• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:12
Ruudox schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 13:38:
[Afbeelding]

Mijn selectie voor de Silver bottle cap.
Hebben jullie al een keuze gemaakt?
Welke is het geworden? Ik ben gegaan voor Eternatus naar 100% tillen.
sennevb schreef op woensdag 26 november 2025 @ 07:43:
[...]

Ik heb een paar maanden geleden pokemon terug opgepikt.
Hoe komen jullie aan een friendlist met friends aan de andere kant van de wereld (om bvb die remove raid mee te pikken).

Is er een soort platform voor ofzo om friends te zoeken? Of hoe doen jullie dit, ik wil wat meer speciale pokemons gaan vangen 😆

Andere tips ook welkom 😄
https://www.fcswap.com/game/pokemon-go/ gebruik ik vaak. Je kunt zowel je eigen code daar posten als anderen toevoegen. Snelle manier is om de codes als QR te laten weergeven en dan met je telefoon van een monitor te scannen. Wat ik zelf vaak doe is bulk toevoegen en dan verwijder ik uiteindelijk de hele lage level spelers (stoppen toch bijna altijd met spelen) of de Amerikanen want daar heb ik al veel van. Zo hou ik een gemêleerde vriendenlijst met bijna altijd wel mensen die ik kan joinen bij een raid. Je krijgt ook echt super veel XP voor vriendschap.

Hier kun je ook wat gerichter zoeken naar bepaalde regio’s voor je Vivillion medaille of iemand die bijvoorbeeld vooral wil openen in plaats van zenden of vice versa: https://www.reddit.com/r/PokemonGoFriends/s/h90a80kR90

[ Voor 56% gewijzigd door Armada. op 27-11-2025 14:56 ]

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:25
Armada. schreef op donderdag 27 november 2025 @ 13:47:
[...]

Welke is het geworden? Ik ben gegaan voor Eternatus naar 100% tillen.

[...]
https://www.fcswap.com/game/pokemon-go/ gebruik ik vaak. Je kunt zowel je eigen code daar posten als anderen toevoegen. Snelle manier is om de codes als QR te laten weergeven en dan met je telefoon van een monitor te scannen. Wat ik zelf vaak doe is bulk toevoegen en dan verwijder ik uiteindelijk de hele lage level spelers (stoppen toch bijna altijd met spelen) of de Amerikanen want daar heb ik al veel van. Zo hou ik een gemêleerde vriendenlijst met bijna altijd wel mensen die ik kan joinen bij een raid. Je krijgt ook echt super veel XP voor vriendschap.

Hier kun je ook wat gerichter zoeken naar bepaalde regio’s voor je Vivillion medaille of iemand die bijvoorbeeld vooral wil openen in plaats van zenden of vice versa: https://www.reddit.com/r/PokemonGoFriends/s/h90a80kR90
Het is Glaceon geworden :)

vind het leuk om alle eeveelutions te hebben,

Heb ze al gewoon,shiny, (een paar costumes), dynamnax mee bezig. En de shundos zou ook heel gaaf zijn.

• Armada.
Ruudox schreef op donderdag 27 november 2025 @ 16:04:
[...]

Het is Glaceon geworden :)

vind het leuk om alle eeveelutions te hebben,

Heb ze al gewoon,shiny, (een paar costumes), dynamnax mee bezig. En de shundos zou ook heel gaaf zijn.
Ah tof! Hoopte ik al op. Je andere waren natuurlijk ook mooie kandidaten, maar een 14 stat naar een 15 tillen maakt natuurlijk effectief ook weer niet zoveel verschil. En Zygarde komt vast terug met Go Tour Kalos in 2026. Dan is zo’n trophy leuker. d:)b

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Niet vergeten die masterwork research pony tales te kopen voor de shiny Keldeo. Nog een paar dagen de kans, anders ga je hem denk ik niet meer krijgen.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ncxfs1mr-b1nXP9QhydCguN-NU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WUR6DMNmsypAOnq0PePMl0xl.jpg?f=fotoalbum_large

mijn shiny's van dit weekend,

verder ook goed bezig geweest met (shiny)evoluties, want er waren voordelen zoals minder km lopen en minder hearts nodig voor evolueren. (zit nu 0p 686 vershillende shiny's)

• Armada.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yZIA_MBBOu68Tkb82ySsx5OEihA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nQByyFcYdhxcH6VxNNFV06tZ.jpg?f=fotoalbum_large

Remote trades komen naar Pokémon GO! Om mijn hengel direct alvast maar uit te gooien, ik zoek:

- Shiny Pikachu met Jeju Island T-shirt;
- Shiny Snorlax met nightcap;
- Shiny Ponya met Candela Costume;
- Shiny Rotom;
- Shiny Xerneas of Rayquaza met 2023 New York background;
- Shiny Xerneas of Rayquaza met 2023 Osaka background;
- Shiny Pikachu met 2023 Pokémon World Honolulu achtergrond;
- Shiny Pikachu met Jeju Island 2025 achtergrond.

Ik ruil niet met spoofers.

Er is vast wel meer die ik graag zou hebben, maar deze schoten mij eerst te binnen. Het is lastig om uitputtend op te noemen wat ik er allemaal tegenover kan zetten, maar om je toch een idee te geven (allemaal shiny): Larvesta, Keldeo, Zamazenta met Osaka 2025 Go Fest background, Rayquaza of Yveltal met Londen background, Aerodactyl met satchel, Pikachu met top hat in blauw, geel of rood, Pa'u Oricorio. Heb ook wel veel shiny Unown. Niet-shiny: Pikachu met Indonesië football jersey of Pikachu Libre.

• Armada.
Normaal zou ik mijn bovenstaande bericht wel even editten, maar omdat je met dit soort dingen er snel bij wil zijn met hotels en vluchten boeken en dergelijke: GO Fest 2026 is aangekondigd! Leuk dat Kopenhagen een keer de Europese stad is, eens wat anders. Zelf ga ik vandaag nog beslissen of het weer Japan wordt voor mij.

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb nieuwe vriendjes nodig dus graag mij toevoegen :)

8140 2314 6360

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:06
@C_V_S ik heb je toegevoegd.
Jullie mogen mij ook toevoegen :)

531327459798

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:02
C_V_S schreef op maandag 15 december 2025 @ 16:06:

8140 2314 6360
Ik heb je toegevoegd.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 20-12 20:16
G33st schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 20:09:
@C_V_S ik heb je toegevoegd.
Jullie mogen mij ook toevoegen :)

531327459798
C_V_S schreef op maandag 15 december 2025 @ 16:06:

8140 2314 6360
Allebei toegevoegd (Indicatie)

• melst90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 20-12 11:56
8016 1009 9464

is mijn code, ik speel vooral in omgeving Veghel/Uden :) Voel je vrij om toe te voegen!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-12 16:22
Armada. schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 01:28:
[Afbeelding]

Remote trades komen naar Pokémon GO! Om mijn hengel direct alvast maar uit te gooien, ik zoek:

- Shiny Pikachu met Jeju Island T-shirt;
- Shiny Snorlax met nightcap;
- Shiny Ponya met Candela Costume;
- Shiny Rotom;
- Shiny Xerneas of Rayquaza met 2023 New York background;
- Shiny Xerneas of Rayquaza met 2023 Osaka background;
- Shiny Pikachu met 2023 Pokémon World Honolulu achtergrond;
- Shiny Pikachu met Jeju Island 2025 achtergrond.

Ik ruil niet met spoofers.

Er is vast wel meer die ik graag zou hebben, maar deze schoten mij eerst te binnen. Het is lastig om uitputtend op te noemen wat ik er allemaal tegenover kan zetten, maar om je toch een idee te geven (allemaal shiny): Larvesta, Keldeo, Zamazenta met Osaka 2025 Go Fest background, Rayquaza of Yveltal met Londen background, Aerodactyl met satchel, Pikachu met top hat in blauw, geel of rood, Pa'u Oricorio. Heb ook wel veel shiny Unown. Niet-shiny: Pikachu met Indonesië football jersey of Pikachu Libre.
Honolulu was 2024, niet 2023, dat was Yokohama :P

Sowieso zullen er hier vrij weinig mensen zijn die die hebben, ik heb hooguit een paar honolulu backgrounds, maar geen shiny versie ervan, zelfde voor anaheim dit jaar eigenlijk.

Met die forever friends ben ik eigenlijk alleen nog maar op zoek naar Hawlucha/Stonjourner en eventuele andere regionals mochten die nog ooit poppen lol

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:46

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Akaendra schreef op woensdag 17 december 2025 @ 09:12:
[...]

Sowieso zullen er hier vrij weinig mensen zijn die die hebben, ik heb hooguit een paar honolulu backgrounds, maar geen shiny versie ervan, zelfde voor anaheim dit jaar eigenlijk.

Met die forever friends ben ik eigenlijk alleen nog maar op zoek naar Hawlucha/Stonjourner en eventuele andere regionals mochten die nog ooit poppen lol
Tripje naar UK voor Stonjourner is echt wel te doen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-12 11:16
Akaendra schreef op woensdag 17 december 2025 @ 09:12:
[...]

Ik heb nog wel een Hawlucha voor je.

• Armada.
Japan is geboekt, dat wordt sowieso een week lang GO Fest doen in Tokio! *O* Daarna ook nog twee weken door Japan reizen. GO Fest valt samen met tienjarig jubileum van GO en dertigjarig jubileum van Pokémon, dus ze zullen wel uitpakken. Wel gek dat hij langer duurt in Japan dan in Kopenhagen en Chicago, maar ik klaag niet.

• aljooge
  • Nu online
Armada. schreef op woensdag 17 december 2025 @ 20:45:
Japan is geboekt, dat wordt sowieso een week lang GO Fest doen in Tokio! *O* Daarna ook nog twee weken door Japan reizen. GO Fest valt samen met tienjarig jubileum van GO en dertigjarig jubileum van Pokémon, dus ze zullen wel uitpakken. Wel gek dat hij langer duurt in Japan dan in Kopenhagen en Chicago, maar ik klaag niet.
ja, want eens in het leven maken we een reis naar Japan en wat is er dan mooier om de hele dag full time Pokemon go te spelen?

Vorig jaar gezien in Parijs, stonden ze allemaal in het parc du Luxembourg Zamazenta en Zacian raids te doen. Ik ben er ook geweest, heb daar inderdaad een half dagje raids gedaan en de andere dag bij het echte terrein in Parc de Sceaux, maar heb de andere dagen cultuur gesnoven, de arc de triomf, le petit palais, de sacre coeur en de Mont Martre, le quartier latin, wandeling langs de seine. Een paar weken later zaten dezelfde raids ook hier.

Vind je dat zelf niet zonde, om naar Japan te gaan om in een park wat raids te gaan doen en shinies te catchen? Het is bovendien 1 van de duurste landen ter wereld, als je de prijs van de reis deelt door het aantal gevangen shinies kom je op een paar tientjes per stuk uit :?

• Armada.
aljooge schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 20:05:
[...]

ja, want eens in het leven maken we een reis naar Japan en wat is er dan mooier om de hele dag full time Pokemon go te spelen?

Vorig jaar gezien in Parijs, stonden ze allemaal in het parc du Luxembourg Zamazenta en Zacian raids te doen. Ik ben er ook geweest, heb daar inderdaad een half dagje raids gedaan en de andere dag bij het echte terrein in Parc de Sceaux, maar heb de andere dagen cultuur gesnoven, de arc de triomf, le petit palais, de sacre coeur en de Mont Martre, le quartier latin, wandeling langs de seine. Een paar weken later zaten dezelfde raids ook hier.

Vind je dat zelf niet zonde, om naar Japan te gaan om in een park wat raids te gaan doen en shinies te catchen? Het is bovendien 1 van de duurste landen ter wereld, als je de prijs van de reis deelt door het aantal gevangen shinies kom je op een paar tientjes per stuk uit :?
Eens in het leven? Dan doe je wat fout in jouw leven. Ik ben vorig jaar ook naar Japan geweest en ben na GO Fest nog heel Japan doorgereisd. Ik heb Osaka gezien, heb geslapen in een boeddhistisch klooster in de bergen van Kōyasan, heb de hele dag tempels gezien in Nara, kastelen en tuinen bezocht in Himeji, heb een berg beklommen in de bloedhitte van Miyajima, heb de pracht en verschrikkingen gezien van Hiroshima, ben meerdere dagen in alle vroegte opgestaan om de highlights van Kyoto in rust mee te kunnen maken, heb de prachtige weelde van de UNESCO sights van Nikkō gezien, ben de bergen van Hakone ingetrokken en heb het om het af te maken afgerond met een week sightseeing in Tokio. Ik ben er een maand geweest en GO Fest was drie dagen daarvan. Ik denk dat je een beetje te veel veronderstelt dat iedereen op jouw kleinburgerlijke manier vakantie viert.

• aljooge
  • Nu online
Armada. schreef op zondag 21 december 2025 @ 00:34:
[...]
Eens in het leven? Dan doe je wat fout in jouw leven. Ik ben vorig jaar ook naar Japan geweest en ben na GO Fest nog heel Japan doorgereisd. Ik heb Osaka gezien, heb geslapen in een boeddhistisch klooster in de bergen van Kōyasan, heb de hele dag tempels gezien in Nara, kastelen en tuinen bezocht in Himeji, heb een berg beklommen in de bloedhitte van Miyajima, heb de pracht en verschrikkingen gezien van Hiroshima, ben meerdere dagen in alle vroegte opgestaan om de highlights van Kyoto in rust mee te kunnen maken, heb de prachtige weelde van de UNESCO sights van Nikkō gezien, ben de bergen van Hakone ingetrokken en heb het om het af te maken afgerond met een week sightseeing in Tokio. Ik ben er een maand geweest en GO Fest was drie dagen daarvan. Ik denk dat je een beetje te veel veronderstelt dat iedereen op jouw kleinburgerlijke manier vakantie viert.
je zei zelf dat je van plan was een week pokemons gaat vangen in Japan tijdens Go Fest. Nu nuanceer je het zelf met 3 dagen en een mooie culturele reis eraan vast. Die snap ik, een week alleen maar pogo in een park wat minder. Fijne vakantie 8)
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Let op:
Let op: GPS-spoofing wordt beschouwd als een vorm van valsspelen ('cheaten'). Ondanks dat het onschuldig kan lijken, is het officieel niet toegestaan. Om die reden is het delen van informatie hierover op Tweakers niet toegestaan.