Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:44

DukeBox

loves wheat smoothies

PhilipsFan schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:19:
Dus ik doe ze bijna nooit. Eigenlijk alleen als er een researchopdracht is waarbij het moet.
Ik doe het wel regelmatig als er gegarandeerde mega candy is.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:41
mat.hi.as schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:28:
[...]

Als je een 7km uitbroed, dan is de locatie van de stop de startlocatie van je Pokie. Hierdoor kan je makkelijk 10k km in 1 trade hebben zitten en kan die pilot badge best snel gaan.
Bedoel je dat je eerst een 7km ei uitbroedt en de pokie die daaruit komt gaat traden, dat de locatie van de trade dan niet je eigen locatie is, maar die van de pokestop waar je het ei hebt gekregen?

Jeez, talk about complicated...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:35
PhilipsFan schreef op maandag 3 maart 2025 @ 15:16:
[...]

Bedoel je dat je eerst een 7km ei uitbroedt en de pokie die daaruit komt gaat traden, dat de locatie van de trade dan niet je eigen locatie is, maar die van de pokestop waar je het ei hebt gekregen?

Jeez, talk about complicated...
Yep, exact dat. Dus als je wat buitenlandse vrienden hebt voor de scatterbugs, kan je dat mooi combineren met de badge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:54

Haan

dotnetter

Beste strategie voor de pilot badge is zorgen voor een aantal friends uit Australië en dan die 7KM eieren uitbroeden en traden. Dat geeft dacht ik zo'n 14-15K kilometers per trade. Ik zit nu op 1,4 miljoen kilometer, maar heb nu geen zin meer om nog helemaal door te gaan tot de 10 miljoen voor de platina medaille.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00

JRR

Of een keer zelf op vakantie gaan naar Verweggistan en je gevangen Pokémon bewaren en pas ruilen als je weer terug in NL bent met in NL gevangen Pokémon. Krijg je nog extra candy en rare candy ook. Inmiddels zit ik op 12 miljoen kilometer.

Het valt mij ook op dat je op steeds meer dingen moet letten in Pokémon Go. Een overvloed aan events en research opdrachten, routes lopen waar ik niks mee heb, dynamax waar ik niks mee heb en wat niks toevoegt, party play met items waar je op moet letten als je met meerdere tegelijk speelt, shadow raids die ooit op Mewtwo na nooit gedaan worden bij mij in de community. Elk seizoen weer movesets die veranderen in Go Battle League waardoor je Pokémon waarin je flink geïnvesteerd hebt een seizoen later geen voordeel meer hebben. Het is dat ik nog maar 12 miljoen xp moet halen tot level 50 maar ik begin een beetje af te haken merk ik.

Afgelopen zaterdag wel flink veel raids gedaan met een groep in de stad. In totaal 34 Kyurem gevangen waarvan 0 shiny. Het viel mij op dat er weinig shinies gevangen werden in de groep. Uiteindelijk een 100% best buddy die ik al had, gefused naar een White Kyurem en van een zaterdag gevangen 96% een Black Kyurem gemaakt. En gisteren kwam er nog een mooie shiny Sigilyph uit een 10km ei tevoorschijn.

[ Voor 3% gewijzigd door JRR op 03-03-2025 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Het nut van shiny en background, tsja. Als je een stap terug neemt dan heeft niks in het spel natuurlijk inherente waarde. Shiny zijn pixels in een andere kleur, maar de rest zijn ook gewoon pixels. Ik sluit me bij een eerdere comment aan dat het spel draait om waar jij nut in ziet. Voor sommigen zijn de heilige graag nundo’s, nlundo’s, hundo’s, specifieke cp’s (level 1 of lollige zoals 69 of 420) of specifieke catch cards. Onder de streep hebben ze allemaal alleen nut binnen de kaders van het spel en kies je daarom zelf waarin je waarde vindt. Knikkers zijn ook maar glas en geld is maar papier, het is de context die waarde geeft.

Voor mij draait het denk ik om de jacht. Het vangen van een shiny die ik graag wil is leuk, maar eigenlijk houdt het plezier ook op bij de vangst. Ik vind het hele proces erg leuk van een aankondiging van een shiny, het plannen van leuke wandeltochten, de onzekerheid of je gaat krijgen wat je wil en de euforie als het dan tóch lukt. Voor mij is hierin PoGO ook leuker dan ieder ander spel omdat iets zeldzaams vangen behalve bij remote raids betekent dat je er fysiek moeite voor hebt moeten doen. In een traditionele game is iets zeldzaams doen vrijwel altijd gewoon langer zitten en spelen. Dit geeft mij meer voldoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:54
Ik let eigenlijk al sinds ik de game weer speel sinds eind 2023 niet meer op shinies, leuk voor een living dex maar ik flikker ze ook zo weg als ik dubbele heb. Heel wat toen uit 2019 en ouder weggedaan voordat ik wist dat er tegenwoordig guaranteed luckies waren...

Ik ga vooral voor de hundo living dex, zit nu op een kleine 600 hundo in m'n storage. Daar zitten natuurlijk ook dubbele tussen, moet een x de tijd nemen om te sorteren.
Ik bewaarde vanaf het begin ook lvl1 pokemon en pokemons met cp666, maar toen ik storage tekort kwam (nadat ik opnieuw was begonnen) heb ik bijna alles zo verwijderd. Behalve lvl1 shinies, vind die nog wel geinig. Zo heeft iedereen zijn eigen speelstijl.

En de afstand badge, ik zit nu op ruim 29 miljoen. Komt ook doordat ik afgelopen jaar naar Japan/Korea ben geweest en alles heb bewaard. Ook die van Turkije nog van 2024 en dan gaat t natuurlijk hard. Heb bijna alles met een collega getrade en die had de badge zo ook binnen een paar dagen (moest ze eigenlijk ook voor 'm bewaren :p)
Oh en leuk voor de XL candies, als je pokemon boven de 100km trade, guaranteed XL. Ben dus nu heel erg blij met het nieuwe seizoen met de trade bonus. Heb er iets 800 klaar staan om te traden voor XL candy. Alhoewel Mamoswine overbodig is als ik Kyurem straks hebt gefused

Wacht nu alleen op een event met transfer voor XL candy, heb 't 1x meegemaakt maar hoop dat 't nog terugkomt. Neemt aardig wat ruimte in m'n storage

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ufJiYN_Uj3-WsJ2gJPPN7FOtjQA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BAP2G2NapJ4YKSroPpj43Xld.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:44

DukeBox

loves wheat smoothies

Musta schreef op maandag 3 maart 2025 @ 22:31:
Wacht nu alleen op een event met transfer voor XL candy, heb 't 1x meegemaakt maar hoop dat 't nog terugkomt. Neemt aardig wat ruimte in m'n storage
In 2024 is het zeker 2 keer geweest en een ervan 30 dagen lang. Vaak ook nog samen met events waar ik nog mega candy voor moest hebben dus kwam mooi uit.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:34
PhilipsFan schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:19:
[...]
Ik heb voor het eerst in mijn leven 'echt' geld uitgegeven aan een spel, aan een ticket om Maractus en Sigilyph te kunnen vangen. Bouffalant had ik al. Wel duur, en je zult zien dat er binnenkort ook een andere (gratis) manier komt om deze pokies te vangen, want zo gaat dat altijd.
Die gratis manier was er al, want ze zaten ook in 10km eieren dit weekend. Ik heb ze alle 3 uitgebroed, incl 1 shiny, zonder een ticket.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
Raem schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:24:
[...]

Die gratis manier was er al, want ze zaten ook in 10km eieren dit weekend. Ik heb ze alle 3 uitgebroed, incl 1 shiny, zonder een ticket.
Tja, die incubators komen ook niet aanwaaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
BootVluchteling schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:02:
[...]

Tja, die incubators komen ook niet aanwaaien..
Dat is waar. Ik spaar altijd mijn coins op uit gyms voor dit soort events, zodat ik er dan een box van kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb toevallig net nog een 10KM ei van het weekend uitgebroed en daar zat tot mijn opluchting een Sigilyph in. Maractus en Bouffalant waren ook al gehatcht dus mooi die drie ontbrekende pokedex entries kunnen vullen d:)b
Daar was verder niks speciaals voor nodig, voorraad 2KM eieren was afgelopen weekend vrij snel vervangen door 10KM eieren en incubators krijg je ook regelmatig uit quests.

[ Voor 27% gewijzigd door Haan op 05-03-2025 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Ik heb nog een hele sloot oude 10 KM's in mijn bag zitten dus ben bang dat er geen regionals in zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duvel_33
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 16:39
BootVluchteling schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:08:
Ik heb nog een hele sloot oude 10 KM's in mijn bag zitten dus ben bang dat er geen regionals in zitten :(
Dat kun je toch zien wat je kunt hatchen...

Bastard

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ZHLqk5M-oT2yl5K4he5-Dm7axE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XNuymPUfyqDkvGOHStJMXtHg.jpg?f=fotoalbum_large
🌊 The Deep Depths event
📅 March 19-24, 2025
🦊 Nickit & Thievul debut!
✨ Increased Shiny Clauncher odds in wild & eggs!
🥚 1/2 Hatch Distance + 7km eggs: Galarian Corsola, Pawniard, Clauncher, Nickit

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Vandaag eindelijk nieuws over Go Fest en hopelijk start kaartverkoop. Zijn al wat dingen in de code gevonden weer las ik op Reddit. Zin in. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Awesomehobo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-09 13:56
"Pokémon Go Tour Unova – Global weekend made $19.8m in two days"
https://www.pocketgamer.b...nd-made-198m-in-two-days/

Elk aspect van het spel zit tegenwoordig wel een betaald ticket aan vast, en men blijft het nog kopen ook..

[ Voor 5% gewijzigd door Awesomehobo op 06-03-2025 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
En het probleem is dat ze volgende keer $25m willen verdienen, dus er nóg meer dingen achter de paywall komen, of hogere prijzen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Armada.
Go Fest tickets zijn in de verkoop! Gingen letterlijk in de verkoop terwijl ik middenin een run zat, maar toch maar even gestopt met hardlopen en snel gekocht. En wat denk je: early bird voor Osaka zojuist uitverkocht. Scheelt een hoop stress dit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:37
Armada. schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 14:53:
Go Fest tickets zijn in de verkoop! Gingen letterlijk in de verkoop terwijl ik middenin een run zat, maar toch maar even gestopt met hardlopen en snel gekocht. En wat denk je: early bird voor Osaka zojuist uitverkocht. Scheelt een hoop stress dit. :+
Je gaat dus weer tripje Japan doen. Lekker hoor ( en stiekem wel jaloers) Hier richting Parijs (hoop ik)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carepolice
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:51
Hallo allen,

Mocht dit niet toegestaan zijn in dit forum, mea culpa maxima!
Helaas geen geluk met de regionals uit 10km eggs. Iemand in omgeving Oldenzaal/Enschede die onderstaande Pokémon over heeft? Ik heb nog wel wat te ruil misschien voor de liefhebber
Maractus
Comfey
Hawlucha
Stonjourner

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
skassie schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 14:59:
[...]

Je gaat dus weer tripje Japan doen. Lekker hoor ( en stiekem wel jaloers) Hier richting Parijs (hoop ik)
Jaa zeker! Wordt wel de eerste keer hoor. Had paar weken geleden vliegticket voor Japan gekocht maar dat was alvast voor Go Fest. Nu ook daadwerkelijk het kaartje gekocht voor het event. Was ook sneu geweest als ik wel vliegticket en hotel had maar geen Go Fest ticket haha. Maar leuk joh Parijs. Wel gek park hebben ze daar gekozen lijkt het, echt nog nooit van gehoord. Wel mooi denk ik! En ben echt enthousiast over de spawns voor alle locaties die je ziet op het plaatje. Ga je die rugtas van EUR 140 kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Armada. schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 15:12:
[...]

Jaa zeker! Wordt wel de eerste keer hoor. Had paar weken geleden vliegticket voor Japan gekocht maar dat was alvast voor Go Fest. Nu ook daadwerkelijk het kaartje gekocht voor het event. Was ook sneu geweest als ik wel vliegticket en hotel had maar geen Go Fest ticket haha. Maar leuk joh Parijs. Wel gek park hebben ze daar gekozen lijkt het, echt nog nooit van gehoord. Wel mooi denk ik! En ben echt enthousiast over de spawns voor alle locaties die je ziet op het plaatje. Ga je die rugtas van EUR 140 kopen? :+
Nee de rugzak zal ik niet kopen. Zal al duur genoeg worden dus neem mijn eigen rugzak mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
carepolice schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 15:00:
Hallo allen,

Mocht dit niet toegestaan zijn in dit forum, mea culpa maxima!
Helaas geen geluk met de regionals uit 10km eggs. Iemand in omgeving Oldenzaal/Enschede die onderstaande Pokémon over heeft? Ik heb nog wel wat te ruil misschien voor de liefhebber
Maractus
Comfey
Hawlucha
Stonjourner
DM gestuurd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lv0Wu4OUksCUNvTmQw37UVJEzBk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2mvEyz4ZN6h8IDNuJnLgOl5m.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• melst90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16:14
Op naar parijs!

dubbel

[ Voor 88% gewijzigd door melst90 op 06-03-2025 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook met mijn vrouw en zoontje. Hoe gaan jullie die kant op? Trein, Flixxbus, auto ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melst90
BootVluchteling schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:41:
[...]

Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook met mijn vrouw en zoontje. Hoe gaan jullie die kant op? Trein, Flixxbus, auto ?
Gaan even kijken of we een AirB&B kunnen vinden of iets anders voor een overnachting, maar dan gaan wij met de auto.

Ticket voor de globale event is ondertussen binnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qoAnjRuxsUH7ncFbCg22Uyxl5qQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EQUjeRQrgYBErR0cOos5SgOR.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/argRXMpqkmQN1pdcSAWIEoF_pJ8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M3q5Wtay5vJiZ0D5ympR97PG.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BSIWw3rFqWF_CctsnJh3ZFJPRoo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kFIhUggu4tfdUNYQ4mT4IvMw.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 07-03-2025 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:48
zo dit weekend maar eens proberen om mijn 1e gigantimax pokemon te krijgen.

en global go fest ticket ook binnen :D

[ Voor 22% gewijzigd door Ruudox op 07-03-2025 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
melst90 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:47:
[...]

Gaan even kijken of we een AirB&B kunnen vinden of iets anders voor een overnachting, maar dan gaan wij met de auto.

Ticket voor de globale event is ondertussen binnen!
Airbnb nu ook geboekt. Wij pakken ook de auto. Ben benieuwd. Nu hopen op een lekker weertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F6s-tNgfzG22zRujwxSHa46UmUA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vSPDt1ohGkxksQGtqpnYwaMs.jpg?f=fotoalbum_large
Mega Absol Raid Day
📅 March 23, 2025 (2 PM - 5 PM local)
🔥 Absol learns Brutal Swing!
✨ Increased Shiny Absol odds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ff dat ik het goed begrijp. Voorheen was het safari event een heel weekend. Klopt het nou dat het maar voor 1 dag is? En dat je dus 4 uur in het park kan zijn en de andere 4 uur ergens anders moet lopen oid? Iemand ergens informatie waar het even allemaal DUIDELIJK uitgelegd wordt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Musta
Vandaag eindelijk de Gigantamax starters kunnen doen, zat met een hem grote groep, denk rond de 50 man. Ook nog best goede stats vergeleken met de rest van de groep.
Kijken of ik morgen nog wat kan vangen. Die blastoise duurde wel verrekt lang om te verslaanAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uNreWJ_x2naPllpHYefdl0pY_iY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EchlxTEZf74jZYTW4lsLpYvn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carepolice
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:51
Met drie kameraden naar Japan, wat een weelde aan stops en raids. Elke raid zitten standaard gevuld. Niet de reden dat ik hier ben, maar toch mooi meegenomen!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AHSAxtqQGkjz9e8Q2sCS2w0bTyc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/twwizRXXKcK2RNSmjlpDaAPg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i-nTFPoqylArk6k1OExHV8SAw8E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iOzJGVQKlg4I2E8e2I6ObLLq.png?f=fotoalbum_large

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
De tering wat voel ik me dom. Ik heb met mijn stomme kop tickets gekocht voor het Go global event ipv die van Parijs.. 3 x raden. Parijs nu uitverkocht. Ik heb maar een smeekbede richting Niantic gestuurd in de hoop dat ze vergevingsgezind zijn. Dit zou de eerste trip met mijn zoon zijn voor Pokemon. Ben eerder al met mijn vrouw naar Duitsland geweest voor events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melst90
BootVluchteling schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:06:
De tering wat voel ik me dom. Ik heb met mijn stomme kop tickets gekocht voor het Go global event ipv die van Parijs.. 3 x raden. Parijs nu uitverkocht. Ik heb maar een smeekbede richting Niantic gestuurd in de hoop dat ze vergevingsgezind zijn. Dit zou de eerste trip met mijn zoon zijn voor Pokemon. Ben eerder al met mijn vrouw naar Duitsland geweest voor events.
Volgens mij zijn dit de early bird tickets, de "normale" tickets komen rond april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
carepolice schreef op zondag 9 maart 2025 @ 01:06:
Met drie kameraden naar Japan, wat een weelde aan stops en raids. Elke raid zitten standaard gevuld. Niet de reden dat ik hier ben, maar toch mooi meegenomen![Afbeelding]

[Afbeelding]
Lekker bezig en neem de Oricorio mee uit Japan. Kunnen we mooi ruilen. Of de japanse form van Furfrou .
En vooral genieten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Aankomend weekend Dmax Raikou. Hopelijk te doen met 3 a 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 16:55
carepolice schreef op zondag 9 maart 2025 @ 01:06:
Met drie kameraden naar Japan, wat een weelde aan stops en raids. Elke raid zitten standaard gevuld. Niet de reden dat ik hier ben, maar toch mooi meegenomen![Afbeelding]

[Afbeelding]
Japan in de steden zit idd vol met Go spul.

Oricorio zker kijken of j die ergens kunt vangen. Had er in mij 2 weken aldaar maar 1 echt kunnen vangen.
Aan de Blastoise te zien ben je hopelijk nog niet aangesproken door vreemden om hun bar voor goedkoop te bezoeken, Shinjuku staat daar een beetje om bekend dat er volk rondloopt waar je liever niet mee wil gaan naar hun barretjes enzo :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Zo dan, eindelijk! Lang geleden was er ook een soort rock event waar Omanyte en Kabuto centraal stonden en voor het eerst shiny (denk ik) shiny konden zijn. 5 Omanyte had ik, best veel voor dat moment, maar geen enkele Kabuto. Ondertussen nog 2 shiny Omanyte gevangen, dus 7-0 in totaal. Nu wordt het. Hopelijk eindelijk tijd voor m'n eerste shiny Kabuto.

Ik heb even gezocht, dat event was mei 2018. Iedere keer als ik Kabuto aantik moet ik eraan denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zT6CY1I71PLVrnuoT6R4uyA0zns=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pGZBcUATDjbQZoE6kllp4Jf4.jpg?f=fotoalbum_large
On the next Spotlight Hour:
🌹Roselia
🎓 2× XP for evolving all Pokémon
✨ Shiny is available but not boosted

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D73UtZTmKSKK-240igiHOYFyKKg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pflu7m7AyaufaxN0MYsMAlLz.jpg?f=fotoalbum_large
Ter aanvulling op deze vorige post, die ik helaas niet meer kan aanpassen (wat veel makkelijker was geweest).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8zvS1yPrncjTm1fFbBpX8nmEOsE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5LyZ1mqtkNn4F0NMbMLFSWJV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gdKsKmhgx-kmQqRuoGUrltYgKBk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/60IWZO1oQiDSIY64d9nNjsEY.jpg?f=fotoalbum_large
🐛 Bug Out Event 🐛
📅 March 26–30, 2025
🔥 Pokémon Debut: Sizzlipede & Centiskorch!
✨ Increased Shiny Odds: Wurmple & Venipede!
🎯 Bonus Candy & XP for Nice Throws!
and more!

[ Voor 63% gewijzigd door G_Dragon op 11-03-2025 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door G_Dragon op 11-03-2025 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22:00
Akaendra schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:01:
[...]

Oricorio zker kijken of j die ergens kunt vangen. Had er in mij 2 weken aldaar maar 1 echt kunnen vangen.
Gelukkig kan je nu een alert instellen als een bepaalde pokemon in de buurt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:03
De kogel is door de kerk: Niantic verkoopt Pokémon GO aan Scopely

https://pokemongolive.com...-to-a-new-home-2025?hl=en

[ Voor 4% gewijzigd door MusicMaikel op 12-03-2025 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 16:55
Dat wordt dus binnenkort alles overzetten naar Home want ik verwacht dat de game nog meer predatory gaat worden wat dat betreft.

Jammer dat Pokemon hierzelf ook mee instemt want die zullen ook wel de nodige zeggenschap hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Las dat Scopely best wel wat aandelen heeft ook in Nintendo volgens mij, wel jammer dat dit gebeurt als je de andere games van ze ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Goor. Hopelijk draaien ze mijn hobby de nek niet om. Ben al wel een hele tijd bezig om elke week vijf shiny naar Home te sturen om meer ruimte te maken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Raem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mpD7eLiefTMjAV9NpAI40cLPnhs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jRZNDwbszy5LiKOOU6N2703t.jpg?f=fotoalbum_large
Na bijna 9 jaar spelen heb ik eindelijk mijn eerste 100% shiny. :o
Jammer alleen dat het dan een Alola Grimer is. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Raem op 13-03-2025 19:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootVluchteling
Raem schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:29:
[Afbeelding]
Na bijna 9 jaar spelen heb ik eindelijk mijn eerste 100% shiny. :o
Jammer alleen dat het dan een Alola Grimer is. :P
Nice, gefeliciteerd!

Ik wilde zeggen "nu pas?", maar ik blijk er in al die tijd ook maar 1 te hebben. Wel een Ditto, dat dan weer wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:40

hneel

denkt er het zijne van

Ik heb er na 9 jaar spelen ook nog maar 1. Een Cryogonal. Ook leuk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Indicatie
BootVluchteling schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 08:08:
[...]

Nice, gefeliciteerd!

Ik wilde zeggen "nu pas?", maar ik blijk er in al die tijd ook maar 1 te hebben. Wel een Ditto, dat dan weer wel.
Ik ook maar 3, waarvan de laatste al meer dan 2 jaar geleden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BDiieMgjr8kP_5Wb-3ATPv7mUG4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g8eX23qXJQvWJwC08cb9IAoN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
Hier ook maar 4, de altaria is van 2018 en de overige 3 van afgelopen jaar nadat ik weer begon te spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m1eeV5pVywKvwTR3OeAdqT_ixE8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QfZ7fqlid9gpqaISvpSAfV71.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 126% gewijzigd door Musta op 14-03-2025 10:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skassie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LbzZd63Gmdhbi3ZhAEfHT78e2CM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h1BvoGLgnMpI0kM1WUXhy66t.jpg?f=fotoalbum_large

Hier maar 1 en geluk door een lucky trade met mijn broer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:18
Hier ook maar 1, gevangen in een mega raid.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VBQqqMmQwpYdSunaWmbMTYwTfNY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OymfOg3zKjwKt8pHoRM5aWc8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:40

hneel

denkt er het zijne van

Ook al ruim 9000 shadow pokemons gevangen. Geen enkele 100% daar tussen. What are the odds?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhoogendam
Mjah, hier maar 1. Een Electrode..... (voltorb)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Ben de hele ochtend al doelloos foto's aan het maken van mijn buddy om te zien of ik een shinny krijg maar helaas.
Inmiddels al wel bijna mijn medal binnen voor Cameraman :)

[ Voor 0% gewijzigd door skassie op 14-03-2025 13:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhoogendam
skassie schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:12:
Ben de hele ochtend al doelloos foto's aan het maken van mijn buddy om te zien of ik een shinny krijg maar helaas.
Inmiddels al wel bijna mijn medal binnen voor Cameraman :)
Goeie tip! Ook maar eens geprobeerd en na 4 pogingen gelukt.
Op de foto's met je buddy staat hij als gewone Pokémon, je zal dus echt de Pokémon moeten aanklikken op de map om te zien of hij shiny is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dZpTOK7Z8jcOhzt19MyRQVcmT0M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SUCAjqit31qTo3o7OZoGFu24.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:40
mhoogendam schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:33:
[...]

Goeie tip! Ook maar eens geprobeerd en na 4 pogingen gelukt.
Nog een tip: je kan tijdens dit event 10 snapshot encounters krijgen dus vooral niet stoppen na de 4e :Y .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melst90
sixtiek schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 14:37:
[...]

Nog een tip: je kan tijdens dit event 10 snapshot encounters krijgen dus vooral niet stoppen na de 4e :Y .
Ook nog goed voor je badge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb blijkbaar ook 1 shundo, een Weavile uit 2021 (field research), vergeten dat ik die had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OIdhGxjnitdygZFqxvfb8R-nG0Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l3qEbTOkMctQwl7X4ZnqUguQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Armada.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/85TFisfq_LwD8Aixr2pbjNXusFg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sr72N4LEJ5Q20fU2k89uVIWr.png?f=fotoalbum_large
Kon minder. *O* Was mijn eerste catch mastery event en vond het wel leuk eigenlijk. De 1/64 rate gaf toch nog het gevoel dat je er een beetje voor moest werken, maar gaf tegelijkertijd ook meer dan voldoende shiny. Mooi gebalanceerd evenement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Zo dan, dat zijn er een hoop! Ik heb ook de hele research gedaan, en een paar quests ernaast, maar slechts 1 shiny van alle 3. Gelukkig dus eindelijk m'n eerste shiny Kabuto, maar helaas bij die ene gebleven. Ook een extra Archen had ik niet erg gevonden. Agh, het was een mooie dag zo :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Over Hundo's gesproken.. mn laatste was in januari gevangen en ik speel het dagelijks. Vroeg me oprecht af dat het wel weer eens tijd werd.

Wat denk je? In één dag gelijk drie! 8)7

Remote raid > Kurta Pikachu
Timed Research > Crabcrawler
Field Research > Bruxish

What are the odds dat je maanden niks vangt en dan 3 op 1 dag. Ik klaag niet maar gek is het :D

ps. Dit weekend 1 shiny Archen gevangen en geen enkele Shiny Smeargle/Omanyte/Kabuto gezien helaas. Zo zie je maar weer..

[ Voor 4% gewijzigd door low_n_slow op 17-03-2025 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
mat.hi.as schreef op zondag 16 maart 2025 @ 21:55:
Zo dan, dat zijn er een hoop! Ik heb ook de hele research gedaan, en een paar quests ernaast, maar slechts 1 shiny van alle 3. Gelukkig dus eindelijk m'n eerste shiny Kabuto, maar helaas bij die ene gebleven. Ook een extra Archen had ik niet erg gevonden. Agh, het was een mooie dag zo :).
Hier druk met zowel Raiku als het event. Score 1 x Shinny Raiku en 2 keer Archen en 1 x Omanyte en tussendoor nog ff een Mega Swampert mee gepakt die HUNDO bleek te zijn.

Event vond ik leuk om te spelen met de opdrachten alleen zo frustrerend als je 5x GREAT oid moet gooien je bij 4 uit 5 bent en je dan echt zo slecht gooit dat je weer opnieuw kunt beginnen.
Uiteindelijk de excellent (laatste stap) maar gedaan in een Tapu raid want man man die kleine rock types gisteren lastigggggg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Armada. schreef op zondag 16 maart 2025 @ 20:03:
[Afbeelding]
Kon minder. *O* Was mijn eerste catch mastery event en vond het wel leuk eigenlijk. De 1/64 rate gaf toch nog het gevoel dat je er een beetje voor moest werken, maar gaf tegelijkertijd ook meer dan voldoende shiny. Mooi gebalanceerd evenement.
Komen al die shiny Archen uit de research encounters? Ik ben tot halverwege stage 5 van het event gekomen en 0 shinies.
Vanochtend nog net een shiny Smeargle te pakken, al had ik er wel al een van een twee jaar terug, maar die was maar 1*. Die van vandaag 0* :') , net geen nundo (hoe noem je die als shiny, shnundo? :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XeFUfYE6AXpbm67tw7zr2kMyo3I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tlt1xOXRbXKyXFXybMprZvzt.jpg?f=fotoalbum_large
📢The next Spotlight Hour is... Payday! 💸

🐚 Featured Pokémon: Shellder
💫 Bonus: 2× Stardust for catching all Pokémon
⭐ You can earn at least 2000 Stardust per Shellder!
✨ Shiny is available but not boosted

Don’t miss it! For a better catch rate, consider using one of the new Kyurem Adventure Effects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
mat.hi.as schreef op zondag 16 maart 2025 @ 21:55:
Vond het zelf ook echt een verrassend leuk evenement! Mooi weer hielp ook goed natuurlijk.
Haan schreef op maandag 17 maart 2025 @ 15:24:
[...]

Komen al die shiny Archen uit de research encounters? Ik ben tot halverwege stage 5 van het event gekomen en 0 shinies.
Vanochtend nog net een shiny Smeargle te pakken, al had ik er wel al een van een twee jaar terug, maar die was maar 1*. Die van vandaag 0* :') , net geen nundo (hoe noem je die als shiny, shnundo? :9 )
Ja klopt, totaal 287 research encounters gehad. Van Kabuto had ik totaal 122 gevangen en Omanyte 110. Vrijwel elke encounter probeer ik wel te vangen dus het was 7/287, 2/122 en 1/110 voor respectievelijk Archen, Kabuto en Omanyte. Met een 1/64 kans best prima opbrengst. :D Lekker trouwens van die Smeargle, die is nog best zeldzaam door zijn relatief korte beschikbaarheid steeds net als Meltan enzo. Probeer je nog een bepaalde moveset te hunten op Smeargle? Ik kwam er laatst pas achter dat dit een ding is. Snundo's zijn wel echt super coole flex trouwens. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ik heb nu een incinerate met flying press shiny smeargle, maar volgens mij is die met heel wat cups uitgesloten.. Moet nog wel een hundo snapshotten of traden met wat geluk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Armada. schreef op maandag 17 maart 2025 @ 21:44:
Lekker trouwens van die Smeargle, die is nog best zeldzaam door zijn relatief korte beschikbaarheid steeds net als Meltan enzo. Probeer je nog een bepaalde moveset te hunten op Smeargle? Ik kwam er laatst pas achter dat dit een ding is. Snundo's zijn wel echt super coole flex trouwens. 8)
Nooit geweten dat de moveset van Smeargle niet gewijzigd kan worden.. zo leer je nog eens wat na al die jaren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Wellicht dat mensen hier dit interview van TrainerTips met Niantic interessant vinden. Het gaat over de verkoop van o.a. Pokemon Go naar Scopely toe.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Zeror schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 22:16:
Wellicht dat mensen hier dit interview van TrainerTips met Niantic interessant vinden. Het gaat over de verkoop van o.a. Pokemon Go naar Scopely toe.

[YouTube: I Interviewed Niantic about Selling Pokémon GO to Scopely]
Ah, deze op een later moment toch maar even kijken. Ik heb hem van alle YouTubers echt beduidend het hoogste zitten, hij praat het minst met meel in de mond. Ben benieuwd wat zijn duiding is van het geheel.

Te laat om nu nog het filmpje te kijken, maar ik lees wel hoopvolle en voor mij belangrijke dingen:
Scopely’s acquisition aims to support Pokémon GO’s long-term growth. (...) Players feared major changes, but Michael assured continuity in leadership and game direction. * Pokémon GO’s core mission (exploration, social engagement) remains unchanged. (...) Operational Continuity * The same development team, led by Ed (head of Pokémon GO), is transitioning to Scopely. (...) Scopely acknowledges Pokémon GO’s existing monetization model as successful and doesn’t intend to overhaul it. * No plans for intrusive ads or aggressive monetization changes. (...) Scopely, a privately held company, lacks the pressure of quarterly shareholder profits, focusing instead on long-term growth. (...) Increasing player base and community engagement rather than drastic monetization shifts. * Maintaining and expanding live events. (...) Addressing technical stability concerns (e.g., PvP lag). * Reviewing the backlog of past ideas that weren’t prioritized under Niantic. 6. Remote Raid Passes & Accessibility * No immediate changes to remote raid pass limitations. * Maintaining the core gameplay value of outdoor exploration. (...) Potential for improved communication and more community engagement. 8. The Role of The Pokémon Company (TPC) * TPC was involved in approving the deal as a major stakeholder. * All game changes will continue to be reviewed and approved by TPC. (...) Acknowledges skepticism but reassures that the core values of Pokémon GO remain intact.
Onder de streep zijn dit maar woorden, maar ik zie hierin wel enkele vrij stellige uitspraken in voor mij erg belangrijke aspecten zoals het verdienmodel en de betrokkenheid van TPC. Noem me naïef, maar ik zie geen wereld voor me waarin The Pokémon Company het okay zouden vinden dat het merk Pokémon hangt op zo'n Candy Crushesque mobile gaming-hel en op die manier besmeurd wordt. Dat voelt een beetje als Nintendo die een tequila maakt. TPC is ook erg hands-on met het beschermen van het Pokémon-merk tot het punt dat ze bijvoorbeeld zelfs op de real life events rondlopen om de decoratie (biomes) ter plekke goed- of af te keuren. Als ze echt beogen dit een lange termijn-spel ('forever game') te maken dan zijn mobiele uitperstactieken ook helemaal niet slim bij een spel dat al erg winstgevend is. Vertrouwen komt te voet en gaat te Ponyta.

Maar goed, het is ook de hoop die hier spreekt hoor. Ik ga uit van het slechtste en hoop op het beste.

[ Voor 78% gewijzigd door Armada. op 19-03-2025 01:54 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Armada.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UqPdqT7WPfCcowSmdXYYFVXYeDY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xWc1dVAmx8LVgnP7wEeocn1h.png?f=fotoalbum_large
Shundoooooooooo. *O* O+ Mijn vijfde in al die jaren spelen. Wat zeggen jullie, evolueren of zo laten? Vind die veredelde graftak waarin hij evolueert niet zo heel charmant. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Awesomehobo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-09 13:56
Vind die veredelde graftak waarin hij evolueert niet zo heel charmant. :+
Dat zegt al genoeg, toch? :) Lekker bij je eigen voorkeur houden.
Volgens mij heeft de evo van deze ook weinig meerwaarde bij pvp/pve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
Iedereen zijn shiny Clauncher inmiddels binnen? Hij is 1/128 zie ik (shinyrates.com) dus met beetje geluk en volharding moet je hem wel kunnen vangen. Ziet er niet onaardig uit ook, leuke shiny.

Nog een paar dagen en dan ook City Safari in Milaan. *O* Ik vlieg vrijdag heen, maandag terug. Even zes kaarsen branden dat het droog blijft, maar dat moet wel redelijk goedkomen. Heb wat routes per tram uitgestippeld als back-up als het te hard gaat regenen om nog een touchscreen te kunnen gebruiken.
Awesomehobo schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 11:01:
[...]

Dat zegt al genoeg, toch? :) Lekker bij je eigen voorkeur houden.
Volgens mij heeft de evo van deze ook weinig meerwaarde bij pvp/pve.
Je hebt gelijk, ik laat hem lekker zo. Al is de Dolliv shiny ook wel erg mooi zag ik. Nog maar even over nadenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Armada. schreef op maandag 24 maart 2025 @ 11:10:
Iedereen zijn shiny Clauncher inmiddels binnen? Hij is 1/128 zie ik (shinyrates.com) dus met beetje geluk en volharding moet je hem wel kunnen vangen. Ziet er niet onaardig uit ook, leuke shiny.

Nog een paar dagen en dan ook City Safari in Milaan. *O* Ik vlieg vrijdag heen, maandag terug. Even zes kaarsen branden dat het droog blijft, maar dat moet wel redelijk goedkomen. Heb wat routes per tram uitgestippeld als back-up als het te hard gaat regenen om nog een touchscreen te kunnen gebruiken.

[...]

Je hebt gelijk, ik laat hem lekker zo. Al is de Dolliv shiny ook wel erg mooi zag ik. Nog maar even over nadenken.
Doorzichtige regencape waar je je telefoon gewoon onder kan houden kan ook helpen >:) .
In ieder geval heel veel plezier en succes daar. Dat je maar mooi vangsten mag hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Armada. schreef op maandag 24 maart 2025 @ 11:10:
Shiny Clauncher op dag 1 gevangen, later ook nog een Clamperl waarmee ik een Gorebyss kon maken die ik nog niet shiny had. En net nog een Sneazel maar die had ik al als Shundo dus die is om te traden. Ik heb wel eens minder geluk met het vangen van shinies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skassie
Inmiddels de Clauncher en de evolutie in shinny voor het dex.
Eerste die ik vind was op 6/62023 en de laatste ving ik op 19/03/2025

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2cNm_faRULxsWVacSQ-kZju6viU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oVSSyfu4EXX88HhHxacpi2Fn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kf3UwZYkjAthNOmQV6VpvqmPG3g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P6zNcU9NQyVmxCe37dYI6V7j.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• skassie
Ik denk dat ik de snelste ben met een hundo 🥳🥳Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KmfkQkDVuOsqOWGRTtsJchOSyWM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qLo8hA95QzLnwp7S6cGUvih7.jpg?f=fotoalbum_large

:9~

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• skassie
Naast de hundo Sizz ook eindelijk een shinny Moltres in de pocket. Las op internet dat de beste spawn komen als je in een zo'n recht mogelijke lijn loopt dus maar even een wandeling gedaan om een rechte weg en daar was hij.
Oook gelijk 645 ballen aan besteed om te vangen en 45 minuten later had ik hem. Wat een stress om te hopen dat en je telefoon niet leeg gaat of het spel crashed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VV5CqDIh5eoG1933FtINX4M8I6E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2W9BQPMjlzC4oiASF1zD2rYE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
skassie schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:32:
Naast de hundo Sizz ook eindelijk een shinny Moltres in de pocket. Las op internet dat de beste spawn komen als je in een zo'n recht mogelijke lijn loopt dus maar even een wandeling gedaan om een rechte weg en daar was hij.
Oook gelijk 645 ballen aan besteed om te vangen en 45 minuten later had ik hem. Wat een stress om te hopen dat en je telefoon niet leeg gaat of het spel crashed.

[Afbeelding]
Heel vet, mooi deze. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7FkSxBKF-7o6Ia8M9DUhLBCNLXU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ffI2R3quiVs5hG8xb0YD3ipt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 11:04
DVDL schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 13:01:
Iemand enig idee waar een overzicht te vinden is van golden lure party? Ik word gek van 't feit dat ik die mon niet kan evolven. >:) ;) dat in game meetup wordt ook amper gebruikt (ben de naam al weer kwijt).
Heb 'm inmiddels binnen, weer 1tje afgestreept :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Voor wie Safari gifts uit Milaan wil of bekende landmarks zoals het Scala etc. Neem aan dat er ook wel weer themed stops zijn.

Laat je het me even weten met welke naam je me hebt toegevoegd? Dan kan ik erop letten.

[ Voor 8% gewijzigd door Armada. op 29-03-2025 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
Armada. schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 08:38:
***members only***

Voor wie Safari gifts uit Milaan wil of bekende landmarks zoals het Scala etc. Neem aan dat er ook wel weer themed stops zijn.

Laat je het me even weten met welke naam je me hebt toegevoegd? Dan kan ik erop letten.
Kennelijk had ik je nog niet toegevoegd, maar net een verzoek gestuurd: Indicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

***members only***

Stormtrooper666

Dank je wel!

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
***members only***

Toegevoegd Janaroh en dank dank

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skassie
Mijn geluk houdt niet over deze dagen zeg. Twee keer shadow Regice gedaan en kijk 🥳🥳

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PFDeufQV1DmV-J3OuCc0P-TGkPo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OSr30fWoRXIxWgmQrorsRKKQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RtU7D8xl9rnPbf9grqyV9yv4bDI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pwEQkZmjiVuP0rzx1xwGN1no.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
***members only***

Toegevoegd Alti010, thx

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Armada.
Als het goed is heeft iedereen die mij toegevoegd heeft sowieso een Eevee postcard gekregen! Omdat die wat schaarser zijn dan wat oude gebouwen kan het zijn dat het morgen ook een andere wordt. Ik probeer dan wel een beetje een leuke te doen, Duomo of een andere landmark.

De opbrengst van vandaag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xT2Wxix72Dvkujxpomju3501qiQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WD5HKjB03nWFdmag5LG6Fk2G.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-DI9Xrku5n3E0gj1TZr_yfOB2_Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3FsQbNJmWIpWztGLC9ubhd5t.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-uG_8p2GzkgFDF3j7PA9uiWEXR8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7KcoF1XgPydvF5FOogemRmCa.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jnnjUNwQ0Fm_6w4XmLai4zam_8M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dokrD1YzLmCdzbC9wGnZ1B0A.png?f=fotoalbum_large

Moet nog even kijken welke ik ga evolueren, dat doe ik later.

Toegift voor de statnerds:

509.211 dust
35.507 stappen
2.226 catches
0 hundos of nundos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melst90
Goed bezig!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Armada. schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 20:57:

509.211 dust
35.507 stappen
2.226 catches
0 hundos of nundos
Benieuwd naar je dag 2 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:48
***members only***

Hier ook toegevoegd onder de naam Oxmanie
Armada. schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 20:57:
Als het goed is heeft iedereen die mij toegevoegd heeft sowieso een Eevee postcard gekregen! Omdat die wat schaarser zijn dan wat oude gebouwen kan het zijn dat het morgen ook een andere wordt. Ik probeer dan wel een beetje een leuke te doen, Duomo of een andere landmark.

De opbrengst van vandaag:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Moet nog even kijken welke ik ga evolueren, dat doe ik later.

509.211 dust
35.507 stappen
2.226 catches
0 hundos of nundos
En mooie vangst hoor

[ Voor 62% gewijzigd door Ruudox op 31-03-2025 13:01 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Armada.
Leuk dat jullie zo geïnteresseerd zijn! Ik reis altijd alleen dus toch wel leuk om zo het een beetje te kunnen delen ook met mensen wie Pokémon wel iets interesseert. In mijn omgeving speelt verder niemand echt.

Ik heb maandag nog besteed aan een beetje de toerist uithangen, maar ben nu sinds een paar uur weer thuis. Ik zal een paar foto’s delen van mijn persoonlijke highlights van het evenement. Omdat ik ook wel beetje de stad heb proberen te verkennen gedurende en na het evenement, zal ik daar ook wat foto’s van delen. Met het risico over te komen als zo’n overijverige tante die nét iets te veel overschat hoe interessant de visite de vakantiefoto’s vindt, zet ik die wel even in een apart album en onderaan een paar van mijn favoriete.

Allereerst natuurlijk waar jullie voor komen: Pokémon. Laat ik beginnen met dat City Safari echt beduidend leuker was dan ik van tevoren had verwacht. Niet dat ik dacht dat het ruk zou worden ofzo, maar ik dacht toch dat (om zich een beetje te kunnen onderscheiden) het een soort light versie zou worden van een Go Fest op locatie. Misschien wat minder shiny kans of minder overdaad aan spawns hield ik rekening mee. Beide bleek niet het geval. De shiny kans lag op 1/64 en dat is toch een stuk beter dan de 1/128 waar ik rekening mee hield. Had ik dit van tevoren kunnen weten? Mogelijk, maar ik laat me ook graag een beetje verrassen.

Veel van de spawns tijdens het evenement had ik al shiny van maar dat maakt me eigenlijk niet zo uit als de jacht plaatsvindt tegen de achtergrond van een prachtige stad als Milaan. Leuke stad, al lopen de Italianen wel echt ontzettend breed en traag en leent dat zich niet goed voor lekker tempo door de stad maken. :+ Alle shiny die ik nog niet had heb ik gelukkig wel kunnen vangen. De enige die ik niet heb kunnen bemachtigen is de shiny Eevee met de safarihoed, maar daar hield ik al wel rekening mee: de odds daarvan zouden vrij laag zijn.

Waar ik dag één eigenlijk nog een beetje vrij ongestructureerd door de stad banjerde van park naar landmark (ook mede voor de Eevee stops), heb ik de tweede dag meer het spel om mijn route door de stad heen gevouwen.

Morgen nog maar eens kijken wat ik ga evolueren en levellen. Vooralsnog alleen onderstaande hundo gedaan.

De opbrengsten van dag twee (zie andere dag in vorige post):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qrfh9S3r3zqxRM21zrI008l7NAs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vdZdbzUkj7Wr0BfEcQ11HeRG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oin-0STysizgrq0qpRlJu6lF2ww=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6tcMnlc4rpZyfnCmUE6LRXk0.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kAFJTQzMGlBAkV-I7qm9UlpQ7Vk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/msoOXxEzTvzUq53FD6Y3JJDa.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6jcXPfjbVlDMLhslmIZcyenwUYA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JYrlgI74xOCa9J7mDby7Eqmp.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VZidVIiLeUfwyFHxiuzGxi9yJdk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qtkCcSWHQLaCL0TIzIAXwRVO.png?f=fotoalbum_large

De statistieken:
511.123 dust
37.726 stappen
2.024 catches
Twee 100% IV
Nul 0% IV

Uiteindelijk gelopen routes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MkLpT30yTzlrZBhfb-0adtpLyIs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bGIYCogHgtfhLF0tKvejZUP6.png?f=fotoalbum_large

Tot slot paar highlights:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Wow denk dat je een paar mooie dagen hebt gehad zeg. Niet alleen aan de vangsten te zien maar ook aan de foto's.
Jammer dat je je hobby niet kunt delen met meer mensen in je omgeving.Gelukkig zijn we er hier voor de mede-Tweakers :)

Je hebt in ieder geval een mooie tijd gehad en op naar het volgende event!. Blijf ons in ieder geval hier mee genieten van je zoektocht naar de ontbrekende Pokemon in je DEX !

Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste

Let op:
Let op: GPS-spoofing wordt beschouwd als een vorm van valsspelen ('cheaten'). Ondanks dat het onschuldig kan lijken, is het officieel niet toegestaan. Om die reden is het delen van informatie hierover op Tweakers niet toegestaan.