Armada. schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 23:12:
[...]
Super, klinkt goed. Ik ga het toch eens overwegen. Twijfel nog een beetje omdat ik dan een power bank mee moet nemen voor zowel mijn telefoon als voor de koeler, maar het kan het wel waard zijn. Ik kan mij van vorig jaar in Osaka wel herinneren dat ik mijn iPhone (15 PM) wel uiteindelijk uit het hoesje moest halen om te voorkomen dat hij het scherm extreem ging dimmen om overhitting te voorkomen. Maar tegelijkertijd vind ik spelen met een Popsocket op de achterkant ook wel weer erg fijn. Keuzes, keuzes.
Daarover gesproken, ik zag dat
Popsocket een paar nieuwe cases en sockets in samenwerking met Pokémon heeft gelanceerd. Die Gengar variant is toch wel erg lollig:
[
Afbeelding]
Kleurrijke Mew-hoesje word ik ook erg blij van.
Beetje een uitstapje van het spel, maar wat zijn jullie must-have Pokémon GO accessoires? Als ik de hele dag speel neem ik vaak de Anker Zolo Powerbank 20.000mAh mee. Op kortere dagen vaak de Nitecore NB10000 Gen3 ultralichtgewicht powerbank (150 gram). Op de dagen dat ik langeafstandswandelingen doe liep ik altijd op de Hoka Clifton 9, maar recent overgestapt op Topo Athletic Phantom 4. Zijn allebei eigenlijk hardloopschoenen, maar wandelschoenen zijn naar mijn bescheiden mening veel te zwaar en in stadsomgevingen echt overkill mits je fysieke conditie goed is en je dus geen ellende hebt met knieën, gewrichten, et etera. 'Bekende' hardcorespeler Brandon Tan loopt op de Nike Vomero Premium begreep ik, al lijkt mij dat persoonlijk niet de fijnste schoen voor GO (te mushy, te grote stack height).
Must have go accessoires
Rugzak
Ik ken ook mensen die met z'n slingbag spelen, maar doe mij maar een rugzak.
Aan beide zijkanten van mijn rugzak heb ik plek voor een waterflesje.
Een kant is voor de powerbank, andere kant voor het drinken.
Powerbank
We noemde hem al.
Met 3 uur events (Comday, Raid Day, Mega/Dynamax DAy) speel ik met een 10.000 maH Powerbank.
Met Tour, Safari, Fest neem ik (afhankelijk van het weer) meerdere 10.000 maH en 1x een 20.000 maH mee.
de 20.000 maH is voldoende om mijn telefoon de hele dag vol te houden.
De 10.000 maH gebruik ik voor de cooler.
Ik laat een deel van de powerbanks achter in de auto en haal die op als er eentje leeg is gegaan.
Vooral tijdens de lunchpauze even goed de koeler zijn werk laten doen.
Hoesje met koord
Ik vind deze een must
Simpelweg de vrijheid van beide handen los en telefoon laten hangen i.p.v. wegstoppen top!
Als laatste een grote paraplu
We wonen in Nederland, de afgelopen jaren vaak geluk gehad en het ene event is de andere niet, maar soms heb je z'n event dat je gewoon wil spelen. Een goede grote paraplu ooit bij de blokker gekocht.
De pop socked heb ik ooit geprobeerd maar was niet mijn ding.
Schoenen, gewoon fijn zittende sneakers zijn prima.
Als je echt veel loopt haal je denk ik z'n 25 km.
Tijdens raids blijf je toch veelal stil staan.
Wij spelen meestal ook meer voor de raids dan voor de catches op de map.
Als je alle events speelt zijn de map spawns vaak herhalend en of heb je daar al veel van.