Zelfde hier. 27 augustus was ik lid geworden. 1 maand trial en 1x heeft Google €6,99 afgeschreven, en toen was het opeens klaar.
26 oktober kreeg ik nog deze mail: "Your Premium Lite membership has been canceled, and we're sorry to see you go!" Ze doen alsof ik het abo heb beëindigd?
En ik zie de meerwaarde van het Premium abo ook niet. YouTube Music kost €9,99 per maand los en heeft naar schatting 14 abonnees. Waarom sturen ze
dat niet naar de Google Graveyard?
Het downloaden van videos
vereist alsnog een internetverbinding dus daar zit ook weinig meerwaarde in.
Linksquest schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:56:
Het hier ook overlegt, voor nu geen Premium. Mocht het gezin naderhand ook Premium willen, dan overwegen we eventueel familie, want dan kan ik die prijs door 3 personen delen, dan is het leuker dan €13,00 voor 1 persoon.
Dat hele familieplan vind ik eigenlijk ook een belediging. Why the fuck moet je een
singles tax betalen als niemand anders in je huishouden interesse heeft in YT Premium? Het is niet alsof de kosten voor YT lager zijn wanneer meerdere abonnees onder één dak wonen.
Tot 6 man kunnen samen één familieplan gebruiken, da's €18/6=€3 maand. Het Individual plan kost €11,99. Dat is een
singles tax van 300%.

Laat ze dat familieplan lekker afschaffen en gooi de prijs van het Individual plan omlaag. En sloop dan tenminste YouTube Music uit het individual plan, de 13 abonnees die dat gebruiken betalen waarschijnlijk met liefde €9,99 extra daarvoor.
Ik ben overgestapt naar
Nebula. Je kan je aanmelden voor $30/jaar via een link van een creator, b.v.
https://go.nebula.tv/philosophytube maar ik heb besloten me via de homepage aan te melden voor $50/jaar. ~€4/maand voor een dienst die ik verwacht behoorlijk te gebruiken (de meeste creators die ik volg zitten ook op Nebula) is niet teveel. Zelfs als Premium Lite ooit nog terugkomt is het dus maar de vraag of ik me daarvoor zal aanmelden.