Voor de mensen die 75 euro hebben kunnen bemachtigen omdat ze van Tweak komen in de Glasnet actieperiode.
Die 75 euro is een soort tegoed die ontvang je niet fysiek op je rekening. X bedrag van gisteren tm eind okt gaat van de 75 euro af. En van 1 nov tm 30 nov is 37,50 en gaat ook van de 75 euro af dus 0 euro factuur.
Pas als de 75 euro op is dan word er pas wat van je rekening afgeschreven.
Voor mij prima zo scheelt weer transacties heen en weer.
https://mijn.glasnet.nl/ is trouwens heerlijk nice en clean en een stuk moderner dan die van Tweak
Kleine update. Email met proxmox werkt ook weer. Voorheen zag ik in de log dat mijn ip van tweak ineens als spam stond aangemerkt met als gevolg geen mail (proxmox kun je helaas geen externe mailserver out of de box instellen). Dus helaas als promox update had geen mail meer. Over op glasnet en ik ontvang weer mail zojuist dat er updates beschikbaar zijn
. Benieuwd als dit ook blijft werken. Bij Tweak had het namelijk enige tijd gewerkt en plots niet meer.
Tot nu toe geen spijt van de overstap in elk geval.
Die 75 euro is een soort tegoed die ontvang je niet fysiek op je rekening. X bedrag van gisteren tm eind okt gaat van de 75 euro af. En van 1 nov tm 30 nov is 37,50 en gaat ook van de 75 euro af dus 0 euro factuur.
Pas als de 75 euro op is dan word er pas wat van je rekening afgeschreven.
Voor mij prima zo scheelt weer transacties heen en weer.
https://mijn.glasnet.nl/ is trouwens heerlijk nice en clean en een stuk moderner dan die van Tweak
Kleine update. Email met proxmox werkt ook weer. Voorheen zag ik in de log dat mijn ip van tweak ineens als spam stond aangemerkt met als gevolg geen mail (proxmox kun je helaas geen externe mailserver out of de box instellen). Dus helaas als promox update had geen mail meer. Over op glasnet en ik ontvang weer mail zojuist dat er updates beschikbaar zijn

Tot nu toe geen spijt van de overstap in elk geval.
[ Voor 45% gewijzigd door RobbyTown op 25-10-2023 12:04 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe