Ik had voor mezelf berekend of de nieuwe aanbieding interessant zou zijn, want het is een lager maandbedrag bij hetzelfde aantal kilometers per jaar.rwijnhov schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 17:32:
Niewe aanbieding was totaal niet interessant 2023 aanbieding 0,06 cent per extra km 2014 0,15. Rijd 25k per jaar ermee.
Ik kwam er volgens mij toen op uit dat ik voor het maandbedrag van de oude E-C4, ongeveer 15.000 km per jaar kan rijden met de nieuwe E-C4 voordat hij duurder zou uitkomen dan de oude aanbieding.
De nieuwe E-C4 kost me € 70 minder per maand.
€ 70 : € 0.15 = afgerond 467 km per maand x 12 = 5.600 km per jaar die ik extra met de nieuwe E-C4 kan rijden voordat ik over het oude maandbedrag heen ga.
Met 25.000 km per jaar zou ik dan inderdaad ook een stukje duurder uit zijn, € 1.500 per jaar als ik het allemaal goed berekend heb.
Met de oude E-C4 heb ik in een jaar tijd volgens mij ongeveer 12.000 km gereden, dus ik zou met de nieuwe nog steeds iets goedkoper uit zijn.
Maar bij meer kilometers hakken die € 0,15 er behoorlijk in. Dan ben je beter af met een private lease auto van Stellantis Financial Services, die rekenen standaard € 0,06 per extra km. Bij de meeste leasemaatschappijen zijn meerkilometers veel duurder dacht ik.
Of heb je zelf al iets interessanters gevonden?
:strip_exif()/f/image/8sc71162JofwsBdcDiuguPMZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/peOX1WDA13WG5IA74jDjUWlo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b3xYayxlAAY9yQWP1BFNZ9CY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oZIxMYvaDxDbR3NVNLYK7Oth.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hZAyu0XLO4iKf3D8hWP4K6bc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/usIEgXNyRSHnXYOC3hIhzyVf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z93k5XBho7OLUzBpSj0Z1Sil.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7cQKvO7trjQWmSXRR2Gb11x4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8tNQcCwqyxVdnqXLVQy5sI1y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/obo9nFq399H8BRh9nCuyqbPX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XxLAJSKEREeU17JDDlwRSpbm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1qSzLifCt4n9vv7VLMr2V0jj.jpg?f=fotoalbum_large)