• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-06 12:58
skassie schreef op maandag 11 mei 2026 @ 09:45:
[...]

Mooi dat het gelukt is. Deel vooral dit trainer account ook hier dan kunnen we ook hier vrienden worden in game :)
7484 3779 5019

  • DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Fitzer schreef op maandag 11 mei 2026 @ 09:23:
..want mijn oude account heeft veel meer Pokémons en is een hoger level.
Ik weet niet hoe oud je account is, oude Pokemons hebben ook voordeel voor lucky trades: https://pokemongo.fandom.com/wiki/Lucky_Pok%C3%A9mon

  • skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06 12:13
toegevoegd Janaroh

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting


  • skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06 12:13
DukeBox schreef op maandag 11 mei 2026 @ 11:42:
[...]

Ik weet niet hoe oud je account is, oude Pokemons hebben ook voordeel voor lucky trades: https://pokemongo.fandom.com/wiki/Lucky_Pok%C3%A9mon
Let wel op dat hier een max aan zit. Volgens mij iets van 45 gegarandeerde trades. Je kan ze dus beter bewaren voor de 50 lucky trades die je moet doen voor level 79 ;)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting


  • DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
skassie schreef op maandag 11 mei 2026 @ 11:44:
Je kan ze dus beter bewaren voor de 50 lucky trades die je moet doen voor level 79 ;)
Moet zeggen dat ik dat van de 4 de makkelijkste vond. Zeker met de nieuwe remote trades haal je die 50 best wel snel. Als je level 79 bent ga ik er ook wel vanuit dat je onderhand wel wat 'friends' hebt.
Ook die weekly challenges (party) is een makkelijke optie om (verre) fiends te krijgen. Ik heb daarmee (en met de routes) ook de Vavillion collectie kunnen aanvullen (alleen nog ocean).

  • skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06 12:13
DukeBox schreef op maandag 11 mei 2026 @ 12:17:
[...]

Moet zeggen dat ik dat van de 4 de makkelijkste vond. Zeker met de nieuwe remote trades haal je die 50 best wel snel. Als je level 79 bent ga ik er ook wel vanuit dat je onderhand wel wat 'friends' hebt.
Ook die weekly challenges (party) is een makkelijke optie om (verre) fiends te krijgen. Ik heb daarmee (en met de routes) ook de Vavillion collectie kunnen aanvullen (alleen nog ocean).
Ik vond die 50 lucky idd ook de makkelijkste. Had nog account op plank liggen met 300+ pokemon uit 2016 dus was ik zo mee klaar en met de trades erbij leuk om te kiezen welke :)

Ik heb alle vlinders inmiddels ook helaas nog niet allemaal shiny maar wel hebben geduld. Hopelijk dropped de volgende ocean een shiny.
Krijg helaas de laatste tijd steeds de continental of elegant en daar heb ik zowel de man als vrouw al van in de shiny en hundo variant.

Ach ja wie weet ooit geluk :)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting


  • DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
skassie schreef op maandag 11 mei 2026 @ 13:51:
Ik heb alle vlinders inmiddels ook helaas nog niet allemaal shiny maar wel hebben geduld.
Ik weet nog maar een maand of 3 dat je de gifts moet pinnen |:( .. de afgelopen 3,5 jaar dat ik speel nooit serieus gedaan dus valt mij hoe dan ook mee dat ik er nog maar 1 mis.

Zit nu nog met 1 silver medal die ik moet halen voor 79, daar loop ik een beetje op vast (zonder bijv. trainer battles langdurig te moeten grinden). Uiteindelijk gaat die er wel komen maar beetje jammer dat ik niet alvast aan nieuwe opdrachten kan beginnen.

[ Voor 25% gewijzigd door DukeBox op 11-05-2026 15:19 ]


  • skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06 12:13
DukeBox schreef op maandag 11 mei 2026 @ 15:14:
[...]

Ik weet nog maar een maand of 3 dat je de gifts moet pinnen |:( .. de afgelopen 3,5 jaar dat ik speel nooit serieus gedaan dus valt mij hoe dan ook mee dat ik er nog maar 1 mis.

Zit nu nog met 1 silver medal die ik moet halen voor 79, daar loop ik een beetje op vast (zonder bijv. trainer battles langdurig te moeten grinden). Uiteindelijk gaat die er wel komen maar beetje jammer dat ik niet alvast aan nieuwe opdrachten kan beginnen.
voordeel is dat je trainer battles ook moet halen voor lvl80 dus als je die toch nog moet lekker rustig mee beginnen. 50 platina om naar 80 te gaan

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting


  • Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-06 23:41
Toegevoegd Alti010


Hier net level 75 geworden, moet nu 300km lopen + 100 grunts net na de taken over event:-( Gelukkig over 4 weken naar Londen, kan ik voldoende lopen en wat stonjourners vangen hopelijk voor remote trades.

Hebben jullie ook veel remoters die nog niks getagd hebben om te traden? Waarschijnlijk is het ook RNG, maar de laatste tijd zijn mijn lcuky trades niet zo denderend. Lijkt alsof 't meer het minimum is met de IV's.....

[ Voor 14% gewijzigd door Musta op 11-05-2026 21:17 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213


  • DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Musta schreef op maandag 11 mei 2026 @ 21:16:
Hebben jullie ook veel remoters die nog niks getagd hebben om te traden?
Valt wel mee eigenlijk, enige is dat ik zelf niet zoveel heb met shiny maar dat wel voornamelijk het aanbod is. Zelf heb ik ze overigens ook het meest aangeboden, voornamelijk wat in mijn ervaring wat minder vaak voorkomt en alleen un-evolved zodat je zelf alle varianten in pokedex kan krijgen. Verder ook wel wat uit raids die ik dubbel heb en lage scores.

Ik kijk altijd of iemand iets heeft dat ik niet heb, als er niets tussen zit dan initieer ik het niet of er moet iets leuks zijn om lucky van te maken.

b.t.w. Als iemand die mij als friend heeft naar iets specifieks op zoek is om een gen compleet te krijgen en we zijn forever friends kan je altijd een DM sturen.

[ Voor 9% gewijzigd door DukeBox op 11-05-2026 21:43 ]


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HB3kQSruaaJDU15bBnLKRz25FYc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iq0TxY6L0zRnM8FItfrdrvTI.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06 12:13
wel zuur dat ik gisteren 12 km gelopen heb en deze pas vanaf vandaag geldt.... Ach ja dan de rest van de week maar ff flink doorstappen

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting


  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
Musta schreef op maandag 11 mei 2026 @ 21:16:
[...]

Hebben jullie ook veel remoters die nog niks getagd hebben om te traden? Waarschijnlijk is het ook RNG, maar de laatste tijd zijn mijn lcuky trades niet zo denderend. Lijkt alsof 't meer het minimum is met de IV's.....
Ja, toevallig nu de eerste die dat heeft. Gewoon helemaal niks getagd. Ik had dat wel graag eerder geweten zodat ik prioriteit aan het levellen van friendship met iemand anders had kunnen geven. Ik heb zelf iets van vijfhonderd getagd zodat ik mensen ongeacht wat ze zelf aanbieden altijd wel tegemoet kan komenin een gelijkwaardige trade. Dus dingen als community day shiny, regionals, Furfrou met Europese trim, female salandit tot de meer zeldzame aanbiedingen zoals shiny Kecleon, galar birds, Pokémon met een location background, etc. Ik heb er namelijk echt wel begrip voor dat mensen heel verschillend spelen en daardoor een verschillend aanbod kunnen hebben, maar tig maanden na introductie van remote trades nog helemaal niks getagd hebben vind ik wel irritant.


Moet ook wel lachen om al die luie Amerikanen op Reddit enzo die nu piswoest zijn over die research quest deze week dat je 42km moet wandelen in een week. :+ Nog nooit zoveel weerstand tegen beweging gezien in een game die draait om bewegen. Niet alles hoeft toch altijd toegankelijk te zijn voor iedereen. Is maar zes kilometer per dag.

  • Awesomehobo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-06 17:12
Ik heb er inderdaad ook een aantal die gewoon niets opgeven, of écht heel beperkt.
Maar ook 2 die wél veel hebben opgegeven, maar waarbij ik ondertussen al weer voor de 2e keer forever friends ben, zonder lucky.. :/

Nog 13 dagen bij ons zie ik, @Armada.
Ik heb wel 163 (1/7e van mijn totale aantal) Pokemon getagged voor remote trade, maar geen idee of daar als F2P speler iets tussen gaat zitten wat voor jou écht interessant gaat zijn :9
Enfin, komen we over 2 weken wel achter :D

[ Voor 28% gewijzigd door Awesomehobo op 13-05-2026 12:35 ]


  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
Awesomehobo schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 12:28:
Ik heb er inderdaad ook een aantal die gewoon niets opgeven, of écht heel beperkt.
Maar ook 2 die wél veel hebben opgegeven, maar waarbij ik ondertussen al weer voor de 2e keer forever friends ben, zonder lucky.. :/

Nog 13 dagen bij ons zie ik, @Armada.
Ik heb wel 163 (1/7e van mijn totale aantal) Pokemon getagged voor remote trade, maar geen idee of daar als F2P speler iets tussen gaat zitten wat voor jou écht interessant gaat zijn :9
Enfin, komen we over 2 weken wel achter :D
Komt goed, we vinden sowieso wel wat. Ik hoef niet per se wat nieuws en mis ook nog best veelvoorkomende shiny.

Was wel erg blij met deze die ik recent kreeg van een van m’n Japanse vrienden:


Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hOyr-tjhpH_EKaxKtZEcWvRV0Is=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dP0YugbCBfm3kZiOQXjg17py.png?f=fotoalbum_large

109 lucky friends ook en zijn allemaal spelers die ik niet irl ken, dus hopelijk nog veel leuke trades in het verschiet. :9

  • gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik ga die 42km in één week zeker niet halen (zit meestal rond de 20-25 km), maar ik ga daar ook niet boos over doen. Het hoort inderdaad bij het spelletje.

Ik kijk bij remote trades wel wat de ander te bieden heeft. Ik gun anderen best wat moois als ze er om vragen, maar als ze zelf alleen maar bulbasaurs en pidgeys aanbieden (bij wijze van spreken) en vragen om een shiny legendary, gaat dat niet door. Ik heb inmiddels al aardige collectie, maar vind het erg handig dat bij de remote trades gezocht kan worden naar Pokémon die je nog niet hebt. Dat maakt het zoeken een stuk makkelijker.

Ik heb inmiddels een heel stapeltje (shiny) legendaries die ik dubbel heb getagd voor remote trades. Er komen er eindelijk wat bij mij, en het heeft me al een mooie Solgaleo opgeleverd (geruild met een Lunala, daar hadden we dus beide wat aan denk ik). Nu nog een boel Cosmog candy sparen en hopen dat ik ooit weer die speciale punten kan krijgen. Beide zitten op een paar honderd, en je moet 1000 hebben voor het evolueren.

  • BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-06 15:24
gwystyl schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 14:29:
Ik ga die 42km in één week zeker niet halen (zit meestal rond de 20-25 km), maar ik ga daar ook niet boos over doen. Het hoort inderdaad bij het spelletje.

Ik kijk bij remote trades wel wat de ander te bieden heeft. Ik gun anderen best wat moois als ze er om vragen, maar als ze zelf alleen maar bulbasaurs en pidgeys aanbieden (bij wijze van spreken) en vragen om een shiny legendary, gaat dat niet door. Ik heb inmiddels al aardige collectie, maar vind het erg handig dat bij de remote trades gezocht kan worden naar Pokémon die je nog niet hebt. Dat maakt het zoeken een stuk makkelijker.

Ik heb inmiddels een heel stapeltje (shiny) legendaries die ik dubbel heb getagd voor remote trades. Er komen er eindelijk wat bij mij, en het heeft me al een mooie Solgaleo opgeleverd (geruild met een Lunala, daar hadden we dus beide wat aan denk ik). Nu nog een boel Cosmog candy sparen en hopen dat ik ooit weer die speciale punten kan krijgen. Beide zitten op een paar honderd, en je moet 1000 hebben voor het evolueren.
Ik ga die 42 km ook never nooit halen zonder externe hulp ofzo.. Of zijn er nog een beetje simpele "hacks" die je kan misbruiken om afstand te genereren? En dan bedoel ik niet GPS spoofen, maar iets als een huis tuin en keuken apparaat wat beweging creëert ofzo?

  • Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-06 23:41
BootVluchteling schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 14:47:
[...]


Ik ga die 42 km ook never nooit halen zonder externe hulp ofzo.. Of zijn er nog een beetje simpele "hacks" die je kan misbruiken om afstand te genereren? En dan bedoel ik niet GPS spoofen, maar iets als een huis tuin en keuken apparaat wat beweging creëert ofzo?
Ik haal het misschien nog doordat ik richting duitsland ga van het weekend, maar wordt kantjeboord.

Ik heb wel geluk met gps drift als ik mn telefoon op de werklaptop zet tijdens het werken, dan gaat die echt alle kanten op. Op mn prive laptop lukt het dan weer niet. Misschien dat je dat kan proberen?

Ik weet dat een collega zo'n telefoon schommelaar heeft gehaald via aliexpress speciaal voor het spel en hij haalt volgens mij wekelijks 80 tot 90km ermee.

Net even gekeken en heb iets van 400 pokemon getagd zag ik, ook heel wat CD shinies. Misschien heeft iemand die gemist en vind het zonde om ze te transferren :p Merk toch wel met de Remote trades tot nu toe dat mensen vooral Gigantamax en shiny legendaries willen, de voorraad slinkt wel snel zo.

[ Voor 14% gewijzigd door Musta op 13-05-2026 15:51 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213


  • IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:35
Bij mij haal ik de meeste kilometers met fietsen. Als ik van/naar mijn werk fiets bijv telt ie dat mee via google fit en adventure sync. Dus dat is al 30km per week in mijn geval. Verder met normale beweging is er wel een goede kans dat ik het haal. Zit vaak rond de 50km per week dat wordt geregistreerd en dat is dus voor een groot deel adventure sync. Ga eigenlijk niet zo vaak specifiek voor het spel lopen.

  • mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-06 17:10
Zoek eens op "google fit debugger", handige tool om je Google Fit te testen...

  • Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 08:03
Armada. schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 13:37:
[...]

Komt goed, we vinden sowieso wel wat. Ik hoef niet per se wat nieuws en mis ook nog best veelvoorkomende shiny.

Was wel erg blij met deze die ik recent kreeg van een van m’n Japanse vrienden:


[Afbeelding]

109 lucky friends ook en zijn allemaal spelers die ik niet irl ken, dus hopelijk nog veel leuke trades in het verschiet. :9
Dit is echt het leuke van die remote trades.

Ik kon 'm ook ruilen zo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1fF7UbffgogJhnTg8zPME9lSLg0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4PKpVjz59MqkHyxmHOsmfbsD.jpg?f=fotoalbum_large

  • BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-06 15:24
mhoogendam schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 15:53:
Zoek eens op "google fit debugger", handige tool om je Google Fit te testen...
Thanks! Werkt als een kogel. Voor nu even een uitkomst om die 42 km te kunnen behalen !

  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
https://pokemongo.com/en/...celebrations-go-fest-2026

Antwerpen klinkt nog wel leuk. Twijfel wel beetje in hoeverre het de moeite waard is want ik kwam er bij het Road Trip event in Den Haag erachter dat ik niet schaamteloos genoeg ben om te dringen voor merch. :+ Maar kan mij zo voorstellen dat er wel heel veel mensen op af komen en ik lees dat ze de stops en gyms gaan boosten, dus dat in combinatie met een mini Go Fest-achtig sfeertje en een mooie stad om in te spelen kan al wel genoeg zijn. Maar even over nadenken.

Gaat iemand van jullie heen? Antwerpen of Hamburg ofzo.

Edit: grapje, hotel is al geboekt. 't Kan verkeren. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Armada. op 18-05-2026 00:19 ]


  • Awesomehobo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-06 17:12
Dank voor de info! Had die nog niet gezien. Er is voor mij niet echt iets in de buurt (Finland), en ben niet van plan om speciaal te reizen voor PoGo momenteel, maar de "alle boosts tijdens Go Fest Global waar je normaal voor betaald is gratis voor iedereen tijdens deze iteratie van Go Fest" was zeer welkome nieuwe informatie voor mij :D

Quote;
Trainers will need as many fellow Trainers as possible to successfully face these powerful Raid Bosses. That’s why, for the first time, Pokémon GO Fest 2026: Global is FREE for all Trainers logged in during the event weekend. That means Special Research, additional bonuses, and an increased chance of encountering Shiny Pokémon are available to all Trainers at no cost!

Ik ben overigens wel benieuwd hoeveel Super Mega raids er gaan zijn om Mega Mewto te kunnen bemachtigen; het weekend voor Go Fest Global lijkt overspoeld met Mega en five-star raids..

Zaterdag:
- Mega Mewto X Super Mega raid
- 9 verschillende Mega raids
- 25 verschillende five-star raids

Zondag:
- Mega Mewto Y Super Mega raid
- 10 verschillende Mega raids
- 49 (!!) verschillende five-star raids

Dat wordt echt zoeken naar Super Mega raids..
Klinkt als een verdientrucje om FOMO te promoten en meer remote passes te verkopen :/

[ Voor 20% gewijzigd door Awesomehobo op 18-05-2026 07:57 ]


  • Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:08
gwystyl schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 14:29:
Ik heb inmiddels al aardige collectie, maar vind het erg handig dat bij de remote trades gezocht kan worden naar Pokémon die je nog niet hebt. Dat maakt het zoeken een stuk makkelijker.
Ik zou ook altijd even de volledige lijst checken. Want ik heb al een paar keer meegemaakt dat de "Unregistered" lijst niet compleet is en er Pokémon in hadden moeten staan die ik nog niet heb.

https://psnprofiles.com/RaemNL


  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
Awesomehobo schreef op maandag 18 mei 2026 @ 07:49:
[...]

Dank voor de info! Had die nog niet gezien. Er is voor mij niet echt iets in de buurt (Finland), en ben niet van plan om speciaal te reizen voor PoGo momenteel, maar de "alle boosts tijdens Go Fest Global waar je normaal voor betaald is gratis voor iedereen tijdens deze iteratie van Go Fest" was zeer welkome nieuwe informatie voor mij :D

Quote;
Trainers will need as many fellow Trainers as possible to successfully face these powerful Raid Bosses. That’s why, for the first time, Pokémon GO Fest 2026: Global is FREE for all Trainers logged in during the event weekend. That means Special Research, additional bonuses, and an increased chance of encountering Shiny Pokémon are available to all Trainers at no cost!

Ik ben overigens wel benieuwd hoeveel Super Mega raids er gaan zijn om Mega Mewto te kunnen bemachtigen; het weekend voor Go Fest Global lijkt overspoeld met Mega en five-star raids..

Zaterdag:
- Mega Mewto X Super Mega raid
- 9 verschillende Mega raids
- 25 verschillende five-star raids

Zondag:
- Mega Mewto Y Super Mega raid
- 10 verschillende Mega raids
- 49 (!!) verschillende five-star raids

Dat wordt echt zoeken naar Super Mega raids..
Klinkt als een verdientrucje om FOMO te promoten en meer remote passes te verkopen :/
Ik vraag mij ook wel af hoe ze dat gaan doen. Het leek mij het meest logisch als ze qua typing van de raids aansluiting zouden zoeken bij de rotatie van typings in het spawnveld (onder featured), maar daar lijkt ook niet echt overlap tussen te zitten. Zo zit Regice op zondag in de raids terwijl Ice in Stormfire Peaks op zaterdag featured is. Dat maakt gericht raiden wel heel lastig. Beetje invulling van mijn kant, maar ik denk (en hoop) dat ze iets van vijftig procent van alle gyms gewoon mega Mewtwo laten draaien en dat ze over het restant de andere raids verdelen. Dat maakt gericht raiden op iets anders dan Mewtwo wel erg lastig, maar op zich is dat niet erg. Elke tier 5 raid komt uiteindelijk altijd terug. Mewtwo daarentegen een stuk minder frequent, dus zelfs met winstbejag is veel Mega Mewtwo raids laten spawnen het meest verstandig.

Maar ze zijn dit keer sowieso niet erg scheutig met de details van alles. Ik sta vrijdag in Tokio maar ik heb nog steeds geen idee wat er gaat grotendeels gaat spawnen, wat er in de eieren zit, etc. Van Tokio zijn welgeteld vijftien spawns bekend, terwijl vorig jaar bij Osaka je van tevoren praktisch alle 59 al wist. Maar goed, ik vermaak me daar toch wel. :9

  • Awesomehobo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-06 17:12
Armada. schreef op maandag 18 mei 2026 @ 11:01:
[...]

Beetje invulling van mijn kant, maar ik denk (en hoop) dat ze iets van vijftig procent van alle gyms gewoon mega Mewtwo laten draaien en dat ze over het restant de andere raids verdelen. Dat maakt gericht raiden op iets anders dan Mewtwo wel erg lastig, maar op zich is dat niet erg.
Tja, ik ben benieuwd. Een aantal maanden geleden was er ook die Kyurem Black / White raid day, waarbij zowel Kyurem White, Kyurem Black alsook Reshiram en Zekrom in raids actief waren. Moet zeggen dat her percentage Kyurem raids toen ook al tegenviel, ik denk dat 70% van de raids in onze stad Reshiram en Zekrom waren.

Ik hoop dat je gelijk heb, maar gezien Scopely toch ook winst op hun investering willen zien van de overname van Niantic, zou het me niet verbazen als het percentage Mewtwo raids artificieel laag wordt gehouden om zo remote raids te promoten.
(En dat bovenop de toevoeging van link charges, een Go Pass voor letterlijk alles, inclusief Team Rocket events die normaal gewoon via research gingen, etc.)

Goede reis en veel plezier in Tokio in ieder geval, we zien de resultaten wel langs komen :D

  • hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:29

hneel

denkt er het zijne van

Ik ben er ook bang voor. Die Kyurem dag was echt waardeloos. Ik heb destijds heel hard gewerkt om in ons dorp een aardig aantal gyms te krijgen. En dan heb je er op zulke events nog niks aan. Dan ben je bijna verplicht om naar een grote stad af te reizen.

En remote? Laatst met die Dragonite was dat ook niet fijn. Minimaal 10(?) man nodig, maar tegelijkertijd ook een limiet van 20 man. Je kwam er zo remote gewoon niet tussen.

  • Awesomehobo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-06 17:12
Rotatie van raids lijkt nu bekend, al neemt dat de zorgen om lage mewtwo raids niet echt weg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FXB7-LEZPS70qQRdPlnNWKoP0GU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9WpurETe3Al95qPLAFTMNhJ8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bTR8m5vLT7YSOgoxYy8ATvKcKL8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vRbFpZ4ihF4ac2WNOFMQ6Ppx.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/et5TcZnonsBGoHW1wmi8wScUOBw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mlL1pjTu72LwFTE0amxidiGX.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SW0J20iVvjIkWTCQImPNGmg84GY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/zNAPdrvFIZccCpBX5No0UWX7.png?f=user_large

https://pokemongohub.net/post/news/global-go-fest-mega-raids-and-5-star-raids-have-been-revealed/

https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/1th22sg/global_go_fest_raid_rotation_habitats/

[ Voor 8% gewijzigd door Awesomehobo op 19-05-2026 05:12 ]


  • mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04:51
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde hiervan? Ik dacht dat het maar 1 dag was (dus heb maar 1 dag in schriftelijk drievoud aangevraagd bij de baas :D), maar blijkbaar is het 2 dagen. Ik woon in Tokyo, dus ik kom genoeg raids tegen zonder naar een speciale plek te moeten gaan (al is Akihabara 'speciaal' op zo'n dag).

  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
mat.hi.as schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 06:40:
[...]

Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde hiervan? Ik dacht dat het maar 1 dag was (dus heb maar 1 dag in schriftelijk drievoud aangevraagd bij de baas :D), maar blijkbaar is het 2 dagen. Ik woon in Tokyo, dus ik kom genoeg raids tegen zonder naar een speciale plek te moeten gaan (al is Akihabara 'speciaal' op zo'n dag).
Ik denk dat als je in Tokio zelf woont de meerwaarde best laag is en je het vooral zou moeten doen omdat je graag specifieke merch wil of mensen wil ontmoeten. Je woont natuurlijk al in het Pokémon GO paradijs dus de rest maakt dan wat minder indruk gok ik zo. :P Als je normaal speelt in een middelgrote stad (of kleiner) dan zit het voordeel vooral in de extra gyms en stops, verhoogde spawns en dat door de aantrekkingskracht van zo'n georganiseerde optie raids direct vol zitten. Over Tokio gesproken, wat is denk jij de beste plek voor raiden? Shinjuku West ('Pokémon Plaza') bij de Yodobashi Camera, rondom station Ikebukuro, Akihabara of toch een plek waar ik nog niet aan denk? En waar zou jij heengaan als het regent? Sunshine City heeft misschien minder wat aantrekkingskracht denk ik na het incident daar en de tijdelijke sluiting van Pokémon Center, maar ik weet nog niet zo goed waar dan wél heen te gaan als het ellendig weer is en je wel wat kilometers wil maken.

  • mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04:51
Ik ben met de gigantamax dag naar Pokémon Plaza gegaan, maar dat viel behoorlijk tegen. Er zijn niet heel gyms, ik heb die dag best veel gelopen om er genoeg te doen. Volgens mij is het vooral zo bekend doordat er een hoop stoeltjes staan (niet heel gewoon) met een grote pokemon mural. Granted, er zijn daar genoeg spawns en stops in range om daar te blijven hangen, maar qua gyms viel het me tegen.

Mijn go-to plek is Akihabara. Ook om kaarten te kopen, ik ken daar ondertussen al aardig de weg :). Genoeg gyms, spawns en stops binnen loopafstand. Bij de Kyurem dag had ik ieder halfuur wel een handvol binnen bereik (Kyurem dus, niet de Reshiram of Zekrom). Soms wel een beetje lopen, maar goed te doen. Lobbies zitten in no time vol, ook aan het einde van het halfuur (komt door al het lopen van iedereen :+) dus ik ben niet bang voor te weinig mensen voor de Mega Mewtwos. Nadeel is dat het takkedruk is en iedereen op z'n telefoon zit en dus niet oplet/doorloopt. Op zondag is de grote straat afgesloten en verspreid het voetvolk zich wat meer.


Nakano Broadway heeft ook een hoop spelers en gyms, maar niet zoveel als Akihabara. Er zijn wel weer een hoop winkeltjes/displays met een hoop anime-troep (en (dure) horloges, rare combinatie), heb er zelf een hoop Pikachu beeldjes en knuffels gehaald <3. Deels overdekt, maar de meeste gyms iets erbuiten. Ik ben er nog niet geweest bij een Pokémon event.

Sunshine City zou denk ik de beste optie zijn als het regent, of als het kneiterheet is. In de airco rondlopen is toch lekkerder dan 40+, en dat zit er wel in midden juli. Al ben ik bang dat ik gewoon ga zweten tussen alle andere mannen van middelbare leeftijd, in Akihabara :D.

  • Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 12:39
Hier sinds gisteren ook weer begonnen. Er is in de laatste paar jaar (denk dat het ruim 3 a 4 jaar geleden is), veel veranderd en bijgekomen. Gelukkig in een keer m'n account weer weten te gebruiken.

Ben lvl 45, maar mijn friend list is aardig leeg dus voor mij geen remote trading. Iedereen die wil kan en mag me toevoegen: 9522 8419 8594

  • Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 08:03
Hotman schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 19:24:
Hier sinds gisteren ook weer begonnen. Er is in de laatste paar jaar (denk dat het ruim 3 a 4 jaar geleden is), veel veranderd en bijgekomen. Gelukkig in een keer m'n account weer weten te gebruiken.

Ben lvl 45, maar mijn friend list is aardig leeg dus voor mij geen remote trading. Iedereen die wil kan en mag me toevoegen: 9522 8419 8594
Heb je toegevoegd.

Mocht je nog behoefte hebben aan wat extraatjes, hier is mijn referral code: VK23XPWMQ

  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
mat.hi.as schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 12:24:
Ik ben met de gigantamax dag naar Pokémon Plaza gegaan, maar dat viel behoorlijk tegen. Er zijn niet heel gyms, ik heb die dag best veel gelopen om er genoeg te doen. Volgens mij is het vooral zo bekend doordat er een hoop stoeltjes staan (niet heel gewoon) met een grote pokemon mural. Granted, er zijn daar genoeg spawns en stops in range om daar te blijven hangen, maar qua gyms viel het me tegen.

Mijn go-to plek is Akihabara. Ook om kaarten te kopen, ik ken daar ondertussen al aardig de weg :). Genoeg gyms, spawns en stops binnen loopafstand. Bij de Kyurem dag had ik ieder halfuur wel een handvol binnen bereik (Kyurem dus, niet de Reshiram of Zekrom). Soms wel een beetje lopen, maar goed te doen. Lobbies zitten in no time vol, ook aan het einde van het halfuur (komt door al het lopen van iedereen :+) dus ik ben niet bang voor te weinig mensen voor de Mega Mewtwos. Nadeel is dat het takkedruk is en iedereen op z'n telefoon zit en dus niet oplet/doorloopt. Op zondag is de grote straat afgesloten en verspreid het voetvolk zich wat meer.


Nakano Broadway heeft ook een hoop spelers en gyms, maar niet zoveel als Akihabara. Er zijn wel weer een hoop winkeltjes/displays met een hoop anime-troep (en (dure) horloges, rare combinatie), heb er zelf een hoop Pikachu beeldjes en knuffels gehaald <3. Deels overdekt, maar de meeste gyms iets erbuiten. Ik ben er nog niet geweest bij een Pokémon event.

Sunshine City zou denk ik de beste optie zijn als het regent, of als het kneiterheet is. In de airco rondlopen is toch lekkerder dan 40+, en dat zit er wel in midden juli. Al ben ik bang dat ik gewoon ga zweten tussen alle andere mannen van middelbare leeftijd, in Akihabara :D.
Ha thanks, dit bevestigt wat ik eigenlijk al dacht. Ik las namelijk overal dat Pokémon Plaza dé plek zou zijn om te raiden, maar ik zag dat vervolgens helemaal niet gereflecteerd op de kaart met gyms. Ik ben een hoop populaire plekken afgegaan en kwam eigenlijk zelf tot de conclusie dat rondom station Ikebukuro een veel betere plek is. Als je daar ongeveer ter hoogte van de roof garden bij de oostkant van het station een straal tekent van tweehonderd meter, kun je namelijk elf gyms bereiken. Gyms zullen zich sowieso wel vullen inderdaad, in Osaka vorig jaar was praktisch elke raid zo gevuld, maar het is ook wel fijn natuurlijk om beetje veel achter elkaar te kunnen doen. Fijn even met een Tokio local te kunnen sparren. Ik zit zelf in Akasaka dus zit eigenlijk overal wel dichtbij. Mocht het echt duizend graden worden of de luiheid toeslaan, kun je ook nog overwegen zo'n toeristenbus te nemen en gewoon te blijven zitten. Raids worden wat lastig, maar qua snelheid perfect om eieren nog uit te broeden en eigenlijk non-stop te kunnen vangen. Zelf wandel ik liever, maar heb dit zelf als noodoplossing. Er is aankomend weekend nog wat leuks te vangen in Yokohama trouwens.

Nog aanraders qua winkels in Akihabara? Ik vond vorig jaar de prijzen daar niet echt optimaal, maar merkte ook dat ik niet zo goed wist waar te zijn. Ben zelf ook wel echt een sucker voor Pokémon plushies inderdaad: ik ging vorig jaar met één koffer naar Japan en kwam er met drie terug. Het is een beetje uit de hand gelopen en ik heb de volledige intentie dat dit jaar nog verder te laten escaleren. :+

Heb zelf vandaag in de store die voordelige box met 99 raid passen voor 5425 coins (= beste box) dus twijfel of ik nog wat bijhaal ook. Tokio vreet raidpassen.

  • pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:09
Hotman schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 19:24:
Hier sinds gisteren ook weer begonnen. Er is in de laatste paar jaar (denk dat het ruim 3 a 4 jaar geleden is), veel veranderd en bijgekomen. Gelukkig in een keer m'n account weer weten te gebruiken.

Ben lvl 45, maar mijn friend list is aardig leeg dus voor mij geen remote trading. Iedereen die wil kan en mag me toevoegen: 9522 8419 8594
Ik heb je een invite gestuurd. Referral code: H3T47KKCW

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!


  • Rvde
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06 16:40
Hotman schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 19:24:
Hier sinds gisteren ook weer begonnen. Er is in de laatste paar jaar (denk dat het ruim 3 a 4 jaar geleden is), veel veranderd en bijgekomen. Gelukkig in een keer m'n account weer weten te gebruiken.

Ben lvl 45, maar mijn friend list is aardig leeg dus voor mij geen remote trading. Iedereen die wil kan en mag me toevoegen: 9522 8419 8594
Toegevoegd!


Ref code: CV8WXTQVR, https://pokemongolive.com/refer?code=CV8WXTQVR&source=InvitePage

  • BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-06 15:24
Die referral code kan je toch maar eenmalig gebruiken voor een persoon? Of kan (in dit geval @Hotman )met iedereen een referral aan gaan?

  • Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 12:39
BootVluchteling schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 08:53:
Die referral code kan je toch maar eenmalig gebruiken voor een persoon? Of kan (in dit geval @Hotman )met iedereen een referral aan gaan?
Nee, wat jij zegt klopt. De eerste referral code kon ik gebruiken en daarna niet meer. Maar mochten er hier nog meer mensen zijn die referral codes kunnen gebruiken, zijn ze nu wel zichtbaar.

  • mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04:51
Armada. schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 10:22:
[...]

Ha thanks, dit bevestigt wat ik eigenlijk al dacht. Ik las namelijk overal dat Pokémon Plaza dé plek zou zijn om te raiden, maar ik zag dat vervolgens helemaal niet gereflecteerd op de kaart met gyms. Ik ben een hoop populaire plekken afgegaan en kwam eigenlijk zelf tot de conclusie dat rondom station Ikebukuro een veel betere plek is. Als je daar ongeveer ter hoogte van de roof garden bij de oostkant van het station een straal tekent van tweehonderd meter, kun je namelijk elf gyms bereiken. Gyms zullen zich sowieso wel vullen inderdaad, in Osaka vorig jaar was praktisch elke raid zo gevuld, maar het is ook wel fijn natuurlijk om beetje veel achter elkaar te kunnen doen. Fijn even met een Tokio local te kunnen sparren. Ik zit zelf in Akasaka dus zit eigenlijk overal wel dichtbij. Mocht het echt duizend graden worden of de luiheid toeslaan, kun je ook nog overwegen zo'n toeristenbus te nemen en gewoon te blijven zitten. Raids worden wat lastig, maar qua snelheid perfect om eieren nog uit te broeden en eigenlijk non-stop te kunnen vangen. Zelf wandel ik liever, maar heb dit zelf als noodoplossing. Er is aankomend weekend nog wat leuks te vangen in Yokohama trouwens.

Nog aanraders qua winkels in Akihabara? Ik vond vorig jaar de prijzen daar niet echt optimaal, maar merkte ook dat ik niet zo goed wist waar te zijn. Ben zelf ook wel echt een sucker voor Pokémon plushies inderdaad: ik ging vorig jaar met één koffer naar Japan en kwam er met drie terug. Het is een beetje uit de hand gelopen en ik heb de volledige intentie dat dit jaar nog verder te laten escaleren. :+

Heb zelf vandaag in de store die voordelige box met 99 raid passen voor 5425 coins (= beste box) dus twijfel of ik nog wat bijhaal ook. Tokio vreet raidpassen.
Hopelijk heb je goeie airco in die bussen, ik verwacht dat die ook goed heet worden :D.

Akasaka is inderdaad een perfecte locatie. Niet alleen voor Pokemon, maar alles in Tokyo. Je bent zo in Shibuya/Shinjuku, maar ook Shimbashi of Tokyo Station. Ik woon er zelf ook :+.

Als je me laat weten of je naar iets specifieks op zoek bent qua kaarten (oude, PSA, engels, bulk, etc) kan ik misschien wat tips geven. Ik ken in ieder geval 20-30 winkels, waar ik wel een beetje een idee van heb qua prijzen en wat voor assortiment ze hebben. Ik heb een paar favoriete waar ik zelf standaard heenga (Bookoff, cardrush, maar ook wat obscure bovenaan in een gammel liftje :D).

Om het nog een beetje ontopic te krijgen: Ik wist niet af van die Yokohama Pikachu. Misschien van het weekend langs gaan. Ik moetwil toch nog de Pokelids daar ophalen vanwege de stamp rally. Ik ben al een keer bij de meeste lids in Yokohama geweest en een foto gemaakt, toen was de stamp rally er helaas nog niet. Nu nog de dame meekrijgen :). Het is jammer dat het 5 minuten duurt voordat je de stops opnieuw kan spinnen en daarmee een nieuwe gift kan krijgen, anders had ik voor meerdere mensen wat stamps kunnen verzamelen.

  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
mat.hi.as schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 10:46:
[...]

Hopelijk heb je goeie airco in die bussen, ik verwacht dat die ook goed heet worden :D.

Akasaka is inderdaad een perfecte locatie. Niet alleen voor Pokemon, maar alles in Tokyo. Je bent zo in Shibuya/Shinjuku, maar ook Shimbashi of Tokyo Station. Ik woon er zelf ook :+.

Als je me laat weten of je naar iets specifieks op zoek bent qua kaarten (oude, PSA, engels, bulk, etc) kan ik misschien wat tips geven. Ik ken in ieder geval 20-30 winkels, waar ik wel een beetje een idee van heb qua prijzen en wat voor assortiment ze hebben. Ik heb een paar favoriete waar ik zelf standaard heenga (Bookoff, cardrush, maar ook wat obscure bovenaan in een gammel liftje :D).

Om het nog een beetje ontopic te krijgen: Ik wist niet af van die Yokohama Pikachu. Misschien van het weekend langs gaan. Ik moetwil toch nog de Pokelids daar ophalen vanwege de stamp rally. Ik ben al een keer bij de meeste lids in Yokohama geweest en een foto gemaakt, toen was de stamp rally er helaas nog niet. Nu nog de dame meekrijgen :). Het is jammer dat het 5 minuten duurt voordat je de stops opnieuw kan spinnen en daarmee een nieuwe gift kan krijgen, anders had ik voor meerdere mensen wat stamps kunnen verzamelen.
Ik vind packs rippen het leukst maar begreep al dat die lastig te krijgen zijn. Oude zooi vind ik ook top, hoeft niet het high-end spul te zijn want ik ben niet bezig met waarde maar alleen of ik het een leuk plaatje vind. :+

Leuk idee trouwens wat betreft de lids in GO, ik ga die zelf ook meepakken. Kom er onderweg tijdens mijn reis door Japan best veel tegen. Soms kleine detour ervoor, vind ik het wel waard, reis alleen dus kan mijn goddelijke gang gaan. In hoofdlijnen wordt mijn reis Tokio/Yokohama, Takayama/Shirakawa-Go, Kanazawa, Osaka (in combinatie met flitsbezoekje Kyoto en Nara, ik ben er al eens geweest), Fukuoka, Nagasaki, Aso en Kagoshima. Al die plekken hebben de lids wel geloof ik, alleen Kanazawa heeft er maar eentje. En dan tussendoor denk ik ook even lids meepakken in Machida, Shimonoseki, Shiga, Saga, Awareonsen, Fukui en Ibusuki. Als je nog keer leuk Pokémon GO uitje zoekt: https://observatory.pokemon.jp/ in Koriyama. Ga er zelf ook uiteraard heen. :P Daar heb je de Observatory background Clefairy, die is echt heel mooi vind ik:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aTUbGtAJLUjB5aRVUywLfnQE53M=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/sG51Lyho9h2Snt2Ld64e7T3f.webp?f=user_large

Plus exclusieve merch. 8)

  • skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06 12:13
Voor de geluksvogels in Japan. Veel plezier en dat je maar vele mooie vangsten mag doen

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting


  • aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:18
Vandaag super mega falinks. Beetje lastig allemaal. Heel veel mensen, na een raid of 10 geen 8 man meer over. Nog wat bij elkaar kunnen sprokkelen met invites, sommige raids net 1 speler te weinig.

Kennelijk interesseert zo'n super mega level 4 fighting de meesten niet. Zelf wil ik hem dolgraag hebben vanwege de extra fighting XL candy kans. Uiteindelijk met wat hulp net aan gelukt. Van de 30 man maar iets van 7 die hem kunnen super mega evolueren. ****

  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
Dag één GO Fest
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PWzaHrAcM07pc-FMuU9yw3Z8mtI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bod689LWmL8NTGhGdCmL45UV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EQBmNQIUFUspPerqd1oZjZ8z7aY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GYdKcoQ64xR1qWixSM6h0RTv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gcSXgQuEuNIAP3pSzdF-QPITaIg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4ygWd2EISq9il5ex26j3W2d7.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zffGvatTCnH7bN6bHRTdQgcThTg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UhHz0ayTWAc7s2WIrWIQmuMC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DGJbl3j9pNf84JK22-qYSTFKPf0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QSQG5N02NUlyYOgBObFGYXFd.png?f=fotoalbum_large

Vandaag 29km in de benen en vooral gericht op vangen in plaats van raiden. Al erg blij met de opbrengst! Vandaag 2302 catches, al kom ik later deze week nog wel eens met uitgebreide stats.

Ik ben verder gisteren naar Yokohama geweest en daarbij ook de baseball Pikachu meegepakt tijdens de wedstrijd bij het stadion daar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0NJeZBnQCXE_QjdoFlYszL2AA_Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XhE9o1twMDw60nW0iLx1iOF5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D9QLhvoW2rnlayXoQDmGwSdZRNk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aZWwowTZiO4vdneEA0Upqhld.png?f=fotoalbum_large

Tot slot nog wat Pokélids. Zal niet elke foto ervan posten dan wordt het wat veel, maar hier die uit Machida (het echte Pellet Town) en Yokohama:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lEVShjvY60PLeK_h8iHIWijbylk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I0V01Pjb3ujCUMsfVZWiiPje.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vaAh4Zofgwp64QWu0uPekd5mAg4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wWQCaVupsAMyOzgJgqQB8QYj.jpg?f=fotoalbum_large

  • Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-06 19:32

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Hallo allemaal. Toen Go net uitkwam heb ik het even gespeeld maar daarna niet meer. Ben nu vanaf Februari weer begonnen. Speel het vooral met mijn kinderen, die spelen het thuis op de Tablet 😉

Buiten hun heb is mijn friendlist nog bijna leeg. Ik zie al wat codes voorbij komen en zal deze ook toevoegen. Mijn code is 4804 2221 6191. Jullie mogen mij ook toevoegen!

  • tripaluna
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-06 00:19
Marrruuuk schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 20:00:
...
Buiten hun heb is mijn friendlist nog bijna leeg. Ik zie al wat codes voorbij komen en zal deze ook toevoegen. Mijn code is 4804 2221 6191. Jullie mogen mij ook toevoegen!
Toegevoegd :) (3 accs: zoon, vrouwlief en mijzelf .. maar het beheer zit m vooral hier O-) )

  • BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-06 15:24
Marrruuuk schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 20:00:
Hallo allemaal. Toen Go net uitkwam heb ik het even gespeeld maar daarna niet meer. Ben nu vanaf Februari weer begonnen. Speel het vooral met mijn kinderen, die spelen het thuis op de Tablet 😉

Buiten hun heb is mijn friendlist nog bijna leeg. Ik zie al wat codes voorbij komen en zal deze ook toevoegen. Mijn code is 4804 2221 6191. Jullie mogen mij ook toevoegen!
Toegevoegd. Mocht je nog een referral code kunnen gebruiken; JJTPPBD6H O-)

  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mlmzQbBsfjW9dMiLfv-k8zjXbBQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iHJQGIafHVNQqznLbkeMX4Dg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M6JHlC0vRPKkSDFBSVuiT9Z4LYU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/STDIitApt3sfMIc4jjdKRr7g.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FFMLmj5pcMw1kky2yhQ_GPfEyKw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VnjLbvMRNSTg4Fg8YJO3iPuo.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E3vRy3Koan2Rv8hvHpelwGGKwrM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Qp0qRvcJBLA4fu0iWIdn9DU6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K7rJ_tcqzWNZL9yJt3PQkxk38UQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/P5pyjMBm9V14EcVWFAn1bNav.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W-3Jdpca8LuU-ZYXcSKQ1dvv7oI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YaXV9051ZEZWVu141ualcBwm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8lXAtSHxxkhN5jLwua6T1DBqyKI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PuCDxQtoRiqW4eFX0X3mFeO2.png?f=fotoalbum_large


Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bp9i87ymcmLy_LPsejYyB321PN0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/brh8kylsPMV5hKQ0HelosMdR.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B6KeeiPhkNsZ-0rc8NSiCJnCT4c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2y4uSjv25fy3iwmOc4TlYmvN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ePoOKsZ__ddmNsPO76A-FqvzRE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/D7dWB7leIAJHQT4OqHfKeBh4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xJstGGHXetphOC94g_JnAtVS1CY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/K05ySS3ZToJzgAryiGNMUU7K.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ATJZRw7qc0mPsz8Rqw-_oW4P86Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fqMWy2JI2Qj9JU4wG0MaSbil.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0RABvvWCV0qXf38K6l6r9tJ3RO8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rhyvcjtSk1kJn9pdSd9qj9zi.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a2w4XQV8X4BE9un5KICTRyhyf5w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3UPMQDW3Qxdq67PRhRb1Nwv3.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VncEpQ1f7mw1SUXHDYhV6eI3yIs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hcdmXPi404ljjQGPQYrebnJc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/POFnB2xCplr6qWDZ-poP-nc2D7A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7BAF8d6hDU7Xb3bOf93Tej7E.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mgx7wo91FW8LdqyTqnqSgGMMF-0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/M6THrynnqB8oS8TT6vuHKyj8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bT9OvsFV4TFsst4b3nxvrILebRg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KnMARpy9YP3FQq7lh5wAK7dX.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/spSKI4Jt57jBC76byGI6HF2E7Uw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rs7k90Q0phOK0P1xygp3TLaZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dqvlhv9i0GhCrAAEVoziG9lhSjE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tMcJpemFnyH02i020ZjThnj9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qRozk5_h3xrMTof82FzYKCIgyNc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AVuoFueW8MlV7MIw98ozWUaE.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OGNOAgjc30zwsTQvO5FI3p6fQwA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6MsVWIUbHxtqeyeF7nRWfw7f.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gdwqT7QE52ZeyWsy9zFZkhSTBvo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ip1QUYZNzVxwEPNKDS4Fs9Ro.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H6yviopznjCQrPM7pdCQpw5aRzo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zSjabDWGyry51mRe0tHQ8HjG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j6RIX6DIj8T90-etgb60mnDLv-g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZMp7O3QH9SYOlr5CU3nusd58.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l0VqkI2Hmkp1SMN42phklyNiaws=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LX44ul2CB1yfWTDAxuAH8BAh.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nnPsqYAiHU14PadreCQJkAoXKlY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dxMyMhJ9IgnGiLSmJZuhCw5c.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KKRPkZSo9-e_NXLA6xpqf3xkjis=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eymSvurwnp1gg0vqdstUGoYJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VbbJ3SfJZKNIzDxMFe31FldsncM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZZjI4AfLi8Ilvfzf0uT7u8dD.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DX-fhfVE-1cBn0-fXc2AhfsieQI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CxhSnrEdPahtgaRqYiV0uNSh.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I4QTTtENpUUvjY-0xOG_yCtAFIE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G5XecU6Pdf1SrRNTeCNdH92a.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BLUDaHGeoCzO1PGva9_QaECTIKQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GXrgdrUidMxb4VMFWwWjEREt.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N9dLVKMpv2dk3fGLgehSlWSCtT0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xhWuAIJikr7SesSASqjjiMy1.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V5-PJeYs_QfHn0m3K4UI8H-UaME=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BjOYoGEgVOecF0u4XdqiM2u2.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QgYsozfcA4cBcJlB_jdXpdF9e9g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jkdC1bQm3LNcYwhTOizLFokd.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DvHehAN-6xDCdP1wuX8Yexmv4IU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HaBwRmD8QL1gfMJ7o9gr2VHE.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_KE-k1YyVPSxsWTpmSq1m_Y0FqM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E4vvLwoemeyTFOI7bZHSZiio.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8K2bxYc1jMYXSy3FbdhJY5Rn92U=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ny1gAYaGQomGZKFgdvvBXYzp.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AmGSB-jh5-0Iyk26dbK4WbhfoKc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JjHZp0oga1wU3zEgYpxSIbEC.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EJ-ahDij4wJT755-6yYKW2NiAOo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WWRV32elff9VccF2FgOSC7Hy.jpg?f=fotoalbum_tile
Combinatie van weer twee dagen GO Fest, stamp rally, wat pokélids en een bezoek aan de Pokémon Observatory in Koriyama, Fukushima. Eindelijk mijn Clefairy. O+

  • Boingo
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 26-06 08:36
Marrruuuk schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 20:00:
Hallo allemaal. Toen Go net uitkwam heb ik het even gespeeld maar daarna niet meer. Ben nu vanaf Februari weer begonnen. Speel het vooral met mijn kinderen, die spelen het thuis op de Tablet 😉

Buiten hun heb is mijn friendlist nog bijna leeg. Ik zie al wat codes voorbij komen en zal deze ook toevoegen. Mijn code is 4804 2221 6191. Jullie mogen mij ook toevoegen!
Toegevoegd :)

  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
Ruudox schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 13:37:
[...]

Wat een mooie vangst. Heb je het hele weekend nog? en hoe is de sfeer daar in Japan?
Vandaag had ik mijn parkdag. Net als vorige jaren is eigenlijk mijn ervaring dat je elders meer shiny vangt dan in het park zelf, door de drukte kan ik minder tempo maken. Vorige jaren was het voordeel van park wel dat je heel gericht kon jagen omdat je aparte gebieden had met specifieke spawns, maar dat is dit jaar niet zo. Daarom zelf vooral gefocust op de sfeer, de mooie aankleding, de hele ervaring. Heb bijvoorbeeld nog even staan praten met JTValor, misschien dat sommigen hier die kennen. Veel YouTubers vind ik te hyper, maar bij hem kun je wel merken dat hij het echt doet uit een liefde voor het spel zelf dus dat kan ik altijd wel waarderen. Even selfie met hem genomen natuurlijk. :+ Maar vond de hele ochtend in het park echt geweldig. Ik weet niet hoe ik hier een video kan posten, maar ik zag nog een veel te hysterisch en te Japans optreden van een groep dansende Pikachu en ik werd er zo blij van haha.

Japanners zijn wat ingetogen dus de sfeer zelf is er best gelaten maar vandaag was er een grote uitzondering: toen mega Mewtwo gevangen werd op het eind. Waren echt gigantische raids met meer dan duizend mensen per lobby en ter gelegenheid van de lokale GO Fest park experience hebben ze Unity Raids geïntroduceerd. Betekende vooral dat je op het eind van de raid je telefoon gezamenlijk in de lucht moest steken om Mewtwo te helpen vangen. Throwback natuurlijk naar die eerste trailer van het spel uit 2016 waar exact dat tafereeltje zich in afspeelde. De cynici op Reddit vonden dat van tevoren allemaal verschrikkelijk en ongemakkelijk want veel te veel interactie natuurlijk, maar toen duizenden mensen tegelijk hun telefoon richting de lucht richtten en gezamenlijk Mewtwo versloegen gingen de mensen juichen en applaudisseren en hoorde je echt een opleving door de menigte heen trekken. Heb Japanners nog nooit zo uitbundig gezien. Ik vond het een erg leuk moment. Misschien ook beetje de luxe van inmiddels ouder zijn dan dertig dat ik me niet snel meer geneer. :P

Tokio is verder in algemene zin echt een droom wat betreft GO. Overal stops, lures, elke raid is binnen tien seconden vol met genoeg spelers. En dat alles tegen de contouren van een fantastische wereldstad als Tokio. Ik hou er van.

Ik heb nog kaartjes tot en met zondag dus totaal een week, waarvan ik ongeveer anderhalve dag heb gemist omdat mijn uitstapje naar Fukushima wat uitliep. In zes dagen ongeveer 175 kilometer gewandeld maar ben er nog niet zat van moet ik zeggen. De tussenstand is inmiddels 213 shiny. 8)

Wat sfeerimpressies en de opbrengst van vandaag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QLVTAtjlCUiLPfu2mQmKSoSJgjg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qDdGerDG81kmcIHO6fQrz89m.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SkMFjNKlnmMyl0AIkh4ladCUReE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JUrwHRLQh6kZkenh8l1JoRQd.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LYkS4bwSqCzmiN2C2IWSppkUoOo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/esBj48Ru9eQmHmc1KOsTgYUm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bWuIHHPZVWq2DixL3_45G2WxL-o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HJ9M0MV9h1k5nwgM4XBASyxT.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_bVJCGYWtXbViO9ijd7KEre3Q6E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EWGxfcNRcZQPoWvukz4K3F94.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CxUqPRicsNjt1RS6lbA2RlSxUuA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xrs5ulqJpJocAWuQuVj1BSdD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CCuFkoWYCEV93Dtk0tzKqTkfKg8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/56IpYs2DHIavOTQvmBLBmIgh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CPWpxAyEL2Pc0JM5SYAM95c4mo8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ErYF09nux7pW3cHHkTE3jntB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CFOuSMGiNUUaxsTs3z80MOoA0KI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d6im6IU2KvkXcUW3xoERCWgT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MSDBsWEJSfbFAkW859MDbHQx1IA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vTvUIPXLNECg2nDT7Z01tu2q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IKjEzRLcAQRz1XyYQNYrAj_g3PU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z3WSC9uRyZ8tpTrDUxExXjU8.jpg?f=fotoalbum_large

  • Rvde
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06 16:40
Vraagje @Armada., verkopen ze in Tokio ook nog Pokémon GO Plus + ?

  • mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04:51
Rvde schreef op maandag 1 juni 2026 @ 08:16:
Vraagje @Armada., verkopen ze in Tokio ook nog Pokémon GO Plus + ?
Nope, die is hier ook overal uitverkocht. Ben er zelf ook naar op zoek, m'n vrouw wil er ook eentje namelijk. Een half jaar geleden waren ze er nog wel overal, voor de normale prijs, terwijl ze in Nederland al niet meer te krijgen waren.

  • Rvde
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06 16:40
mat.hi.as schreef op maandag 1 juni 2026 @ 09:45:
[...]

Nope, die is hier ook overal uitverkocht. Ben er zelf ook naar op zoek, m'n vrouw wil er ook eentje namelijk. Een half jaar geleden waren ze er nog wel overal, voor de normale prijs, terwijl ze in Nederland al niet meer te krijgen waren.
Ai.. Had wel ergens iets gelezen over een nieuw model, zijn deze geruchten onzin of..?

  • mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04:51
Rvde schreef op maandag 1 juni 2026 @ 10:05:
[...]

Ai.. Had wel ergens iets gelezen over een nieuw model, zijn deze geruchten onzin of..?
Niks in de schappen in ieder geval. Maar dat is wel wat ik ook heb gelezen, ik zou niet weten waarom ze anders weg zijn.

  • BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-06 15:24
mat.hi.as schreef op maandag 1 juni 2026 @ 09:45:
[...]

Nope, die is hier ook overal uitverkocht. Ben er zelf ook naar op zoek, m'n vrouw wil er ook eentje namelijk. Een half jaar geleden waren ze er nog wel overal, voor de normale prijs, terwijl ze in Nederland al niet meer te krijgen waren.
Ik heb al een paar keer van NWTV gezien dat er ingame hints zijn gevonden van een digitale Go ++. Zal dan wel mogelijk een abo-vorm hebben, maar voor de mensen die het willen is het wel een uitkomst.

  • Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-06 23:41
Ik zat ook te zoeken naar een Go++ laatst (heb al zo'n namaak+ van aliexpress) omdat ultra balls kunnen gebruiken ermee me aansprak, maar kon ze ook nergens vinden ga denk ik voorlopig voor een 10-15 eu nog een van aliexpress bestellen

NS FC: SW 2742 0448 8213


  • Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-06 16:50
Musta schreef op maandag 1 juni 2026 @ 14:42:
Ik zat ook te zoeken naar een Go++ laatst (heb al zo'n namaak+ van aliexpress) omdat ultra balls kunnen gebruiken ermee me aansprak, maar kon ze ook nergens vinden ga denk ik voorlopig voor een 10-15 eu nog een van aliexpress bestellen
Heb je tips voor een goede? mijn go++ helaas een tijdje geleden verloren :(. En ik mis het wel

  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
GO Fest zit erop! Laatste keer dump met screenshots hoor, pinky promise. :P De buit sinds mijn vorige post en nog wat leuke trades, waarbij voor de Toedscruel dank aan Tweaker Awesomehobo!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tKrF8C8rNb-AX4-khfA_q2nyt7Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9s9lqR64e7cgurFYkMO0wmDB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C9ZjMTP0NJ6_D5yQc7MLYoB6VRs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XYUdezlkXFvIcJ8vzzdaEOlE.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WTTO8GoIeiNIctv22wS9GBgcaEs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7ocH4yiMaKZyuE9WeaXP1Ewy.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7CPfI-qGB58Kj2ey2R_ZMRokFO8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/B3pHKv6pHtSNP5OoOrbT4ts6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1MDUlYPJq4oxUsGpr93V9pIC0Rk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/k5IoObHiNRIvOFzkplirz54K.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p9_hDEYDSct5TiiKnhQVuwtWtQ4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WZpZHwpQ5fw6mNLIFXYkwWDW.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IIL8cwdGLVvIZz6Q5IyZKyEPjgs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wLK3cYOOFWnc4eDtQA2yAPxb.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iUtOmgtE6KIqeKU2ob2FzXgK8UU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/W0H0RsN9pu5DwlUQi7l5lQBr.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F2S0yakndwD0mwLjMeBMjaoeg5k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YtpOA34snt8faD2U0xGi3YcB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hFmHeXGre-YdAS0JYhO0C7XQoqc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RSaXTxiLXJM7Ng5T7orJtDHN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_zuHk-IAvW5oRcD4_PqczpZ60eQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GJ38tP7qCiskAOexhoRDBZhL.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5DoloWwce10y_mqpA1UKM37m11Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/44vBGAQXitXIV8MoIgieE2Nz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r3YwynGrUqEg-bx0vvaU3H1O0Q0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EEEAzklU2U0DEq5ylVIZ1hwk.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3guTa4gGpDYltYyZXuAPszU8PZM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bh9RkZIC7zvVxrSxM7Z5lJfd.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KNQSLXw0JWdMquot3Gez-sWc49Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/21lcCYhyn6l0Sj3DRLtMpZWS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rq60CSMMtbSvVvEzqtlGYl6-F3Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Vj0WuslrYYbpS9FfzP4zSl0w.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XHkaUqZU_AtIo6n8X-4RcjHykQY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/v1eGq4Wa5uSC2W1pWvH9HjJ0.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xP7f16SDD7_XMcJDhyp8iwvriQ4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xPmfMr3iFdspOomn6psDwGCJ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XPnY3-ZvOMVvu5qtP6jM6RjoSCA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3YSefCXJzh27eQ4hTU8yJ0nM.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W6iPc3PXZ4DhiQnO92dowwrxsrM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4u26Z8rWkep5XnkODsqSL9F8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/noP4fbV6MuqQ3FSj6rVxtQvt_TI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/q6ikXYxOfODcDKU63W7RdFCF.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dDwzsCMox_T6Bzwc697qtkNjFGk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mgN5YS2razQc9BLmTzUD8LCm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zkU7DQ2kEAB3N1Q5mzzIQPR1fS8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CjL5bT0JULNpmE3apYgqfRzo.png?f=fotoalbum_large

En tot slot nog wat algemene sfeerimpressies:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qvgGkOPu8zY8zMAhiISQ3TgigTU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3X3q0lS24GBYascsPUOFKzxr.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r5xsFwS8tLC04miy7u_KX0TMn8U=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d2L19qE7Xr4k7FOQ8x9aH2lz.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-FB9ERLBhMC7sQJ2mE4MHVt0m0g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a0QpcoYy3tJcR3NVMeEctXVG.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3GLQs7dRz4Uirv5nR12rEfgceHs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c2wATzTj27PHfIdIYfEaQhoK.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IkbCDgv6TSIIUDRqJmWZ0NCRcL4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/06JUO791m6o0tHjp6CBJoNNG.png?f=fotoalbum_tile
Ik kom later nog even met de stats over dust, catches en raids etc, vind dat altijd wel leuk om op terug te kijken nog. Moet sowieso nog alles doen zoals ook lekker gaan evolueren en Pokémon uppen enzo. Lekker al dat dust verbrassen dat ik binnengeharkt hebt.

  • Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-06 23:41
Ruudox schreef op maandag 1 juni 2026 @ 21:24:
[...]

Heb je tips voor een goede? mijn go++ helaas een tijdje geleden verloren :(. En ik mis het wel
Ik zat net te kijken op aliexpress, maar lijkt alsof al die oude daar (waar je zo'n cr2032 batterij in kan doen) ook zijn verdwenen. Ik heb daar 2 stuks van die ik gebruik en die zijn wel goed. Volgens mij heb je deze ook al een tijdje, maar de oplaadbare heb ik nooit geprobeerd.

NS FC: SW 2742 0448 8213


  • Rvde
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06 16:40
Musta schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 14:38:
[...]

Ik zat net te kijken op aliexpress, maar lijkt alsof al die oude daar (waar je zo'n cr2032 batterij in kan doen) ook zijn verdwenen. Ik heb daar 2 stuks van die ik gebruik en die zijn wel goed. Volgens mij heb je deze ook al een tijdje, maar de oplaadbare heb ik nooit geprobeerd.
Heb die eerste ook al weer één jaar in gebruik en doet het goed, de oplaadbare variant komt als goed is vandaag of morgen binnen!

  • BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-06 15:24
Gaan er nog mensen naar Antwerpen op 12-7 ?

  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
BootVluchteling schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 15:33:
Gaan er nog mensen naar Antwerpen op 12-7 ?
Nog niet helemaal zeker, maar denk het wel.

Edit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9CvHL7hx9xd5mqpSyZmkhaGO2Is=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bLjbfwcjknoc0clDcRzv3T2y.png?f=fotoalbum_large
Omg. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar nu heb ik acht 100% Mewtwo. :+ Met Mewtwo echt ongelooflijk veel geluk gehad in het verleden ook. Voor GO Fest had ik totaal ongeveer honderd raids erop gedaan en vier 100%, bij Go Fest ook vier maar dan uit 471 raids.

[ Voor 59% gewijzigd door Armada. op 06-06-2026 15:40 ]


  • Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-06 16:50
Vandaag is het 10 jaar geleden dat ik mijn 1e hundo heb gevangen zie ik net toevallig :D
en mijn account is nu 10 jaar en 1 dag oud.


lekker verwarrend die datums het is 6 juli :+

Volgens mij heb ik nog nooit een spel zolag gespeeld ook.


Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MJvbfZ75najHVt6e245E6JjrLeg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WHn7knbP1EjX8wn7uHDor6WP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_fOyua4RG-d8idIoNpbmGRL2OAg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8OfcF0MrCPL20eabpflmINTO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Ruudox op 08-06-2026 12:58 ]


  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
Ruudox schreef op maandag 8 juni 2026 @ 12:53:
Vandaag is het 10 jaar geleden dat ik mijn 1e hundo heb gevangen zie ik net toevallig :D
en mijn account is nu 10 jaar en 1 dag oud.


lekker verwarrend die datums het is 6 juli :+

Volgens mij heb ik nog nooit een spel zolag gespeeld ook.


[Afbeelding]

[Afbeelding]
Een 2016 hundo is wel echt een mooie trofee, toen hadden we nog geen IV’s. Ik heb bijna niks meer uit 2016 meer helaas, zelfs mijn starter niet meer. ;w Je suis Charmander. Te rigoureus opgeruimd. Maar wel herkenbaar, had ergens ook nooit verwacht dat die zomer van 2016 zou uitlopen in dit, nog nooit zo lang een spel gedaan. Ahh 2016, summer of love.

  • Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-06 16:50
Armada. schreef op maandag 8 juni 2026 @ 14:02:
[...]

Een 2016 hundo is wel echt een mooie trofee, toen hadden we nog geen IV’s. Ik heb bijna niks meer uit 2016 meer helaas, zelfs mijn starter niet meer. ;w Je suis Charmander. Te rigoureus opgeruimd. Maar wel herkenbaar, had ergens ook nooit verwacht dat die zomer van 2016 zou uitlopen in dit, nog nooit zo lang een spel gedaan. Ahh 2016, summer of love.
nee starter heb ik ook niet meer en dit is nog de enigste pokemon uit 2016 de volgende is een costume uit 2018.

ook geen idee waarom ik deze nooit weg heb gegooid

  • Boingo
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 26-06 08:36
Ik heb ook eens gekeken, heb nog zo'n 50 pokemon uit 2016 en kwam deze jongen tegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ru2CYasTh1BLILaO8kSlTbj-2UY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gb0W09KQdfIZi9w2zSzvoNiL.jpg?f=fotoalbum_large

En de eerste Santa Hat Pikachu

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NzmoXiQwOjb7khAcYNvnCsEYIfU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BDUPtAJNUXbvGftW0SzGkF2v.jpg?f=fotoalbum_large

  • melst90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-06 14:02
Leuk, even gekeken wat mijn oudste Pokemon is.
Dit is mijn Gyrados, Ik weet nog goed dat ik tot 400 candy's moest verzamelen om de Magicarp te kunnen evolueren. Ik gebruik mijn Gyrados nog steeds best vaak en ga ik ook nooit transferen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6kZRbEwJIcLM_xzHz0JTAts1Xco=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1i0dFqoJtBdvbkIusEDloeNT.png?f=fotoalbum_large

  • BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-06 15:24
Ik heb nog 24 pokemon uit 2016. De oudste is van 1-8-2016 en de oudste hundo is een Cloyster van 2-11-2016.

Zelf speel ik sinds 6-7-2016. 9006 km gelopen so far.

  • Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:08
Mijn starter pokemon heb ik ook niet meer. Maar nog wel een Gengar uit de eerste week. (13-07-2016).

En mijn eerste shiny tijdens Safari Zone 2017 in Oberhausen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GiCatxZh4usOzehknAwWSpjWBtE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FxQyveIzh4D5pYzoJY1Ne52X.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aqTW_3fnTLBm_NwK5jobEOkDeW4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hfbhdQYrsjCh47te5ea4THLR.jpg?f=fotoalbum_large

https://psnprofiles.com/RaemNL


  • hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:29

hneel

denkt er het zijne van

Ik heb er nog maar 2 uit 2016. Een Gyarados en een Rhyperior. In het verleden nogal eens met opzet oude geruild om kans te maken op lucky trades.

  • Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-06 23:41
Heb ook even gekeken en heb nog wel wat van 2016, ook heel wat luckies.

Heb m'n Charizard wel bewaard

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DswKzdk07Si08b1kVGZu8CtpJ-0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/glFEmfZalvkWy3ZQDelQyLTW.jpg?f=fotoalbum_large

En mijn eerste hundo welke ik recent heb gemaxt (heb er 3 uit 2016 zie ik)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jhXi3wG1NsoTp2-LWFmwYKhK9NM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hPKOLyUfE9xrK4AJ2CXGbXGj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rHaDq0QwStgAPELlNy9BtiwaLQc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o4oBHcsbiFsa9KNTk79Yv9xl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Musta op 10-06-2026 09:42 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213


  • MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-06 17:34
Musta schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 14:38:
[...]

Ik zat net te kijken op aliexpress, maar lijkt alsof al die oude daar (waar je zo'n cr2032 batterij in kan doen) ook zijn verdwenen. Ik heb daar 2 stuks van die ik gebruik en die zijn wel goed. Volgens mij heb je deze ook al een tijdje, maar de oplaadbare heb ik nooit geprobeerd.
Ik heb er inmiddels 5 besteld van Ali (1 met crt batterij en 4 oplaadbare) en ze werken prima. Alleen kreeg ik net een mailtje van Ali dat ze mogelijk illegaal zijn en dat ze uit de handel genomen gaan worden en dat ik ze terug kan sturen (was ik niet van plan).

Mocht iemand ze nog willen kan het dus handig zijn dat snel te doen.

  • HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:28
@MadRed heb je specifiek die oplaadbare uit het linkje van Musta? En zo niet heb je dan een link naar degene die je wel hebt gekocht?

Ik hield al eventjes Marktplaats in de gaten voor een "officiele" Go Plus+ maar 150eu is me toch veel te veel van het goede. Dus dan maar voor een echte nepperd :)

  • Destrega
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-06 00:47
Komende zondag ga ik naar Pokemon Go fest in Copenhagen. Mochten mensen het leuk vinden om me die dag remote te joinen, voeg me gerust toe :) 202687103776

[ Voor 5% gewijzigd door Destrega op 10-06-2026 21:32 ]


  • MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-06 17:34
HowsMyApple schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 16:43:
@MadRed heb je specifiek die oplaadbare uit het linkje van Musta? En zo niet heb je dan een link naar degene die je wel hebt gekocht?

Ik hield al eventjes Marktplaats in de gaten voor een "officiele" Go Plus+ maar 150eu is me toch veel te veel van het goede. Dus dan maar voor een echte nepperd :)
Ik heb de bestellingen bekeken maar bij allen krijgt ik dat die niet meer geleverd kan worden helaas

  • Awesomehobo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-06 17:12
@HowsMyApple er wordt momenteel getest met een virtuele Go Plus+, al dan gelimiteerd in hoeveel je kan vangen en spinnen per dag. Dit lijkt momenteel gratis, maar zou me niet verbazen als dit in de toekomst onderdeel wordt van de Go Pass, al dan niet in de vorm van meer catches en spins.

Misschien goed om te weten, voordat je de trekker overhaald om een Go Plus+ of andere variant aan te schaffen. Pokémon GO Is Testing a Built-In Auto-Catcher Item | Pokémon GO Hub

  • mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04:51
Dat zou echt een teleurstelling zijn. Met Pokémon sleep zie ik hoeveel stops ik draai per dag, en dat is regelmatig 200+. Ook de hoeveelheid Pokémon die je ermee vangt, zelfs op niet event dagen, is significant meer dan 35. Ik ben heel blij met mijn Plus+, die me geen extra geld kost...

  • Awesomehobo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-06 17:12
Vooralsnog lijkt het geen vervanging van, maar een extra feature, al gingen er wel berichten rond op Reddit dat mensen die deze feature actief hadden, hun Plus+ niet meer konden gebruiken 'door een bug'.

Maar goed, het zou me niet verbazen als Niantic Scopely de functionaliteit for fysieke autocatchers op den duur gaat blokkeren en gelimiteerde versies van de virtuele versie gratis weg gaat geven, met extra catches en spins in een pass of abonnementsvorm.

Typische enshittification, iets wat per eenmalige betaling te krijgen is omzetten in een subscriptie om meer geld te verdienen. We gaan het zien...

  • skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06 12:13
Zijn er hier nog mensen in Denmark geweest dan voor GoFest?? Mis alle updates ;)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting


  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c7VE6dG3DhfNgIDy92N0Ps5wQjU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xhNHlYEuFe4cSXXnN7MLcngZ.png?f=fotoalbum_large
Op naar de 80. 8) Duurde nog lang met de lucky trades.

Ik ben donderdag ook terug uit Japan, zal dan ook eens goed op een rijtje zetten wat de totale opbrengst was in dust, XP, shiny, et cetera. Weet wel nu al dat het bij uitstek mijn beste maand ooit in het spel was.

  • skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06 12:13
Armada. schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:32:
[Afbeelding]
Op naar de 80. 8) Duurde nog lang met de lucky trades.

Ik ben donderdag ook terug uit Japan, zal dan ook eens goed op een rijtje zetten wat de totale opbrengst was in dust, XP, shiny, et cetera. Weet wel nu al dat het bij uitstek mijn beste maand ooit in het spel was.
Sowieso met de Stops scannen zeg. Pfff wat een aantal

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting


  • BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-06 15:24
Armada. schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 09:56:
[...]
Nog niet helemaal zeker, maar denk het wel.

Edit:

[Afbeelding]
Omg. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar nu heb ik acht 100% Mewtwo. :+ Met Mewtwo echt ongelooflijk veel geluk gehad in het verleden ook. Voor GO Fest had ik totaal ongeveer honderd raids erop gedaan en vier 100%, bij Go Fest ook vier maar dan uit 471 raids.
Heb jij enig idee waar je het beste kan lopen in Antwerpen? Ik vermoed binnenstad en een paar parken oid?

  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
BootVluchteling schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 10:47:
[...]


Heb jij enig idee waar je het beste kan lopen in Antwerpen? Ik vermoed binnenstad en een paar parken oid?
Wat ik ervan begreep Stadspark en centrum vooral bij andere events. Maar volgens mij organiseren ze dit keer wat in Park Spoor Noord. Heb zelf hotel gedaan in het historisch centrum, is best dichtbij elkaar allemaal.

  • Boingo
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 26-06 08:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/539WhOQawLpzZZ00Wsxakfxrpzg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7jlyPsqV255LyeIYMs5hxHD8.png?f=fotoalbum_large

@ Indicatie, bedankt voor de trade, hij werd nog lucky ook 😃

  • Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 08:03
Boingo schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 22:05:
[Afbeelding]

@ Indicatie, bedankt voor de trade, hij werd nog lucky ook 😃
Graag gedaan. Ik ben ook erg blij met de castform!

  • aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:18
skassie schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:31:
Zijn er hier nog mensen in Denmark geweest dan voor GoFest?? Mis alle updates ;)
Ja zeker. Een klein reisverslag

Na de aankondiging van het go fest in Kopenhagen ben ik heel druk geweest met organiseren: eerst uiteraard: wie willen er mee? Uiteindelijk zijn we met 2 auto's en 6 personen die kant op gegaan. op woensdag 10 juni gaan rijden en op 15 juni weer terug. Hierbij had ik 1 speerpunt vastgesteld: omdat er ook studenten mee gingen moesten de kosten laag gehouden worden. Had 2 trekkershutten op een camping in de buurt van Dragor uitgezocht. met de bus kon je binnen een uur in het centrum komen. Omgerekend waren we iets van 200 euro de man kwijt voor de camping en 38 euro voor de bus, die overigens de hele nacht reed! En we hebben hier lol gehad.

Op donderdag 11 begonnen de raids en de spawns. De mensen verplaatsten zich natuurlijk over de stad. Er waren 4 districten die je moest bezoeken om opdrachten uit te voeren. Daarbij kon je collector stamps verdienen bij alle lego stores en kreeg je bij elke winkel als reward een pikachu met lego background.

De plaats waar de meesten zich verzamelden was bij een park Kongens Have aan het Rosenborg slot. Hier waren zo veel gyms, je kon hier de hele dag doorraiden. Meestal zat de lobby in een paar seconden vol. Helemaal mooi werd het dat elk uur alle soorten unowns 2 minuten spawnden. Al de eerste dag had ik de ontbrekende unown q gevangen en was die batch klaar. Alle dagen wel lange tijd in dat park gebleven, sommigen van ons hadden de wekker om 5 uur 's ochtends gezet, zelf wilde ik het wat kalmer aan doen. Het weer was goed te doen, beetje bewolkt, af en toe zon en een enkele bui gehad, waar je prima onder de bomen van het park kon schuilen. Mijn uiteindelijke doel was om veel mewtwo XL candy te pakken. Omdat dit al na 2 dagen gelukt was verschoof de aandacht naar de kyogre en groudon raids, wilde een paar goede shadows hebben. Ook de mega kyogres en groudons veel gedaan, om voldoende energie alvast te pakken wanneer deze ooit level 4 mega wordt. Daarnaast nog shadow entei en moltres gedaan, alleen waren die raids nogal zeldzaam.

1 dagdeel hadden we het ticket voor het event in een ander park. Er waren 4 habitats, waar je allerlei quests moest doen, alleen vond ik die quests veel te lang duren. Van de 4 uur speeltijd was ik 3 uur hiermee bezig. Het laatste half uur moest je aanwezig zijn voor de 2 mega mewtwo raids en voor al het andere, de team rocket raids, de merchandise shop, quizzes, battles was bijna helemaal geen tijd. De quests moesten echt gedaan zijn, anders kon je de 2 mewtwo's niet vangen. Die 2 mewtwo raids waren super, met precies 1900 man zaten we in de lobby en het leek wel of iedereen een hoge mega mewtwo had. Heb er zelf een mooie 96 x en 91 y aan over gehouden. Om ze te vangen moest je de telefoon ook een beetje omhoog houden, net op dat moment was er een helikopter ingezet om dit te fotograferen. Een onvergetelijke beleving. Bovendien kreeg je nog een Zeroara, helaas geen goede, maar daar gaat met global de golden bottle cap op.

Na 4 dagen spelen was mijn oogst behoorlijk: 6 shiny mewtwo's waarvan 3 met background, 7 shiny kyogres, 3 shadow groudon, en 1 shadow background, 3 shiny mudbrays, 2 costume caterpie, 1 costume pikachu, 3 dhelmises, 2 charcadets, 2 rufflets, 5 unowns, 2 tauros waarvan 1 met background, costume charmander, 1 shiny shadow moltres, 1 shiny shadow entei background, 3 shiny lucarios, 3 shiny rotoms, 1 shiny stunky en nog veel meer. Had bovendien bijna 2000 mewtwo candy XL ruim 7000 mega kyogre en ruim 7000 mega groudon energie en nog voldoende om een shadow entei en shadow moltres uit te maxen.

Over uitmaxen, heb nu 3 shadow groudons, 3 shadow kyogres, 1 shadow entei, 1 shadow moltres, de mewtwoX en mewtwoY, een hundo mewtwo, een shadow mewtwo en de Zeroara uitgemaxt. ongeveer 6 miljoen dust erdoor heen gejaagd, Daarmee is mijn dex veel sterker geworden en heb vorige week een top mini vakantie gehad.

  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
Duurde even, maar tot slot nog even de GO Fest stats. 8) Vind dat vooral zelf altijd leuk om bij te houden, beetje op nerden. 28 mei is beetje vreemde eend in de bijt want toen ging ik dagtrip naar ergens buiten Go Fest gebied. Picknicker is die medaille van hoeveel Pokémon andere trainers hebben gevangen door jouw lure, vind het altijd wel leuk om die bij GO Fest lekker op te krikken. 24 mei was het evenement nog niet begonnen maar was ik baseball Pikachu raiden in Yokohama.
StatistiekBegin24 mei25 mei26 mei27 mei28 mei29 mei30 mei31 mei1 juniTotaal
Catches457.001458.315460.482463.198464.905465.140467.361469.315471.202473.20316.202
Catch gains01.3142.1672.7161.7072352.2211.9541.8872.00116.202
Shiny4475144247575059361
Stardust51.783.10852.239.80254.066.57756.356.16157.537.96057.560.78459.609.72361.373.62063.345.78765.510.29013.727.182
Dust gains0456.6941.826.7752.289.5841.181.79922.8242.048.9391.763.8971.972.1672.164.50313.727.182
Picknicker43.44744.74751.41254.31361.56061.56367.22195.410153.135171.553126.806
Eieren32.23932.31932.47732.68532.79932.81132.95633.11733.28733.4731.154
Pokéstops307.203308.212309.167310.226311.245311.300312.277313.393314.579316.0317.819
Unieke stops13.08613.42013.83814.28414.45414.46314.60214.63714.67714.6961.276
XP553.075.135553.902.744556.359.612561.792.414564.594.516564.803.496570.214.859575.801.895579.639.603584.793.96331.718.828
XP gains0827.6092.456.8685.432.8022.802.102208.9805.411.3635.587.0363.837.7085.154.36031.718.828
Field research032.68932.84433.01633.17133.20033.33033.25833.60933.7021.013
Kilometer0,033,028,637,725,422,726,331,132,634,7272,1
Stappen038.85934.81945.09328.47123.94731.62437.70539.09139.915319.468

  • melst90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-06 14:02
Armada. schreef op zondag 21 juni 2026 @ 11:41:
Duurde even, maar tot slot nog even de GO Fest stats. 8) Vind dat vooral zelf altijd leuk om bij te houden, beetje op nerden. 28 mei is beetje vreemde eend in de bijt want toen ging ik dagtrip naar ergens buiten Go Fest gebied. Picknicker is die medaille van hoeveel Pokémon andere trainers hebben gevangen door jouw lure, vind het altijd wel leuk om die bij GO Fest lekker op te krikken. 24 mei was het evenement nog niet begonnen maar was ik baseball Pikachu raiden in Yokohama.
StatistiekBegin24 mei25 mei26 mei27 mei28 mei29 mei30 mei31 mei1 juniTotaal
Catches457.001458.315460.482463.198464.905465.140467.361469.315471.202473.20316.202
Catch gains01.3142.1672.7161.7072352.2211.9541.8872.00116.202
Shiny4475144247575059361
Stardust51.783.10852.239.80254.066.57756.356.16157.537.96057.560.78459.609.72361.373.62063.345.78765.510.29013.727.182
Dust gains0456.6941.826.7752.289.5841.181.79922.8242.048.9391.763.8971.972.1672.164.50313.727.182
Picknicker43.44744.74751.41254.31361.56061.56367.22195.410153.135171.553126.806
Eieren32.23932.31932.47732.68532.79932.81132.95633.11733.28733.4731.154
Pokéstops307.203308.212309.167310.226311.245311.300312.277313.393314.579316.0317.819
Unieke stops13.08613.42013.83814.28414.45414.46314.60214.63714.67714.6961.276
XP553.075.135553.902.744556.359.612561.792.414564.594.516564.803.496570.214.859575.801.895579.639.603584.793.96331.718.828
XP gains0827.6092.456.8685.432.8022.802.102208.9805.411.3635.587.0363.837.7085.154.36031.718.828
Field research032.68932.84433.01633.17133.20033.33033.25833.60933.7021.013
Kilometer0,033,028,637,725,422,726,331,132,634,7272,1
Stappen038.85934.81945.09328.47123.94731.62437.70539.09139.915319.468
Dit is ongeveer mijn gehele Pokemon Go geschiedenis :) Goed bezig!

  • Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-06 16:50
Armada. schreef op zondag 21 juni 2026 @ 11:41:
Duurde even, maar tot slot nog even de GO Fest stats. 8) Vind dat vooral zelf altijd leuk om bij te houden, beetje op nerden. 28 mei is beetje vreemde eend in de bijt want toen ging ik dagtrip naar ergens buiten Go Fest gebied. Picknicker is die medaille van hoeveel Pokémon andere trainers hebben gevangen door jouw lure, vind het altijd wel leuk om die bij GO Fest lekker op te krikken. 24 mei was het evenement nog niet begonnen maar was ik baseball Pikachu raiden in Yokohama.
StatistiekBegin24 mei25 mei26 mei27 mei28 mei29 mei30 mei31 mei1 juniTotaal
Catches457.001458.315460.482463.198464.905465.140467.361469.315471.202473.20316.202
Catch gains1.3142.1672.7161.7072352.2211.9541.8872.00116.202
Shiny4475144247575059361
Stardust51.783.10852.239.80254.066.57756.356.16157.537.96057.560.78459.609.72361.373.62063.345.78765.510.29013.727.182
Dust gains456.6941.826.7752.289.5841.181.79922.8242.048.9391.763.8971.972.1672.164.50313.727.182
Picknicker43.44744.74751.41254.31361.56061.56367.22195.410153.135171.553126.806
Eieren32.23932.31932.47732.68532.79932.81132.95633.11733.28733.4731.154
Pokéstops307.203308.212309.167310.226311.245311.300312.277313.393314.579316.0317.819
Unieke stops13.08613.42013.83814.28414.45414.46314.60214.63714.67714.6961.276
XP553.075.135553.902.744556.359.612561.792.414564.594.516564.803.496570.214.859575.801.895579.639.603584.793.96331.718.828
XP gains827.6092.456.8685.432.8022.802.102208.9805.411.3635.587.0363.837.7085.154.36031.718.828
Field research32.68932.84433.01633.17133.20033.33033.25833.60933.7021.013
Kilometer0,033,028,637,725,422,726,331,132,634,7272,1
Stappen38.85934.81945.09328.47123.94731.62437.70539.09139.915319.468
zo lekker hoor, dat zijn goede statestieken :)

  • Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-06 16:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4VYwb3RtI_7LljKdzTA9veAi9p0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gs5B5nWalnODIvA2JllXhptg.jpg?f=fotoalbum_large Zo in de middag wandeling de 400km aangetikt en lvl 78 😁

  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
https://pokemongo.com/en/...-person-events/citysafari

Nieuwe aangekondigd, een paar zijn redelijk dichtbij. De Duitse versie valt wel samen met Oktoberfest dus hotels zijn dan buitenproportioneel duur.

  • BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-06 15:24
Armada. schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 09:37:
https://pokemongo.com/en/...-person-events/citysafari

Nieuwe aangekondigd, een paar zijn redelijk dichtbij. De Duitse versie valt wel samen met Oktoberfest dus hotels zijn dan buitenproportioneel duur.
Marseille vind ik nou niet echt in de buurt..

  • DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bedankt allemaal, mede door de vele nieuws en tips posts in dit topic (special tnx @G_Dragon ), delen van codes, friend requests, gifts, trades etc etc. is het mij eindelijk gelukt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V5q1F8WzjSnwlPVB76GqmwyIZLo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5UPwk9H2eKy5z9M6cJJyzSL8.jpg?f=fotoalbum_large

  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
BootVluchteling schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 11:34:
[...]


Marseille vind ik nou niet echt in de buurt..
Daar wil je sowieso dood nog niet gevonden worden.
DukeBox schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 12:31:
Bedankt allemaal, zonder de vele nieuws en tips posts in dit topic (special tnx @G_Dragon ), delen van codes, friend requests, gifts, trades etc etc. is het mij eindelijk gelukt.

[Afbeelding]
Nice, goed bezig! 8)

  • Rvde
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06 16:40
DukeBox schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 12:31:
Bedankt allemaal, mede door de vele nieuws en tips posts in dit topic (special tnx @G_Dragon ), delen van codes, friend requests, gifts, trades etc etc. is het mij eindelijk gelukt.

[Afbeelding]
Hoe lang ben je hier ongeveer mee bezig geweest?

Ik speel op dagelijkse basis maar het levelen duurt voor mij gevoel weken dan wel maanden, ben nu halverwege 59 :'(

  • melst90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-06 14:02
Rvde schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 09:10:
[...]

Hoe lang ben je hier ongeveer mee bezig geweest?

Ik speel op dagelijkse basis maar het levelen duurt voor mij gevoel weken dan wel maanden, ben nu halverwege 59 :'(
Best Friends en Forever friends met een lucky egg, levert 200K en 300K exp op. Veel vienden maken in Pokemon Go en elke dag gifst sturen.

Daarnaast veel vangen en je best doen op excellent trows.

Go Fest kan je lekke veel raids doen.
En 10jarig bestaan krijg je volgens mijn 4x XP catch. Gooi je dan een excellent, krijg je 4k exp, met Lucky egg zelfs 8k!

  • DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Rvde schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 09:10:
Hoe lang ben je hier ongeveer mee bezig geweest?
Ben het in september 2021 begonnen met spelen samen met mijn kinderen (die het na een half jaartje voor gezien hielden). Omdat het voor mij een leuke reden was om wat meer naar buiten te gaan en een wat extra km te lopen. Net voor de 50->80 level change was ik, op ~100 excellent throws na, net geen level 50. Mijn account is overigens wel van 2016 maar heb het toen eens geïnstalleerd i.v.m. de hype eromheen maar ik had toen nog geen data dus niet echt iets mee gedaan.
Ik speel op dagelijkse basis maar het levelen duurt voor mij gevoel weken dan wel maanden, ben nu halverwege 59 :'(
Hang er vanaf waar je op blijft 'hangen', voor mij meestal de extra opdrachten en bij de laatste 10 levels voornamelijk de platinum medals (de rest ging wel geleidelijk vanzelf).

Zeker in het begin zijn er wel wat manieren om verhoudingsgewijs XP te grinden (later boeit het niet meer zo).

In het begin wilde ik graag level 30 hebben om stops aan te maken, er zijn van die event dagen dat je triple XP krijgt én double bij excellent (Go Pass) én double met een egg. Als je dan ook nog de manier van gooien onder de knie hebt (beetje geluk met type pokemon) dan krijg je dus 12000+XP per catch. Ik heb dan wel eens een halve dag als een loot gobbler rondgelopen en 10+ levels in 1 dag gedaan.

Een van de tips die ik hier heb opgedaan, als je een beetje kan 'sparen' kan het ook interessant zijn de persoonlijk daily bundels op https://store.pokemongo.com/ in de gaten te houden. Zeker net voor events zitten daar wel interessante opties bij zoals 50 premium passes voor 1500 coins of 25 super incubators voor 1000.
melst90 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 10:03:
Best Friends en Forever friends met een lucky egg, levert 200K en 300K exp op. Veel vienden maken in Pokemon Go en elke dag gifst sturen.
Aanvullend, de social weekly challenge kan het interessant zijn om niet samen met bestaande vrienden te doen maar een lege lobby te joinen. Het is wel een beetje hit en mis met wie je dan in de groep zit (of ze dagelijks gifts sturen) maar ik heb daar al heel wat aan gehad. Denk aan eggs uit verre locaties, stamps (gifts), Scatterbugs uit de andere locaties. Je kan het ook een klein beetje sturen als je rekening houdt met de timezones. 's ochtends zit je vaker met mensen rond korea/jappan, 's avonds meer met mensen rond usa/canada. Ook voor remote raids is dat leuk.

200/300K tikt lekker aan maar verhoudingsgewijs is het op den duur niet echt boeiend meer. Het kan ook wel handig zijn een groepje pokemons te bewaren (met genoeg candy) die je kan evolven om je egg optimaal te benutten wanneer je die inzet.

Er zijn ook mensen die 'friends' opsparen op het openen van een laatste gift. Persoonlijk vind ik dat erg irritant, heb zelfs wel eens friends verwijderd die >50 dagen lang zo bleven staan.

[ Voor 25% gewijzigd door DukeBox op 26-06-2026 10:24 ]


  • Rvde
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06 16:40
Het sparen in het spel gaat mij goed af met bijna 7 miljoen Stardust en ben laatste maanden ook een stuk makkelijker geworden in 'goede' 3 ster Pokémons transfaren.

Heb een stuk of 100 mensen waar ik dagelijks gifts mee uitwissel en ook zeker gebruik maak van een Egg op moment van Best/Forever friends en mijn Auto-Catcher doet ook z'n werk als het gaat om vangen/Poke-stops spinnen echter probeer ik ook wel een beetje te voorkomen dat als ik naar buiten ga om te wandelen dat ik dan van de 10km ongeveer 9,9km naar een scherm heb gekeken. (Ben niet heel oud maar stoor mijzelf wel op bepaalde momenten aan het telefoon gebruik in de wereld)

Mij lijkt het leuk om weer een doel te hebben in het spel en daar bedoel ik de extra taken mee voor de laatste levels, nu is het vooral veel vangen, vangen en nog eens vangen.

Gister met het uurtje Wingull's had ik gehoopt op een shiny maar helaas na 120 catches geen hundo en geen shiny!

  • Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 18:40
https://www.fcswap.com/game/pokemon-go/
https://pokemongo.gishan.net/friends/codes/
https://pokemongofriendcodes.com

Kun je ook altijd nog gebruiken voor vinden van friends. Die eerste is een beetje een schot hagel. Het is mijn ervaring dat als je je FC in die tweede plaatst dat je wel echt heel veel verzoeken krijgt. Die eerste is wat simpeler in opzet en kun je direct FC plaatsen of kopiëren. De sites die je informatie geven over de locatie van de speler kunnen je ook helpen eventueel wat gerichter te jagen op bepaalde Vivillons. Ook kun je dan wat selectiever zijn qua levels die je toevoegt, lage levels stoppen vaak toch weer met spelen en dan is het wat zonde van de geïnvesteerde moeite.

Wat betreft doelen in het spel, naar mijn ervaring geef je het meeste jeu aan het spel als je paar leuke (verzamel)doelen voor jezelf stelt. Dan voelt het toch alsof je wat progressie maakt ondanks dat je niet grote mijlpalen meer in het vooruitzicht hebt. Zelf verzamel ik Pokémon als:

- Met bijzondere locatie (heb o.a. dingen als Iran, Groenland, landen waar het spel niet (meer) werkt zoals Rusland en grootste deel van China, etc);
- 100% / 0% IV (zoek voor laatste op 0attack&0hp&0defense in je inventory)
- Costumes;
- Alle regionals 100% en gemaxed;
- Ik sorteer inventory vaak op CP, dus dan de eerste zichtbare pagina allemaal best buddy;
- Living dex, living shiny dex, living shiny legendary dex, etc.

Geeft toch wat meer doel en richting aan je werk anders dan domweg vangen. Na een tijdje heb je alles wel.

City Safari Lissabon is hier geboekt trouwens. :9 Kon het niet laten.
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Let op:
Let op: GPS-spoofing wordt beschouwd als een vorm van valsspelen ('cheaten'). Ondanks dat het onschuldig kan lijken, is het officieel niet toegestaan. Om die reden is het delen van informatie hierover op Tweakers niet toegestaan.