Zoals beloofd nog even een update vanuit Japan!
GO Fest in Osaka was precies zoals gehoopt en meer dan dat. Het weer was prima met een graad of vijfentwintig en zonnig. Warm, maar niet ondraaglijk. Madrid vond ik warmer. De Japanse inborst maakte wel dat de ervaring een stuk rustiger was. Ik heb geen enkele keer iemand shiny horen roepen of iets dergelijks, maar dat ingetogen sfeertje spreekt mij wel aan. Gemiddeld genomen letten ze in Japan veel beter op waar ze lopen en of ze niet in de weg lopen van anderen, dus dat is als je beetje doorloopt wel prettig. Zoals iedere GO Fest is de opbrengst tijdens het stadsgedeelte vaak veel beter dan in het park, maar het park biedt veel meer sfeer natuurlijk. Expo '70 Commemorative Park was lekker ruim opgezet en ik vond het best sfeervol. Ben in alle hectiek van de vier uur spelen in het park een beetje vergeten echt goed foto's te maken, dus dit brengt de sfeer niet helemaal goed over wellicht want op de foto's hieronder lijkt het meer een steppe met een grote opblaaspikachu erop, maar het was echt veel meer dan dat.
Ik heb ook echt debiel veel Pokémon Centers bezocht in Japan, maar daar zal ik later even de foto's van delen. Ik ben op dit moment nog in Japan en op reis, dus dit moet even tussendoor. Ben ook nog naar Pokémon GO Lab geweest in Tokyo, daar ook nog wel wat leuke foto's van.
Nog even wat stats zoals altijd:
Dag | Catches | Shiny | XP | Stappen | Kilometers |
---|
Dag 1 | 1.066 | 27 | 1.572.747 | 30.489 | 26,6 |
Dag 2 | 1.260 | 27 | 1.221.350 | 37.645 | 31,3 |
Dag 3 | 1.016 | 47 | 1.648.185 | 45.045 | 46,2 |
Dag 4 | ±1.100 | 54 | ? | 34.623 | 29,1 |
Stardust vergeten per dag bij te houden, maar wat ik nog wel kan vinden is dat dag één tot en met dag drie 3,1 mio was. XP idem, maar is op dit moment ongeveer tien miljoen hoger dan de eerste dag GO Fest.
Paar indrukken:
En tot slot natuurlijk: de opbrengst!