Van beek heeft nu een actie op de C4 Hybrid. Misschien is dat wat voor jou? Ik liep tegen hetzelfde aan. Laden irritant, traag en te weinig bereik.GHB363 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 18:31:
Goed om te lezen dat het ook wel goed kan (blijven) werken via HA. Op de een of andere manier heb ik het via HA niet goed/stabiel werkend gekregen, ik krijg wel de data maar bediening gaat niet goed. Heeft na her-authenticatie een keer gewerkt en later niet meer. Dan ging het via de app, die dan weer om authenticatie vroeg nog wel. Misschien nog maar een maand abonnement nemen en het dan eens via bovenstaande integratie proberen en hopen dat het dan blijft werken voor zolang ik deze auto nog heb.
Ik heb de auto via de Van Beek e-C4 aanbieding van eind 2023, en die is nu dus, na een jaar opzegbaar. Nu wordt de auto hoe langer ik er in rijdt gemiddeld elke maand natuurlijk duurder.
Op zich vind ik de e-C4 een fijne auto. De mijne is wel met maar 1-phase lader. En dat is soms onhandig. En verder vindt ik het bereik nu net te krap. Ik kan net niet comfortabel op 1 accu naar mijn ouders op en neer, dat is ruim 250 km. Dus ik moet of onderweg of snelladen, of daar laden, maar dat is met 1 fase natuurlijk lekker langzaam.
https://www.vanbeekautogr...uws/go-hybrid-citroen-c4/
:strip_exif()/f/image/8tNQcCwqyxVdnqXLVQy5sI1y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/obo9nFq399H8BRh9nCuyqbPX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XxLAJSKEREeU17JDDlwRSpbm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1qSzLifCt4n9vv7VLMr2V0jj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W6BmqFESmwkN1fWIl3IaScJx.jpg?f=fotoalbum_large)