Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7qe7KD5AdETIe6wyCETGHK6tnB0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lNKK132vrmbi6zi3zJx1zgsb.jpg?f=fotoalbum_large
Duurt wat kilometers, heb je ook wat. O+ Was op een totaal van 34 Pikachu catches (16 research, rest wild).

[ Voor 12% gewijzigd door Armada. op 06-03-2024 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Armada. schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:17:
Normaal vind ik die costumes niet zo boeiend, maar die captain hat Pikachu is wel echt leuk. Ben vandaag vrij, maar eens flink op jacht. :7
En hoeveel heb je er kunnen vinden? ik gisteren in 12 KM helaas maar 2 waarvan er maar 1 zin had om mee naar huis te gaan

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
skassie schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:17:
[...]

En hoeveel heb je er kunnen vinden? ik gisteren in 12 KM helaas maar 2 waarvan er maar 1 zin had om mee naar huis te gaan
34 Pikachu gevangen waarvan 16 via quests, de rest in het wild. De shiny kwam uiteindelijk uit een quest. Ik heb de hele wandeling met de Go++ gespeeld dus er zijn vast nog wel wat weggerend. De shiny rate voor deze Pikachu is 1/72 zie ik, best riant.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Armada. schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:50:
[...]

34 Pikachu gevangen waarvan 16 via quests, de rest in het wild. De shiny kwam uiteindelijk uit een quest. Ik heb de hele wandeling met de Go++ gespeeld dus er zijn vast nog wel wat weggerend. De shiny rate voor deze Pikachu is 1/72 zie ik, best riant.
Er zat net een raid in de speeltuin hier. Thuis aan het werk dus ff heen gegaan.
Shinny 3* Pikachu

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BUt9zrIRhnivMF3kvutzHAIDp7c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0fUKcYsFcl7BXa6km5BevFMr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:48
Geen Pikachu maar wel iets anders :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kBZq2j7IhLT5r9sZbUV8dzXvn24=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4CYId0E9pk6q34pekQfmfZWp.jpg?f=fotoalbum_large

Had het niet verwacht, was een raid met haast en m'n 2e tapu :)
En hierbij ook gelijk lvl 41 geworden, maar wat een voorwaarden aan 42. Alle vormen van eevee evolueren :| en 15 items voor evolutie..

[ Voor 12% gewijzigd door Musta op 06-03-2024 18:32 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Musta schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 18:24:
Geen Pikachu maar wel iets anders :)[Afbeelding]

Had het niet verwacht, was een raid met haast en m'n 2e tapu :)
En hierbij ook gelijk lvl 41 geworden, maar wat een voorwaarden aan 42. Alle vormen van eevee evolueren :| en 15 items voor evolutie..
Nice dat is een hele mooie shundo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42
Musta schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 18:24:

En hierbij ook gelijk lvl 41 geworden, maar wat een voorwaarden aan 42.
en het gaat alleen maar erger worden...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht je nog benieuwd zijn naar de verdere requirements:

https://www.gamesradar.co...tasks-requirements-41-50/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:01
Ik zit zelf ook op 41 nu. De eeveelutions is gewoon een kwestie van doen, paar met een lure, paar zijn random, paar met buddy requirements. De 15 evolutions met item voelt als irritant. Heb de items wel en vast ook ergens wel de pokemons, maar voelt gewoon als complete verspilling van candy.

Als ik het goed begrijp komen er later dingen als trades en lucky trades en 35 platinum medals. Ik heb nog precies 0 trades en een hoop van die platinum medals zijn heel ver weg voor me, dus ergens gaat het daar gewoon ophouden voor me :P

Eigenlijk bijna alles behalve de level 49 requirements zijn goed te doen / zo goed als gratis met gewoon spelen voor mij. Die team rocket requirements is wel een vervelende denk ik met 50x leader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:56:
Ik zit zelf ook op 41 nu. De eeveelutions is gewoon een kwestie van doen, paar met een lure, paar zijn random, paar met buddy requirements. De 15 evolutions met item voelt als irritant. Heb de items wel en vast ook ergens wel de pokemons, maar voelt gewoon als complete verspilling van candy.

Als ik het goed begrijp komen er later dingen als trades en lucky trades en 35 platinum medals. Ik heb nog precies 0 trades en een hoop van die platinum medals zijn heel ver weg voor me, dus ergens gaat het daar gewoon ophouden voor me :P

Eigenlijk bijna alles behalve de level 49 requirements zijn goed te doen / zo goed als gratis met gewoon spelen voor mij. Die team rocket requirements is wel een vervelende denk ik met 50x leader.
Ik had het geluk met de 50 leader dat er net zoals nu een rocket event gaande is. Hierdoor kon ik sneller de betreffende team rockets verslaan en een radar verdienen.
Op het laatste moment was ik er ook wel klaar mee en toen met de muntjes die ik had de laatste 2 gekocht.

Denk idd dat de lucky trades tzt het lastigste gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
IntToStr schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:56:

Die trades zijn simpel. Zoek wat vrienden uit Nieuw-Zeeland op internet, open wat gifts en loop de gele eieren uit, en je hebt zo aardig wat materiaal om de verre trades te doen. En als je een pokemon ouder als 2 jaar ruilt, wordt die standaard lucky. Bewaar dus wat oude meuk...

Wat ik me wel afvraag: Die 35 platinum medals, zijn dat alleen de medals die je voor taken krijgt ? Of tellen de platinum medals voor gevangen species ook mee ?

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:59
Ik zie wel eens apps voorbij komen waarmee je het IV van Pokémon kan bepalen voordat je hem vangt, en die automatisch namen kan toekennen. En ik zie ook apps voorbij komen als Campfire en Poke Raids.

Ik heb me er nog nooit echt in verdiept, maar ben wel nieuwsgierig: welke apps gebruiken jullie allemaal en waarvoor? Zijn er ook apps waarmee ik mijn eigen verzameling pokemon online kan bekijken, bv om teams samen te stellen voor het raiden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joop34 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:57:
Ik zie wel eens apps voorbij komen waarmee je het IV van Pokémon kan bepalen voordat je hem vangt, en die automatisch namen kan toekennen. En ik zie ook apps voorbij komen als Campfire en Poke Raids.

Ik heb me er nog nooit echt in verdiept, maar ben wel nieuwsgierig: welke apps gebruiken jullie allemaal en waarvoor? Zijn er ook apps waarmee ik mijn eigen verzameling pokemon online kan bekijken, bv om teams samen te stellen voor het raiden?
Poke Genie (https://pokegenie.net/) gebruik ik voor zowel remote raiding als IV te bepalen. Deze tool geeft ook aan of een pokemon goed is voor PVP (hier nog weinig gebruik van gemaakt)

Campfire gebruik ik om af te stemmen met de groepen in de regio tijdens bijvoorbeeld een global event of wanneer ik lucky friends ben om een trade op te zetten.

Online teams samen stellen zou ik helaas niet weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:24

hneel

denkt er het zijne van

Ik gebruik Calcy IV om de stats van een Pokemon te bepalen. Dit is ook een overlay-programma, wat kijkt wat er op het scherm staat en daar zijn berekeningen op loslaat.
Met CalcyIV kan je ook je beste pokemons inscannen in een lokale database, en dan bepalen welke het beste zijn tegen een bepaalde raid-boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Apps met overlay werken zeker waarschijnlijk niet op iPhone?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Chillz schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:32:
Nee, maar er bestaan wel IV-programma's waarin je screenshots kan laten bepalen. Dat is wel een stuk omslachtiger, dus niet zo fijn om voor elke te vangen/gevangen Pokémon te zien. Bij Android versies heb je gewoon een overlay die on the fly elke Pokémon in je scherm beoordeelt (eerst grof, en na beoordelen precies)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:57
Chillz schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:32:
Ik gebruik PokéGenie op iPhone, werkt prima. Gebruikt notificaties om de stats te kunnen laten zien en het toestenbord wordt omgetoverd in een soort van overlay om te van de benodigde informatie te kunnen voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
MusicMaikel schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:41:
[...]

Ik gebruik PokéGenie op iPhone, werkt prima. Gebruikt notificaties om de stats te kunnen laten zien en het toestenbord wordt omgetoverd in een soort van overlay om te van de benodigde informatie te kunnen voorzien.
oh, interessant
Dat ga ik eens uitzoeken

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:30

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Oekiejoekie schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:40:
[...]
Wat ik me wel afvraag: Die 35 platinum medals, zijn dat alleen de medals die je voor taken krijgt ? Of tellen de platinum medals voor gevangen species ook mee ?
Die tellen (gelukkig) ook mee.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:29
skassie schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:01:
[...]

Ik had het geluk met de 50 leader dat er net zoals nu een rocket event gaande is. Hierdoor kon ik sneller de betreffende team rockets verslaan en een radar verdienen.
Op het laatste moment was ik er ook wel klaar mee en toen met de muntjes die ik had de laatste 2 gekocht.

Denk idd dat de lucky trades tzt het lastigste gaat worden.
Ja inderdaad ik zit nu al een tijd vast op de lucky trades. Al 7miljoen XP te veel, maar moet nog 20 lucky trades van de 50.

gewoon af en toe non stop traden met iemand en hopen, want zoveel lucky friends heb ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Ruudox schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 15:56:
[...]
Ja inderdaad ik zit nu al een tijd vast op de lucky trades. Al 7miljoen XP te veel, maar moet nog 20 lucky trades van de 50.

gewoon af en toe non stop traden met iemand en hopen, want zoveel lucky friends heb ik niet.
Gemiddeld is ongeveer één op de 25 trades lucky als er geen omstandigheden zijn, die het positief beïnvloeden.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5renaxh.jpeg

Met pijn in het hart sla ik dit jaar over denk ik. :-( Japan onbetaalbaar, New York idem want het is direct na Independence Day en Madrid heb je een serieuze kans dat je twee dagen speelt in dertig tot veertig graden hitte. Ik weet niet. De spawns trekken mij ook niet echt over de streep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Armada. schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 09:40:
[Afbeelding]

Met pijn in het hart sla ik dit jaar over denk ik. :-( Japan onbetaalbaar, New York idem want het is direct na Independence Day en Madrid heb je een serieuze kans dat je twee dagen speelt in dertig tot veertig graden hitte. Ik weet niet. De spawns trekken mij ook niet echt over de streep.
Japan was volgens mij al binnen 2 seconden uitverkocht dus had geen nut gehad. Tevens inderdaad niet te betalen.
In de hitte van Madrid rondlopen lijkt mij ook niet goed voor je gezondheid en NY idd in verkiezingstijd en ID no way.

Dus dan maar in de regio . Er komt een tijd dat ik er in person een mee ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
skassie schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 10:28:
[...]

Japan was volgens mij al binnen 2 seconden uitverkocht dus had geen nut gehad. Tevens inderdaad niet te betalen.
In de hitte van Madrid rondlopen lijkt mij ook niet goed voor je gezondheid en NY idd in verkiezingstijd en ID no way.

Dus dan maar in de regio . Er komt een tijd dat ik er in person een mee ga maken.
Dortmund was destijds in de buurt van Nederland. Daar zijn we met een groepje per trein een dag heen geweest. In Nederland gereisd met abo/samenreiskorting, voor het Duitse deel van de reis hadden we een dagkaart voor Nordrhein-Westfalen van 44 euro voor 5 personen. En de toegang tot het park was gratis.

Als ik nu kijk, dan is een half dagje toegang tot het park al 27 euro p.p., dan nog een vliegticket naar Madrid van een 200-250 euro, en een paar hotelovernachtingen van 150 euro per nacht. Al met al ben ik als ik met de kinderen ga al snel 1000-1500 euro kwijt. En wat heb je dan ? Een half dagje toegang tot het park...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:05

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

A new promo code has dropped! This rewards a bonus timed research focused on Captain Pikachu.

The code is: CAPTAINPIKACHU

It can only be redeemed via Niantic's webstore: PokemonGoLive Store

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stormtrooper schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:06:
A new promo code has dropped! This rewards a bonus timed research focused on Captain Pikachu.

The code is: CAPTAINPIKACHU

It can only be redeemed via Niantic's webstore: PokemonGoLive Store
geclaimed en succes maar geen reserach erbij :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

skassie schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:20:
[...]

geclaimed en succes maar geen reserach erbij :?
Ik kreeg, na Pokemon Go opnieuw te hebben opgestart, in de tab events een nieuwe voor nu nog 5 dagen en 10 uur. 3km lopen, 20x vangen en 10x spinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 16:55
Go Fest zelf vind ik eigenlijk nooit de moeite waard voor wat je ervoor krijgt, maar dat ben ik. Toen het met het 5 jarig bestaan maar 5 euro was was het nog te doen.

Japan is idd een stukje duurder geworden sinds vorig jaar heb ik begrepen, maar sowieso moet je imo dan langer gaan dan die twee dagen, anders echt zonde.
Vorig jaar zelf voor Pokemon Worlds in Yokohama toch een dikke twee weken minimaal gegaan en daarnaast ook een heleboel andere dingen kunnen zien :).

Japan zelf is in vergelijking met ons wel redelijk goedkoop hoor, maar dat komt meer omdat de yen op dit moment niet geweldig staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Ik heb het vorig jaar in Londen gedaan, was daar niet specifiek voor Go Fest maar was leuk om mee te pakken. Om nou helemaal naar Madrid te gaan in juni...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xXcoqH6AaEm3q63ovp_dPqFi3jQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KH3d7GgzAJ51HtkUmLZft7gF.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
Mooi!

Litten (+evoluties) zijn nog grote afwezigen bij mij, dus kan ze wel gebruiken.
Zaterdag nog wel andere dingen op de planning, maar ga hier wel even tussendoor tijd voor maken.

Mijn score tot nu toe: "Seen: 1; Caught: 1"

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
Hey allemaal,

Pokémon GO Eindhoven organiseert tijdens Eindhoven Gaming Festival (6 april) een PvP toernooi met een speciale meta: Light Town Cup! Dit toernooi is toegankelijk voor iedereen die zijn PvP skills wil testen tegen andere trainers uit het hele land!

Voor dit evenement moet een kaartje gekocht worden, wat betekent dat de winnaar naar huis gaat met een prijs, namelijk een prijzenpakket t.w.v. minstens €50! Durf jij de uitdaging aan? Bezoek dan de volgende link om een ​​kaartje te kopen: https://www.dynamo-eindho.../eindhoven-game-festival/
en klik op de volgende link om je aan te melden voor het toernooi: https://www.dracoviz.gg/tournament/0f6149bf8062/

Mocht je meer informatie willen, join onze Discord: https://bit.ly/pogoehv

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gpvi7xoZuLzN4xY0E90wklKCRHg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cBIjh6vnrXEFCLuOVPgdHofn.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/blc4xIk.jpeg

Gaan jullie dit evenement grinden? Ik heb al een shiny snowy castform en shiny normale castform, maar de anderen ontbreken nog. Het wordt vandaag een graad of veertien ook zie ik, dus hmm, wel verleidelijk om na werk op pad te gaan. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B0pc3CpHw7D0tJe_4EdVnAtckhA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gdbkdUE47FsziG2jQOJyWQd5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oYKphPUgN_Isk3sRXbGNnMhI_68=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pnlb4MNNtQMpehSZkYPXEzzN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 15-03-2024 07:29 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:47

Haan

dotnetter

Die castform spawnen toch op basis van het huidige weer? Dus hoe krijg je dan die vier verschillende varianten? Ik heb deze dagen tot nu toe alleen de normale gezien.

[ Voor 19% gewijzigd door Haan op 15-03-2024 08:00 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Dat vraag ik me inderdaad ook af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Haan schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 07:59:
Die castform spawnen toch op basis van het huidige weer? Dus hoe krijg je dan die vier verschillende varianten? Ik heb deze dagen tot nu toe alleen de normale gezien.
Ze komen ook uit research rewards (10 weather boosted).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Musta
Ik ben klaar voor vandaag :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4_YsFXn2jpQQ8eAnZfQgWmmsE70=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XDdR5lhwPYc2ZGiSjg1kLDit.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Nee hoor, pas als je die Pokémon volledig geëvolueerd hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:24
Mooiste is als je er 3 hebt, dan kan je ze in elke stage hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Streskip schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 17:15:
3 shundo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
3 shiny's inderdaad en dan 2 in de twee stages.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Streskip schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 17:35:
[...]

3 shiny's inderdaad en dan 2 in de twee stages.
Maar we hebben het hier over een shundo hè: een shiny hundo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Smultie schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 17:36:
[...]

Maar we hebben het hier over een shundo hè: een shiny hundo
Ik was mij niet helemaal bewust van de definitie shundo, daar 3 van is inderdaad wel heel uitzonderlijk :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Musta
Uiteindelijk 4 shines waaronder de shundoo, die ga ik ff wel ff evolueren nr incineroar. Heb ongeveer een uur kunnen spelen.

Morgen wordt 't wat moeilijker met Kyigre, moet denk ik remote gaan met die..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Freee!! schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:13:
[...]

Ze komen ook uit research rewards (10 weather boosted).
Krijg daar tot nu toe alleen de normale uit. Moet nog steeds de sneeuw en zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:42

DukeBox

loves wheat smoothies

Stormtrooper schreef op zondag 17 maart 2024 @ 13:00:
Krijg daar tot nu toe alleen de normale uit. Moet nog steeds de sneeuw en zon.
Idem hier, ook mijn vrouw en ik hebben dit weekend er zeker 25km wandelen opzitten maar geen gezien.
edit: vandaag de sunny versie gekregen uit 2 researches.

[ Voor 10% gewijzigd door DukeBox op 18-03-2024 11:50 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Armada.
Primal Kyogre raid day was echt wat suf. Had totaal niet het idee dat mensen aan het spelen waren in de stad en dan is het wel wat lastig om een lobby met een man of zeven/acht te vinden. :-( Vangen was ook irritant met maar acht ballen soms. Nou goed, zou het alleen gedaan hebben voor wat XL candy voor mijn shadow, maar toch jammer. Had mij wel verheugd op raidtreintje.

Litten CD was dan weer verrassend leuk. Volledig op de Go++ gespeeld en toch 35 shiny. Kon minder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:58
Streskip schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 17:15:
6 bedoel je, vrouwtje en mannetje en dan in elke stage :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:01
Nou, ik dacht ook een paar Kyogre te proberen. Ik gebruik altijd pokeraid en dan zelf als host. Had 10 mensen toegevoegd en invites gestuurd, uiteindelijk 8 in de lobby. Volgens mij ging er al iets mis met de invites, want in ieder geval 1 persoon zei er geen gehad te hebben terwijl ik die zeker weten verstuurd had. Vervolgens had Kyogre Blizzard, wat alle pokemons die effectief zijn zo'n beetje one shot. Ik heb zelf 2x moeten reviven en terugkomen. Blijkt dat er een paar mensen bij waren die geen idee hadden wat voor pokemons nuttig zijn. Oftewel: net voor ie dood was timer afgelopen.... Toen was ik er wel klaar mee. Geen zin om weer al die moeite te doen en items te gebruiken om misschien nog een extra Kyogre te vangen. Volgende keer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
Armada. schreef op maandag 18 maart 2024 @ 06:07:
Primal Kyogre raid day was echt wat suf. Had totaal niet het idee dat mensen aan het spelen waren in de stad en dan is het wel wat lastig om een lobby met een man of zeven/acht te vinden. :-( Vangen was ook irritant met maar acht ballen soms. Nou goed, zou het alleen gedaan hebben voor wat XL candy voor mijn shadow, maar toch jammer. Had mij wel verheugd op raidtreintje.
Dat was in Eindhoven wel anders: denk een groep van 70 man in Stadswandelpark. Ik verwacht toch weer dezelfde aantallen aankomend weekend met Groudon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:11
Gisteren ook de hele lokale community opgetrommeld voor de raidday.
Waren uiteindelijk verassend met 22-24 man. (waar we allemaal van stonden de kijken in relatief klein dorp)

Dus besloten om 2 groepen te maken. Maar alle raid waren altijd met 15 man ofzo ook door wat remote.
Was goed geslaagd dus.
Iedereen was ook enthousiast en willen volgende week weer voor de groudon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb drie raids remote gedaan, 2x met een man of tien en dan maar 80 energy, 1x met 6 man en 70 energy. Lang niet genoeg voor de 400 dus

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 16:55
Zaterdag iig wel een Shnundo ofwel een 0/0/0 Shiny Litten te pakken gekregen. Weer eens wat anders dan een 15/15/15 en volgens mij ook een stukje zeldzamer XD

Of noemen we dit gewoon een Shitten

[ Voor 10% gewijzigd door Akaendra op 18-03-2024 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Haan schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 07:59:
Iemand ze alle 4 al gezien? Ik heb er pas 2.. de normale en de regen versie. De rest tot nu toe niet gezien, ook niet uit de field researchen... Met nog 5uur te gaan ben ik bang dat ik deze medaille ga missen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
low_n_slow schreef op maandag 18 maart 2024 @ 14:50:
[...]

Iemand ze alle 4 al gezien? Ik heb er pas 2.. de normale en de regen versie. De rest tot nu toe niet gezien, ook niet uit de field researchen... Met nog 5uur te gaan ben ik bang dat ik deze medaille ga missen :F
Heb hier 3 van de 4 Castform's.... ice gaat hier nu vast niet voorkomen met deze temperaturen... 8)7
Ook al veel field researches gedaan, maar ook daaruit alleen maar normal gehad....

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nylato
[...]

Ik heb het kunnen halen door de field research (catch 10 weather boosted)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
Via Campfire groep uit mijn woonplaats gevraagd waar de Snowy form zit, was gelijk raak en dus opdracht voltooid

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

[...]

Gisteren regen, vandaag zon, dus dat waren de eerste drie. En nu net op de valreep nog de Ice vorm gekregen uit de 10 weatherboost field research. Dus toch gelukt hier :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Gaan jullie de Zarude special research ticket kopen? Tientje geloof ik, als je via web store doet krijg je er nog honderd coins bij. Ik heb al een Zarude, maar ach, vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Vandaag begint al lekker :( . Eerst purify ik een shadow hundo terwijl ik een power-up wilde doen. Vervolgens start ik een local 1 ster raid met een remote raid pass omdat ik blijkbaar net uit bereik stapte.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nylato
Armada. schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:51:
Gaan jullie de Zarude special research ticket kopen? Tientje geloof ik, als je via web store doet krijg je er nog honderd coins bij. Ik heb al een Zarude, maar ach, vooruit.
Ik heb Zarude zelf nog niet.
Maar wil de dex wel compleet maken. Dus vind heel jammer dat die achter een paywall word gezet :-(

En omdat je hem ook niet kan ruilen is dit ook de enige manier om hem te bemachtigen.

[ Voor 9% gewijzigd door Nylato op 19-03-2024 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
DukeBox schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:53:
Eerst purify ik een shadow hundo terwijl ik een power-up wilde doen.
Is 'ie er op achteruit gegaan? veel?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Chillz schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:27:
Is 'ie er op achteruit gegaan? veel?
Nee, met purify gaat hij er altijd op vooruit maar als je aan de max zit schiet je daar dus niets mee op. Maar je raakt dan de shadow bonus kwijt wat hem met battles (PvP) extra waardevol maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:29
Armada. schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:51:
denk dat dit in een lange tijd is dat ik een research niet ga kopen, want heb zaruda al en alle flabebe's.
en om nou 10 euro voor een paar items te betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:46
Sowieso krijg je bij een ticket niet alle kleuren Flabébé maar alleen degene die bij de regio horen waar je bent. Dus wij in NL krijgen evengoed geen blauwe of gele. Dit had Niantic in eerste instantie niet duidelijk gemeld maar na wat online ophef hebben ze hun blogpost aangepast.

Op zich jammer, ik heb al een (vrij beroerde) Zarude maar in combinatie met die blauwe of gele Flabébé had ik nog wel overwogen om een ticket te kopen. Maar zoals het nu is, lamaar :| .

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En dan delete je door niet op te letten ff 2000 Pokemon....
Echt wat een domme actie. Gelukkig geen hundo of legendarische maar toch... Dom Dom Dom

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 07:14
Mijn Zarude is goed genoeg om geen tweede nodig te hebben...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hSceKCbwSgSpZp2SfAmZ6I-7H6g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kol5beoRpxtnOXUppAazWvZy.jpg?f=fotoalbum_large
Daarbij word ik een beetje moe van al die tickets. Dit is niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indicatie schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:12:
Mijn Zarude is goed genoeg om geen tweede nodig te hebben...
[Afbeelding]
Daarbij word ik een beetje moe van al die tickets. Dit is niet leuk meer.
Helemaal eens. Begint een money sink te worden. F2P wordt Pay to win ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:02
Ik wilde het na een lange stilte toch maar wat actiever gaan spelen. Maar de hoeveelheid betaalde evenementen had ik al meteen spijt.
Het begint een beetje op FOMO te lijken zo.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

So true. Er staat nu voor 40 euro aan tickets in de shop, echt belachelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MnUM-KIaRSE0z8yXg4LHQ3q1Rgs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q0HS7lZA6bfxqbVZgIGkibwG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e8BKVN2R_8NBkEFOX-4MX2DXv0k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ku4pNOasmXG5VNCLvHGI3Dm8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb ook al een Zarude (weet niet eens precies hoe hoog), dus ik zie wel hoe/wanneer ik die weer tegenkom.

Ik heb zelfs een 100% Groudon die nog op zijn gevangen level zit. Ik zit te twijfelen of ik die helemaal ga levellen, omdat ik ook al een 93% Groudon op level 43 heb. Dan heb ik zoveel candy en stardust nodig dat ik het eigenlijk niet de moeite waard vind. Toch knaagt er iets in mijn achterhoofd dat die 100% "beter" is en dus wel verdient om tot level 50 te gaan.

Ik ben nu level 46, en denk eigenlijk dat mijn grootste hindernis om level 47 te worden ook precies het maxxen tot level 50 gaat worden. Ik moet nog 10M XP dus ik heb nog even, maar ik kom nog steeds chronisch stardust te kort en doe eigenlijk te weinig raids om genoeg (rare) candy te verzamelen.

Ik merk dat ik ook een beetje evenement-moe word, dus de FOMO-fase ben ik al voorbij. Ik koop uit principe geen extra quest tickets; ik zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om die allemaal te gaan doen. Ik vind Pokémon Go leuk, maar het moet ook leuk blijven. Ik merk de laatste tijd steeds vaker dat ik wel een wandeling ga maken, maar dat de telefoon dan een groot deel van de tijd in de zak blijft en ik gewoon loop terwijl ik om me heen kijk en/of een muziekje of podcast luister.

Ik heb gisteren één Regice raid gedaan bij de sporthal waar mijn zoontje aan het sporten was. Ik deed dat met twee lvl 50 dorpsgenoten. Die kopen zich volgens mij wel helemaal suf aan muntjes, raid passen en evnementen-tickets. Van de één weet ik dat hij veel tijd over heeft, maar de andere is ook nog erg fanatiek en die zat me raar aan te kijken toen ik zei dat ik mijn 100% Groudon misschien wel op lvl 20 zou laten hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
Stardust is voor mij ook een eeuwig probleem. Ik zou zo graag van alle types goed gemaxte pokemons hebben, maar het is elke keer keuzes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Nieuwe collection challenge was deze keer wel heel makkelijk, in een paar uur tijd van achter m'n bureau al af kunnen ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haan schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 15:07:
Nieuwe collection challenge was deze keer wel heel makkelijk, in een paar uur tijd van achter m'n bureau al af kunnen ronden.
Ik heb altijd een beetje een dubbel gevoel bij zo'n challenge. Ja het is leuk om de challenge af te ronden en een medal te krijgen maar aan de andere kant baal ik altijd dat je weer moet evolven.
Kan mij voorstellen dat er ook mensen zijn die candy sparen voor de maxoutmonday en dat je dan "verplicht" gebrukk moet maken van je candy...
Ja ik weet dat er dan genoeg te vangen zijn om je candy aan te vullen maar zoals hierboven vanachter je bureau gaat dat misschien niet de aanvulling zijn waar je op hoopt.

Zo ik ben klaar met zeuren voor de vrijdag :) Geniet van jullie dag allemaal en op naar het weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carepolice
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:41
Sinds vandaag krijg ik deze melding als ik mn buddy wil voeren, iemand enig idee?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mQTpOaR6438oaswawi33RizU2iU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NrKp6RV9cFTRglWfiTn6Vdkt.png?f=fotoalbum_large

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Oude telefoon waarvan de laatste update met AR functie niet goed meer werkt?
Probeer eens AR+ in je instellingen uit te zetten.

[ Voor 25% gewijzigd door Barfman op 22-03-2024 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
Mijn eerste ingeving is AR+ even uitzetten in de instellingen, maar ik weet niet zeker of dat werkt.

Wat betreft stardust waarop de vorige pagina gesproken werd: voor mij hielp het altijd enorm pas een mon te levellen op het moment dat ik hem nodig had. Deze maatstaf bleek voor mij persoonlijk echter dusdanig streng dat ik dat heb losgelaten en nu sinds een paar maanden ben begonnen met pokemons levellen die ik wil levellen simpelweg omdat ik ze leuk vind. Sindsdien een paar miljoen dust erdoorheen gejast, maar een hoop meer plezier in het spel. Heb ik iets aan mijn bijna maxed 100% Sigilyph, galar Articuno met een slecht IV of Blastoise met een zonnebril? Neuhh, maar reken maar dat dat soort vangsten tegenwoordig ook gelevelled worden. Maar snap dat dit (als ik zo jullie struggle hoor) beetje een luxeprobleempje is van een hardcore speler haha.

[ Voor 79% gewijzigd door Armada. op 22-03-2024 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carepolice
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:41
carepolice schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 10:36:
Sinds vandaag krijg ik deze melding als ik mn buddy wil voeren, iemand enig idee?
Reddit staat al vol met klachten, wacht het wel even af!

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
carepolice schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 12:45:
[...]

Reddit staat al vol met klachten, wacht het wel even af!
Gelukkig heb ik automatisch updaten uit staan. De vorige versie van Pokemon Go was ook al zo instabiel als wat. Op mijn telefoon crashte hij na een GPS-fix, op de telefoon van mijn zoon na het activeren van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Deed net ff 2 remote raids, een hundo weatherboosted Groudon weggerend :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
Hebben jullie al eens een masterball gebruikt? Zo ja, waarvoor? Of waar bewaar je hem voor?
Ik heb er 1 (volgens mij zijn er nu max 2 in het spel?) en overweeg om hem te gebruiken op een van de galarian birds. Maar mijn luck kennende zou een week nadat ik een galarian bird met een masterball zou vangen aangekondigd worden dat ze ook shiny kunnen zijn.. Wil eigenlijk eerst 2 masterballs hebben voor ik er 1 gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
#durftevragen.... Weet iemand welke Rayquaze dit is?
Heb de groene en zwarte maar deze variant ken ik niet en kan hem ook nergens vinden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zoERULi9r5h3rLuPtiy1Ng8wQvE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/12KdCaVO7Fhmq73wuFVibGFN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

@skassie Photoshop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
skassie schreef op zondag 24 maart 2024 @ 19:08:
#durftevragen.... Weet iemand welke Rayquaze dit is?
Heb de groene en zwarte maar deze variant ken ik niet en kan hem ook nergens vinden

[Afbeelding]
Is natuurlijk dikke photoshop en een neppert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lTTlGxS_eqORGkhx85FNJe0w-KI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U1Ak2jGkFY1o7n72zgm4JEZq.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GEUgYvtR24gor_tQh_PeggGPyos=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D0G59JPnEeW5WiyI4e74AOAx.jpg?f=fotoalbum_large

*O*
Joop34 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 21:25:
Hebben jullie al eens een masterball gebruikt? Zo ja, waarvoor? Of waar bewaar je hem voor?
Ik heb er 1 (volgens mij zijn er nu max 2 in het spel?) en overweeg om hem te gebruiken op een van de galarian birds. Maar mijn luck kennende zou een week nadat ik een galarian bird met een masterball zou vangen aangekondigd worden dat ze ook shiny kunnen zijn.. Wil eigenlijk eerst 2 masterballs hebben voor ik er 1 gebruik.
Eerste master ball heb ik gebruikt voor de galar bird die ik nog moest hebben. Nu ik ze alle drie heb, zit ik een beetje in twijfel wat met die laatste te doen. Ergens een fijn idee om hem paraat te hebben voor het geval ik bij een raid nog één ball heb voor een 100% IV, maar aan de andere kant kan ik mij niet herinneren dat ooit gehad te hebben. Naar mijn idee kun je de master ball gebruiken óf voor het praktisch nut door een galar bird of legendary, óf voor coolheid en aesthetics. Zo zag ik laatst iemand een shiny Kyogre vangen in een master ball ondanks dat dat natuurlijk een gegarandeerde catch was, maar het zag er door de matchende kleuren wel heel cool uit. Ik neig een beetje naar mijn tweede bal ook voor zoiets in te zetten, al weet ik nog niet zo goed wat precies. Ben je er al over uit wat je gaat doen? De galar birds gaan ongetwijfeld ooit een keer in raids komen en vast ook een keer als mogelijke shiny, maar ik denk ook dat dit niet de laatste (twee) master balls zijn die we nog in het spel krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Armada. op 26-03-2024 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
Ik bewaar de master ball nog even, tot ik er in ieder geval twee heb. En dan zou ik hem denk ik inzetten als ik een leuke galar bird tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ijsfch7dsSFpmO9zVOF9pQOLjdY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Le13pcILLhiU9tAMa1rd0jFQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WxjS2blua4_dq4i7zcsT0lWG-S0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SmlpzCTrK5t0YwyISH37988P.jpg?f=fotoalbum_large

En hier alle beloningen van de research:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pl86_MY6ciU1cWhfSoIPzKw4z2k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mLaW3f3HovC0UU44gDPgD7FH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eP8qCtN-shMaq8THJQuLBQM6gys=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/shp9wfXEMSnutC1EpWNeUKUA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 27-03-2024 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
So net alle 50 charge tm erdoorheen gejaagd. Vanavond maar weer een paar oppikken met de raid hour :) kom er nog een paar tekort

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Musta schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 11:50:
So net alle 50 charge tm erdoorheen gejaagd. Vanavond maar weer een paar oppikken met de raid hour :) kom er nog een paar tekort
Das altijd lekker idd met deze events. Hopelijk ook gelijk de goede charge attaks gekregen anders moet je weer :)

en nog steeds jammer dat er geen select all mogelijkheid is om dit te doen. Man man wat een klik klik klik

[ Voor 13% gewijzigd door skassie op 27-03-2024 12:10 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Is er een goede zoekopdracht die alleen de Shadow Pokémon met Frustration laat zien

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nylato
Barfman schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 12:31:
Is er een goede zoekopdracht die alleen de Shadow Pokémon met Frustration laat zien
@Frustration
Dan laat die alle pokemons zien met de move Frustration

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rgpUa3_-5yzHhUuUci2RUmg8aWM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UdaErhUD7fiG8nR0JiIa8n3H.png?f=fotoalbum_large

Zo. Ook weer klaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
Nylato schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 12:35:
[...]

@Frustration
Dan laat die alle pokemons zien met de move Frustration
Maar ook shadows zonder Frustration helaas

Edit, zag dat ik nog een heleboel pokemons had met de tag frustration die ik er al eerder vanaf had gehaald.
Het werkt dus wel :p

[ Voor 21% gewijzigd door Barfman op 27-03-2024 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nylato
Barfman schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 13:29:
[...]

maar ook shadows zonder Frustration helaas
dat zou niet moeten kunnen.
Ze verdwijnen ook uit de lijst als je de tm geeft
Misschien een typfout

[ Voor 23% gewijzigd door Nylato op 27-03-2024 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Al opgelost :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macscot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-08 15:19
gwystyl schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 10:21:
Ik heb ook al een Zarude (weet niet eens precies hoe hoog), dus ik zie wel hoe/wanneer ik die weer tegenkom.

Ik heb zelfs een 100% Groudon die nog op zijn gevangen level zit. Ik zit te twijfelen of ik die helemaal ga levellen, omdat ik ook al een 93% Groudon op level 43 heb. Dan heb ik zoveel candy en stardust nodig dat ik het eigenlijk niet de moeite waard vind. Toch knaagt er iets in mijn achterhoofd dat die 100% "beter" is en dus wel verdient om tot level 50 te gaan.

Ik ben nu level 46, en denk eigenlijk dat mijn grootste hindernis om level 47 te worden ook precies het maxxen tot level 50 gaat worden. Ik moet nog 10M XP dus ik heb nog even, maar ik kom nog steeds chronisch stardust te kort en doe eigenlijk te weinig raids om genoeg (rare) candy te verzamelen.

Ik merk dat ik ook een beetje evenement-moe word, dus de FOMO-fase ben ik al voorbij. Ik koop uit principe geen extra quest tickets; ik zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om die allemaal te gaan doen. Ik vind Pokémon Go leuk, maar het moet ook leuk blijven. Ik merk de laatste tijd steeds vaker dat ik wel een wandeling ga maken, maar dat de telefoon dan een groot deel van de tijd in de zak blijft en ik gewoon loop terwijl ik om me heen kijk en/of een muziekje of podcast luister.

Ik heb gisteren één Regice raid gedaan bij de sporthal waar mijn zoontje aan het sporten was. Ik deed dat met twee lvl 50 dorpsgenoten. Die kopen zich volgens mij wel helemaal suf aan muntjes, raid passen en evnementen-tickets. Van de één weet ik dat hij veel tijd over heeft, maar de andere is ook nog erg fanatiek en die zat me raar aan te kijken toen ik zei dat ik mijn 100% Groudon misschien wel op lvl 20 zou laten hangen :)
Tip: Voor je lvl 46 opdrachten moet je inderdaad een paar Pokemons naar lvl 50 lvlen.
Eenvoudigste om dit te doen is door simpelweg een ComDay te spelen.

Zorg dat je een actieve mega hebt van het type dat je vangt en in pak hem beet 1,5 uur pak je voldoende XL candy om er eentje tot lvl 50 door te lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 07:14
macscot schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:55:
[...]

Tip: Voor je lvl 46 opdrachten moet je inderdaad een paar Pokemons naar lvl 50 lvlen.
Eenvoudigste om dit te doen is door simpelweg een ComDay te spelen.

Zorg dat je een actieve mega hebt van het type dat je vangt en in pak hem beet 1,5 uur pak je voldoende XL candy om er eentje tot lvl 50 door te lvlen.
Misschien nog wel makkelijker: de Mystery (meltan) box. De enige incense die goed werkt als je niet loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Indicatie schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 17:06:
[...]

Misschien nog wel makkelijker: de Mystery (meltan) box. De enige incense die goed werkt als je niet loopt.
Oja die heb ik ook nog 😇. Ik heb Let's Go op de Switch al zo lang niet opgestart dat ik het weer een beetje vergeten was 😎
Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste

Let op:
Let op: GPS-spoofing wordt beschouwd als een vorm van valsspelen ('cheaten'). Ondanks dat het onschuldig kan lijken, is het officieel niet toegestaan. Om die reden is het delen van informatie hierover op Tweakers niet toegestaan.