Oh balen! Ik zit in Duitsland dan, ook voor een fietsweekend rondom 16-11. Even duimen voor flutweer in Nederland, zalig weer in Duitsland en met frisse beentjes aantreden op 23-11. 
Topinitiatief iig!
Topinitiatief iig!
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Dan verwachten we daar wel wat lekkers! Staat in de stichting deelnemersgids...klaaas schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:01:
Haha, bijna langs mijn voordeur 👌
Inderdaad. Ben trouwens altijd al benieuwd geweest hoe bij hunnie de erwtensoep smaakt.nooberke schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 16:41:
[...]
Dan verwachten we daar wel wat lekkers! Staat in de stichting deelnemersgids...
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Gemiddelde snelheid ligt rond de 28 als mensen zich gedragen. In de herfst wellicht iets lager door rotzooi op de wegWebgnome schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 16:52:
Dat is aardig in de buurt. Gemiddelde snelheid zal wel te hoog zijn voor een handbiker ga ik even van uit? ( +/- ~20)
[ Voor 8% gewijzigd door ElGreco op 27-10-2024 16:59 ]
Weg? Wordt het een wegrit?ElGreco schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 16:59:
[...]
Gemiddelde snelheid ligt rond de 28 als mensen zich gedragen. In de herfst wellicht iets lager door rotzooi op de weg
10 minuten na de start? Dan moet er gewoon beter uitgedruppeld worden op de carpoolplaats!
Hij wil.
Si vis pacem, para bellum
De kans dat ik op de fiets heen ga is niet zo groot. Tenminste niet de hele routeEx Nunc schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:52:
Leuk, zo'n verrassing. Ik wil ook wel mee, ik ga kijken of dat in de agenda past. Ben vast wel in de buurt dan.
@wisselwerking Als jij niet fietsend heen gaat, dan kijken of we samen heen kunnen?
Da's waaro?McMiGHtY schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:49:
Er is een klein polletje in de SR Berichten Service geplaatst..
Dat is een geheim genootschap met ballotage. Ze zijn behoorlijk streng. Ik ben ook nog niet toegelaten.
Had jij een lidmaatschap aangevraagd?wisselwerking schreef op woensdag 13 november 2024 @ 17:27:
[...]
Dat is een geheim genootschap met ballotage. Ze zijn behoorlijk streng. Ik ben ook nog niet toegelaten.
Ik ging er vanuit dat het voldoende was dat ik jou uit de wind heb gehouden tijdens de 11 Stedentocht
Daar lijkt het wel opMcMiGHtY schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:03:
Zou er al een nieuw topic zijn?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq