• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lGSz_NqwQnRx33Mse356E4s2MnM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/x8wk0RawWYGh28f8kNJHraS6.png?f=user_large
Snelste route naar level 20.

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11:33
Je verliest alles in de eerste ronden (sandbagging). Helpt dat? Krijg je dan in de hogere levels makkelijker tegenstanders?

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:56
aljooge schreef op zondag 15 februari 2026 @ 10:29:
[...]

Je verliest alles in de eerste ronden (sandbagging). Helpt dat? Krijg je dan in de hogere levels makkelijker tegenstanders?
Ik kan geen goede vergelijking geven, ik doe nooit pvp, totdat @Armada. dit plaatje deelde (waarvoor dank). Ik wilde namelijk wel een keer die Pikachu krijgen, dus ik ben nu maar begonnen. Wat ik merk, ondertussen op rank 16, dat er een hoop beunhazen tussen zitten. GBL met Pokémon van ~1300 cp, gekke (en niet werkende) tactieken. Die mensen zijn dus wel op rank 16 gekomen met dat team, dus zullen een hoop tussendoor verloren hebben. Het voelt heel erg makkelijk nu. Als ik een potje wil winnen, dan lukt me dat 90% van de tijd. Niet omdat ik zo goed ben, maar omdat de tegenstander zo slecht is. Dus het voelt inderdaad alsof veel verliezen in het begin je makkelijkere tegenstanders geeft.
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste

Let op:
Let op: GPS-spoofing wordt beschouwd als een vorm van valsspelen ('cheaten'). Ondanks dat het onschuldig kan lijken, is het officieel niet toegestaan. Om die reden is het delen van informatie hierover op Tweakers niet toegestaan.