• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:30
BootVluchteling schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 13:48:
Gaan er verder nog mensen naar Amsterdam?
Wij hebben tickets voor zondag. En we zijn niet de enige lijkt het: op Campfire staan veel meetups gepland in Amsterdam dit weekend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XDEv8bFoVXG2yGAQEF6VPLyWf8w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LyhG07lRAAOeozOtW1ScG5Z9.png?f=fotoalbum_large

Kleine spoiler: op Campfire kan je ook alvast zien waar de Eevee Explorers-stopjes zitten, als je switcht naar de City Safari-kaart:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tG5TBqTu1EyyXTng1SHnMPhZjCg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nuBA4tqUghya3C9917k11azp.jpg?f=fotoalbum_large

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-11 19:17
Waar gaan jullie spelen in Amsterdam? Ik ben er niet zo bekend. Zoek bij voorkeur iets dat je niet constant traaglopende toeristen hoeft te ontwijken. Wat hopen jullie verder te vangen?

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:06
Armada. schreef op donderdag 25 september 2025 @ 23:26:
Waar gaan jullie spelen in Amsterdam? Ik ben er niet zo bekend. Zoek bij voorkeur iets dat je niet constant traaglopende toeristen hoeft te ontwijken. Wat hopen jullie verder te vangen?
Wij parkeren de auto bij het "Ij-oever centrum" parkeergarage. Aansluitend lopen we waarschijnlijk als een kip zonder kop richting centrum. En dan de stamp-route waarschijnlijk volgen.

Qua wat ik wil vangen.. Shines shinies shinies. En dan dat ezeltje. Die Egyptische pokemon die spawnt heb ik begin deze maand zelf al in Egypte gevangen. Nog geen shiny dus die is nog wel wenselijk. Verder stel ik mijn verwachtingspatroon laag in want ik ben al een paar keer teleurgesteld geweest...

• Armada.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LYUautWcMmNzNjrJdX0dMOAG_AA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0renPJb9NoO7P0DmcwE7xiFk.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n5S1fBoCyveb5hg_HACX-lDh1Xk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6WA8wi2Dd2TdMvfJ7Nna1qP1.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SAgbfc84aM7-HgaI-hKTLXumX9g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mWXLUTh5zG6OA2VKtDuDdhsW.png?f=fotoalbum_large

Vandaag vrijwel alleen met de Go++ gespeeld en dit was de opbrengst. Rond half vijf de trein gepakt, ik vond het wel gezegend allemaal. Amsterdam vind ik geen leuke stad om in te spelen of verblijven. Dat city safari een keer zo dichtbij is, is wel makkelijk. Tegelijkertijd ontbreekt daardoor nu ook juist een hoop charme van een mooie locatie om in te spelen. City Safari Milaan voelde echt als een uitje. De buitenlandse GO Fests waren al helemaal echt een feest.

Jullie het leuk gehad? Nog geluk met de shiny costume Eevee?

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:07

hneel

denkt er het zijne van

Hier uiteindelijk 4 shinies gevangen. Wel 2 daarvan de Mudbray, dus daar ben ik wel blij mee.
Toch ook elke Sigilyph en Sandygast die ik zag aangetikt, maar helaas. We spraken onderweg nog mensen die zeiden dat de shiny-kans in het eerste uur een stuk hoger lag dan de rest van de dag. Tja, wij waren er uiteindelijk pas om ong 11:30.

Gelukkig ook nog een hoop Dialga raids kunnen doen. De lobbies liepen telkens binnen no-time vol. Binnenkort kan ik die pokemon tot L50 uppen. Dat was mijn doel.

De stempel-opdracht viel me wat tegen. Niet qua moelijkheid, juist integendeel: het koste nauwelijks moeite. Ik dacht eerste dat je in verschillende delen van de stad een uniek stempeltje moest halen, maar gewoon de eerste de beste die je tegen kwam was genoeg. Er zat niet echt uitdaging in. En ook geen medaille dat je het gehaald had ofzo.

Wat is Amsterdam trouwens een ongastvrije stad voor mensen van buiten, zeg. We wilden aanvankelijk parkeren in de Arena met P+R; dan is het nog een beetje schappelijke prijs. Maar het P+R gedeelte bleek om onnavolgbare reden dicht. Dan maar naar de RAI gereden. Idem dito. Uiteindelijk kwamen we in Zeeburg terecht. Gelukkig had dat wel een snelle verbinding met Centraal Station. Maar dat P+R systeem. Om het voor elkaar te krijgen dat je daadwerkelijk dat gereduceerd tarief krijgt. Tjonge jonge, zeg. Nergens duidelijke uitleg hoe het werkt. En je hoeft maar 1 dingetje verkeerd te doen, of je betaalt alsnog de volle mep. Uiteindelijk bleek dat we met contant geld een papieren ticket moesten kopen. En dat anno 2025. En zelfs dat papieren ticket werd eerste 10 keer geweigerd bij het apparaat voordat het eindelijk werkte. Als je het mij vraagt doen ze er express alles aan om het je zo moeilijk mogelijk te maken. Dat levert hun het meeste geld op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TxSkhZlxBOklo_RJRwOkUbALrjc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lLnWXdWeMuK5XqlBl6EduONL.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

JRR

Lekker dagje Amsterdam gehad in het zonnetje vandaag! Die safari tour viel wel wat tegen als ik eerlijk ben en was allesbehalve uitdagend.

Om een uur of 11 begonnen in het Oosterpark en vanaf daar via het centrum naar Amsterdam Noord gelopen. Uiteindelijk 3 shinies aan overgehouden. Unown, Clauncher en een Bidoof die ik per ongeluk aanklikte. Alleen Mudbray was nieuw voor mij en helaas niet shiny. Sigilyph had ik al een keer shiny uit een 10 km ei.

Van de meer hardcore spelers in de groep begreep ik dat shiny rates laag waren met 1/196. Research viel ook tegen. De 5 km met je buddy lopen was nog het moeilijkst en ook die stamp rally had je na een rondje om de vijver na 10 minuten al vol.

[ Voor 5% gewijzigd door JRR op 28-09-2025 22:21 ]

• BootVluchteling
Armada. schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 17:30:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Vandaag vrijwel alleen met de Go++ gespeeld en dit was de opbrengst. Rond half vijf de trein gepakt, ik vond het wel gezegend allemaal. Amsterdam vind ik geen leuke stad om in te spelen of verblijven. Dat city safari een keer zo dichtbij is, is wel makkelijk. Tegelijkertijd ontbreekt daardoor nu ook juist een hoop charme van een mooie locatie om in te spelen. City Safari Milaan voelde echt als een uitje. De buitenlandse GO Fests waren al helemaal echt een feest.

Jullie het leuk gehad? Nog geluk met de shiny costume Eevee?
Hoe krijg jij het in hemelsnaam voor elkaar om zoveel shinies te vangen met de go++? Ik was er van 10-18.00u en heb met de combinatie van de Go++ en zelf vangen "maar" 14 shinies gevangen. 0 100%.

Ik vond het event wel ok. Inderdaad mis je de ambiance van een event zoals in Parijs. Het voelt eerder als een soort communityday plus. Stempels was wel een grappig idee, maar inderdaad weinig "moeilijkheidsgraad".

• Armada.
BootVluchteling schreef op maandag 29 september 2025 @ 10:42:
[...]

Hoe krijg jij het in hemelsnaam voor elkaar om zoveel shinies te vangen met de go++? Ik was er van 10-18.00u en heb met de combinatie van de Go++ en zelf vangen "maar" 14 shinies gevangen. 0 100%.

Ik vond het event wel ok. Inderdaad mis je de ambiance van een event zoals in Parijs. Het voelt eerder als een soort communityday plus. Stempels was wel een grappig idee, maar inderdaad weinig "moeilijkheidsgraad".
Ik had de hele dag de Go++ draaien in combinatie met ultra balls en ice burn adventure effect van white Kyurem. Op die manier kwam ik op ongeveer 2300 à 2350 catches uit en ben ik zondag gestopt met 35 shiny uit het wild. Met 1/64 odds is dat wel een gemiddelde hoeveelheid.

[ Voor 3% gewijzigd door Armada. op 30-09-2025 10:06 ]

• BootVluchteling
Armada. schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 10:04:
[...]
Ik had de hele dag de Go++ draaien in combinatie met ultra balls en ice burn adventure effect van white Kyurem. Op die manier kwam ik op ongeveer 2300 à 2350 catches uit en ben ik zondag gestopt met 35 shiny uit het wild. Met 1/64 odds is dat wel een gemiddelde hoeveelheid.
ff voor de goede orde. Dan moet je toch ook continu op het knopje drukken? Of heb ik het mis?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:15

DukeBox

loves wheat smoothies

BootVluchteling schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 08:18:
ff voor de goede orde. Dan moet je toch ook continu op het knopje drukken? Of heb ik het mis?
Nee, die vangt vanzelf als je dat aanzet. Je kan zelfs type ballen kiezen om de catch rate te verhogen (dan wel manual).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• BootVluchteling
DukeBox schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:12:
[...]

Nee, die vangt vanzelf als je dat aanzet. Je kan zelf type ballen kiezen om de catch rate te verhogen.
Er staat toch onder "Enable Pokéball auto-throw" de tekst "Auto-throw will only use Pokéballs, not Great Balls or Ultra Balls"?

Je kan wel de bal selecteren, maar volgens mij moet je dan voor elke throw het knopje indrukken?

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

@BootVluchteling klopt, had het niet duidelijk geschreven.

• Armada.
BootVluchteling schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 08:18:
[...]

Ja, klopt. Loop dan rond met dat ding in mijn hand.

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20:05
Oktober zou toch een soort revamp komen met level aanpassingen etc.. iemand een idee wanneer die komt?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11 13:10
Meer mensen die merken dat er lag zit in Pokemon Go met ios 26?
Heb een Iphone 14 plus en vind het nu onspeelbaar

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
gupfishy schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 19:50:
Oktober zou toch een soort revamp komen met level aanpassingen etc.. iemand een idee wanneer die komt?
Ja, die komt op woensdag 15 oktober. https://pokemongo.com/en/...ling-update-announce-2025
Mars18 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:09:
Meer mensen die merken dat er lag zit in Pokemon Go met ios 26?
Heb een Iphone 14 plus en vind het nu onspeelbaar
Ik merk wel duidelijke lag sinds ios26, maar onspeelbaar is het op mijn iPhone 16 Pro niet.

[ Voor 33% gewijzigd door ed1703 op 01-10-2025 22:29 ]

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:19
Gisteren na 2 jaar level 40 eindelijk level 41 bereikt. Meeste XP allemaal in de laatste weken gedaan, voordat de nieuwe levels komen wil ik nog zo hoog mogelijk komen dus extra motivatie.

Ik ben ook al halverwege level 41 nu, XP gaat wel goed nu. Ik zag altijd op tegen de 200 Pokemon in 1 dag, maar gisteren er serieus voor gegaan en toen was het snel klaar met incense aan.

Speel nog steeds zonder auto catcher, ik wil alles zelf hebben gedaan, een hulpmiddel vind ik niet leuk. Dan doe ik er maar iets langer over.

Last FM

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

victenn schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 11:06:
Speel nog steeds zonder auto catcher, ik wil alles zelf hebben gedaan, een hulpmiddel vind ik niet leuk. Dan doe ik er maar iets langer over.
Autocatcher voegt niet veel toe aan XP, hooguit indirect door meer candy en daardoor meer evolves. Een excellent throw met de huidige 2k staan 20 auto catches tegenover. Gezien de kans van 1 op 3 t.o.v. normale catch chance.. dus eigenlijk 60.

[ Voor 7% gewijzigd door DukeBox op 03-10-2025 12:02 ]

• victenn
Excellent heb ik helaas nog steeds niet onder de knie. Ik word er iets beter in maar kan het nog niet consistent. Great lukt wel bijna altijd, maar als ik iets later gooi zit de bal niet meer in de ring.

Last FM

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

victenn schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 21:38:
Excellent heb ik helaas nog steeds niet onder de knie. Ik word er iets beter in maar kan het nog niet consistent. Great lukt wel bijna altijd, maar als ik iets later gooi zit de bal niet meer in de ring.
Sinds ik een telefoon met 120Hz scherm heb gaat het een stuk makkelijker. Niet iedere pokemon is even makkelijk overigens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JE5kSFHKE_G3haileoccF_XDv4Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bXgM1wLrZeP6hqhq0WdZYUD8.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Harvest Festival 2025 in Pokémon GO
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/128WoIM54ZK1nsrGXw4JL5BB3cI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y8WDTFKeOxTaeIGbx6gGpQIQ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0cPyat9DRaUVXWfmabX3lxtE_Yg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jHT7q3gDjjUatYRoyGGuzjHx.jpg?f=fotoalbum_tile

• Armada.
https://pokemongo.com/en/...eling-update-details-2025

Vet! Leuke nieuwe dingen. Welk level worden jullie op basis van XP? Van level 71 tot en met 80 zijn er ook aanvullende challenges en is alleen XP niet voldoende, maar dit worden in ieder geval de drempelwaarden voor de nieuwe levels:

Level 10: 48,000 total XP
Level 20: 258,000 total XP
Level 30: 1,083,000 total XP
Level 40: 3,953,000 total XP
Level 50: 12,753,000 total XP
Level 60: 34,353,000 total XP
Level 70: 85,853,000 total XP
Level 80: 203,353,000 total XP

Ik heb 486 miljoen XP dus kan direct beginnen aan de weg van 70 naar 80. Ik vind de drempels eigenlijk best laag. Level 40 was altijd 20 mio XP en daarmee zit je nu al halverwege de 50. Level 50 was 176 miljoen. Dan is dit maar een kleine bump.

[ Voor 12% gewijzigd door Armada. op 13-10-2025 20:37 ]

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Armada. schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 20:34:

Vet! Leuke nieuwe dingen. Welk level worden jullie op basis van XP? Van level 71 tot en met 80 zijn er ook aanvullende challenges en is alleen XP niet voldoende..
Dat was al zo, zover ik zie worden die van 40-50 naar 70-80 verplaatst maar mogelijk niet dezelfde challenges.
Wel jammer dat de level 50 jacket dus komt te vervallen (zover ik begrijp), net nu ik 49+ ben.. niet echt een ramp maar toch jammer. Ik ben wel benieuwd waar ik uitkom met mijn team harmony account, zit al een hele tijd vast op 40 (ergens tussen 60 en 70 als het goed is).

• Armada.
Silver bottle caps komen ook naar GO! *O*
DukeBox schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 22:04:
[...]

Dat was al zo, zover ik zie worden die van 40-50 naar 70-80 verplaatst maar mogelijk niet dezelfde challenges.
Wel jammer dat de level 50 jacket dus komt te vervallen (zover ik begrijp), net nu ik 49+ ben.. niet echt een ramp maar toch jammer. Ik ben wel benieuwd waar ik uitkom met mijn team harmony account, zit al een hele tijd vast op 40 (ergens tussen 60 en 70 als het goed is).
De nieuwe challenges zijn al gedatamined. Even linkje zodat het een verrassing kan blijven voor wie het nog niet wil weten: https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/s/jbL8QWXJ25

Maar ah jammer de jacket gemist. Komen wel weer nieuwe items voor terug zag ik.

Las her en der ook dat ze uiteindelijk naar level 100 willen verhogen en dat daarom level 80 nog niet bijster meer vereist aan XP dan level 50 omdat dan de klim van 80 naar 100 te extreem wordt als het naar dezelfde rato stijgt. Zou wel een en ander verklaren.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Is al bekend hoe laat de nieuwe levels actief worden?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:46
Il dacht 12 uur vanacht al maar zo te zien dus niet, pokémon go kennende gok ik 10 uur.

• Ruudox
Armada. schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 20:34:

Vet! Leuke nieuwe dingen. Welk level worden jullie op basis van XP? Van level 71 tot en met 80 zijn er ook aanvullende challenges en is alleen XP niet voldoende, maar dit worden in ieder geval de drempelwaarden voor de nieuwe levels:

Level 10: 48,000 total XP
Level 20: 258,000 total XP
Level 30: 1,083,000 total XP
Level 40: 3,953,000 total XP
Level 50: 12,753,000 total XP
Level 60: 34,353,000 total XP
Level 70: 85,853,000 total XP
Level 80: 203,353,000 total XP

Ik heb 486 miljoen XP dus kan direct beginnen aan de weg van 70 naar 80. Ik vind de drempels eigenlijk best laag. Level 40 was altijd 20 mio XP en daarmee zit je nu al halverwege de 50. Level 50 was 176 miljoen. Dan is dit maar een kleine bump.
Ow inderdaad valt reuze mee.
Had eigenlijk wel het dubbele verwacht.

Net zelf de 224 miljoen aangetikt. Dus ben er ook al qua xp. Nu hopen op leuke lastige opdrachten.

• ZeRoC00L
  • Niet online
Ruudox schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 07:41:
[...]

Ow inderdaad valt reuze mee.
Had eigenlijk wel het dubbele verwacht.

Net zelf de 224 miljoen aangetikt. Dus ben er ook al qua xp. Nu hopen op leuke lastige opdrachten.
Dat valt wel mee, die zijn ook al gelekt....

Volg je bankbiljetten

• beautjweetj
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20:52
ZeRoC00L schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 09:03:
[...]

Dat valt wel mee, die zijn ook al gelekt....
Nou 50 platinum medals voor level 80 vind k best een uitdaging.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

beautjweetj schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 09:15:
[...]

Volgens mij mag je de 18 type medailes er ook bij rekenen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sx_zjtIulh0CXOSECODIUSlmXMI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bqeG25gRekMQsRyzjzSoxxvG.png?f=user_large

• ZeRoC00L
  • Niet online
[...]

Oke, dat is wellicht één van de grootste uitdagingen.
Ben zelf al ruime tijd levvel 50, en nu 46 platinum medals, dus ja, die moet ik nog een paar behalen.
Een paar, zoals 'win 1000 in great, ultra, master) heb ik nog niet, maar dat kost vooral veel tijd, ben al op ruim 800 bij alle, dus als ik wil kan ik die redelijk snel halen. Daarnaast nog bijvoorbeel 200 buddies of 2500 trades en ik ben er.

Met echt uitdagend bedoel ik de recente XP Celebration opdracht. Daar moest je echt veel tijd in stoppen om die te behalen, was dan zelf niet eens halverwege gekomen.

Al vond ik die opdracht dan weer jammer dat het niet een 'special research' was zonder tijdslimiet.
Ruudox schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 07:38:
Il dacht 12 uur vanacht al maar zo te zien dus niet, pokémon go kennende gok ik 10 uur.
10u (nog) niet … Zoals gebruikelijk geeft de post van PokemongoApp niet veel duidelijkheid..

[ Voor 36% gewijzigd door ZeRoC00L op 15-10-2025 10:48 ]

Volg je bankbiljetten

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20:05
Das Pacific time . Maar daar is het ook de 15 e. Zal dus wel pas morgen worden als ik het zo mag schatten

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:55

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

gupfishy schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 14:19:
Das Pacific time . Maar daar is het ook de 15 e. Zal dus wel pas morgen worden als ik het zo mag schatten
Die lopen negen uur op ons achter (UTC -7 vs UTC +2).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• ZeRoC00L
  • Niet online
Stomme is dus dat er geen tijd wordt genoemd alleen een dag……

Volg je bankbiljetten

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

ZeRoC00L schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 09:42:
Met echt uitdagend bedoel ik de recente XP Celebration opdracht. Daar moest je echt veel tijd in stoppen om die te behalen, was dan zelf niet eens halverwege gekomen.
Wat waren de levels eigenlijk? Ik ben tot 10500 gekomen (dat level niet gered door gifts).

• ZeRoC00L
  • Niet online
DukeBox schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:05:
[...]

Wat waren de levels eigenlijk? Ik ben tot 10500 gekomen (dat level niet gered door gifts).
Dan was je (net als ik) nog niet halverwege….
https://leekduck.com/events/xp-celebration-event-2025/

Volg je bankbiljetten

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

XP Celebration (23/50)

Zohee.. daar was nog best wat te halen dus. Jammer dat hij zo kort liep en niet met iedere challenge werd verlengd o.i.d.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:55

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

ZeRoC00L schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 15:05:
Stomme is dus dat er geen tijd wordt genoemd alleen een dag……
Ondertussen heb ik ook een tijd: 11:59 PM PDT dus 08:59 voor ons morgenochtend.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:02
[...]

Ik heb er nu 55. 1 platina batch is nog op korte termijn makkelijk voor me binnen te halen,die ace trainer. De rest is ver buiten zicht

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Nieuwe levels zijn live. Door alle items die je krijgt zit ik met 1200 over m'n item bag heen. 8)7

https://psnprofiles.com/RaemNL

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Raem schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:43:
Nieuwe levels zijn live. Door alle items die je krijgt zit ik met 1200 over m'n item bag heen. 8)7
Ik kreeg er ook flink wat item en pokemon storage bij gelukkig..

• Raem
  • Nu online
DukeBox schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:52:
[...]

Ik kreeg er ook flink wat item en pokemon storage bij gelukkig..
150 van allebei volgens mij toch?

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Raem schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:53:
[...]

150 van allebei volgens mij toch?
Ik was 49, nu 70 en heb er 450 itemslots bij gekregen en 150 pokemon slots.

Mijn harmony account is van 40 naar 62 gegaan en heb daar 150 itemslots bij gekregen en ook 150 pokemon slots (dat was wel heel welkom, is altijd een hoop gedoe met zo weinig slots).

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:23
Zo, 1200 over limiet. Dat word voorlopig niet kunnen draaien.
43 >> 63

[ Voor 7% gewijzigd door mhoogendam op 15-10-2025 23:09 ]

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:43

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

aye net niet 70 helaas :'(
en idd beetje veel items XD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MR75Os8r0BWOMgOyTUURGqZVZyU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wn2FCZEVBoH0Yv3Crt9SJeQt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rOewImZBCB1oDRo1qrFXpf8Zmcw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kR8rsI8YzohFHAOHahACTJNl.jpg?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 15-10-2025 23:10 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

En blijkbaar een special kind of egg.. ben benieuwd :)
* DukeBox gaat nog ff een klein rondje lopen

[ Voor 46% gewijzigd door DukeBox op 15-10-2025 23:14 ]

• Raem
  • Nu online
DukeBox schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 23:04:
[...]

Ik was 49, nu 70 en heb er 450 itemslots bij gekregen en 150 pokemon slots.

Mijn harmony account is van 40 naar 62 gegaan en heb daar 150 itemslots bij gekregen en ook 150 pokemon slots (dat was wel heel welkom, is altijd een hoop gedoe met zo weinig slots).
Ik ben van 50 naar 70 gegaan. Zal ik ook wel meer item slots erbij hebben gekregen dan 150. Geen idee hoeveel ik hiervoor had eigenlijk. :P

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:58
Wow ik ben van level 41 naar 62 gegaan. Alleen zit ik 1000 items te veel in mijn bag. Ben wel 150 Pokemon slots gegaan. Items slot weet ik niet hoeveel erbij.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• victenn
Het werkt wel motiverend om een volgend level dichtbij te hebben, wat mij betreft een groot pluspunt van deze update. Ik ben van level 41 naar level 58 gegaan, maar nog maar 450.000 XP tot level 59. Eerst waren de gaten veel groter, van level 40 naar 41 ben ik 2 jaar bezig geweest.

Net als iedereen hier ook de items ver over de limiet, dat word een broken pokestop spinning streak.

Last FM

• ZeRoC00L
  • Niet online
Je kunt gewoon items weggooien he!

Ik hoef echt geen 300+ revives te hebben.

Volg je bankbiljetten

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:30
victenn schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 00:11:
Net als iedereen hier ook de items ver over de limiet, dat word een broken pokestop spinning streak.
Nog niet zelf getest maar het schijnt dat het ophalen van je daily free raid pass telt als spin. Dan kan je je streak behouden zonder spullen weg te gooien.

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:19

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

mhoogendam schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 23:08:
Zo, 1200 over limiet. Dat word voorlopig niet kunnen draaien.
43 >> 63
Hier ook, zat zo'n 1300 items over de limiet heen, dus bergen potions, revived, fruit en wat ballen in de kliko...

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11 21:13
Van 50 naar 70 gegaan.
Die extra pokémon storage beetje jammer.
Zat op een mooie ronde 10000 😉

• Ruudox
Zo lvl 70en wat een items erbij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YsuuUyBegjNKcSO1aHjdHy4-zs8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZpNStWWXW1WoEPKYYEBbRZKN.jpg?f=fotoalbum_large

• Armada.
Kun jij aan de hand van die cijfers reproduceren welke periode deze stats in zijn gerealiseerd? Ik had namelijk dit, maar is wel erg breed:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PA5HFZCstOVWkw1yF5diVztEgDU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RqwW5D1Dr9VpmNhNv8k2PStx.jpg?f=fotoalbum_large

Vermoed dat het is sinds level 50 wellicht?

• Ruudox
Armada. schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:33:
[...]

Kun jij aan de hand van die cijfers reproduceren welke periode deze stats in zijn gerealiseerd? Ik had namelijk dit, maar is wel erg breed:

[Afbeelding]

Vermoed dat het is sinds level 50 wellicht?
Hey lijkt er inderdaad op vanaf je laatste lvl up. (Voor mij vanaf lvl 50.

• Raem
  • Nu online
Zal vanaf je laatste level zijn ja. Je krijgt toch altijd zo'n overzicht wanneer je level-up gaat?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K6RoV83oo7HsCuIrSUf9l8rrxXE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IDQr1aIgsDpbigcp2dt4IiXm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ifXtUQ5Q0OSNgnV8dyV6VatVREM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/08H1rZfeDfcymKRoNfrbB4H9.jpg?f=fotoalbum_large

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik denk dat veel spelers die al level 50 weren het weer hebben opgepakt, sinds de level upgrade regelmatig netwerk errors en andere (ver)trage(de) dingen.

• Armada.
Vind het vooral wel handig dat je sinds de levelupdate makkelijk kan zien wie niet meer speelt in je vriendenlijst omdat ze nog een oud level hebben. Ik heb ze allemaal even met een nickname gemarkeerd en volgende week verwijder ik ze als ik in de tussentijd geen giftinteracties heb gehad.

Vanmiddag Rayquaza. Hopelijk beetje opkomst.

[ Voor 15% gewijzigd door Armada. op 18-10-2025 13:01 ]

• ed1703
  • Niet online
Armada. schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:00:
Vind het vooral wel handig dat je sinds de levelupdate makkelijk kan zien wie niet meer speelt in je vriendenlijst omdat ze nog een oud level hebben. Ik heb ze allemaal even met een nickname gemarkeerd en volgende week verwijder ik ze als ik in de tussentijd geen giftinteracties heb gehad.

Vanmiddag Rayquaza. Hopelijk beetje opkomst.
Weet niet wat het is met dit event, maar hier in huis zijn er al 4 remote raidpasses verloren gegaan doordat de boel stopt bij het rejoinen als je 6 pokemons dood zijn. Waardeloos. Het is op sommige momenten daardoor onspeelbaar.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Vroeger kon je nog bv 1 minuut voor het einde van een raid instappen en dan toch gewoon de raid afmaken.
Gisteren probeerden we dat ook en werd de raid gewoon halverwege afgekapt. Alle accounts pasje kwijt.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

ed1703 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:14:
Weet niet wat het is met dit event, maar hier in huis zijn er al 4 remote raidpasses verloren gegaan doordat de boel stopt bij het rejoinen als je 6 pokemons dood zijn.
Ik liep er ook 1 keer tegenaan, net toen ik wilde afsluiten kwam ik er toch weer in. Ik denk dat het nog steeds te maken heeft met gemiddeld meer spelers zoals ik gister ook al meldde.

[ Voor 12% gewijzigd door DukeBox op 18-10-2025 20:08 ]

• ZeRoC00L
  • Niet online
ed1703 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:14:
[...]

Weet niet wat het is met dit event, maar hier in huis zijn er al 4 remote raidpasses verloren gegaan doordat de boel stopt bij het rejoinen als je 6 pokemons dood zijn. Waardeloos. Het is op sommige momenten daardoor onspeelbaar.
Merkte het gisteren ook 2x, maar als je 10 seconden bleef wachten kwam je weer terug in de raid en kon je verder gaan.

Volg je bankbiljetten

• Rvde
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:01
Met een groep van ongeveer 50/60 accounts gespeeld en de eerste 6 á 7 raids gingen goed maar daarna kwamen er steeds meer geluiden uit de groep dat het spel vastliep na het starten of rejoinen. Uiteindelijk heb ik er toch 1 lucky uit 12 raids.

Heb gisteravond de minste (2 ster) van beide accounts die ik had gevangen geruild en die gingen van een net aan 2 ster naar een 98% Lucky! 🤩

• Armada.
Oef, eindelijk weer eens een echt ouderwetse meeslepende jacht gehad. Dit jaar moest en zou ik de shiny Spiritomb vangen. De beste kans had ik in 2020 toen hij (bij de shiny release) te vangen was met Catch 18 Ghost- of darktype Pokémon field research, maar ik weet nog dat die field research toen echt extreem zeldzaam waren, dat was echt niet te doen. De jaren daarvoor was de shiny nog niet uit en kreeg je volgens mij sowieso maar één Spiritomb per jaar. Elk jaar is de periode dat je hem kan vangen altijd ontzettend kort en in 2022 kregen we ook maar maximaal één encounter als ik mij het goed herinner. Door al deze eigenaardigheden voelde Spiritomb altijd wel bijzonder, een van de weinige écht zeldzame Pokémon in GO - laat staan de shiny. Vorig jaar was hij mij ontglipt.

Enfin, dit jaar moest het hem dus eindelijk worden, ik ging all-in. Ik wilde steeds drie field researches hebben van win 3 raids om het zo efficiënt mogelijk te maken, maar dat was wel echt de hele stad aflopen om de stops te spinnen. Volgens mijn eigen berekeningen gaf ongeveer 1/33 van alle stops mij de juiste field research. Er waren daardoor verspreid over drie dagen honderdduizend stappen, 76 kilometer en 77 encounters voor nodig, maar dan heb je ook wat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f_SXYvhI8hYOgWI2SJYn9q-cbHE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NQZwSe798uJUvuq9SMyoFA1Z.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9vLPW60c6MxSZVf5JcUL4f4bUlQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Z356TP48jmwgZOfX2zljvgVI.png?f=fotoalbum_large

Vond het wel echt een leuke jacht. Natuurlijk is win 3 raids niet een ideale field research, maar het voelde weer eens een keer écht lastig om eentje te krijgen. Onderweg ook nog voldoende leuks opgepikt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yxf2IhkXq3tRSx7WtRKaVEMkAW0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Ij6rvpsuYlF96Y87vJAvJ3Dr.png?f=fotoalbum_large

Nu morgen de hele dag met de voetjes omhoog. :+

• Indicatie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-FX-NioyKmYzcXneiTo63CRsSQA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xf9Paws6jdlqfB8VsEWAH3TJ.jpg?f=fotoalbum_large

Gevonden!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Is dat die 400 candy nodig heeft om te evolven?

• Indicatie
DukeBox schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 22:47:
[...]

Ja, klopt. 1 gevangen tijdens spotlight hour.

• BootVluchteling
Indicatie schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 23:23:
[...]

Ja, klopt. 1 gevangen tijdens spotlight hour.
Is die "beveiligd" voor mass-transferren? Want anders zou het zomaar zijn dat ik er eentje weg heb gegooid

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:23
Tijdens spotlight hour een antique form én een shiny gevangen.

• ZeRoC00L
  • Niet online
DukeBox schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 22:47:
[...]

Vaag, wist ik niet, gelukkig had ik er 1.
Maar zie dus dat het 'gewoon' een Poltchageist geworden is, die is ook te vinden in Raids momenteel....

Volg je bankbiljetten

• Indicatie
BootVluchteling schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 09:32:
[...]

Is die "beveiligd" voor mass-transferren? Want anders zou het zomaar zijn dat ik er eentje weg heb gegooid
Nee, dat helaas niet. Je kan wel in de pokedex zien of je hem had.

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:18
BootVluchteling schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 09:32:
[...]

Neen, en je kan het zien in de pokedex of je hem ooit gevangen hebt of niet (zo niet blijft de afbeelding zwart)

• Indicatie
ZeRoC00L schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 10:09:
[...]

Vaag, wist ik niet, gelukkig had ik er 1.
Maar zie dus dat het 'gewoon' een Poltchageist geworden is, die is ook te vinden in Raids momenteel....
Maar ook die heeft dus 2 versie (net als Maushold en Dudunsparce)

• aljooge
Die halloween go pass deluxe was elke euro waard. Heb weer ruimte voor 1600 en honderden xl candies gescoord met het transfereren van legendaries, een aantal nu zo ver dat ze eindelijk uitgemaxt kunnen worden.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

aljooge schreef op zondag 2 november 2025 @ 20:52:
Die halloween go pass deluxe was elke euro waard. Heb weer ruimte voor 1600 en honderden xl candies gescoord met het transfereren van legendaries, een aantal nu zo ver dat ze eindelijk uitgemaxt kunnen worden.
Dit snap ik niet. Kreeg je dan nog meer dan wat in het rechter-rijtje stond?

• aljooge
hneel schreef op zondag 2 november 2025 @ 21:00:
[...]

Dit snap ik niet. Kreeg je dan nog meer dan wat in het rechter-rijtje stond?
Met de go pass deluxe had je extra kans op XL en je kreeg 0-3 xl candy voor eentje transfereren. Als je regelmatig 2-3 krijgt, dan schoot het wel op.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Oh? Dat had ik nergens gelezen.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ik had niet door dat de halloween pass afliep gisteren... had nog bijna alle rewards openstaan... Nu zijn ze helaas weg. Gelukkig nog wel de rotom op tijd gedaan. Beetje jammer, maar ja, niet goed gekeken. Volgende keer toch maar alles meteen openen als het vrijkomt :p

• low_n_slow
-edit- niet goed gelezen |:(

[ Voor 103% gewijzigd door low_n_slow op 04-11-2025 16:17 ]

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
low_n_slow schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 16:15:
[...]

Wat zeg jij? Je hebt op dit moment van schrijven nog 1 dag en 17uur om je rewards te claimen. Daarna verdwijnt het 'GO PAss: October' onderdeel bij het tabblad 'Events'.
Halloween is niet october. Er waren 2 passes afgelopen week. De normale is de maandelijkse en die heeft langer de tijd om alles te claimen. De halloween was extra en veel korter, maar had dus niet zo'n extra dag of 2 om alles te claimen.

• low_n_slow
IntToStr schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 16:17:
[...]

Halloween is niet october. Er waren 2 passes afgelopen week. De normale is de maandelijkse en die heeft langer de tijd om alles te claimen. De halloween was extra en veel korter, maar had dus niet zo'n extra dag of 2 om alles te claimen.
Had mezelf al aangepast :>

• Armada.
Jullie ook opeens item storage erbij gekregen? Ik kan niet helemaal reproduceren hoeveel ik er eerst had, maar volgens mij heb ik er iets van 400 bij. Ik lees hier er ook meer over: https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/s/DW1S6UdkHV

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:24
Staat ook gewoon in Pokemon Go bij news

System | Racing is in my Blood

• Armada.
Net nog niet. 29 minuten geleden gepost. Maar fijn!

• ed1703
  • Niet online
Armada. schreef op woensdag 5 november 2025 @ 20:09:
Jullie ook opeens item storage erbij gekregen? Ik kan niet helemaal reproduceren hoeveel ik er eerst had, maar volgens mij heb ik er iets van 400 bij. Ik lees hier er ook meer over: https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/s/DW1S6UdkHV
Wel jammer dat ze dit nu pas doen. Ik denk dat velen op 16 oktober bij de levelverhoging de vele items die ze hebben ontvangen zijn gaan schonen.

• Rvde
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:01
ed1703 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 20:53:
[...]

Wel jammer dat ze dit nu pas doen. Ik denk dat velen op 16 oktober bij de levelverhoging de vele items die ze hebben ontvangen zijn gaan schonen.
Dit dus.. Was blij dat ik eindelijk een hoop (Max)Revives en ballen had kon ik de helft weer weggooien om die Rayquaza opdracht uit te kunnen voeren.. (5 Pokestops spinnen)

• ZeRoC00L
  • Niet online
Zag toevallig vanmorgen dit bericht: Daarna gekeken bij friendslist en was toen iemand bij een Gigantamax Grimmsnarl, dus meteen meegedaan en hem gevangen, dus heb nu een (enigsinds zelfzame) Grimmsnarl !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OIXIrqQm3hG4yn4wNRjRCqiZYkY=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kE3xHgQAC9pwmXMB30lajdd1.jpg?f=fotoalbum_medium

Volg je bankbiljetten

• Armada.
ZeRoC00L schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:54:
Zag toevallig vanmorgen dit bericht:

[Embed]

Daarna gekeken bij friendslist en was toen iemand bij een Gigantamax Grimmsnarl, dus meteen meegedaan en hem gevangen, dus heb nu een (enigsinds zelfzame) Grimmsnarl !

[Afbeelding]
Goede tip, heb ook direct even wat remotes gedaan voor Grimmsnarl en shadow Cresselia/Darkrai. d:)b

• Armada.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qd0TvhKqlFiZBqHMvzWZPaqd5UU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AKo0L9UrO3O6J87LEhbabyRc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2KGAseFluJkJ0c2oIthoQyXZdaE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UK2N8rTp6rFmj7qSFEqQfpHT.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KjEsSjcuhMJm6FByHD9MDS0AtO8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tihEwQF9ciM9JI9uIgQup6iY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p4YC3S6YuXuJsWv5qcUx4l5XWQQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AJMkPulTZ4BCBFntabkGMapR.png?f=fotoalbum_large

En doorrrr. *O*

• aljooge
Waarom iedereen zo snel mogelijk level 80 wil worden vind ik al een beetje vreemd, vanwaar al die haast?

Maar dat je om die reden gaat cheaten en daarom je je account kwijt kan raken, waar je jaren mee bezig bent geweest om zo ver te komen, alleen om als eerste level 80 te worden. Die kleine korte periode om heel eventjes “de beste” te zijn: voor dat geluksgevoel willen sommigen kennelijk een gokje wagen.

https://m.youtube.com/wat...=ygUKUG9rZW1vbiBnbw%3D%3D

• Armada.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n8SGpRqx104Fyniq4ObuBEWlf6c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SH8h3qGS1ZNmJpjCaV7NMFPd.png?f=fotoalbum_large
Ah vet, deze stond hoog op de verlanglijst. Leuk souvenir van dagje trailrunnen op Schiermonnikoog dus ook met coole locatietag. 8)

• vries750
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-11 22:52
Iemand die nog Friends wil worden?
Code (van mn zoon die elke dag speelt) is 2329 6550 8879

• Armada.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EpKAGJ2BZM1SmUsL0Kmpwj5zBMY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kyi35ztElmn395EYMwombfed.png?f=fotoalbum_large

Even een tip, er staat gratis item storage in de store! Voor betalende spelers: op de web store is er ook een prima black Friday aanbieding op coins. De geldende maxima op item- en Pokémon storage lijkt ook verhoogd.

[ Voor 6% gewijzigd door Armada. op 10-11-2025 08:21 ]

• Ruudox
ow kijk extra storage is nooit verkeerd :).

en pff die 1 miljoen stardust voor 71-->72 is wel een klus hoor. gelukkig al wel bijna 100 shadows gevangen voor 72--> 73, dus daar ga ik wel wat sneller doorheen denk ik.

• melst90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15:43
Ruudox schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:40:

en pff die 1 miljoen stardust voor 71-->72 is wel een klus hoor. gelukkig al wel bijna 100 shadows gevangen voor 72--> 73, dus daar ga ik wel wat sneller doorheen denk ik.
Hier precies hetzelfde, nog maar 320K stardust.... :)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ruudox schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:40:

Ik ben nu level 70, maar heb al genoeg XP voor level 74 volgens mij (nu 36M van de benodigde 8, dan voor lvl 72 (8,75M) ,lvl 73 (9,5M),lvl 74 (10.25M) nog genoeg). Ik ben nu alleen bezig met 999 nice throws, en dan alle opdrachten voor die hogere levels. Ik ben dus ook nog wel een tijdje bezig met op level komen die ik volgens mijn totaal aantal XP zou moeten hebben, maar ik heb er verder geen haast mee. Ik zie wel wanneer het komt, en probeer nu gewoon iets meer nice/great throws te gooien. Het effect is wel dat ik nu vaker zelf ga vangen ipv alleen de Pokemon Plus + aanzetten.
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Let op:
Let op: GPS-spoofing wordt beschouwd als een vorm van valsspelen ('cheaten'). Ondanks dat het onschuldig kan lijken, is het officieel niet toegestaan. Om die reden is het delen van informatie hierover op Tweakers niet toegestaan.