• macscot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:49
Leuk idee, hierbij wellicht wat feedback.

Als ik in een raid lobby kom in Poke Raid zitten er 20 personen in (GMAX raid). Vervolgens nodig is deze 20 personen uit. Uieindelijk komen er 18 opdagen. Ik kan alleen het eerste team zien qua namen. De rest is lastig voor mij om te bepalen welke persoen wel de lobby in zijn gekomen en wie niet.

Ook bij een raid lobby van een normale raid. De helft van de keren is dat laadscherm gebugged in game en kun je daar niet goed doorheen scrollen. Hoe weet je welke trainers van het "pactscherm" ook daadwerkelijk in de lobby zijn gekomen. Vooral die last second afhakers (de ergste) droppen soms ineens van buiten het raidlobby scherm weg.

• kaazz87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:21
macscot schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 14:25:
Leuk idee, hierbij wellicht wat feedback.

Als ik in een raid lobby kom in Poke Raid zitten er 20 personen in (GMAX raid). Vervolgens nodig is deze 20 personen uit. Uieindelijk komen er 18 opdagen. Ik kan alleen het eerste team zien qua namen. De rest is lastig voor mij om te bepalen welke persoen wel de lobby in zijn gekomen en wie niet.

Ook bij een raid lobby van een normale raid. De helft van de keren is dat laadscherm gebugged in game en kun je daar niet goed doorheen scrollen. Hoe weet je welke trainers van het "pactscherm" ook daadwerkelijk in de lobby zijn gekomen. Vooral die last second afhakers (de ergste) droppen soms ineens van buiten het raidlobby scherm weg.
Dank voor het meedenken en heel herkenbaar zo stond ik stond laatst naast een vriend indezlfde lobby die zei "hee, we zijn ineens met z'n twaalven" terwijl ik er op mijn scherm nog maar acht zag. Zelfs naast elkaar zie je dus al verschillende dingen, en dat gebugde scrollscherm ken ik ook. Precies daarom is de hoofdvraag na afloop niet "wie was erbij?" maar "wat gebeurde er?": gewonnen, verloren maar de raid draaide, of invite nooit ontvangen. Dat wordt per meerderheid (X aantal van de deelnemers) beslecht, daarvoor hoef je niemand individueel aan te wijzen.

Iemand aanwijzen die in-game wegdropte is een aparte, optionele stap, en ook daar geldt het quorum: een straf valt pas als X van de overige deelnemers onafhankelijk dezelfde persoon aanwijst. Ben jij de enige die het zag, of twijfel je door dat scrollscherm, dan gebeurt er niks. Het vangnet is dus letterlijk vertrouwen op je mede raiders: zagen meerdere mensen het onafhankelijk, dan telt het. Zag alleen jij het, dan niet. Een flaker die zo ontsnapt is jammer, maar iemand onterecht straffen op basis van één gebugd scherm is erger, dan is je reputatiesysteem meteen waardeloos.

Niet waterdicht dus, maar dat accepteer ik liever dan het omgekeerde. En dit is precies wat we in de testfase goed gaan testen en finetunen waar nodig. Superbedankt voor het aankaarten en meedenken!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JyJTpsZdp3Q5ThHfjMvPtXGp2IM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/F2uJQOOphfTVmOYJOiiE0FOf.png?f=fotoalbum_large

Nice. :9 Vandaag was het lekker weer dus ik dacht in de jacht op shiny Snom ga ik eens op een mooie lange hike. 27 kilometer verder en ik heb hem. Er waren 34 Snoms voor nodig vooraleer ik hem had. Onderweg ook nog een shiny Growlithe, Spoink en Sneasel opgepikt.

Hoe gaat het met jullie progressie op de marathon visor Pikachu? We hebben daar nog een dag voor geloof ik.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:23
Waar zijn eigenlijk de scan-opdrachten gebleven waarmee je een poffin kunt verdienen? Ik heb die al een tijdje niet meer gekregen en mijn poffins beginnen op te raken...

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
PhilipsFan schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 04:35:
Waar zijn eigenlijk de scan-opdrachten gebleven waarmee je een poffin kunt verdienen? Ik heb die al een tijdje niet meer gekregen en mijn poffins beginnen op te raken...
Die zijn er niet meer. Poffins alleen nog maar via andere opdrachten.

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:44
Armada. schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 00:01:
[Afbeelding]

Nice. :9 Vandaag was het lekker weer dus ik dacht in de jacht op shiny Snom ga ik eens op een mooie lange hike. 27 kilometer verder en ik heb hem. Er waren 34 Snoms voor nodig vooraleer ik hem had. Onderweg ook nog een shiny Growlithe, Spoink en Sneasel opgepikt.

Hoe gaat het met jullie progressie op de marathon visor Pikachu? We hebben daar nog een dag voor geloof ik.
Lekker bezig hoor. Ik moest gisteren nog 2 KM en die heb ik afgerond voordat ik weer aan het werk moest vandaag.

Ook gelijk een redelijke 3* .

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:16
Ik heb hem ook nog op de valreep gehaald. Eigenlijk ook alleen maar omdat ik weer van Nederland naar Tokyo ben gevlogen dit weekend, omdat ik om 20:00 Japanse tijd nog aan het wandelen was. De eindtijd van deze timed research was voor mij ergens midden van de nacht :).

Ik dacht dat het een nieuwe zou zijn, dus het viel me wel een beetje tegen dat het en een slechte 2* was, en een costume die ik al had.

• beautjweetj
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18:42
Sinds vanmorgen heb ik de digitale pokemon go++. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7oyoZZkQ8fW4CVhjzBwmC0f5d6o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JzNh3VEfl2kTGiYtmi7TBNhP.jpg?f=fotoalbum_large

• Armada.
https://pokemongo.com/gofest/megafinale
Of iets overzichtelijker: https://leekduck.com/even...go-fest-2026-mega-finale/

Ik kan echt geen Mewtwo meer zien. Ik weiger die nog verder te raiden. Ik heb 54 shiny, 14 gemaxed, 9 hundo, een shundo en ik heb die allemaal sindsdien vrijwel nooit gebruikt. Nou goed, gelukkig genoeg andere dingen te doen. De rest klinkt wel leuk. :9
beautjweetj schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 06:16:
Sinds vanmorgen heb ik de digitale pokemon go++. ~~~[Afbeelding]
Zou mooi zijn als ze hiermee de GO++ schaarste op kunnen lossen. Ik zou wel een tweede willen namelijk, ben soms echt als de dood dat die van mij de geest geeft.
mat.hi.as schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 15:13:
Ik heb hem ook nog op de valreep gehaald. Eigenlijk ook alleen maar omdat ik weer van Nederland naar Tokyo ben gevlogen dit weekend, omdat ik om 20:00 Japanse tijd nog aan het wandelen was. De eindtijd van deze timed research was voor mij ergens midden van de nacht :).

Ik dacht dat het een nieuwe zou zijn, dus het viel me wel een beetje tegen dat het en een slechte 2* was, en een costume die ik al had.
Heb je niet altijd de neiging om echt hele Pokémon Center daar leeg te kopen met hoe vaak jij in Japan bent? :+ Wel echt jaloers, je kunt daar zulke leuke dingen kopen. Maar ik ben ook echt een sucker voor merch en plushies. Je kunt tegenwoordig ook mooie location background halen bij elk filiaal.

[ Voor 30% gewijzigd door Armada. op 12-08-2026 08:00 ]

• Armada.
https://pokemongolive.com/news/10th-anniversary-celebration

We krijgen een maxed out mega level 3 special background 100% IV Mewtwo. (!) Vast door die rel rondom Times Square met influencers die een master balled maxed out Mewtwo kregen met een exclusieve achtergrond en 100% IV.

• Awesomehobo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:31
Armada. schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 06:47:
https://pokemongolive.com/news/10th-anniversary-celebration

We krijgen een maxed out mega level 3 special background 100% IV Mewtwo. (!) Vast door die rel rondom Times Square met influencers die een master balled maxed out Mewtwo kregen met een exclusieve achtergrond en 100% IV.
Dat doen ze speciaal om jou te pesten na je vorige comment! :+
Armada. schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 07:56:
Ik kan echt geen Mewtwo meer zien.
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant eigenlijk natuurlijk een beetje te laat.
Ik (en vele met mij) zullen de beperkte candy XL al gebruikt hebben op eerder gevangen Mega Mewtwo Y, en idem voor de mega energy om level 4 te unlocken (zeker als grotendeels F2P).

Wellicht hopen ze op meer participatie in de aankomende raids hierdoor, om tóch nog even candy/energy te verzamelen. Sneaky. Maar goed, mompelt iets over een gegeven paard O-)

• Armada.
Awesomehobo schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 07:13:
[...]

Dat doen ze speciaal om jou te pesten na je vorige comment! :+

[...]

Aan de ene kant leuk, aan de andere kant eigenlijk natuurlijk een beetje te laat.
Ik (en vele met mij) zullen de beperkte candy XL al gebruikt hebben op eerder gevangen Mega Mewtwo Y, en idem voor de mega energy om level 4 te unlocken (zeker als grotendeels F2P).

Wellicht hopen ze op meer participatie in de aankomende raids hierdoor, om tóch nog even candy/energy te verzamelen. Sneaky. Maar goed, mompelt iets over een gegeven paard O-)
Haha ja, ik vrees het ook. :-( Maar inderdaad beetje dubbel. Wel echt leuk voor veel spelers want je hebt toch 1/20 kans op een shundo background, maar aan de andere kant hoor ik wel wat gemopper van mensen die een golden bottle cap hebben besteed aan een Mewtwo (al dan niet shiny en/of met background). Maar ik denk dat je dat soort dingen voor je eigen spelplezier toch beetje in een vacuüm moet zien: je hebt een (s)hundo Mewtwo met background. Een Mewtwo wordt niet slechter van dat andere mensen hem ook hebben. Ik snap het natuurlijk wel een klein beetje, maar het blijft een fantastische vangst.

Ga je alsnog weer raiden voor de nieuwe Mewtwo denk je? Ik heb niet super veel energy meer, maar dat ga ik wel gewoon met lopen verzamelen denk ik. XL heb ik nog wel genoeg van GO Fest Japan.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 16:08
Mmm jammer beide zelfde mega evolve.

Denk dat ik er maar 1 ga aanpassen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hegdooSdk4e7yP1opYTtHQ5ne-0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q1zj1U01Con8pspV2N4OgDVg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ze04mzOh9mpMH7J21kcLc7_pdGk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vYZcXwvAj9CnCruJURSMLsHm.jpg?f=fotoalbum_large

• Awesomehobo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:31
Armada. schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 10:02:
[...]
Ga je alsnog weer raiden voor de nieuwe Mewtwo denk je? Ik heb niet super veel energy meer, maar dat ga ik wel gewoon met lopen verzamelen denk ik. XL heb ik nog wel genoeg van GO Fest Japan.
Nee, niet specifiek. Mijn huidige Mewtwo Y is een 15/15/13 (met DNA background) die nog 80 XL candy nodig heeft voor level 50, en Mega level 4 al heeft unlocked. Dus wellicht wat raids voor XL candy om die te maxen, gezien ik nu 25/80 XL candy heb.

Die gratis hundo zal ik levelen met enkel gewone candy en als back-up houden, denk ik.
Energy komt uiteindelijk idd wel van het lopen om Mega level 4 te unlocken.

Zoals gezegd speel ik grotendeels F2P, en haal misschien 2x per week de dagelijkse 50 coins, dus raids zullen afhankelijk zijn van vooral de lokale community en gratis pasjes. We gaan het zien :)

• kaazz87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:21
Inmiddels staat RaidPact ook op TestFlight, dus ik ben op zoek naar iOS testers!

Heb je een iPhone (iOS 15.5 of hoger) en wil je meetesten? Stuur me een PM, dan deel ik de TestFlight-link met je.

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:41
Nou nou dit is wel de moeite zeg... Ik hoef er in ieder geval niet over na te denken of ik 'm gebruik of niet. Hoger dan 10 Pokémon ben ik nog niet gekomen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/geHv6yMmESFGwNPxxc4JPjG36HY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hCeDHiptDBBAlnrQYLqjPX9P.jpg?f=user_large

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-08 00:59
ErikT738 schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 10:45:
Nou nou dit is wel de moeite zeg... Ik hoef er in ieder geval niet over na te denken of ik 'm gebruik of niet. Hoger dan 10 Pokémon ben ik nog niet gekomen.
[Afbeelding]
Sluit je het spel helemaal af of minimaliseer je hem ? Bij mij vangt hij wel +/- 50 pokemons namelijk per dag. Zijn allemaal hele matige pokemons met nog matiger IVs maar het werkt wel

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:41
038Zwolle schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 17:15:
[...]

Sluit je het spel helemaal af of minimaliseer je hem ? Bij mij vangt hij wel +/- 50 pokemons namelijk per dag. Zijn allemaal hele matige pokemons met nog matiger IVs maar het werkt wel
Ik doe het beiden. Ik ben nu vandaag in een omgeving met veel pokéstops geweest en ik zit nog steeds onder de twintig.

• Armada.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2QJsF5M4SDZTcAtTHXGHcxQ2ybs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DuiMtj6lYnxswqVh5S3xFd6l.png?f=fotoalbum_large
De nieuwe shiny is echt mooi. O+ Geluk gehad met raid hour. Heb ook een leuke raid community gevonden hier vlakbij, dus ben helemaal in m’n nopjes. Hoef ik niet hele tijd remotes te doen.

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:19
Er is nu een (nieuwe) manier om een coinbag te krijgen zonder switch/Pokemon scarlet:

https://na-ji.github.io/pokemon-go-coin-bag/

Gebruik het nu een week en werkt als een trein (beste met Chrome op laptop)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:13

gwystyl

Beugeltje dan maar?

lazydave-II schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 08:37:
Er is nu een (nieuwe) manier om een coinbag te krijgen zonder switch/Pokemon scarlet:

https://na-ji.github.io/pokemon-go-coin-bag/

Gebruik het nu een week en werkt als een trein (beste met Chrome op laptop)
Cool, dat werkt idd in Chrome. In Brave werkte het niet gelijk; misschien dat die Bluetooth connecties blokkeert oid? Dank voor de tip iig.
Ik heb wel een Switch met zowel Pokémon Let's Go Eevee als Scarlet, maar de officiele methode is zo bewerkelijk (en werkt vaak pas na een paar keer proberen) dat ik dat eigenlijk nooit doe.

[ Voor 15% gewijzigd door gwystyl op 22-08-2026 09:07 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Is het niet zo dat ze (switch) device id's scrapen voor andere 'dingen' en daardoor de kans dat je switch banned wordt?

[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 22-08-2026 09:08 ]

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:19
Nee, ik heb vrij intensief onderzoek gedaan, en er wordt geen ID teruggestuurd naar de servers van Pokemon go. Daarnaast haal ik uit de code dat er random switch uuid gegenereerd wordt voor iedere connectie.

• Armada.
Ik ga die gigantische XP- en stardustbonussen wel missen. ;w Gisteren op een hike geweest van 27 kilometer en vandaag 10k run met de GO++ mee en heb zo in totaal 3,85 miljoen XP en 1,66 miljoen dust vergaard in net geen 1.800 catches. Tikte lekker aan met die bonussen. Nog maar even bedenken waar ik al die dust lekker aan ga verbrassen. :9

• Armada.
SANFRANCISCO2026

Redeemen op: https://store.pokemongo.com/offer-redemption

Ook veel rewards als je World Championships kijkt op Twitch dit weekend.
Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Let op:
Let op: GPS-spoofing wordt beschouwd als een vorm van valsspelen ('cheaten'). Ondanks dat het onschuldig kan lijken, is het officieel niet toegestaan. Om die reden is het delen van informatie hierover op Tweakers niet toegestaan.