Dank voor de gedeelde info, allen. Kort samengevat: NLZiet app op AppleTV geprobeerd en ik zou er zelf prima mee overweg kunnen maar mijn vader vond het toch lastig dat hij niet een kanaalnummer in kon toetsen op een afstandsbediening, of een knopje om snel tussen twee zenders te wisselen, etc.
Terug naar Glasnet: misschien is TV via de Canal+ mediabox dan een betere optie voor mijn pa. Ben even aan het zoeken en op de website van Glasnet lukt het me zo niet om informatie te vinden over de mediabox, los van de foto waarop het merk Amino te zien is. Even gecheckt bij Freedom, die ook via Canal+ TV aanbieden en daar staat een zelfde plaatje met het model "Amino Aria A710" vermeld. Op andere plekken staat "Amino Aria 710", zonder A. Dit is denk ik de Amino Aria 7-serie?
@XallaX schreef "Het Canal+ tv-kastje MZ-102 raad ik iedereen af." dus er zijn kennelijk ook andere modellen in omloop, mogelijk oudere.
Vragen:
Terug naar Glasnet: misschien is TV via de Canal+ mediabox dan een betere optie voor mijn pa. Ben even aan het zoeken en op de website van Glasnet lukt het me zo niet om informatie te vinden over de mediabox, los van de foto waarop het merk Amino te zien is. Even gecheckt bij Freedom, die ook via Canal+ TV aanbieden en daar staat een zelfde plaatje met het model "Amino Aria A710" vermeld. Op andere plekken staat "Amino Aria 710", zonder A. Dit is denk ik de Amino Aria 7-serie?
@XallaX schreef "Het Canal+ tv-kastje MZ-102 raad ik iedereen af." dus er zijn kennelijk ook andere modellen in omloop, mogelijk oudere.
Vragen:
- Wordt bij Glasnet de Amino Aria 710 geleverd? Zoniet, hoor graag welk merk/model het wel is.
- Is het een mediabox die met WiFi kan verbinden?
/f/image/ejkkoKkAOBoa8UnJLcr59adP.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8s6XAsfTJH6U4pMx0MMPYmM2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/VYMqVrGeBCyKGVyOzW6iI06H.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/s9LyxefjXcfaiq3V2iEtM8g0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hl0VCJaXeme1GFYWbQvtNuCK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Xag1x4pTOsx8NJLCErkI6Awj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/C6crMO6nfE4V3DkA5jFTCvSf.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BErqRiagoUfhR7lhz320uj8A.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ePwWFSMG3QxirlB2sfltlbjy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9moaJwSN295q8GaqLRIXIyiG.jpg?f=fotoalbum_large)