Hey lijkt er inderdaad op vanaf je laatste lvl up. (Voor mij vanaf lvl 50.Armada. schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:33:
[...]
Kun jij aan de hand van die cijfers reproduceren welke periode deze stats in zijn gerealiseerd? Ik had namelijk dit, maar is wel erg breed:
[Afbeelding]
Vermoed dat het is sinds level 50 wellicht?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vanmiddag Rayquaza. Hopelijk beetje opkomst.
[ Voor 15% gewijzigd door Armada. op 18-10-2025 13:01 ]
Weet niet wat het is met dit event, maar hier in huis zijn er al 4 remote raidpasses verloren gegaan doordat de boel stopt bij het rejoinen als je 6 pokemons dood zijn. Waardeloos. Het is op sommige momenten daardoor onspeelbaar.Armada. schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:00:
Vind het vooral wel handig dat je sinds de levelupdate makkelijk kan zien wie niet meer speelt in je vriendenlijst omdat ze nog een oud level hebben. Ik heb ze allemaal even met een nickname gemarkeerd en volgende week verwijder ik ze als ik in de tussentijd geen giftinteracties heb gehad.
Vanmiddag Rayquaza. Hopelijk beetje opkomst.
Gisteren probeerden we dat ook en werd de raid gewoon halverwege afgekapt. Alle accounts pasje kwijt.
Ik liep er ook 1 keer tegenaan, net toen ik wilde afsluiten kwam ik er toch weer in. Ik denk dat het nog steeds te maken heeft met gemiddeld meer spelers zoals ik gister ook al meldde.ed1703 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:14:
Weet niet wat het is met dit event, maar hier in huis zijn er al 4 remote raidpasses verloren gegaan doordat de boel stopt bij het rejoinen als je 6 pokemons dood zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door DukeBox op 18-10-2025 20:08 ]
Merkte het gisteren ook 2x, maar als je 10 seconden bleef wachten kwam je weer terug in de raid en kon je verder gaan.ed1703 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:14:
[...]
Weet niet wat het is met dit event, maar hier in huis zijn er al 4 remote raidpasses verloren gegaan doordat de boel stopt bij het rejoinen als je 6 pokemons dood zijn. Waardeloos. Het is op sommige momenten daardoor onspeelbaar.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Heb gisteravond de minste (2 ster) van beide accounts die ik had gevangen geruild en die gingen van een net aan 2 ster naar een 98% Lucky! 🤩
Enfin, dit jaar moest het hem dus eindelijk worden, ik ging all-in. Ik wilde steeds drie field researches hebben van win 3 raids om het zo efficiënt mogelijk te maken, maar dat was wel echt de hele stad aflopen om de stops te spinnen. Volgens mijn eigen berekeningen gaf ongeveer 1/33 van alle stops mij de juiste field research. Er waren daardoor verspreid over drie dagen honderdduizend stappen, 76 kilometer en 77 encounters voor nodig, maar dan heb je ook wat:
/f/image/NQZwSe798uJUvuq9SMyoFA1Z.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Z356TP48jmwgZOfX2zljvgVI.png?f=fotoalbum_large)
Vond het wel echt een leuke jacht. Natuurlijk is win 3 raids niet een ideale field research, maar het voelde weer eens een keer écht lastig om eentje te krijgen. Onderweg ook nog voldoende leuks opgepikt:
/f/image/Ij6rvpsuYlF96Y87vJAvJ3Dr.png?f=fotoalbum_large)
Nu morgen de hele dag met de voetjes omhoog.
Is dat die 400 candy nodig heeft om te evolven?
Ja, klopt. 1 gevangen tijdens spotlight hour.DukeBox schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 22:47:
[...]
Is die "beveiligd" voor mass-transferren? Want anders zou het zomaar zijn dat ik er eentje weg heb gegooidIndicatie schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 23:23:
[...]
Ja, klopt. 1 gevangen tijdens spotlight hour.
Vaag, wist ik niet, gelukkig had ik er 1.DukeBox schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 22:47:
[...]
Maar zie dus dat het 'gewoon' een Poltchageist geworden is, die is ook te vinden in Raids momenteel....
Volg je bankbiljetten
Nee, dat helaas niet. Je kan wel in de pokedex zien of je hem had.BootVluchteling schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 09:32:
[...]
Is die "beveiligd" voor mass-transferren? Want anders zou het zomaar zijn dat ik er eentje weg heb gegooid
Neen, en je kan het zien in de pokedex of je hem ooit gevangen hebt of niet (zo niet blijft de afbeelding zwart)BootVluchteling schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 09:32:
[...]
Is die "beveiligd" voor mass-transferren? Want anders zou het zomaar zijn dat ik er eentje weg heb gegooid
Maar ook die heeft dus 2 versie (net als Maushold en Dudunsparce)ZeRoC00L schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 10:09:
[...]
Vaag, wist ik niet, gelukkig had ik er 1.
Maar zie dus dat het 'gewoon' een Poltchageist geworden is, die is ook te vinden in Raids momenteel....
Dit snap ik niet. Kreeg je dan nog meer dan wat in het rechter-rijtje stond?aljooge schreef op zondag 2 november 2025 @ 20:52:
Die halloween go pass deluxe was elke euro waard. Heb weer ruimte voor 1600 en honderden xl candies gescoord met het transfereren van legendaries, een aantal nu zo ver dat ze eindelijk uitgemaxt kunnen worden.
Met de go pass deluxe had je extra kans op XL en je kreeg 0-3 xl candy voor eentje transfereren. Als je regelmatig 2-3 krijgt, dan schoot het wel op.hneel schreef op zondag 2 november 2025 @ 21:00:
[...]
Dit snap ik niet. Kreeg je dan nog meer dan wat in het rechter-rijtje stond?
[ Voor 103% gewijzigd door low_n_slow op 04-11-2025 16:17 ]
Halloween is niet october. Er waren 2 passes afgelopen week. De normale is de maandelijkse en die heeft langer de tijd om alles te claimen. De halloween was extra en veel korter, maar had dus niet zo'n extra dag of 2 om alles te claimen.low_n_slow schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 16:15:
[...]
Wat zeg jij? Je hebt op dit moment van schrijven nog 1 dag en 17uur om je rewards te claimen. Daarna verdwijnt het 'GO PAss: October' onderdeel bij het tabblad 'Events'.
Had mezelf al aangepastIntToStr schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 16:17:
[...]
Halloween is niet october. Er waren 2 passes afgelopen week. De normale is de maandelijkse en die heeft langer de tijd om alles te claimen. De halloween was extra en veel korter, maar had dus niet zo'n extra dag of 2 om alles te claimen.
Wel jammer dat ze dit nu pas doen. Ik denk dat velen op 16 oktober bij de levelverhoging de vele items die ze hebben ontvangen zijn gaan schonen.Armada. schreef op woensdag 5 november 2025 @ 20:09:
Jullie ook opeens item storage erbij gekregen? Ik kan niet helemaal reproduceren hoeveel ik er eerst had, maar volgens mij heb ik er iets van 400 bij. Ik lees hier er ook meer over: https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/s/DW1S6UdkHV
Dit dus.. Was blij dat ik eindelijk een hoop (Max)Revives en ballen had kon ik de helft weer weggooien om die Rayquaza opdracht uit te kunnen voeren.. (5 Pokestops spinnen)ed1703 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 20:53:
[...]
Wel jammer dat ze dit nu pas doen. Ik denk dat velen op 16 oktober bij de levelverhoging de vele items die ze hebben ontvangen zijn gaan schonen.
Daarna gekeken bij friendslist en was toen iemand bij een Gigantamax Grimmsnarl, dus meteen meegedaan en hem gevangen, dus heb nu een (enigsinds zelfzame) Grimmsnarl !The Bulk Up Pokémon, Grimmsnarl, has made its Pokémon GO debut at the #GOWildArea event in Nagasaki, Japan! pic.twitter.com/SBwzF1z9iT
— Pokémon GO (@PokemonGoApp) 7 november 2025
Volg je bankbiljetten
Goede tip, heb ook direct even wat remotes gedaan voor Grimmsnarl en shadow Cresselia/Darkrai.ZeRoC00L schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:54:
Zag toevallig vanmorgen dit bericht:
[Embed]
Daarna gekeken bij friendslist en was toen iemand bij een Gigantamax Grimmsnarl, dus meteen meegedaan en hem gevangen, dus heb nu een (enigsinds zelfzame) Grimmsnarl !
[Afbeelding]
Maar dat je om die reden gaat cheaten en daarom je je account kwijt kan raken, waar je jaren mee bezig bent geweest om zo ver te komen, alleen om als eerste level 80 te worden. Die kleine korte periode om heel eventjes “de beste” te zijn: voor dat geluksgevoel willen sommigen kennelijk een gokje wagen.
https://m.youtube.com/wat...=ygUKUG9rZW1vbiBnbw%3D%3D
Code (van mn zoon die elke dag speelt) is 2329 6550 8879
/f/image/kyi35ztElmn395EYMwombfed.png?f=fotoalbum_large)
Even een tip, er staat gratis item storage in de store! Voor betalende spelers: op de web store is er ook een prima black Friday aanbieding op coins. De geldende maxima op item- en Pokémon storage lijkt ook verhoogd.
[ Voor 6% gewijzigd door Armada. op 10-11-2025 08:21 ]
en pff die 1 miljoen stardust voor 71-->72 is wel een klus hoor. gelukkig al wel bijna 100 shadows gevangen voor 72--> 73, dus daar ga ik wel wat sneller doorheen denk ik.
Hier precies hetzelfde, nog maar 320K stardust....Ruudox schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:40:
ow kijk extra storage is nooit verkeerd.
en pff die 1 miljoen stardust voor 71-->72 is wel een klus hoor. gelukkig al wel bijna 100 shadows gevangen voor 72--> 73, dus daar ga ik wel wat sneller doorheen denk ik.
Ik ben nu level 70, maar heb al genoeg XP voor level 74 volgens mij (nu 36M van de benodigde 8, dan voor lvl 72 (8,75M) ,lvl 73 (9,5M),lvl 74 (10.25M) nog genoeg). Ik ben nu alleen bezig met 999 nice throws, en dan alle opdrachten voor die hogere levels. Ik ben dus ook nog wel een tijdje bezig met op level komen die ik volgens mijn totaal aantal XP zou moeten hebben, maar ik heb er verder geen haast mee. Ik zie wel wanneer het komt, en probeer nu gewoon iets meer nice/great throws te gooien. Het effect is wel dat ik nu vaker zelf ga vangen ipv alleen de Pokemon Plus + aanzetten.Ruudox schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:40:
ow kijk extra storage is nooit verkeerd.
Ik moet even kijken hoever ik kom, als ik de Silver bottle cap, dan koop ik de deluxe versie nog wel.Armada. schreef op donderdag 13 november 2025 @ 17:21:
Iedereen zin in Wild Area? Voor wie de Go Pass Deluxe voor het Into The Wild evenement heeft gekocht, waar gaan jullie je silver bottle cap voor gebruiken?
Ik ga hem in zitten op Zacian, net als de Golden bottle cap op Zamazenta heb ingezet.
Dan zijn ze beide Shiny, Lucky en hundo
Vanaf 0:00 vanavond gaat de daily cap eraf en krijg je meer punten per catch, dat gaat sowieso helpen. Maar nice, klinken als mooie kandidaten voor de silver bottle cap! Zacian sowieso erg handig, ik gebruik die zelf best veel. Ik twijfel zelf nog beetje tussen Eternatus of een van deze door de achtergrond:melst90 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 20:58:
[...]
Ik moet even kijken hoever ik kom, als ik de Silver bottle cap, dan koop ik de deluxe versie nog wel.
Ik ga hem in zitten op Zacian, net als de Golden bottle cap op Zamazenta heb ingezet.
Dan zijn ze beide Shiny, Lucky en hundo
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
het liefst weer een goede/bijzondere shiny (lieft naar een hundo).
Of 1 met een leuke herinnering.
maar ondertussen wel lvl 72 aangetikt , constant een starpiece aan
:strip_exif()/f/image/UYEQb0A28prkc495ppdbzAWv.jpg?f=fotoalbum_large)
denk dat 73 niet heel lanf duurt want ik heb al 100 shadow pokemon in de lijst staan en de raids moet ik wel een eind komen dit weekend.
[ Voor 76% gewijzigd door Ruudox op 14-11-2025 16:20 ]
Ik heb vandaag ook level 72 behaald, maar dan met 2500 pokemon gevangen en 1450 stops gedraaid.
Zojuist de 100shadow Pokemin gepurified, nog 30raids en zijn weer een level omhoog!
https://store.pokemongo.c...on?passcode=SYJMGFM3SWRLQ
/f/image/pTcF9ym8ZMnzLVoapCnGzVdr.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/px350p87BFruAU5AwFv3CRyD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/lKZ3FPPsRAcd5h8rEHs92KuL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NW6omgZG1FwLxaseH5RhDIt7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fYcIrcs8hFT3qai6uPgJlCzm.png?f=fotoalbum_large)
Opbrengst vandaag en gisteren. Leuk event met die mighty spawns.
Hoe was jullie dag?
Ah! Ik heb het antwoord gevonden (en wellicht handig voor anderen). I.p.v. de hoeveelheid catches, tellen alleen de verschillende letters mee in de vangst (dus alle 26 van het alfabet).
Weer iets wijzer geworden
[ Voor 47% gewijzigd door low_n_slow op 17-11-2025 18:04 ]
/f/image/MlTBoT67mg39DWTmzi6wGFxC.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/lEjKY2I134Hbg8KGtTeJqNob.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tdrwOJZ9RO4IUPMt4jdt6qcf.png?f=fotoalbum_large)
En dag twee. Heel leuk evenement, enorm naar mijn zin gehad.
Wat doen jullie met goede Darkrai? Ik weet dat shadows sterker zijn, maar ik zit met eentje die ik een hundo met background kan maken na purify. Maar ook als shadow is het niet alsof het de beste dark type attacker is. Beetje een dilemma.
Oeh die shiny Bewear met achtergrond, heel nice! Heb je er veel raids of research voor moeten doen? Ik had het raiden op Bewear na 31 opgegeven. Uiteindelijk toch de shiny gekregen via research maar viel mij echt tegen hoe moeilijk hij te krijgen was.Ruudox schreef op maandag 17 november 2025 @ 18:04:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
ja geslaagd weekend al zeg ik het zelf. en zojuis lvl 73 aangetiktWasa wel even bezig met 100 pkmn achter elkaar te purifien.
De bewear had ik met heel veel mazzel a l met de 3e raid shiny en gelijk een achtergrond erbijArmada. schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:43:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En dag twee. Heel leuk evenement, enorm naar mijn zin gehad.Ook de half miljard XP aangetikt dus mooie mijlpaal bereikt dit weekend.
Wat doen jullie met goede Darkrai? Ik weet dat shadows sterker zijn, maar ik zit met eentje die ik een hundo met background kan maken na purify. Maar ook als shadow is het niet alsof het de beste dark type attacker is. Beetje een dilemma.
[...]
Oeh die shiny Bewear met achtergrond, heel nice! Heb je er veel raids of research voor moeten doen? Ik had het raiden op Bewear na 31 opgegeven. Uiteindelijk toch de shiny gekregen via research maar viel mij echt tegen hoe moeilijk hij te krijgen was.
ja en shadow pokemon blijven lastig probeer altijd wer 1 goede of redelijk goede te bewaren, maar een hundo is ook fijn.
De status "great buddy" is volgens mij niet genoeg, je hebt minimaal 70 hartjes nodig. Als al het andere faalt en je hebt de truc nog niet gebruikt, kan je de betreffende pokémon hernoemen naar Kira.PhilipsFan schreef op zondag 23 november 2025 @ 23:46:
Ik begrijp er niks van. Op het account van een van m'n kinderen krijg ik Eevee niet geevolved naar Sylveon. Het is een lucky Pokémon die ik geruild heb. De buddy status is 'great buddy' dus dan heb ik het minimale aantal hearts verdiend. Maar ik krijg Sylveon niet als optie. Als het m'n buddy is, dan wordt het Espeon of Umbreon, afhankelijk van of het nacht of dag is. Als ik 'm niet als buddy heb, dan komt het bekende vraagtekentje. Maar het silhouet van Sylveon komt nooit. Is er nog een extra eis die ik niet weet? Het account is level 44.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Zeker. Ik heb mijn Darkrai erop gezet. Ik zou bij jou kiezen voor Zygarde. Mega mooi dat je die dan Hundo hebtRuudox schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 13:38:
[Afbeelding]
Mijn selectie voor de Silver bottle cap.
Hebben jullie al een keuze gemaakt?
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Ja, die truc ken ik, maar die wil ik liever niet gebruiken. Volgens mij heb ik ruim 70 hartjes, maar ik spaar nog wel even door.Freee!! schreef op maandag 24 november 2025 @ 06:36:
[...]
De status "great buddy" is volgens mij niet genoeg, je hebt minimaal 70 hartjes nodig. Als al het andere faalt en je hebt de truc nog niet gebruikt, kan je de betreffende pokémon hernoemen naar Kira.
Ik heb een paar maanden geleden pokemon terug opgepikt.ZeRoC00L schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:54:
Zag toevallig vanmorgen dit bericht:
[Embed]
Daarna gekeken bij friendslist en was toen iemand bij een Gigantamax Grimmsnarl, dus meteen meegedaan en hem gevangen, dus heb nu een (enigsinds zelfzame) Grimmsnarl !
[Afbeelding]
Hoe komen jullie aan een friendlist met friends aan de andere kant van de wereld (om bvb die remove raid mee te pikken).
Is er een soort platform voor ofzo om friends te zoeken? Of hoe doen jullie dit, ik wil wat meer speciale pokemons gaan vangen 😆
Andere tips ook welkom 😄
Thanks gaan we eens proberenRvde schreef op woensdag 26 november 2025 @ 07:59:
Ik heb een hoop buitenlandse 'vrienden' via Go Raid Party of via Poke Genie!
Edit: zal wel weer heel wat gyms mogen aanvallen om candy te bemachtigen voor al die remove raid passes 🤣🤣
[ Voor 21% gewijzigd door sennevb op 26-11-2025 08:33 ]
Welke is het geworden? Ik ben gegaan voor Eternatus naar 100% tillen.Ruudox schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 13:38:
[Afbeelding]
Mijn selectie voor de Silver bottle cap.
Hebben jullie al een keuze gemaakt?
https://www.fcswap.com/game/pokemon-go/ gebruik ik vaak. Je kunt zowel je eigen code daar posten als anderen toevoegen. Snelle manier is om de codes als QR te laten weergeven en dan met je telefoon van een monitor te scannen. Wat ik zelf vaak doe is bulk toevoegen en dan verwijder ik uiteindelijk de hele lage level spelers (stoppen toch bijna altijd met spelen) of de Amerikanen want daar heb ik al veel van. Zo hou ik een gemêleerde vriendenlijst met bijna altijd wel mensen die ik kan joinen bij een raid. Je krijgt ook echt super veel XP voor vriendschap.sennevb schreef op woensdag 26 november 2025 @ 07:43:
[...]
Ik heb een paar maanden geleden pokemon terug opgepikt.
Hoe komen jullie aan een friendlist met friends aan de andere kant van de wereld (om bvb die remove raid mee te pikken).
Is er een soort platform voor ofzo om friends te zoeken? Of hoe doen jullie dit, ik wil wat meer speciale pokemons gaan vangen 😆
Andere tips ook welkom 😄
Hier kun je ook wat gerichter zoeken naar bepaalde regio’s voor je Vivillion medaille of iemand die bijvoorbeeld vooral wil openen in plaats van zenden of vice versa: https://www.reddit.com/r/PokemonGoFriends/s/h90a80kR90
[ Voor 56% gewijzigd door Armada. op 27-11-2025 14:56 ]
Het is Glaceon gewordenArmada. schreef op donderdag 27 november 2025 @ 13:47:
[...]
Welke is het geworden? Ik ben gegaan voor Eternatus naar 100% tillen.
[...]
https://www.fcswap.com/game/pokemon-go/ gebruik ik vaak. Je kunt zowel je eigen code daar posten als anderen toevoegen. Snelle manier is om de codes als QR te laten weergeven en dan met je telefoon van een monitor te scannen. Wat ik zelf vaak doe is bulk toevoegen en dan verwijder ik uiteindelijk de hele lage level spelers (stoppen toch bijna altijd met spelen) of de Amerikanen want daar heb ik al veel van. Zo hou ik een gemêleerde vriendenlijst met bijna altijd wel mensen die ik kan joinen bij een raid. Je krijgt ook echt super veel XP voor vriendschap.
Hier kun je ook wat gerichter zoeken naar bepaalde regio’s voor je Vivillion medaille of iemand die bijvoorbeeld vooral wil openen in plaats van zenden of vice versa: https://www.reddit.com/r/PokemonGoFriends/s/h90a80kR90
vind het leuk om alle eeveelutions te hebben,
Heb ze al gewoon,shiny, (een paar costumes), dynamnax mee bezig. En de shundos zou ook heel gaaf zijn.
Ah tof! Hoopte ik al op. Je andere waren natuurlijk ook mooie kandidaten, maar een 14 stat naar een 15 tillen maakt natuurlijk effectief ook weer niet zoveel verschil. En Zygarde komt vast terug met Go Tour Kalos in 2026. Dan is zo’n trophy leuker.Ruudox schreef op donderdag 27 november 2025 @ 16:04:
[...]
Het is Glaceon geworden
vind het leuk om alle eeveelutions te hebben,
Heb ze al gewoon,shiny, (een paar costumes), dynamnax mee bezig. En de shundos zou ook heel gaaf zijn.
:strip_exif()/f/image/nQByyFcYdhxcH6VxNNFV06tZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Remote trades komen naar Pokémon GO! Om mijn hengel direct alvast maar uit te gooien, ik zoek:
- Shiny Pikachu met Jeju Island T-shirt;
- Shiny Snorlax met nightcap;
- Shiny Ponya met Candela Costume;
- Shiny Rotom;
- Shiny Xerneas of Rayquaza met 2023 New York background;
- Shiny Xerneas of Rayquaza met 2023 Osaka background;
- Shiny Pikachu met 2023 Pokémon World Honolulu achtergrond;
- Shiny Pikachu met Jeju Island 2025 achtergrond.
Ik ruil niet met spoofers.
Er is vast wel meer die ik graag zou hebben, maar deze schoten mij eerst te binnen. Het is lastig om uitputtend op te noemen wat ik er allemaal tegenover kan zetten, maar om je toch een idee te geven (allemaal shiny): Larvesta, Keldeo, Zamazenta met Osaka 2025 Go Fest background, Rayquaza of Yveltal met Londen background, Aerodactyl met satchel, Pikachu met top hat in blauw, geel of rood, Pa'u Oricorio. Heb ook wel veel shiny Unown. Niet-shiny: Pikachu met Indonesië football jersey of Pikachu Libre.
8140 2314 6360
Ik heb je toegevoegd.C_V_S schreef op maandag 15 december 2025 @ 16:06:
Ik heb nieuwe vriendjes nodig dus graag mij toevoegen
8140 2314 6360
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
G33st schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 20:09:
@C_V_S ik heb je toegevoegd.
Jullie mogen mij ook toevoegen
531327459798
Allebei toegevoegd (Indicatie)C_V_S schreef op maandag 15 december 2025 @ 16:06:
Ik heb nieuwe vriendjes nodig dus graag mij toevoegen
8140 2314 6360
is mijn code, ik speel vooral in omgeving Veghel/Uden
Honolulu was 2024, niet 2023, dat was YokohamaArmada. schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 01:28:
[Afbeelding]
Remote trades komen naar Pokémon GO! Om mijn hengel direct alvast maar uit te gooien, ik zoek:
- Shiny Pikachu met Jeju Island T-shirt;
- Shiny Snorlax met nightcap;
- Shiny Ponya met Candela Costume;
- Shiny Rotom;
- Shiny Xerneas of Rayquaza met 2023 New York background;
- Shiny Xerneas of Rayquaza met 2023 Osaka background;
- Shiny Pikachu met 2023 Pokémon World Honolulu achtergrond;
- Shiny Pikachu met Jeju Island 2025 achtergrond.
Ik ruil niet met spoofers.
Er is vast wel meer die ik graag zou hebben, maar deze schoten mij eerst te binnen. Het is lastig om uitputtend op te noemen wat ik er allemaal tegenover kan zetten, maar om je toch een idee te geven (allemaal shiny): Larvesta, Keldeo, Zamazenta met Osaka 2025 Go Fest background, Rayquaza of Yveltal met Londen background, Aerodactyl met satchel, Pikachu met top hat in blauw, geel of rood, Pa'u Oricorio. Heb ook wel veel shiny Unown. Niet-shiny: Pikachu met Indonesië football jersey of Pikachu Libre.
Sowieso zullen er hier vrij weinig mensen zijn die die hebben, ik heb hooguit een paar honolulu backgrounds, maar geen shiny versie ervan, zelfde voor anaheim dit jaar eigenlijk.
Met die forever friends ben ik eigenlijk alleen nog maar op zoek naar Hawlucha/Stonjourner en eventuele andere regionals mochten die nog ooit poppen lol
Tripje naar UK voor Stonjourner is echt wel te doen.Akaendra schreef op woensdag 17 december 2025 @ 09:12:
[...]
Honolulu was 2024, niet 2023, dat was Yokohama
Sowieso zullen er hier vrij weinig mensen zijn die die hebben, ik heb hooguit een paar honolulu backgrounds, maar geen shiny versie ervan, zelfde voor anaheim dit jaar eigenlijk.
Met die forever friends ben ik eigenlijk alleen nog maar op zoek naar Hawlucha/Stonjourner en eventuele andere regionals mochten die nog ooit poppen lol
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Ik heb nog wel een Hawlucha voor je.Akaendra schreef op woensdag 17 december 2025 @ 09:12:
[...]
Honolulu was 2024, niet 2023, dat was Yokohama
ja, want eens in het leven maken we een reis naar Japan en wat is er dan mooier om de hele dag full time Pokemon go te spelen?Armada. schreef op woensdag 17 december 2025 @ 20:45:
Japan is geboekt, dat wordt sowieso een week lang GO Fest doen in Tokio!Daarna ook nog twee weken door Japan reizen. GO Fest valt samen met tienjarig jubileum van GO en dertigjarig jubileum van Pokémon, dus ze zullen wel uitpakken. Wel gek dat hij langer duurt in Japan dan in Kopenhagen en Chicago, maar ik klaag niet.
Vorig jaar gezien in Parijs, stonden ze allemaal in het parc du Luxembourg Zamazenta en Zacian raids te doen. Ik ben er ook geweest, heb daar inderdaad een half dagje raids gedaan en de andere dag bij het echte terrein in Parc de Sceaux, maar heb de andere dagen cultuur gesnoven, de arc de triomf, le petit palais, de sacre coeur en de Mont Martre, le quartier latin, wandeling langs de seine. Een paar weken later zaten dezelfde raids ook hier.
Vind je dat zelf niet zonde, om naar Japan te gaan om in een park wat raids te gaan doen en shinies te catchen? Het is bovendien 1 van de duurste landen ter wereld, als je de prijs van de reis deelt door het aantal gevangen shinies kom je op een paar tientjes per stuk uit
Eens in het leven? Dan doe je wat fout in jouw leven. Ik ben vorig jaar ook naar Japan geweest en ben na GO Fest nog heel Japan doorgereisd. Ik heb Osaka gezien, heb geslapen in een boeddhistisch klooster in de bergen van Kōyasan, heb de hele dag tempels gezien in Nara, kastelen en tuinen bezocht in Himeji, heb een berg beklommen in de bloedhitte van Miyajima, heb de pracht en verschrikkingen gezien van Hiroshima, ben meerdere dagen in alle vroegte opgestaan om de highlights van Kyoto in rust mee te kunnen maken, heb de prachtige weelde van de UNESCO sights van Nikkō gezien, ben de bergen van Hakone ingetrokken en heb het om het af te maken afgerond met een week sightseeing in Tokio. Ik ben er een maand geweest en GO Fest was drie dagen daarvan. Ik denk dat je een beetje te veel veronderstelt dat iedereen op jouw kleinburgerlijke manier vakantie viert.aljooge schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 20:05:
[...]
ja, want eens in het leven maken we een reis naar Japan en wat is er dan mooier om de hele dag full time Pokemon go te spelen?
Vorig jaar gezien in Parijs, stonden ze allemaal in het parc du Luxembourg Zamazenta en Zacian raids te doen. Ik ben er ook geweest, heb daar inderdaad een half dagje raids gedaan en de andere dag bij het echte terrein in Parc de Sceaux, maar heb de andere dagen cultuur gesnoven, de arc de triomf, le petit palais, de sacre coeur en de Mont Martre, le quartier latin, wandeling langs de seine. Een paar weken later zaten dezelfde raids ook hier.
Vind je dat zelf niet zonde, om naar Japan te gaan om in een park wat raids te gaan doen en shinies te catchen? Het is bovendien 1 van de duurste landen ter wereld, als je de prijs van de reis deelt door het aantal gevangen shinies kom je op een paar tientjes per stuk uit
je zei zelf dat je van plan was een week pokemons gaat vangen in Japan tijdens Go Fest. Nu nuanceer je het zelf met 3 dagen en een mooie culturele reis eraan vast. Die snap ik, een week alleen maar pogo in een park wat minder. Fijne vakantieArmada. schreef op zondag 21 december 2025 @ 00:34:
[...]
Eens in het leven? Dan doe je wat fout in jouw leven. Ik ben vorig jaar ook naar Japan geweest en ben na GO Fest nog heel Japan doorgereisd. Ik heb Osaka gezien, heb geslapen in een boeddhistisch klooster in de bergen van Kōyasan, heb de hele dag tempels gezien in Nara, kastelen en tuinen bezocht in Himeji, heb een berg beklommen in de bloedhitte van Miyajima, heb de pracht en verschrikkingen gezien van Hiroshima, ben meerdere dagen in alle vroegte opgestaan om de highlights van Kyoto in rust mee te kunnen maken, heb de prachtige weelde van de UNESCO sights van Nikkō gezien, ben de bergen van Hakone ingetrokken en heb het om het af te maken afgerond met een week sightseeing in Tokio. Ik ben er een maand geweest en GO Fest was drie dagen daarvan. Ik denk dat je een beetje te veel veronderstelt dat iedereen op jouw kleinburgerlijke manier vakantie viert.
Wat zijn beweegredenen ook mogen zijn, dat is aan hem toch? Niemand is verantwoording verschuldigd aan zijn keuzes. Als hij (bij wijze van) multimiljonair is en het verkwanselt aan krasloten.. Dat is dan toch aan hem? Je mag jouw mening hebben, maar hij hoeft jou toch geen verantwoording af te leggen?aljooge schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 20:05:
[...]
ja, want eens in het leven maken we een reis naar Japan en wat is er dan mooier om de hele dag full time Pokemon go te spelen?
Tja ik kan het niet begrijpen maar goed hun zullen die ik doe niet begrijpen. Leef en laat leven denk ik.
Als mensen er gelukkig van worden vooral lekker doen
is mijn friend code ik speel in Friesland
Verstuurd een friend requestProjectB00man schreef op maandag 22 december 2025 @ 11:40:
6898 1001 2763
is mijn friend code ik speel in Friesland
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Met het einde van het jaar in zicht: hoe was jullie jaar in GO? Wat was jullie leukste catch of ervaring? Nog leuke stats waar je schaamteloos mee wil opscheppen?
[ Voor 5% gewijzigd door Armada. op 23-12-2025 19:45 ]
Voor aziatische begrippen zal Japan wellicht duur zijn, maar voor ons echt niet. 2 jaar terug was denk ik het duurste diner wat ik daar heb gehad iets van 20 euro, voor hetzelfde hier kan ik makkelijk 50 euro oid kwijt zijn.
Persoonlijk dit jaar was het wel weer Worlds in Anaheim, konden we Eternatus na afloop nog snel even proberen te verslaan en vangen. Denk dat er wel makkelijk 1000 man rond de spawnpoints stonden en had ik Eternatus iets eerder dan de meeste mensen.
Mijn jaar in PoGo:Armada. schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 19:44:
Met het einde van het jaar in zicht: hoe was jullie jaar in GO? Wat was jullie leukste catch of ervaring? Nog leuke stats waar je schaamteloos mee wil opscheppen?
Amsterdam Go Fest was leuk en gezellig. Ben er naar toe geweest met mijn broer en kids. Was een leuke dag ondanks de slechte vangsten.
Verder dit jaar een mooie slag geslagen in het levelen. Nu level 75 en nog 85 kilometer te gaan voor 76.
Mijn mooiste catches/trades
Shundo Lucky Terrakion. Was een 1* voor de trade en werd dus hundo 💪
Shundo shadow heatran gevangen remote in Japan
Verder in totaal 83 Hundo gevangen dit jaar .
Volgend jaar Kopenhagen dus ook wel zin in en met de vakanties die komen staan Rome , Mexico en Parijs op de planning dus genoeg kansen op platina medailles 😁🎉
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Mijn code is:
086219971912
/f/image/kMaftlpL7BZNZGP2zt4L72NV.png?f=fotoalbum_large)
Traditiegetrouw het eind van het jaar even in GO een terugblik doen. Allereerst de stats:
| Categorie | 2025 | 2024 | Mutatie (2025 t.o.v. 2024) |
|---|---|---|---|
| Catches | 72.363 | 115.212 | -42.849 |
| Stops | 61.770 | 69.757 | -7.987 |
| XP | 113.789.331 | 94.250.042 | +19.539.289 |
| Shiny | 809 | 644 | +165 |
| 100% IV | 82 | 86 | -4 |
| Shiny 100% | 4 | 3 | +1 |
| 0% IV | 12 | 20 | -8 |
| Shiny 0% | 1 | 0 | +1 |
| Km in-game | 4.029 | 6.091,4 | -2.062,4 |
| Km Garmin | 5.188 | 7.038,6 | -1.850,6 |
| Stappen | 5.847.018 | 8.307.590 | -2.460.572 |
Beetje buiten de kaders van dit topic, maar dit jaar begon ik ook met het verzamelen van Pokémon Center plushies. Dat is een beetje uit de hand gelopen en ik heb de volle intentie die ontsporing door te zetten.
Tot slot nog mijn top 10 catches:
10. Himeji Castle shiny
/f/image/60kqql6tPIvo4fJ9YUggcBXn.png?f=fotoalbum_large)
9. Voor de verandering eens een shiny Galar bird met goede IV
/f/image/55zPnjZKwDshMD0C3XnKrr7m.png?f=fotoalbum_large)
8. Geef niet veel om Unown, maar toch lollig
/f/image/WNas6dvgbcPjW03wIOJfCIN7.png?f=fotoalbum_large)
7. Leuke Osaka memento
/f/image/Mm3VYHqRw8IxDpaqXClBrOKE.png?f=fotoalbum_large)
6. Charizaaard!
/f/image/ESVVqgrROppR2vBTJcdTDlGy.png?f=fotoalbum_large)
5. Nuttig én mooi
/f/image/RIFIZBxsHWazV25QpHKZqn72.png?f=fotoalbum_large)
4. Mooiste shiny in het spel?
/f/image/fUICmTKktSG4zQzd4RawjzLp.png?f=fotoalbum_large)
3. Stukje Neerlandse trots in GO
/f/image/fHj741KGCweM75wv6De0MNc9.png?f=fotoalbum_large)
2. Mijn most-wanted shiny tot voor kort
/f/image/vggTBCXcSmvRNv477zxf1BcR.png?f=fotoalbum_large)
1. Osaka shiny background Zacian
/f/image/Pl7zTFc50K4GAGltUwCqynVf.png?f=fotoalbum_large)
En nog eentje als bonus:
Kerstshiny gebroed tijdens halve marathon
/f/image/Fvv8glGC3y0mLRjIHPOH12Oj.png?f=fotoalbum_large)
Nice! Je gaat aankomende zomer dus naar Kopenhagen? Na Kalos Tour is de Hawlucha shiny ook uit, zou leuk zijn als je die nog in Mexico kan oppikken waar hij natuurlijk de regional is.skassie schreef op zondag 28 december 2025 @ 10:12:
[...]
Mijn jaar in PoGo:
Amsterdam Go Fest was leuk en gezellig. Ben er naar toe geweest met mijn broer en kids. Was een leuke dag ondanks de slechte vangsten.
Verder dit jaar een mooie slag geslagen in het levelen. Nu level 75 en nog 85 kilometer te gaan voor 76.
Mijn mooiste catches/trades
Shundo Lucky Terrakion. Was een 1* voor de trade en werd dus hundo 💪
Shundo shadow heatran gevangen remote in Japan
Verder in totaal 83 Hundo gevangen dit jaar .
Volgend jaar Kopenhagen dus ook wel zin in en met de vakanties die komen staan Rome , Mexico en Parijs op de planning dus genoeg kansen op platina medailles 😁🎉
Leuk idee om het per jaar zo te zien: zo ga ik iig 2026 in:Armada. schreef op woensdag 31 december 2025 @ 18:22:
[Afbeelding]
Traditiegetrouw het eind van het jaar even in GO een terugblik doen. Allereerst de stats:Ik denk dat deze tabel wel redelijk goed mijn jaar reflecteert. Door gezondheid minder kunnen lopen dan ik wilde en dat werkt natuurlijk ook door in veel andere stats. Voor het nieuwe jaar hoop en verwacht ik weer meer terug te gaan naar mijn oude niveau mede omdat ik twee marathons ga rennen. Door de training zullen daardoor mijn kilometers stijgen. Al werkt dat vooral door in de kilometers in Garmin, GO registreert niet altijd goed mijn runs. Wil sowieso ook weer meer gaan wandelen ernaast.
Categorie 2025 2024 Mutatie (2025 t.o.v. 2024) Catches 72.363 115.212 -42.849 Stops 61.770 69.757 -7.987 XP 113.789.331 94.250.042 +19.539.289 Shiny 809 644 +165 100% IV 82 86 -4 Shiny 100% 4 3 +1 0% IV 12 20 -8 Shiny 0% 1 0 +1 Km in-game 4.029 6.091,4 -2.062,4 Km Garmin 5.188 7.038,6 -1.850,6 Stappen 5.847.018 8.307.590 -2.460.572
Beetje buiten de kaders van dit topic, maar dit jaar begon ik ook met het verzamelen van Pokémon Center plushies. Dat is een beetje uit de hand gelopen en ik heb de volle intentie die ontsporing door te zetten.![]()
Tot slot nog mijn top 10 catches:
10. Himeji Castle shiny
[Afbeelding]
9. Voor de verandering eens een shiny Galar bird met goede IV
[Afbeelding]
8. Geef niet veel om Unown, maar toch lollig
[Afbeelding]
7. Leuke Osaka memento
[Afbeelding]
6. Charizaaard!
[Afbeelding]
5. Nuttig én mooi![]()
[Afbeelding]
4. Mooiste shiny in het spel?
[Afbeelding]
3. Stukje Neerlandse trots in GO
[Afbeelding]
2. Mijn most-wanted shiny tot voor kort
[Afbeelding]
1. Osaka shiny background Zacian![]()
[Afbeelding]
En nog eentje als bonus:
Kerstshiny gebroed tijdens halve marathon
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/5ddwuIm3GzhvCs2AP7PdbE2X.jpg?f=fotoalbum_large)
en 30 hundos gevangen in 2025
en de shinys gaan lekker in 2026
:strip_exif()/f/image/Ci5miWAqleYhqlR2S7IIit3Q.jpg?f=fotoalbum_large)
en dit waren denk ik wel mijn toppers afgelopen jaar:
:strip_exif()/f/image/hVCQbnIFfitzYmYyomhYwMlo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I4nHhssVmzPM5bqAvgbtVxvG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HoJvBoaVtDAHEWn2vFgRsM1C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cfPUz3N3kc3srK80nvglePsc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gm9ech8r2iTdruEcKncoyWeZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben ook nog steeds lvl 71 waar ik anders wel met verder zou zijn... Moet nog 100k dust verzamelen
NS FC: SW 2742 0448 8213
Elke dag gifts en ben ook vaak beschikbaar voor Raids.
Ik heb jou een friend request gestuurd.__1337__ schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 11:58:
Iedereen toegevoegd als friend hierzo. Mijn code is 7032 8193 2182
Er is altijd een groepje mensen dat in geen enkel groepje past
Toegevoegd.__1337__ schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 11:58:
Hierje ook toegevoegd (Alti010)__1337__ schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 11:58:
NS FC: SW 2742 0448 8213
Let op: GPS-spoofing wordt beschouwd als een vorm van valsspelen ('cheaten'). Ondanks dat het onschuldig kan lijken, is het officieel niet toegestaan. Om die reden is het delen van informatie hierover op Tweakers niet toegestaan.
:strip_exif()/f/image/ZpNStWWXW1WoEPKYYEBbRZKN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RqwW5D1Dr9VpmNhNv8k2PStx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IDQr1aIgsDpbigcp2dt4IiXm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/08H1rZfeDfcymKRoNfrbB4H9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xf9Paws6jdlqfB8VsEWAH3TJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AKo0L9UrO3O6J87LEhbabyRc.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/UK2N8rTp6rFmj7qSFEqQfpHT.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tihEwQF9ciM9JI9uIgQup6iY.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/AJMkPulTZ4BCBFntabkGMapR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/SH8h3qGS1ZNmJpjCaV7NMFPd.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/XYGCHdmj15bqipPxNM9zOyl3.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/hlU63NVzETdeSTasNULsWBFo.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/Ohs3kDXBaFnuP4wDSmGXC1Kh.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/SkhoOTAR63crWm8xUBNJapkY.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/AQ5XRDYKkD8ErjDxQe3s7kP8.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/zOcbWqXXjU6GDtpzlK5TxLE3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jpWpptA6OE4vcJt8buU42JA7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2ugXnwgpE6xOHRTpwD6ZkBt5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hXPdUTYw98ZIVYcULptreSdG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V9XEhkpmkGMBcP4epUev1YwC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WUR6DMNmsypAOnq0PePMl0xl.jpg?f=fotoalbum_large)