Vraag;
Maakt het uit of je pokemon power up doet voor of na evolueren? In de zin van voor uiteindelijke cp en kosten aan stardust enzo?
Heb een shiny geodude die ik wel tof vind (en bijna alles max qua stats) maar z’n cp is schandalig laag
Maakt het uit of je pokemon power up doet voor of na evolueren? In de zin van voor uiteindelijke cp en kosten aan stardust enzo?
Heb een shiny geodude die ik wel tof vind (en bijna alles max qua stats) maar z’n cp is schandalig laag
:strip_exif()/f/image/w40vqtRShbo3vb9TjHmInQJb.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 120% gewijzigd door Mu.siQ op 11-08-2025 06:36 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Nee, dat maakt niks uit. Eerst maxen en dan evolueren of eerst evoluren en dan maxen geeft hetzelfde resultaat.Mu.siQ schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 06:29:
Vraag;
Heb een shiny geodude die ik wel tof vind (en bijna alles max qua stats) maar z’n cp is schandalig laag[Afbeelding]
Nou heb het officieel weer opgepakt, wat een verandering tegenwoordig.
Helaas net te laat met de GOFESTMAX promo.
Deze maand wordt zoals ik lees vrij druk.
AnimeAdicted
Ik heb het toevallig ook weer opgepakt sinds 3 weken geleden. Was gelukkig wel met een tip van iemand anders op tijd met GOFESTMAX promo.Offens1490 schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 08:41:
Nou heb het officieel weer opgepakt, wat een verandering tegenwoordig.
Gisteren afgemaakt en mijn Rillaboom gevangen die ik had gekozen.
ook nog eens 96% iv dus best lekker
Die Gigamax zijn wel super dik. Allemaal pokemon die ik eigenlijk niet meer ken maar ben wel excited ze te leren
Van mezelf ken ik eigenlijk alleen de Kanto, Johto en Hoenn grondig en door Pogo Sinnoh helemaal. Daarna was het meer lopende band werk geworden en lette ik niet eens echt op de namen meer
Gaan er nog mensen zaterdag naar Scheveningen toe?
Ik ga heen! Ga er een dagje uit van maken: wat Pokémon vangen, een strandwandeling en natuurlijk de kibbeling! Hoop op een shiny background Pikachu of een shiny WoolooBootVluchteling schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 09:14:
Wij zullen er ook een dagje uit van maken, wel op de scooter uiteraard anders blijft er aan het eind v/d maand niets meer over
Denk eraan dat de A12 is afgesloten tussen Prins Clausplein en Gouda.
Uit kijken voor seagull die eten je kibbeling ook opShroud schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 08:56:
[...]
Ik ga heen! Ga er een dagje uit van maken: wat Pokémon vangen, een strandwandeling en natuurlijk de kibbeling! Hoop op een shiny background Pikachu of een shiny Wooloo
AnimeAdicted
Ik heb er 2Offens1490 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 12:14:
Andere vraag gebruiken andere ook pokemon go +?
Ik ga mijne weer opgraven nadat ik weer ben begonnen keek voor de gein op bol 100 euro.
Ideaal voor catch goals.
Yes ik ga, al is het niet heel erg boeiend toch?BootVluchteling schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 09:14:
Maar gratis event + nederland, dan ben ik er wel
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Na een pauze van een flink aantal jaren, ben ik ook weer begonnen en fanatiek bezig. Inmiddels lvl 32 en bijna 500 Pokemon. Nog genoeg te doen dus! Mijn code staat in de lijst, voeg deze gerust toe!
Nou die pikachu shiny is mij ontgaan.. 
Wel shiny Kyoge en Ho oh + shiny unown T + R. Das dan wel weer leuk
Wel shiny Kyoge en Ho oh + shiny unown T + R. Das dan wel weer leuk
Had niet door dat er een event was vandaag
geen tijd gehad om de app echt te openen haha.
Moet dat weer even een beetje in de gaten houden.
Moet dat weer even een beetje in de gaten houden.