Met potlood, Kroondomeinen gravel (heb pas 3 keer gravelgereden.....maar toch wel hooked).
Upgraden is altijd goed
Nog geen moment spijt van gehad.
Mijn winterfiets begint ook moeilijk te schakelen, misschien moet ik die meenemen naar de SR's
De SR's blijven zo wel in het geheugen zitten, Bij die in mijn oog steekt, Spatborden die afbreken, 50km in 1 versnelling moeten fietsen en toch als een van de eerste binnenkomen etc.
Alle "We are cycling" tours ben ik al vergeten.
Mijn winterfiets begint ook moeilijk te schakelen, misschien moet ik die meenemen naar de SR's
De SR's blijven zo wel in het geheugen zitten, Bij die in mijn oog steekt, Spatborden die afbreken, 50km in 1 versnelling moeten fietsen en toch als een van de eerste binnenkomen etc.
Als een van de eersten binnenkomen? Ik dacht dat het daar helemaal niet omging?justinb81 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 22:23:
Upgraden is altijd goedNog geen moment spijt van gehad.
Si vis pacem, para bellum
We hebben er keurig voor gezorgd dat iedereen binnen kwam, op tijd voor zijn/haar hamburger.. toch @ElGreco en @mhr-zip ?Ex Nunc schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:21:
[...]
Als een van de eersten binnenkomen? Ik dacht dat het daar helemaal niet omging?
Hij heb ook niks gewonne.Ex Nunc schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:21:
[...]
Als een van de eersten binnenkomen? Ik dacht dat het daar helemaal niet omging?
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Ik had het ook niet helemaal begrepen, verwachtte confetti en champagne bij de finish. Maar kreeg vooral meewarige blikken van de andere SR'ers waaruit bleek dat uitsloven niet bon-ton was.
Lees ik goed, dat ik niet aan de bietensap hoeft?McMiGHtY schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:51:
Tjsa..dat was pas normal
Ik dacht: SR seizoen gaat beginnen... Kan nix laten liggen...
[ Voor 14% gewijzigd door guapper op 28-02-2024 18:47 ]
Interesting... Ik kwam als één van de laatste binnen maar uiteindelijk toch een halve burger extra soldaat gemaaktGWBoes schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:55:
Wel als er een paar extra burgers te verdelen zijn

Ja, jij kan douchen in een TL-buis. Dus dit was voor het goede doel.nooberke schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:16:
[...]
Interesting... Ik kwam als één van de laatste binnen maar uiteindelijk toch een halve burger extra soldaat gemaakt![]()
Volgende keer naar een "All you can eat Sushi Bar" dus?mhr-zip schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:34:
[...]
Ja, jij kan douchen in een TL-buis. Dus dit was voor het goede doel.
Nigiri zijn ook een soort ricecakes, toch? Ik zie wel mogelijkheden voor carb loading voor, na en tijdens de SR.McMiGHtY schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:03:
[...]
Volgende keer naar een "All you can eat Sushi Bar" dus?
Ik moet me helaas afmelden voor 6 juli.
Hij wil.
Ik hou niet van SushiMcMiGHtY schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:03:
[...]
Volgende keer naar een "All you can eat Sushi Bar" dus?
Jammer, maar dit betekend dat @knbs81 op de lijst is gekomen!klaaas schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:05:
Ik moet me helaas afmelden voor 6 juli.
Haarlem heeft een prima desert bar, just sayin'
Ik ging nog eens door de lijst heen en zie mijn naam 2x staan bij de seizoensopener. Aangezien ik nog steeds gewoon voor 1 tel kan er een streep door eentje en kan de lege spot naar de reserve!
Scherp!jasperz89 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 07:31:
Ik ging nog eens door de lijst heen en zie mijn naam 2x staan bij de seizoensopener. Aangezien ik nog steeds gewoon voor 1 tel kan er een streep door eentje en kan de lege spot naar de reserve!
@avdongen you lucky bird
[ Voor 4% gewijzigd door ElGreco op 06-03-2024 08:07 ]
Gaat hard zo!
Q: Why do developers like Dark Mode? A: Because light attracts bugs!
Kan ik dan mee 25 mei?
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Kijk maar uit dat je niet overtraind raaktavdongen schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 14:51:
Gaat hard zo!
Hij wil.
Training is alleen maar om een gebrek aan talent te compenseren. Dus dat ben ik wel gewend....
En dan de rest demotiveren om vanaf je huis op de fiets te komen zeker
@Salteh heeft ook wel eens zo’n kamikaze actie uitgevoerd.
Mooi toch als hij op de fiets aankomt. Misschien kom ik dan ook wel langsmhr-zip schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 15:08:
[...]
En dan de rest demotiveren om vanaf je huis op de fiets te komen zekerIk hoorde @Pimorez ook al van die rare dingen zeggen.
https://www.strava.com/activities/7788499680 😇
:strip_exif()/f/image/xElzrYoULfuAy8Sqa8eh2yxz.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 79% gewijzigd door Salteh op 06-03-2024 15:16 ]
@ElPaco meld je bij de directie!Reginas schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:33:
Ik meld me af voor 25 mei “Brabantse ritten zijn lang”. Kan mijn plekje naar @avdongen .
Ik geloof trouwens dat @ElPaco zich ook heeft afgemeld voor deze rit, maar zijn naam staat ook nog op de startlijst.
Dat is wel het plan jamhr-zip schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 15:08:
[...]
En dan de rest demotiveren om vanaf je huis op de fiets te komen zekerIk hoorde @Pimorez ook al van die rare dingen zeggen.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Ik ben blij dat ik niet op de route woon.
Met de juiste mindset woon je altijd op de route
Ik ook, hoor, met de allereerste Social Ride vanuit Gouda.mhr-zip schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 15:08:
[...]

Alle wegen leiden naar Rome/Breda.Pimorez schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 17:22:
[...]
Breda ligt voor jou net zo goed op de route als voor mij!
Ik bedoelde dat het omrijden is voor @aerofreak naar mijn huis.
23 februari al gedaan:
ElPaco schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:32:
Ik moet me helaas afmelden voor de rit van 25 mei
Toen was 2/3 van de stichting aan het uitbrakken van trainingskamp.
We zonde dat het trainingskamp veel te vroeg was. Daar heb je straks niks meer aanmhr-zip schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 18:23:
[...]
Toen was 2/3 van de stichting aan het uitbrakken van trainingskamp.
Het was sowieso parels voor de zwijnen.wisselwerking schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 18:46:
[...]
We zonde dat het trainingskamp veel te vroeg was. Daar heb je straks niks meer aan
The return of the Frenz, tenminste, ik durf het aan, ik kan de stijgende lijn in m'n conditie niet meer ontkennen. Eerste stap: mag ik op de reservelijst van de 13e?
Jammer @rinslll !rinslll schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 19:04:
Ik sta "mijn" plekje op 4 mei af aan iemand v.d reservelijst.
@yeehaw gefeliciteerd met jouw promotie!
@ElGreco Ik ben dan op vakantie, dus je mag hem nog een plaatsje doorgeven
Ja vind t ook jammer maar hoorde gister iets over de oude holleweg..... 😏ElGreco schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 19:39:
[...]
Jammer @rinslll !
@yeehaw gefeliciteerd met jouw promotie!
(😉😜 grapje, dat is niet de reden)
Ik leen de route tzt wel om 'm zelf een keer te doen 👍🏻
[ Voor 6% gewijzigd door rinslll op 19-03-2024 22:25 ]
Ik meld me bij deze af voor de 25ste van Mei, helaas gaat het 50 jarig jubileum van 1 van mn beste vriendjes voor.. (ik krijg het logistiek technisch niet voor elkaar om op tijd op zn feestje op te draven)
doneyeehaw schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 19:42:
@ElGreco Ik ben dan op vakantie, dus je mag hem nog een plaatsje doorgeven
Da's niet het enige klimmetje heb ik gehoord.. de VP onderweg schijnt wel weer heel goed te zijnrinslll schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:11:
[...]
Ja vind t ook jammer maar hoorde gister iets over de oude holleweg..... 😏
(😉😜 grapje, dat is niet de reden)
Ik leen de route tzt wel om 'm zelf een keer te doen 👍🏻
Wil je mij van de reservelijst van 4 mei halen? Ben dan (ook) op vakantie. Thanks!
ugh, ik moet me helaas ook afmelden voor 13 april. onoverkomelijke agenda-issues.
Mijn plaatsje mag naar iemand van de reservelijst...
Jammmmmerrr!!Kamato schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 11:33:
ugh, ik moet me helaas ook afmelden voor 13 april. onoverkomelijke agenda-issues.
@Frenz64 doortrainen dan maar!
Bam jonguh!
trainen is voor de talentlozen, toch?
trainen is voor de talentlozen, toch?
[ Voor 16% gewijzigd door Frenz64 op 23-03-2024 21:52 ]
Ken ik op de reservelijst voor Breda?
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Oei 13 april gaat mij ook niet lukken!
Is er al iets meer bekend over 13 april? Afstand en startpunt? Ms lukt het me om aan te sluiten.
Edit: zet me maar op de lijst!
[ Voor 15% gewijzigd door klaaas op 24-03-2024 20:31 ]
Hij wil.
Doneklaaas schreef op zondag 24 maart 2024 @ 20:25:
Is er al iets meer bekend over 13 april? Afstand en startpunt? Ms lukt het me om aan te sluiten.
Ja, dit jaar hebben we na overleg binnen het chapter NH besloten om de start/finish een stukje centraler te hebben als voorgaande jaren, zodat het voor meer mensen makkelijker bereikbaar is, en het houd voor ons in dat we 45minuutjes in de auto moeten zitten, maar gelukkig kunnen we direct naast de snelweg op de fiets springen en zijn we met een paar minuten fietsen in een compleet andere omgevingklaaas schreef op zondag 24 maart 2024 @ 20:25:
Parkeren is gratis
Gaan we weer over de klinkerwegen langs de kust? Zat net weer te twijfelen of ik nieuwe spatborden zou kopen
Centraler?McMiGHtY schreef op maandag 25 maart 2024 @ 14:36:
[...]
Ja, dit jaar hebben we na overleg binnen het chapter NH besloten om de start/finish een stukje centraler te hebben als voorgaande jaren, zodat het voor meer mensen makkelijker bereikbaar is, en het houd voor ons in dat we 45minuutjes in de auto moeten zitten, maar gelukkig kunnen we direct naast de snelweg op de fiets springen en zijn we met een paar minuten fietsen in een compleet andere omgeving
Parkeren is gratis
We starten in Utrecht?
Niet een nieuwe groepset?justinb81 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 22:25:
Gaan we weer over de klinkerwegen langs de kust? Zat net weer te twijfelen of ik nieuwe spatborden zou kopen
Geen kust dit jaar!
[ Voor 4% gewijzigd door ElGreco op 25-03-2024 22:37 ]
Je weet maar nooit, misschien raakt de di2 batterij leegElGreco schreef op maandag 25 maart 2024 @ 22:36:
[...]
Niet een nieuwe groepset?
Geen kust dit jaar!
(Wel serieus aan het overwegen om de winterfiets ook naar di2 om te bouwen omdat hij niet meer lekker schakelt 🙃)
Da's geen NH toch? Of hebben we die vlek op de kaart geannexeerd?
Fijn! Benieuwd waar we dan wel gaan startenMcMiGHtY schreef op maandag 25 maart 2024 @ 14:36:
[...]
Ja, dit jaar hebben we na overleg binnen het chapter NH besloten om de start/finish een stukje centraler te hebben als voorgaande jaren, zodat het voor meer mensen makkelijker bereikbaar is, en het houd voor ons in dat we 45minuutjes in de auto moeten zitten, maar gelukkig kunnen we direct naast de snelweg op de fiets springen en zijn we met een paar minuten fietsen in een compleet andere omgeving
Parkeren is gratis
@DieAnder was warm maar het is nog wel NoordHollandnooberke schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:20:
[...]
Fijn! Benieuwd waar we dan wel gaan starten
Hilversum? Wel mooi startpunt (eigenlijk Bussum nog beter) voor gravel green divide socialride 3-daagseElGreco schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:37:
[...]
@DieAnder was warm maar het is nog wel NoordHolland
waar kan ik me aanmeldenwisselwerking schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 11:08:
[...]
gravel green divide socialride 3-daagse
Bij @wisselwerking, post je nog een foto?
Dit kan wat mij betreft voor volgend jaar op de kalenderwisselwerking schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 11:08:
[...]
Hilversum? Wel mooi startpunt (eigenlijk Bussum nog beter) voor gravel green divide socialride 3-daagse
3 dagen? Je wilt hem heen en weer doen?wisselwerking schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 11:08:
[...]
Hilversum? Wel mooi startpunt (eigenlijk Bussum nog beter) voor gravel green divide socialride 3-daagse
Hij wil.
Nee, maar anders kan @ElGreco niet mee. Om het uitdagend voor mijzelf te maken ga ik dan wel op een kinderfiets ofzo.
@ElGreco moet gewoon gaan trainenwisselwerking schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 12:22:
[...]
Nee, maar anders kan @ElGreco niet mee. Om het uitdagend voor mijzelf te maken ga ik dan wel op een kinderfiets ofzo.
Hij wil.
Ik zal deze week is een stukje fietsen met hem, mits het weer niet al te erg is..
You locowisselwerking schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 11:08:
[...]
Mag ook in minder dagen als je dat liever hebt hoor. Wat mij betreft zelfs ook wel in 1 dag. Ben je er maar weer vanaf
Ook geen IJsselmeerkust?ElGreco schreef op maandag 25 maart 2024 @ 22:36:
[...]
Niet een nieuwe groepset?
Geen kust dit jaar!
Mja ja ok. Een klein beetje dan maar. Net aan zeg maar. Maar ook niet echt echt
Je moet wel goed kijken inderdaad..
Maar dan ook echt heel goed..
Maar dan ook echt heel goed..
[ Voor 32% gewijzigd door McMiGHtY op 27-03-2024 14:18 ]
Ik moet me helaas afmelden voor 13 april. Dus 2 plekjes vrij op de lijst!
Kan ik nog op de reserve lijst voor 8 juni?
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Jazeker!Nutterd schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:54:
Kan ik nog op de reserve lijst voor 8 juni?
Merci!
Zet mij op 25 mei maar ff op reserve ipv potlood.
[ Voor 16% gewijzigd door Mistraller op 08-04-2024 00:15 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Je weet dat er geen restitutiemogelijkheden meer zijn?
willen jullie mij verwijderen van de reservelijst voor 28 sept?
Aanstaande zaterdag is het zover, het SR Seizoen 2024 word geopend in Noord Holland!
Afgelopen weekeinde is de route gecontroleerd door de RRC's en goedgekeurd, enige uitdaging was er met de horeca onderweg en na de finish waardoor we hebben moeten besluiten om de start te vervroegen naar 09:30 uur.
Start lokatie: Parkeerplaats P2, Mariahoeveweg, Muiden
Hier kun je de hele dag gratis parkeren.
Voorals nog hebben we twee routes gemaakt, waarvan we zaterdagochtend kiezen welke we gebruiken (i.v.m. vochtigheid).
Afgelopen weekeinde is de route gecontroleerd door de RRC's en goedgekeurd, enige uitdaging was er met de horeca onderweg en na de finish waardoor we hebben moeten besluiten om de start te vervroegen naar 09:30 uur.
Start lokatie: Parkeerplaats P2, Mariahoeveweg, Muiden
Hier kun je de hele dag gratis parkeren.
Voorals nog hebben we twee routes gemaakt, waarvan we zaterdagochtend kiezen welke we gebruiken (i.v.m. vochtigheid).
[ Voor 8% gewijzigd door McMiGHtY op 08-04-2024 13:49 ]