Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:22

Yucko

One clown to rule them all !

Mog schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 23:35:
Ik kreeg vandaag helaas deze e-mail:

[...]

Daar gaat het advertentievrij genieten van YT
hier ook, maar dan voor een abo via Argentinië.
Heb ze hier in huis al gemeld dat het afkicken gaat worden :P

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hier ook, voor India. Jammer. Maar ik heb vrienden in de Filipijnen, dus fingers crossed. Balen dat YouTube geen fatsoenlijk abonnement aanbiedt in Nederland. Die prijzen zijn het absoluut niet waard - zeker niet omdat ik bijna nooit op YouTube kom. (Ja maar Music… Don’t care, dat is extreem brak en waardeloos voor me.)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Shit, hier ook. Heb abo lopen via Oekraïne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 22:37

Pixelmagic

Ubergeek

En ook via India moet je updaten, iemand die het al heeft geprobeerd ? Ik zie dat ze wel Visa en Master accepteren maar verwacht dat ze daar iets met locatie doorkrijgen van de cc providers.

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Pixelmagic schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:32:
En ook via India moet je updaten, iemand die het al heeft geprobeerd ? Ik zie dat ze wel Visa en Master accepteren maar verwacht dat ze daar iets met locatie doorkrijgen van de cc providers.
Hoe bedoel je? Ik heb de betaling sowieso al via een CC lopen. En afgesloten via Oekraïne.
Mail geeft nu dus aan:

Als je lid wilt blijven, update dan je betaalmethode vóór 12 december 2024 naar een methode die is uitgegeven in Oekraïne.

Een Oekraïense CC bedoelen ze neem ik aan.

[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 13-11-2024 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 22:37

Pixelmagic

Ubergeek

DeBaroN schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:27:
[...]

Hoe bedoel je? Ik heb de betaling sowieso al via een CC lopen. En afgesloten via Oekraïne.
Mail geeft nu dus aan:

Als je lid wilt blijven, update dan je betaalmethode vóór 12 december 2024 naar een methode die is uitgegeven in Oekraïne.

Een Oekraïense CC bedoelen ze neem ik aan.
Dat is wat ik me dus precies afvroeg, is er iemand die daar een workaround voor heeft gevonden

[ Voor 5% gewijzigd door Pixelmagic op 13-11-2024 17:29 ]

PVoutput van mijn 4950Wp

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Zoals andere topics in FTM.. het is niet toegestaan om geografische omzeiling te bespreken of om familieaccounts aan te bieden.