Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:12
gwystyl schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 20:29:
[...]

Oja die heb ik ook nog 😇. Ik heb Let's Go op de Switch al zo lang niet opgestart dat ik het weer een beetje vergeten was 😎
Je krijgt ook een Mystery Box als je een pokie naar Home stuurt toch? Voor wie geen Switch met Let's Go in de buurt heeft. Ik heb zelf al heel lang geen Mystery Box meer geopend, in het verleden al superveel Meltan gevangen dus dan hoeft het niet meer zo nodig. Maar Meltan is idd super handig om te maxen, of voor als je een rijtje Mythicals achter elkaar moet vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:45

Haan

dotnetter

Ik was een beetje aan het traden met m'n tweede account, komt daar een mooie lucky 100% Charizard uit. Die dus meteen een flinke upgrade gegeven tot zo ver als mogelijk. Zie ik vervolgens een identieke Lucky Charizard in m'n lijst, even vergeten dat ik die een tijdje terug ook al had gekregen uit een trade 8)7 Nu dus een dubbele lucky 100% in bezit en ruim 100k stardust weggegooid en een overbodige power-up..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:30
Agh, ik heb 3 100% Garchomp op level 40 en 1 op level 50. Sommige Pokies zijn altijd goed om (dubbel) te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:03
Haan schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:48:
Ik was een beetje aan het traden met m'n tweede account, komt daar een mooie lucky 100% Charizard uit. Die dus meteen een flinke upgrade gegeven tot zo ver als mogelijk. Zie ik vervolgens een identieke Lucky Charizard in m'n lijst, even vergeten dat ik die een tijdje terug ook al had gekregen uit een trade 8)7 Nu dus een dubbele lucky 100% in bezit en ruim 100k stardust weggegooid en een overbodige power-up..
Bwa, alsnog prima toch?
Level 50 Mega Charizard X en Y, een met een dragon moveset en de ander met een fire moveset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

MusicMaikel schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:19:
[...]

Bwa, alsnog prima toch?
Level 50 Mega Charizard X en Y, een met een dragon moveset en de ander met een fire moveset :)
Ja dat is voor Charizard inderdaad wel een goeie ja, had ik nog niet over nagedacht.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:37
7B3ELFUMKLP4G

De code voor de purified gems

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Ik zou echt m'n eerstgeborene ruilen voor een shiny Zorua, maar tot dusver is het pech. Jullie meer geluk gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
Armada. schreef op zondag 31 maart 2024 @ 09:38:
Ik zou echt m'n eerstgeborene ruilen voor een shiny Zorua, maar tot dusver is het pech. Jullie meer geluk gehad?
Ik hoef je eerstgeborene niet te hebben, maar wel een shiny Zorua in de pocket. Niet eens specifiek voor gehunt, ik had 'm ook al eind oktober gevangen. Gewoon dom geluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
Armada. schreef op zondag 31 maart 2024 @ 09:38:
Na de hele dag quick catch haalde ik laatst het net op, superblij verrast toen deze ertussen zat *O* :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lqSv8E_1jvgk3zXaiCw-_TwOURI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MqX4MtSmjsDdGs9P1MXNdTzj.jpg?f=fotoalbum_large
Edit: en je eerstgeborene mag je houden ;) .

[ Voor 3% gewijzigd door sixtiek op 31-03-2024 10:01 . Reden: Eerstgeborene ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
Vannacht gaat er een 1 April evenement van start, vooral handig wanneer je nog de 999 excellents moet gooien.

Afbeeldingslocatie: https://leekduck.com/assets/img/events/graphics/2024.04.01%20-%20An%20Excellent%20Opportunity.jpg

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Barfman schreef op zondag 31 maart 2024 @ 20:40:
Vannacht gaat er een 1 April evenement van start, vooral handig wanneer je nog de 999 excellents moet gooien.

[Afbeelding]
Of als je prei-eend nog wilt evolven.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
kijk heerlijk om mijn 999 excellent trows te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:42
Ik hoef er (nog) geen 999,
Maar voor level 46 moet je 50 Excellent throws doen,
en daar heb ik gisteren, tussen de paas-verplichtingen door, een goede stap in gemaakt :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Wel grappig "event" met 1 april :) Alleen mezelf niet toe gezet om de 25 streak te halen :P Zag wel tips op reddit dat je voor het gooien internet uit kon zetten en weer aan als je raak gooide etc, maar daar ben ik niet aan begonnen. Ging "af" bij 15 :P

Beetje jammer van het weekend met Mewtwo. Was op een locatie met 1 stop in zicht, geen enkele gym. Mijn overzicht van pokemons in de buurt gaf zelfs maar 4 of 5 pokemons aan ipv de 9 :D Volgende keer beter zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
IntToStr schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:30:
Wel grappig "event" met 1 april :) Alleen mezelf niet toe gezet om de 25 streak te halen :P Zag wel tips op reddit dat je voor het gooien internet uit kon zetten en weer aan als je raak gooide etc, maar daar ben ik niet aan begonnen. Ging "af" bij 15 :P

Beetje jammer van het weekend met Mewtwo. Was op een locatie met 1 stop in zicht, geen enkele gym. Mijn overzicht van pokemons in de buurt gaf zelfs maar 4 of 5 pokemons aan ipv de 9 :D Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
Ik ben gisteren 10 keer afgegaan op 24 in a row en was er toen wel klaar mee. Kostte meer ballen dan de opbrengst zou ik maar zeggen.

Mew was voor mij wel leuk. Hebben met een groepje 40x Mew gedaan. Nu ook wel door de raid passes heen moet ik toegeven.
Als ik X mag geloven waren er genoeg met shinny , hundo of shundo. Nou hier niet. Mijn best was 83% dus teleurstellend.
Hoop dat ze voor de toekomst dit soort raids ook remote gaan maken om zeker de mensen in het buitengebied ook de mogelijkheid te geven mee te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Nu online
ja hier uiteindelijk ook lang niet de 999 gehaald, hooguit 200 (paas verplichtingen he :P)

Maar net wat stoms gedaan. al mijn rare candy's XL(151 stuks) per ongelijk gevoerd aan een Pokemon :(.
Zat een beetje te spelen ermee en toen drukte ik op de verkeerde knop.

Gelukkig was het wel Mew, maar wel flink balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Ruudox schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 13:13:
ja hier uiteindelijk ook lang niet de 999 gehaald, hooguit 200 (paas verplichtingen he :P)

Maar net wat stoms gedaan. al mijn rare candy's XL(151 stuks) per ongelijk gevoerd aan een Pokemon :(.
Zat een beetje te spelen ermee en toen drukte ik op de verkeerde knop.

Gelukkig was het wel Mew, maar wel flink balen
au dat zal pijn hebben gedaan. Hopelijk kun je Mew nu wel redelijk uppen maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:54
Hier iets van 10 Mewtwo raids kunnen doen nog zondag gelukkig, kon zaterdag niet meedoen. Ook niet echt denderende M2's gevangen, maar wel leuk om de shadow variant te hebben nu.

Vanavond met de dubbele transfer candy spotlight hour maar even ruimte vrijmaken weer, nu ik een vervanger van mn gotcha heb kom ik structureel ruimte tekort..

Btw, komen de silver pinap niet zo vaak meer voor uit raids? Ik weet nog dat ik jaren geleden overspoeld werd met die dingen, maar merk nu dat mn voorraad best wel geslonken is en zo blijft, alhoewel ik iedere dag nog wel 2 raids pak

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 18:40

hneel

denkt er het zijne van

Ik had gedacht dat het net zo zou zij als onlangs met Kyogre en Groudon; elk uur volop raids op bijna alle gyms. Viel dat even tegen. We hadden andere dingen te doen, dus alleen op onze gym in de buurt gespeeld. Zaterdag 1 raid en zondag 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhoolwerf
  • Laatst online: 15-09 14:54
Ik ben in Arnhem met een groep begonnen van ~35 man. Uiteindelijk stuk of 8 raids gedaan, moesten soms een eindje lopen om weer een raid te vinden. 3 zijn er weggerend (ondanks meerdere Excellent Throws op Golden Razz Berry), eentje een telefoontje die ik niet kon skippen en toen waren we alweer uit bereik gelopen.

Had meer verwacht van zo'n raid dag om eerlijk te zijn. Ik doe wel eens de woensdagavond de raidhour en dan heb je continue overal en nergens spawns. En tijdje geleden met Palkia/Dialga had je ook overal spawns. Maar dan nu net met Mewtwo moet je soms zoeken naar de raid en kan me voorstellen dat niet iedereen die tijd / mogelijkheid ervoor heeft. Ik weet dat er zaterdag mensen vanuit Scherpenzeel naar Arnhem waren afgereisd om maar uberhaupt een kans te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Hier net een perfecte Kartana gevangen met een japanse remote raid :)
Denk dat ik Kartana wel volop ga raiden met mn groene passen aangezien deze de beste grass attacker is. En we hebben nog wel even om iedere dag een paar raids te kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:03
rhoolwerf schreef op donderdag 4 april 2024 @ 11:14:
Ik ben in Arnhem met een groep begonnen van ~35 man. Uiteindelijk stuk of 8 raids gedaan, moesten soms een eindje lopen om weer een raid te vinden. 3 zijn er weggerend (ondanks meerdere Excellent Throws op Golden Razz Berry), eentje een telefoontje die ik niet kon skippen en toen waren we alweer uit bereik gelopen.

Had meer verwacht van zo'n raid dag om eerlijk te zijn. Ik doe wel eens de woensdagavond de raidhour en dan heb je continue overal en nergens spawns. En tijdje geleden met Palkia/Dialga had je ook overal spawns. Maar dan nu net met Mewtwo moet je soms zoeken naar de raid en kan me voorstellen dat niet iedereen die tijd / mogelijkheid ervoor heeft. Ik weet dat er zaterdag mensen vanuit Scherpenzeel naar Arnhem waren afgereisd om maar uberhaupt een kans te maken..
Ten eerste: helemaal met je eens dat het vervelend is steeds te moeten zoeken naar Mewtwo Raids. Wij in Eindhoven hebben ook een dag georganiseerd en opzich ging het wel redelijk, maar ook daar hetzelfde probleem dat er steeds gezocht/gewacht moet worden voor een nieuwe raid.

Nu moet ik wel zeggen dat ik mij er over verbaas hoeveel mensen hetzelfde zeggen. Het is géén Raid Day, dus is ook logisch dat de raids random zijn. Zo wordt deze ook niet aangekondigd, dus snap niet helemaal waar men vandaan haalt dat het wél een Raid Day zou zijn.
Dit is overigens niet de eerste keer, gebeurd wel vaker dat ik dezelfde "klachten" voorbij zie komen, maar valt mij op dat het vooral tijdens tier 5 shadow raids zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rhoolwerf
MusicMaikel schreef op donderdag 4 april 2024 @ 11:45:
[...]
Nu moet ik wel zeggen dat ik mij er over verbaas hoeveel mensen hetzelfde zeggen. Het is géén Raid Day, dus is ook logisch dat de raids random zijn. Zo wordt deze ook niet aangekondigd, dus snap niet helemaal waar men vandaan haalt dat het wél een Raid Day zou zijn.
Daar heb je absoluut een goed punt en dat probeer ik me ook in het achterhoofd te houden. Maar als je specifiek aankondigt dat Shadow Mewtwo er aan komt en wel specifiek in een bepaald weekend, dan verwacht ik wel iets meer dan "het normale raid-ritme en algoritme wordt gehanteerd, alleen toevallig dan een specifieke pokemon." Nu was 't oprecht niet meer dan gewoon een normaal weekend, alleen dan her en der een speciale Pokémon die weinig voorkomt.

Misschien dat 't aan mij ligt maar ik had er iets meer omheen verwacht, wellicht meer iets als het Palkia/Dialga event :)

Toch kijk ik wel weer uit naar een volgend event, het rondlopen met een groepje en beetje praten over wat je vangt enzo vind ik toch wel leuk.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• skassie
En dan sta je vandaag bepakt en bezakt in een park klaar om Bagon Commnity Day te spelen. Vrow en kids wisten ervan. Pap gaat lekker pokemons vangen met dit mooie weer (jippie).

Is het morgen hahahahahahahahahaha. Wat heb ik gelachen zeg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skassie
Vandaag is het wel goed gegaan 😊.
Samen met mijn broer en kids lekker 2 uur buiten geweest om te vangen.
Opbrengst 456 normaal, 11 shinny en 2 hundo. Mijn broer had zijn eerste shundo te pakken. Naast een andere was dit zijn tweede shinny pas die hij ving .
Tussendoor nog shadow Entei en Kartana geraid.

Al met al een mooie dag qua weer en Pokemon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Musta
Vandaag ook weer geslaagd, eindigde de dag met iets van 1600 Bagon candy (gebruikt voor 2 ander hundos en een paar power ups) hoewel ik niet de volle veent heb gespeeld :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PoB-smS2kMp8g1chU_QtlkBCznE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hk0cEk3XhKr0eaV9JB96Tl25.jpg?f=fotoalbum_large

Direct naar level 40 natuurlijk, twijfel alleen of ik hem naar 50 moet brengen, heb net voldoende XL candy om er een 't maxen?
Heb ook een aantal shadows die nog nr 40 kunnen en heb al vodoende Salamances van de CD van een aantal jaar geleden

[ Voor 3% gewijzigd door Musta op 07-04-2024 23:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skassie
Musta schreef op zondag 7 april 2024 @ 23:04:
Vandaag ook weer geslaagd, eindigde de dag met iets van 1600 Bagon candy (gebruikt voor 2 ander hundos en een paar power ups) hoewel ik niet de volle veent heb gespeeld :)
[Afbeelding]

Direct naar level 40 natuurlijk, twijfel alleen of ik hem naar 50 moet brengen, heb net voldoende XL candy om er een 't maxen?
Heb ook een aantal shadows die nog nr 40 kunnen en heb al vodoende Salamances van de CD van een aantal jaar geleden
Mooi zeg zo'n shundo. Mocht je nog geen lvl47 zijn zou ik wachten met max maken aangezien er dan een aantal tot max gemaakt moeten worden.
Ben je er al lang voorbij mooi doen })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
skassie schreef op maandag 8 april 2024 @ 08:05:
[...]

Mooi zeg zo'n shundo. Mocht je nog geen lvl47 zijn zou ik wachten met max maken aangezien er dan een aantal tot max gemaakt moeten worden.
Ben je er al lang voorbij mooi doen })
Goed dat je me eraan herinnert, ben nog 41. Moet eigenlijk glaceon en en leafeon nog voor 42, maar heb thuis niet echt een stop in bereik. Dus stel 't nu al een paar weken uit :p

Dan weet ik wat ik ga doen straks, alle shundos maxen wanner ik 47 wordt, heb er nu 4. Alleen nog niet de candies voor allemaal :X

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Boingo
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:32
🎉🥳🎉🥳🎉

Eindelijk is het me gelukt !! Voor de eerste keer Giovanni verslagen. Hij had Persian , Kingdra en Groundoun.
Mijn Machamp , Gardevoir en Venusaur haalde het net.
Ik ben echt zo happy 😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ik was het grootste deel van de middag bezig met andere dingen, maar had nog een paar bagons kunnen vangen, inclusief 2 shinies. Dacht ook mooi mijn beste mons wat te power uppen, maar omdat de kinderen meekeken en van alles wilden weten per ongeluk ook een tweede geupgrade en nu ben ik al mijn candies kwijt :P Oeps.... Had liever 1 naar 40 of hoger gedaan dan 2 naar 35 (waarvan die "oeps" niet eens outrage had), maar goed.

Ach ja, als ik Salamence nodig heb, heb ik er nu een extra :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:44
Ik kan sinds een uur niet meer inloggen bij Pokemon Go (Pokemon Trainer Club account) ook de account van mijn zoontje kan niet inloggen zowel via de app als de site. Hebben er meer mensen last van? Een pw reset helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
mvantol13 schreef op maandag 8 april 2024 @ 11:47:
Ik kan sinds een uur niet meer inloggen bij Pokemon Go (Pokemon Trainer Club account) ook de account van mijn zoontje kan niet inloggen zowel via de app als de site. Hebben er meer mensen last van? Een pw reset helpt niet.
Ik weet niet of het heel accuraat is, maar volgens deze site https://www.jooas.com/status/pokemon-trainer-club is trainer club momenteel offline

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:44
Zethiel schreef op maandag 8 april 2024 @ 12:01:
[...]

Ik weet niet of het heel accuraat is, maar volgens deze site https://www.jooas.com/status/pokemon-trainer-club is trainer club momenteel offline
Dank, na een pw reset via de app werkt het voor beide accounts weer, vreemd het zal wel een storing zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
mvantol13 schreef op maandag 8 april 2024 @ 13:39:
[...]

Dank, na een pw reset via de app werkt het voor beide accounts weer, vreemd het zal wel een storing zijn geweest.
Om dit in de toekomst te voorkomen zou je nog een extra login methode kunnen toevoegen, als 1 dienst dan offline is kun je altijd nog via een andere aanmelden.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Nog even over afgelopen weekend. Wat is party play in Pokemon toch een heerlijke toevoeging.

Mijn broer en ik wilden even zien hoe sterk party play in een raid eigenlijk is.
Entei shadow was daar een mooie test voor. Doel was om hem met twee accounts te doen ipv meer.

Eerste poging zonder party een de bijbehorende ability. 3 x een setje dood. Entei tot 12 % gekregen.

Poging twee. Party gestart. Zelfde set aan Pokemon gebruikt . 135 seconden over en 2 set tot Pokemon 2 dus totaal maar 7 van ons dood.

Ik hoop dat dit zo blijft dan kan ik mooi met mijn broer duo catch doen en kunnen we makkelijker de shadow verslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
skassie schreef op maandag 8 april 2024 @ 15:19:
Nog even over afgelopen weekend. Wat is party play in Pokemon toch een heerlijke toevoeging.

Mijn broer en ik wilden even zien hoe sterk party play in een raid eigenlijk is.
Entei shadow was daar een mooie test voor. Doel was om hem met twee accounts te doen ipv meer.

Eerste poging zonder party een de bijbehorende ability. 3 x een setje dood. Entei tot 12 % gekregen.

Poging twee. Party gestart. Zelfde set aan Pokemon gebruikt . 135 seconden over en 2 set tot Pokemon 2 dus totaal maar 7 van ons dood.

Ik hoop dat dit zo blijft dan kan ik mooi met mijn broer duo catch doen en kunnen we makkelijker de shadow verslaan
Wel gems gebruikt neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Musta schreef op maandag 8 april 2024 @ 16:01:
[...]

Wel gems gebruikt neem ik aan?
Zeker gems moeten wel anders heb je echt meer mensen nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:17
Hebben jullie ook belabberd weinig geluk met de 5* raids.
Ik wil kartana heel graag shiny.

Heb er al 40+ gedaan en nog steeds geen shiny wel 3x een 98% maar geen geluk met de shiny's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman

Level 60?
Teleporting
...

[ Voor 7% gewijzigd door Barfman op 11-04-2024 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
Showcases roteren naar andere Pokéstops -O- ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22:00
3XL pokémon? 😆

Waarschijnlijk gewoon het doorvoeren van de nieuwe vang-achtergronden en avatar opties naar alle gebruikers. 🥱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Nylato schreef op donderdag 11 april 2024 @ 10:07:

Heb er al 40+ gedaan en nog steeds geen shiny wel 3x een 98% maar geen geluk met de shiny's :(
Nylato schreef op donderdag 11 april 2024 @ 10:07:

Eerste Kartana raid die er was gelijk een shinny te pakken. Helaas met Celesteela geen geluk. Kreng blijft zelfs niet in de ballen zitten dus ik ben maar gestopt om die te vinden. ( 0 uit 10 :'( )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 15-09 16:55
Ze gaan eindelijk Sobble/Grookie/Scorbunny eens introduceren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Mega Heracross ook weer in de pocket, 1 remote raid leverde gelukkig al genoeg energy op. En ik had al een mooie lucky Heracross klaar staan om te evolven die een collega ooit in Zuid-Amerika had gevangen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Barfman
Mijn eerste remote raid op Heracross gelijk een Shiny.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bWAF0k46CyQrdIEaDsjgLndMOuA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nSxJiFw2bXyzFzYoeL16tnLx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skassie
Ahhhhhhh net niet....Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DG2z2NuVzac2kDgW4zIO8mpMNJs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eXuaj6wgBnrIWuSe8Uxf3Dsq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reteppd
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-05 17:44
Die "grote aankondiging" is wel echt weer om te huilen he?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ASQUaI8BqH4CzwUIorYl5p_Ikw8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ApJitiKzyVgNMGFXYVEfzJqh.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xWCiz2aaHrnAxUYwdk3WQ07VUZ4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VoFKH0rOEoaEqbduz0YyMTt7.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 16-04-2024 07:24 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
reteppd schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:57:
Die "grote aankondiging" is wel echt weer om te huilen he?
Ik had al zo'n vermoeden.....
Indicatie schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 08:24:
[...]

3XL pokémon? 😆

Waarschijnlijk gewoon het doorvoeren van de nieuwe vang-achtergronden en avatar opties naar alle gebruikers. 🥱
Wat een suffe update voor zo'n aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Nu online
gelukkig nog geen lvl 60. Die mag van mij wel eind van het jaar komen. eerst nog even meer dan 18 miljoen XP farmen voor lvl 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

In Engeland heb ik de nieuwe graphics al, moet zeggen dat het er erg netjes uit ziet. Maar had natuurlijk meer verwacht van zo'n grote update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
Wat een gedrocht , de nieuwe avatar opties... Volgens mij ben ik ook niet de enige die er ook zo over dankt als ik reddit mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Oh mijn god die avatars hahaha. Wat is er met die huidskleuren aan de hand? Ik vind de witte tinten niet erg gevarieerd. Je kunt nu grofweg kiezen tussen de kleuren albinisme of geelzucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhoolwerf
Ik had 't er vanochtend thuis over die avatars. Mijne is relatief ongeschonden gebleven (maar ik heb dan ook niets speciaals gedaan of aangepast aan de vorm) maar nondeju wat zitten er voor veranderingen tussen.. Ik zag op Reddit al "verbeteringen" voorbij komen van avatars die spontaan ineens borsten hadden, ik vind persoonlijk de meeste kapsels er belachelijk uit zien..

Ik snap dat ze een keer wat nieuws willen en ergens snap ik wel dat als ze de 'oude' avatars in stand hadden gelaten, niemand wat zou veranderen. Maar ze hebben een paar weken/maanden geleden ook al een keer een tijdelijke / foutieve uitrol van avatars gehad en daar is enorm veel over geklaagd dus het verbaast me dat ze dit alsnog doorgedrukt hebben.

Ben erg benieuwd wat de aankondigingen rondom AR gaan betekenen. De laatste AR wijzigingen waren voor mij reden om het volledig uit te schakelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Armada. schreef op donderdag 18 april 2024 @ 11:11:
Oh mijn god die avatars hahaha. Wat is er met die huidskleuren aan de hand? Ik vind de witte tinten niet erg gevarieerd. Je kunt nu grofweg kiezen tussen de kleuren albinisme of geelzucht.
zat ook al te kijken wat mijn huidskleur zou moeten zijn maar ik zie er nu of witter dan wit uit of geel en ben idd net ziek geweest maar toch....

Dan had ik toch liever paars of groengekozen. Dan maar een teletubbie ipv deze idiote kleuren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Je kan e.e.a gewoon aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ja, maar de opties zijn er echt op achteruit gegaan imo.
Toen ik het opendeed zag mijn character eruit alsof die in jaren geen zon gezien had zo bleek XD

Schijnbaar zijn er ook wat cosmetics gewoonweg verdwenen, waar mensen schijnbaar echt geld voor neergelegd hebben als ik het zo lees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Wat zijn de avatars ongekend lelijk geworden zeg. Juist de standaard zoals we al jaren gewend waren, was qua gezicht gewoon helemaal oké! Nu zijn de dimensies zo raar qua hoofd lijf en haar... nee dit is geen verbetering (ook niet na aanpassen nee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
low_n_slow schreef op donderdag 18 april 2024 @ 13:24:
Wat zijn de avatars ongekend lelijk geworden zeg. Juist de standaard zoals we al jaren gewend waren, was qua gezicht gewoon helemaal oké! Nu zijn de dimensies zo raar qua hoofd lijf en haar... nee dit is geen verbetering (ook niet na aanpassen nee).
Mijn skin heeft nu dezelfde kleur als Micheal Jackson had dus denk dat iemand bij Niantic fan was ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06:39
Ik ben ook ineens een dame geworden. En nog geen mogelijkheid gezien om dat aan te passen. En idd alles ziet er echt niet uit.

Edit: gelukt. Het lijkt weer ergens oo

[ Voor 14% gewijzigd door MadRed op 18-04-2024 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Ik zit te kijken naar GO Fest Madrid, toch wel zin in eigenlijk. Wel een dure stad als ik het vergelijk met Londen en al helemaal met Berlijn waar GF de vorige jaren was in Europa.

Meer die een weekendje Madrid overwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boingo
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:32
Duur van een party is nu trouwens ook langer, 3 uur. Is dat ook een update of heeft dat een andere reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
maar liefst 4 shinny vandaag gevangen in alle 832 Bellsprout die ik in mijn tassen heb.
Waarom zo weinig????

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Indicatie
skassie schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 23:12:
maar liefst 4 shinny vandaag gevangen in alle 832 Bellsprout die ik in mijn tassen heb.
Waarom zo weinig????
Omdat ik ze vanuit huis al op had gemaakt...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NJvBZM_hpo5t1kKXbP_FBNSt7iM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tbdkU7B3U7uHyGGl4ckYvx5i.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Indicatie schreef op zondag 21 april 2024 @ 08:36:
[...]

Omdat ik ze vanuit huis al op had gemaakt...
[Afbeelding]
Lijkt het idd wel op. Snel achter elkaar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Heb gisteren maar 1 shiny gevangen en niet eens 10 bellsprout denk ik? Kon niet spelen, maar heb wel tussendoor een meltanbox en m'n research stack opgemaakt met een starpiece. Die parasjes met 2,2k? stardust tikten wel lekker aan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skassie
Nog 33 te gaan voor Pika . Vanavond weer 3 erbij

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f2AW8Yo-DQF14I05d3C7xJUyFX0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Jxtgj7MJspqYhRabt3Wvuom.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LOjb6WF09FZ-h-iQ4SbkewgAPAc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xhR7987I1P1inlYyTomcqytM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BgAFqOdhfvXOt8ib5t4y4Og13E4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DcTKG5aCxWKPdwQBLK68FmOd.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 23-04-2024 08:44 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
Sinds wanneer houd Pokémon Go bij wat er bij formule 1 is gebeurd >:)

[ Voor 70% gewijzigd door Barfman op 23-04-2024 08:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Barfman schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 08:41:
Sinds wanneer houd Pokémon Go bij wat er bij formule 1 is gebeurd >:)

[...]
Oh sorry! Had niet eens door dat ik die waarschijnlijk per ongeluk had geselecteerd :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Moet zeggen dat die nieuwe backdrops best ok zijn :)
Nu nog alleen het avatar gedeelte terugdraaien en dan is het weer puik, maar dat zie ik Niantic echt niet doen XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Akaendra schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 09:18:
Moet zeggen dat die nieuwe backdrops best ok zijn :)
Nu nog alleen het avatar gedeelte terugdraaien en dan is het weer puik, maar dat zie ik Niantic echt niet doen XD
ik heb de download van de assest maar aangeslingerd. Gok dat met de nieuwe achtergronden de data ook wel wat hoger zal zijn.
Vind het wel mooi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
skassie schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 11:11:
[...]

ik heb de download van de assest maar aangeslingerd. Gok dat met de nieuwe achtergronden de data ook wel wat hoger zal zijn.
Vind het wel mooi
Goeie, ook maar even gedaan. Kan geen kwaad natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Schijnt dat ze alweer bezig zijn om iets terug te draaien of opnieuw te verbeteren qua character models. wat een shitshow in dat opzicht deze update zeg hahah

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• low_n_slow
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:43:
Schijnt dat ze alweer bezig zijn om iets terug te draaien of opnieuw te verbeteren qua character models. wat een shitshow in dat opzicht deze update zeg hahah
Zeer zeker een shit show (zoals ik ook al eerder had vermeld). Echter vind ik die nieuwe Biomes wel goed gelukt. Al lijkt dat flatgebouw wel een beetje teveel op een oostblokflat :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• skassie
Zo de nieuwe Pokemon van het strand ook in de collectie.
Dagje Den Haag met het werk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wVRGTjn94magWu8Fk8JijkUj_54=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IpkiNn2KjbP4wRswVtj61xE8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
Ik ben omringd door strand en zee maar heb er nog geen een wiglett ontmoet, woon in Den Helder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Wat is dit nu weer 8)7
Ik wil m'n buddy Gyarados even voeren, komt er opeens een shiny Steelix (die ik zelf niet eens heb) doorheen 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pLcjQIREAtCE2kpvF_U1pNoCdCg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7B6xtusmU4G31fiTwtpPZl5d.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• low_n_slow
Barfman schreef op donderdag 25 april 2024 @ 07:35:
Ik ben omringd door strand en zee maar heb er nog geen een wiglett ontmoet, woon in Den Helder.
Ik woon ook aan zee en ik kan je verklappen dat ze vrij random en niet zo veel spawnen (helaas). Tevens zitten ze echt meer op het strand en niet op de boulevard of richting de huizen... Hopelijk verandert dat nog.

Half uurtje wandelen langs de boulevard leverde mij maar 3 Wigletts op. Moest bij de eerste ook echt de strandafgang nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door low_n_slow op 25-04-2024 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Nou zal van het weekend even een poging doen op het strand, moet het niet zo hard waaien >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Barfman schreef op donderdag 25 april 2024 @ 13:54:
Nou zal van het weekend even een poging doen op het strand, moet het niet zo hard waaien >:)
Nee dan waaien die zandwormen lekker weg.
En ik kwam er ook echt 1 tegen midden op het strand en in totaal 3 gevangen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Moeten we nou toch weer terug naar Kijkduin voor die Wiglett? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
hneel schreef op donderdag 25 april 2024 @ 16:36:
Moeten we nou toch weer terug naar Kijkduin voor die Wiglett? :+
zeker gezellig op de trap zitten >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Denk dat ik met die Wiglet ga wachten tot ik naar de Pokemon Worlds ga dit jaar. Is toch op Honolulu, vlakbij Waikiki beach. Hoop natuurlijk daar wel wat Comfey te vangen ook en wellicht de Hawaii only Oricorio.
Misschien dan eens maar naar het standwandelpark gaan in Eindhoven als er weer eens een community day of iets is :P, al was het alleen maar om spul te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Akaendra schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:01:
Denk dat ik met die Wiglet ga wachten tot ik naar de Pokemon Worlds ga dit jaar. Is toch op Honolulu, vlakbij Waikiki beach. Hoop natuurlijk daar wel wat Comfey te vangen ook en wellicht de Hawaii only Oricorio.
Misschien dan eens maar naar het standwandelpark gaan in Eindhoven als er weer eens een community day of iets is :P, al was het alleen maar om spul te ruilen.
Dan heb je wel een mooie trip voor de boeg zeg!. Stuur mij maar kadootjes als je wilt dan kan ik mijn scatterbug van Hawai verder upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
leuk zo'n special Cleffa hatch day. Heb 40 eieren gehatched en geen enkele shinny helaas. En dat met een kans van 1 op 10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zethiel
skassie schreef op maandag 29 april 2024 @ 08:45:
leuk zo'n special Cleffa hatch day. Heb 40 eieren gehatched en geen enkele shinny helaas. En dat met een kans van 1 op 10
Dat is wel erg pech, ik heb er iets meer dan 20 gedaan en heb 3 shinies gekregen, en een normale hundo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Vandaag Hundo Registeel aan mijn dex togevoegd. Nu nog een shinny maar dat zal wel lastig worden gok ik,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
Er komt weer een master research aan:

https://pokemongolive.com/post/catching-wonders-2024?hl=en

Misschien dan toch maar eens elke galarian bird gaan vangen.

[ Voor 4% gewijzigd door Indicatie op 03-05-2024 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Nu online
ja heb ik straks 3 masterballs.

en wel geteld 0 birds. met een ultra ball wil het maar niet lukken. Dan ga ik wel net zolang wachten tot ik een hele goed IV heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
ik heb straks 3 masterballs en 3 birds dus ik hoop op een shinny variant ofzo. Ik had het geluk dat 2 collega's stopten met spelen en wel wilden ruilen en ik had er zelf 1 gevangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
Ruudox schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:57:
ja heb ik straks 3 masterballs.
Volgens Pokémon GO Hub kan je er maar twee tegelijk hebben: https://pokemongohub.net/...-new-masterwork-research/

Maar ga er maar vanuit dat de research voor die derde Master Ball lang gaat duren, zat tijd dus om een mooie bestemming voor één van je huidige Master Balls te vinden d:)b .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
De Master Ball komt bij het "Catching Wonder-event" die van 14 mei 10.00 uur tot en met 19 mei 20.00 duurt, 5 dagen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Barfman schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 23:32:
De Master Ball komt bij het "Catching Wonder-event" die van 14 mei 10.00 uur tot en met 19 mei 20.00 duurt, 5 dagen dus.
Meer precies: met dat event komt de nieuwe Masterwork Research en die “is intended to be completed over a long period of time, and will not expire”. Dus denk maar niet dat je 19 mei die derde Master Ball binnen hebt :-( .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Randmeren gelden blijkbaar ook als strand, net m'n eerste Wigglet gevangen bij het Dolfinarium in Harderwijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Je kan ook via deze site zien waar er strand is:
https://overpass-turbo.eu/

Dan de volgende code uitvoeren:
code:
1
2
3
4
5
6
7
[out:json][timeout:25];

// gather results
nwr["natural"="beach"]({{bbox}});

// print results
out geom;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

hneel schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 12:46:
Je kan ook via deze site zien waar er strand is:
https://overpass-turbo.eu/

Dan de volgende code uitvoeren:
code:
1
2
3
4
5
6
7
[out:json][timeout:25];

// gather results
nwr["natural"="beach"]({{bbox}});

// print results
out geom;
Superhandig. Ik zie dat ik op 2 uur lopen een piepklein stukje strand heb, dus misschien morgen maar eens een tripje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
De bedoeling was dit weekend op het strand genoeg wiglets te vangen om te upgraden.
Stand tot nu toe 0.0

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
skassie schreef op zondag 5 mei 2024 @ 09:50:
De bedoeling was dit weekend op het strand genoeg wiglets te vangen om te upgraden.
Stand tot nu toe 0.0
Het viel me ook op dat lang niet heel de (noordzee)kust beach is. Eigenlijk alleen de grotere badplaatsen, maar dat wel het hele uiterwaardengebied rond de grote rivieren over tientallen kilometers beach is.

* Oekiejoekie gaat wel een middagje biertjes drinken op de Waalkade in Nijmegen om een wiglet te vangen :+ :9B :9B

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Oekiejoekie schreef op zondag 5 mei 2024 @ 12:06:
[...]

Het viel me ook op dat lang niet heel de (noordzee)kust beach is. Eigenlijk alleen de grotere badplaatsen, maar dat wel het hele uiterwaardengebied rond de grote rivieren over tientallen kilometers beach is.

* Oekiejoekie gaat wel een middagje biertjes drinken op de Waalkade in Nijmegen om een wiglet te vangen :+ :9B :9B
En al paar bierkes gevat in Nimwegen??? :9B

[ Voor 0% gewijzigd door skassie op 05-05-2024 23:43 . Reden: Typooooi ]

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Let op:
Let op: GPS-spoofing wordt beschouwd als een vorm van valsspelen ('cheaten'). Ondanks dat het onschuldig kan lijken, is het officieel niet toegestaan. Om die reden is het delen van informatie hierover op Tweakers niet toegestaan.