:strip_exif()/f/image/lNKK132vrmbi6zi3zJx1zgsb.jpg?f=fotoalbum_large)
Duurt wat kilometers, heb je ook wat.
[ Voor 12% gewijzigd door Armada. op 06-03-2024 10:08 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Armada. op 06-03-2024 10:08 ]
En hoeveel heb je er kunnen vinden? ik gisteren in 12 KM helaas maar 2 waarvan er maar 1 zin had om mee naar huis te gaanArmada. schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:17:
Normaal vind ik die costumes niet zo boeiend, maar die captain hat Pikachu is wel echt leuk. Ben vandaag vrij, maar eens flink op jacht.
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
34 Pikachu gevangen waarvan 16 via quests, de rest in het wild. De shiny kwam uiteindelijk uit een quest. Ik heb de hele wandeling met de Go++ gespeeld dus er zijn vast nog wel wat weggerend. De shiny rate voor deze Pikachu is 1/72 zie ik, best riant.skassie schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:17:
[...]
En hoeveel heb je er kunnen vinden? ik gisteren in 12 KM helaas maar 2 waarvan er maar 1 zin had om mee naar huis te gaan
Er zat net een raid in de speeltuin hier. Thuis aan het werk dus ff heen gegaan.Armada. schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:50:
[...]
34 Pikachu gevangen waarvan 16 via quests, de rest in het wild. De shiny kwam uiteindelijk uit een quest. Ik heb de hele wandeling met de Go++ gespeeld dus er zijn vast nog wel wat weggerend. De shiny rate voor deze Pikachu is 1/72 zie ik, best riant.
[ Voor 12% gewijzigd door Musta op 06-03-2024 18:32 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Nice dat is een hele mooie shundoMusta schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 18:24:
Geen Pikachu maar wel iets anders[Afbeelding]
Had het niet verwacht, was een raid met haast en m'n 2e tapu
En hierbij ook gelijk lvl 41 geworden, maar wat een voorwaarden aan 42. Alle vormen van eevee evoluerenen 15 items voor evolutie..
en het gaat alleen maar erger worden...Musta schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 18:24:
En hierbij ook gelijk lvl 41 geworden, maar wat een voorwaarden aan 42.
Leeg - Sinds 20180907
Ik had het geluk met de 50 leader dat er net zoals nu een rocket event gaande is. Hierdoor kon ik sneller de betreffende team rockets verslaan en een radar verdienen.IntToStr schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:56:
Ik zit zelf ook op 41 nu. De eeveelutions is gewoon een kwestie van doen, paar met een lure, paar zijn random, paar met buddy requirements. De 15 evolutions met item voelt als irritant. Heb de items wel en vast ook ergens wel de pokemons, maar voelt gewoon als complete verspilling van candy.
Als ik het goed begrijp komen er later dingen als trades en lucky trades en 35 platinum medals. Ik heb nog precies 0 trades en een hoop van die platinum medals zijn heel ver weg voor me, dus ergens gaat het daar gewoon ophouden voor me
Eigenlijk bijna alles behalve de level 49 requirements zijn goed te doen / zo goed als gratis met gewoon spelen voor mij. Die team rocket requirements is wel een vervelende denk ik met 50x leader.
Die trades zijn simpel. Zoek wat vrienden uit Nieuw-Zeeland op internet, open wat gifts en loop de gele eieren uit, en je hebt zo aardig wat materiaal om de verre trades te doen. En als je een pokemon ouder als 2 jaar ruilt, wordt die standaard lucky. Bewaar dus wat oude meuk...IntToStr schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:56:
Als ik het goed begrijp komen er later dingen als trades en lucky trades en 35 platinum medals. Ik heb nog precies 0 trades en een hoop van die platinum medals zijn heel ver weg voor me, dus ergens gaat het daar gewoon ophouden voor me
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Poke Genie (https://pokegenie.net/) gebruik ik voor zowel remote raiding als IV te bepalen. Deze tool geeft ook aan of een pokemon goed is voor PVP (hier nog weinig gebruik van gemaakt)Joop34 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:57:
Ik zie wel eens apps voorbij komen waarmee je het IV van Pokémon kan bepalen voordat je hem vangt, en die automatisch namen kan toekennen. En ik zie ook apps voorbij komen als Campfire en Poke Raids.
Ik heb me er nog nooit echt in verdiept, maar ben wel nieuwsgierig: welke apps gebruiken jullie allemaal en waarvoor? Zijn er ook apps waarmee ik mijn eigen verzameling pokemon online kan bekijken, bv om teams samen te stellen voor het raiden?
Leeg - Sinds 20180907
Nee, maar er bestaan wel IV-programma's waarin je screenshots kan laten bepalen. Dat is wel een stuk omslachtiger, dus niet zo fijn om voor elke te vangen/gevangen Pokémon te zien. Bij Android versies heb je gewoon een overlay die on the fly elke Pokémon in je scherm beoordeelt (eerst grof, en na beoordelen precies)Chillz schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:32:
Apps met overlay werken zeker waarschijnlijk niet op iPhone?
Ik gebruik PokéGenie op iPhone, werkt prima. Gebruikt notificaties om de stats te kunnen laten zien en het toestenbord wordt omgetoverd in een soort van overlay om te van de benodigde informatie te kunnen voorzien.Chillz schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:32:
Apps met overlay werken zeker waarschijnlijk niet op iPhone?
oh, interessantMusicMaikel schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:41:
[...]
Ik gebruik PokéGenie op iPhone, werkt prima. Gebruikt notificaties om de stats te kunnen laten zien en het toestenbord wordt omgetoverd in een soort van overlay om te van de benodigde informatie te kunnen voorzien.
Leeg - Sinds 20180907
Die tellen (gelukkig) ook mee.Oekiejoekie schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:40:
[...]
Wat ik me wel afvraag: Die 35 platinum medals, zijn dat alleen de medals die je voor taken krijgt ? Of tellen de platinum medals voor gevangen species ook mee ?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Ja inderdaad ik zit nu al een tijd vast op de lucky trades. Al 7miljoen XP te veel, maar moet nog 20 lucky trades van de 50.skassie schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:01:
[...]
Ik had het geluk met de 50 leader dat er net zoals nu een rocket event gaande is. Hierdoor kon ik sneller de betreffende team rockets verslaan en een radar verdienen.
Op het laatste moment was ik er ook wel klaar mee en toen met de muntjes die ik had de laatste 2 gekocht.
Denk idd dat de lucky trades tzt het lastigste gaat worden.
Gemiddeld is ongeveer één op de 25 trades lucky als er geen omstandigheden zijn, die het positief beïnvloeden.Ruudox schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 15:56:
[...]
Ja inderdaad ik zit nu al een tijd vast op de lucky trades. Al 7miljoen XP te veel, maar moet nog 20 lucky trades van de 50.
gewoon af en toe non stop traden met iemand en hopen, want zoveel lucky friends heb ik niet.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Japan was volgens mij al binnen 2 seconden uitverkocht dus had geen nut gehad. Tevens inderdaad niet te betalen.Armada. schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 09:40:
[Afbeelding]
Met pijn in het hart sla ik dit jaar over denk ik.Japan onbetaalbaar, New York idem want het is direct na Independence Day en Madrid heb je een serieuze kans dat je twee dagen speelt in dertig tot veertig graden hitte. Ik weet niet. De spawns trekken mij ook niet echt over de streep.
Dortmund was destijds in de buurt van Nederland. Daar zijn we met een groepje per trein een dag heen geweest. In Nederland gereisd met abo/samenreiskorting, voor het Duitse deel van de reis hadden we een dagkaart voor Nordrhein-Westfalen van 44 euro voor 5 personen. En de toegang tot het park was gratis.skassie schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 10:28:
[...]
Japan was volgens mij al binnen 2 seconden uitverkocht dus had geen nut gehad. Tevens inderdaad niet te betalen.
In de hitte van Madrid rondlopen lijkt mij ook niet goed voor je gezondheid en NY idd in verkiezingstijd en ID no way.
Dus dan maar in de regio . Er komt een tijd dat ik er in person een mee ga maken.
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
geclaimed en succes maar geen reserach erbijStormtrooper schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:06:
A new promo code has dropped! This rewards a bonus timed research focused on Captain Pikachu.
The code is: CAPTAINPIKACHU
It can only be redeemed via Niantic's webstore: PokemonGoLive Store
Ik kreeg, na Pokemon Go opnieuw te hebben opgestart, in de tab events een nieuwe voor nu nog 5 dagen en 10 uur. 3km lopen, 20x vangen en 10x spinnen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mooi!
Leeg - Sinds 20180907
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 19% gewijzigd door Haan op 15-03-2024 08:00 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ze komen ook uit research rewards (10 weather boosted).Haan schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 07:59:
Die castform spawnen toch op basis van het huidige weer? Dus hoe krijg je dan die vier verschillende varianten? Ik heb deze dagen tot nu toe alleen de normale gezien.
Nee hoor, pas als je die Pokémon volledig geëvolueerd hebt.
3 shundo's?Streskip schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 17:15:
Mooiste is als je er 3 hebt, dan kan je ze in elke stage hebben
3 shiny's inderdaad en dan 2 in de twee stages.
Maar we hebben het hier over een shundo hè: een shiny hundoStreskip schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 17:35:
[...]
3 shiny's inderdaad en dan 2 in de twee stages.
Ik was mij niet helemaal bewust van de definitie shundo, daar 3 van is inderdaad wel heel uitzonderlijkSmultie schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 17:36:
[...]
Maar we hebben het hier over een shundo hè: een shiny hundo
Krijg daar tot nu toe alleen de normale uit. Moet nog steeds de sneeuw en zon.Freee!! schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:13:
[...]
Ze komen ook uit research rewards (10 weather boosted).
Idem hier, ook mijn vrouw en ik hebben dit weekend er zeker 25km wandelen opzitten maar geen gezien.Stormtrooper schreef op zondag 17 maart 2024 @ 13:00:
Krijg daar tot nu toe alleen de normale uit. Moet nog steeds de sneeuw en zon.
[ Voor 10% gewijzigd door DukeBox op 18-03-2024 11:50 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
6 bedoel je, vrouwtje en mannetje en dan in elke stageStreskip schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 17:15:
Mooiste is als je er 3 hebt, dan kan je ze in elke stage hebben
Dat was in Eindhoven wel anders: denk een groep van 70 man in Stadswandelpark. Ik verwacht toch weer dezelfde aantallen aankomend weekend met Groudon.Armada. schreef op maandag 18 maart 2024 @ 06:07:
Primal Kyogre raid day was echt wat suf. Had totaal niet het idee dat mensen aan het spelen waren in de stad en dan is het wel wat lastig om een lobby met een man of zeven/acht te vinden.Vangen was ook irritant met maar acht ballen soms. Nou goed, zou het alleen gedaan hebben voor wat XL candy voor mijn shadow, maar toch jammer. Had mij wel verheugd op raidtreintje.
[ Voor 10% gewijzigd door Akaendra op 18-03-2024 10:16 ]
Iemand ze alle 4 al gezien? Ik heb er pas 2.. de normale en de regen versie. De rest tot nu toe niet gezien, ook niet uit de field researchen... Met nog 5uur te gaan ben ik bang dat ik deze medaille ga missenHaan schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 07:59:
Die castform spawnen toch op basis van het huidige weer? Dus hoe krijg je dan die vier verschillende varianten? Ik heb deze dagen tot nu toe alleen de normale gezien.
Heb hier 3 van de 4 Castform's.... ice gaat hier nu vast niet voorkomen met deze temperaturen...low_n_slow schreef op maandag 18 maart 2024 @ 14:50:
[...]
Iemand ze alle 4 al gezien? Ik heb er pas 2.. de normale en de regen versie. De rest tot nu toe niet gezien, ook niet uit de field researchen... Met nog 5uur te gaan ben ik bang dat ik deze medaille ga missen
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ik heb het kunnen halen door de field research (catch 10 weather boosted)low_n_slow schreef op maandag 18 maart 2024 @ 14:50:
[...]
Iemand ze alle 4 al gezien? Ik heb er pas 2.. de normale en de regen versie. De rest tot nu toe niet gezien, ook niet uit de field researchen... Met nog 5uur te gaan ben ik bang dat ik deze medaille ga missen
Gisteren regen, vandaag zon, dus dat waren de eerste drie. En nu net op de valreep nog de Ice vorm gekregen uit de 10 weatherboost field research. Dus toch gelukt hierlow_n_slow schreef op maandag 18 maart 2024 @ 14:50:
[...]
Ik heb Zarude zelf nog niet.Armada. schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:51:
Gaan jullie de Zarude special research ticket kopen? Tientje geloof ik, als je via web store doet krijg je er nog honderd coins bij. Ik heb al een Zarude, maar ach, vooruit.
[ Voor 9% gewijzigd door Nylato op 19-03-2024 09:08 ]
Is 'ie er op achteruit gegaan? veel?DukeBox schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:53:
Eerst purify ik een shadow hundo terwijl ik een power-up wilde doen.
Leeg - Sinds 20180907
Nee, met purify gaat hij er altijd op vooruit maar als je aan de max zit schiet je daar dus niets mee op. Maar je raakt dan de shadow bonus kwijt wat hem met battles (PvP) extra waardevol maakt.Chillz schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:27:
Is 'ie er op achteruit gegaan? veel?
denk dat dit in een lange tijd is dat ik een research niet ga kopen, want heb zaruda al en alle flabebe's.Armada. schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:51:
Gaan jullie de Zarude special research ticket kopen? Tientje geloof ik, als je via web store doet krijg je er nog honderd coins bij. Ik heb al een Zarude, maar ach, vooruit.
Sowieso krijg je bij een ticket niet alle kleuren Flabébé maar alleen degene die bij de regio horen waar je bent. Dus wij in NL krijgen evengoed geen blauwe of gele. Dit had Niantic in eerste instantie niet duidelijk gemeld maar na wat online ophef hebben ze hun blogpost aangepast.
Helemaal eens. Begint een money sink te worden. F2P wordt Pay to win ondertussen.Indicatie schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:12:
Mijn Zarude is goed genoeg om geen tweede nodig te hebben...
[Afbeelding]
Daarbij word ik een beetje moe van al die tickets. Dit is niet leuk meer.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Ik heb altijd een beetje een dubbel gevoel bij zo'n challenge. Ja het is leuk om de challenge af te ronden en een medal te krijgen maar aan de andere kant baal ik altijd dat je weer moet evolven.Haan schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 15:07:
Nieuwe collection challenge was deze keer wel heel makkelijk, in een paar uur tijd van achter m'n bureau al af kunnen ronden.
[ Voor 25% gewijzigd door Barfman op 22-03-2024 11:27 ]
[ Voor 79% gewijzigd door Armada. op 22-03-2024 12:20 ]
Reddit staat al vol met klachten, wacht het wel even af!carepolice schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 10:36:
Sinds vandaag krijg ik deze melding als ik mn buddy wil voeren, iemand enig idee?
“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”
Gelukkig heb ik automatisch updaten uit staan. De vorige versie van Pokemon Go was ook al zo instabiel als wat. Op mijn telefoon crashte hij na een GPS-fix, op de telefoon van mijn zoon na het activeren van de camera.carepolice schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 12:45:
[...]
Reddit staat al vol met klachten, wacht het wel even af!
Is natuurlijk dikke photoshop en een neppertskassie schreef op zondag 24 maart 2024 @ 19:08:
#durftevragen.... Weet iemand welke Rayquaze dit is?
Heb de groene en zwarte maar deze variant ken ik niet en kan hem ook nergens vinden
[Afbeelding]
Eerste master ball heb ik gebruikt voor de galar bird die ik nog moest hebben. Nu ik ze alle drie heb, zit ik een beetje in twijfel wat met die laatste te doen. Ergens een fijn idee om hem paraat te hebben voor het geval ik bij een raid nog één ball heb voor een 100% IV, maar aan de andere kant kan ik mij niet herinneren dat ooit gehad te hebben. Naar mijn idee kun je de master ball gebruiken óf voor het praktisch nut door een galar bird of legendary, óf voor coolheid en aesthetics. Zo zag ik laatst iemand een shiny Kyogre vangen in een master ball ondanks dat dat natuurlijk een gegarandeerde catch was, maar het zag er door de matchende kleuren wel heel cool uit. Ik neig een beetje naar mijn tweede bal ook voor zoiets in te zetten, al weet ik nog niet zo goed wat precies. Ben je er al over uit wat je gaat doen? De galar birds gaan ongetwijfeld ooit een keer in raids komen en vast ook een keer als mogelijke shiny, maar ik denk ook dat dit niet de laatste (twee) master balls zijn die we nog in het spel krijgen.Joop34 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 21:25:
Hebben jullie al eens een masterball gebruikt? Zo ja, waarvoor? Of waar bewaar je hem voor?
Ik heb er 1 (volgens mij zijn er nu max 2 in het spel?) en overweeg om hem te gebruiken op een van de galarian birds. Maar mijn luck kennende zou een week nadat ik een galarian bird met een masterball zou vangen aangekondigd worden dat ze ook shiny kunnen zijn.. Wil eigenlijk eerst 2 masterballs hebben voor ik er 1 gebruik.
[ Voor 20% gewijzigd door Armada. op 26-03-2024 06:53 ]
Das altijd lekker idd met deze events. Hopelijk ook gelijk de goede charge attaks gekregen anders moet je weerMusta schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 11:50:
So net alle 50 charge tm erdoorheen gejaagd. Vanavond maar weer een paar oppikken met de raid hourkom er nog een paar tekort
[ Voor 13% gewijzigd door skassie op 27-03-2024 12:10 . Reden: toevoeging ]
@FrustrationBarfman schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 12:31:
Is er een goede zoekopdracht die alleen de Shadow Pokémon met Frustration laat zien
Maar ook shadows zonder Frustration helaasNylato schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 12:35:
[...]
@Frustration
Dan laat die alle pokemons zien met de move Frustration
[ Voor 21% gewijzigd door Barfman op 27-03-2024 13:35 ]
dat zou niet moeten kunnen.
[ Voor 23% gewijzigd door Nylato op 27-03-2024 13:36 ]
Tip: Voor je lvl 46 opdrachten moet je inderdaad een paar Pokemons naar lvl 50 lvlen.gwystyl schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 10:21:
Ik heb ook al een Zarude (weet niet eens precies hoe hoog), dus ik zie wel hoe/wanneer ik die weer tegenkom.
Ik heb zelfs een 100% Groudon die nog op zijn gevangen level zit. Ik zit te twijfelen of ik die helemaal ga levellen, omdat ik ook al een 93% Groudon op level 43 heb. Dan heb ik zoveel candy en stardust nodig dat ik het eigenlijk niet de moeite waard vind. Toch knaagt er iets in mijn achterhoofd dat die 100% "beter" is en dus wel verdient om tot level 50 te gaan.
Ik ben nu level 46, en denk eigenlijk dat mijn grootste hindernis om level 47 te worden ook precies het maxxen tot level 50 gaat worden. Ik moet nog 10M XP dus ik heb nog even, maar ik kom nog steeds chronisch stardust te kort en doe eigenlijk te weinig raids om genoeg (rare) candy te verzamelen.
Ik merk dat ik ook een beetje evenement-moe word, dus de FOMO-fase ben ik al voorbij. Ik koop uit principe geen extra quest tickets; ik zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om die allemaal te gaan doen. Ik vind Pokémon Go leuk, maar het moet ook leuk blijven. Ik merk de laatste tijd steeds vaker dat ik wel een wandeling ga maken, maar dat de telefoon dan een groot deel van de tijd in de zak blijft en ik gewoon loop terwijl ik om me heen kijk en/of een muziekje of podcast luister.
Ik heb gisteren één Regice raid gedaan bij de sporthal waar mijn zoontje aan het sporten was. Ik deed dat met twee lvl 50 dorpsgenoten. Die kopen zich volgens mij wel helemaal suf aan muntjes, raid passen en evnementen-tickets. Van de één weet ik dat hij veel tijd over heeft, maar de andere is ook nog erg fanatiek en die zat me raar aan te kijken toen ik zei dat ik mijn 100% Groudon misschien wel op lvl 20 zou laten hangen
Misschien nog wel makkelijker: de Mystery (meltan) box. De enige incense die goed werkt als je niet loopt.macscot schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:55:
[...]
Tip: Voor je lvl 46 opdrachten moet je inderdaad een paar Pokemons naar lvl 50 lvlen.
Eenvoudigste om dit te doen is door simpelweg een ComDay te spelen.
Zorg dat je een actieve mega hebt van het type dat je vangt en in pak hem beet 1,5 uur pak je voldoende XL candy om er eentje tot lvl 50 door te lvlen.
Oja die heb ik ook nog 😇. Ik heb Let's Go op de Switch al zo lang niet opgestart dat ik het weer een beetje vergeten was 😎Indicatie schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 17:06:
[...]
Misschien nog wel makkelijker: de Mystery (meltan) box. De enige incense die goed werkt als je niet loopt.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq