nothing stops this train
Grote schare volgers die security.
Same thoughts here!Joosie200 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:30:
Bitcoin ETF approved
Ondertussen was dat het startschot voor altseason hmm?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
https://www.reuters.com/t...-bitcoin-etfs-2024-01-10/
en
https://x.com/MarkDigitalis/status/1745197152387641791?s=20
[ Voor 37% gewijzigd door Animal op 10-01-2024 22:34 ]
Xjostefa schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:31:
ETF is pas officieel als het op twitter staat.
Pas officieel als ik het op de pagina https://www.sec.gov/news/pressreleases zie staan!jostefa schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:31:
ETF is pas officieel als het op twitter staat.
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Hier verwijzen ze naar de SEC website maar die is nog steeds deaud...
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
[ Voor 100% gewijzigd door Aarle op 10-01-2024 22:37 ]
Hahah man man man, ze kunnen het ook gewoon niet laten hewhile in contrast bitcoin is primarily a speculative, volatile asset that’s also used for illicit activity including ransomware, money laundering, sanction evasion, and terrorist financing.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
While we approved the listing and trading of certain spot bitcoin ETP shares today, we did not approve or endorse bitcoin. Investors should remain cautious about the myriad risks associated with bitcoin and products whose value is tied to crypto
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Importantly, today’s Commission action is cabined to ETPs holding one non-security commodity, bitcoin. It should in no way signal the Commission’s willingness to approve listing standards for crypto asset securities. Nor does the approval signal anything about the Commission’s views as to the status of other crypto assets under the federal securities laws or about the current state of non-compliance of certain crypto asset market participants with the federal securities laws. As I’ve said in the past, and without prejudging any one crypto asset, the vast majority of crypto assets are investment contracts and thus subject to the federal securities laws.[2]
Dus de soap continues: is altcoin X/Y/Z een security of niet. Bitcoin is in the clear, de rest niet.
Dit idd. Is gewoon 100% zeker nog niet officieel. Uit verveling spelen mensen nu wat met shitcoinsTweakez schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:32:
[...]
Pas officieel als ik het op de pagina https://www.sec.gov/news/pressreleases zie staan!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
niet, geen pump?
Dit word een lang nachtje zo te zien achja gelukkig is er de slowchat
[ Voor 38% gewijzigd door Pinsa op 10-01-2024 22:38 ]
https://www.sec.gov/news/...ement-spot-bitcoin-011023anti elppa schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:36:
[...]
Dit idd. Is gewoon 100% zeker nog niet officieel. Uit verveling spelen mensen nu wat met shitcoins
Kan mij niet voorstellen met al die groene dildos in mijn shitcoin pf.Pinsa schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:37:
BTC D niet veel veranderd, Open interest ook
niet, geen pump?
ETPs are a broader category that encompasses a number of investment instruments. The ETPs cover a wider range of products such as ETFs, Exchange Traded Notes (ETNs), and Exchange Traded Commodities (ETCs). Therefore, ETFs are a subset of ETPs.
en mijn vraag is beantwoord:
Luuk schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:40:
[...]
ETPs are a broader category that encompasses a number of investment instruments. The ETPs cover a wider range of products such as ETFs, Exchange Traded Notes (ETNs), and Exchange Traded Commodities (ETCs). Therefore, ETFs are a subset of ETPs.
[ Voor 82% gewijzigd door Tweakez op 10-01-2024 22:41 ]
Deze dan?anti elppa schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:36:
[...]
Dit idd. Is gewoon 100% zeker nog niet officieel. Uit verveling spelen mensen nu wat met shitcoins
https://www.sec.gov/news/...ement-spot-bitcoin-011023
Jaa of de alts worden idd nog leeggetrokkenexelletor schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:40:
[...]
Kan mij niet voorstellen met al die groene dildos in mijn shitcoin pf.
Wat ziek.
Though we’re merit neutral, I’d note that the underlying assets in the metals ETPs have consumer and industrial uses, while in contrast bitcoin is primarily a speculative, volatile asset that’s also used for illicit activity including ransomware,[4] money laundering,[5] sanction evasion,[6] and terrorist financing.[7]
Haha, wat een held. Gisteren ook al een mooie opmerking
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ugh, wat een zak hooi is die Gary ook hé.... man man man.
Triest.
Bizar inderdaad. Hoezo onpartijdig. Hoe zou hij de dollar omschrijven?knakworst schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:41:
[...]
Wat ziek.
Though we’re merit neutral, I’d note that the underlying assets in the metals ETPs have consumer and industrial uses, while in contrast bitcoin is primarily a speculative, volatile asset that’s also used for illicit activity including ransomware,[4] money laundering,[5] sanction evasion,[6] and terrorist financing.[7]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ook gewoon zo afsluiten. Gevalletje en voorts ben ik van mening dat Carthago crypto vernietigd moet worden.knakworst schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:41:
[...]
Wat ziek.
BrrrrStokstaart schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:43:
[...]
Bizar inderdaad. Hoezo onpartijdig. Hoe zou hij de dollar omschrijven?
Een goede relatie heeft ook wat frictie nodig.Joosie200 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:44:
[...]
Ook gewoon zo afsluiten. Gevalletje en voorts ben ik van mening dat Carthago crypto vernietigd moet worden.
Als BTC geen weerstand zou kennen zou het niet goed zijn.
Tja.. weinig aan gelogen tochknakworst schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:41:
[...]
Wat ziek.
A.I. token ETFs ook toegevoegd... FET gaat ook niet verkeerd.EXCalibur_EeK schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:46:
ADA etf's goedgekeurd zo te zien.
Ik denk dat ze het zelf niet als een small step zouden omschrijvenGelukszoekr schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:47:
"A small step for SEC, giant leap for the sector"
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
[ Voor 13% gewijzigd door troje op 10-01-2024 22:49 ]
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Morgen bij opening in de VS gaan we knallen!
Morgen komt officieel traden, als er op de 0% fee's enorme aanwas is komende maanden, wordt het pas echt leuk. Een god candle maakt nu echt niet uit, of is ook niet bepalend voor de rest vh jaartroje schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:49:
Langverwachte spot etf nu eindelijk goedgekeurd. Nul prijsaktie….
Verrek jaa die aandelenpikkies kunnen natuurlijk op dit moment niks kopen want de beurzen zijn dicht. Morgen moondag inplaats van dipdagBallie2210 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:50:
BlackRock expects $2b inflow for their Spot #Bitcoin ETF 🚀in first few days 🚀
$2B is niks to be honest.. Ngl. Er moet minimaal $100-200B inflow komenBallie2210 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:50:
BlackRock expects $2b inflow for their Spot #Bitcoin ETF 🚀in first few days 🚀
Ik denk dat de beurs eerst weer open moet zijn voordat de grote jongens daadwerkelijk via de ETF kunnen kopen.troje schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:49:
Langverwachte spot etf nu eindelijk goedgekeurd. Nul prijsaktie….
Maar valt wel tegen idd.
Candle? Welke candle? Ik zie een flatlineBurnerT schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:51:
Dit is wel echt een slappe candle idd. Bij de fakenews dikke pumps en dumps en wat krijgen we nu?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Snap je het nog niet? De SEC heeft z'n zegje gedaan en het nieuws is op de normale manier naar buiten gekomen.BurnerT schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:51:
Dit is wel echt een slappe candle idd. Bij de fakenews dikke pumps en dumps en wat krijgen we nu?
Door de onkunde van de SEC knalde de koers gisteren alle kanten op. Bitcoin zelf is helemaal niets mis mee zo blijkt maar weer.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Nee dat is. voor boomers!UntamedNL schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:56:
Gaat iemand van jullie investeren in die ETFs eigenlijk?
Vanaf morgen komen de èchte whales Bitcoin aanstampen...
BNB wordt de volgende ETF
Nee grapje! Maar wel letsgoooo altmarket!
UntamedNL schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:56:
UntamedNL schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:56:
nothing stops this train
@Coldcat Je zou toch wel iets van een move verwachten. Fakenews is blijkbaar meer van invloed voor nu. Achja ik had misschien iets meer verwacht.
Het is niet dat mijn flufje lifechanging gaat worden door de ETF.
Voor de boomers, de watjes, de pussies, de zwakkelingen, de retailers die in fiat willen blijven denken en betalen en nooit echt zelf bitcoin gaan bezitten behalve een stukje papier.
Triest eigenlijk...
Alts zullen zeker een dipje maken maar hoeveel.. ligt ook beetje aan de btc.d denk wat die gaat doen.Taro schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:56:
Morgen donderdag dipdag, min dubbele digits voor de alts ivm winstnemingen?
Die is nu tov gister zo'n 3% lager, zal weer aantrekken.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwacht je niet dat het geld van de alts morgen in BTC gaat stromen?Taro schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:56:
Morgen donderdag dipdag, min dubbele digits voor de alts ivm winstnemingen?
En dit terwijl ze nog even hebben om de institutions te frontrunnen. Reken maar dat er ook veel naar Ethereum gaat stromen,. Alleen al om de verwachting dat nu de ETH ETF hype komt. Ik hoor al die traders er al over praten op Youtube.Gelukszoekr schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:57:
Kijk die retailers eens schattig bezig zijn met de altjes. Allemaal groen. Cute!
Vanaf morgen komen de èchte whales Bitcoin aanstampen...
Ik had ook zeker een dikke candle verwacht. Geen flatline voor de moedermunt en de alts die door het dak heen schieten.BurnerT schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 22:58:
@anti elppa Ik bedoel meer dat ik er een slappe kaars van krijg haha.
@Coldcat Je zou toch wel iets van een move verwachten. Fakenews is blijkbaar meer van invloed voor nu. Achja ik had misschien iets meer verwacht.
Het is niet dat mijn flufje lifechanging gaat worden door de ETF.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
zwembroek schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 23:01:
[...]
En dit terwijl ze nog even hebben om de institutions te frontrunnen. Reken maar dat er ook veel naar Ethereum gaat stromen,. Alleen al om de verwachting dat nu de ETH ETF hype komt. Ik hoor al die traders er al over praten op Youtube.
Nou.. Opzich kunnen wij dan eerder anticiperen dan de gasten op de beurs. Net voor de beursen open gaan je sell of buy orders zetten en dan achterover leunen tot de beursen weer sluitenVis schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 23:03:
Gaan we vanaf nu echt grote koers activiteiten zien bij het openen en of sluiten van de Amerikaanse beurzen? Dat zou wel echt lame zijn imo en dan is de correlatie met de beurs en BTC weer terug bij af.
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Als de alts min dubbele digits doen, dan gaat dat of naar BTC, ETH of fiat.Pinsa schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 23:01:
[...]
Verwacht je niet dat het geld van de alts morgen in BTC gaat stromen?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
nothing stops this train
Ja is allemaal institutional money mogelijk gemaakt door de ETFBallie2210 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 23:19:
Koers begint langzaam op stoom te komen.
Buy high, sell low?Taro schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 23:19:
[...]
Als de alts min dubbele digits doen, dan gaat dat of naar BTC, ETH of fiat.
It's real!
We're seeing a bunch of these prospectuses going Effective. S-1's approvals are being checked off.
— James Seyffart (@JSeyff) 10 januari 2024
✔️19b-4 Aprrovals
✔️ Effective Prospectuses (S-1's)
These things will indeed begin trading tomorrow. There are no more steps needed pic.twitter.com/YmYyw8b0C9
ben benieuwd of mijn schoonmoeder er morgen iets over vraagt...
https://www.ad.nl/economi...itcoin-fondsen~a46a5b584/
[ Voor 41% gewijzigd door Kol Nedra op 10-01-2024 23:26 ]
nothing stops this train
Ben benieuwd of we 46.900 voorbij gaan komen, want daarna gaat het heel interessant worden. ETF nieuws is immers officieel nu, dus de na 46.9 gaan we weer in in gebakken lucht fietsen met maar heel weinig weerstand. Ook nu niet van ETF nieuws die ons gaat tegenhouden.
cooLopke schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 23:27:
Pamp incoming?
You still have 16 hours left to front run the Hedge Funds, Pension funds, Institutional Investors, Retirement Accounts, etc. that will be buying #Bitcoin tomorrow morning when the US Stock Market opens up
— Matthew Hyland (@MatthewHyland_) 10 januari 2024
Bron?Kol Nedra schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 23:20:
SEC zijn echte prutsers, ze hebben de ETH ETF ook goed gekeurd!
Mooi wakker de fomo maar aan onder de no coiners.Kol Nedra schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 23:25:
ad.nl zelfs nu op hoofdpagina!
ben benieuwd of mijn schoonmoeder er morgen iets over vraagt...
https://www.ad.nl/economi...itcoin-fondsen~a46a5b584/
Goed beeldmateriaal ook bij dat item....NeoflexNL schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 23:23:
Kwam gewoon even op het late nieuws bij de NOS net.
It's real!
Ik zet net op de bank en lees het nieuws en krijg daar meteen een vraag door:
Er staat lekker dat er de angst (was kennelijk) voor marktmanipulatie.
Wat gebeurd er als iemand een short positie inneemt aan de hand van zo'n tracker voor bijvoorbeeld 500 miljoen en er vervolgens anoniem 10000 bitcoin dumpt en de koers daardoor manipuleert Verkoopt zijn bitcoin met wat verlies maar verdient een fortuin met een leveraged short positie.
Ik neem aan dat dat al wel bedacht is maar hoe ga je dat voorkomen?
Mijn hemel, dat is me niet eens opgevallen (ik moet echt naar bed)Prozaq schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 23:34:
[...]
Goed beeldmateriaal ook bij dat item....
[Afbeelding]
Lag nog in de archieven ergens waarschijnlijk.
We are so early
Wel dikke LTC trouwens
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/FYUvIdT13MMHzBiKAJggMYOa.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Si48H4GVNWo3NWgLaQ8AObbZ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/aTrsYQ3kZNuyfNuROSdiFuwb.jpg?f=fotoalbum_large)