Thoraxx schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:51:
[...]
Zo dan zeer mooie auto ook en een stuk goedkoper alsnog dan de nieuwe aanbieding.
Rijd toch wel echt lekker comfortabel he! Citroen en de max uitvoering is helemaal gaaf. Die geblindeerde ramen maken hem nog mooier.
Ik vind de facelift niet persee mooier, jij?
Geniet ervan!
Niet persé mooier nee
Dan vind ik de vernieuwing van de C3 (Aircross) veel beter geslaagd.
Beetje offtopic maar wellicht wel interessant voor jou als je de hybride nog niet hebt besteld, en mede E-C4 en andere electrische rijders:
Ik zit sinds een paar maanden met een dynamisch energiecontract bij Tibber, en heb bij hen met flinke korting een 'slim' laadpunt gekocht van Easee. Tibber gebruikt mijn E-C4 nu om voor hun overtollige energie te laden tegen 'dumpprijzen'. Daardoor rijd je nóg een stuk voordeliger.
Voorbeeldje van zo'n dumpactie:
Voorbeeld van de maandelijkse en totale opbrengsten (grid rewards) binnen een paar maanden tijd:
Is overigens volledig instelbaar en vrijwillig, je kunt natuurlijk ook gewoon je auto vol laden als je hem nodig hebt. Maar zolang je auto aangesloten blijft aan de lader, kan hij beschikbaar blijven voor Tibber om goedkope energie in de accu te laden.
Die lader heb ik zo terugverdiend. Ik hoef de lader alleen maar aan te sluiten, en vaak wordt de accu al helemaal 'zo goed als gratis' of met veel korting volgeladen voor de volgende dag. En ook als je zonnepanelen hebt kan de slimme lader het overschot aan zonne-energie gebruiken om de accu van je auto te laden.
Misschien ook een optie voor jou of anderen om goedkoper toch electrisch te blijven rijden? Er wordt hier wel veel thuis gewerkt, dus de auto staat soms dagenlang hier op de oprit. Niet iedereen heeft die luxe natuurlijk, maar een paar uur de auto aangesloten houden kan al veel voordeel opleveren.
Oh en nee, geen aandelen Tibber of Easee hier.
Bij interesse van iemand kunnen ik en diegene wel allebei € 50 shoptegoed van Tibber krijgen als ze via mijn invitelink een energiecontract afsluiten. Zo kun je toch met flinke korting een slim laadpunt of iets anders aanschaffen!
Ik zal die link hier niet plaatsen, maar bij interesse stuur maar een dm