Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:39
Indicatie schreef op zondag 28 januari 2024 @ 08:27:
[...]

Jawel, die is onderdeel van Timeless Travels.
Ugh, welke stap? Ik zit op 5, volgens mij is dat zo'n quest die ik nooit heb doorgeklikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 12-09 12:26
mat.hi.as schreef op zondag 28 januari 2024 @ 09:10:
[...]

Ugh, welke stap? Ik zit op 5, volgens mij is dat zo'n quest die ik nooit heb doorgeklikt.
Vanaf stap 9:

https://leekduck.com/even...imeless-travels/#research

Wel boeiend, aangezien het een shadow Kyogre oplevert.

[ Voor 8% gewijzigd door Indicatie op 28-01-2024 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 09:15
Ik zat daar inderdaad maar op 7, vanmorgen naar 9 gebracht en nu ben ik er wel. Bedankt voor de info!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
Iets dat ik gisteren op reddit zag staan: 3 * shadow raids enragen niet meer blijkbaar.

Heb ze daardoor altijd overgeslagen, maar sinds een paar weken zou het dus weer solo moeten kunnen!

Vandaag ook eens kijken of ik Giovanni in de lucht zie vliegen. Shadow Kyogre klinkt wel leuk, al is water niet het beste voor raids normaalgesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
IntToStr schreef op maandag 29 januari 2024 @ 09:29:
Iets dat ik gisteren op reddit zag staan: 3 * shadow raids enragen niet meer blijkbaar.

Heb ze daardoor altijd overgeslagen, maar sinds een paar weken zou het dus weer solo moeten kunnen!

Vandaag ook eens kijken of ik Giovanni in de lucht zie vliegen. Shadow Kyogre klinkt wel leuk, al is water niet het beste voor raids normaalgesproken.
Hier de shadow Kyogre al binnen maar slechte stats helaas

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indicatie
skassie schreef op maandag 29 januari 2024 @ 09:34:
[...]

Hier de shadow Kyogre al binnen maar slechte stats helaas
Gelukkig is een 0/0/0 shadow nog altijd beter dan een gewone 15/15/15. Sowieso doen iv's niet heel veel, alleen in de hoogste pvp regionen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b6LT0CZ9LD4h1VJAoWe5Z3gBuv8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ksw2F0M09hUv3HJC7UlAV17H.jpg?f=fotoalbum_large

Op naar de volgende 1000 dagen. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:10
Klopt het dat je Giovanni alleen kunt krijgen via de research? Dus je kunt ook maar 1 shadow Kyogre vangen? Of kun je hem ook random vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Joop34 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 08:25:
Klopt het dat je Giovanni alleen kunt krijgen via de research? Dus je kunt ook maar 1 shadow Kyogre vangen? Of kun je hem ook random vinden?
Ja, Giovanni kan je altijd alleen met een Super Rocket Radar vinden die je alleen via bepaalde quests kan krijgen.

Mijn Shadow Kyogre is 1* helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boingo
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 12-09 15:30
Ik krijg Giovanni niet verslagen .... Wordt telkens afgeslacht door zijn persian. 😢

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Boingo schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 11:23:
Ik krijg Giovanni niet verslagen .... Wordt telkens afgeslacht door zijn persian. 😢
Ik heb Giovanni verslagen met Machamp, Chesnaught, en Venusaur. Je moet wel geluk hebben dat je tegen Rhyperior moet ipv Nidoking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:21
Ik gebruik standaard Melmetal met Rock Slide voor de eerste Pokémon bij Rocket leaders en Giovanni. Heb je snel de 2 schilden weg en Persian kun je ook prima hebben met Melmetal.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:48

hneel

denkt er het zijne van

Ik gebruik zelf Lucario voor die persian. (Counter + Power-up Punch + Aura Sphere, 4* L50)
Power-up Punch is lekker snel op die manier. Zijn schilden zij dan zo weg.

Mijn Kyogre was trouwens ook 1*.

[ Voor 22% gewijzigd door hneel op 30-01-2024 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Wat je zou kunnen doen is Machamp op plek 2 zetten. Die gelijk inzetten aan het begin van je gevecht en dan heb je het voordeel dat je een paar sec geen tegenstand hebt.
Hiermee sla je snel door zijn HP en schilden.

Ik heb Machamp, Mamoswine en Raiku gebruikt. Allemaal boven lvl 45 en CP van 3500+

Succes en hoop dat het je gaat lukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
De pokemons van rocket grunts / leaders / giovanni hebben een soort pauze na een charged attack of na een pokemon wissel. Ze doen dan een paar seconden niets.

Zelf gebruikte ik mijn 3200ish Terrakion. Die laadt heel snel zijn charged attack op, dus doet de andere pokemon bijna niets. Ook doe ik bij start van het gevecht onmiddellijk een wissel, dus Terrakion staat op plek 2 en mijn eerste actie is hem actieve pokemon maken.

Gelukkig had ik ook Rhyperior en mijn Terrakion had nog half health over na zowel Persian als Rhyperior and had zelfs bijna Kyogre ook nog neer omdat Kyogre gewoon bijna geen beurt kreeg door de snelle charged attacks :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rhoolwerf
  • Laatst online: 14-09 09:07
Tip: Type-advantage is serieus overpowered voor dit soort dingen.

Extra tip: Giovanni blokkeert daadwerkelijk Charged Attacks, dus idealiter is je eerste Pokemon heel snel qua Fast Attack zodat je zijn twee shields verbrand.

Mijn ervaring is dat je goed moet matchen op type advantage. Persian is (volgens online bronnen) gevoelig voor Fighting, dus mijn CP 2667 Passimian was genoeg om zijn ~8k Persian te verslaan. Ik kreeg als tweede vijand een ~12k Garchomp en die werd verslagen door mijn CP2805 Gardevoir en als laatste een ~14K Kyogre die werd verslagen door mijn CP2654 Magnezone.

Van wat ik online kan vinden,
spoiler:
is de 1e altijd Persian en de 3e momenteel altijd Kyogre. De 2e kan wisselen tussen Nidoking, Rhyperior en Garchomp.

Volgens https://www.polygon.com/p...i-counters-team-go-rocket zijn de advantages dan:
  1. Persian is zwak tegen Fighting
    1. Nidoking is zwak tegen Ground
    2. Rhyporioris zwak tegen Water
    3. Garchomp zwak tegen Ice
  2. Kyogre is zwak tegen Grass/Electric

Hopelijk kun je hier wat mee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Wat stom dit op een doordeweekse dag waar het merendeel van Nederland gewoon aan het werk is.....Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zdm9qR3HXuYKJ1R0svMWwGEPmKk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gnDLDQeQcIBBxeODYDBfWj6V.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
skassie schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 23:13:
Wat stom dit op een doordeweekse dag waar het merendeel van Nederland gewoon aan het werk is.....[Afbeelding]
Fijn dat het eindelijk eens niet in een weekend is, dan kan ik nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Indicatie schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:26:
[...]

Fijn dat het eindelijk eens niet in een weekend is, dan kan ik nooit!
Dan is dit idd beter voor jou. Alleen wel jammer dat ik maar 2 raidjes zou kunnen doen na 17:00 uur maar gaat vast goedkomen . Dan moet de vrouw maar ff geduld hebben op valentijnsdag hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Hmm, ik ben de hele middag sowieso weg, maar toevallig wel op een plek met duizenden mensen bij een evenement, dus wie weet heb ik geluk en kan ik een raid meepakken :)

Moet nog een keer op pad om 200 pokemons op een dag te vangen. Heb genoeg exp voor level 41, maar deze opdracht staat nog open. Is natuurlijk niet moeilijk, maar komt er eigenlijk gewoon nooit van. Gelukkig doen levels er niet echt meer toe nu en ga toch nooit 50 halen door sommige latere opdrachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boingo
skassie schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 11:40:
[...]

Wat je zou kunnen doen is Machamp op plek 2 zetten. Die gelijk inzetten aan het begin van je gevecht en dan heb je het voordeel dat je een paar sec geen tegenstand hebt.
Hiermee sla je snel door zijn HP en schilden.

Ik heb Machamp, Mamoswine en Raiku gebruikt. Allemaal boven lvl 45 en CP van 3500+

Succes en hoop dat het je gaat lukken
Kijk dit is dus een goede tip, alleen red ik het nog net niet. Mijn Machamp is dan wel perfect ( CP 3173 met Counter en Close Combat ) maar krijgt de Persian net verslagen. Dan kreeg ik de Nidoking welke ik kon aanpakken met mijn perfect Darmanitan ( CP 3083 met Ice Fang & Avalanche ) Had alleen voor Kyogre geen sterke Grass of Electric....
Maar ik was er wel dicht bij.... :)

Geduld hebben dus en wannneer mogelijk mijn Pokemon versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Boingo schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:19:
[...]

Kijk dit is dus een goede tip, alleen red ik het nog net niet. Mijn Machamp is dan wel perfect ( CP 3173 met Counter en Close Combat ) maar krijgt de Persian net verslagen. Dan kreeg ik de Nidoking welke ik kon aanpakken met mijn perfect Darmanitan ( CP 3083 met Ice Fang & Avalanche ) Had alleen voor Kyogre geen sterke Grass of Electric....

Gaat je vast lukken. Soms net geluk hebben. Keep it up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indicatie
Boingo schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:19:
[...]

Dit is mijn Anti-Rocket team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N9euNI6FF1HPmN_Go1XwlBdRCBI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I7sCVqWGObGm0ApNstnGIc97.jpg?f=fotoalbum_large

Daar heb ik tot nu toe elke boss en elke versie van Giovanni mee kunnen verslaan. Kan vast efficiënter, maar zo hoef ik niet na te denken over het team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Yes binnen na 13 eieren uitlopen. Nog 1 boss te gaan voor next level.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1SrtiFTu8AzMf5GcNa2__jHxBdo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zJWL9hA5Li6v0BYzJNYkjggR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
skassie schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:27:
Yes binnen na 13 eieren uitlopen. Nog 1 boss te gaan voor next level.

[Afbeelding]
Ik had geen flauw idee dat we een nieuwe Pokémon hadden. Zag wel nieuwsitems voorbij komen met titels als "What impact does Revavroom has on PvP", maar niet al te lang bij stilgestaan eigenlijk. Ik kreeg hem zelf vanochtend ook uit een 12km ei *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digidi100
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 11-09 15:17
Is er iemand bekend met het reverse engineeren van een Pokemon Go Plus? Yohanes heeft dit een tijd geleden voor elkaar gekregen en gedeeld op Github. Ik heb zojuist mijn versie van zijn repository gepubliceerd. Het draait op een TTGO T-Display ESP32 bord met een externe batterij in een 3D-geprinte behuizing. Ik gebruik dit apparaat bijna dagelijks als ik ga wandelen en ik vond het tijd om dit te delen. Misschien vindt iemand het nuttig of kan het zelfs nog verder verbeteren. Laat me weten wat je ervan vindt en geniet ervan! :)

https://github.com/tristannottelman/Sulpog

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AmClijp1UUAhwQf_9xPbHWCgeXY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AL6mb1fvJuqeXOb4onhBfpja.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhoolwerf
digidi100 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:43:
Is er iemand bekend met het reverse engineeren van een Pokemon Go Plus? Yohanes heeft dit een tijd geleden voor elkaar gekregen en gedeeld op Github. Ik heb zojuist mijn versie van zijn repository gepubliceerd. Het draait op een TTGO T-Display ESP32 bord met een externe batterij in een 3D-geprinte behuizing. Ik gebruik dit apparaat bijna dagelijks als ik ga wandelen en ik vond het tijd om dit te delen. Misschien vindt iemand het nuttig of kan het zelfs nog verder verbeteren. Laat me weten wat je ervan vindt en geniet ervan! :)

https://github.com/tristannottelman/Sulpog
Ik moet toegeven dat het mij even ontgaat wat dit precies doet. Sowieso kende ik Pokén Go Plus + niet tot ik jouw berichtje zag, maar ik vind de berichtgeving verwarrend. Het houd je slaap bij, maar het gooit ook automatisch pokeballs en spinned pokestops? Dat klinkt.. nogal overpowered :9

En dan naar jouw repo: het is mij niet helemaal duidelijk wat dit doet / toevoegt t.o.v. een echte Pokémon Go Plus + ?

Ik ben oprecht geinteresseerd maar helemaal snappen doe ik 't nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
rhoolwerf schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 08:46:
[...]
Het houd je slaap bij, maar het gooit ook automatisch pokeballs en spinned pokestops? Dat klinkt.. nogal overpowered :9
Exact. Er zijn wel nadelen, je gaat heel snel door je normale Pokeballen, je Pokemon storage zit heel snel vol, je hebt veel te veel shinies.

Alle gekheid op een stokje, ik heb er al een tijdje eentje (en hiervoor ook zo'n ander soortgelijk apparaat) en zou niet meer zonder willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik zit te wachten op een firmware-update/revisie waarmee de rumble is uit te zetten, zolang dat niet kan ga ik er geen aanschaffen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zou wel een manier zijn voor mij om eindelijk aan de 200 pokemons op een dag te komen :P

Maar ja, storage (zowel pokemons als ballen) zit toch altijd vol eigenlijk. Langzaam elke week beetje uitbreiden is niet genoeg soms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

IntToStr schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 08:58:
Zou wel een manier zijn voor mij om eindelijk aan de 200 pokemons op een dag te komen :P
Dat red ik regelmatig, daar heb ik geen ++ voor nodig.

Ik loop eigenlijk zelden meer tegen het limiet aan van pokemon en items aan, nu ik het 1,5 jaar speel heb ik deze uiteraard regelmatig vergroot maar ik ruim ook veel op, al die extra upgrade dingen heb je echt geen 50+ van nodig e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhoolwerf
mat.hi.as schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 08:55:
[...]

Exact. Er zijn wel nadelen, je gaat heel snel door je normale Pokeballen, je Pokemon storage zit heel snel vol, je hebt veel te veel shinies.

Alle gekheid op een stokje, ik heb er al een tijdje eentje (en hiervoor ook zo'n ander soortgelijk apparaat) en zou niet meer zonder willen spelen.
Okay... Maar je hebt origineel wel een Plus+ nodig, dus wat voegt deze reverse engineer dan nog toe? Dat is mij niet helemaal duidelijk.

Ik heb de luxe dat ik naast een Pokestop woon, als ie die ook blijft spinnen dan heb ik dus eigenlijk oneindig Pokemon (en een volle storage 8)7 )

Als ik 't goed begrijp levert 't vangen ook exp op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

rhoolwerf schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:10:
Als ik 't goed begrijp levert 't vangen ook exp op?
Hetzelfde als 'handmatig' < nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhoolwerf
Oh wow. Beetje aan de prijs (zeker omdat mijn huisgenoot er dan ook meteen eentje wilt haha) en ik ben benieuwd hoe vervelend dat getril wordt als ik een dagje thuiswerk (of buiten rondloop) maar.. wow... het voelt overpowered :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

rhoolwerf schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:24:
en ik ben benieuwd hoe vervelend dat getril wordt als ik een dagje thuiswerk
Het trillen is nog wel te overleven, het geluid is het echte probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
DukeBox schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:30:
[...]

Het trillen is nog wel te overleven, het geluid is het echte probleem.
Silent mode
In order to turn off the volume of your Pokémon GO Plus + (use silent mode), while holding the top button, press the main button for at least one second. The Pokémon GO Plus + device will vibrate twice briefly and enter silent mode.

To exit silent mode, repeat the same action until the Pokémon GO Plus + vibrates once.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DukeBox schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 08:57:
Ik zit te wachten op een firmware-update/revisie waarmee de rumble is uit te zetten, zolang dat niet kan ga ik er geen aanschaffen.
Ik heb de mijne gemod. Simpel gezegd voorzichtig open gehaald, een stukje foam oordop om de trilmotor heen gedaan en zwarte ductape over de witte knop/LED. Dan is hij stil en zie je alleen rondom de tape nog een randje kleur flikkeren. Dat is al een stuk beter uit te houden, al krijg ik nog steeds af en toe opmerkingen van mijn vrouw als zij die knipperende kleurtjes uit een ooghoek ziet :o

Slaap "bijhouden" heb ik alleen gedaan gedurende de eerste maand, omdat je dan een special research hebt waarbij je Snorlaxen met een slaapmutsje krijgt. Bijhouden staat tussen " " omdat je de functie gewoon kan activeren door de knop langer in te drukken, en dan de Pokémon Go Plus+ gewoon op je bureau laten liggen. De volgende dag registreert hij dan gewoon 4 uur slaap ipv de werkelijke tijd, maar kan je wel verder in die research.

[ Voor 23% gewijzigd door gwystyl op 02-02-2024 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik doelde op het geluid van het trillen.
Heb ik ook over lopen nadenken maar €50+ is mij even teveel om garantie weg te gooien. Daarnaast heb ik met mijn huidige + kloon (dus geen ++) eigenlijk voldoende functionaliteit en die kostte maar €15.

Misschien dat ik hem een keer in de aanbieding koop, alleen om er eens mee te spelen (en ik stiekem ook een slaapmutje versie wil).

[ Voor 48% gewijzigd door DukeBox op 02-02-2024 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:58
Ik ben recent weer begonnen met de game, er is wel een hoop veranderd zeg en al die legendaries etc welke ik heb gemist. Het kriebelde toch weer omdat ik over een paar maaden richting Japan ga.

Ik dacht dat ik ooit mezelf in de lijst met friend codes had gezet, maar blijkbaar niet.
Nu net toch weer ingeschreven.

Heb nog een gotcha van vroeger, alleen die is leeg en heb geen oplader meer. IEmand hier die weet welke erop past? De miband 2 oplader werkt bij mij helaas niet

heb ook wat friendcodes toegevoegd van de lijst

[ Voor 25% gewijzigd door Musta op 02-02-2024 11:38 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digidi100
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 11-09 15:17
rhoolwerf schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 08:46:
[...]

Ik moet toegeven dat het mij even ontgaat wat dit precies doet. Sowieso kende ik Pokén Go Plus + niet tot ik jouw berichtje zag, maar ik vind de berichtgeving verwarrend. Het houd je slaap bij, maar het gooit ook automatisch pokeballs en spinned pokestops? Dat klinkt.. nogal overpowered :9

En dan naar jouw repo: het is mij niet helemaal duidelijk wat dit doet / toevoegt t.o.v. een echte Pokémon Go Plus + ?

Ik ben oprecht geinteresseerd maar helemaal snappen doe ik 't nog niet :)
Excuses, het is heel technisch allemaal en de algemene uitleg ontbreekt nog inderdaad. Allereerst gaat het om een Pokemon Go Plus, niet de nieuwste variant (Pokemon Go Plus +, jup lekker duidelijke naamgeving :+ ).

Ik ben begonnen met een officiële Pokemon Go Plus en kwam al snel achter een mod waarbij je het signaal dat naar de trilmotor gaat soldeert aan de knop. Dus als er een Pokemon of Pokestop verschijnt, wordt deze automatisch gevangen/gedraaid. Ik vond het vervangen van de batterij irritant en goedkope batterijen waren heel snel leeg. Een oude vriend van mij had het project van Yohanes gevonden. Het grote voordeel is dat je eenvoudig een Pokemon Go Plus kan klonen. Deze heeft al auto catch geïmplementeerd. Mijn bijdrage is het maken van een GUI en wat extra functionaliteit. In de GUI kan je statistieken zien, hoe lang je nog hebt voor hij automatisch disconnect en wat het batterijpercentage is. Er is dus een batterij aan boord die je met USB-C op kan laden. Helaas is er een probleem dat de batterij snel leegloopt als de microcontroller in de slaapmodus is. Maar op een volle batterij kan je zeker 8 uur spelen. In de slaapmodus is de batterij na een week leeg.

Op Aliexpres kan je makkelijk aan een gekloonde Go Plus komen voor rond de 10 euro. Daarmee kan je dan zelf zoveel kopieën maken als je wil.

[ Voor 4% gewijzigd door digidi100 op 02-02-2024 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhoolwerf
Vraagje aan de Pokemon Go Plus+ gebruikers: ik lees her en der dat je met grote regelmaat opnieuw moet verbinden (sommigen praten over elke 30m, sommige over elke 2u) wat is jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
rhoolwerf schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 13:28:
Vraagje aan de Pokemon Go Plus+ gebruikers: ik lees her en der dat je met grote regelmaat opnieuw moet verbinden (sommigen praten over elke 30m, sommige over elke 2u) wat is jullie ervaring hiermee?
Dit was in het begin zeker het geval maar na een update of 2 geleden van PoGo heb ik hier geen last meer van en heb eigenlijk geen enkel probleem meer.
Staat eigenlijk 16 uur per dag te vangen zonder connectivity verlies. Maar weet natuurlijk niet hoe de rest van de mensen hier een mening over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
digidi100 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 12:00:
[...]In de GUI kan je statistieken zien, hoe lang je nog hebt voor hij automatisch disconnect[...]
Is dit dan geprogrammeerd in de plus+ ?

De plus+ van mij moet ik zeker elk uur opnieuw verbinden, dus het verbaast me dat @skassie zegt dat het een hele dag blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
Auto disconnect voor officiële go+(+) is idd 1 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:50
Ik ga ook vaak een Community Day doen, en dan blijft de Pokémon Plus+ gewoon de hele middag actief, hoef niet opnieuw te connectie.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhoolwerf
Barfman schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 18:43:
Ik ga ook vaak een Community Day doen, en dan blijft de Pokémon Plus+ gewoon de hele middag actief, hoef niet opnieuw te connectie.
Heb je dan de Pokemon go app ook open of niet? Ik heb het idee dat de time-out afgaat als de app op de achtergrond draait maar helemaal helder is het met nog niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Morked schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 17:52:
[...]

Is dit dan geprogrammeerd in de plus+ ?

De plus+ van mij moet ik zeker elk uur opnieuw verbinden, dus het verbaast me dat @skassie zegt dat het een hele dag blijft werken.
Na een uur moet je reconnect doen maar dan kun je weer gewoon.
Misschien was mijn uitleg niet heel duidelijk hierin. Het is normaal dat je een uur connection hebt dan verbreekt hij automatisch.

[ Voor 15% gewijzigd door skassie op 02-02-2024 22:55 . Reden: Meer uitleg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:50
rhoolwerf schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 22:22:
[...]

Heb je dan de Pokemon go app ook open of niet? Ik heb het idee dat de time-out afgaat als de app op de achtergrond draait maar helemaal helder is het met nog niet
App is open maar beeld is zwart, ik had het op mijn samsung wel dat ik moest reconecten maar sinds ik een pixel 8 pro hebt hoef ik dat niet te doen.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Zo klaar met com day. 2 hundo te pakken. Ga niet voor de lol in de regen lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

skassie schreef op zondag 4 februari 2024 @ 15:51:
Zo klaar met com day. 2 hundo te pakken. Ga niet voor de lol in de regen lopen
Ik had graag wat regen gehad als ik daar 1/2 hundo's aan had overgehouden :/
Meer dan 400 gevangen, hoogste is een 13.. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Bestaat er nog net als vroeger een app waar ze op een map lieten zien /een melding gaven waar een hundo komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
Musta schreef op maandag 5 februari 2024 @ 00:35:
Bestaat er nog net als vroeger een app waar ze op een map lieten zien /een melding gaven waar een hundo komt?
Zeker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skassie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gV--jOOVIBo-tVfHwJZlmAOGLzY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C9C2eh5bwMnMoLbrjQCZ72vd.jpg?f=fotoalbum_large

Zo de dag mooi begonnen met vriendjes uit Australië

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skassie
Maar we gaan hier niet zeggen waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 14:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BWf5rV7PS8EXTm7r4sbw7E_mxLU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YbEjs8d3XZ8d6YTgLTQzJeHU.jpg?f=fotoalbum_large

Vanochtend voor werk een raidje gedaan.
Ik vind mooi misschien ooit nog doorgaan voor de shiny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Je schijnt nu bepaalde pokemons nieuwe moves te kunnen geven. Maar weet iemand om welke dat dan gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:36
Global Challenge Rewards: Featured Attacks
Evolve certain Pokémon during the event to get a Pokémon that knows a featured attack!

Flygon - Earth Power (Ground-type Charged Move)
Garchomp - Earth Power (Ground-type Charged Move)
Altaria - Moonblast (Fairy-type Charged Move)
Salamance - Outrage (Dragon-type Charged Move)
Noivern - Boomburst (Normal-type Charged Move)

https://leekduck.com/events/lunar-new-year-2024/

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Zijn 't goeie aanvallen? Denk Salamance met outrage wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Volgens mij zijn het allemaal hun CB moves. Salamance is inderdaad de beste, Earth Power voor Garchomp is ook nog best lekker. De rest gebruik je sowieso toch al weinig waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Dus eigenlijk zijn het gewoon oude moves, alleen dat je er nu (tijdelijk?) geen Elite TM voor nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Yep, daar komt het op neer. Net zoals in december we altijd een community day krijgen met alle Pokémon + moves van het afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Hm, net een stuk of 20 charged TM's er door gejaagd, maar Salamence krijgt dus echt geen Outrage. Blijkbaar kan je die alleen krijgen als je een nieuwe evolve't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
hneel schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 09:02:
Hm, net een stuk of 20 charged TM's er door gejaagd, maar Salamence krijgt dus echt geen Outrage. Blijkbaar kan je die alleen krijgen als je een nieuwe evolve't.
Ja, helaas wel. Zoals @peto84 ook al had gequote:
peto84 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 22:20:
(...)
Evolve certain Pokémon during the event to get a Pokémon that knows a featured attack!
(...)
https://leekduck.com/events/lunar-new-year-2024/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Oeps overheen gelezen. :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:22
Vergeet ook niet de shadow Pokémon in combinatie met deze legacy moves; shadow Garchomp en Salamence behoren tot de absolute top van attackers met deze moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Heb ent een shadow Salamance geevolved, maar die kreeg geen outrage. Moet ik dan een elite tm gebruiken ervoor?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mat.hi.as
Was je eerste move nog steeds Frustration? Het probleem met die CD moves is dat ze op de eerste charged move komen, dus daar waar frustration staat en niet overschreven kan worden zonder team rocket event.

De enige mogelijkheid die je nu hebt, is inderdaad een elite TM gebruiken. Voor volgende keer moet je eerst Frustration weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
Iemand behoefte aan een Prime Gaming code voor wat ultra balls en golden razz?

Hij is weg.

[ Voor 8% gewijzigd door Indicatie op 11-02-2024 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Ik krijg de hele dag uitnodigingen voor Decidueye raids, eentje geaccepteerd en meteen een shiny aan de haak geslagen (14/13/13) (y)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Hier ook 1 shiny na ± 8 raids. Wel een 98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
Heb 6 raids gedaan op de twee gyms die ik uit huis kan bereiken en ook 1 shiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
15 gedaan geen shinny

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Armada.
23 raids gedaan, 5 shiny. Al ben ik nog het meest blij met deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ld_fJH4Ejc_3iM0bEmj94jBD-s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZvDhvf6lGNSvlYdZbtzueIuw.jpg?f=fotoalbum_large

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond een gym overgenomen die al 90+ dagen dezelfde kleur was.. binnen 6 minuten was ik eruit... Gym die erg afgelegen is, vraag me toch af wat mensen bezielen om dan als een gek naar die gym te racen en m zo snel weer overnemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2024 @ 21:18:
Vanavond een gym overgenomen die al 90+ dagen dezelfde kleur was.. binnen 6 minuten was ik eruit... Gym die erg afgelegen is, vraag me toch af wat mensen bezielen om dan als een gek naar die gym te racen en m zo snel weer overnemen.
Zo eentje heb ik hier in de buurt. Die snapt het spel van coins verzamelen niet echt. Ik neem hem dus ook niet meer over. Nu verdient hij/zij dus ook geen coins meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2024 @ 21:18:
Spoofen vraagt niet veel racetijd... als het echt een afgelegen gym was, is dat waarschijnlijk aan de hand

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Armada.
Ik doe de laatste tijd met Pokémon GO veel wandelingen door plattelandsgebieden en het valt mij wel op dat daar in tegenstelling tot stedelijke gebieden de meeste gyms gerust een maand bezet werden. Maar ja, maar één spoofkneus nodig om dat plezier te verpesten natuurlijk.

Oef die shiny Oricorio trouwens die vandaag uitkomt, nice. We hebben als Europa wel de leukste zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Hier nog mensen die georganiseerd gaan spelen met de Sinnoh Tour?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
Ik vind op internet wat wisselende informatie. Heb je voor de EX-Raid een invite nodig? Of kan iedereen er gewoon aan meedoen?

Laat maar, ik zie dat het nu Elite raids zijn. Vandaar de verwarring.

[ Voor 24% gewijzigd door Joop34 op 14-02-2024 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Jammer, ik heb in de buurt van werk geen elite raid -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
mat.hi.as schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:23:
Jammer, ik heb in de buurt van werk geen elite raid -O-
Balen, ze kunnen helaas ook niet remote...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Zijn dat die raids die pas over 9 uur uitkomen? Althans, zie er hier verderop een met een countdown timer van ruim 9 uur. Ik heb dat nog niet (bewust) eerder gezien sinds ik het speel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Joop34 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 09:58:
Ik vind op internet wat wisselende informatie. Heb je voor de EX-Raid een invite nodig? Of kan iedereen er gewoon aan meedoen?

Laat maar, ik zie dat het nu Elite raids zijn. Vandaar de verwarring.
het is ook verwarrend

Want Elite raids zijn alleen bij EX gyms...
DukeBox schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:45:
Zijn dat die raids die pas over 9 uur uitkomen? Althans, zie er hier verderop een met een countdown timer van ruim 9 uur. Ik heb dat nog niet (bewust) eerder gezien sinds ik het speel.
Ja, gebeurd ook niet zo vaak
Ik heb een hele tijd niet gespeeld, dus heb er inmiddels ook wel wat gemist. Ben ooit op deze manier aan Mewtwo gekomen volgens mij, ver in het begin

Dat ei van vandaag is er eentje die exclusief voor Valentijnsdag is, voor zover ik heb begrepen

[ Voor 42% gewijzigd door Chillz op 14-02-2024 10:47 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Is er een groep in omgeving Rotterdam Hoogvliet / Spijkenisse? Jaren geleden zat ik in een groep in de begindagen maar die zijn er allemaal niet meer of het is veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Groep van 6 . 40 seconden over. 2 party gemaakt van 3.
Ik ben tevreden. Vanmiddag om 17 nog 2 en dan genoeg voor vandaag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TB--uq7lK5aKnOtgHkOuGeywFrc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ixGLPa9EDpUtg7aCPpBbg6zc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 12-09 19:41
Hier waren er twee, maar lekker tijdens werkuren dus niemand die er zich om heeft bekommert :P
Ik snap sowieso niet waarom Niantic het een goed idee vind om dit op een doordeweekse dag te doen en op tijden waarvan je weet dat alleen mensen die vrij zijn/spoofers er gebruik van kunnen maken.

Eigenlijk dezelfde ervaring destijds met Regieleki/Regidrago. Ook niemand die op bizarre tijden naar de EX gyms komt om ze te doen dus waarom Niantic hier op blijft aandringen is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Akaendra schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:55:
Hier waren er twee, maar lekker tijdens werkuren dus niemand die er zich om heeft bekommert :P
Ik snap sowieso niet waarom Niantic het een goed idee vind om dit op een doordeweekse dag te doen en op tijden waarvan je weet dat alleen mensen die vrij zijn/spoofers er gebruik van kunnen maken.

Eigenlijk dezelfde ervaring destijds met Regieleki/Regidrago. Ook niemand die op bizarre tijden naar de EX gyms komt om ze te doen dus waarom Niantic hier op blijft aandringen is mij een raadsel.
Ik was samen met mijn broer en we hadden allebei de telefoons van de kids en mee gelijk afgesproken met nog 2 thuiswerkers, Voordeel van 2 EX gyms op 5 minuten lopen van ons huis en de raid in de pauze. Kon dus mooi zo. Vandaar ook dat we de andere om 17 en 18 uur gaan doen. Zit de werkdag erop.

Begrijp de logica ook niet om dit op een doordeweekse dag te doen. Volgens mij is het ook geen "bankholiday" in andere landen dus moeilijk moeilijk idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Hoe kom ik aan een Furfrou voor de collection challenge? Ik ben best een tijd aan het zoeken geweest buiten maar kom het kreng nergens tegen. Hij zit ook niet in raids toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Haan schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 16:31:
Hoe kom ik aan een Furfrou voor de collection challenge? Ik ben best een tijd aan het zoeken geweest buiten maar kom het kreng nergens tegen. Hij zit ook niet in raids toch?
Hij zit 'gewoon' in het wild, dus je zou m vanzelf tegen moeten komen. Misschien dat het weer nu tegenzit. Voor mij was dat ook de laatste die ik had gevangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Klagen helpt :P
Ik zag er een op de radar bij een stop om de hoek, dus daar maar even heen gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Haan schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 16:39:
Klagen helpt :P
Ik zag er een op de radar bij een stop om de hoek, dus daar maar even heen gelopen.
klaag graag met je mee want heb hem ook nog niet gezien ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Net twee gedaan met iets grotere groep. Beide keren niet gevangen..... Irriiiiiiiitant

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:08
skassie schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:18:
Hier nog mensen die georganiseerd gaan spelen met de Sinnoh Tour?
Beetje laat antwoord, carnaval zat er tussen :+ In Eindhoven organiseren we uiteraard weer een event beide dagen, je bent altijd welkom! Meer info via onze Discord server: https://bit.ly/pogoehv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
MusicMaikel schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 08:57:
[...]

Beetje laat antwoord, carnaval zat er tussen :+ In Eindhoven organiseren we uiteraard weer een event beide dagen, je bent altijd welkom! Meer info via onze Discord server: https://bit.ly/pogoehv
Carnaval moet er ook tussen zitten :) Hier bij ons ook lekker gevierd dus snap het helemaal. Zal eens ff kijken op de discord en zien of ik mijn broer een dagje mee krijg naar de lichtstad :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Werken, daarna eigenlijk moeten haasten want hond uitlaten en uit eten (toch Valentijn he).
Daarbij een kind dat 'ineens' totaal niet mee wilde werken...

Gehaast met de auto aankomen bij de EX gym het meest dichtbij. (ongunstig geplaatst in een krappe woonwijk)
We zagen al dat er allemaal mensen in de lobby zaten. Willen wij erbij, was ie net gestart :|

Gelukkig was de eerste lichting blijkbaar vol, en waren er dus nog wat late aansluiters, dus konden we daarmee nieuwe lobby starten.
Uiteindelijk met 8 personen de raid gedaan en gehaald. :)

Resultaat; mijne 2*, vrouw en dochter beide 3* catch.

Het ging ons om de pokedex-entry. Dus 1 was voldoende

En bij uitstappen uit de auto ook nog een (eerste) shiny Bronzor gescoord. Daar ook blij mee 8)

Leeg - Sinds 20180907

• IntToStr
Had graag ook een elite raid willen doen, maar ja, werk en was nog wel op een locatie met heel veel mensen bij een evenement, maar die gym was geen EX gym...

Wie weet komt ie over een tijdje weer terug als een normale raid.

Nu Palkia / Dialga. Keuzes, keuzes, welke ga ik kiezen :P Heb ze allebei nog niet, maar de ander komt via raids wel. Ook hier weer lastig, want heel dat weekend waarschijnlijk heel druk en lange autorit en zo, maar goed, we hebben nog een paar remote passes over gelukkig.

Trouwens voor het eerst eens iets meer pvp gedaan zonder te tanken. De evolution cup heeft me tot 2100+ gebracht, dus voor het eerst boven level 20 gekomen. Eens kijken of ik nog wat verder kan komen met de catch cup, maar wel even de afweging maken qua investering van stardust...

• Musta
Op wie valt jullie keuze? Dialga of Palkia? Ik denk dat ik voor dialga ga voor de tyrannitar candy, heb ze gelukkig allebei al wel van jaren geleden nog

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:03
Hier Dialga, waarom? vind het design mooier :D

heb zo ook beide al ook in shiny

• mat.hi.as
Dialga is nuttiger dan Palkia, maar de dubbele catch distance is dan weer leuker dan een langere incense/lucky egg. Van zowel TTar als Salamance een Mega, dus daarvan hangt de keuze niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boingo
Vraagje , die dubbele catch distance van Palkia. Geldt dat ook voor de afstand tot Gyms en stops? Anders is die interesant met hier thuis een Gym en Pokestop net buiten bereik.
Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste

Let op:
Let op: GPS-spoofing wordt beschouwd als een vorm van valsspelen ('cheaten'). Ondanks dat het onschuldig kan lijken, is het officieel niet toegestaan. Om die reden is het delen van informatie hierover op Tweakers niet toegestaan.