RobbyTown schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 17:04:
pffww wat een bedragen.
Ben echt blij dat ik in E-Fiber gebied zit met Glasnet met Internet Only 450 euro jaar op jaar (als er geen prijsstijgingen zijn). 1 jaar Freedom is bijna 2 jaar Glasnet echt ziekelijk.
Goed we tellen even terug per maand
Glasnet 64,50
Budget 48 euro
Verschil 16,50
Is dat het verschil waard? Bedenk goed Glasnet is een kleine club die kunnen veel sneller schakelen dan de wat grotere club Budget mocht er technisch iets niet goed zijn dan is mijn gevoel Glasnet sneller kan fixen dan Budget. Maar dan kom je bij het punt. Vind jij dat geld waard.
Inderdaad, wat een bedragen he, niet normaal maar helaas heb ik er wel mee te maken.
Klopt niet helemaal, zit ook een eenmalige kosten bij Glasnet van €25. Uit mijn hoofd komt Glasnet neer op €62,50 per maand.
Eens, ik zit daardoor ook meer te denken aan:
Glasnet
Freedom
Of toch bij KPN blijven door t abbo aan te passen
Ook even overlegt met mijn vrouw, zij vind alles goed als we maar onze Spotify Family behouden. Haar voorkeur gaat daardoor uit naar blijven bij KPN

Zenix schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 17:06:
[...]
Budget is hetzelfde als KPN, zelfde netwerk

Vergeet ook niet de sim abbonementen mee te nemen, zo ben je bij Odido met een Ben abonnement 70 euro goedkoper uit. En eigenlijk moet je ook nog de cashback meenemen.
Ja klopt, dat zat ik net ook te lezen. Daar heb ik geen interesse in, heb nu een Sim Only voor €11 per maand en die is voor mij prima. Zit echt puur te kijken naar een Glasvezel Internet Only 1Gbit abbo voor 1 jaar.