• macscot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 11:02
Leuk idee, hierbij wellicht wat feedback.

Als ik in een raid lobby kom in Poke Raid zitten er 20 personen in (GMAX raid). Vervolgens nodig is deze 20 personen uit. Uieindelijk komen er 18 opdagen. Ik kan alleen het eerste team zien qua namen. De rest is lastig voor mij om te bepalen welke persoen wel de lobby in zijn gekomen en wie niet.

Ook bij een raid lobby van een normale raid. De helft van de keren is dat laadscherm gebugged in game en kun je daar niet goed doorheen scrollen. Hoe weet je welke trainers van het "pactscherm" ook daadwerkelijk in de lobby zijn gekomen. Vooral die last second afhakers (de ergste) droppen soms ineens van buiten het raidlobby scherm weg.

• kaazz87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 13:22
macscot schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 14:25:
Leuk idee, hierbij wellicht wat feedback.

Als ik in een raid lobby kom in Poke Raid zitten er 20 personen in (GMAX raid). Vervolgens nodig is deze 20 personen uit. Uieindelijk komen er 18 opdagen. Ik kan alleen het eerste team zien qua namen. De rest is lastig voor mij om te bepalen welke persoen wel de lobby in zijn gekomen en wie niet.

Ook bij een raid lobby van een normale raid. De helft van de keren is dat laadscherm gebugged in game en kun je daar niet goed doorheen scrollen. Hoe weet je welke trainers van het "pactscherm" ook daadwerkelijk in de lobby zijn gekomen. Vooral die last second afhakers (de ergste) droppen soms ineens van buiten het raidlobby scherm weg.
Dank voor het meedenken en heel herkenbaar zo stond ik stond laatst naast een vriend indezlfde lobby die zei "hee, we zijn ineens met z'n twaalven" terwijl ik er op mijn scherm nog maar acht zag. Zelfs naast elkaar zie je dus al verschillende dingen, en dat gebugde scrollscherm ken ik ook. Precies daarom is de hoofdvraag na afloop niet "wie was erbij?" maar "wat gebeurde er?": gewonnen, verloren maar de raid draaide, of invite nooit ontvangen. Dat wordt per meerderheid (X aantal van de deelnemers) beslecht, daarvoor hoef je niemand individueel aan te wijzen.

Iemand aanwijzen die in-game wegdropte is een aparte, optionele stap, en ook daar geldt het quorum: een straf valt pas als X van de overige deelnemers onafhankelijk dezelfde persoon aanwijst. Ben jij de enige die het zag, of twijfel je door dat scrollscherm, dan gebeurt er niks. Het vangnet is dus letterlijk vertrouwen op je mede raiders: zagen meerdere mensen het onafhankelijk, dan telt het. Zag alleen jij het, dan niet. Een flaker die zo ontsnapt is jammer, maar iemand onterecht straffen op basis van één gebugd scherm is erger, dan is je reputatiesysteem meteen waardeloos.

Niet waterdicht dus, maar dat accepteer ik liever dan het omgekeerde. En dit is precies wat we in de testfase goed gaan testen en finetunen waar nodig. Superbedankt voor het aankaarten en meedenken!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JyJTpsZdp3Q5ThHfjMvPtXGp2IM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/F2uJQOOphfTVmOYJOiiE0FOf.png?f=fotoalbum_large

Nice. :9 Vandaag was het lekker weer dus ik dacht in de jacht op shiny Snom ga ik eens op een mooie lange hike. 27 kilometer verder en ik heb hem. Er waren 34 Snoms voor nodig vooraleer ik hem had. Onderweg ook nog een shiny Growlithe, Spoink en Sneasel opgepikt.

Hoe gaat het met jullie progressie op de marathon visor Pikachu? We hebben daar nog een dag voor geloof ik.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:45
Waar zijn eigenlijk de scan-opdrachten gebleven waarmee je een poffin kunt verdienen? Ik heb die al een tijdje niet meer gekregen en mijn poffins beginnen op te raken...

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
PhilipsFan schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 04:35:
Waar zijn eigenlijk de scan-opdrachten gebleven waarmee je een poffin kunt verdienen? Ik heb die al een tijdje niet meer gekregen en mijn poffins beginnen op te raken...
Die zijn er niet meer. Poffins alleen nog maar via andere opdrachten.

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 09:54
Armada. schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 00:01:
[Afbeelding]

Nice. :9 Vandaag was het lekker weer dus ik dacht in de jacht op shiny Snom ga ik eens op een mooie lange hike. 27 kilometer verder en ik heb hem. Er waren 34 Snoms voor nodig vooraleer ik hem had. Onderweg ook nog een shiny Growlithe, Spoink en Sneasel opgepikt.

Hoe gaat het met jullie progressie op de marathon visor Pikachu? We hebben daar nog een dag voor geloof ik.
Lekker bezig hoor. Ik moest gisteren nog 2 KM en die heb ik afgerond voordat ik weer aan het werk moest vandaag.

Ook gelijk een redelijke 3* .

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:42
Ik heb hem ook nog op de valreep gehaald. Eigenlijk ook alleen maar omdat ik weer van Nederland naar Tokyo ben gevlogen dit weekend, omdat ik om 20:00 Japanse tijd nog aan het wandelen was. De eindtijd van deze timed research was voor mij ergens midden van de nacht :).

Ik dacht dat het een nieuwe zou zijn, dus het viel me wel een beetje tegen dat het en een slechte 2* was, en een costume die ik al had.

• beautjweetj
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22:05
Sinds vanmorgen heb ik de digitale pokemon go++. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7oyoZZkQ8fW4CVhjzBwmC0f5d6o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JzNh3VEfl2kTGiYtmi7TBNhP.jpg?f=fotoalbum_large
https://pokemongo.com/gofest/megafinale
Of iets overzichtelijker: https://leekduck.com/even...go-fest-2026-mega-finale/

Ik kan echt geen Mewtwo meer zien. Ik weiger die nog verder te raiden. Ik heb 54 shiny, 14 gemaxed, 9 hundo, een shundo en ik heb die allemaal sindsdien vrijwel nooit gebruikt. Nou goed, gelukkig genoeg andere dingen te doen. De rest klinkt wel leuk. :9
beautjweetj schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 06:16:
Sinds vanmorgen heb ik de digitale pokemon go++. ~~~[Afbeelding]
Zou mooi zijn als ze hiermee de GO++ schaarste op kunnen lossen. Ik zou wel een tweede willen namelijk, ben soms echt als de dood dat die van mij de geest geeft.
mat.hi.as schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 15:13:
Ik heb hem ook nog op de valreep gehaald. Eigenlijk ook alleen maar omdat ik weer van Nederland naar Tokyo ben gevlogen dit weekend, omdat ik om 20:00 Japanse tijd nog aan het wandelen was. De eindtijd van deze timed research was voor mij ergens midden van de nacht :).

Ik dacht dat het een nieuwe zou zijn, dus het viel me wel een beetje tegen dat het en een slechte 2* was, en een costume die ik al had.
Heb je niet altijd de neiging om echt hele Pokémon Center daar leeg te kopen met hoe vaak jij in Japan bent? :+ Wel echt jaloers, je kunt daar zulke leuke dingen kopen. Maar ik ben ook echt een sucker voor merch en plushies. Je kunt tegenwoordig ook mooie location background halen bij elk filiaal.

[ Voor 30% gewijzigd door Armada. op 12-08-2026 08:00 ]

https://pokemongolive.com/news/10th-anniversary-celebration

We krijgen een maxed out mega level 3 special background 100% IV Mewtwo. (!) Vast door die rel rondom Times Square met influencers die een master balled maxed out Mewtwo kregen met een exclusieve achtergrond en 100% IV.

• Awesomehobo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 14:20
Armada. schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 06:47:
https://pokemongolive.com/news/10th-anniversary-celebration

We krijgen een maxed out mega level 3 special background 100% IV Mewtwo. (!) Vast door die rel rondom Times Square met influencers die een master balled maxed out Mewtwo kregen met een exclusieve achtergrond en 100% IV.
Dat doen ze speciaal om jou te pesten na je vorige comment! :+
Armada. schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 07:56:
Ik kan echt geen Mewtwo meer zien.
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant eigenlijk natuurlijk een beetje te laat.
Ik (en vele met mij) zullen de beperkte candy XL al gebruikt hebben op eerder gevangen Mega Mewtwo Y, en idem voor de mega energy om level 4 te unlocken (zeker als grotendeels F2P).

Wellicht hopen ze op meer participatie in de aankomende raids hierdoor, om tóch nog even candy/energy te verzamelen. Sneaky. Maar goed, mompelt iets over een gegeven paard O-)
Awesomehobo schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 07:13:
[...]

Dat doen ze speciaal om jou te pesten na je vorige comment! :+

[...]

Aan de ene kant leuk, aan de andere kant eigenlijk natuurlijk een beetje te laat.
Ik (en vele met mij) zullen de beperkte candy XL al gebruikt hebben op eerder gevangen Mega Mewtwo Y, en idem voor de mega energy om level 4 te unlocken (zeker als grotendeels F2P).

Wellicht hopen ze op meer participatie in de aankomende raids hierdoor, om tóch nog even candy/energy te verzamelen. Sneaky. Maar goed, mompelt iets over een gegeven paard O-)
Haha ja, ik vrees het ook. :-( Maar inderdaad beetje dubbel. Wel echt leuk voor veel spelers want je hebt toch 1/20 kans op een shundo background, maar aan de andere kant hoor ik wel wat gemopper van mensen die een golden bottle cap hebben besteed aan een Mewtwo (al dan niet shiny en/of met background). Maar ik denk dat je dat soort dingen voor je eigen spelplezier toch beetje in een vacuüm moet zien: je hebt een (s)hundo Mewtwo met background. Een Mewtwo wordt niet slechter van dat andere mensen hem ook hebben. Ik snap het natuurlijk wel een klein beetje, maar het blijft een fantastische vangst.

Ga je alsnog weer raiden voor de nieuwe Mewtwo denk je? Ik heb niet super veel energy meer, maar dat ga ik wel gewoon met lopen verzamelen denk ik. XL heb ik nog wel genoeg van GO Fest Japan.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 20:56
Mmm jammer beide zelfde mega evolve.

Denk dat ik er maar 1 ga aanpassen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hegdooSdk4e7yP1opYTtHQ5ne-0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q1zj1U01Con8pspV2N4OgDVg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ze04mzOh9mpMH7J21kcLc7_pdGk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vYZcXwvAj9CnCruJURSMLsHm.jpg?f=fotoalbum_large

• Awesomehobo
Armada. schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 10:02:
[...]
Ga je alsnog weer raiden voor de nieuwe Mewtwo denk je? Ik heb niet super veel energy meer, maar dat ga ik wel gewoon met lopen verzamelen denk ik. XL heb ik nog wel genoeg van GO Fest Japan.
Nee, niet specifiek. Mijn huidige Mewtwo Y is een 15/15/13 (met DNA background) die nog 80 XL candy nodig heeft voor level 50, en Mega level 4 al heeft unlocked. Dus wellicht wat raids voor XL candy om die te maxen, gezien ik nu 25/80 XL candy heb.

Die gratis hundo zal ik levelen met enkel gewone candy en als back-up houden, denk ik.
Energy komt uiteindelijk idd wel van het lopen om Mega level 4 te unlocken.

Zoals gezegd speel ik grotendeels F2P, en haal misschien 2x per week de dagelijkse 50 coins, dus raids zullen afhankelijk zijn van vooral de lokale community en gratis pasjes. We gaan het zien :)

• kaazz87
Inmiddels staat RaidPact ook op TestFlight, dus ik ben op zoek naar iOS testers!

Heb je een iPhone (iOS 15.5 of hoger) en wil je meetesten? Stuur me een PM, dan deel ik de TestFlight-link met je.

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:33
Nou nou dit is wel de moeite zeg... Ik hoef er in ieder geval niet over na te denken of ik 'm gebruik of niet. Hoger dan 10 Pokémon ben ik nog niet gekomen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/geHv6yMmESFGwNPxxc4JPjG36HY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hCeDHiptDBBAlnrQYLqjPX9P.jpg?f=user_large

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:24
ErikT738 schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 10:45:
Nou nou dit is wel de moeite zeg... Ik hoef er in ieder geval niet over na te denken of ik 'm gebruik of niet. Hoger dan 10 Pokémon ben ik nog niet gekomen.
[Afbeelding]
Sluit je het spel helemaal af of minimaliseer je hem ? Bij mij vangt hij wel +/- 50 pokemons namelijk per dag. Zijn allemaal hele matige pokemons met nog matiger IVs maar het werkt wel

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:33
038Zwolle schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 17:15:
[...]

Sluit je het spel helemaal af of minimaliseer je hem ? Bij mij vangt hij wel +/- 50 pokemons namelijk per dag. Zijn allemaal hele matige pokemons met nog matiger IVs maar het werkt wel
Ik doe het beiden. Ik ben nu vandaag in een omgeving met veel pokéstops geweest en ik zit nog steeds onder de twintig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2QJsF5M4SDZTcAtTHXGHcxQ2ybs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DuiMtj6lYnxswqVh5S3xFd6l.png?f=fotoalbum_large
De nieuwe shiny is echt mooi. O+ Geluk gehad met raid hour. Heb ook een leuke raid community gevonden hier vlakbij, dus ben helemaal in m’n nopjes. Hoef ik niet hele tijd remotes te doen.

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 20:26
Er is nu een (nieuwe) manier om een coinbag te krijgen zonder switch/Pokemon scarlet:

https://na-ji.github.io/pokemon-go-coin-bag/

Gebruik het nu een week en werkt als een trein (beste met Chrome op laptop)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 11:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

lazydave-II schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 08:37:
Er is nu een (nieuwe) manier om een coinbag te krijgen zonder switch/Pokemon scarlet:

https://na-ji.github.io/pokemon-go-coin-bag/

Gebruik het nu een week en werkt als een trein (beste met Chrome op laptop)
Cool, dat werkt idd in Chrome. In Brave werkte het niet gelijk; misschien dat die Bluetooth connecties blokkeert oid? Dank voor de tip iig.
Ik heb wel een Switch met zowel Pokémon Let's Go Eevee als Scarlet, maar de officiele methode is zo bewerkelijk (en werkt vaak pas na een paar keer proberen) dat ik dat eigenlijk nooit doe.

[ Voor 15% gewijzigd door gwystyl op 22-08-2026 09:07 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Is het niet zo dat ze (switch) device id's scrapen voor andere 'dingen' en daardoor de kans dat je switch banned wordt?

[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 22-08-2026 09:08 ]

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 20:26
Nee, ik heb vrij intensief onderzoek gedaan, en er wordt geen ID teruggestuurd naar de servers van Pokemon go. Daarnaast haal ik uit de code dat er random switch uuid gegenereerd wordt voor iedere connectie.
Ik ga die gigantische XP- en stardustbonussen wel missen. ;w Gisteren op een hike geweest van 27 kilometer en vandaag 10k run met de GO++ mee en heb zo in totaal 3,85 miljoen XP en 1,66 miljoen dust vergaard in net geen 1.800 catches. Tikte lekker aan met die bonussen. Nog maar even bedenken waar ik al die dust lekker aan ga verbrassen. :9
SANFRANCISCO2026

Redeemen op: https://store.pokemongo.com/offer-redemption

Ook veel rewards als je World Championships kijkt op Twitch dit weekend.

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:10
Armada. schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 18:38:
SANFRANCISCO2026

Redeemen op: https://store.pokemongo.com/offer-redemption

Ook veel rewards als je World Championships kijkt op Twitch dit weekend.
Geloof dat de Pokemon rewards website het zwaar heeft. Bij zowel VGC, TCG en PoGO wordt er geklaagd over drops die niet te claimen zijn enzo. Ik wacht ook nog op de timed research en de Tinkaton, kan die nog steeds niet claimen namelijk.
Dit weekend kan je nog de volgende "legacy" moves krijgen: https://leekduck.com/events/pokemon-xp-2026-worlds/#moves
Zitten zowel PVE als PVP moves tussen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eLny0rtwqDzp7cWoW4tl58eyu-Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uqCgpX2OFATUrndZYkbNt2Oz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/baX4NdIZU43TgEMNcdH7PIriTJI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gj82FbvgO9eekEuEeeuBscQ3.png?f=fotoalbum_large

<3
HowsMyApple schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:34:
[...]

Geloof dat de Pokemon rewards website het zwaar heeft. Bij zowel VGC, TCG en PoGO wordt er geklaagd over drops die niet te claimen zijn enzo. Ik wacht ook nog op de timed research en de Tinkaton, kan die nog steeds niet claimen namelijk.
Dit weekend kan je nog de volgende "legacy" moves krijgen: https://leekduck.com/events/pokemon-xp-2026-worlds/#moves
Zitten zowel PVE als PVP moves tussen.
Hier duurde het ook wel even voor ze verschenen. In mijn ongeduld ging ik van alles proberen in de instellingen en ze verschenen toen opeens, maar ik kan niet reproduceren wat nou de oplossing was. :+ Maar was ook vast toeval.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:38
Je moet de (nieuwe) voorwaarden accepteren. Ik was er vanochtend ook even zoet mee en het wordt nergens uitgelegd, die terms & conditions tekst is blijkbaar klikbaar 8)7

NS FC: SW 2742 0448 8213

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xMSLuYuUPXR2rlD4oQR2U0_7Zjo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hoegT8i3ZfyC9aKhnsCrwtYd.png?f=fotoalbum_large
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hierrrr. *O* Ik kon al een tijdje naar 80 maar had expres een PvP win open laten staan, leek me wel leuk om met City Safari in Lissabon level 80 te worden. Maar ik wilde toch ook wel erg graag die World Championship timed research voltooien die PvP winst vereist. Nou vooruit. oOo

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Armada. schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 17:08:
[Afbeelding]
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hierrrr. *O* Ik kon al een tijdje naar 80 maar had expres een PvP win open laten staan, leek me wel leuk om met City Safari in Lissabon level 80 te worden. Maar ik wilde toch ook wel erg graag die World Championship timed research voltooien die PvP winst vereist. Nou vooruit. oOo
Gz! zieke grind!

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• skassie
Hoeveel mensen zou je nodig hebben om hem neer te slaan?

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

De vraag is of die ook shiny is =p

Heb er al 18 though en zijn altijd slechter geweest dan de normale mewtwo.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

skassie schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 11:02:
[...]

Hoeveel mensen zou je nodig hebben om hem neer te slaan?
Ik denk drie mits goede counters en dat het vanaf vier heel comfortabel gaat. In een simulatie zie ik dat ik met mijn team van 6 dawn wing Necrozma al 52.6% damage doe. Voeg er variabelen aan toe zoals Zacian adventure effect of party power en het is theoretisch al mogelijk met twee lijkt me.
Ricmaniac schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 11:11:
De vraag is of die ook shiny is =p

Heb er al 18 though en zijn altijd slechter geweest dan de normale mewtwo.
Ze zeggen dat hij niet beschikbaar wordt als shiny.. "at this time". :*) Laat impliciet wel mooi ruimte open voor in de toekomst. Hij is sowieso natuurlijk best nutteloos, maar veel mensen willen er graag nog eentje. Spelers die er hele waardevolle Pokémon voor hebben geruild zullen nu wel balen.

• skassie
Armada. schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 11:26:
[...]
Ik denk drie mits goede counters en dat het vanaf vier heel comfortabel gaat. In een simulatie zie ik dat ik met mijn team van 6 dawn wing Necrozma al 52.6% damage doe. Voeg er variabelen aan toe zoals Zacian adventure effect of party power en het is theoretisch al mogelijk met twee lijkt me.

[...]

Ze zeggen dat hij niet beschikbaar wordt als shiny.. "at this time". :*) Laat impliciet wel mooi ruimte open voor in de toekomst. Hij is sowieso natuurlijk best nutteloos, maar veel mensen willen er graag nog eentje. Spelers die er hele waardevolle Pokémon voor hebben geruild zullen nu wel balen.
Heb er idd wel wat voor geruild omhem te krijgen maar al met al niets mis mee. Nu kijken of we de hundo ook toe kunnen voegen.

en dan ga ik het ook eens proberen met mijn broer. Moet lukken met ons team van Dawn Wings . Dank

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HKB2c2wSsqkSsWRsF9sJmx3gWBQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ES3aYRPZtnqx6GApuokomNcm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y3XWPM7xw7A_w-ePh-DF2dYy2sQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Xwa7b3zcSmoNGx8O3fwQTxIT.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iwwMK7JZ-aWTNCVes5xQkJ79OVk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2zBXKEzFPqjFLkDcTZUCPt4t.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4v7jfL9dS8PPZvJSaH7hrCgEcxo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dQKfgUmzhDkietyfhaQyJ1dB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iEhEU8bbF1K-nVEldedj9ZRu9WI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uStTaBtk3ic8GT9QYHAtWOvw.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6DgABk8QcMWxuSj-8GKqX38IYAA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/L8JnxdwekA6mZ3XAsqJ3ftUs.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1pBIGZiQWOmwP_6E6whVrwFBhhQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vSyWanBp9d789AyHFg1JKP1B.png?f=fotoalbum_large

Terug can pokemon XP en een hoop backgrounds kunnen krijgen. Op baar Singapore zou ik zeggen

• kaazz87
Een tijd geleden schreef ik hier dat ik aan RaidPact werkte, een app om remote raids in Pokémon GO te coördineren en dat ik testers zocht. Een aantal van jullie heeft toen meegedaan. Bij deze de afronding: de gratis app staat nu in de App Store en op Google Play!

Bedankt aan iedereen die in de testperiode heeft gehost, gejoind, dingen kapot heeft gemaakt en dat netjes heeft gemeld. Een flink deel van wat er nu in zit komt rechtstreeks uit die feedback _/-\o_ :twk

Ben je benieuwd hoe het is geworden, loop je nog ergens tegenaan, dan hoor ik het graag via PM!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03:25
kaazz87 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:22:
Een tijd geleden schreef ik hier dat ik aan RaidPact werkte, een app om remote raids in Pokémon GO te coördineren en dat ik testers zocht. Een aantal van jullie heeft toen meegedaan. Bij deze de afronding: de gratis app staat nu in de App Store en op Google Play!

Bedankt aan iedereen die in de testperiode heeft gehost, gejoind, dingen kapot heeft gemaakt en dat netjes heeft gemeld. Een flink deel van wat er nu in zit komt rechtstreeks uit die feedback _/-\o_ :twk

Ben je benieuwd hoe het is geworden, loop je nog ergens tegenaan, dan hoor ik het graag via PM!
App direct gedownload en aangemeld!

• Mrx1988
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 14:43
Ingeschreven via de IOS app! Leuk!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:57

hneel

denkt er het zijne van

Weet iemand of de mega raids van komend weekend weer met van die shields zijn, of zonder zoals nu deze week?

• Roy Tollenaar
hneel schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:53:
Weet iemand of de mega raids van komend weekend weer met van die shields zijn, of zonder zoals nu deze week?
Ik dacht zonder, wij gaan ze met z’n 3e (4 accounts) doen dit weekend en dat zou enkel zonder shield lukken.

• RiZu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:20
hneel schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:53:
Mewtwo X & Y zijn super mega's, deze hebben schilden. De overige mega's zijn gewoon en hebben geen schilden. Ik heb gehoord dat de verdeling tijdens het event 30% Mewtwo raids zijn en 60% de overige mega's.
Tussen 10:00 en 18:00 zouden als het goed is ook armored Mewtwo's spawen op de raids, maar hoeveel is mij niet bekend

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:57
In stadswandelpark Eindhoven weer veel mensen op de been. Blijft leuk om te zien. Straks met zootje ook even wat rondes maken.

PSN: bollsie

• Roy Tollenaar
Eerste van vandaag binnen, met 8 man gedaan hier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g4NxEPZkbxGUa7-vX1p84qQ6FgA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/psUkXIzk7IO1FMqqxaN5hyeH.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NOhKL5dtkD7vja1ucaTYkAxLWmQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8hKovZQ2Veu574XeiTq9OPZ9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fK1jcvodoBBxzt-btpCwudFehDo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8edF2tbgvjSlkBvme94K3dfr.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xfMiYHL_kcJrLfOp09UPs4tZmN0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/myzeTJoX7iP5qCTvLRjY6xH1.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zKMEqKkpf7jW2uNYWEIOhGrkVuw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VkX6nFW85IbBQOFaFbkj7bjV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/joGGkHJYXNog93Y30zcjklL6pm8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/w1f7CoyVoMKoSpj4qcCpe3s4.png?f=fotoalbum_large

Verder nog wat random shiny uit het wild. Voelde beide dagen niet de aansporing om de hele dag eropuit te gaan, best matig evenement. Wel heel blij met mijn vangsten. d:)b

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 20:56
Mijn shines van dit weekend helaas geen top iv's

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6OlC-EGPTks558NVYXnfXbjNf4k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lzutRnnHuIeWFjU1rjhuUAVl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NcnH1CCX6S7WCRM2J22Lvrk9_6s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sx3oEt9VHndYWJoWAGJcZf8y.jpg?f=fotoalbum_large

Tot dat ik vanmorgen zag dat ik nog een froakie in mijn go pass kon claimen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_YGRKZlUUAV8Ykrc7nBz0m_Aeok=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eSgjoULgXDApkmEnuyyAet6W.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/__9SmvqinyV_R8-jT28Ot_OmhGI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rumPSc70Vi8l8GKgGCPfAPHQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Ruudox op 07-09-2026 06:40 ]

Ruudox schreef op maandag 7 september 2026 @ 06:39:
Tot dat ik vanmorgen zag dat ik nog een froakie in mijn go pass kon claimen.

[Afbeelding][Afbeelding]
Heel nice deze! *O* Shiny, hundo én background - beter kan niet!

• Barfman
  • Laatst online: 23:21
Ik las op Reddit dat de Pokemon Go Plus + weer op voorraad komt eind september. Voor diegene die er graag 1 willen hebben, hou de winkels in de gaten, want ze zullen vast snel uitverkocht zijn.
Je kan ze in sommige winkels al pre-orderen, helaas nog geen winkels in Nederland
Of je moet er 1 kopen op amazon.nl voor ruim 700 euro 8)7

BRON:
Pokemon Go Plus +

[ Voor 26% gewijzigd door Barfman op 07-09-2026 11:29 ]

System | Racing is in my Blood

• Roy Tollenaar
Barfman schreef op maandag 7 september 2026 @ 11:22:
Ik las op Reddit dat de Pokemon Go Plus + weer op voorraad komt eind september. Voor diegene die er graag 1 willen hebben, hou de winkels in de gaten, want ze zullen vast snel uitverkocht zijn.
Je kan ze in sommige winkels al pre-orderen, helaas nog geen winkels in Nederland

BRON:
Pokemon Go Plus +
Zou die wel werken op 1 plek? Heb hier thuis namelijk 2 stops 2 gym's maar de in game versie doet eigenlijk niks zolang je niet beweegt.

• Barfman
  • Laatst online: 23:21
Ik heb er zelf al 1 gekocht bij de officielle lancering, en die pakt gewoon alles wat hij kan pakken om je heen terwijl je stil staat. Dus pokemons en pokestops

[ Voor 7% gewijzigd door Barfman op 07-09-2026 11:31 ]

System | Racing is in my Blood

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 11:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Roy Tollenaar schreef op maandag 7 september 2026 @ 11:28:
[...]

Zou die wel werken op 1 plek? Heb hier thuis namelijk 2 stops 2 gym's maar de in game versie doet eigenlijk niks zolang je niet beweegt.
Ja hoor dat zou geen probleem moeten zijn. Als ik hem aanzet als ik op het werk ben heb ik na een tijdje een stapeltje cadeautjes van de stop daar voor de deur, en als ik hem thuis aan zet van de stop die daar vlakbij zit. Dit werkt dus anders dan de ingame versie of eerder de daily incense waarbij je moest lopen om nieuwe spawns te krijgen.

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:08
ik zag zojuist dat beedril ook level 4 mega kon zijn. Bij ons was niemand die dit wist.

Heb er te weinig energie van en ben er nu mee aan het lopen.

• RiZu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:20
aljooge schreef op woensdag 9 september 2026 @ 20:02:
ik zag zojuist dat beedril ook level 4 mega kon zijn. Bij ons was niemand die dit wist.

Heb er te weinig energie van en ben er nu mee aan het lopen.
Volgens mij krijgen bijna alle oude mega's die nu level 3 max kunnen ook een level 4 mega met een extra attack erbij als ze mega zijn. Met het event dat gisteren is gestart is Beedrill als eerste aan de beurt en Houndoom komt later deze week. In de GoPass van dit event zit op tier 1 dat je extra mega energy krijgt als je Weedle, Pidgey, Houndoor of Carvanha vangt. Morgenavond is er een weedle spotlight hour als je wat extra zoekt voor het laatste mega level.

• Awesomehobo
Niet helemaal waar ik naar op zoek was tijdens Gible community day, maar toch leuk;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mJjQK_OTdNY1IDqb8GrTzzlB1tA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a87XEV0FsU2HfC2edAxDvFK3.jpg?f=fotoalbum_large
Oh jongens hou me tegen, ik zit te kijken naar Wild Area Mexico event. :+ De global versie klinkt ook leuk.
Awesomehobo schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 15:20:
Niet helemaal waar ik naar op zoek was tijdens Gible community day, maar toch leuk;

[Afbeelding]
Dat wordt hem maxen naar level 50! 8)

• skassie
Armada. schreef op zondag 13 september 2026 @ 00:22:
Oh jongens hou me tegen, ik zit te kijken naar Wild Area Mexico event. :+ De global versie klinkt ook leuk.

[...]
Dat wordt hem maxen naar level 50! 8)
ls je zin en geld hebt gewoon doen. Neem wat shiny Hawlucha mee voor ons ;)

• aljooge
Het zal hartstikke prachtig zijn, zelf had ik dit nooit aangedurfd ivm veiligheid en kans op natuurrampen.
aljooge schreef op maandag 14 september 2026 @ 13:24:
[...]

Het zal hartstikke prachtig zijn, zelf had ik dit nooit aangedurfd ivm veiligheid en kans op natuurrampen.
Ik denk dat ik qua natuurrampen een groter risico liep tijdens GO Fest in Japan. :P Heb daar gereisd langs de meest actieve vulkaan van Japan en paar weken later was de grote aardbeving in Kumamoto waar ik nog geweest ben. Tokio zelf ook half weggewaaid en gestroomd zowat. De verdere veiligheid in Mexico City is ook prima als je normale oplettendheid in acht neemt zoals je ook zou doen in grote Europese steden. Het risico is daar meer zakkenrollers en kleincriminaliteit dan een kartelbaas met een borstelige snor. Ik vind het zonde om dingen te laten omwille van angst, maar ik kan mij goed voorstellen dat iedereen daar weer andere afwegingen in maakt. Ik reis altijd alleen en vind het heerlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Armada. op 14-09-2026 13:48 ]

• aljooge
Armada. schreef op maandag 14 september 2026 @ 13:46:
[...]
Ik denk dat ik qua natuurrampen een groter risico liep tijdens GO Fest in Japan. :P Heb daar gereisd langs de meest actieve vulkaan van Japan en paar weken later was de grote aardbeving in Kumamoto waar ik nog geweest ben. Tokio zelf ook half weggewaaid en gestroomd zowat. De verdere veiligheid in Mexico City is ook prima als je normale oplettendheid in acht neemt zoals je ook zou doen in grote Europese steden. Het risico is daar meer zakkenrollers en kleincriminaliteit dan een kartelbaas met een borstelige snor. Ik vind het zonde om dingen te laten omwille van angst, maar ik kan mij goed voorstellen dat iedereen daar weer andere afwegingen in maakt. Ik reis altijd alleen en vind het heerlijk.
om eerlijk te zijn, heb een ticket voor Marseille en besloten niet te gaan om veiligheidsredenen. Die Europese stad is wel heel erg berucht, kon er geen goed hotel vinden het verkeer staat overal vast en in het ov zijn overal zakkenrollers actief in de trein en rond de stations. Europese steden zijn ook niet altijd veilig helaas.
aljooge schreef op maandag 14 september 2026 @ 14:48:
[...]

om eerlijk te zijn, heb een ticket voor Marseille en besloten niet te gaan om veiligheidsredenen. Die Europese stad is wel heel erg berucht, kon er geen goed hotel vinden het verkeer staat overal vast en in het ov zijn overal zakkenrollers actief in de trein en rond de stations. Europese steden zijn ook niet altijd veilig helaas.
Als ik deze site moet geloven is Marseille zelfs nog onveiliger dan Mexico City. :+ Maar je moet in het achterhoofd houden dat (zowel in Mexico als in Marseille) alle onheil zich heel lokaal afspeelt. Zolang je een beetje in de toeristische contreien blijft, is de kans dat je wat gebeurt echt ontzettend klein. In Marseille speelt al het bendegerelateerde geweld zich bijvoorbeeld meer af in het noorden van de stad en daar kom je helemaal niet als toerist. Mijn ervaring met de Pokémon evenementen is ook dat je met zo ontzettend veel mensen daar bent en rondloopt dat de sociale veiligheid erg hoog is. Zakenrollers moet je wel waakzaam voor zijn, maar de kans op serieuzere onheil is niet heel groot. In Lissabon is ook een city safari net als in Marseille, is dat anders wat voor je?

• aljooge
Armada. schreef op maandag 14 september 2026 @ 16:05:
[...]
Als ik deze site moet geloven is Marseille zelfs nog onveiliger dan Mexico City. :+ Maar je moet in het achterhoofd houden dat (zowel in Mexico als in Marseille) alle onheil zich heel lokaal afspeelt. Zolang je een beetje in de toeristische contreien blijft, is de kans dat je wat gebeurt echt ontzettend klein. In Marseille speelt al het bendegerelateerde geweld zich bijvoorbeeld meer af in het noorden van de stad en daar kom je helemaal niet als toerist. Mijn ervaring met de Pokémon evenementen is ook dat je met zo ontzettend veel mensen daar bent en rondloopt dat de sociale veiligheid erg hoog is. Zakenrollers moet je wel waakzaam voor zijn, maar de kans op serieuzere onheil is niet heel groot. In Lissabon is ook een city safari net als in Marseille, is dat anders wat voor je?
ik ben toevallig in de buurt en heb dan vakantie. Laatste stop wordt niet Marseille maar ga lekker genieten op een rustige plek in de Vogezen. Dan maar geen city tour en ga gewoon van mijn rust genieten en sightseeing doen.

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:04
Mijn zoon kijkt laatste tijd weer Pokémon, ik dacht ga eens kijken of mijn account van Pokémon Go nog bestaat, en het antwoord is ja dus! Toch weer even spelen!

voor een opdracht moet ik vrienden krijgen, nu ken ik helaas niemand meer die dit speelt. Dus als je ook z’n opdracht hebt voeg me gerust toe: 328429977202

• Boingo
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18-09 13:20
SirMemeAlot schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 21:50:
Mijn zoon kijkt laatste tijd weer Pokémon, ik dacht ga eens kijken of mijn account van Pokémon Go nog bestaat, en het antwoord is ja dus! Toch weer even spelen!

voor een opdracht moet ik vrienden krijgen, nu ken ik helaas niemand meer die dit speelt. Dus als je ook z’n opdracht hebt voeg me gerust toe: 328429977202
Toegevoegd d:)b

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 14:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FAYeqm9fe-T1ws5KMznoztv8BcY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZhFHgXNCisFPHWR9oLhW4OoT.png?f=fotoalbum_large

𝐆𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐞𝐧 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐞𝐞𝐫𝐬𝐭𝐞 𝐙𝐚𝐦𝐚𝐳𝐞𝐧𝐭𝐚 𝐬𝐡𝐢𝐧𝐲. 𝐇𝐞𝐥𝐚𝐚𝐬 𝐠𝐞𝐞𝐧 𝟑 𝐨𝐟 𝟒 𝐬𝐭𝐞𝐫𝐫𝐞𝐧.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

https://store.pokemongo.c...on?passcode=0004POKEMONGO

Code voor een costume Charmander van het event. Leuk event trouwens, prima spawns en royale shiny rate voor Charmander. Vind die achtergrond wel echt graflelijk, maar goed, dat scheelt alleen maar weer ruimte in mijn storage.
Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Let op:
Let op: GPS-spoofing wordt beschouwd als een vorm van valsspelen ('cheaten'). Ondanks dat het onschuldig kan lijken, is het officieel niet toegestaan. Om die reden is het delen van informatie hierover op Tweakers niet toegestaan.