Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ik heb zelf 2 xxl litwicks gevangen, puur toeval eigenlijk. Scores van 1030 en 1050 of zo.

Maar ik let er eigenlijk niet zo op, alleen als ik toevallig weet dat er een show case is. Heb al heel wat xxl / xxs weggegooid. Wie weet krijg ik er nog een keer spijt van :P

Zaterdag mega garchomp. Ben alleen de hele middag op pad... Misschien dan toch maar een keer wat coins inzetten voor remote raid passes om op een andere tijdzone mee te kunnen liften. Heb altijd mijn coins meteen ingezet voor het kopen van bag / pokemon space, maar met 2000 bag space en iets van 1400 pokemon storage is het wel een keer mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-08 07:31
Het lijkt inderdaad gewoon geluk, en zoveel mogelijk pokemon vangen. ook filteren op xxl (en xxs) zodat je ze niet weggooit? Denk ook dat alle oude pokemon nooit xxl zullen zijn, dus het zijn voornamelijk de nieuwe die groot en klein kunnen zijn.

Ik heb hetzelfde voor als inttostr, kan ook niet meedoen met mega garchomp, hopelijk moeten we niet te veel mega's vangen voor je hem kan mega evolven... heb wel nog 5 remote raid passes...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lointje schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:57:
Het lijkt inderdaad gewoon geluk, en zoveel mogelijk pokemon vangen. ook filteren op xxl (en xxs) zodat je ze niet weggooit? Denk ook dat alle oude pokemon nooit xxl zullen zijn, dus het zijn voornamelijk de nieuwe die groot en klein kunnen zijn.

Ik heb hetzelfde voor als inttostr, kan ook niet meedoen met mega garchomp, hopelijk moeten we niet te veel mega's vangen voor je hem kan mega evolven... heb wel nog 5 remote raid passes...
volgens mij blijft hij wel naar dit event dus dat is mooi meegenomen. De shinny kans zal dan wel minder zijn gok ik

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-08 09:20
T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 15:17:
Volgens mij is de rate rond 1:25. Op reddit geven mensen aan 1:24. In december schijnen ze iets hoger te liggen (1:20)

Reddit link
Als wat in die link staat klopt dan heb ik echt ongelooflijk slecht geluk :'( juist met de december community days lijkt het alsof de rate eerder 1 op 50 is terwijl ik bij de gewone community days eerder dacht aan 1 op 30/35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:05

hneel

denkt er het zijne van

hneel schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:20:
[...]

Inmiddels had ik al heel wat medespelers in het dorp een thuis-stop bezorgd. Dus op een gegeven moment aan de slag gegaan en een fraaie mozaiek tegel gemaakt. Dat was voor wat mij betreft de kers op de taart. Ik vind dat ik die thuis-stop dubbel en dwars verdiend heb.

Op dit moment is de stop er nog steeds. In ons dorp is de afgelopen tijd ook geen 'coal' aangevraagd, dus misschien liggen we nog niet onder de loep. maar ik zou het heel zuur vinden als die stop zou verdwijnen. Dat zou ik echt stank voor dank vinden. Helemaal als daar nog een ban aan vast zou zitten. Als dat zou gebeuren zou voor mij de lol er wel helemaal af zijn.
De laatste tijd was het weer een beetje stil rondom verdwenen stops. Dus ik had het idee dat ik de dans ontsprongen was. Maar vanavond is dan toch mijn mozaïektegel verwijderd. :( En bedankt Niantic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 17:00
Fashion week is begonnen,
Daarmee zijn er nu ook weer meer Furfrou te vangen dan normaal.

Vraagje daarover;
Furfrou heeft meerdere mogelijke vormen/styles om in te veranderen.
Ik lees dat het er 10 in totaal zijn op dit moment. Waarvan een aantal daarvan alleen mogelijk in specifieke regio's (en eentje was gebonden aan Valentijnsdag)

Nu, de vormen gebonden aan regio's; Gaat het dan om Furfrou die ook daadwerkelijk gevangen zijn in die regio, of moet je qua locatie in die regio zijn om die vorm te unlocken?
skassie schreef op donderdag 9 november 2023 @ 15:48:
Heeft er iemand nog een tip hoe aan de XXL pokemon te komen voor de showcases??? Nu ook weer litwick. Ik heb een XL die ik in de stop zet.
Score van 779 dus sta op plek 1. Duurt een uur ofzo en er staan mensen boven mij met scores boven de 1050.
Hoe en waar zijn deze te vangen?? Mijn broer heeft hetzelfde in Enschede, Hij ving gisteren een 1007 . Dan denk je lekker maar nu staat hij op plek 17 en allemaal vele malen hoger boven hem.

Tips zijn meer dan welkom.
Op z'n minst opvallend te noemen he...
Bij mij in de buurt is er ook een, die bij elke mogelijkheid tot Showcases in no-time overal op de eerste plek staat...

Tja, het is maar zo.
Ik ga zelf niet specifiek op zoek naar XXS/XXL's. Ik transfer ze ook gewoon zonder op de maat te letten. Dus mij maakt het eigenlijk weinig uit... Maar het valt wel op

[ Voor 47% gewijzigd door Chillz op 15-11-2023 11:58 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-08 23:12
Chillz schreef op woensdag 15 november 2023 @ 11:54:

Vraagje daarover;
Ik lees dat het er 10 in totaal zijn op dit moment. Waarvan een aantal daarvan alleen mogelijk in specifieke regio's (en eentje was gebonden aan Valentijnsdag)

Nu, de vormen gebonden aan regio's; Gaat het dan om Furfrou die ook daadwerkelijk gevangen zijn in die regio, of moet je qua locatie in die regio zijn om die vorm te unlocken?
Dat laatste inderdaad. Kan elke willekeurige Furfrou zijn, alleen de vorm is te verkrijgen in die specifieke regio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chillz schreef op woensdag 15 november 2023 @ 11:54:

Vraagje daarover;

[...]

Op z'n minst opvallend te noemen he...
Bij mij in de buurt is er ook een, die bij elke mogelijkheid tot Showcases in no-time overal op de eerste plek staat...

Tja, het is maar zo.
Ik ga zelf niet specifiek op zoek naar XXS/XXL's. Ik transfer ze ook gewoon zonder op de maat te letten. Dus mij maakt het eigenlijk weinig uit... Maar het valt wel op
Voor de Furfrou moet je echt in de regio zijn om hem te krijgen in de form.
Dus in Frankrijk voor de Franse en in Egypte voor de piramide etc.

Je zult daar dus moeten zijn of geluk hebben dat er iemand op vakantie is geweest/gaat of moet werken.

Ik heb geluk met een vriendin die stewardes is en zo voor mij alle varianten heeft geregeld.

[ Voor 26% gewijzigd door skassie op 15-11-2023 13:51 . Reden: midden in de quote geplaatst ipv erbuiten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Thanks beide. Goed om te weten!

Ook wel weer jammer dat ik er nu pas aan denk en achter kom... In de herfstvakantie waren we nog een weekje in Frankrijk. Had er toen gebruik van kunnen maken... Maar ja, dat is achteraf praten :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08 15:16
skassie schreef op donderdag 9 november 2023 @ 15:48:
Heeft er iemand nog een tip hoe aan de XXL pokemon te komen voor de showcases??? Nu ook weer litwick. Ik heb een XL die ik in de stop zet.
Score van 779 dus sta op plek 1. Duurt een uur ofzo en er staan mensen boven mij met scores boven de 1050.
Hoe en waar zijn deze te vangen?? Mijn broer heeft hetzelfde in Enschede, Hij ving gisteren een 1007 . Dan denk je lekker maar nu staat hij op plek 17 en allemaal vele malen hoger boven hem.

Tips zijn meer dan welkom.
Is ook gewoon geluk, maar heb ook zeker wel het idee dat er een heleboel spoofers tussen zitten. Er is een showcase stop in de buurt, meestal met namen die je eigenlijk nooit in de Gyms ziet staan. Ja ik weet dat er een redelijke afstand is waar je pokemon in de showcase kunt zetten maar dat is zeker geen kilometers, hooguit een paar honderd meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op woensdag 15 november 2023 @ 16:21:
[...]

Is ook gewoon geluk, maar heb ook zeker wel het idee dat er een heleboel spoofers tussen zitten. Er is een showcase stop in de buurt, meestal met namen die je eigenlijk nooit in de Gyms ziet staan. Ja ik weet dat er een redelijke afstand is waar je pokemon in de showcase kunt zetten maar dat is zeker geen kilometers, hooguit een paar honderd meter.
Ben er idd ook uit dat er zelfs discords bestaan waar XXL etc aangegeven worden. Ook een betaalde versie waar je elke mogelijke versie uit kunt halen die je wil.
Nou ik speel het spelletje toch liever gewoon met een basis van geluk dan dat ik dit ga gebruiken.

Over geluk gesproken. Net een hundo whooper met een muts. Denk dat ik die maar zo laat en tzt gaan maxen want vind die wel schattig zo (alsdus mijn vrouw) 8)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-08 16:40
Dit is de dag nog een goed beginnen.
Lang geleden een 4* oOo oOo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mjiA82fWvxLNJ-ThrXusbufGK2w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ghPhxl9ZOwQ7bysD8su7XMgw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Mooie vangst @Nylato!

Mijn dag is ook goed begonnen: even snel een raid gedaan vanuit bed :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kiPcGDtoyPt0-oPur0wvS-4OOV4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4pGsu26fNmAqmk2hrgMMnUo4.jpg?f=fotoalbum_large
Statiegeld schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:53:
Mooie vangst @Nylato!

Mijn dag is ook goed begonnen: even snel een raid gedaan vanuit bed :+

[Afbeelding]
tja het zal @Statiegeld ook weer eens niet zijn :9~ :9~ . Feli en dat er nog maar vele mogen volgen

• Nylato
Die Daronite is ook echt super tof.
ik ga kijken of ik die Shiny kan krijgen. volgens mij 1/64 kans :)

• Erebus1
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14-08 16:06
Sinds een week heb ik problemen met gps locatie in de app.

Hij kan geen locatie vinden ingame. Andere apps hebben dit probleem niet.
Ik heb een one+ 5T, OS is laatste nieuwe, app heeft toegang tot locatie, app is ook up to date.

Als ik de telefoon herstart, en de app open dan werkt het wel.
Sluit ik de app om daarna terug te openen, dan werkt ie niet meer.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn ?

• Lointje
wauw, proficiat allemaal met de hundo's :-) Kan je kostuum pokemon mega-evolven?

@erebus1 ik merk ook dat ik vaker de "kan geen gps locatie krijgen" melding krijg, al gaat dit wel weg als ik naar buiten ga of dichter bij een raam ga staan. Dus heeft ook wel te maken met dikke muren enzo.
Andere optie dat soms lukt is even google maps opendoen, die vindt wel mijn locatie en dan zegt PoGo: ah juist, hier staan we...
Verder geen idee aan wat het kan liggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Lointje schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:49:
wauw, proficiat allemaal met de hundo's :-) Kan je kostuum pokemon mega-evolven?
Yes, alleen hebben de Mega's niet datzelfde kostuum en zijn ze de normale uitvoering. Enige dat een Mega uiteraard wel kan zijn is een shiny.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 23:50
Nog geen geluk gehad met een hundo event pokemon. Wel met een shundo afgelopen weekend.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7UFNqe_0iTNYN3Fp4cWLnCONRUs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/axfTcmYaHq4E5dKST1zXs61Y.jpg?f=fotoalbum_large

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:33
hoe lang blijft kangaskhan in de mega raids?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 23:50

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-08 09:20
Akaendra schreef op woensdag 15 november 2023 @ 16:21:
[...]

Het is wel zo dat je de pokemon kan veranderen van overal ter wereld, ik heb al een paar keer gehad dat ik geen zin had op het moment dat ik mijn buurt was om een pokemon in de stop te zetten en dan zet ik bijvoorbeeld ze in stops die onderweg van en naar het werk zijn.(waarna ik die dus verander wanneer ik een XXL vang). Ik ben ook sinds het begin van de showcases van elke soort minimaal 1 XXL aan het vasthouden als ik ze vang wat ook al een aantal keer geholpen heeft.

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Als een event verder weinig voorstelt wil ik nog wel showcases hunten. Nu met fashion week is het echter dusdanig druk dat ik niet uitsluit dat ik deze serie showcases ga overslaan. Dan maar iets later een platinum medal. :P
protoss warrior schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:07:
[...]

Het is wel zo dat je de pokemon kan veranderen van overal ter wereld, ik heb al een paar keer gehad dat ik geen zin had op het moment dat ik mijn buurt was om een pokemon in de stop te zetten en dan zet ik bijvoorbeeld ze in stops die onderweg van en naar het werk zijn.(waarna ik die dus verander wanneer ik een XXL vang). Ik ben ook sinds het begin van de showcases van elke soort minimaal 1 XXL aan het vasthouden als ik ze vang wat ook al een aantal keer geholpen heeft.
vandaag de 100 showcase win van mij helaas niet meer in kunnen zetten aangezien Niantic de showcase weg heeft gehaald in het bos. Jammer maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo elke stop had vandaag een Kecleon op zich zitten. Ook mooi een tweede shinny te pakken . Helaas geen goede IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23:56
skassie schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:33:
zo elke stop had vandaag een Kecleon op zich zitten. Ook mooi een tweede shinny te pakken . Helaas geen goede IV
Heb ik wat gemist? Had elke stop een kecleon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indicatie schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 14:25:
[...]

Heb ik wat gemist? Had elke stop een kecleon?
Bij mij wel. Heb er 21 gedraaid en ze hadden er allemaal 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
skassie schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 14:39:
[...]

Bij mij wel. Heb er 21 gedraaid en ze hadden er allemaal 1
Wauw! Dat wil ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had ik dat maar een half jaar eerder gehad dan was ik veel verder met de quest geweest die ik moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wtf, mijn Pokestop is verwijderd uit het spel.
Eind vorig jaar ingediend en na drie maanden approved

Geen melding of iets dergelijks ontvangen, en volgens Wayfarer nog gewoon accepted.
Iemand een idee wat ik kan doen om te achterhalen wat hier gebeurd is?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R2O7-bVNRWOcH-41KSig9yKQ3C4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KLxiRjXa7OjCGpydHLZU6lXI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Laatst online: 09:50
Er zijn bij mij in de buurt (Middelburg) ook een aantal gyms en stops verdwenen, allemaal mozaiek-stoeptegels en street-art, straatnaambordjes etc. Sommige zaten er al meer dan een naar en het vreemde is dat de gyms via Campfire nog wel bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-07 14:31
Goeiemorgen, ik speel nog niet zo lang pokemon go, beetje laat ermee begonnen :)
Maar ik blijf maar alle pokemon vangen rond mij, nu heb ik van iedere pokemon meerdere dezelfde.
Op basis waarvan beslis ik nu welke ik het best hou en welke ik transfer? Ik ga ervan uit dat ik diegene hou met de beste appraise stats? Maar dan hebben ze nog verschillende aanvallen? Moet ik daar ook rekening met houden? Ingewikkeld allemaal :D

+ mijn item bag zit constant vol, ik stuur elke dag gifts, ik delete de lichtste potions, ... maar hoe kan ik hier ruimte maken? Ik denk eraan die upgrade te kopen maar ik ben bang dat ik dan binnenkort weer met een volle zak loop.. pun intended.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkCantPark
  • Laatst online: 28-12-2023

MarkCantPark

Stay awhile and listen...

Positief verrast net. Niet de beste stats wel shiny.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sqRNYWu-tTJrnGGWNe5iuTqCGLg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VY6nk5KgcYTLi0LhHTDY5bAW.jpg?f=fotoalbum_large

MarkdeBruin.net | "Bigger Lens, Better Picture"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Indicatie
Valdourian schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 08:11:
Goeiemorgen, ik speel nog niet zo lang pokemon go, beetje laat ermee begonnen :)
Maar ik blijf maar alle pokemon vangen rond mij, nu heb ik van iedere pokemon meerdere dezelfde.
Op basis waarvan beslis ik nu welke ik het best hou en welke ik transfer? Ik ga ervan uit dat ik diegene hou met de beste appraise stats? Maar dan hebben ze nog verschillende aanvallen? Moet ik daar ook rekening met houden? Ingewikkeld allemaal :D

+ mijn item bag zit constant vol, ik stuur elke dag gifts, ik delete de lichtste potions, ... maar hoe kan ik hier ruimte maken? Ik denk eraan die upgrade te kopen maar ik ben bang dat ik dan binnenkort weer met een volle zak loop.. pun intended.
Idd die met de beste appraise stats (IV's heet dat).
Maar zeker in het begin is een hoge cp ook belangrijk voor de pokémon waar je mee vecht. Steek daar alleen niet teveel stardust in. Level 30/35 is genoeg om aardig mee te doen in raids.

Wat betreft de bagspace. Ik heb in het begin steeds bij 200 coins afwisselend pokémon opslag en bagspace gekocht tot een redelijke hoeveelheid. Ligt een beetje aan de beschikbaarheid van pokestops om je heen wat je weg kan gooien. Ik beperk bv de bessen tot een minimum en hou alleen max potions en max revives over.
Daarnaast helpt het als je pokémon die je toch weg wil gooien in gyms zet en dan transfered als je ze terug krijgt. Scheelt reviven.
Veel plezier met het spel en voeg vooral spelers uit de tweakerslijst toe als friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-07 14:31
Indicatie schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 11:09:
[...]

Idd die met de beste appraise stats (IV's heet dat).
Maar zeker in het begin is een hoge cp ook belangrijk voor de pokémon waar je mee vecht. Steek daar alleen niet teveel stardust in. Level 30/35 is genoeg om aardig mee te doen in raids.

Wat betreft de bagspace. Ik heb in het begin steeds bij 200 coins afwisselend pokémon opslag en bagspace gekocht tot een redelijke hoeveelheid. Ligt een beetje aan de beschikbaarheid van pokestops om je heen wat je weg kan gooien. Ik beperk bv de bessen tot een minimum en hou alleen max potions en max revives over.
Daarnaast helpt het als je pokémon die je toch weg wil gooien in gyms zet en dan transfered als je ze terug krijgt. Scheelt reviven.
Veel plezier met het spel en voeg vooral spelers uit de tweakerslijst toe als friends.
en hoe krijg je die coins? enkel met echt geld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:22

DukeBox

loves wheat smoothies

Valdourian schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 11:23:
en hoe krijg je die coins? enkel met echt geld?
Naast geld, door Pokemon in gyms te plaatsen. Iedere 10 minuten is 1 coin tot een max van 50 per dag (totaal) dat de Pokemon terug komt.

Op de duur merk je wel welke gyms regelmatig cyclen en zelfs waar een soort van dagelijkse wissel tussen 2 teams is ('s ochtends/'s avonds) dat is helemaal fijn om in het begin wat coins te verzamelen.

[ Voor 25% gewijzigd door DukeBox op 18-11-2023 11:51 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-08 17:40

Haan

dotnetter

Hoe is het iedereen vergaan met de master ball quest? Ik heb vandaag m'n 150 field research gehaald, alleen de raids zijn blijven steken op 12 dus dat gaat 'm niet meer worden :')

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:10
Ik heb m een paar dagen geleden gehaald, de raids waren het lastigste. Gelukkig bleef ik op de ratio van 1 raid per anderhalve dag. Tot Garchomp raid day, toen een paar bijgehaald :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rocket23
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-08 17:18
Haan schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:37:
Hoe is het iedereen vergaan met de master ball quest? Ik heb vandaag m'n 150 field research gehaald, alleen de raids zijn blijven steken op 12 dus dat gaat 'm niet meer worden :')
Gisteren de field research gedaan en op 11raids blijven steken. Zowel thuis als op het werk geen gyms in een behoorlijk grote straal en als ik op stap ben met het gezin wil ik wel een stop draaien maar niet asociaal een raid doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 16-08 16:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb eergisteren eindelijk de Master ball gehaald. Mijn zoontje moet nog twee raids, dus ik ben benieuwd of die het nog gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
Eigenlijk al heel snel gehaald. Scheelt bij mij wel heel veel dat ik vanuit huis bij 2 stops en 2 gyms kan komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Indicatie op 19-11-2023 11:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lointje
Raids waren hier ook het lastigste, maar het geluk gehad dat er veel 1 ster raids op wandelafstand waren tss 6 en 7:30 's ochtends. Als vroege vogel een tijdje voor het werk dus nog even gaan raiden. Wel blij dat hij nu voltooid is, want het is al een paar weken donker op dat uur, en het is op een donkere loop piste zonder verlichting dus die laatste 5 raids waren wel irritant :-)

@Valdourian pokemons in gyms stekzn en dan komen die coins wel. Inderdaad wisselen tss Pokémon storage en item storage. Ik heb nu 2000 van elk. En dan nog zijn je bags regelmatig vol, maar je kan wel een mooie voorraad ballen, pinaps, potions en revives bijhouden.
Weet gewoon dat het een spel is waar je wat tijd voor nodig hebt eer je voldoende space hebt. Zeker die eerste levels gaan zo snel dat je constant items krijgt waar je eigenlijk nog geen plek voor hebt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:02
Netjes op tijd gehaald
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FUqYZH62SAU-mqzI0UdJNGF__Zs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SSsDRxb2r70r6kZEptqirVa4.jpg?f=fotoalbum_large

Nu dus 2 in bezit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/STIGOZMV-xSogCLigjLwJneFPQY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pBbAaUb3SMnmh284nFnNrNb5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door patrickt35 op 19-11-2023 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:38
Ik ben al weken klaar met alles op de raids na. Moet er nog 4 doen vandaag en morgen.

Gaat zowieso lukken. Heb nog 9 premium passen en genoeg muntjes om een paar remote passen te kopen.

Maar die raids is wel by far het moeilijkst.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had hem 2 maanden geleden binnnen. Nu idd 2 van die masterballen. Nog geen legendary bird gezien dus zitten bij mij nog in de tas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Hier vandaag toch nog master ball ontvangen! Was met garchomp dag weg, maar bleek bovenop 2 gyms te staan, dus mooi wat raids mee kunnen pikken en toch nog op de valreep gehaald met inzet van paar remote passes die ik van mijn muntjes kon kopen en van de weekly had gekregen.

Nu nog een legendary bird tegenkomen inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:35
Routes werken niet meer. Alle routes starten in reversed direction. 8)7

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:13:
Routes werken niet meer. Alle routes starten in reversed direction. 8)7
Net nog een route gedaan en geen last gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
skassie schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:14:
[...]

Net nog een route gedaan en geen last gehad.
Heb je al geupdate? Anders niet doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-08 00:59
Ik heb het ook na updaten.
In reverse proberen te zetten helpt niet. Ze gaan nu permanent de verkeerde kant op. Dan maar achterstevoren lopen de komende tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
MadRed schreef op woensdag 22 november 2023 @ 07:20:
Ik heb het ook na updaten.
In reverse proberen te zetten helpt niet. Ze gaan nu permanent de verkeerde kant op. Dan maar achterstevoren lopen de komende tijd.
Ik kwam er gister achter dat je 2x op 'Reverse direction' moet klikken. Dan pakt hij wel weer het juiste startpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Dat probleem heb ik met mijn ruote al een poosje idd. Ergens zit er iets nog niet helemaal lekker. Bij andere routes lijkt het gek genoeg weer wel goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mareep com day weinig gespeeld. Regen regen regen.. twee shinny thuis vanaf de bank kunnen pakken en dat was het.

Jullie nog wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melst90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 07-08 21:23
4 shinys van af de bank, vond ik wel weer genoeg. Vind de familie Mareep ook niet zo leuk, dus prima zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ik wou zonet gaan mareep community dayen want het was eindelijk droog. Bleek het gisteren te zijn. *Facepalm*
Nu ja gisteren was het verjaardagsfeest van petekindje dus had moeilijk gelukt.
Met die regen al drie weken en koude, is het pogo spelen sowieso op een laag pitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melst90
Sowieso vervelend, soms is een commday op zaterdag en soms weer op zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Inderdaad, wat op zich goed is voor mensen die bv nooit kunnen op een zaterdag of zondag, vroeger wisselde het zelfs met voor- en namiddag, maar had het gevoel dat het de laatste tijd altijd zondag was, dus niet zo goed gekeken. :-) Beetje mijn eigen schuld natuurlijk. Nu ja, geen ramp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Hier ook helemaal gemist dat er een community day was afgelopen zaterdag. Dacht ook zondag. Ach ja, niet de ergste om te missen denk ik.

Mis soort van mijn master ball research. Je had toch iets om naar toe te werken. Merk dat het nu (mede door het slechte weer) toch allemaal even wat minder is. En speelde al niet zo veel. Maar ja, wie weet komen er nog wat leuke pokemons in de raids in december en hebben we een goede reden om een paar rondjes extra te lopen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5i2ZD4K1ot4fBQoezyLye5USBSQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZtP8c9OKBYyarijThfkKAzJT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TPh46Qc78030hlKUbNl0hRRfOGE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jukwy9i0oExuQn4TDgwiOTqn.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:21
altijd leuk een nieuw season, maar weer even wat meer gaan spelen. Laatste tijd door de drukte wat minder helaas.

Ben wel benieuwd hoe het gaat met het maandelijkst "paid" ticket. Zou mooi zijn als ze een keer een season pass oid gaan invoeren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• carepolice
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:31
Nieuwe mijlpaal! Nog 4 levelsAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CeL9I5Y-9GXhNPb1pEVakvLMcj0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KBUhxZAAD0aiiuCPSl5AXp4o.png?f=fotoalbum_large

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:10
Niet om je te ontmoedigen, maar je zit nu op de helft van de benodigde XP :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Yeah me too (eergisteren) _/-\o_ .

En verder met wat er gelijk na gezegd wordt.... we zijn op de helft O-)

• Autofan1985
Die laatste paar levels vlieg je zo doorheen joh. :+ Heeft mij een maandje of 2 gekost denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
gifts gifts gifts gifts gifts.....

• melst90
Hier van de week level 45 behaald!

• Ruudox
Autofan1985 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 15:37:
Die laatste paar levels vlieg je zo doorheen joh. :+ Heeft mij een maandje of 2 gekost denk ik.
pff ik zit al bijna 3 maand op level 47 :(. hoop dit jaar wel 48 te halen, maar dat moet makkelijk lukken want ik hoef nog maat 1.8miljoen XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sinds gisteren zijn bij mij de research plekken een beetje door elkaar gegooid. In plaats van de tabbladen Today, Field en Special heb ik nu Events, Today en Special.
Today lijkt een samenvoeging van de oude Field en Today, en bij Events staat het huidige seizoen met zijn perks. Special lijkt niet veranderd.
Het is even wennen, maar dit lijkt wel logischer ingedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nylato
Ik heb een Vraagje,

Wat doen jullie met max level vriendschappen uit andere landen.
Ik heb er best wel wat maar als ik eenmaal lucky firends ben kan ik ook niet echt ruilen.

PS ik ken deze mensen niet. Ooit als vriend toegevoegd voor een raid of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Laatst online: 09:50
Nylato schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:01:
Ik heb een Vraagje,

Wat doen jullie met max level vriendschappen uit andere landen.
Ik heb er best wel wat maar als ik eenmaal lucky firends ben kan ik ook niet echt ruilen.

PS ik ken deze mensen niet. Ooit als vriend toegevoegd voor een raid of iets dergelijks.
Ik laat ze gewoon staan en ruil af en toe nog eens een gift uit, als de 400-vrienden-grens weer eens in zicht komt dan verwijder ik er weer een paar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gwystyl schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:54:
Sinds gisteren zijn bij mij de research plekken een beetje door elkaar gegooid. In plaats van de tabbladen Today, Field en Special heb ik nu Events, Today en Special.
Today lijkt een samenvoeging van de oude Field en Today, en bij Events staat het huidige seizoen met zijn perks. Special lijkt niet veranderd.
Het is even wennen, maar dit lijkt wel logischer ingedeeld.
Bij mij staan ze nog hetzelfde. Zal eens zoeken of er een update is die ik nog moet verwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-08 15:09
skassie schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:33:
[...]

Bij mij staan ze nog hetzelfde. Zal eens zoeken of er een update is die ik nog moet verwerken
Ik heb de verandering wel en mijn man niet. We hebben dezelfde app versie; lijkt wel een A/B test achtig iets.

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@skassie @Quincy5 Ik heb ze zelf al wel, mijn zoontje nog niet, ook met dezelfde app versie, dus het zal inderdaad gefaseerd worden uitgerold. Ik had het nog nergens gelezen, dus ik dacht ik meld het hier even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Ik heb 2 accounts, en mijn Pokemon Go trainer account heeft de update, het account aangemeld met Google niet.
Zo ook met de haptic future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
35 raids gedaan vandaag. Geen hundo helaas. Wel 2* een shinny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Zo te zien heb ik weer iets gemist. Was blijkbaar een raid day. Moet ik hier spijt van hebben?

Volgende keer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op zondag 3 december 2023 @ 20:30:
Zo te zien heb ik weer iets gemist. Was blijkbaar een raid day. Moet ik hier spijt van hebben?

Volgende keer beter :)
Tussen 14 en 17 was er Samurott in een nieuwe vorm.
Raids waren makkelijk met 2 te doen vandaar dat ik er veel gedaan heb.

Voor je dex wat gemist maar verder niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Samurott was zelfs makkelijk solo te doen. Heb er 1 solo geprobeerd en had nog dik een minuut over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Wij waren helaas weer op stap, het is een beetje te druk voor pogo, en het weer helpt niet ^^ Hij ziet er wel leuk uit dus hopelijk binnenkort nog eens te vinden ergens.

Lucky friends laat ik ook gewoon staan, zit nog niet in de buurt van de cap. Sommigen eten nog altijd kadootjes, en sturen zelf ook uit, dus als je eens wat extra items nodig hebt zijn ze wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Autofan1985 schreef op maandag 4 december 2023 @ 08:10:
Samurott was zelfs makkelijk solo te doen. Heb er 1 solo geprobeerd en had nog dik een minuut over.
Met 2 ging net iets sneller. Was niet zo heel warm dus waren lekker snel klaar zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
skassie schreef op maandag 4 december 2023 @ 09:38:
[...]

Met 2 ging net iets sneller. Was niet zo heel warm dus waren lekker snel klaar zo :)
Ik heb alle gratis passen ook met een groepje van 7 man gedaan idd. Ging lekker rap. Echter wou ik hem simpelweg ook een keer solo proberen en dat ging verrassend eenvoudig eigenlijk. Gaf me tevens ook mijn enige shiny. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Autofan1985 schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:29:
[...]

Ik heb alle gratis passen ook met een groepje van 7 man gedaan idd. Ging lekker rap. Echter wou ik hem simpelweg ook een keer solo proberen en dat ging verrassend eenvoudig eigenlijk. Gaf me tevens ook mijn enige shiny. ;)
`
Als je dan ook de shundo gepakt had was het helemaal mooi. Vond het wel weer een leuke middag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z-nKNNu7XQAAKI49qTb5MG2rOLk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Vxfme84AVHlF2unPACSVxbjy.webp?f=fotoalbum_large

ik denk dat ik maar even op een plek ga spelen waar ik niet zovaak ben geweest. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carepolice
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:31
Jammer van dit event, nog steeds geen routes in de buurt en al 4 maanden geen verandering in de statue van aangevraagde routers..:-(

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel een manier om mensen de routes te laten lopen. Zolang mijn route die ik bijna dagelijks loop nog niet is goedgekeurd ben ik wel een beetje klaar met de route..

Vind er weinig aan . Zou eigenlijk zelf moeten kunnen kiezen wat jij als route wilt. Activeer stop 1 geef aan waar wil ik uitkomen en gaan. Bevestig stop en krijg cell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
ja vind de routes ook niet heel veel aan, maar ik heb er wel 1 gemaakt. Deze werd binnen 2 weken ofzo goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Er zijn hier twee bijna identieke routes waarbij je lekker vanaf een treinstation door een industrieterrein gaat lopen, echt geweldig /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Hier in de buurt waren er heel lang geen.
Een tijdje terug zijn er ineens een stuk of 5 tegelijk goedgekeurd in een wijk verderop.
Waarvan er 3 elkaar overlappen :| en de andere 2 ook vlak langs elkaar lopen :|

Weinig variatie dus. Snap je ook niet waarom dat op die manier dan goedgekeurd wordt

Maar dat ze er zijn, neemt niet weg dat ik er ook weinig aan vind.
Te eentonig, weinig uitdaging, en de kans op zo'n cell is ook maar klein (hooguit eenmalig per route; veel moeite, weinig resultaat)

[ Voor 25% gewijzigd door Chillz op 05-12-2023 13:29 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 08-08 15:16
Denk ook wel dat ze deze research gedaan hebben omdat men zo weinig routes loopt overall.
Komt nog eens bij kijken dat het veel te lang duurt voordat ze goedgekeurt worden. Heb er nog 2 lopen van half oktober die nog under review zijn.
Daarnaast zijn de route mons nou ook niet echt om over naar huis te schrijven en zijn cells letterlijk het enige leuke wat je te zien krijgt.
Simpele oplossing hier zou zijn om regionals van buiten je eigen regio hier te laten spawnen, dingen die je anders toch nooit zou krijgen tenzij je heel de wereld over reist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Akaendra schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:26:
Denk ook wel dat ze deze research gedaan hebben omdat men zo weinig routes loopt overall.
Mogelijk wel,
Maar als ze niks veranderen aan de routes zelf, zal er na de Special Research ook weinig veranderen...
Dan wordt het daarna nog steeds niet gebruikt

(veranderen door bijvoorbeeld interessanter maken, door bijvoorbeeld de genoemde punten aan te pakken)

[ Voor 5% gewijzigd door Chillz op 05-12-2023 15:41 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chillz schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:41:
[...]

Mogelijk wel,
Maar als ze niks veranderen aan de routes zelf, zal er na de Special Research ook weinig veranderen...
Dan wordt het daarna nog steeds niet gebruikt

(veranderen door bijvoorbeeld interessanter maken, door bijvoorbeeld de genoemde punten aan te pakken)
Sowieso zou je verwachten dat de rewards ook beter zouden zijn. Net gift ontvangen van onze vriend en kreeg maar 2 max potion en een paar ballen... Nou daar heb ik dus ook weinig zin in.
Hier dus speciaal voor een route opgezocht in de stad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Ja, dat kun je ook gewoon krijgen als je een stopje draait

[ Voor 6% gewijzigd door Chillz op 05-12-2023 16:30 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chillz schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:30:
Ja, dat kun je ook gewoon krijgen als je een stopje draait
als je een gym hebt in de kleur dan nog meer..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Enige route hier is bijna 5km🤪

Zelf 3 routes aangemaakt, maar nog niet goedgekeurd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarkCantPark
  • Laatst online: 28-12-2023

MarkCantPark

Stay awhile and listen...

Nooit verwacht dit te kunnen winnen, echter toch gelukt. Reshiram bleef ook nog geduldig om te kunnen mogen vangen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VyYsnaNm-LweSSnOns1CGbK--9I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KfH1ipyRB5P6yDiT99jL2HcN.jpg?f=fotoalbum_large

MarkdeBruin.net | "Bigger Lens, Better Picture"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
Vandaag zijn mijn nog actieve routes opeens verwijderd en krijg ik ook nog eens de melding dat ik kennelijk de regels heb overtreden. Dat hele route gebeuren is een ramp!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sOySFjL0VxcJX2BaljiDsYIyddY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dk97aLKE40vQuHmP3ZYWa60m.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LSR0yTxK_Zrav1XB1eybdOHJ7uY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Av0NxjkAW4EVJ4prOxTy4ijb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indicatie schreef op donderdag 7 december 2023 @ 23:32:
Vandaag zijn mijn nog actieve routes opeens verwijderd en krijg ik ook nog eens de melding dat ik kennelijk de regels heb overtreden. Dat hele route gebeuren is een ramp!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Niantic is helemaal van de route af lijkt het wel...... Hopelijk geen permanente blok straks....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indicatie
skassie schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 11:25:
[...]

Niantic is helemaal van de route af lijkt het wel...... Hopelijk geen permanente blok straks....
Als dat gebeurt stop ik ermee. Ga ik ook geen moeite meer doen mijn account terug te krijgen.
Heb wel al een appeal ingediend. kijken wat dat doet.

[ Voor 18% gewijzigd door Indicatie op 08-12-2023 11:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chillz
Het grote nadeel bij Niantic is nog altijd dat er gewoon niks aan duidelijkheid is waarom ze afkeuren. Wat er dan precies fout is.
Ja, "in strijd met de richtlijnen"... maar dan weet je nog altijd niks

En daarbij is het vaak niet Niantic die besluit, maar de Wayfarer-community...

Dus 'willekeurig' iemand online beslist dat jouw inzending fout is,
maar er wordt niet gecommuniceerd wat er dan mis is. Dus je weet ook niet wat te doen om het goed te maken.
En je kunt ook geen verbeteringen aanbrengen in je huidige aanvraag, maar je moet een nieuwe inzending doen. Welke vervolgens weer door een andere 'willekeurige' beoordeeld gaat worden...

zo krom

[ Voor 52% gewijzigd door Chillz op 08-12-2023 14:49 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-08 00:59
hneel schreef op woensdag 1 november 2023 @ 12:31:
Leuk. Je kan geen route lopen terwijl je in een party zit.
Ik weet niet of ze het hebben gecommuniceerd maar inmiddels werkt het wel. Van de week een Paar routes kunnen lopen terwijl in party
Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste