Ik had die van april ook gekocht, maar ik sla die van mei over. Vind het niet waard, je hebt alleen die lucky trinket en heb met een vriend tot nu toe 4x die trinket gebruikt en 4x de minimum lucky IV's...
Als er nou boeiende rewards waren, had ik het waarschijnlijk wel gehaald, maar pas er voor op dit moment.
Ik zit hier ook aan de max storage van 9800, maar heb nog 2,8k pokemons waar ik mee wacht met transferren tot een XL transfer event

Heb er al de afgelopen dagen iets van 300 getransferd omdat ik ander sniks kon vangen
Wel tof van die remote max battles, alhoewel ik eindelijk fysiek in Rotterdam centrum de Machamp dag zou meepakken
Ben wel heel erg benieuwd naar die bottle caps, hoe ze t gaan implementeren. Heb wel wat shiny 96/98% legendaries die ik zou willen maxen. Maar wordt t dan als een reguliere hundo of zal bv de IV die het erbij krijgt een andere kleur krijgen? Volgens mij was er zoiets in de main games? Dat je kon zien dat het niet originele hundos waren als die mon hyper training had ondergaan?
Begreep dat die bottle caps of iig de gold variant in de gofest ticket zal zitten?
[
Voor 3% gewijzigd door
Musta op 08-05-2025 17:54
]