[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.182 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09:57
37k…

De bear volgehouden tot -19k. Nu 5k in de plus en ik trek het echt slecht. Toch gek waar je dan aan gewend raakt. Ben nu constant aan het kijken. Wat moet dat wel niet als we echt parabolisch gaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-09 16:57
Genieten dit! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Astar heeft weer een mooie partnership met een Koreaans bedrijf. Wen moon?
BTC zal er zo ook wel met een hele dikke groene paal doorheen knallen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:07

Coldcat

HODL

AlterBridge schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:14:
37k…

De bear volgehouden tot -19k. Nu 5k in de plus en ik trek het echt slecht. Toch gek waar je dan aan gewend raakt. Ben nu constant aan het kijken. Wat moet dat wel niet als we echt parabolisch gaan :S
Je eerste doel was weer in het groen komen. Stel jezelf nieuwe doelen / targets. Anders ram je straks eens op de verkoopknop terwijl er nog een lange weg tegaan is tot de halving en ATH. Er zit nog veel meer in het vat!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:46
Skrunsies schreef op donderdag 9 november 2023 @ 11:45:
Zat zo te denken aangezien hier alles positief en boeliesj is, als ik mijn update wel zou delen aangezien het hier niet allemaal rozegeur en maneschijn is.
Toch maar gekozen dit wel te doen, mede omdat jullie hier toch wel de mensen zijn die mij er in tijden wat doorheen gesleept hebben.

Dochterlief inmiddels aan de medicatie, waar men op dit moment nog niet iets nuttigs over kunnen zeggen aangezien we nog maar te kort gestart zijn.
Gelukkig heeft ze inmiddels meer momenten van herkenning, althans dat geloven we graag omdat ze helaas niet in staat is duidelijk te zijn over haar gedachten..

So far so good...

Helaas ben ik door dit alles mijn jongste dochter wat 'uit het oog verloren', tuurlijk probeer je er voor haar te zijn, maar met werk, ziekenhuis bezoeken en slaap van amper 3 uur per nacht krijg je helaas niet alles mee..

Vorige week vrijdag ben ik gebeld in de nacht door mijn ex, ze was in paniek en kwam moelijk uit haar woorden, het enige wat ik er uit kon halen dat het niet goed ging met mijn dochter. Echter doelde ze niet op mijn oudste maar op mijn jongste..

Het was mijn ex opgevallen dat ze naar de wc was gegaan, maar na enige tijd niet weer uit de badkamer was gekomen. Toen ze vervolgens de badkamer open deed zag ze haar half tegen de wc aanzitten.

Hoe ze het precies gehad heeft is niet duidelijk, maar blijkbaar heeft ze een scheermes gepakt en is aan het snijden gegaan in haar arm. Gelukkig niet diep genoeg en konden ze het in het ziekenhuis verbinden. Daar heeft ze een nacht door moeten brengen en vervolgens heb je ineens 2 meiden in het ziekenhuis...

Ben aanzich best een persoon die probeert positief in het leven te staan, maar moet jullie bekennen dat je op zo'n moment toch begint te twijfelen aan je vaderschap. Heb ik het wel goed gedaan, had ik beter op moeten letten, waren er tekens? Nou ja allemaal van dat soort gedachtes..

Inmiddels is ze weer thuis en is ze hier bij mij aangezien het panische ( enigszinds wel te begrijpen ) gedrag van mijn ex niet echt helpt bij haar herstel.. Het liefst had ik haar door elkaar heen gerammeld en alle straffen gegeven die je je voor kan stellen, maar toch maar gekozen voor liefde, praten en bij elkaar zijn.

Er komt nog weinig uit, maar kan me niet anders voor stellen dat het allemaal te maken heeft met een schreeuw om aandacht...

Vallen en opstaan, 1 stapje naar voren, 2 stapjes terug... Ach nou ja, van dat soort dooddoeners..

Mijn excuses voor het segment, mede omdat de markt er weer wat beter uitziet, maar wou het jullie toch niet onthouden..

Plan voor volgende week staat nog, dan ga ik jullie verkregen donaties omzetten in kleding, denk dat er ook maar wat voor de jongste aangeschaft moet worden :)

Verder zag ik dat mijn DOT jes inmiddels uit staking zijn gekomen, enige tijd aan getwijfelt wat er mee te doen, maar op dit moment besloten om ze maar aan te houden. Zo heb ik in ieder geval toch nog iets en heb ik het gevoel dat ik het 'recht heb' om hier te blijven komen ;)
Woorden schieten te kort, heel veel sterkte kerel
37k…

Vervelend man. Ik ken dat gevoel, dat je niet prettig voelt met je posities. We zijn er eigenlijk van overtuigd dat de bullmarkt nog wel een tijdje door kan gaan, maar je zou natuurlijk een deel kunnen verkopen om voor jezelf wat rust te creëren. Haal je inleg er uit, of de helft ofzo. Dat kan al een heel verschil maken

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Domino schreef op donderdag 9 november 2023 @ 08:53:
[...]

Ik gebruik polkadot.js zelf niet, maar als je de ledger nodig hebt om transacties goed te keuren dan gebruik je de private key van de ledger. En die restore je met je ledger seed idd.
Thanks ik zie je bericht nu pas!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:49
37k…

herkenbaar, ik vind de bear altijd heerlijk rustig. Lekker beetje DCA (deze keer amper gedaan omdat mijn tassen al vol zaten uit vorige cycles). soms dagen niet kijken. Geen stress.
Bull is andere koek, zit dan meer in een soort euphoria hopium high en word mega greedy. Slaap ook minder want meestal zit ik in een long en knalt de koers rond bed tijd om hoog...........
Winst nemen ben ik ook bar slecht in, wat ook weer stress geeft.
Maar goed, je wend er vanzelf aan. Tis nu iig wel wat vroeg om nu al van de kaart te gaan van de stress en hopium, we zijn pas amper begonnen, dus chill out. Gooi die telefoon een week of wat aan de kant en ga ff wat anders doen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:32
37k…

Dan zit je er met teveel geld in. Haal er een beetje uit zodat je je GAK verlaagt?

Geen financieel advies etc etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-09 21:01
WhySoSerious schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:03:
Kwam hier om te vragen naar de 37K babe, maar zag de post van Skruns.

Nogmaals heel veel sterkte. Stel die zelftwijfel even uit, of het nu terecht is of onterecht, het draagt niet bij aan de situatie op korte termijn.
Een 37k babe wordt vast gewaardeerd hoor! :9 (mag gewoon nog met terugwerkende kracht)

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thierry1982
anti elppa schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:38:
[...]

herkenbaar, ik vind de bear altijd heerlijk rustig. Lekker beetje DCA (deze keer amper gedaan omdat mijn tassen al vol zaten uit vorige cycles). soms dagen niet kijken. Geen stress.
Bull is andere koek, zit dan meer in een soort euphoria hopium high en word mega greedy. Slaap ook minder want meestal zit ik in een long en knalt de koers rond bed tijd om hoog...........
Maar goed, je wend er vanzelf aan. Tis nu iig wel wat vroeg om nu al van de kaart te gaan van de stress en hopium, we zijn pas amper begonnen, dus chill out. Gooi die telefoon een week of wat aan de kant en ga ff wat anders doen.
Ja de bear is een eitje vergeleken met dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:01
BTC is los!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

37k man man wat een mooie dag

Maar het is en blijft donderdag guys.. hodl my 🍺

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjorremans
anti elppa schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:38:
[...]

Dit dus..

In de bear bijna niet mee bezig geweest, behalve geld er in leggen.
Nu merk ik dat ik er al stukken meer mee bezig ben, koersen kijken, discord, hier.. twitter
Voor het slapen gaan toch nog even kijken, zo snel mogelijk na het wakker worden kijken. Leuke versalving hoor :+

Laat staan wanneer de echte bull los is

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
ASTR door .69 zou wel mooi zijn 🚀🚀🚀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-09 21:05

NeoflexNL

Forever young

Gaat wel weer lekker zo!

Ik stond gisteravond rond de 35.8 nog serieus in twijfel om een short te openen omdat ik het niet vertrouwde.

Gelukkig ben ik bij m'n principes gebleven om geen bitcoin te shorten.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thierry1982
sjorremans schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:53:
[...]

Dit dus..

In de bear bijna niet mee bezig geweest, behalve geld er in leggen.
Nu merk ik dat ik er al stukken meer mee bezig ben, koersen kijken, discord, hier.. twitter
Voor het slapen gaan toch nog even kijken, zo snel mogelijk na het wakker worden kijken. Leuke versalving hoor :+

Laat staan wanneer de echte bull los is
Koersen checken als je 's nachts moet plassen.. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

thierry1982 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:57:
[...]

Koersen checken als je 's nachts moet plassen.. }:O
Minder bier drinken :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
thierry1982 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:51:
[...]

Ja de bear is een eitje vergeleken met dit.
ja ik roep dat altijd al. Over 12 maanden begin ik hier ook gewoon openlijk te huilebakken dat ik uit kijk naar de bear. Jaapio deed ook altijd met me mee. Waar is die mafkees eigenlijk? Heb hem al ff niet meer gezien. Zit ie nog in topic #23 of #24 met zijn vrienden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
anti elppa schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:58:
[...]

ja ik roep dat altijd al. Over 12 maanden begin ik hier ook gewoon openlijk te huilebakken dat ik uit kijk naar de bear. Jaapio deed ook altijd met me mee. Waar is die mafkees eigenlijk? Heb hem al ff niet meer gezien. Zit ie nog in topic #23 of #24 met zijn vrienden?
Heeft weer een nieuwe naam he. iets met een kaassouffle.
Maar even wat anders ouwe kaarten man. Waar gaan we naar toe? BTC is nu wel echt los.

[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 09-11-2023 15:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:59:
[...]

Maar even wat anders ouwe kaarten man. Waar gaan we naar toe? BTC is nu wel echt los.
ah oke, ja ben nogal druk dus volg niet alles op het moment.

Ik gok 38-40k regio. DAar poos hangen en dan weer terug naar 35 gok ik. Tenzij etf approval....dan paal van 10k :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:59:
[...]

Oh serieus? Baassoufle - Jaapio - Verwijderd69? Dat wist ik ook niet.

Maar ben je al aan boord dan, ouwe bear-buddy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Moon! Dikke tik opeens, bijna 38k!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Man wet een feestje zo, lekker hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
38k babe!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Lekkere groene heipaal op de weekly zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
waar blijft de retrace zou je zeggen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wauskoek
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21-09 08:36
Zo dan.. Ik heb twee aggr.trade pagina's openstaan. M'n laptop trekt het amper :+

edit..

Het is net een Pachinko hal :P

[ Voor 20% gewijzigd door wauskoek op 09-11-2023 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op donderdag 9 november 2023 @ 15:07:
[...]

Met 50% nu en daar blijft het bij op deze levels. Van die extra 25% zit 23% in ETH met stoploss dat wel. Als die uitbreekt dan staat die snel op 3k. Maar kan uitgestopt worden uiteraard. Ik kijk niet naar het BTC pair want daar gaat ETH kapot haha.

[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 09-11-2023 15:16 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Zat zo te denken aangezien hier alles positief en boeliesj is, als ik mijn update wel zou delen aangezien het hier niet allemaal rozegeur en maneschijn is.
Toch maar gekozen dit wel te doen, mede omdat jullie hier toch wel de mensen zijn die mij er in tijden wat doorheen gesleept hebben.

Dochterlief inmiddels aan de medicatie, waar men op dit moment nog niet iets nuttigs over kunnen zeggen aangezien we nog maar te kort gestart zijn.
Gelukkig heeft ze inmiddels meer momenten van herkenning, althans dat geloven we graag omdat ze helaas niet in staat is duidelijk te zijn over haar gedachten..

So far so good...

Helaas ben ik door dit alles mijn jongste dochter wat 'uit het oog verloren', tuurlijk probeer je er voor haar te zijn, maar met werk, ziekenhuis bezoeken en slaap van amper 3 uur per nacht krijg je helaas niet alles mee..

Vorige week vrijdag ben ik gebeld in de nacht door mijn ex, ze was in paniek en kwam moelijk uit haar woorden, het enige wat ik er uit kon halen dat het niet goed ging met mijn dochter. Echter doelde ze niet op mijn oudste maar op mijn jongste..

Het was mijn ex opgevallen dat ze naar de wc was gegaan, maar na enige tijd niet weer uit de badkamer was gekomen. Toen ze vervolgens de badkamer open deed zag ze haar half tegen de wc aanzitten.

Hoe ze het precies gehad heeft is niet duidelijk, maar blijkbaar heeft ze een scheermes gepakt en is aan het snijden gegaan in haar arm. Gelukkig niet diep genoeg en konden ze het in het ziekenhuis verbinden. Daar heeft ze een nacht door moeten brengen en vervolgens heb je ineens 2 meiden in het ziekenhuis...

Ben aanzich best een persoon die probeert positief in het leven te staan, maar moet jullie bekennen dat je op zo'n moment toch begint te twijfelen aan je vaderschap. Heb ik het wel goed gedaan, had ik beter op moeten letten, waren er tekens? Nou ja allemaal van dat soort gedachtes..

Inmiddels is ze weer thuis en is ze hier bij mij aangezien het panische ( enigszinds wel te begrijpen ) gedrag van mijn ex niet echt helpt bij haar herstel.. Het liefst had ik haar door elkaar heen gerammeld en alle straffen gegeven die je je voor kan stellen, maar toch maar gekozen voor liefde, praten en bij elkaar zijn.

Er komt nog weinig uit, maar kan me niet anders voor stellen dat het allemaal te maken heeft met een schreeuw om aandacht...

Vallen en opstaan, 1 stapje naar voren, 2 stapjes terug... Ach nou ja, van dat soort dooddoeners..

Mijn excuses voor het segment, mede omdat de markt er weer wat beter uitziet, maar wou het jullie toch niet onthouden..

Plan voor volgende week staat nog, dan ga ik jullie verkregen donaties omzetten in kleding, denk dat er ook maar wat voor de jongste aangeschaft moet worden :)

Verder zag ik dat mijn DOT jes inmiddels uit staking zijn gekomen, enige tijd aan getwijfelt wat er mee te doen, maar op dit moment besloten om ze maar aan te houden. Zo heb ik in ieder geval toch nog iets en heb ik het gevoel dat ik het 'recht heb' om hier te blijven komen ;)
Hartverscheurend om dit te lezen. Wat jij voor je kiezen krijgt is echt niet normaal Skruns... Denk alsjeblieft ook goed om jezelf en schroom het niet om hulp in te schakelen, want geen mens zou dit soort dingen alleen moeten dragen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
Donderdag dipdag doen we niet meer aan *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Kun je de adresjes nog eens delen? Zijn vast nog wel wat mensen die wat 'kleding' willen doneren. Sinterklaas is ook bijna weer in het land ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:05
[...]

Met dit stukje Custom CSS raak je nooit meer in de war:

code:
1
2
div[data-owner-id="1032405"] .poster.avatar .userheader .username .user.ellipsis { visibility: hidden; position: relative; }
div[data-owner-id="1032405"] .poster.avatar .userheader .username .user.ellipsis:before { visibility: visible; content: "Jaapio";  }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
markisoke schreef op donderdag 9 november 2023 @ 15:28:
[...]

Met dit stukje Custom CSS raak je nooit meer in de war:

code:
1
2
div[data-owner-id="1032405"] .poster.avatar .userheader .username .user.ellipsis { visibility: hidden; position: relative; }
div[data-owner-id="1032405"] .poster.avatar .userheader .username .user.ellipsis:before { visibility: visible; content: "Jaapio";  }
Haha, thanks! Typisch Tweakers :9
Zo kan je mij dus ook altijd als Roellie blijven zien

[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 09-11-2023 15:32 ]

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:50
[...]

Ik heb het zelf ook onlangs pas ontdekt. Omdat ik het wat verwarrend vond allemaal, heb ik deze cheatsheet gemaakt. Pro tip: ik heb 'm uitgeprint aan de muur voor als ik het even niet meer snap.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L8btS7rWBu707mzR0lcaJ0jDVEw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Xn9kWuxR0IEPTAiD12mNP14o.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ray_ schreef op donderdag 9 november 2023 @ 15:38:
[...]

Ik heb het zelf ook onlangs pas ontdekt. Omdat ik het wat verwarrend vond allemaal, heb ik deze cheatsheet gemaakt. Pro tip: ik heb 'm uitgeprint aan de muur voor als ik het even niet meer snap.

[Afbeelding]
_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Ray_ schreef op donderdag 9 november 2023 @ 15:38:
[...]

[Afbeelding]
en snisterklaas dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:05
Die is over iets meer dan een week weer aan de beurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
Werd staalhard ontkent door Jaapio, Verwijderd69, Cryptosletje maar nog niet door huidige alterego Baassouflé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Masstje schreef op donderdag 9 november 2023 @ 15:48:
[...]

Werd staalhard ontkent door Jaapio, Verwijderd69, Cryptosletje maar nog niet door huidige alterego Baassouflé
Is het niet snitserklaas (alsin Sneek/Snits?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Lekkere organische groei vandaag zo _/-\o_
Exact een maand geleden stonden we gewoon 10K lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Masstje schreef op donderdag 9 november 2023 @ 15:48:
[...]

ja dat weet ik, maar daar geloofd toch helemaal niemand iets van

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

CHRlS schreef op donderdag 9 november 2023 @ 15:49:
Lekkere organische groei vandaag zo _/-\o_
Exact een maand geleden stonden we gewoon 10K lager.
Ja gaat nergens over. Maand over gedaan.

Er waren ons daily 10k candles beloofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:50
Helaas is het personage dermate afwijkend dat op deze schaal de cirkel compleet buiten het kader van de afbeelding valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
anti elppa schreef op donderdag 9 november 2023 @ 15:50:
[...]

ja dat weet ik, maar daar geloofd toch helemaal niemand iets van
Ik wel, krijg elk jaar wat van onze lieve <+:)

Kwam dit jaar wel op 9/11, deze nacht ingeving om long wat op te schroeven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
Darrell schreef op donderdag 9 november 2023 @ 15:51:
[...]

Ja gaat nergens. Maand over gedaan.

Er waren ons daily 10k candles beloofd.
Benieuwd hoe lang het nog duurt voordat we op 100K zitten. Dat gaat echt wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
thierry1982 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 15:51:
[...]

Benieuwd hoe lang het nog duurt voordat we op 100K zitten. Dat gaat echt wel gebeuren.
69 dagen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Ethereum moon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Damn @Skrunsies ... geen woorden voor..

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
37,9k vind ik zo goed als 38k
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LYVQRdAjYrlsyX98Mf1fP72DHkM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qqOY1FYlOWw9evysor6VIB02.jpg?f=user_large

Zeg @Verwijderd heb je al een nieuwe reeks babes klaar? Of is dat pas vanaf 69k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
ETH is ook wakker

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/LomlJOfsbbQAAAAC/vitalik.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:29
Haha daar is ie weer, mijn favo bullgif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Op naar de 40k!!! Mijn meme staat klaar!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 23-09 12:22
Pelox schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:00:
Op naar de 40k!!! Mijn memmen staan klaar!
FTFY

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/edXeK6pNioIjUNJUtNf5xra974g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5IN3Xn4QxSYbCfufjL8G1ti8.gif?f=user_large

Op naar de 40 cent ouwe ruksnor

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:48
Dat ik het nog mag meemaken, mijn hele pf in het groen..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:04

JRR

Heb vandaag maar eens een deeltje van mijn SOL verkocht die ik in eind december ‘22 voor rond de $10 had aangekocht. x5 is toch mooi en geld is geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
r6aw schreef op donderdag 9 november 2023 @ 09:24:
[...]

Valt je tegen? Wat verwacht je dan een paal omhoog? Ongeloofelijk zulke mensen
Nou, toch nog die paal die we eigenlijk verwacht hadden. Welkom in crypto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Overgeef Dave schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:01:
Dat ik het nog mag meemaken, mijn hele pf in het groen..
Je hebt jezelf toch niet overgegeven Dave. Nieuwe naam aanvragen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n1DKWxSU8KxsQEnmM1XQ6coIKAQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0L1D1qpEjPHAavra4hndwSFV.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 20:11
Ada!! 🤑

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

JRR schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:02:
Heb vandaag maar eens een deeltje van mijn SOL verkocht die ik in eind december ‘22 voor rond de $10 had aangekocht. x5 is toch mooi en geld is geld.
Weak hands gespot!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/Fk9a849Riw8AAAAd/bitcoin-rocket.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

ETH door de 2k! wow...

De bull is echt aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 20:28

Chaes

#HODL

Let’s get this bread!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Coldcat schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:10:
ETH door de 2k! wow...

De bull is echt aan
Net op tijd aan boord.

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/AOF3peX9f_0AAAAC/rocket-ethereum.gif
Afbeeldingslocatie: https://cent.imgix.net/95bf85d0-b362-4e4e-9311-db79732739e2.gif?

[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 09-11-2023 16:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Moet je voorstellen dat QE nog niet eens is opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:43

MicroWhale

The problem is choice

Wiley99 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 11:01:
[...]

Nee hoor, ze hebben gewoon voor het eerst serieus met wat aandeelhouders gepraat. (Inclusief Hollands accent)
iDEAL is van Adyen... en dit:

https://nos.nl/artikel/24...randert-over-enkele-jaren

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 16:08
Cardano speelgeld ligt al anderhalf jaar stil, wanneer terug naar €1.70 boyos. Deze "boos" ligt nog maar op 36 cent, triest.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Nu online
Goedemiddag, Henk hier. Ik lees de laatste tijd veel op Nu.NL dat bitcoin weer helemaal in is. Mijn vrouw Ingrid schrijft daar wel vaak wat negatieve reacties onder, zo van dit is alleen voor criminelen en het is geen echt geld.
Maar nu vroeg ik mij af, hoe krijg ik het makkelijkst geld op Binance een Exchange?
Ik vraag dit voor een vriend.
Groeten Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
Don Guacamole schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:21:
Goedemiddag, Henk hier. Ik lees de laatste tijd veel op Nu.NL dat bitcoin weer helemaal in is. Mijn vrouw Ingrid schrijft daar wel vaak wat negatieve reacties onder, zo van dit is alleen voor criminelen en het is geen echt geld.
Maar nu vroeg ik mij af, hoe krijg ik het makkelijkst geld op Binance een Exchange?
Groeten Henk
Zet m op ouwe reus!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nickelodeon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 19:19
Groeten Henk
Gewoon al je spaargeld erop zetten! Welke exchange maakt niet uit O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 23-09 21:42
Jongens pls nie verkope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasper89
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12:56
Als er niemand verkoopt, kan er ook niemand kopen heh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joyous-P
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13:05
Dat komt morgen voor het weekend wel ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 13:11
Verkopen? Ik ben wat laat ingestapt dus ik sta nog niet op winst momenteel. Mijn pf moet nog 32usd stijgen dan heb ik mijn inleg weer terug

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ah donderdag dipdag is weer begonnen :D

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Groeten Henk
Blox natuurlijk henk ! Dat wat je bij elke voetbalwedstrijd ziet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Mijn pf zit weer op het niveau van 2 jaar geleden :9 nu ben ik er blij mee.. toen niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 09-11-2023 16:36 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
Ff wat longs hunten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Remy!!!! schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:31:
Ah donderdag dipdag is weer begonnen :D
Ja, ook de Dow knalt binnen paar min 200 punten naar beneden. Zal vast wel weer een FED official een scheet gelaten hebben.. Die 37K houden we niet vrees ik, wel gaaf om te zien.

JP Morgan is erg negatief, zegt dat de rally overdone is en een ETF weinig invloed zal hebben. Ik zou best zo’n baan willen hebben, je schrijft maar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Maar die ETF zal op deze manier alleen maar een sell the news event worden. Dat voelt iedereen aan natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Vis schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:39:
Maar die ETF zal op deze manier alleen maar een sell the news event worden. Dat voelt iedereen aan natuurlijk.
Ja idd. Hodl.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Nog iemand hier met MTO? Ik zie dat het project nog steeds loopt en zelfs de prijs is, wat, aan het stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 11:35
Nopheros schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:40:
Nog iemand hier met MTO? Ik zie dat het project nog steeds loopt en zelfs de prijs is, wat, aan het stijgen.
Stijgt alles niet?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Snap je punt maar MTO is van een project wat door velen als scam werd afgedaan en de token ging daarna ook -99% naar beneden. Had dus eigenlijk niet verwacht dat er nog leven in zou zitten.

Voor zover ik weet ook van meerdere exchanges verwijderd.

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 09-11-2023 16:43 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SVsgVcPnmByJ4BalI4JHawP-aF0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TCBB39aO34MSwWw1X5MvWIiY.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
MOOOOOOOOOOON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 11:35
Nopheros schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:42:
[...]

Snap je punt maar MTO is van een project wat door velen als scam werd afgedaan en de token ging daarna ook -99% naar beneden. Had dus eigenlijk niet verwacht dat er nog leven in zou zitten.

Voor zover ik weet ook van meerdere exchanges verwijderd.
Snap ik hoor.. maar denk dat er genoeg 'projecten' zijn die heeeelemaal nergens op slaan/scam zijn. Dikke tech.. om iedereen zijn geld af te nemen. Zijn genoeg mensen die dat niet weten of er lak en hebben en er gewoon op traden.

Signature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:43
waar is de $2k ETH babe? 🙂

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Meneer Schiff zegt het, dus het is waar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lDN72d1hVCR0SIPfEe0ttCHY5Pw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LWLUpObzf2sSt1O862yYL3br.jpg?f=fotoalbum_large

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Vis schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:52:
[...]

[Afbeelding]

hahahahah die man weet niet van ophouden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
[...]

[Afbeelding]

Nu gaat iedereen zeker verkopen natuurlijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 23-09 12:22
Dump lijkt begonnen maar dat heb ik afgelopen weken al 10x gedacht.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:21
Ze schoffeerden eerst hun Amerikaanse aandeelhouders nogal en hebben deze week voor het eerst een serieuze aandeelhoudersvergadering gehouden waarbij ze wat meer verteld hebben wat aandeelhouders willen horen. Althans, da was gister op de radiejoo bij de BNR. De eerdere afstraffing is daarna een beetje goedgemaakt.

Ik dacht ook niet dat ze eigenaar zijn van iDeal, dat is / was Currence (nu EPI) en aandeelhouders (waaronder banken). ADYEN levert gewoon diensten op iDeal, net als Mollie en vele anderen

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
[...]

[Afbeelding]

Trol. Kopers van ETFs zijn heel andere groep dan kopers van het echte spul. Punt is dat die niet meteen met zn allen zullen instappen dus koerswijziging zijn op korte termijn te wijten aan btc speculanten, niet aan ETF-kopers

[ Voor 13% gewijzigd door Wiley99 op 09-11-2023 17:07 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
funding knalt omhoog. Iedereen en zijn moeder long nu. Das natuurlijk mooi voer.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King

Onze ouwe vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:43
when correctie? ik wil inschalen ~20k

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
Met een ouwe tweet... Waarom dan?

Pagina: 1 ... 11 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!