Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vet! Leuke nieuwe dingen. Welk level worden jullie op basis van XP? Van level 71 tot en met 80 zijn er ook aanvullende challenges en is alleen XP niet voldoende, maar dit worden in ieder geval de drempelwaarden voor de nieuwe levels:
Level 10: 48,000 total XP
Level 20: 258,000 total XP
Level 30: 1,083,000 total XP
Level 40: 3,953,000 total XP
Level 50: 12,753,000 total XP
Level 60: 34,353,000 total XP
Level 70: 85,853,000 total XP
Level 80: 203,353,000 total XP
Ik heb 486 miljoen XP dus kan direct beginnen aan de weg van 70 naar 80. Ik vind de drempels eigenlijk best laag. Level 40 was altijd 20 mio XP en daarmee zit je nu al halverwege de 50. Level 50 was 176 miljoen. Dan is dit maar een kleine bump.
[ Voor 12% gewijzigd door Armada. op 13-10-2025 20:37 ]
Dat was al zo, zover ik zie worden die van 40-50 naar 70-80 verplaatst maar mogelijk niet dezelfde challenges.Armada. schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 20:34:
https://pokemongo.com/en/...eling-update-details-2025
Vet! Leuke nieuwe dingen. Welk level worden jullie op basis van XP? Van level 71 tot en met 80 zijn er ook aanvullende challenges en is alleen XP niet voldoende..
Wel jammer dat de level 50 jacket dus komt te vervallen (zover ik begrijp), net nu ik 49+ ben.. niet echt een ramp maar toch jammer. Ik ben wel benieuwd waar ik uitkom met mijn team harmony account, zit al een hele tijd vast op 40 (ergens tussen 60 en 70 als het goed is).
De nieuwe challenges zijn al gedatamined. Even linkje zodat het een verrassing kan blijven voor wie het nog niet wil weten: https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/s/jbL8QWXJ25DukeBox schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 22:04:
[...]
Dat was al zo, zover ik zie worden die van 40-50 naar 70-80 verplaatst maar mogelijk niet dezelfde challenges.
Wel jammer dat de level 50 jacket dus komt te vervallen (zover ik begrijp), net nu ik 49+ ben.. niet echt een ramp maar toch jammer. Ik ben wel benieuwd waar ik uitkom met mijn team harmony account, zit al een hele tijd vast op 40 (ergens tussen 60 en 70 als het goed is).
Maar ah jammer de jacket gemist. Komen wel weer nieuwe items voor terug zag ik.
Las her en der ook dat ze uiteindelijk naar level 100 willen verhogen en dat daarom level 80 nog niet bijster meer vereist aan XP dan level 50 omdat dan de klim van 80 naar 100 te extreem wordt als het naar dezelfde rato stijgt. Zou wel een en ander verklaren.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ow inderdaad valt reuze mee.Armada. schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 20:34:
https://pokemongo.com/en/...eling-update-details-2025
Vet! Leuke nieuwe dingen. Welk level worden jullie op basis van XP? Van level 71 tot en met 80 zijn er ook aanvullende challenges en is alleen XP niet voldoende, maar dit worden in ieder geval de drempelwaarden voor de nieuwe levels:
Level 10: 48,000 total XP
Level 20: 258,000 total XP
Level 30: 1,083,000 total XP
Level 40: 3,953,000 total XP
Level 50: 12,753,000 total XP
Level 60: 34,353,000 total XP
Level 70: 85,853,000 total XP
Level 80: 203,353,000 total XP
Ik heb 486 miljoen XP dus kan direct beginnen aan de weg van 70 naar 80. Ik vind de drempels eigenlijk best laag. Level 40 was altijd 20 mio XP en daarmee zit je nu al halverwege de 50. Level 50 was 176 miljoen. Dan is dit maar een kleine bump.
Had eigenlijk wel het dubbele verwacht.
Net zelf de 224 miljoen aangetikt. Dus ben er ook al qua xp. Nu hopen op leuke lastige opdrachten.
Dat valt wel mee, die zijn ook al gelekt....Ruudox schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 07:41:
[...]
Ow inderdaad valt reuze mee.
Had eigenlijk wel het dubbele verwacht.
Net zelf de 224 miljoen aangetikt. Dus ben er ook al qua xp. Nu hopen op leuke lastige opdrachten.
Volg je bankbiljetten
Nou 50 platinum medals voor level 80 vind k best een uitdaging.ZeRoC00L schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 09:03:
[...]
Dat valt wel mee, die zijn ook al gelekt....
Volgens mij mag je de 18 type medailes er ook bij rekenen.beautjweetj schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 09:15:
[...]
Nou 50 platinum medals voor level 80 vind k best een uitdaging.
Oke, dat is wellicht één van de grootste uitdagingen.beautjweetj schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 09:15:
[...]
Ben zelf al ruime tijd levvel 50, en nu 46 platinum medals, dus ja, die moet ik nog een paar behalen.
Een paar, zoals 'win 1000 in great, ultra, master) heb ik nog niet, maar dat kost vooral veel tijd, ben al op ruim 800 bij alle, dus als ik wil kan ik die redelijk snel halen. Daarnaast nog bijvoorbeel 200 buddies of 2500 trades en ik ben er.
Met echt uitdagend bedoel ik de recente XP Celebration opdracht. Daar moest je echt veel tijd in stoppen om die te behalen, was dan zelf niet eens halverwege gekomen.
Al vond ik die opdracht dan weer jammer dat het niet een 'special research' was zonder tijdslimiet.
10u (nog) niet …Ruudox schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 07:38:
Il dacht 12 uur vanacht al maar zo te zien dus niet, pokémon go kennende gok ik 10 uur.
Zoals gebruikelijk geeft de post van PokemongoApp niet veel duidelijkheid..Trainers, the new leveling journey update will release on Wednesday, October 15, 2025 PDT, and not local time.
— Pokémon GO (@PokemonGoApp) 15 oktober 2025
Additionally, the special commemorative medal and the all-new level 50 avatar pose will be available to eligible Trainers when the leveling revamp update is released. pic.twitter.com/UrZkeD6Pd4
[ Voor 36% gewijzigd door ZeRoC00L op 15-10-2025 10:48 ]
Volg je bankbiljetten
Die lopen negen uur op ons achter (UTC -7 vs UTC +2).gupfishy schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 14:19:
Das Pacific time . Maar daar is het ook de 15 e. Zal dus wel pas morgen worden als ik het zo mag schatten
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Volg je bankbiljetten
Wat waren de levels eigenlijk? Ik ben tot 10500 gekomen (dat level niet gered door gifts).ZeRoC00L schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 09:42:
Met echt uitdagend bedoel ik de recente XP Celebration opdracht. Daar moest je echt veel tijd in stoppen om die te behalen, was dan zelf niet eens halverwege gekomen.
Dan was je (net als ik) nog niet halverwege….DukeBox schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:05:
[...]
Wat waren de levels eigenlijk? Ik ben tot 10500 gekomen (dat level niet gered door gifts).
https://leekduck.com/events/xp-celebration-event-2025/
Volg je bankbiljetten
XP Celebration (23/50)ZeRoC00L schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:25:
Dan was je (net als ik) nog niet halverwege….
https://leekduck.com/events/xp-celebration-event-2025/
Zohee.. daar was nog best wat te halen dus. Jammer dat hij zo kort liep en niet met iedere challenge werd verlengd o.i.d.
Ondertussen heb ik ook een tijd: 11:59 PM PDT dus 08:59 voor ons morgenochtend.ZeRoC00L schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 15:05:
Stomme is dus dat er geen tijd wordt genoemd alleen een dag……
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Ik heb er nu 55. 1 platina batch is nog op korte termijn makkelijk voor me binnen te halen,die ace trainer. De rest is ver buiten zichtbeautjweetj schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 09:15:
[...]
Ik kreeg er ook flink wat item en pokemon storage bij gelukkig..Raem schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:43:
Nieuwe levels zijn live. Door alle items die je krijgt zit ik met 1200 over m'n item bag heen.
150 van allebei volgens mij toch?DukeBox schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:52:
[...]
Ik kreeg er ook flink wat item en pokemon storage bij gelukkig..
Ik was 49, nu 70 en heb er 450 itemslots bij gekregen en 150 pokemon slots.
Mijn harmony account is van 40 naar 62 gegaan en heb daar 150 itemslots bij gekregen en ook 150 pokemon slots (dat was wel heel welkom, is altijd een hoop gedoe met zo weinig slots).
43 >> 63
[ Voor 7% gewijzigd door mhoogendam op 15-10-2025 23:09 ]
en idd beetje veel items XD
:strip_exif()/f/image/wn2FCZEVBoH0Yv3Crt9SJeQt.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 15-10-2025 23:10 ]
* DukeBox gaat nog ff een klein rondje lopen
[ Voor 46% gewijzigd door DukeBox op 15-10-2025 23:14 ]
Ik ben van 50 naar 70 gegaan. Zal ik ook wel meer item slots erbij hebben gekregen dan 150. Geen idee hoeveel ik hiervoor had eigenlijk.DukeBox schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 23:04:
[...]
Ik was 49, nu 70 en heb er 450 itemslots bij gekregen en 150 pokemon slots.
Mijn harmony account is van 40 naar 62 gegaan en heb daar 150 itemslots bij gekregen en ook 150 pokemon slots (dat was wel heel welkom, is altijd een hoop gedoe met zo weinig slots).
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Net als iedereen hier ook de items ver over de limiet, dat word een broken pokestop spinning streak.
Ik hoef echt geen 300+ revives te hebben.
Volg je bankbiljetten
Nog niet zelf getest maar het schijnt dat het ophalen van je daily free raid pass telt als spin. Dan kan je je streak behouden zonder spullen weg te gooien.victenn schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 00:11:
Net als iedereen hier ook de items ver over de limiet, dat word een broken pokestop spinning streak.
Hier ook, zat zo'n 1300 items over de limiet heen, dus bergen potions, revived, fruit en wat ballen in de kliko...mhoogendam schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 23:08:
Zo, 1200 over limiet. Dat word voorlopig niet kunnen draaien.
43 >> 63
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Die extra pokémon storage beetje jammer.
Zat op een mooie ronde 10000 😉
Hey lijkt er inderdaad op vanaf je laatste lvl up. (Voor mij vanaf lvl 50.Armada. schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:33:
[...]
Kun jij aan de hand van die cijfers reproduceren welke periode deze stats in zijn gerealiseerd? Ik had namelijk dit, maar is wel erg breed:
[Afbeelding]
Vermoed dat het is sinds level 50 wellicht?
Vanmiddag Rayquaza. Hopelijk beetje opkomst.
[ Voor 15% gewijzigd door Armada. op 18-10-2025 13:01 ]
Weet niet wat het is met dit event, maar hier in huis zijn er al 4 remote raidpasses verloren gegaan doordat de boel stopt bij het rejoinen als je 6 pokemons dood zijn. Waardeloos. Het is op sommige momenten daardoor onspeelbaar.Armada. schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:00:
Vind het vooral wel handig dat je sinds de levelupdate makkelijk kan zien wie niet meer speelt in je vriendenlijst omdat ze nog een oud level hebben. Ik heb ze allemaal even met een nickname gemarkeerd en volgende week verwijder ik ze als ik in de tussentijd geen giftinteracties heb gehad.
Vanmiddag Rayquaza. Hopelijk beetje opkomst.
Gisteren probeerden we dat ook en werd de raid gewoon halverwege afgekapt. Alle accounts pasje kwijt.
Ik liep er ook 1 keer tegenaan, net toen ik wilde afsluiten kwam ik er toch weer in. Ik denk dat het nog steeds te maken heeft met gemiddeld meer spelers zoals ik gister ook al meldde.ed1703 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:14:
Weet niet wat het is met dit event, maar hier in huis zijn er al 4 remote raidpasses verloren gegaan doordat de boel stopt bij het rejoinen als je 6 pokemons dood zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door DukeBox op 18-10-2025 20:08 ]
Merkte het gisteren ook 2x, maar als je 10 seconden bleef wachten kwam je weer terug in de raid en kon je verder gaan.ed1703 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:14:
[...]
Weet niet wat het is met dit event, maar hier in huis zijn er al 4 remote raidpasses verloren gegaan doordat de boel stopt bij het rejoinen als je 6 pokemons dood zijn. Waardeloos. Het is op sommige momenten daardoor onspeelbaar.
Volg je bankbiljetten
Heb gisteravond de minste (2 ster) van beide accounts die ik had gevangen geruild en die gingen van een net aan 2 ster naar een 98% Lucky! 🤩
Enfin, dit jaar moest het hem dus eindelijk worden, ik ging all-in. Ik wilde steeds drie field researches hebben van win 3 raids om het zo efficiënt mogelijk te maken, maar dat was wel echt de hele stad aflopen om de stops te spinnen. Volgens mijn eigen berekeningen gaf ongeveer 1/33 van alle stops mij de juiste field research. Er waren daardoor verspreid over drie dagen honderdduizend stappen, 76 kilometer en 77 encounters voor nodig, maar dan heb je ook wat:
/f/image/NQZwSe798uJUvuq9SMyoFA1Z.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Z356TP48jmwgZOfX2zljvgVI.png?f=fotoalbum_large)
Vond het wel echt een leuke jacht. Natuurlijk is win 3 raids niet een ideale field research, maar het voelde weer eens een keer écht lastig om eentje te krijgen. Onderweg ook nog voldoende leuks opgepikt:
/f/image/Ij6rvpsuYlF96Y87vJAvJ3Dr.png?f=fotoalbum_large)
Nu morgen de hele dag met de voetjes omhoog.
Let op: GPS-spoofing wordt beschouwd als een vorm van valsspelen ('cheaten'). Ondanks dat het onschuldig kan lijken, is het officieel niet toegestaan. Om die reden is het delen van informatie hierover op Tweakers niet toegestaan.
:strip_exif()/f/image/bXgM1wLrZeP6hqhq0WdZYUD8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y8WDTFKeOxTaeIGbx6gGpQIQ.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/jHT7q3gDjjUatYRoyGGuzjHx.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ZpNStWWXW1WoEPKYYEBbRZKN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RqwW5D1Dr9VpmNhNv8k2PStx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IDQr1aIgsDpbigcp2dt4IiXm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/08H1rZfeDfcymKRoNfrbB4H9.jpg?f=fotoalbum_large)