Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-06 00:16
Krijg net een mail vanuit google :
Thank you for being one of our first Premium Lite members.

‌We're writing to let you know that after 25 October 2023, we will no longer be offering your version of Premium Lite. While we understand that this may be disappointing news, we continue to work on different versions of Premium Lite as we incorporate feedback from our users, creators and partners.

We will cancel your membership on 25 October 2023. Your Premium Lite benefits will expire at the end of your billing cycle and you will not be billed further.

‌To show our appreciation, we're offering a one-month trial of YouTube Premium (even if you've had a trial before). With YouTube Premium, you can watch videos ad-free, offline and in the background. Plus, stream music ad-free in the YouTube Music app.

‌If you'd like to redeem this offer, you'll need to cancel your Premium Lite membership or wait for it to be cancelled for you.

‌You can find more information in the YouTube Help Centre.

‌Kind regards,
The YouTube Premium team
Bijzondere manier ook met ; 'we continue to work on different versions of Premium Lite as we incorporate feedback from our users, creators and partners'
Nu weet ik dat het een soort test was, maar toch best gekke manier om die test dan te stoppen.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 17:22

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Kreeg deze ook net helaas :( goed balen want het was een fijne en goedkopere manier van geen reclame op youtube

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:06

Reinier

\o/

Ja ik krijg hem net ook. Vind het wel jammer. Want €12 per maand vind ik wel heul veul eigenlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:19

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Jep, heb em ook net gekregen. Flink balen inderdaad. Ik kijk heel erg veel YouTube en dit was perfect. In YouTube Music enzo ben ik helemaal niet geinteresseerd.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purplevendetta
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 12-06 00:03
Ik was Premium Lite lid zodra het uitkwam. Overgestapt vanaf mijn Indiase abonnement destijds :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik krijg deze mail ook net. Echt balen, zo wordt alles duurder.. Een paar euro hier, een paar euro daar. Helaas is het wel een dienst die ik zal blijven aanhouden, erg jammer dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marc574
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-06 16:14
Heel jammer dat ze ermee stoppen, denk dat ik ook maar weer terugga naar ublock/youtube vanced. Ik vond 7 euro net niet te veel, maar 12 euro vind ik teveel als ik alleen maar reclamevrij video's wil kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-06 11:29
Wat een vuile truc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentje3
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-06 19:07
Ga hem ook niet verhogen denk ik.. Zal wel even wennen worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
marc574 schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:56:
Heel jammer dat ze ermee stoppen, denk dat ik ook maar weer terugga naar ublock/youtube vanced. Ik vond 7 euro net niet te veel, maar 12 euro vind ik teveel als ik alleen maar reclamevrij video's wil kijken.
Bestaat er ook zoiets voor een Android tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:35

kaanmijo

Picobello B.V.

Kreeg net ook de mail. Vind het écht oprecht jammer, vond dit bedrag wat ze ervoor vroegen precies op de sweetspot zitten voor wat ik voor advertentievrij YouTube over had. Ben benieuwd waar ze nu mee gaan komen, maar ik vind €12 per maand veel te veel voor advertentievrij kijken. Ik gebruik de rest van die “voordelen” namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:13
Bij mij ook dezelfde mail! Ontzettend irritant, ik ga ook geen 12 euro betalen. Ik wil alleen maar advertentie vrij kijken.

Dacht eerst dat het kwam omdat ik een kritisch bericht had geschreven over YouTube shorts op een YouTube kanaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneEend
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik kreeg die mail net ook. Erg jammer, maar 13 euro ga ik niet betalen voor alleen ad vrij maken van Youtube, de rest van Premium gebruik ik niet (ik heb oa al Spotify Family).

Ik kijk YouTube meestal op m'n chromecast. Weet iemand daar toevallig een ad blocker of youtube alternatief voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster-Master
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-06 01:19

Disaster-Master

ùit De Haag

Wat een kutzooi… hier nog een gedupeerde :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:48
Hier helaas de e-mail ook gekregen. 13 eur per maand vind ik ook teveel voor alleen reclame vrij kijken. Ik heb net als @GroeneEend ook Spotify family en rest gebruik ik ook niet. Echt jammer! Zal wennen worden om weer alles met die vervelende reclame te moeten gaan kijken.

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-02 14:42
Ook hier zelfde mail.

Dan toch maar een youtube kijken via brave browser. Die haalt reclame eruit zonder premium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:03

orf

*knip*

Het omzeilen van geografie restricties bespreken is niet toegestaan.

[ Voor 87% gewijzigd door tweakduke op 29-09-2023 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc574
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-06 16:14
darkdesign schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:08:
[...]

Bestaat er ook zoiets voor een Android tv?
Volgens mij wel, anders een pihole of adguard dns gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-06 11:09
marc574 schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:29:
[...]

Volgens mij wel, anders een pihole of adguard dns gebruiken.
Helpt niet voor YT reclame helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
*knip*
Het omzeilen van geografische restricties bespreken is niet toegestaan.

[ Voor 84% gewijzigd door tweakduke op 29-09-2023 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:25

Yucon

*broem*

gastje01 schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:33:
[...]

Helpt niet voor YT reclame helaas.
ublock wel. Ik begrijp niet hoe het kan werken, maar het werkt.

Verder zoeken ze het maar lekker uit. Ik heb geen principiële bezwaren tegen abonnementen op online diensten, maar de prijzen moeten wel een beetje in verhouding liggen. Nu is dat per dienst moeilijk te bepalen. Maar als je meerdere moet hebben omdat ze allemaal maar een stukje bestrijken en het in totaal richting een paar honderd euro per jaar dan zitten ze er duidelijk boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:30

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Wat is het tegenwoordig toch met bedrijven die alle "goedkope" abonnementen laten vallen? (Looking at you, Tweakers.net) Mijn adblocker gaat voor niemand uit, maar ik betaal graag een gepaste vergoeding voor de diensten waar ik gebruik van maak. Voor 7 euro per maand was ik een tevreden gebruiker. Jammer dat ze mijn geld niet meer willen.

Ik snap dat ze netto misschien meer verdienen met de mensen die ze nu naar hun dure abo's pushen, maar het verwijderen van advertenties is meer dan gewoon een luxe. Ik zal nooit begrijpen hoe mensen het internet kunnen gebruiken zonder adblocker -- ik zou helemaal gek worden.

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julos
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:56
Zelfde hier, ik dacht eerst dat ik per ongeluk ergens zelf m'n abo had beëindigd. Helaas stopt YouTube dus gewoon met de Lite-variant.

Ben wel benieuwd naar de "andere versies van Premium Lite". Lijkt alsof er alsnog gewerkt of gedacht wordt aan een extra abonnement naast het reguliere YouTube Premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
Julos schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:48:
Zelfde hier, ik dacht eerst dat ik per ongeluk ergens zelf m'n abo had beëindigd. Helaas stopt YouTube dus gewoon met de Lite-variant.

Ben wel benieuwd naar de "andere versies van Premium Lite". Lijkt alsof er alsnog gewerkt of gedacht wordt aan een extra abonnement naast het reguliere YouTube Premium.
Ja maar logischer geweest als ze gelijk iets anders klaar hadden om over te stappen.
Eigenlijk was ik aan het hopen dat ze ooit met een Premium Lite Family zouden komen ( zonder music dus ) ..
Dan had ik mijn kinderen ook reclamevrij kunnen geven. Nu zaten ze steeds op mijn account en kreeg ik veel dingen in mijn feed waar ik totaal geen interesse in heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdW-
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 08-06 01:31
Hier ook gekregen. Stoppen ze gewoon met het abbo of is er een andere reden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 09:25
K vond hier gelukkig de bevestiging.. Dacht ff.. Eh?..

K heb ook echt geen 12, - ervoor over en dus houdt t voor mij op.. Dan maar weer met reclame. Wilde wel 7 betalen zonder reclame maar de reclame zal ze meer opleveren? Ik ga geen premium betalen iig. Zo te zien doen dat er veel meer.. Wellicht kost ze dat dan te veel leden en komt t toch terug? 😉

T is nog geen oktober.. Ik wacht af wat inderdaad die" andere lite" wordt en of dat een alternatief zal worden

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gitano
scorpio schreef op maandag 25 september 2023 @ 23:38:
K vond hier gelukkig de bevestiging.. Dacht ff.. Eh?..

K heb ook echt geen 12, - ervoor over en dus houdt t voor mij op.. Dan maar weer met reclame. Wilde wel 7 betalen zonder reclame maar de reclame zal ze meer opleveren? Ik ga geen premium betalen iig. Zo te zien doen dat er veel meer.. Wellicht kost ze dat dan te veel leden en komt t toch terug? 😉

T is nog geen oktober.. Ik wacht af wat inderdaad die" andere lite" wordt en of dat een alternatief zal worden
Inderdaad, dan maar andere oplossing als ze niet accepteren. Premium Lite Family voor minder dan 10,- wil ik overwegen, maar daarboven dan maar andere oplossingen. ( zoals ik al eerder zei, dan maar iets als Brave browser die netjes zonder reclame laat zien.) of andere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
Nog een aantal landen geprobeerd, maar in alle gevallen krijg ik na een poging tot betalen:

Transactie geweigerd. Voor deze aankoop is een betaalmethode uit uw factureringsland vereist. [OR_RECR_05]

Denk dat youtube het gat gedicht heeft nu om dit te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:51

Klippy

Still Game

Kan me voorstellen dat dit voor veel mensen balen is, vreemde zet ook.
Is 7 Euro per maand niet genoeg om de reclame inkomsten te dekken dan? Ben benieuwd of nog meer uitleg komt.

Ik was zelf jaren Lite lid, toevallig een maar maanden geleden toch naar Premium gegaan om af te spelen zonder scherm aan, maar heel vaak gebruik ik dat ook niet meer. En YouTube Music heb ik nog nooit gebruikt dus was toch aan het overwegen weer naar Lite te gaan...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-06 11:49

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Toen ik naar bed ging kreeg ik inderdaad ook een mail, jammer dat Google dit doet en je eigenlijk verplicht als je geen reclame wilt om het duurdere abonnement te pakken.

Ik ben heel eerlijk, ik heb 4 maanden gratis Premium gehad, Youtube Music vind ik stukken minder werken dan Spotify (is denk ik wat je gewend bent, maar oke) en offline opslaan doe ik niet. Vond het wel leuk dat je bijvoorbeeld de Tweakers podcast met het scehrm uit kon luisteren, maar ook dat gebruikte ik bijna niet, en soms meer lastig om eerst op pauze te moeten zijn dan gewoon scherm uit en stil.

Ik vond daarom Lite erg fijn en voor de prijs liet het zich doen, zeker gezien hoeveel ik op Youtube kijk. Het abonnement van €12,00 pak ik voor nu ook gewoon niet, want ik ga niet voor functies betalen die ik toch niet gebruik. Wie weet ooit als het gezin ook Premium wilt, dat ik de prijs kan delen, maar voor nu zeg ik nee.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Max_
  • Laatst online: 12-06 09:31
Flink balen aangezien ik youtube erg veel gebruik en het reclamevrij kijken toch wel erg fijn is.

Aangezien ik veel Youtube ga ik toch wel de 12 euro overwegen ... wellicht ga ik dan toch in de "val trappen" die ze gezet hebben. Waarschijnlijk een bewuste actie gezien de populariteit van het abonnement om het dicht te gooien en mensen te dwingen naar het normale abonnement te laten gaan. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

_Max_ schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:11:
Flink balen aangezien ik youtube erg veel gebruik en het reclamevrij kijken toch wel erg fijn is.

Aangezien ik veel Youtube ga ik toch wel de 12 euro overwegen ... wellicht ga ik dan toch in de "val trappen" die ze gezet hebben. Waarschijnlijk een bewuste actie gezien de populariteit van het abonnement om het dicht te gooien en mensen te dwingen naar het normale abonnement te laten gaan. :{
Snap je, alleen zie ik de meerwaarde niet van de Lite stoppen, je gaat nu voor dingen betalen die je misschien nooit gebruikt, ik vind dat me iets te ver gaan en ga hier voor nu nog niet in mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Linksquest schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 06:31:Vond het wel leuk dat je bijvoorbeeld de Tweakers podcast met het scehrm uit kon luisteren, maar ook dat gebruikte ik bijna niet, en soms meer lastig om eerst op pauze te moeten zijn dan gewoon scherm uit en stil.
1) Gebruik Youtube in een browser en speel je gewenste video af
2) Zet het scherm uit of ga terug naar het homescreen van jouw telefoon
3) Open het notificatie-/meldingcentrum
4) Druk op de "play" knop

Je bent nu vrij om het scherm uit te zetten of andere dingen te doen op jouw telefoon. Werkt op zowel Android (getest met Firefox) en iOS (getest met Safari) :)

[ Voor 6% gewijzigd door Caayn op 26-09-2023 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Laatst online: 20:47
*knip*

[ Voor 84% gewijzigd door tweakduke op 29-09-2023 22:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 00:23
Ik heb teveel shit aan het Google account hangen om ook maar een beetje risico te nemen dat die gesloten wordt (in de toekomst), dus ook ik ga in de val lopen denk ik. Dan maar een andere streamingdienst opzeggen, want Youtube gebruik ik eigenlijk wel meer dan die anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Blijf dat toch altijd wel risico vinden, zo lullig als ze je account blokkeren.

Ik ga helaas toch voor de val om meer euro's uit te geven, kijk vaak genoeg youtube en wil geen reclames.
(en kijk op telefoon,pc en chromecast)

[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 29-09-2023 22:57 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Caelorum schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:01:
Ik heb teveel shit aan het Google account hangen om ook maar een beetje risico te nemen dat die gesloten wordt (in de toekomst), dus ook ik ga in de val lopen denk ik. Dan maar een andere streamingdienst opzeggen, want Youtube gebruik ik eigenlijk wel meer dan die anderen.
Hier het zelfde, hoop dat Google dit besluit nog terug draait, en anders gaan we gewoon minder Youtube kijken en dat wat ik kijk, kijk ik dan wel reclame.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Laatst online: 12-06 21:31
Zo dit gaat mij een hoop tijd opleveren. Voorheen had ik de neiging om van interessant filmpje naar filmpje door te scrollen. 12,- euro is teveel. Na de gratis maand die iedereen ook nu weer krijgt voor Premium terug naar gratis en dan maar een heel stuk minder kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ep667
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:43

ep667

It doesn't hurt to help

DDX schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:46:
[...]

Blijf dat toch altijd wel risico vinden, zo lullig als ze je account blokkeren.
Dat niet alleen, want je Google account wordt ook aan dat land gekoppeld. Als je Android gebruikt, kun je sommige apps niet uit de play store halen omdat die ineens op Argentinië staat. Kun je vast wel weer aanpassen, maar wie zegt dat het dan niet allemaal instort?

EP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Persoonlijk heb ik een throwaway Google account burgerschap in Argentinië aangevraagd en daar een Google account aangemaakt *kuch kuch* en daarmee Premium gekocht. 389 ARS per maand, oftewel €1,02.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:06
sjaakaq schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 15:25:
Persoonlijk heb ik een throwaway Google account burgerschap in Argentinië aangevraagd en daar een Google account aangemaakt *kuch kuch* en daarmee Premium gekocht. 389 ARS per maand, oftewel €1,02.
Precies, dat heb ik ook al een aantal jaar. Werkt perfect.

Wilde alleen laatste dit abonnement omzetten naar een familiy abonnement, maar die mogelijkheid is er niet lijkt het. Jij daar wel eens naar gekeken toevallig?

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Hier dezelfde uitdaging helaas. Gisteravond kreeg ik ook nog een email van Google dat ze gaan stoppen met de app Google podcasts en dat hiervoor YT Music het alternatief is. Met reclame dus in de free version. Podcasts gebruik ik echt enorm vaak, nog meer dan YT. Verbaasde me wel dat deze app volledig add free was maar dat hebben ze bij Google dus inmiddels ook bedacht.

Google is duidelijk zn apps en bijbehorende abonnementen aan het reorganiseren.... vervelend voor ons...

hmmz

• _Max_
  • Laatst online: 12-06 09:31
sjaakaq schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 15:25:
Is dat gewoon een google account aanmaken met als home base Argentinië en dan je Nederlandse credit card gebruiken voor betaling? Tell me more

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-06 16:28

Licko

ZVDK

Ik heb al jarenlang Premium via India en VPN. Voorheen werd dat mooi maandelijks verlengd via CC a € 1,50 oid, maar recurring payments is bij mijn weten niet meer mogelijk. Sindsdien heb ik een jaar abo Premium voor ca. € 15 geloof ik.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:08
Hier ook een 'slachtoffer'.

Het YT Lite stond al gauw na de introductie op losse schroeven.
Ik werd er door een filmpje op YT van iemand uit Zweden op geattendeerd en heb toen een abo genomen. In Zweden was het op dat moment al niet meer mogelijk. Geen idee hoe lang je hier in NL nog kon abonneren.
In principe zou ik die €12 wel kunnen missen maar uit nijd begin ik er niet aan.
Ik gebruik ook die andere diensten niet, het was alleen wel eens aardig om comments te geven. Dat kan dus niet meer zonder abo/account.

Op de PC werkt AddBlock Plus, maar op mijn tablet moet ik eens kijken of YT via de browser werkt met een addblocker.

Soms ben ik bijna gelukkig

• OMD
  • Laatst online: 20:04

OMD

MvdW- schreef op maandag 25 september 2023 @ 23:11:
Hier ook gekregen. Stoppen ze gewoon met het abbo of is er een andere reden?
Wat denk je zelf. Net als elk abonnement gaat het puur om winst maximalisatie. Meer winst, altijd meerrrrr.

Je zegt je abbo misschien op maar gaat weer reclames kijken dus winst voor ze. Zo goed als zeker nog meer dan de abbo kosten van Lite.

Graaiflatie :r

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze hebben dit tactisch gedaan, en je ziet al in de reacties.. per saldo verliezen ze weinig. Groot deel neemt dan toch maar het duurdere abo, aantal niet, per saldo zie ik bar weinig extra inkomstenverlies. Dan nog stukje extra 'anti adblock' methodes toevoegen.

Ik heb zelf gewoon een potje per maand, neem wat op dat moment ik wil hebben. Netflix heb ik One Piece weer gezien, dus die kan weer uit, kan youtube weer aan. Straks is Bleach afgelopen, gaat die uit, Netflix weer aan. Maandje weinig youtube? Gaat die uit, Disney aan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:32

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

marc574 schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:56:
Ik gebruik nu al 2 jaar ''Smarttube'' want ik heb sowieso nooit begrepen waarom mensen zouden willen betalen voor reclames en ging zelf gelijk opzoek naar een alternatief.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 20:11
SinergyX schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:05:
Ze hebben dit tactisch gedaan, en je ziet al in de reacties.. per saldo verliezen ze weinig. Groot deel neemt dan toch maar het duurdere abo, aantal niet, per saldo zie ik bar weinig extra inkomstenverlies. Dan nog stukje extra 'anti adblock' methodes toevoegen.

Ik heb zelf gewoon een potje per maand, neem wat op dat moment ik wil hebben. Netflix heb ik One Piece weer gezien, dus die kan weer uit, kan youtube weer aan. Straks is Bleach afgelopen, gaat die uit, Netflix weer aan. Maandje weinig youtube? Gaat die uit, Disney aan.
Dit inderdaad. Ik baal er wel van maar ik wissel ook met grote regelmaat.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
G_Dragon schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:30:
[...]

Ik gebruik nu al 2 jaar ''Smarttube'' want ik heb sowieso nooit begrepen waarom mensen zouden willen betalen voor reclames en ging zelf gelijk opzoek naar een alternatief.
Geen keuze als je een LG TV hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Caelorum schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 15:55:
[...]

Geen keuze als je een LG TV hebt.
Chromecastje eraan

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Kan, maar zit ik niet op te wachten. Ik betaal wel gewoon. Gezien ik toch een goede 10 uur per week iets op YouTube kijk is het bedrag nou ook weer niet de hoofdprijs. (ik kijk er ook conferenties terug, product aankondigingen enz).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:46

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Zoals in heel FTM geldt en zo ook voor dit topic:

Tweakers Discord

• W1LL3M
  • Laatst online: 13-06 23:58

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb maar meteen zelf opgezegd na hun bericht, €6,99 was nog te doen, maar €11,99 vind ik overdreven. De extra features gebruik ik niet, en features die ik wel zou willen bieden ze niet (o.a. verbergen van shorts, sponsorblock).

Gisteravond dus SmartTubeNext op de Chromecast TV gezet, Youtube disabled, button geremapped. Had nog Youtube Vanced op de telefoon staan, project is gestopt maar werkt nog steeds, misschien toch eens kijken naar recentere (betere?) oplossingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

W1LL3M schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 18:26:
Had nog Youtube Vanced op de telefoon staan, project is gestopt maar werkt nog steeds, misschien toch eens kijken naar recentere (betere?) oplossingen.
ReVanced ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hopelijk komt Google er nog op terug, als ze zien dat mensen niet overstappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disaster-Master
  • Laatst online: 14-06 01:19

Disaster-Master

ùit De Haag

Ik las het volgende;

Update 9/26: YouTube has clarified to 9to5Google that it will continue to toy around with different versions of Premium Lite based on feedback received from viewers, creators, and partners.

According to YouTube, a new version of Premium Lite has also become available in Thailand which may be rolled out more broadly based on feedback.

Google komt op:
https://www.reddit.com/r/...of_premium_lite_is_under/

En hier staat dus een afbeelding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SL47mPMBzKo5ssRX4XtNvwXHZds=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ch2kLV49HS443Fd8cJBKl0w7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Disaster-Master schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 15:40:
Ik las het volgende;

Update 9/26: YouTube has clarified to 9to5Google that it will continue to toy around with different versions of Premium Lite based on feedback received from viewers, creators, and partners.

According to YouTube, a new version of Premium Lite has also become available in Thailand which may be rolled out more broadly based on feedback.

Google komt op:
https://www.reddit.com/r/...of_premium_lite_is_under/

En hier staat dus een afbeelding:
[Afbeelding]
Zou mooi zijn als ze er toch op terug komen, momenteel zie ik nog niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mastergo
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:43
*knip*
V&a is hier niet toegestaan.

[ Voor 81% gewijzigd door tweakduke op 03-10-2023 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Linksquest schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 17:11:
[...]

Zou mooi zijn als ze er toch op terug komen, momenteel zie ik nog niks.
Limited ads, dat gaat ook echt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 11-06 20:23

Deathchant

Don't intend. Do!

Iemand zei of er ook zoiets was voor android TV: kijk even in het nvidia shield topic. Daar wordt vaak SmartTubeNext aangeraden. Werkt idd fantastisch op de shield :)

Qua android: ik maak gebruik van YouTube ReVanced omdat YouTube Vanced het niet meer deed. Niet zoals Vanced is ReVanced juist géén gecrackte apk, maar is gewoon gebaseerd op een originele youtube apk die je moet installeren, waarbij de ReVanced manager app deze originele youtube versie patcht/verrijkt met verschillende packages. Het eindresultaat is dan dat je YouTube app gepatcht wordt naar YouTube ReVanced, wat dus eigenlijk een youtube premium is in een ReVanced jasje.
Het is wel even een gedoe om het voor elkaar te krijgen, maar op reddit is een goeie guide over hoe je dat moet doen.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDX
Lol en test geslaagd in Nederland ofzo en dus lanceren ze het nu in Duitsland :

nieuws: YouTube maakt Premium Lite-abonnement beschikbaar in Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hopelijk is Google wakker geworden en brengen ze het alsnog terug naar Nederland en België.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YO_Sz2Rvj2YVoQLk0rZCwiyQ85g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i42TdYgXhjdGL74XsDFVgKOR.jpg?f=fotoalbum_large

Denk Check eens even mijn profiel, en hier staat opeens toch een verlenging en geen beëindigen meer, zou het dan toch terug gedraaid zijn en dat het nog niet gecommuniceerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Kreeg net een mail dat de nieuwe maand in rekening gebracht is worden, denk kijk meteen even naar de status, en abonnement blijft bestaan zo ver ik zie en volgende factuur is 8 november.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qf_QjD5jZeME6o5yXYg1jiCwBRw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LtNrMl7QgeeoQOFs1gVUhK0z.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y82CilNgO48HV2CQ-oXPRaHzBLc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nhOJg1tmtGSFSCTHVC0b5otN.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:32
Ik heb zojuist ook even gekeken in mijn account, maar ik kan geen premium-lite meer afsluiten of mijn verlopen lite opnieuw verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Wel heel apart, weet niet wat ze aan het doen zijn, even afwachten dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Linksquest schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:16:
Kreeg net een mail dat de nieuwe maand in rekening gebracht is worden, denk kijk meteen even naar de status, en abonnement blijft bestaan zo ver ik zie en volgende factuur is 8 november.

[Afbeelding][Afbeelding]
pff wat een geld p.m voor een beetje Youtube.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik kijk best veel YouTube, dat is een beetje het probleem 🤪

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JukeboxBill
Ik kijk ook wel veel YT, want ik heb geen televisie abo en wil dat ook nooit meer hebben. NPOstart Plus is meer dan genoeg voor mij.

In tegenstelling tot mijn eerdere bericht wil ik YT op dit moment niet kwijt. Het zijn niet zo zeer de advertenties, maar zonder abo geen YT account en kan je ook niets meer instellen qua voorkeuren, bepaalde kanalen op abonneren, likes geven of uitsluiten/blokkeren.

Dus ik heb nu toch maar een upgrade gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-06 20:12
JukeboxBill schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 11:44:
Ik kijk ook wel veel YT, want ik heb geen televisie abo en wil dat ook nooit meer hebben. NPOstart Plus is meer dan genoeg voor mij.

In tegenstelling tot mijn eerdere bericht wil ik YT op dit moment niet kwijt. Het zijn niet zo zeer de advertenties, maar zonder abo geen YT account en kan je ook niets meer instellen qua voorkeuren, bepaalde kanalen op abonneren, likes geven of uitsluiten/blokkeren.

Dus ik heb nu toch maar een upgrade gedaan.
Sinds wanneer kan je geen YT account hebben zonder abonnement? Dat zou betekenen dat elk Google account wat YT wil gebruiken een Premium abo aan moet schaffen. Dat zou Google willen :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
Bart schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 12:24:
[...]

Sinds wanneer kan je geen YT account hebben zonder abonnement? Dat zou betekenen dat elk Google account wat YT wil gebruiken een Premium abo aan moet schaffen. Dat zou Google willen :)
Hmm, dan heb ik iets over het hoofd gezien. Het is alweer een poosje geleden dat ik een account heb aangemaakt op YT.
Het is toch wel waar dat je geen YT account kan hebben zonder Google account? Of is dat hetzelfde? I.i.g. gebruik ik het Google account alleen voor YT. Misschien zit daar mijn denkfout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Mijn volgende betaling is op 11 oktober en is nog steeds €6,99.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:05:
[...]

pff wat een geld p.m voor een beetje Youtube.. :D
Fors bedrag inderdaad, wow. Ik ben blij dat alle gangbare youtube hacks nog steeds goed werken.

Browser: Ublock Origin extensie
Android: YouTube (re)vanced app
LG WebOS jailbreak: ad-free youtube app

Nog nooit een advertentie gezien :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
JukeboxBill schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 12:31:
[...]

Hmm, dan heb ik iets over het hoofd gezien. Het is alweer een poosje geleden dat ik een account heb aangemaakt op YT.
Het is toch wel waar dat je geen YT account kan hebben zonder Google account? Of is dat hetzelfde? I.i.g. gebruik ik het Google account alleen voor YT. Misschien zit daar mijn denkfout.
Het YouTube account en Google account is 1 en dezelfde.
Je hebt nooit een abonnement nodig gehad om van YouTube gebruik te maken. Ook een account is niet verplicht. Alleen voor comments plaatsen enz wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toxic_Dreams
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 04-06 16:45
€ 12 voor enkel reclamevrije video's is wel duur ja. Zelf gebruik ik binnen ons gezin YouTube Premium Family, dat is dus voor € 18 voor 5 accounts geen advertenties en daarnaast ook YouTube Music (wat ik wel gebruik en erg fijn vind) en daardoor dus ook geen Spotify o.i.d. heb.

Is dus € 18 / 5 = € 3,60 per maand voor advertentievrij YouTube én een muziekdienst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Toxic_Dreams schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 13:53:
€ 12 voor enkel reclamevrije video's is wel duur ja. Zelf gebruik ik binnen ons gezin YouTube Premium Family, dat is dus voor € 18 voor 5 accounts geen advertenties en daarnaast ook YouTube Music (wat ik wel gebruik en erg fijn vind) en daardoor dus ook geen Spotify o.i.d. heb.

Is dus € 18 / 5 = € 3,60 per maand voor advertentievrij YouTube én een muziekdienst.
Als je dat zo kunt delen dan inderdaad erg fijn, echter krijg ik de dames niet overgehaald om Spotify te verlaten 🙈 maar zolang Google mijn abonnement op Lite staat staan, dan vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:32
Met €12 per maand (€144 per jaar) is YouTube de allerduurste streamingdienst, zonder dat ze zelf enige content produceren.

Netflix, Disney, HBO zijn dus in verhouding heel goedkoop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 22:49
OCTiMod schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 21:35:
Met €12 per maand (€144 per jaar) is YouTube de allerduurste streamingdienst, zonder dat ze zelf enige content produceren.

Goed verhaal. Je vergeet alleen even het detail dat je niet hoeft te betalen voor YouTube.

[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 14-10-2023 21:38 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JukeboxBill
OCTiMod schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 21:35:

Maar ik zou Youtube nooit willen verruilen voor die drie, zelfs als ze ook gratis waren.
Juist omdat YT niet zelf content produceert heb je een heel gevarieerd aanbod van allerlei verschillende mensen en onderwerpen.
Ik geef toe dat er op YT ook genoeg bagger is, maar het aanbod is zo groot dat er altijd wel iets leuks of leerzaams te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:29
Hahn schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 21:37:
[...]

Goed verhaal. Je vergeet alleen even het detail dat je niet hoeft te betalen voor YouTube.
Je betaald met geld of met tijd (door de advertenties te bekijken).
Toen ik die Lite abbo nam, was dat omdat ik veel te veel tijd kwijt was bij elk kort fimpje dat ik bekeek.
Van meerdere reclames voordat het begon (zonder dat ik weet of de video het waard gaat zijn) tot pauzes op net de verkeerde momenten halverwege de video.
Daar wil ik echt niet weer naartoe.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 22:49
SPee schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 23:25:
[...]

Je betaald met geld of met tijd (door de advertenties te bekijken).
Toen ik die Lite abbo nam, was dat omdat ik veel te veel tijd kwijt was bij elk kort fimpje dat ik bekeek.
Van meerdere reclames voordat het begon (zonder dat ik weet of de video het waard gaat zijn) tot pauzes op net de verkeerde momenten halverwege de video.
Daar wil ik echt niet weer naartoe.
Als je daar echt niet weer naartoe wilt, dan zal je dus (meer) moeten betalen met je geld, in plaats van je tijd ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Toch apart dat sommige geen Lite Premium meer zien of kunnen verlengen, en bij word hij gewoon 8 november weer verlangt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yn0JyzLObxIwCp1p4KynvGUKVLQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Sy3Kp8auop9M8hKRtvWBT6cO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Linksquest schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:52:
Toch apart dat sommige geen Lite Premium meer zien of kunnen verlengen, en bij word hij gewoon 8 november weer verlangt.

[Afbeelding]
Ik heb het mailtje ook gekregen en toen stond daadwerkelijk dat het zou stoppen, maar inmiddels staat er weer verlengen in november. Tjamm ik klaag niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Nee precies, zolang het kan, laat ik hem gewoon lopen, maar blijf hopen dat ze het gewoon terugdraaien en Lite weer voor iedereen gaan aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Linksquest schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:52:

[Afbeelding]
Ook bij mij, wordt ie in november gewoon weer verlengt voor hetzelfde bedrag idd. (6,99)Zou de manier van betalen ook uit kunnen maken? Ik betaal automatisch met de creditcard.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

kendo schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 12:02:
[...]

Ook bij mij, wordt ie in november gewoon weer verlengt voor hetzelfde bedrag idd. (6,99)Zou de manier van betalen ook uit kunnen maken? Ik betaal automatisch met de creditcard.
Ik betaal altijd met Paypal, dus of het aan de betaalmethode ligt, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Het zou me niet verbazen dat ze het gewoon laten doorlopen voor die paar die het nog hebben. Het product is namelijk niet gestopt, want ze verkopen het nu gewoon in een paar andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37
stin00 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 12:47:
[...]

Fors bedrag inderdaad, wow. Ik ben blij dat alle gangbare youtube hacks nog steeds goed werken.

Browser: Ublock Origin extensie
Dat begint ook minder te worden, krijg nu regelmatig deze melding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_5OXcdR4uIBWOI2fyM88LfQWRH4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7iGez4LiaLb4Qk9cNTTJ8BY3.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 574346

Ublock werkt helaas niet meer. Ik weiger 12 euro te gaan betalen voor het blokken van ads. Ik had netjes een lite abo genomen omdat ik ook wel bergijp dat voor niks de zon op gaat. Maar nu adblockers niet meer werken kijk ik maar geen youtube meer. Ik leer er wel mee leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:33
kendo schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 12:02:
[...]

Hier idem. 8 november wordt Premium Lite voor 6,99 met een maand verlengt. We gaan het meemaken..

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Zojuist mijn family abo opgezegd en ik krijg de volgende prijzen te zien als ik weer wil aanmelden 🫣

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/esWaMNChJheIXBjBzOtMEEkNFnE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/V8vHa3xWGaL50PWIKRa5JkIK.png?f=fotoalbum_large

hoop niet dat dit nieuwe prijzen zijn 😳

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

WTF, €16,- voor alleen geen reclame? Google is YouTube echt kapot het maken op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Heb eens voor de grap gekeken en ik dit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UK33KnZOvyj_yYUNTNreua7zVCU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VTdaFpxMEcZfPx5w0eUBfZZa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
funk-e schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 19:53:
Zojuist mijn family abo opgezegd en ik krijg de volgende prijzen te zien als ik weer wil aanmelden 🫣

[Afbeelding]

hoop niet dat dit nieuwe prijzen zijn 😳
iPhone? Dan waarschijnlijk een Apple tax die doorberekend wordt. Even via de website checken.

[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 16-10-2023 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Als ik de bovenstaande berichten hierboven zie is Youtube hard op weg naar zijn ondergang, even mensen vragen om €11 tot €17 neer te gaan leggen voor geen reclame? Dit gaat niet lang duren...

Helemaal nu ze van alles proberen om die adblockers tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Zolang bij mij de lite blijft werken voor doe €6,99, blijf ik het houden, maar stopt het, dan houd het op, of ik zoek een andere manier met een paar mensen onder familie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:48
Linksquest schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:30:
Zolang bij mij de lite blijft werken voor doe €6,99, blijf ik het houden, maar stopt het, dan houd het op, of ik zoek een andere manier met een paar mensen onder familie
Zo denk ik er ook over. Als het goed is wordt mijn abonnement volgende week verlengt (ondanks de e-mail) dus ben benieuwd.

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
martin484 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:40:
[...]

Zo denk ik er ook over. Als het goed is wordt mijn abonnement volgende week verlengt (ondanks de e-mail) dus ben benieuwd.
Ik ben ook benieuwd. Helaas is dit zo'n abonnement die ik echt regelmatig gebruik. Ik moet er niet aan denken om reclames te gaan kijken, het is of reclamevrij kijken, of helemaal niet. Zelfde met tv, het moet op een streamingdienst staan want ik kijk niet wanneer er reclame in zit. Ik vind alleen wel dat de prijzen reëel moeten blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

martin484 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:40:
[...]

Houd ons op de hoogte als je wilt.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Zoals andere topics in FTM.. het is niet toegestaan om geografische omzeiling te bespreken of om familieaccounts aan te bieden.