Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e-uYq2UVjVNMevNF6jG3YCX_sBg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zzPTNgPPI7w4SgVn29wiUIdB.png?f=fotoalbum_large

nou het is gelukt, mijn doel was om het dit jaar nog te halen en dat is gelukt.

heerlijk 5X xp voor nieuwe pokestop spins

lucky egg aan + onbekende stad + go plus plus is lekker veel XP :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chillz schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 14:44:
Het grote nadeel bij Niantic is nog altijd dat er gewoon niks aan duidelijkheid is waarom ze afkeuren. Wat er dan precies fout is.
Ja, "in strijd met de richtlijnen"... maar dan weet je nog altijd niks

En daarbij is het vaak niet Niantic die besluit, maar de Wayfarer-community...

Dus 'willekeurig' iemand online beslist dat jouw inzending fout is,
maar er wordt niet gecommuniceerd wat er dan mis is. Dus je weet ook niet wat te doen om het goed te maken.
En je kunt ook geen verbeteringen aanbrengen in je huidige aanvraag, maar je moet een nieuwe inzending doen. Welke vervolgens weer door een andere 'willekeurige' beoordeeld gaat worden...

zo krom
routes worden niet beoordeeld in wayfarer, maar door niantic medewerkers zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nou het is gelukt, mijn doel was om het dit jaar nog te halen en dat is gelukt.

heerlijk 5X xp voor nieuwe pokestop spins

lucky egg aan + onbekende stad + go plus plus is lekker veel XP :)
Gefeliciteerd nog 2 te gaan!! d:)b

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 shinny Cryogonal en een hundo Cryogonal. Rest slechts 2 *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:10
Nouja, liever 1 shiny en 1 hundo, dan tientallen 3* :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/74RHJW3FOMfcbZJf1OGjRFqVAPo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H4n7mfu2ONOJiZKoWeVTbbHf.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb weer nieuwe vriendjes nodig.

Graag toevoegen

8140 2314 6360

Acties:
  • +3 Henk 'm!
C_V_S schreef op maandag 11 december 2023 @ 09:08:
Ik heb weer nieuwe vriendjes nodig.

Graag toevoegen

8140 2314 6360
Je kunt hier ook de Friend list voor gebruiken op de hoofdpagina ;)
Denk dat er ook meer gaan komen ivm de nieuwe research : Adapt Time

[ Voor 11% gewijzigd door skassie op 11-12-2023 10:20 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Indicatie schreef op donderdag 7 december 2023 @ 23:32:
Vandaag zijn mijn nog actieve routes opeens verwijderd en krijg ik ook nog eens de melding dat ik kennelijk de regels heb overtreden. Dat hele route gebeuren is een ramp!
Dit is wel bizar idd. Hopelijk krijg je i.i.g. wat meer informatie via de appeal wat nu precies het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:25

Haan

dotnetter

Ik heb een week of zes een paar routes ingediend, maar die staan nog steeds op review..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ik heb nog routes van eind augustus under review :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Hier ook augustus: de 19e om precies te zijn. ook nog steeds in review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mat.hi.as schreef op maandag 11 december 2023 @ 11:41:
Ik heb nog routes van eind augustus under review :|
ik heb mijn routes verwijderd en opnieuw aangemaakt en dag later waren er 2 van de 3 goedgekeurd, 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y8zBrTETsRs0sJTFnfD6j38n4cg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W3fbqXogtjjBhWlgtGsP7M7e.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7bxcH4ZpEbgZE6OZsPcDOpMyQXU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7BD5U7H4y4ri1g6GZEZbX5tj.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Ik zeg goed bezig Niantic. Zo heb ik tenminste alle tijd voor de DLC van Scarlet en Violet die deze week komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Let vooral op dat pokemon van 2018 en eerder nu 100% lucky trades zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:36
Zijn er nog bepaalde Pokemon/moves die ik sowieso moet halen tijdens deze community days? Ik speel sinds een tijdje weer na een tussenpauze van 2-3 jaar, dus ik heb een hoop gemist.
Edit: ik speel overigens alleen PvE

[ Voor 3% gewijzigd door Joop34 op 11-12-2023 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-08 23:12
Joop34 schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:17:
[...]

Zijn er nog bepaalde Pokemon/moves die ik sowieso moet halen tijdens deze community days? Ik speel sinds een tijdje weer na een tussenpauze van 2-3 jaar, dus ik heb een hoop gemist.
Ik zeg zelf altijd: je kunt beter tijdens een Community Day evolueren en vervolgens een TM gebruiken om hem af te leren, dan dat je een Elite TM moet gebruiken om een exclusieve move te leren. Met andere woorden: pakken wat je pakken kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Autofan1985
Joop34 schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:17:
[...]

Edit: ik speel overigens alleen PvE
Voor PvE zijn van de pokies van dit jaar vooral Axew en Froakie interessant qua com day moves. Zorg dat je van deze dus een goede hebt om te evolueren. Van het onderste lijstje kan je verder nog Smack Down Tyranitar toevoegen voor een volledige rock type moveset, Gigalith met Meteor Beam is sterk en ook Brutal Swing Hydreigon is erg goed. Walrein is geen top, maar desondanks wel goed bruikbaar dus ik zou hem zeker niet zomaar skippen als je er even tussenuit geweest bent. Tevens is High Horsepower Ursaluna ook zeker niet verkeerd.
Afhankelijk van hoe vaak je megas wil gebruiken is Charizard (Dragon Breath is leuk voor Mega X, maar Y is de sterkere) met Fire Spin - Blast Burn een sterke toevoeging. Blastoise is ook als mega niet super, maar wil je hem gebruiken zorg dan zeker dat hij Hydro Canon heeft. Op starters wil je eigenlijk altijd de com day move hebben, dus Blast Burn voor vuur, Hydro Canon voor water en Frenzy Plant voor gras.

Verdere goede Pokemon van dit jaar, maar met een voor PvE slechte com day move zijn Togetic, Timburr en Blipbugg. En mocht je in die laatste 5 minuten een goede Swinub kunnen scoren: Mamoswine is de beste ice type in het spel momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 18:02

DukeBox

loves wheat smoothies

Als ik een route wil aanmaken krijg ik bij het submitten telkens err_old_version, ik heb de versie 0.293.0-G-64, is er een nieuwere?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:36
Autofan1985 schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:25:
[...]

Voor PvE zijn van de pokies van dit jaar vooral Axew en Froakie interessant qua com day moves. Zorg dat je van deze dus een goede hebt om te evolueren. Van het onderste lijstje kan je verder nog Smack Down Tyranitar toevoegen voor een volledige rock type moveset, Gigalith met Meteor Beam is sterk en ook Brutal Swing Hydreigon is erg goed. Walrein is geen top, maar desondanks wel goed bruikbaar dus ik zou hem zeker niet zomaar skippen als je er even tussenuit geweest bent. Tevens is High Horsepower Ursaluna ook zeker niet verkeerd.
Afhankelijk van hoe vaak je megas wil gebruiken is Charizard (Dragon Breath is leuk voor Mega X, maar Y is de sterkere) met Fire Spin - Blast Burn een sterke toevoeging. Blastoise is ook als mega niet super, maar wil je hem gebruiken zorg dan zeker dat hij Hydro Canon heeft. Op starters wil je eigenlijk altijd de com day move hebben, dus Blast Burn voor vuur, Hydro Canon voor water en Frenzy Plant voor gras.

Verdere goede Pokemon van dit jaar, maar met een voor PvE slechte com day move zijn Togetic, Timburr en Blipbugg. En mocht je in die laatste 5 minuten een goede Swinub kunnen scoren: Mamoswine is de beste ice type in het spel momenteel.
Super, dankjewel! Dan weet ik waar ik op kan jagen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-08 23:56
Autofan1985 schreef op maandag 11 december 2023 @ 10:42:
[...]

Dit is wel bizar idd. Hopelijk krijg je i.i.g. wat meer informatie via de appeal wat nu precies het probleem is.
Sinds vandaag is de waarschuwing weg en kan ik weer routes en showcases zien. Dus kennelijk heeft het appeal gewerkt, maar heb geen terugkoppeling gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
Zo, probeer dat maar te verbeteren. Drie shiny Vulpixen (Vulpii?) op rank 1 :+. Voordeel van in een land op vakantie zijn waar bijna niemand anders speelt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UmTdCiHRXLPj6TZPRGxGFQlD6Ys=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h0jtICH4b4rETkR1LrYPReAQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 17:00
mat.hi.as schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 17:27:
Zo, probeer dat maar te verbeteren. Drie shiny Vulpixen (Vulpii?) op rank 1 :+. Voordeel van in een land op vakantie zijn waar bijna niemand anders speelt.

[Afbeelding]
(y)

Ik verzin ook altijd maar een meervoud voor elk type pokemon.
Squirtle - Squirtles; Machop - Machoppen

Maar mijn vriendin blijft me er dan telkens op benadrukken dat elke naam zowel enkelvoud als meervoud is.
1 pokemon, 2 pokemon
1 squirtle, 2 squirtle
en dan dus blijkbaar ook 1 vulpix, 3 vulpix

Ach, anyway is fine by me :D

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jobius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:50

[Afbeelding]
Wat houd dit in? Ik speel pas sinds kort weer sporadisch en ik heb dit nog nooit gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Dit zijn showcases. Eigenlijk gewoon een wedstrijdje wie de grootste heeft. :+ Showcases zitten in bepaalde Pokestops en deze zijn herkenbaar aan een icoontje op de Pokestop:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zZ26LLbXOxduKZEKftLpyPSyY_4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fylXYl8mCHEczH3ACVp08cSl.jpg?f=fotoalbum_large

Als je hebt ingezet wordt dit icoontje paars. Deze week zijn er showcases gaande voor Vulpix, Voltorb, Krabby, Ponyta en Ditto. Ze starten ergens in de ochtend en eindigen 's avonds om 8 uur. Hoe hoger je eindigt, des te groter de rewards. Echter: eenmaal een showcase gewonnen met een bepaalde Pokemon mag deze in de toekomst niet meer meedoen. Soms loont het dus net een iets kleinere in te zetten als je daar ook mee kan winnen. Dan hou je de grotere achter de hand voor een volgende ronde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jobius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:50
Ah, grappig! Toch maar XXL's sparen dan. Heb de meeste tot nu toe getransfered.
Is er een manier om er achter te komen waar deze showcase pokestops precies zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Rondlopen en onthouden welke Pokestops deze hebben. Het zijn namelijk wel iedere keer dezelfde Pokestops die een showcase krijgen. Tevens kan je ook vangen en vervolgens vanaf afstand inzetten. Wel merk ik in de praktijk dat je hiervoor met enige regelmaat de app even moet herstarten om dit goed te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]
en waar ben je dan??? Kunnen we misschien iemand uit de friend list een poging laten wagen hahahaha
wel een mooie collectie op 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Autofan1985 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:41:
Echter: eenmaal een showcase gewonnen met een bepaalde Pokemon mag deze in de toekomst niet meer meedoen. Soms loont het dus net een iets kleinere in te zetten als je daar ook mee kan winnen. Dan hou je de grotere achter de hand voor een volgende ronde. ;)
Oeh, dat is goed om te weten. Vanavond weer hetzelfde "probleem', dus ik hou het even in de gaten. Ik kan inderdaad de shinies van gister niet meer inzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dWU56IWWmJyA26ZnAlPVBBW_Fi0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ynufNOdM07qDionBB5eDFwtp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Lekker wat zeldzamere (XL) candy binnenharken dit weekend. :7 Ik hoop eindelijk eens aan de 400 Noibat candy te geraken, nog 100 te gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8tf6v39ByMbWXunL99tfvZCf1aA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8sjBaeZciK0J0wIERizpLzoX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Haan schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 15:38:
Lekker wat zeldzamere (XL) candy binnenharken dit weekend. :7 Ik hoop eindelijk eens aan de 400 Noibat candy te geraken, nog 100 te gaan.
Uiteindelijk twee meer gevangen dan nodig was, er kwam zelfs nog een shiny Noibat voorbij (enige shiny van het hele weekend) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boingo
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 10-08 12:48
Vraagje, misschien dat jullie het weten. Ik keek afgelopen weekend in de shop en zag toen een box voor 7000 coins met daarin 50 incubators en 50 super incubators.
Op dat moment niet aangeschaft omdat ik er nog een aantal heb. Vandaag kijk ik en zie ik deze niet meer , maar weer wel een hatch box voor 3500 coins met daarin 20 incubators en 20 super incubators.
Wisselen deze boxen ? En is er dus een kans dat die van afgelopen weekend weer terugkomt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:50
Boingo schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:18:
Vraagje, misschien dat jullie het weten. Ik keek afgelopen weekend in de shop en zag toen een box voor 7000 coins met daarin 50 incubators en 50 super incubators.
Op dat moment niet aangeschaft omdat ik er nog een aantal heb. Vandaag kijk ik en zie ik deze niet meer , maar weer wel een hatch box voor 3500 coins met daarin 20 incubators en 20 super incubators.
Wisselen deze boxen ? En is er dus een kans dat die van afgelopen weekend weer terugkomt ?
Die wisselen inderdaad bijna dagelijks, soms staat er bij hoe lang ze nog te koop zijn, soms niet. soms kan je een box maar eenmalig aanschaffen, soms ook meerdere keren.
kijk ook altijd even naar de prijzen van items buitenom de box, het komt wel eens voor dat een box niet goedkoper is dan als je alles los koopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-08 23:12
Boingo schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:18:
Ja en ja. Boxen zijn voor iedereen ook anders. Gebasseerd op "wat kan Boingo gebruiken?" wordt jouw shop aangevuld door Niantic (of in ieder geval het algoritme daarvan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boingo
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 10-08 12:48
Even afwachten dus maar, gebruik m'n coins eigenlijk alleen maar voor incubators.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-08 10:02
er zit wel een roulatie in, elke dag nieuwe boxjes maar ze komen vanzelf weer. heb de 7000 coins 100 incubators al 3 x voorbij zien komen inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:02
Sinds vannacht zijn 2 van de drie door mij aangemaakte routes goedgekeurd. Heeft 6 weken geduurd.

Verder merk ik dat sinds de laatste update het gooien moeilijker gaat. Waar normaal al mijn throws een curveball, zijn er nu wel eens worpen die gewoon rechtdoor gaan. Ook wel eens heel ver achter de Pokemon.
Ervaren jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
@patrickt35 nope, ik merk geen verschil hier. Curveballs blijven curved, afstand lijkt ook niks geks te gebeuren. Maar mijn routes zijn ook nog niet goedgekeurd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:41
patrickt35 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 11:25:
Sinds vannacht zijn 2 van de drie door mij aangemaakte routes goedgekeurd. Heeft 6 weken geduurd.

Verder merk ik dat sinds de laatste update het gooien moeilijker gaat. Waar normaal al mijn throws een curveball, zijn er nu wel eens worpen die gewoon rechtdoor gaan. Ook wel eens heel ver achter de Pokemon.
Ervaren jullie dit ook?
Ik had hetzelfde met gooien. Dan denk ik gewoon curveball te doen, maar schiet de bal (in mijn geval) naar rechts de hoek in... Dacht dat ik gewoon te ongeduldig was en te snel had gegooid. Toch best een paar keer dat dit gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 12:40:
[...]

Ik had hetzelfde met gooien. Dan denk ik gewoon curveball te doen, maar schiet de bal (in mijn geval) naar rechts de hoek in... Dacht dat ik gewoon te ongeduldig was en te snel had gegooid. Toch best een paar keer dat dit gebeurde.
Hier ook paar laatste dagen dit gezien. Normaal excellent op slowpoke en nu een bal die deftig in de hoek schiet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carepolice
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:50
Hier is mijn eerste route ook goedgekeurd, kunnen we er eindelijk werk van maken!

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
patrickt35 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 11:25:

Ervaren jullie dit ook?
Ik zie dat meerdere spelers hier last van hebben, maar op de één of andere manier heb ik het gevoel dat ik nu veel makkelijker Excellent Throws gooi.
Wat jij omschrijft heb ik niet, of het valt me niet op... in mijn geval ook altijd Curveball Throws, ik draai altijd tegen de klok in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/td4TtQwS12iJjOPvBzHK0eqT9d0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o8Dzb3SuUAWeS95vfUuarKFd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3FDSj65w8qRxYaCYujNeygmZoLs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CPLFCaESwmUW47kbSqY0wDzQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/irJgQ0QyU01mn6bHfGu2VGrq8cQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xM82H5zqf6Rnord5GHR5QrLW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:32
Ik heb die Winter Holiday Part 2 Timed Research nog niet, meer mensen met dat probleem.
En ik had de ticket al ruim voor Part 1 gekocht.

[ Voor 22% gewijzigd door Barfman op 25-12-2023 14:29 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:09
@Barfman same ik ook nog niet

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:49
Geniet ervan zolang het duurt, maar een excellent throw met de kleinst mogelijke vangcirkel zorgt er momenteel voor dat je een critical (=gegarandeerde) catch hebt bij wild encounters. Mocht je een galarian bird tegenkomen met je daily incense, overweeg dan een nanab als je goed bent in gooien.

Iemand al de shiny psyduck met de sjaal? Sinds de start van dit evenement al een shiny vanillite, twee alolan vulpix, wooper, jynx en snorunt, maar psyduck nog geen geluk mee gehad.
Armada. schreef op donderdag 28 december 2023 @ 11:37:
Geniet ervan zolang het duurt, maar een excellent throw met de kleinst mogelijke vangcirkel zorgt er momenteel voor dat je een critical (=gegarandeerde) catch hebt bij wild encounters. Mocht je een galarian bird tegenkomen met je daily incense, overweeg dan een nanab als je goed bent in gooien.

Iemand al de shiny psyduck met de sjaal? Sinds de start van dit evenement al een shiny vanillite, twee alolan vulpix, wooper, jynx en snorunt, maar psyduck nog geen geluk mee gehad.
Yes het eendje in de pocket. Wil pika maar geen geluk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qw3YQy9GLwUI6pY_mIhPBcwrzuE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1wVNvsOLYv6pYiWdRBSMl2ez.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gelukkig nieuwjaar allemaal dat iedereen maar veel hundo, shinny , shundo mag vangen en lekker geniet van het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o4N2Tc-hoPGKpFqbCHnv0EWvD7I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qkCAiOtGR0xsV6tIdOF08Ygk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/85He7I3SkTZb72Yu0eRSX8AXwgs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YUGANJPJ3ylSHfGc5H2VSOni.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S2F07NGY99giAijo6IzjdcARq4k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8ItKecyggKIWuHJ17tGqiBWv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Indicatie
Code voor een in-game Fendi hoodie:

fendixfrgmtxpokemon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Het heeft even geduurd, maar het hoofdtopic is eindelijk ook goed te bekijken in de donkere modus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Zijn er nog mensen die actief mee willen helpen met het verbeteren van het hoofdtopic en verstand hiervan hebben? Laat het even weten, want het een te grote TS om het allemaal bij te houden en volgens mij zijn er nog wel wat verbeteringen nodig :)

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 04-01-2024 15:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• patrickt35
Een tijd geleden diverse routes aangemaakt waaronder een route van een afslag snelweg naar mijn huis over een dijk van 2,3 km.
Deze route is goedgekeurd een aantal weken geleden.
Afgelopen week de route geprobeert tijdens het rijden naar mijn werk, en dit werkt perfect. Gewoon met 60 over de dijk, en op het einde van de route netjes 1 of 2 cells.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:49
Omg, de stop op mijn huis is opeens een gym geworden. Dream come true. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Armada. schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 15:09:
Omg, de stop op mijn huis is opeens een gym geworden. Dream come true. :+
Hoeveel stops zijn vanuit jouw huis bereikbaar?
Hier nml 2, en dacht wel eens te hebben gelezen dat het er minimaal 3 moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
patrickt35 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 23:53:
[...]

Hoeveel stops zijn vanuit jouw huis bereikbaar?
Hier nml 2, en dacht wel eens te hebben gelezen dat het er minimaal 3 moeten zijn.
In een level20(?) Cel moeten minimaal 2 stops zitten voor 1 gym.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
patrickt35 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 07:45:
Een tijd geleden diverse routes aangemaakt waaronder een route van een afslag snelweg naar mijn huis over een dijk van 2,3 km.
Deze route is goedgekeurd een aantal weken geleden.
Afgelopen week de route geprobeert tijdens het rijden naar mijn werk, en dit werkt perfect. Gewoon met 60 over de dijk, en op het einde van de route netjes 1 of 2 cells.
Hier ineens meerdere routes verwijderd... Hadden we er eindelijk wat en nu niet meer :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
skassie schreef op zondag 7 januari 2024 @ 09:57:
[...]

Hier ineens meerdere routes verwijderd... Hadden we er eindelijk wat en nu niet meer :( :(
Heb je toevallig campfire geïnstalleerd staan? Toen zag ik diverse routes ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
patrickt35 schreef op zondag 7 januari 2024 @ 09:59:
[...]

Heb je toevallig campfire geïnstalleerd staan? Toen zag ik diverse routes ook niet meer.
Yes CF heb ik en ik denk dat ze ipv routes goedkeuren ze weghalen oid.
Nu maar weer proberen er wat aan te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:55
Het nadeel van routes is dat er maar 1 lolbroek op de report knop hoeft te drukken en de route wordt direct verwijderd.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
peto84 schreef op zondag 7 januari 2024 @ 13:00:
Het nadeel van routes is dat er maar 1 lolbroek op de report knop hoeft te drukken en de route wordt direct verwijderd.
En als dat bij meerdere routes aangemaakt door dezelfde persoon gebeurt krijgt die persoon een soft-ban. Slecht systeem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Domme vraag

[ Voor 92% gewijzigd door patrickt35 op 07-01-2024 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
G_Dragon schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:30:
Zijn er nog mensen die actief mee willen helpen met het verbeteren van het hoofdtopic en verstand hiervan hebben? Laat het even weten, want het een te grote TS om het allemaal bij te houden en volgens mij zijn er nog wel wat verbeteringen nodig :)
Behalve zaken als PvP/GBL denk ik dat ik een eind kom met wat ik weet over PoGo en wil best een handje helpen waar nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Autofan1985 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 09:53:
[...]

Behalve zaken als PvP/GBL denk ik dat ik een eind kom met wat ik weet over PoGo en wil best een handje helpen waar nodig.
Top dat word gewaardeerd, je bent mede-auteur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peto84 schreef op zondag 7 januari 2024 @ 13:00:
ah dat verklaard waarom alle routes van dezelfde persoon weg zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ghehe, leuke 'bug' gezien. Normaal als je een shiny evolutie nog niet hebt, dan zie je een grijze schaduw in de evolutie knop natuurlijk. Nu kreeg ik net een shiny Galar Darumaka (die ijs variant) maar die is al wel ingekleurd, ondanks dat het de eerste keer is dat ik die krijg. Komt 'natuurlijk' doordat ik de normale variant al wel had :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier al mensen geluk met de nieuwe Rockruff variant? Al mijn eieren bevatten de andere pokemon en nog geen Rockruff gezien helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 18:02

DukeBox

loves wheat smoothies

mat.hi.as schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 08:39:
Komt 'natuurlijk' doordat ik de normale variant al wel had :+.
Ik denk eerder omdat je die variant al eens bent tegengekomen in een gym, dat is in ieder geval hoe ik aan de ingekleurde kom die ik zelf nog niet heb gehad/evolved.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:37

hneel

denkt er het zijne van

Al weken last met de locatie. Vanuit huis kunnen we een gym in de straat achter ons net bereiken. De cirkel ligt als het ware dwars door ons huis heen. Dus meestal kunnen we er net bij. En als we in de tuin gaan zitten is er al helemaal geen probleem.

Maar de laatste weken staat mijn poppetje steevast op de straat voor ons huis. En dan kan ik er dus niet meer bij. En even de achtertuin in lopen was met de continuë regen van de afgelopen weken ook niet fijn.

Mijn idee is dat Google in de war is met de locatiebepaling. Een paar huizen verderop zijn nieuwe mensen komen wonen en die hebben ongetwijfeld een Wifi die Google nog niet kent op die plek.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:21
skassie schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 09:17:
Hier al mensen geluk met de nieuwe Rockruff variant? Al mijn eieren bevatten de andere pokemon en nog geen Rockruff gezien helaas.
Gisteren had ik er eentje uit een raid. Je kan in Campfire zien welke Rockruff-raids de oude variant geven, en welke de nieuwe: oude Rockruff raids worden weergegeven met het icoontje voor Rockruff maar de nieuwe is ook nieuw voor Campfire en het Rockruff-icoontje is nog niet gekoppeld aan de nieuwe Rockruff raids. Die worden dus weergegeven met het generieke grijze raid monster icoontje. Dus als je zo'n icoontje in Campfire ziet: even aantikken (het kan ook een andere raid zijn waarvoor het icoontje nog niet geladen is) en als 'ie Rockruff zegt maar niet het Rockruff-icoontje geeft, krijg je een nieuwe variant :) .

Succes d:)b !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indicatie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X1QAQXT-Qi9UJnSpRy_cI-iw6Y4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Purn7yq6vDxcByDfQ7BgQepW.png?f=fotoalbum_large

Af en toe best fijn, een skipbare CD. Ik heb al 5 hundo's in de chansey familie (2x happiny, 2x chansey (1 met bloemen) en 1 blissey) en 10 shinies (1x happiny, 7 chansey (2 met bloemen) en 2 blissey (1 met bloemen)), dus hoef niet echt meer iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Ik ga hooguit eieren lopen voor Happiny, maar dat is dan ook alles. Shiny Chansey kan ik echt niet meer zien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sixtiek schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 09:47:
[...]

Gisteren had ik er eentje uit een raid. Je kan in Campfire zien welke Rockruff-raids de oude variant geven, en welke de nieuwe: oude Rockruff raids worden weergegeven met het icoontje voor Rockruff maar de nieuwe is ook nieuw voor Campfire en het Rockruff-icoontje is nog niet gekoppeld aan de nieuwe Rockruff raids. Die worden dus weergegeven met het generieke grijze raid monster icoontje. Dus als je zo'n icoontje in Campfire ziet: even aantikken (het kan ook een andere raid zijn waarvoor het icoontje nog niet geladen is) en als 'ie Rockruff zegt maar niet het Rockruff-icoontje geeft, krijg je een nieuwe variant :) .

Succes d:)b !
YES eindelijk uit een ei een Duskie :) . Nu nog de goede tijd zien te vinden dat ik hem kan evolueren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rqscO6dVmDvsLN3gI8ORi_uIew0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7ryPlo6g6lbNfuUFrEZU9VsZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eV6v7ANhEbuYgEBCR5nQUGxb6LQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/svcmtUpAA0ffawOgNnjABkwl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:46
Je kan de challenge voor je Primeape ook volbrengen door tegen een vriend te vechten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FO5MfGqw13MYk8YdjZYLy0mGK1w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dk4v2Qxag1pPx3EsgHNRgVFS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
En gelijk ook eentje die perfect is, wow dat is wel echt heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:37

hneel

denkt er het zijne van

Hoe kan je die nu al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:46
Na het herstarten van de app kon had ik de challenge staan onder de evolve knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08 15:16
Naja, zojuist een Shiny Mankey gevangen die 3 ster was (90% ofzo) dus dat wordt dan mijn Shiny Annihilape.
Nu nog idd iemand zien te strikken die even 10 potjes wil doen met lage ghost/psychic pokemon ofzo, of genoeg Psychic/Ghost team rocket dingen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:21
Akaendra schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 12:24:
Nu nog idd iemand zien te strikken die even 10 potjes wil doen met lage ghost/psychic pokemon ofzo, of genoeg Psychic/Ghost team rocket dingen vinden.
Je kan ook trainen tegen Blanche, die heeft in haar Master League-team een Metagross = psychic. Dat is alleen nogal saai :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:47

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Naja, zojuist een Shiny Mankey gevangen die 3 ster was (90% ofzo) dus dat wordt dan mijn Shiny Annihilape.
Of je ruimt een paar gyms uit.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je mag tegen mij vechten hoor. Ik zet met liefde paar lage CP ghost in en sla je slag. Voeg mij maar toen. Stuur DM en we gaan los ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08 15:16
Oh, ik heb inmiddels mijn Shiny Annihilape al :)
Rocket stops hadden maar wat vaak psychic/ghost, plus wat gyms die ze hadden wat leger gemaakt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Hebben jullie ook dat het field research icoon (de verrekijker) steeds oranje blijft na het draaien van opdrachten of na het voltooien van opdrachten? Verdwijnt pas weer als je er dan op drukt. Heel irritant.

[ Voor 11% gewijzigd door Raem op 25-01-2024 15:50 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Raem schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 15:49:
Hebben jullie ook dat het field research icoon (de verrekijker) steeds oranje blijft na het draaien van opdrachten of na het voltooien van opdrachten? Verdwijnt pas weer als je er dan op drukt. Heel irritant.
Ja dat heb ik ook sinds de indeling van de events/today/special er is. Heel irritant inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:32
Hier ook, ik heb ook geen geluid als je een charge attack doet.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
Die is bij mij sowieso altijd oranje ivm research encounter stack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 17:00
Ja. Hopelijk een bug en niet een feature

Het blok voor de Special "Timeless Travels (9/14)" is ook 4x groter dan gewenst (grote leegte)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
Barfman schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 18:47:
Hier ook, ik heb ook geen geluid als je een charge attack doet.
Aangezien ik al in geen jaren het geluid aan heb, heb ik dit nog niet gemerkt...

Heb het gisteren toch maar weer aangedurfd een route te maken (hopelijk deze keer geen ban) en die was direct na aanmaken beschikbaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sofAo8bb07yg6jAbcqUZBPCuPKI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V4f8ExHc7OgasB1hIGUCSjpW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk nieuw event hoor met meer team Rocket. Hoop alleen wel dat de stats beter worden...

Leuk voor de verzameling maar je hebt er niets aan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Stgr2pNk6Wr6xXBYtHoIMtps-yM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Yh2tGCbypoQnHUGJny5MnqP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Indicatie
skassie schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 10:36:
Leuk nieuw event hoor met meer team Rocket. Hoop alleen wel dat de stats beter worden...

Leuk voor de verzameling maar je hebt er niets aan.
[Afbeelding]
Heel soms heb je er wel wat aan...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uv1HHjWRzio0afXoCmsubbMjKnI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tCDzBlcuuqkQaKWvBYbVFRii.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-08 07:31
Is er geen research voor het team Rocket event om aan Giovanni te geraken?
De 6 grunts, 3 leaders, Giovanni die we gewoonlijk krijgen?

Pogo staat nog altijd op een laag pitje hier. Slechte weer vanaf oktober tot begin januari en nu schijnt de zon weer maar geraak er moeilijk terug in :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indicatie
Lointje schreef op zondag 28 januari 2024 @ 07:21:
Is er geen research voor het team Rocket event om aan Giovanni te geraken?
De 6 grunts, 3 leaders, Giovanni die we gewoonlijk krijgen?

Pogo staat nog altijd op een laag pitje hier. Slechte weer vanaf oktober tot begin januari en nu schijnt de zon weer maar geraak er moeilijk terug in :-)
Jawel, die is onderdeel van Timeless Travels.
Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste