De Pokemon Go Plus+ schroeven zijn gewoon PH00, of zijn ze zelfs PH000? PH0 past in ieder geval niet. Heb 'm sinds gisteren en ik word nu al helemaal gestoord van de LEDs en de trillingen.
Ik snap ook nog niet helemaal hoe ze de GO++ willen laten gebruiken in combinatie met Pokemon Sleep..Jeoh schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:16:
De Pokemon Go Plus+ schroeven zijn gewoon PH00, of zijn ze zelfs PH000? PH0 past in ieder geval niet. Heb 'm sinds gisteren en ik word nu al helemaal gestoord van de LEDs en de trillingen.
als je de plus+ in slaapmodus zet en de volgende morgen weer op een normale stand dan kun je in pokemon sleep verbinding maken met de plus+ waarna de data ingeladen wordt.melst90 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:35:
[...]
Ik snap ook nog niet helemaal hoe ze de GO++ willen laten gebruiken in combinatie met Pokemon Sleep..
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Inmiddels heb ik 9 en 7 minuten left voorbij zien komen. Ook meerdere bugs tegen gekomen (kruisje wat bv niet meer werkte, favo's toegevoegd en daarna de normale lijst niet meer terugkrijgen enz enz).Awesomehobo schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:05:
Wat ik niet terug kon vinden op de pagina van Party Play, maar wel net met een party achter ben gekomen, is dat de party maximaal 1 uur geldig is. Na 1 uur wordt de party automatisch opgeheven.
Ik (als host?) kreeg 9 minuten van tevoren een waarschuwing dat de partij opgeheven zou worden.
Daarna kan je overigens wél gewoon een nieuwe party creëren.
Edit: ik heb ook gemerkt dat als je op het punt staat een GBL battle te winnen terwijl je in een party zit, het spel vastloopt, en je battle dus voor niets is geweest. Let hier dus op: geen GBL doen als je in een party zit.
Lijkt ook bevestigd te worden op reddit:
https://www.reddit.com/r/...nt_work_while_in_a_party/
Routes lijken ook niet mogelijk in een party:
https://www.reddit.com/r/...es_when_youre_in_a_party/
Al met al vind ik het een leuk toevoeging! Nu nog vrienden hebben

[ Voor 49% gewijzigd door low_n_slow op 17-10-2023 15:00 ]
Kijk, dat is fijn!skassie schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:58:
[...]
als je de plus+ in slaapmodus zet en de volgende morgen weer op een normale stand dan kun je in pokemon sleep verbinding maken met de plus+ waarna de data ingeladen wordt.
Grappig, ik zie die hele Party nog niet. Zit op 0.285.1 en kan via de Play Store niet updaten (als in, er is geen update beschikbaar).
Je hebt de app Pokémon sleep niet nodig voor het tracken. Ik leg mijn plus+ meestal net voor ik naar bed ga op mijn bureau, druk op de knop tot hij blauw oplicht en ga naar bed. Volgende morgen weer verbinden met PoGo en hij pakt zo'n 4u slaap op (bijna onafhankelijk van de werkelijk verstreken tijd)
@Jeoh Volgens mij zijn de schroeven idd PH00. Ik heb hem open gesloopt, een foam oordopje om het trilgewichtje gefrot en het grootste gedeelte van de knop afgedekt met zwarte tape.
Alleen de slaapdata klopt net als het aantal kilometers dat je loopt ook niet. Als je 8 uur slaapt, dan krijg je maar 6 uur geregistreerd. Ze hebben in Pokémon land waarschijnlijk andere telling met lopen en slapen
Dat is gek, dat zou wel moeten. De optie staat onder je profiel, een extra tabje naast je "friends" tab.mat.hi.as schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:18:
Grappig, ik zie die hele Party nog niet. Zit op 0.285.1 en kan via de Play Store niet updaten (als in, er is geen update beschikbaar).
Hier ook 0.285.1, dus aan de versie zou het niet mogen liggen.
App al gereboot neem ik aan?mat.hi.as schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:18:
Ja, nu wel

Vind het wel een leuke toevoeging! hopen dat die kinks er snel uit zijn dan, want ik was van plan om ook samen een route te lopen.
loopt bij jullie de app ook regelmatig vast na de laatste update (iOS) ? vooral als ik verbonden ben met een go +, binnen 5 minuten freezed de app en moet ik hem killen en opnieuw opstarten...
yup, super irritant.J-roenn schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:09:
loopt bij jullie de app ook regelmatig vast na de laatste update (iOS) ? vooral als ik verbonden ben met een go +, binnen 5 minuten freezed de app en moet ik hem killen en opnieuw opstarten...
Het is minder als je Adventure Sync uitzet, maar dan ben ik de helft van m'n stappen kwijt dus we gaan maar door met lijden...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zorua zal nog een leuke jacht worden denk ik. Blijft een geweldige shiny.
Zijn er meer hier die problemen hebben met de Halloween stap 2 waar je een foto moet nemen van een ghost type pokemon?
Hij registeert hem niet bij mij.
Je moet geen snapshot maken van een wilde pokemon, maar eentje die je al hebt gevangen. Ja, dit is enorm onduidelijk.
[ Voor 14% gewijzigd door Jeoh op 19-10-2023 16:40 ]
Bij mij pakte hij ook geen wilde pokemons. Dus uiteindelijk ben ik gewoon naar mijn pokemons gegaan, een willekeurige ghost pokemon gepakt die ik al lang had, en daar 3 foto's van gemaakt. Werkte perfect.skassie schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 16:33:
Zijn er meer hier die problemen hebben met de Halloween stap 2 waar je een foto moet nemen van een ghost type pokemon?
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Allebei bedankt. Zeer onduidelijk dan inderdaad. En het heeft gewerkt
Ik heb een snapshot gemaakt met mn ghost-buddy.. Werkte ook.skassie schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 16:51:
Allebei bedankt. Zeer onduidelijk dan inderdaad. En het heeft gewerkt
“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”
je moet toch gewoon een willekeurige ghost pokemon pakken uit je pokemon lijst en hiervan een foto maken. Dit werkt iig bij mij.carepolice schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 18:51:
[...]
Ik heb een snapshot gemaakt met mn ghost-buddy.. Werkte ook.
dus geen buddy of wilde pokemon. (dat wordt er meestal wel apart bij verteld als dat moet.)
[ Voor 12% gewijzigd door Ruudox op 19-10-2023 21:54 ]
Klopt, hij bedoelde alleen dat een snapshot van zijn ghost buddy OOK wertkeRuudox schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 21:53:
[...]
je moet toch gewoon een willekeurige ghost pokemon pakken uit je pokemon lijst en hiervan een foto maken. Dit werkt iig bij mij.
dus geen buddy of wilde pokemon. (dat wordt er meestal wel apart bij verteld als dat moet.)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
10 pokeballs
AFW7VPNZNLQHV4Q
AFW7VPNZNLQHV4Q
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Wat was er hier nieuw dan? Zelfs de glitches dat event waren al bekend.
Ik poste hem op de 20ste en het is een event voor de dag erop, daarom zei ik nieuwAutofan1985 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 09:24:
[...]
Wat was er hier nieuw dan? Zelfs de glitches dat event waren al bekend.Die increased shiny kans was 1 grote wassen neus.

Ah, ik las het meer als een nieuwe shiny oid. Heb het event wel gespeeld in de hoop op een Skrelp met name, maar volgens mij waren de shinies gewoon volledig uitgezet of zo.
Recap Regional Championship Lille
Duuuuus, twee tripjes naar het buitenland voor Pokémon in 1 week... Hoe bedoel je verwend?
Alle gekkigheid op een stokje, dit weekend heb ik na mijn onverwachte bezoekje aan City Safari Zone Barcelona (lees hier meer: MusicMaikel in "[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 7") ook deelgenomen aan het Pokémon GO toernooi in Lille/Rijsel in Frankrijk. Donderdag in de loop van de ochtend/vroegmiddag vertrokken en zondag aan het eind van de dag weer thuis. En wat voor een weekend was het ook deze keer weer...
Aanloop naar het (lange) weekend
Na mijn deelname aan het toernooi in Utrecht afgelopen maart snakte ik weer naar een deelname aan een volgend live in-person toernooi. Vooral omdat ik het destijds zó leuk heb gehad met de community en niet zo zeer aan het toernooi zelf. Veel mensen had ik tot die tijd in Utrecht nog nooit ontmoet maar wel maanden, zo niet jaren, gesproken online. Het geeft dan toch veel voldoening om ook face-to-face is met elkaar te spreken.
Afijn, de keuze is op Lille gevallen omdat het relatief dichtbij is voor mij (2,5 uur rijden). Daarom hotel geboekt van donderdag tot zondag om zo ook nog even tijd met mijn vriendin door te kunnen brengen. Het toernooi zelf is namelijk alleen op zaterdag en zondag. Hebben we ook weer wat van de stad gezien
Voorbereiding voor het toernooi
Geruime tijd van te voren (zo'n 4 weken) was ik al een beetje aan het sleutelen aan mijn team. Afgaande op de usage data die online gedeeld wordt was ik al een beetje aan het oriënteren wat voor team ik wilde bouwen en kwam eigenlijk al direct uit op twee cores die ik wilde gebruiken: Medicham & Lickitung en shadow Charizard & Registeel. Deze twee cores vullen elkaar dermate goed aan dat ik eigenlijk al een groot deel van de meta gecovered had. Het enige waar ik nog echt een probleem mee had was Lanturn. Na diverse andere cores geprobeerd te hebben, uiteindelijk een week van te voren gekozen om Lanturn en Serperior toe te voegen als laatste 6 Pokémon van mijn team.
Ik had met Lanturn echter weinig ervaring, dus heb ik in GBL het team van Lanturn, Lickitung en Serperior gebruikt in diezelfde week. Puur om een beetje feeling te krijgen, wat kan hij allemaal hebben, wat niet etc. Het is gebruikelijker om van te voren oefentoernooien te spelen, maar dit heb ik niet gedaan, simpelweg omdat ik hier geen tijd voor had.
Het weekend is aangebroken
Donderdag eind van de middag ingecheckt in het hotel en eigenlijk direct op zoek gegaan naar een restaurant om te eten. Omdat ik van te voren al met een groepje had afgesproken om vrijdagavond uit eten te gaan en al wat zoekwerk had gedaan, besloten we om bij de Melting Pot (waar ze vrijdagavond overigens geen plek meer hadden) wat te gaan eten. Prima gegeten en wat quality time met mijn vriendin. Zaterdag en zondag zou ze hier namelijk heel wat minder van gaan hebben
Daarna weer hotelwaarts en gaan slapen. Vrijdag redelijk uitgeslapen en eigenlijk de hele dag samen met mijn vriendin in het winkelcentrum rondgelopen om ook weer een beetje te compenseren voor het weekend. In de avond hebben we samen gegeten met een groepje Nederlanders waar onder andere Inadequance en ThoTechtical (wat grotere namen binnen het PvP landschap in Nederland) ook onder vielen. Voor mij zijn dit "gewoon" vrienden en heb ik hier vaker contact mee.
Zaterdag, eerste dag van het toernooi
Je gelooft het misschien niet, maar ik had om half 7 de wekker staan. Dit was achteraf ook niet overbodig want ik had mij verkeken op de tijd dat het naar het conferentiecentrum lopen was. In alle haast aangekleed, ontbeten en klaargemaakt, om om 8:05 bij het conferentiecentrum te zijn. Om 9 uur werd ik binnen verwacht en de rij was enorm. Mijn vriendin is nog met mij meegelopen en vond het leuk om te weten hoe lang de rij precies was. Uiteindelijk kwam ze tot de conclusie dat de rij ongeveer 450 meter was, allemaal mensen die kwamen voor de verschillende toernooien (ook TCG en VGC). Rond 8:45 was ik binnen en wat mensen opgezocht die ik al kende.
Het toernooi startte uiteindelijk rond 9 uur na een korte briefing van de hoofdjury. De eerste ronde speelde ik tegen een dame uit de UK. Zij was pas afgelopen februari begonnen met PvP maar had al wel picks als Lickitung en Medicham bij. Deze moeten over het algemeen level 50 zijn om echt mee te kunnen, dus hier was ik zeker van onder de indruk. Uiteindelijk won ik deze best of 3 met 2-1. Ik was al blij dat ik de eerste ronde in ieder geval redelijk door was gekomen, het spits was er af en de zenuwen hebben niet de overhand genomen.
Helaas kwam ik in ronde twee al direct een goede tegenstander tegen. Dit wist ik omdat ik al eens eerder tegen deze jongen (van notabene 17) had gespeeld en toen 0-3 had verloren. Dat was in dit geval niet anders en ging met 0-2 van de mat, waardoor ik in het zogenaamde Losers Bracket terecht kwam. Als ik nu nog een ronde zou verliezen lag ik uit het toernooi, maar ik weet uit mijn ervaring uit Utrecht dat wanneer er druk op staat ik goed presteer. Het enige nadeel is dat je in het Losers Bracket het dubbele aantal rondes moet spelen, maarja, het is niet anders.
Losers Bracket ronde 3 en 4 kwam ik prima door met een 2-1 en 2-0 winst beide tegen spelers die niet super waren. Echter kwam daar Losers Bracket ronde 5. Mijn tegenstander: TomahawkUK.
TomahawkUK heeft een zeer goed trackrecord in het geval van toernooien en heeft al meerdere keren hoge plaatsen gehaald. Daarmee is hij een gevaarlijke tegenstander en een potentiële deelnemer aan het wereldkampioenschap. Wat mij verraste is dat zijn team enorm slecht was tegen mijn team. Hierdoor kon ik hem vrij gemakkelijk verslaan met een 2-0 overwinning, iets wat ik totaal niet verwachtte. Hierna kwam ik in ronde 6 van het Losers Bracket tegen MijnChouke. Ook een redelijk grote naam uit België, maar ook een goede vriend. Tegen mijn verwachting in ook deze ronde weer met 2-0 kunnen winnen waardoor ik in de Losers finale stond van mijn groep. Als ik deze zou winnen, zou ik door gaan naar dag 2. Mijn tegenstander: Nesabethan. Nesabethan heeft vorig jaar meegedaan aan het wereldkampioenschap en is hier 17e geëindigd. In het Europees kampioenschap vorig jaar is hij als tweede geëindigd. Ga zo nog maar even door. De man is ongekend goed, dus dit werd een behoorlijke kluif. Op een of andere manier wist ik deze battle alsnog te winnen met 2-1. Zelf weet ik nog steeds niet hoe, maar ik heb voor het eerst dag 2 gehaald, en op wat voor manier.
Zondag, dag twee
Zaterdagavond heb ik samen met mijn vriendin nog wat gegeten, top 16 een beetje gevierd en mij voorbereid op dag 2. 's Avonds met de laptop op schoot in bed alle informatie verzameld die ik maar kon verzamelen om op dag 2 te kunnen gebruiken.
Mijn verlies van zaterdag neem ik mee, dus ook vandaag: 1x verliezen en ik lig uit het toernooi.
Mijn eerste tegenstander kwam uit Duitsland en had een redelijk team tegen dat van mij. Echter was ik niet onder de indruk van zijn performance die hij had laten zien op stream van dag 1: meerdere fouten en teamcalls die nergens op sloegen dus ik wist, deze kan ik hebben. En jawel: 2-0 winst. Ik had voor mezelf het doel gesteld om top 12 te halen, dat was gelukt. Volgende stop: top 8. Na zo'n anderhalf uur gewacht te hebben op mijn tegenstander (want deze ronde werd op stream gespeeld) wist ik mijn volgende tegenstander: Sicriss. Ook niet de minste naam uit Zwitserland met een aantal hoge finishes en eigenlijk altijd dag 2 gehaald bij de toernooien waar hij bij aanwezig was. Maar ook hier: mijn team was best prima tegen zijn team, waardoor ik ook weer won met 2-0. Dit ging veel beter dan verwacht, voordat ik überhaupt naar Lille ging was het doel top 32, net zoals in Utrecht vorig seizoen.
Daarna kwam ik tegen een naam die eigenlijk niet kon, ook uit Zwitserland. Echter, als je in de top 8 van 177 deelnemers zit, is het geen kattenpis. Het moest een wonder zijn wilde ik doorgaan, want mijn tegenstander had een zeer goed team tegen dat van mij. Battles gespeeld en helaas met 0-2 verloren. Maar om eerlijk te zijn: ik had er wel vrede mee.
Top 16 overtrof al mijn verwachtingen al en top 8 is dan alleen nog maar de kerst op de taart. Trots overheerst en kijk nu al uit naar het volgende toernooi waar ik aan deel ga nemen, dit zal Utrecht zijn wat volgend jaar 2-3 maart plaats vindt!
Mocht je tot zo ver zijn gekomen: chapeau en merci! Het bracket van het toernooi kan je hier terug vinden, ik zat zelf in Groep A: https://challonge.com/nl/2024_GO_Lille/groups
Duuuuus, twee tripjes naar het buitenland voor Pokémon in 1 week... Hoe bedoel je verwend?
Alle gekkigheid op een stokje, dit weekend heb ik na mijn onverwachte bezoekje aan City Safari Zone Barcelona (lees hier meer: MusicMaikel in "[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 7") ook deelgenomen aan het Pokémon GO toernooi in Lille/Rijsel in Frankrijk. Donderdag in de loop van de ochtend/vroegmiddag vertrokken en zondag aan het eind van de dag weer thuis. En wat voor een weekend was het ook deze keer weer...
Aanloop naar het (lange) weekend
Na mijn deelname aan het toernooi in Utrecht afgelopen maart snakte ik weer naar een deelname aan een volgend live in-person toernooi. Vooral omdat ik het destijds zó leuk heb gehad met de community en niet zo zeer aan het toernooi zelf. Veel mensen had ik tot die tijd in Utrecht nog nooit ontmoet maar wel maanden, zo niet jaren, gesproken online. Het geeft dan toch veel voldoening om ook face-to-face is met elkaar te spreken.
Afijn, de keuze is op Lille gevallen omdat het relatief dichtbij is voor mij (2,5 uur rijden). Daarom hotel geboekt van donderdag tot zondag om zo ook nog even tijd met mijn vriendin door te kunnen brengen. Het toernooi zelf is namelijk alleen op zaterdag en zondag. Hebben we ook weer wat van de stad gezien
Voorbereiding voor het toernooi
Geruime tijd van te voren (zo'n 4 weken) was ik al een beetje aan het sleutelen aan mijn team. Afgaande op de usage data die online gedeeld wordt was ik al een beetje aan het oriënteren wat voor team ik wilde bouwen en kwam eigenlijk al direct uit op twee cores die ik wilde gebruiken: Medicham & Lickitung en shadow Charizard & Registeel. Deze twee cores vullen elkaar dermate goed aan dat ik eigenlijk al een groot deel van de meta gecovered had. Het enige waar ik nog echt een probleem mee had was Lanturn. Na diverse andere cores geprobeerd te hebben, uiteindelijk een week van te voren gekozen om Lanturn en Serperior toe te voegen als laatste 6 Pokémon van mijn team.
Ik had met Lanturn echter weinig ervaring, dus heb ik in GBL het team van Lanturn, Lickitung en Serperior gebruikt in diezelfde week. Puur om een beetje feeling te krijgen, wat kan hij allemaal hebben, wat niet etc. Het is gebruikelijker om van te voren oefentoernooien te spelen, maar dit heb ik niet gedaan, simpelweg omdat ik hier geen tijd voor had.
Het weekend is aangebroken
Donderdag eind van de middag ingecheckt in het hotel en eigenlijk direct op zoek gegaan naar een restaurant om te eten. Omdat ik van te voren al met een groepje had afgesproken om vrijdagavond uit eten te gaan en al wat zoekwerk had gedaan, besloten we om bij de Melting Pot (waar ze vrijdagavond overigens geen plek meer hadden) wat te gaan eten. Prima gegeten en wat quality time met mijn vriendin. Zaterdag en zondag zou ze hier namelijk heel wat minder van gaan hebben
Zaterdag, eerste dag van het toernooi
Je gelooft het misschien niet, maar ik had om half 7 de wekker staan. Dit was achteraf ook niet overbodig want ik had mij verkeken op de tijd dat het naar het conferentiecentrum lopen was. In alle haast aangekleed, ontbeten en klaargemaakt, om om 8:05 bij het conferentiecentrum te zijn. Om 9 uur werd ik binnen verwacht en de rij was enorm. Mijn vriendin is nog met mij meegelopen en vond het leuk om te weten hoe lang de rij precies was. Uiteindelijk kwam ze tot de conclusie dat de rij ongeveer 450 meter was, allemaal mensen die kwamen voor de verschillende toernooien (ook TCG en VGC). Rond 8:45 was ik binnen en wat mensen opgezocht die ik al kende.
Het toernooi startte uiteindelijk rond 9 uur na een korte briefing van de hoofdjury. De eerste ronde speelde ik tegen een dame uit de UK. Zij was pas afgelopen februari begonnen met PvP maar had al wel picks als Lickitung en Medicham bij. Deze moeten over het algemeen level 50 zijn om echt mee te kunnen, dus hier was ik zeker van onder de indruk. Uiteindelijk won ik deze best of 3 met 2-1. Ik was al blij dat ik de eerste ronde in ieder geval redelijk door was gekomen, het spits was er af en de zenuwen hebben niet de overhand genomen.
Helaas kwam ik in ronde twee al direct een goede tegenstander tegen. Dit wist ik omdat ik al eens eerder tegen deze jongen (van notabene 17) had gespeeld en toen 0-3 had verloren. Dat was in dit geval niet anders en ging met 0-2 van de mat, waardoor ik in het zogenaamde Losers Bracket terecht kwam. Als ik nu nog een ronde zou verliezen lag ik uit het toernooi, maar ik weet uit mijn ervaring uit Utrecht dat wanneer er druk op staat ik goed presteer. Het enige nadeel is dat je in het Losers Bracket het dubbele aantal rondes moet spelen, maarja, het is niet anders.
Losers Bracket ronde 3 en 4 kwam ik prima door met een 2-1 en 2-0 winst beide tegen spelers die niet super waren. Echter kwam daar Losers Bracket ronde 5. Mijn tegenstander: TomahawkUK.
TomahawkUK heeft een zeer goed trackrecord in het geval van toernooien en heeft al meerdere keren hoge plaatsen gehaald. Daarmee is hij een gevaarlijke tegenstander en een potentiële deelnemer aan het wereldkampioenschap. Wat mij verraste is dat zijn team enorm slecht was tegen mijn team. Hierdoor kon ik hem vrij gemakkelijk verslaan met een 2-0 overwinning, iets wat ik totaal niet verwachtte. Hierna kwam ik in ronde 6 van het Losers Bracket tegen MijnChouke. Ook een redelijk grote naam uit België, maar ook een goede vriend. Tegen mijn verwachting in ook deze ronde weer met 2-0 kunnen winnen waardoor ik in de Losers finale stond van mijn groep. Als ik deze zou winnen, zou ik door gaan naar dag 2. Mijn tegenstander: Nesabethan. Nesabethan heeft vorig jaar meegedaan aan het wereldkampioenschap en is hier 17e geëindigd. In het Europees kampioenschap vorig jaar is hij als tweede geëindigd. Ga zo nog maar even door. De man is ongekend goed, dus dit werd een behoorlijke kluif. Op een of andere manier wist ik deze battle alsnog te winnen met 2-1. Zelf weet ik nog steeds niet hoe, maar ik heb voor het eerst dag 2 gehaald, en op wat voor manier.
Zondag, dag twee
Zaterdagavond heb ik samen met mijn vriendin nog wat gegeten, top 16 een beetje gevierd en mij voorbereid op dag 2. 's Avonds met de laptop op schoot in bed alle informatie verzameld die ik maar kon verzamelen om op dag 2 te kunnen gebruiken.
Mijn verlies van zaterdag neem ik mee, dus ook vandaag: 1x verliezen en ik lig uit het toernooi.
Mijn eerste tegenstander kwam uit Duitsland en had een redelijk team tegen dat van mij. Echter was ik niet onder de indruk van zijn performance die hij had laten zien op stream van dag 1: meerdere fouten en teamcalls die nergens op sloegen dus ik wist, deze kan ik hebben. En jawel: 2-0 winst. Ik had voor mezelf het doel gesteld om top 12 te halen, dat was gelukt. Volgende stop: top 8. Na zo'n anderhalf uur gewacht te hebben op mijn tegenstander (want deze ronde werd op stream gespeeld) wist ik mijn volgende tegenstander: Sicriss. Ook niet de minste naam uit Zwitserland met een aantal hoge finishes en eigenlijk altijd dag 2 gehaald bij de toernooien waar hij bij aanwezig was. Maar ook hier: mijn team was best prima tegen zijn team, waardoor ik ook weer won met 2-0. Dit ging veel beter dan verwacht, voordat ik überhaupt naar Lille ging was het doel top 32, net zoals in Utrecht vorig seizoen.
Daarna kwam ik tegen een naam die eigenlijk niet kon, ook uit Zwitserland. Echter, als je in de top 8 van 177 deelnemers zit, is het geen kattenpis. Het moest een wonder zijn wilde ik doorgaan, want mijn tegenstander had een zeer goed team tegen dat van mij. Battles gespeeld en helaas met 0-2 verloren. Maar om eerlijk te zijn: ik had er wel vrede mee.
Top 16 overtrof al mijn verwachtingen al en top 8 is dan alleen nog maar de kerst op de taart. Trots overheerst en kijk nu al uit naar het volgende toernooi waar ik aan deel ga nemen, dit zal Utrecht zijn wat volgend jaar 2-3 maart plaats vindt!
Mocht je tot zo ver zijn gekomen: chapeau en merci! Het bracket van het toernooi kan je hier terug vinden, ik zat zelf in Groep A: https://challonge.com/nl/2024_GO_Lille/groups
Proficiat @MusicMaikel GBL kan me maar matig boeien om zelf te spelen, maar wel zot om te zien hoe sommige mensen spelen met moves tellen etc...
November ziet er goed uit, eindelijk mega kangaskhan nog eens, een vanh de weinige die nog miste in mijn lijstje.
November ziet er goed uit, eindelijk mega kangaskhan nog eens, een vanh de weinige die nog miste in mijn lijstje.
Dat moves tellen is inderdaad lastig om onder de knie te krijgen (ik spreek uit ervaring) maar doe het nu al best een lange tijd en kan eigenlijk niet meer zonder. Beetje hetzelfde als fietsen; zoiets verleer je niet.Lointje schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:43:
Proficiat @MusicMaikel GBL kan me maar matig boeien om zelf te spelen, maar wel zot om te zien hoe sommige mensen spelen met moves tellen etc...
Hier ook!Smultie schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:54:
Yes! Shiny Phantump mogen vangen!
En samen met mijn zoontje gespeeld, daarna alles getrade en "gratis" geëvolueerd inclusief een aantal luckys!
Wat jammer dat het weer zo slecht is tijdens raid uur... Niemand buiten en remote ook niemand. En met 2 man lukt het gewoon niet.
Blijf het jammer vinden dat remote Raiden terug gedraaid is . Deels te begrijpen aangezien het een spel is voor buiten en niet op de bank maar toch..
Blijf het jammer vinden dat remote Raiden terug gedraaid is . Deels te begrijpen aangezien het een spel is voor buiten en niet op de bank maar toch..
Reminder voor iedereen: Er is een nieuwe Team GO Rocket research verschenen, vergeet niet om NIET voorbij pagina 1 te gaan. Oftewel: claim de rewards niet.
Op deze manier kun je deze Research stacken met vorige/toekomstige Team GO Rocket researches en dus Giovanni encounters opsparen totdat er een Shadow Legendary in de game is die je interessant genoeg vindt om wél te vangen.
Op deze manier kun je deze Research stacken met vorige/toekomstige Team GO Rocket researches en dus Giovanni encounters opsparen totdat er een Shadow Legendary in de game is die je interessant genoeg vindt om wél te vangen.
Mag ik er dan vanuit gaan dat regigigas niet interessant genoeg is?
Of doe gewoon de research en vang de nieuwe shadow legendary om je collectie compleet te houden. Gotta catch 'em all! 😁Statiegeld schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 18:39:
Reminder voor iedereen: Er is een nieuwe Team GO Rocket research verschenen, vergeet niet om NIET voorbij pagina 1 te gaan. Oftewel: claim de rewards niet.
Naar mijn mening is het een leuke voor de Shadow dex entry, maar niet meer dan dat.mhoogendam schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 19:05:
Mag ik er dan vanuit gaan dat regigigas niet interessant genoeg is?
Ik bewaar mijn Super Rocket Radars voor een toekomstige Shadow Groudon of nog 2 Shadow Mewtwo's zodat ik een squad van 5 Shadow Mewtwo's en 1 100IV Mega Mewtwo X/Y heb
eerstvolgende mogelijkheid maar eens serieus een Mewtwo uit een raid proberen te halen
@skassie er zijn altijd mensen met meer geluk: iemand hier uit de wijk kwam deze costume, XXL 'Shnundo' tegen vandaag.
:strip_exif()/f/image/6o3oPydA0XshkNd35Togu1Yu.jpg?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand een idee hoe je showcase kunt opzoeken op de kaart, behalve elke PokeStop los te bezoeken?
[ Voor 45% gewijzigd door Offens1490 op 27-10-2023 19:36 ]
AnimeAdicted
Bij je researches, meest linkse tabblad (Today) staat helemaal onderaan waar welke pokémon zitten. Als het een beetje in je buurt is, herken je de plek misschien, maar er op klikken heeft iig geen effect.Offens1490 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 19:35:
Heeft iemand een idee hoe je showcase kunt opzoeken op de kaart, behalve elke PokeStop los te bezoeken?
De tip van GW geeft alleen jou eigen Pokemon weer in de showcase.Offens1490 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 19:35:
Op je map zien waar de verschillende showcases zijn heb ik ook nog niet kunnen ontdekken. Zou wel makkelijk zijn.
Inmiddels weet ik van 6 showcases waar ze zijn maar gok dat er nog genoeg zijn die ik kan ontdekken.
Zou makkelijk zijn om dit in game te kunnen net als de raid of in campfire oid
Binnenkort de paddo jacht openen dus.
Voel een nieuwe best buddy aankomen. Bellibolt. Grappig ding
Pogo app crasht zo vaak dat adventure sync ook geen zoden meer aan dijk zet. Hebben jullie dat ook? Haal nu 20km, 2 maanden geleden makkelijk 40.
Yep, hier op een iPhone SE 2022, zodra je de app even op de achtergrond zet dan freezed deze gelijk... is inmiddels ook al een update geweest waarin Niantic dit niet heeft opgelost.Largo schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 11:43:
Pogo app crasht zo vaak dat adventure sync ook geen zoden meer aan dijk zet. Hebben jullie dat ook? Haal nu 20km, 2 maanden geleden makkelijk 40.
Momenteel geen last van. (Android)
Shiny Phantump is binnen
Shiny Zorua is binnen
Hundo Zorua is ook binnen
Overal geen slechte paar dagen
Shiny Zorua is binnen
Hundo Zorua is ook binnen
Overal geen slechte paar dagen
Is het nog iemand gelukt een shadow rhyhorn, cranidos of litwick te pakken te krijgen?
[ Voor 7% gewijzigd door hneel op 31-10-2023 19:33 ]
Ik heb een shadow cranidos en een shadow litwick, maar allebei met crap iv's...hneel schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 19:23:
Is het nog iemand gelukt een shadow rhyhorn, cranidos of litwick te pakken te krijgen?
Door al het slechte weer en verplichtingen en zieken thuis ben ik helaas wel kansloos achter op schema voor de raids voor de master ball. Dat gaat nu toch echt niet meer lukken helaas.
Ook jammer dat shadow lugia niet gelukt is. Ook hier vooral verplichtingen en heb geen vaste groepen om dit soort raids mee te doen. Had er graag een paar geprobeerd te vangen.
Hemel die gallade van cliff haalt uit zeg... 2 basic attacks en mijn rayquaza was weg :-/
Heb hem na twee pogingen maar even laten lopen want de nabije raid was nog 5 minuten en ik wil de master ball :-)
Nog 8 of 9 raids te gaan! En cliff pak ik morgen wel
Heb hem na twee pogingen maar even laten lopen want de nabije raid was nog 5 minuten en ik wil de master ball :-)
Nog 8 of 9 raids te gaan! En cliff pak ik morgen wel
Spotlight uurtje gisteren was weer een leuke. Buienradar gechecked, Het blijft droog. Nou dan weet je het wel. Giga verregend....
Vangst 165 Yamask. 0 shinny , 0 hundo en 2 nundo.. Geen idee dat de spawn rate van de nundo zo hoog was gisteren
Vangst 165 Yamask. 0 shinny , 0 hundo en 2 nundo.. Geen idee dat de spawn rate van de nundo zo hoog was gisteren
ken het probleem van de Lugia shadow, Weer speelde ook niet mee afgelopen tijd. Je ziet gewoon als het weer slechter wordt dat er buiten minder te beleven is op het gebied van PoGo.IntToStr schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 20:25:
[...]
Ik heb een shadow cranidos en een shadow litwick, maar allebei met crap iv's...
Door al het slechte weer en verplichtingen en zieken thuis ben ik helaas wel kansloos achter op schema voor de raids voor de master ball. Dat gaat nu toch echt niet meer lukken helaas.
Ook jammer dat shadow lugia niet gelukt is. Ook hier vooral verplichtingen en heb geen vaste groepen om dit soort raids mee te doen. Had er graag een paar geprobeerd te vangen.
Zelf alleen de 1* raids gedaan die je kon doen. Misdreaves 7x , Nidorino 1x en Metang 8x. Allemaal belachelijke IV. Gelukkig moet ik nu voor het volgende lvl 100 shadow purifyen dus dit zijn zeker de kandidaten
Voor de purifies pak ik persoonlijk alleen de goedkoopste purifies van 1000 dust. Al het andere gaat bij slecht IV 1 op 1 naar de prof. Ik bewaar ook steeds een handje vol goedkope purifies om een nieuwe rocket quest te spelen (Gotta Catch 'Em All).
Het lijkt erop dat Niantic nieuw personeel heeft aangenomen om de routes te valideren. Net al mijn routes goedgekeurd !!
9 erbij in de buurt, Eindelijk kans op cells....
9 erbij in de buurt, Eindelijk kans op cells....
Ik merk persoonlijk nog geen verschil. Mijn route van 19 augustus staat nog steeds under review.
Hoe kan je zien in welke status je route is ?
Ik zie dat op mijn profiel. Daar staat een blokje 'Created routes' waar je de status kan zien van al je aangevraagde routes. Als je deze opent via 'List' zie je een overzicht van de status van al je aangevraagde routes.
Ik heb er nu nog 2 under review, de andere 2 (de oudste van 9 september) zijn nu goedgekeurd van wat ik zo zie.
Er zit eindelijk wat schot in zo te zien. Zie ook dat er ook andere routes eindelijk zijn bijgekomen hierzo.
Zou eens tijd worden.
Er zit eindelijk wat schot in zo te zien. Zie ook dat er ook andere routes eindelijk zijn bijgekomen hierzo.
Zou eens tijd worden.
Leuk. Je kan geen route lopen terwijl je in een party zit.
dat hele party gebeuren is leuk maar jammer. Gisteren een quest vang 30 pokemon met berry. Reward 9 berries. Dus leg mij uit behalve een medal waarom ik die zou doen?hneel schreef op woensdag 1 november 2023 @ 12:31:
Leuk. Je kan geen route lopen terwijl je in een party zit.
EN zo zijn er wel meer die best weinig opleveren en de "bugs" die er nog zijn,
Netto verlies je er dan maar iets op. Stel dat je met 3 personen een party hebt, en je vangt ieder 10 Pokémon met berry, dan krijg je er daarna 9 terug.... je verliest er dus geen 21 maar 1 (nog steeds niet echt nuttig, maar weinig verlies).skassie schreef op woensdag 1 november 2023 @ 12:54:
[...]
dat hele party gebeuren is leuk maar jammer. Gisteren een quest vang 30 pokemon met berry. Reward 9 berries. Dus leg mij uit behalve een medal waarom ik die zou doen?
EN zo zijn er wel meer die best weinig opleveren en de "bugs" die er nog zijn,
Daar had ik gelukkig geen last van, wel een pikkedonker Stadswandelpark waar ik doorheen liep. Ik had de XL's nodig voor zowel Cofagrigus als Runerigus voor Ultra League. Uiteindelijk van 200 XL's naar 475 gegaan puur door het vangen (level 3 Mega helpt echt). Ik had in de week er voor alle Yamask bewaard om te traden wanneer de gegarandeerde XL bonus er weer kwam, maar daar had ik nu een groot deel niet meer van nodig. Van het transferen nog eens 45 XL's gekregen, dus eindstand 520 XL's voor Yamask + nog een aantal Yamask om te traden geeft mij genoeg XL om zowel level 50 Cofagrigus als Runerigus te kunnen maken voor Ultra Leagueskassie schreef op woensdag 1 november 2023 @ 08:50:
Spotlight uurtje gisteren was weer een leuke. Buienradar gechecked, Het blijft droog. Nou dan weet je het wel. Giga verregend....
Bedoel je meer kans op Rare XL als je een max level mega ghost type als mega had?MusicMaikel schreef op woensdag 1 november 2023 @ 13:39:
Uiteindelijk van 200 XL's naar 475 gegaan puur door het vangen (level 3 Mega helpt echt).
Hm, niet aan gedacht. De hele dag 1 XL gekregen.
Tja, het is dat er nu een 'Welcome Party' challenge aktief is. Maar over routes kan je hetzelfde zeggen. Je krijgt daar ook niks voor terug. (De kans op zo'n cell is nog altijd verwaarloosbaar klein)skassie schreef op woensdag 1 november 2023 @ 12:54:
dat hele party gebeuren is leuk maar jammer. Gisteren een quest vang 30 pokemon met berry. Reward 9 berries. Dus leg mij uit behalve een medal waarom ik die zou doen?
Ik krijg bijna elke route die ik loop nu een cell. Gewoon max 3 per day lopen. Elke route niet binnen 24 uur weer opnieuw lopen. Aan het einde vind je er vanzelf 1.hneel schreef op woensdag 1 november 2023 @ 17:27:
Tja, het is dat er nu een 'Welcome Party' challenge aktief is. Maar over routes kan je hetzelfde zeggen. Je krijgt daar ook niks voor terug. (De kans op zo'n cell is nog altijd verwaarloosbaar klein)
Hier in het dorp stikt het ineens ook van de routes. Morgen maar eens kijken of ik er wat kan lopen en er wat cellen uit krijg....
Ben ik de enige die die hele routes niet leuk vindt ? Je moet van ergens vandaan lopen naar ergens waar je niet heen wilt....
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Daarom maak ik rondjes aan. Kom ik altijd terug waar ik vandaan kwam 😛Oekiejoekie schreef op woensdag 1 november 2023 @ 22:46:
Ben ik de enige die die hele routes niet leuk vindt ? Je moet van ergens vandaan lopen naar ergens waar je niet heen wilt....
Ik heb er nog geen een gelopen, dus weet het eigenlijk niet. Ik heb er een paar gemaakt zodat ik de Zygarde cells kan sparen, maar als ik er genoeg heb ga ik er waarschijnlijk niet veel meer doen. Net als de parties. Ergens is het wel grappig om samen op de kaart te verschijnen en samen opdrachtjes te doen, maar in de praktijk loop ik meestal alleen of met mijn zoontje, en is het voor mij dus weer een extra klusje in plaats van een leuke toevoeging.Oekiejoekie schreef op woensdag 1 november 2023 @ 22:46:
Ik heb er een aantal gelopen om de Challange te halen, maar alle routes die ik hier heb, brengt mij alleen maar verder weg van huis, ik kan de route wel weer teruglopen, maar dan krijg je de cell niet.
En elke dag hetzelfde stuk heen en weer lopen is ook niet echt gezellig.
En elke dag hetzelfde stuk heen en weer lopen is ook niet echt gezellig.
De paar routes die we hier in ons dorp hadden gaven vrijwel nooit cells. Ik weet niet of je bij de ene route meer kans hebt dan bij de andere? Ik sta nu op een totaal van 5 cells. Ik denk niet dat ik die Zygarde ooit volledig zal kunnen evolueren, tenzij ze hier verandering in gaan brengen.
De routes zijn hier ook niet echt gul met de cellen. Tel daarbij op dat het IV van mijn Zygarde zwaar ruk is en de motivatie om routes te lopen is er niet echt bepaald.
Ik hoop dat we inderdaad nog een keer een nieuwe Zygarde krijgen. Mijn IVs zijn ook niet om naar huis te schrijven, en het voelt dan altijd zo zonde om daar candies/cells in te stoppen.
Dit hoop ik ook. Ik heb een 12-15-10 op dit moment en met alle routes die ik inmiddels gelopen heb maar 7 cell gekregen. Ik denk dat ik nu 1 op 8 loop en dat vind ik met de winter in aantocht toch niet erg veel.Autofan1985 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:28:
De routes zijn hier ook niet echt gul met de cellen. Tel daarbij op dat het IV van mijn Zygarde zwaar ruk is en de motivatie om routes te lopen is er niet echt bepaald.
Helaas ook geen mogelijkheid om XL candy of andere candy om te zetten naar cells dus zal het wel ff duren.
Nee dat niet. Die bonus en de mega bonus staan los van elkaar.hneel schreef op woensdag 1 november 2023 @ 17:27:
[...]
Bedoel je meer kans op Rare XL als je een max level mega ghost type als mega had?
Hm, niet aan gedacht. De hele dag 1 XL gekregen.
Eergisteren had je inderdaad kans op een Rare Candy (XL) bij het vangen van costume Pokémon. Die kans was echter zo laag dat je er vrijwel niks van merkte.
De bonus waar ik het over heb is dat bij een max level mega je meer kans hebt op XL candy bij het vangen van hetzelfde type. In dit geval had ik dus Mega Gengar en daarbij had ik meer kans op XL bij het vangen van Ghost en Poison types. Dat kwam tijdens Spotlight Hour goed van pas, aangezien ik in een uurtje dus een slordige 325 XL bij elkaar had voor Yamask.
Ik zie ook plaatjes voorbij komen met 1/4 hatch distance
idk welke nu correct is
Dat is een goeie vraag, komt dat ander plaatje ook van Leekduck? Want dan zijn hun zelf verwarring aan het schoppenNylato schreef op donderdag 2 november 2023 @ 13:48:
[...]
Ik zie ook plaatjes voorbij komen met 1/4 hatch distance
idk welke nu correct is
Ja was ook van leekduck.G_Dragon schreef op donderdag 2 november 2023 @ 13:52:
[...]
Dat is een goeie vraag, komt dat ander plaatje ook van Leekduck? Want dan zijn hun zelf verwarring aan het schoppen
Maar zie nu over 1/2 dus zal wel een foutje zijn geweest van hun.
Had niet erg gevonden met al die 12km eitjes van de leaders
Nee dat zou wel heel fijn zijn geweest met die 12km eieren!Nylato schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:48:
[...]
Ja was ook van leekduck.
Maar zie nu over 1/2 dus zal wel een foutje zijn geweest van hun.
Had niet erg gevonden met al die 12km eitjes van de leaders
Dat wordt gezien de weersverwachting hierzo gewoon community day binnen gok ik zo en dan gaan we wel zien hoeveel we er kunnen vangen
Net even een aantal raids met mijn account en die van mijn zoontje gedaan. (groot voordeel dat ze geen telefoon meer mee mogen naar school) Kan papa mooi overdag gebruik ervan maken.
Eerste raid. - Shadow Wooper. Ik een gewone shadow hij een shinny
Tweede raid - Bombirdier, ik een shinny hij een hundo.
Derde raid. - Darkrai. Ik een runner hij een shinny
Ben maar gestopt want vond het niet meer leuk. Denk dat ik een gelukkig kind heb vanmiddag.
Eerste raid. - Shadow Wooper. Ik een gewone shadow hij een shinny
Tweede raid - Bombirdier, ik een shinny hij een hundo.
Derde raid. - Darkrai. Ik een runner hij een shinny
Ben maar gestopt want vond het niet meer leuk. Denk dat ik een gelukkig kind heb vanmiddag.
Hier zijn nu plots 12 routes goedgekeurd dus wij hebben er nu ook 13, sommige redelijk overlappend
Hier nog steeds niet. 2 gesubmit eind augustus, en eentje eind oktober. Alle drie nog in de review fase
Hoop dat iedereen weer een beetje mooie vangsten heeft. 1 Hundo en 3 om 3 in shinny. Slecht IV helaas maar wel weer een pokedex uitbreiding erbij
Ik had een redelijk frustrerend event. Na 150 gevangen pokemon had ik nog altijd geen shiny. Mijn vriendin, die wat trager vangt zat toen al aan 4 roze en 3 paarse shinies... Toen kwam de eerste eindelijk binnen. Blijven doorspelen en uiteindelijk afgeklokt op 3 paarse en 1 roze shiny op 275 gevangen pokemon. Terwijl je gemiddeld dus aan 11 zou moeten zitten. Aan de lage kant dus.
0 op 150 op een community day is trouwens 0.2% kans. Dus zeker niet onmogelijk, maar ben je wel één van die twee personen op een duizend die pech heeft.
Geen hundo ook niet, wel een aantal drie sterren. Ach ja, op naar volgende event en volgende keer beter?
Wel 3 routes gedaan en dan nog 4 party quests. Dus op die missies ben ik er nu ook eindelijk door aan het geraken.
0 op 150 op een community day is trouwens 0.2% kans. Dus zeker niet onmogelijk, maar ben je wel één van die twee personen op een duizend die pech heeft.
Geen hundo ook niet, wel een aantal drie sterren. Ach ja, op naar volgende event en volgende keer beter?
Wel 3 routes gedaan en dan nog 4 party quests. Dus op die missies ben ik er nu ook eindelijk door aan het geraken.
11 gemiddeld op 275 klinkt naar mijn idee hoog, ik vang meestal tussen de 400 en 500 en gemiddeld heb ik er 12-14 denk ik, ook wel eens uitschieters naar 20+ maar ook wel eens minder dan 10. in mijn omgeving hoor ik over het algemeen hetzelfde, de enige die er meer vangen zijn degene die shiny checken 3 uur lang.Lointje schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:41:
Ik had een redelijk frustrerend event. Na 150 gevangen pokemon had ik nog altijd geen shiny. Mijn vriendin, die wat trager vangt zat toen al aan 4 roze en 3 paarse shinies... Toen kwam de eerste eindelijk binnen. Blijven doorspelen en uiteindelijk afgeklokt op 3 paarse en 1 roze shiny op 275 gevangen pokemon. Terwijl je gemiddeld dus aan 11 zou moeten zitten. Aan de lage kant dus.
Met de Woopers had ik er 20 waarvan geen enkele een wonder(ondanks dat ik 3 shinies uit pokestop opdrachten had

Volgens mij is de rate rond 1:25. Op reddit geven mensen aan 1:24. In december schijnen ze iets hoger te liggen (1:20)
Reddit link
Reddit link
Heeft er iemand nog een tip hoe aan de XXL pokemon te komen voor de showcases??? Nu ook weer litwick. Ik heb een XL die ik in de stop zet.
Score van 779 dus sta op plek 1. Duurt een uur ofzo en er staan mensen boven mij met scores boven de 1050.
Hoe en waar zijn deze te vangen?? Mijn broer heeft hetzelfde in Enschede, Hij ving gisteren een 1007 . Dan denk je lekker maar nu staat hij op plek 17 en allemaal vele malen hoger boven hem.
Tips zijn meer dan welkom.
Score van 779 dus sta op plek 1. Duurt een uur ofzo en er staan mensen boven mij met scores boven de 1050.
Hoe en waar zijn deze te vangen?? Mijn broer heeft hetzelfde in Enschede, Hij ving gisteren een 1007 . Dan denk je lekker maar nu staat hij op plek 17 en allemaal vele malen hoger boven hem.
Veel Pokémon aanklikken.skassie schreef op donderdag 9 november 2023 @ 15:48:
Heeft er iemand nog een tip hoe aan de XXL pokemon te komen voor de showcases??? Nu ook weer litwick. Ik heb een XL die ik in de stop zet.
Er zullen ongetwijfeld scanners gebruikt worden om makkelijk XXL Pokémon te vinden, net zoals dat gebeurt voor 100IV Pokémon.
Raem schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:03:
[...]
Veel Pokémon aanklikken.
Er zullen ongetwijfeld scanners gebruikt worden om makkelijk XXL Pokémon te vinden, net zoals dat gebeurt voor 100IV Pokémon.
Ik doe niet andersRaem schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:03:
[...]
Veel Pokémon aanklikken.