Thrace Grumble schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:25:
Ik probeer nu PINEMHI aan de praat te krijgen, maar dit lukt nog niet helemaal helaas. Ik maak gebruik van VPIN Studio, maar als ik daar bijvoorbeeld de font size aanpas, dan verandert dit niet op mijn backglass monitor. Starten en stoppen van de ROM monitor met behulp van VPIN Studio helpt niet helaas. Werkt de integratie met VPIN Studio toch niet goed? Kan ik ook ergens handmatig de settings van PINEMHI vinden (ik heb PINEMHI niet zelf handmatig geïnstalleerd, komt mee met VPIN Studio)?
Hoi Thrace,
Je zou even moeten kijken in de pinemhi folder (zal waarschijnlijk ergens onder vpin zijn)
Hier vind je de file pinemhi.ini
Daar staan de settings in voor pinemhi leaderboard gedeelte
Je zou vooral even moeten kijken naar de username en code gedeelte of die goed ingevuld staan en natuurlijk of het pad naar de nvrams goed staat
Hier kun je ook de fontsize en zo aanpassen, maar dat is alleen voor de pop-up die je krijgt van pinemhi leaderboard
Je kan anders ook de logging van pinemhi leaderboard posten, dat geeft net wat meer informatie...staat ook in de pinemhi directory onder pinemhi leaderboard directory
heb je misschien een zedmd?
dat kan namelijk voor issues zorgen als je die op wired hebt staan (vertraging in afsluiten DMD)
Laat maar even weten als je nog meer hulp nodig hebt
[
Voor 18% gewijzigd door
Dna Disturber op 13-10-2025 13:07
]