WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Het grote Zal ik van energiecontract wisselen-topic

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:20

MJV

Hier zelfde situatie wat betreft VEH, op 29 mei ingeschreven, misschien te laat.

Verder stond ik vanochtend op het punt om als verzekeringspolis dan toch maar voor de UC-optie te gaan (1 jaar), maar toen ik rond 9.45 door het proces heen wilde gaan kreeg ik de melding dat het contract niet meer beschikbaar was. Geen idee of dit door de actuele ontwikkelingen komt m.b.t. Iran, of dat het stom toeval was en er maandagochtend blijkbaar wijzigingen door worden gevoerd.

• Vdvmark
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 09:10
Ik zie bij die VEH aanbiedingen voor jaar 2026 geen terugleververgoeding staan, bij Bugdet en Innova? Krijg je niks ?

Ik zie t nu onder zonnepanelen tabje

[ Voor 17% gewijzigd door Vdvmark op 08-06-2026 21:07 ]

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ik ben even nieuw in het dynamische tarieven gebeuren.
Mijn contract loopt nu tot 1-10 bij UC. Ik zit erg over de dynamische tarieven te twijfelen.
De WP Kan in zijn regeling zelf op de lage tarieven sturen.
Nu zat ik onlangs wat te lezen over zonnedimmer. Deze kan mijn growatt omvormer als ik het goed begrijp automatisch afschalen bij negatieve tarieven.

Het mooist is natuurlijk op actueel verbruik icm P1 meter maar eigenlijk lijkt het als ik met twee eenvoudige handelingen een en ander al best kan beïnvloeden.

Een batterij overwegen kan dan altijd nog.

Nu is de winst bij VEH dynamisch volgens mij vooral te halen in de jaarlijkse kosten en de opslag die net iets lager is? Of zie ik daar zaken over het hoofd?

• Mooper
  • Laatst online: 11:36
De VEH aanbieding van Vandebron ziet er ook wel aantrekkelijk uit: met name door €17,45 vaste leveringskosten per jaar.

• Rene85
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mooper schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 08:58:
De VEH aanbieding van Vandebron ziet er ook wel aantrekkelijk uit: met name door €17,45 vaste leveringskosten per jaar.
Wat is deze aanbieding precies? Had zelf wel ingeschreven bij VEH, maar niks ontvangen tot op heden

• Mooper
  • Laatst online: 11:36
Rene85 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 10:27:
[...]

Wat is deze aanbieding precies? Had zelf wel ingeschreven bij VEH, maar niks ontvangen tot op heden
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gEUAsCWOowDcK9Fxzd_DVnpyLjA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/UKwW3TKss8q35uG6ihhs1iTF.png?f=user_large

• mehmet_078
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 11:59
BurtBarthez schreef op maandag 8 juni 2026 @ 16:07:
Zojuist even met VEH gebeld. De €100 loyaliteitsbonus geldt inderdaad niet voor bestaande klanten bij Budget Thuis. Dit heeft vanochtend verkeerd in het aanbod gestaan. Dit kwam doordat Budget Thuis voorheen Budget Energie heette, en daardoor door de software niet als dezelfde leverancier gezien werd.

Maar we zullen dus een bevestiging exclusief bonus gaan ontvangen. Uiteraard geldt het herroepingsrecht gewoon, dus ik ga het opzeggen en voor een gunstigere aanbieder kiezen.
Zojuist het volgende ontvangen van Budget Thuis:
Hartelijk bedankt voor uw aanvraag bij Budget Energie.

U wordt op dit adres actief beleverd door Budget Energie, waardoor ons systeem uw nieuwe aanmelding van Vereniging Eigen Huis niet kan verwerken. Daarom hebben wij uw contract omgezet naar de verlenging van Vereniging Eigen Huis zodat het contract netjes kan doorlopen, het enige waar u verschil in merkt is dat bij het verlengingscontract helaas geen korting van toepassing is.

Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dat natuurlijk graag!
Zal hem dus hoogstwaarschijnlijk opzeggen en iets anders zoeken.

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Deze heb ik zelf niet mogen ontvangen van de VEH😅 van budget en innova
Pagina: 1 ... 35 36 Laatste

Let op:
Wij weten ook niet wat de energieprijzen in de toekomst gaan doen.
Zorg dat je voor reageren de topicstart gelezen hebt.