan aggr trade.
was net echt m’n stoploss strakker aan het zetten, wat n timing
[Afbeelding]

Kunnen we iig weer rustig accumuleren toch?MrMrq schreef op donderdag 9 november 2023 @ 18:06:
Het was een mooie bull run.
Tot over twee jaar!!
Dan al?MrMrq schreef op donderdag 9 november 2023 @ 18:06:
Het was een mooie bull run.
Tot over twee jaar!!
Zero.
-4%, maken wij daar tegenwoordig druk om? Of heb ik wat gemist? Ik vind het maar knap dat Taro en anderen op korte tfs kunnen traden, ik blijf vooralsnog vermoedelijk rustig zitten.PHPResource schreef op donderdag 9 november 2023 @ 17:14:
LOL check XLM
Check even de hourly. Er ging in luttele minuten ruim 10 procent vanaf, best noemenswaardigexelletor schreef op donderdag 9 november 2023 @ 18:08:
[...]
-4%, maken wij daar tegenwoordig druk om? Of heb ik wat gemist? Ik vind het maar knap dat Taro en anderen op korte tfs kunnen traden, ik blijf vooralsnog vermoedelijk rustig zitten.
Prachtig als @Mooody zo enthousiast wordt...
Had 't vanmiddag nog gebruikt om wat funds naar bitvavo te sturen. Mooi kut als er ineens een hap van 10% uit is jaPHPResource schreef op donderdag 9 november 2023 @ 18:40:
[...]
Check even de hourly. Er ging in luttele minuten ruim 10 procent vanaf, best noemenswaardig
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Oeff dat is iets waar je altijd bang voor bent tijdens zo'n transactieNeoflexNL schreef op donderdag 9 november 2023 @ 19:27:
[...]
Had 't vanmiddag nog gebruikt om wat funds naar bitvavo te sturen. Mooi kut als er ineens een hap van 10% uit is ja
#holdNeoflexNL schreef op donderdag 9 november 2023 @ 19:27:
[...]
Had 't vanmiddag nog gebruikt om wat funds naar bitvavo te sturen. Mooi kut als er ineens een hap van 10% uit is ja
Ik gebruik alleen usdt. Geen risico op scherpe dalingen, super snel en super cheap over bijvoorbeeld Tron, Polygon of zoals ik vandaag heb gegaan Solana. Kosten 1 dollarNeoflexNL schreef op donderdag 9 november 2023 @ 19:27:
[...]
Ja, dat had idd ook mijn sterke voorkeur gehad. Ging om Kucoin in dit geval, om wat cashback PLU'tjes te verzilveren. Daar kon ik geen tether over trc20 versturen. Alleen over erc20, voor slechts 20 dollarzwembroek schreef op donderdag 9 november 2023 @ 19:56:
[...]
Ik gebruik alleen usdt. Geen risico op scherpe dalingen, super snel en super cheap over bijvoorbeeld Tron, Polygon of zoals ik vandaag heb gegaan Solana. Kosten 1 dollar
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dit is precies de reden waarom ik geen fan ben van Bitvavo.zwembroek schreef op donderdag 9 november 2023 @ 19:56:
[...]
Ik gebruik alleen usdt. Geen risico op scherpe dalingen, super snel en super cheap over bijvoorbeeld Tron, Polygon of zoals ik vandaag heb gegaan Solana. Kosten 1 dollar
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fQgb3lwlrfMVNmJE1gSYiSHb.gif?f=user_large)
Haha, die blijft prachtigYES schreef op donderdag 9 november 2023 @ 20:30:
Ik t.o.v. mijn voorgenomen leveraged long positie:
[Afbeelding]

Lijkt ook wel alsof ie met een volle loodaccu het water in plonst
Ja geniaal hè. Toen ik de compilatie (waar dit uit komt) van deze gast voor het eerst zag heb ik echt liggen janken van het lachen. Best of topic maar goed, hopelijk wordt het toegestaan.NeoflexNL schreef op donderdag 9 november 2023 @ 20:32:
[...]
Haha, die blijft prachtig![]()
Lijkt ook wel alsof ie met een volle loodaccu het water in plonst
Veel kijkplezier:
Voor de zekerheid gerapporteerdYES schreef op donderdag 9 november 2023 @ 20:36:
[...]
Ja geniaal hè. Toen ik de compilatie (waar dit uit komt) van deze gast voor het eerst zag heb ik echt liggen janken van het lachen. Best of topic maar goed, hopelijk wordt het toegestaan.
Veel kijkplezier:
[YouTube: Bill Dance Bloopers Volume 1]
[YouTube: Bill Dance Bloopers Volume 2]
Zo heb ik al 2 jaar destijds 500 ekkies waard in XLM die staan te wachten tot ze weer 500 waard zijn. Soon...NeoflexNL schreef op donderdag 9 november 2023 @ 19:27:
[...]
vertikte het om ze met verlies te verkopen, death or the gladiols
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Hoe kan ik de btc het beste overzetten naar kucoin?
/f/image/9kdVSKokBP0iWnDYZonpdr6v.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 50% gewijzigd door cooLopke op 09-11-2023 21:33 ]
[ Voor 87% gewijzigd door hansdegit op 09-11-2023 21:40 ]
Een wallet bij blockchain.com is niet echt DeFi, maar dat maakt voor je vraag verder niet uit.ajaxalex schreef op donderdag 9 november 2023 @ 21:26:
Heeft iemand een goeie tip voor mij. Ik heb op een DeFi wallet bij blockchain.com btc staan. Ik wil dit graag naar kucoin hebben maar de fees van btc naar btc zijn onwijs hoog.
Hoe kan ik de btc het beste overzetten naar kucoin?
Bitcoin versturen naar Kucoin zal via de Bitcoin blockchain moeten. Tenminste, ik ga er niet vanuit dat je tussen deze partijen via het Lightning Network kan sturen. Dus dan ben je inderdaad afhankelijk van de fees. Het zal iets van €10 kosten momenteel. Daar is niks aan te doen
YouTube: 21📈Charts: Wildest Returns🌪️& Most Hated Assets 😡
Voor wie het iets interesseert....mijn PF ziet er op het moment zo uit:
62% ETH
25% SOL
11% NEXO
3% CRO (omdat kaart)
Plan is om binnenkort CRO in te ruilen voor ETH. De kaart die ik al ruim 3 jaar gebruik is inmiddels ingehaald door o.a. Nexo, Plutus e.d.
SOL gebruik ik de komende tijd om meer ETH te vergaren. Gaat ook weer terug in ETH op een gegeven moment.
[ Voor 48% gewijzigd door Mooody op 09-11-2023 22:10 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik heb ook wel vertrouwen in Sol. Maar deze is net even wat te hard gegaan. Retest van 34 zou mooi zijn voor een positie.Mooody schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:01:
Deze joetoepert lult vrij zinnig over crypto. Wellicht interessant om te volgen.
Voor wie het iets interesseert....mijn PF ziet er op het moment zo uit:
62% ETH
25% SOL
11% NEXO
3% CRO (omdat kaart)
Jazeker eindeloze slides met getallen, inhoudelijk maar ook wel redelijk veel hopium. De hoeveelheid content is wel veel, en hij valt vaak in herhaling. Maar zeker een kanaal om mee te nemen.Mooody schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:01:
Deze joetoepert lult vrij zinnig over crypto. Wellicht interessant om te volgen.
SOL is flink gehyped door diverse kanalen, waarschijnlijk om de FTX-bende te helpen.zwembroek schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:09:
[...]
Ik heb ook wel vertrouwen in Sol. Maar deze is net even wat te hard gegaan. Retest van 34 zou mooi zijn voor een positie.
Neemt niet weg dat het schapenvolk SOL waarschijnlijk blijft zien als een goede catch de komende maanden, dus meeliften.
Ik geloof overigens niet echt in een toekomst voor SOL. Het ecosysteem is zoveel kleiner en minder gedecentraliseerd dan Ethereum. Ik probeer grotendeels op safe te spelen, maar wel af en toe een hype mee te pikken. Kijken of dat deze keer ook lukt
Het liefst zit ik ook in Arbitrum, Chainlink, Gala, Sandbox e.d, maar heb besloten om 1 "shitcoin" te kiezen voor de naderende pre-bullrun. Kan ik er ook weer snel afscheid van nemen.
[ Voor 32% gewijzigd door Mooody op 09-11-2023 22:27 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Oh ja die ken ik, alleen onder een iets andere naam.Mooody schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:01:
https://twitter.com/InvestFailure
Klinkt als de Bob Ross van de crypto.Darrell schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:14:
[...]
Oh ja die ken ik, alleen onder een iets andere naam.
https://twitter.com/InvestFailure
De gure shitcoin shillers eruitMooody schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:23:
Wat was het heerlijk om de totale ondergang van Bitboy Crypto te volgen. Een grotere Cardano fanboy was er niet.
De gure bankiers erin

Beide mag ik niet.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Begint al weer een mooi paaltje te wordenzwembroek schreef op donderdag 9 november 2023 @ 21:39:
https://watcher.guru/news...thereum-trust-in-delaware
Misschien toch nog wat extra bijkopen.
Over die $2300 en we zijn los richting $2800NeoflexNL schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:29:
[...]
Begint al weer een mooi paaltje te worden
Start van alt season.
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 09-11-2023 22:32 ]
Heel erg vind ik het niet, want btc en eth zijn ongeveer zo'n 45% van m'n pf (na prachtig premium advies uit eerdere kroegdelen)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ik geloof ook niet in een toekomst voor Solana. Maar ik zie deze wel naar 300 dollar gaan. Het is wat je zegt het wordt overal gehyped. Crypto Banter is de huisshiller van Solana. Na de BTC ETF zal de ETH ETF aan de beurt zijn.Mooody schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:12:
[...]
SOL is flink gehyped door diverse kanalen, waarschijnlijk om de FTX-bende te helpen.
Neemt niet weg dat het schapenvolk SOL waarschijnlijk blijft zien als een goede catch de komende maanden, dus meeliften.
Ik geloof overigens niet echt in een toekomst voor SOL. Het ecosysteem is zoveel kleiner en minder gedecentraliseerd dan Ethereum. Ik probeer grotendeels op safe te spelen, maar wel af en toe een hype mee te pikken. Kijken of dat deze keer ook lukt
Het liefst zit ik ook in Arbitrum, Chainlink, Gala, Sandbox e.d, maar heb besloten om 1 "shitcoin" te kiezen voor de naderende pre-bullrun. Kan ik er ook weer snel afscheid van nemen.
Haha shit gaat hard. Geen tijd om na te denken haha.NeoflexNL schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:29:
[...]
Begint al weer een mooi paaltje te worden
En daarna de LTC ETFzwembroek schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:35:
[...]
Ik geloof ook niet in een toekomst voor Solana. Maar ik zie deze wel naar 300 dollar gaan. Het is wat je zegt het wordt overal gehyped. Crypto Banter is de huisshiller van Solana. Na de BTC ETF zal de ETH ETF aan de beurt zijn.
Inevitable
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mooie tijden in het verschiet voornamelijk dankzij de naderende halving en de ETF en dat ondanks er overal oorlogen gaande zijn. Dit kan weleens harder gaan knallen dan wij nu kunnen beseffen.zwembroek schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:35:
[...]
Ik geloof ook niet in een toekomst voor Solana. Maar ik zie deze wel naar 300 dollar gaan. Het is wat je zegt het wordt overal gehyped. Crypto Banter is de huisshiller van Solana. Na de BTC ETF zal de ETH ETF aan de beurt zijn.
Ik heb deze hopium hard nodig, want het plan is om de helft van de (rest-)PF te verkopen om de afbouw van de woning mee te betalen
Verwijderd
Mooody schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:41:
[...]
Mooie tijden in het verschiet voornamelijk dankzij de naderende halving en de ETF en dat ondanks er overal oorlogen gaande zijn. Dit kan weleens harder gaan knallen dan wij nu kunnen beseffen.
Ik heb deze hopium hard nodig, want het plan is om de helft van de (rest-)PF te verkopen om de afbouw van de woning mee te betalen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mTKQ5tE6pIv2362FE9RCwf6Q.jpg?f=user_large)
997.5 naar 1000 toch?zwembroek schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:09:
Nou nog 2,5 ETH toegevoegd aan de PF om de getallen rond te maken. We gaan het zien.
Signature
Ben nieuwsgierig en is relevant voor ons. Waar komt die pakweg €5k vandaan die je in ETH stopt? Andere assets, shitcoins, stable coin, BTC.zwembroek schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:09:
Nou nog 2,5 ETH toegevoegd aan de PF om de getallen rond te maken. We gaan het zien.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 09-11-2023 23:18 ]
Ja, 1337, lekker rondJoosie200 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:13:
[...]
1334,5 naar 1337. Zit je op Tweakers of niet.
Signature
Pietertje heeft 2 straten verderop gewoond in mijn wijk. Woont nu als god in Frankrijk in een mooie boerderij in het buitengebied van Enschede.
Vraag: Wat ga je stemmen op 22 november gezien jouw liefde voor crypto en toekomstgerichte assets?
[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 09-11-2023 23:24 ]
Spaarrekening naar betaalrekening overmaken dan 5k intikken op de exchange , barcode scannen even wachten, klaar.Mooody schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:18:
[...]
Nieuwsgierig. Waar komt die pakweg €5k vandaan die je in ETH stopt? Andere assets, shitcoins, stable coin, BTC.
Ja superdom. Je hebt zojuist 2,5 ETH gekocht voor bijna €2000, terwijl die vorige maand nog op €1500 stond.zwembroek schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:23:
[...]
Spaarrekening naar betaalrekening overmaken dan 5k intikken op de exchange , barcode scannen even wachten, klaar.Maar nu zie ik even iets. Ik heb met mijn slaperige kop deze buy uitgevoerd. Buy2.50000ETH@Stop loss1,934.13EUR. Staat wel gewoon in de wallet. Heb ik nu iets doms gedaan iemand?
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 09-11-2023 23:27 ]
Haha is gewoon een buy order geworden toch? Lange dag vandaag. Teveel beeldscherm tijd.Mooody schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:25:
[...]
Ja superdom. Je hebt zojuist 2,5 ETH gekocht voor de prijs van morgen, namelijk €2433,- per ETH.
Execution
Volume executed
2.50000 ETH
Trigger Price
1,934.51 EUR
Average price
1,934.38 EUR
Opened
11/09/23 22:07:07
Closed
11/09/23 22:07:11
Cost
4,835.9719 EUR
Maker fee
0.00 EUR
Taker fee
12.5735 EUR
Total fee
12.5735 EUR
Ja, maar waarom kopen als je een dikke groene dildo ziet? Zo kennen we je toch niet?zwembroek schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:27:
[...]
Haha is gewoon een buy order geworden toch? Lange dag vandaag. Teveel beeldscherm tijd.
Execution
Volume executed
2.50000 ETH
Trigger Price
1,934.51 EUR
Average price
1,934.38 EUR
Opened
11/09/23 22:07:07
Closed
11/09/23 22:07:11
Cost
4,835.9719 EUR
Maker fee
0.00 EUR
Taker fee
12.5735 EUR
Total fee
12.5735 EUR
Exact dezelfde ETH was vorige maand €500 goedkoper per stuk.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 09-11-2023 23:29 ]
Klopt maar het is me al te vaak gebeurt de laatste tijd dat ie dan morgen wel op 2100 staat. BTC al gemist. En ik begin langzaam in te zien dat een correctie nog wel eens ver weg kan zijn. En ik kan altijd een stoploss zetten onder een low of als het meezit entry.Mooody schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:28:
[...]
Ja, maar waarom kopen als je een dikke groene dildo ziet? Zo kennen we je toch niet?
Good, good....
Je komt net weg met dit antwoord, maar ben niet overtuigd.zwembroek schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:31:
[...]
Klopt maar het is me al te vaak gebeurt de laatste tijd dat ie dan morgen wel op 2100 staat. BTC al gemist. En ik begin langzaam in te zien dat een correctie nog wel eens ver weg kan zijn. En ik kan altijd een stoploss zetten onder een low of als het meezit entry.
Je hebt een biertje op toch?
Mooody schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:32:
[...]
Je komt net weg met dit antwoord, maar ben niet overtuigd.
Je hebt een biertje op toch?

[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 09-11-2023 23:34 ]
Ben benieuwd wat ik naast psycholoog ben volgens jouzwembroek schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:33:
[...]
Ben je tegenwoordig ook al psycholoog? Dan had ik wel voor 5k cumrocketxxl gekocht.
Je 5k in ETH waardeer ik sowieso. Ik hoop van harte dat nieuwe users in dit topic ook 5k gaan inleggen als ETH $4000 kost
Geen idee. Ik weet wel dat je kijk op crypto hebt en een neus voor pareltjes. En eigenaar van een schitterende woning. Alleen supporter van Twente is wat minder. Maar je kan niet alles meehebben natuurlijk.Mooody schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:38:
[...]
Ben benieuwd wat ik naast psycholoog ben volgens jou![]()
Je 5k in ETH waardeer ik sowieso. Ik hoop van harte dat nieuwe users in dit topic ook 5k gaan inleggen als ETH $4000 kost
Ik hoop het ook van harte. Je weet nu al dat het gaat gebeuren.
Het was zwaar opboksen tegen die ada schavuiten de laatste tijd
Maar geen nieuwe pareltjes van @Mooody het komende jaar dan

Alleen Ethereum is ook prima voor de hopium.
Maar hoeveel clubs hebben nog cryptosponsors?zwembroek schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:44:
[...]
Geen idee. Ik weet wel dat je kijk op crypto hebt en een neus voor pareltjes. En eigenaar van een schitterende woning. Alleen supporter van Twente is wat minder. Maar je kan niet alles meehebben natuurlijk.![]()
Ik hoop het ook van harte. Je weet nu al dat het gaat gebeuren.
9 van de 18?Glenn Hoddle schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:46:
[...]
Maar hoeveel clubs hebben nog cryptosponsors?
ETH inmiddels 2100.
[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 09-11-2023 23:50 ]
En 2100 aangetikt. En er doorheenzwembroek schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:31:
[...]
Klopt maar het is me al te vaak gebeurt de laatste tijd dat ie dan morgen wel op 2100 staat. BTC al gemist. En ik begin langzaam in te zien dat een correctie nog wel eens ver weg kan zijn. En ik kan altijd een stoploss zetten onder een low of als het meezit entry.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large)
Zoveel nog? De KNVB sowieso. En ik weet het van m'n eigen club, maar verder...
Ik heb me al maanden niet meer verdiept in al die projecten, dus ik ga geen losse flodders schieten.Alpina schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:44:
Maar geen nieuwe pareltjes van @Mooody het komende jaar dan
Ik houd me vast aan ETH. Grootste crypto-platform (BTC is een asset op zichzelf) en daarbij ook nog deflationair.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!