Ik vind trouwens het einde jaars event wel erg tegenvallen zeg. Lijkt alsof PoGo ook steeds meer pay2win wordt...
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik moet er nog maar 20miljoen ExpMusta schreef op donderdag 12 december 2024 @ 17:04:
Vind het wel heerlijk nu met die dubbel XP voor raids met Mega Latios, Lucky Egg aan en door met raiden, 52000 XP per raid. Moet nog 10 miljoen om naar 48 te gaan
Ik vind trouwens het einde jaars event wel erg tegenvallen zeg. Lijkt alsof PoGo ook steeds meer pay2win wordt...
Maar ook voor het uitlopen van eieren moet je gaan betalen, anders ga je het niet redden. Dan haal ik deze opdrachten maar niet.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Mooie vangst en idd gewild. Zo ben ik aan mijn armored Mewtwo gekomen.Armada. schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:55:
[Afbeelding]
Durf het bijna niet te zeggen, maar het is mijn tweede shiny Keckleon ook.![]()
Misschien leuk voor trades, volgens mij is deze wel gewild.
Pas gaan spelen na deze uitgekomen was vandaar.
Nu nog 2 over van de 3 die ik had 😃
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Hoe bedoel je dit precies? PoGo minimaliseren, naar camera en een foto maken? Dit werkt voor mij gewoon, ook een S23+BootVluchteling schreef op maandag 16 december 2024 @ 11:50:
Hebben meer mensen last er van dat hun PoGo crasht / sluit indien je een (normale) foto wil maken? Dus niet in-game, maar gewoon van iets compleet anders. Heb hem al bij mijn energieinstellingen goed gezet maar helpt nog niet.. Samsung S23+.
Hier ha dik de afgelopen weken ook last van, maar is uit het niets opgelost. Vraag me alleen niet hoe..BootVluchteling schreef op maandag 16 december 2024 @ 11:50:
Hebben meer mensen last er van dat hun PoGo crasht / sluit indien je een (normale) foto wil maken? Dus niet in-game, maar gewoon van iets compleet anders. Heb hem al bij mijn energieinstellingen goed gezet maar helpt nog niet.. Samsung S23+.
[ Voor 4% gewijzigd door low_n_slow op 19-12-2024 14:30 ]
Ik heb er vanochtend 1tje gevangen, maar de spawns zijn schaars en de shiny rates full odds, dus heb niet echt veel hoop op een tweede.low_n_slow schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:26:
Iemand al een shiny Sandygast gevangen? Ik loop er op de jagen maar echt nul geluk tot nu toe. Heb hem ook niet uit de paid-research gekregen
In de Pokémon groepen waar ik in zit tot nu toe ook nog niemand anders gezien die er een heeft, beetje vreemd voor een belangrijke Pokémon voor dit event.
Ik had er eentje uit de field research taak Catch 10 Ground-type Pokémon. Zo schaars is Sandygast toch niet? Ik ben net even naar de supermarkt geweest en heb er onderweg 18 gevangen, en er rende nog minstens één weg. Ook zit ‘ie in raids en het is dus een field research reward. Hij is niet zo common als Darumaka of Bergmite maar is best goed te vinden.eendje001 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 15:24:
[...]
Ik heb er vanochtend 1tje gevangen, maar de spawns zijn schaars en de shiny rates full odds, dus heb niet echt veel hoop op een tweede.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Shiny bedoelt iesixtiek schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 12:45:
[...]
Ik had er eentje uit de field research taak Catch 10 Ground-type Pokémon. Zo schaars is Sandygast toch niet? Ik ben net even naar de supermarkt geweest en heb er onderweg 18 gevangen, en er rende nog minstens één weg. Ook zit ‘ie in raids en het is dus een field research reward. Hij is niet zo common als Darumaka of Bergmite maar is best goed te vinden.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Volgens mij bedoelt ‘ie de spawns

De shiny was idd wel schaars. Sandygast zelf niet.
Wel de juiste post quoten..sixtiek schreef op maandag 23 december 2024 @ 00:32:
[...]
[...]
Volgens mij bedoelt ‘ie de spawns.
De shiny was idd wel schaars. Sandygast zelf niet.
low_n_slow in "[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 7"
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Een mooi advies maar doe dat eerst zelf. Die post in je link vraagt of iemand al een shiny gevangen heeft, waarop eendje001 reageert dat ‘ie er vanochtend 1tje gevangen heeft, maar de spawns zijn schaars. Ik reageer op eendje001 dat de spawns niet heel schaars zijn. Is het zo duidelijker?ZeRoC00L schreef op maandag 23 december 2024 @ 07:38:
[...]
Wel de juiste post quoten..
low_n_slow in "[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 7"
Maar bedoel je dan shiny sandygast spawns of normale sandygast spawns?sixtiek schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:44:
Ik reageer op eendje001 dat de spawns niet heel schaars zijn. Is het zo duidelijker?
Ik denk dat daar de verwarring vandaan komt, ik heb ook heel wat sandygast gevangen (150+ voor mijn gevoel) maar nog geen shiny deze keer.
Ik was misschien niet helemaal duidelijk, maar ik bedoelde dat de spawns in het begin vrij laag waren. Uiteindelijk viel dat over het hele event wel mee, maar waren de shiny odds nog steeds niet heel hoog.DukeBox schreef op maandag 23 december 2024 @ 10:17:
[...]
Maar bedoel je dan shiny sandygast spawns of normale sandygast spawns?
Ik denk dat daar de verwarring vandaan komt, ik heb ook heel wat sandygast gevangen (150+ voor mijn gevoel) maar nog geen shiny deze keer.
Ik heb dan ook na die eerste er geen meer gevangen
Nu weer op jacht naar de Hundo Gira. Hopelijk komt hij nu wel.
Gisteren de daily incense voor 30 min aangehad en een Moltres gevangen met een ultra excellent trow.
Bleef gelukkig zitten
Leuk spelletje, ook frusterend met vlagen. Nu nog even 960 excellents gooien en dan ben ik er!
Hopen dat ik voor die tijd nog een manier heb gevonden om die Pokémon storage een beetje op te schonen, wat een @!&#werk is dat zeg, bah. Al dat gedoe met die event Pokémon vind ik misschien wel het minste van alles. Maar ja.
Op naar een lekker nieuw jaar. Hopelijk snel weer lekker wandel weer. Rottig koud nu.
En aangezien ik geen autocatch doe is het wel fijn als het niet zo gruwelijk koud is...

Persoonlijke highlights:
/f/image/HXxgGRGvaQuG59qWlizy32tE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/diGZcEJQVyAqN0Q1CkfGfd5A.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fox2w04PnRv9ApKZX8ZGpEGt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GfWjIQqMRf5RJnzjmp9ihrBM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/P6kbyN5U6GXZJ8ytXriXE6Wd.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8fe9pxEsAKIOUNgWrh62wJhs.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/n2b87qOLeHaJgvPcYnI0ylBe.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LHkC3gENezKlCVNwbdXw9Fed.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hjBZLwS8JEHFyeFEWBhcbvpY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eRAH9QLR7SMVx8uXmXwAiaB9.jpg?f=fotoalbum_large)
Stats
- 115.212 catches
- 69.757 stops bezocht
- 94.250.042 XP
- 644 shiny
- 86 perfect
- 3 shundo
- 20 0% IV
- 6.091,4km in-game, 7.038,6km in Garmin
- 8.307.590 stappen
Wat waren jullie favoriete vangsten of ervaringen dit jaar?
Kijk leuk idee.Armada. schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 18:58:
Tijd voor een terugblik!![]()
Persoonlijke highlights:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
StatsVerder in algemene zin dit jaar het goed naar mijn zin gehad met het spel. Blijf er blij van worden. Geeft verder ook veel schwung aan hikes die anders toch wat eenkennig kunnen zijn. Deze zomer hoop ik sowieso graag weer Go Fest te kunnen bijwonen en ach, wie weet toch ook nog maar eens goed kijken naar de City Safari in Milaan.
- 115.212 catches
- 69.757 stops bezocht
- 94.250.042 XP
- 644 shiny
- 86 perfect
- 3 shundo
- 20 0% IV
- 6.091,4km in-game, 7.038,6km in Garmin
- 8.307.590 stappen
![]()
Wat waren jullie favoriete vangsten of ervaringen dit jaar?
Dit waren mijn hoogtepunten
:strip_exif()/f/image/10sHnzGChHHNELqB8lLTsjST.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SyjIkpHAzDCrlIfEdK9GWHNP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6XFryQFJP2QqL9gvF5ikmaqp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2yO4MtQi4ttmX36VQ4rclzcI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vxZPMmgpFriv6INEWba7eqRh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3wsp4c7viH3i0baNWTyEOPBY.jpg?f=fotoalbum_large)
Stats:
Pokémon caught - 7939
PokéStops visited - 39726 (mijn go plus + heeft hier zoveel geholpen)
Team GO Rocket battles won - 243
Eggs hatched - 917
Raids completed - 376
Gifts sent - 2492
Pokémon evolved - 443
shiny - 242
Perfect - 23
[ Voor 7% gewijzigd door Ruudox op 01-01-2025 09:38 ]
Oeh die 100% Necrozma’s.Ruudox schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 09:37:
[...]
Kijk leuk idee.
Dit waren mijn hoogtepunten
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Stats:
Pokémon caught - 7939
PokéStops visited - 39726 (mijn go plus + heeft hier zoveel geholpen)
Team GO Rocket battles won - 243
Eggs hatched - 917
Raids completed - 376
Gifts sent - 2492
Pokémon evolved - 443
shiny - 242
Perfect - 23
Ja. Eigenlijk exact op die manier.mhoogendam schreef op maandag 16 december 2024 @ 11:58:
[...]
Hoe bedoel je dit precies? PoGo minimaliseren, naar camera en een foto maken? Dit werkt voor mij gewoon, ook een S23+
6 juni - 8 juni: Jersey City, VS
13-15 juni: Parijs, Frankrijk
De Go Fest data worden dit keer lekker op tijd aangekondigd.
Edit: Ik ga naar Osaka!

[ Voor 8% gewijzigd door Armada. op 07-01-2025 16:09 ]
Lekker zeg ff weekje Osaka pakken gok ik? Ik probeer in Parijs erbij te zijnArmada. schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 06:43:
29 mei - 1 juni: Osaka, Japan
De Go Fest data worden dit keer lekker op tijd aangekondigd.Vanmiddag eens naar kijken.
Edit: Ik ga naar Osaka!![]()
Wel meer doen dan alleen Pokemon Go natuurlijk!Armada. schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 06:43:
29 mei - 1 juni: Osaka, Japan
De Go Fest data worden dit keer lekker op tijd aangekondigd.Vanmiddag eens naar kijken.
Edit: Ik ga naar Osaka!![]()
Dingen zoals Osaka Castle/Dotonbori mag je zeker niet missen en Kyoto is ook met de trein maar een half uurtje en daar zijn ook zeker dingen die ontzettend tof zijn om te doen als je zelf nog nooit in Japan bent geweest
Tokyo is ook maar een uur of 2-3 met de shinkansen dus ontzettend veel opties. Ik zou er iig een hele vakantie aan vastmaken, maar dat ben ik
Jazeker! Ik heb ter plekke zeven volle dagen waarvan drie dagen grotendeels voor Go Fest zijn en de rest voor de toeristische toestanden. Had eigenlijk nog wel wat langer willen hebben, maar dit was wat er mogelijk was. Alsnog super natuurlijk! Parijs is wel echt heel lekker makkelijk om Go Fest te gaan ook. Thalys kost geen klap als je beetje op tijd boekt zag ik al. Beetje afhankelijk van wat de events inhouden ga ik daar misschien ook nog wel even langs. Maar dat moet ik nog maar even zien.skassie schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:47:
[...]
Lekker zeg ff weekje Osaka pakken gok ik? Ik probeer in Parijs erbij te zijn
Bedankt voor de tips! Zijn er specifieke dingen in Kyoto die je in gedachten had? Had me al voorgenomen om minimaal een dag Kyoto te gaan.Akaendra schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:51:
[...]
Wel meer doen dan alleen Pokemon Go natuurlijk!
Dingen zoals Osaka Castle/Dotonbori mag je zeker niet missen en Kyoto is ook met de trein maar een half uurtje en daar zijn ook zeker dingen die ontzettend tof zijn om te doen als je zelf nog nooit in Japan bent geweest
Tokyo is ook maar een uur of 2-3 met de shinkansen dus ontzettend veel opties. Ik zou er iig een hele vakantie aan vastmaken, maar dat ben ik
Ik zou ook gelijk Nara meepakken, ligt een beetje tussen Osaka en Kyoto in. Wij hadden volgens mij een metro gepakt en onze grote koffers in lockers op nara station achtergelaten. Bleven ook niet zo lang in Nara. Als je van herten + mochi (is tegenwoordig een hele attractie hoe ze mochi maken daar) houdt, is het een leuke tussenstop.Armada. schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 12:58:
[...]
Jazeker! Ik heb ter plekke zeven volle dagen waarvan drie dagen grotendeels voor Go Fest zijn en de rest voor de toeristische toestanden. Had eigenlijk nog wel wat langer willen hebben, maar dit was wat er mogelijk was. Alsnog super natuurlijk! Parijs is wel echt heel lekker makkelijk om Go Fest te gaan ook. Thalys kost geen klap als je beetje op tijd boekt zag ik al. Beetje afhankelijk van wat de events inhouden ga ik daar misschien ook nog wel even langs. Maar dat moet ik nog maar even zien.
[...]
Bedankt voor de tips! Zijn er specifieke dingen in Kyoto die je in gedachten had? Had me al voorgenomen om minimaal een dag Kyoto te gaan.
En in Osaka natuurlijk Universal Studios als je er nog niet eerder bent geweest.
Tegenwoordig heb je ook de Nintendo Museum in Kyoto, recent geopend maar volgens mij moet je heel wat van tevoren je tickets reserveren.
+ Als je van de matcha houdt (hele hype tegenwoordig), zit je goed in Kyoto (de Uji district).
Het zal waarschijnlijk wel heeel druk zijn in Osaka/Kyoto. Ik heb helaas geen screenshots gemaakt van PoGo toen ik daar was, maar alle gyms/raids zaten binnen 2 minuten vol. Dus tijdens het wandelen veel raids gedaan
[ Voor 22% gewijzigd door Musta op 08-01-2025 14:32 ]
Met de beperkte tijd dat je hebt, en waarvan al 3 dagen naar Osaka gaan (wat ik persoonlijk veel vind, in een dagje heb je het wel gezien) zou ik beperken tot enkel Kyoto en eventueel een half dagje Nara. Op terugweg van Nara kan je trouwens Uji doen, prachtige tempel daar.
Sowieso Fushimi Inari/Kinkaku Ji. Die liggen wel wat uit elkaar maar zeker de moeite waard.Armada. schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 12:58:
[...]
Jazeker! Ik heb ter plekke zeven volle dagen waarvan drie dagen grotendeels voor Go Fest zijn en de rest voor de toeristische toestanden. Had eigenlijk nog wel wat langer willen hebben, maar dit was wat er mogelijk was. Alsnog super natuurlijk! Parijs is wel echt heel lekker makkelijk om Go Fest te gaan ook. Thalys kost geen klap als je beetje op tijd boekt zag ik al. Beetje afhankelijk van wat de events inhouden ga ik daar misschien ook nog wel even langs. Maar dat moet ik nog maar even zien.
[...]
Bedankt voor de tips! Zijn er specifieke dingen in Kyoto die je in gedachten had? Had me al voorgenomen om minimaal een dag Kyoto te gaan.
Mocht je nog wat Japanse geschiedenis willen, dan heb je ook nog de Teradaya Inn en dan zijn er vast nog dingen die ik vergeet en nog niet gezien heb .
Daarnaast ook de Gion District.
Je zult overigens wel merken dat men daar redelijk gedisciplineerd is qua regels ook.
Mensen nemen hun eigen afval mee en houden zich aan de regels.
Mocht je geen E-Sim hebben, dan kun je bij de meeste vliegvelden een Pocket Wifi huren voor x bedrag. Dingen zijn redelijk goed, batterij gaat ook wel de hele dag mee.
Aangezien je alleen Osaka/Kyoto doet hoef je ook geen dure JR railpass te hebben voor x dagen. Die dingen hebben ze eind 2023 behoorlijk duur gemaakt en dat ga je met korte tripjes er echt niet uithalen. Gewoon lekker een Icoca (geloof dat dat degene is voor de Osaka/Kyoto Regio is) card halen die je kan upgraden voor de trein.
Ja de Xpgrind is wel een stuk minder goworden sinds lvl50, dus ik hoop stiekem dat er een lvl60 dit jaar.Armada. schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 06:32:
[...]
Oeh die 100% Necrozma’s.Lekker voor master league ook als je die speelt. Heb je ook een nieuw doel voor jezelf nu je de level 50 hebt aangetikt? Ik vond het destijds leuk dat XP mij niet meer hoefde te boeien, maar alsnog ging ik de duidelijke progressie wel een beetje missen. Verzin sindsdien maar eigen doelen.
Waar ik mij nu voorla mee bezig hou is shiny hunten, pokemon die ik leuk vind of goed zijn naar lvl50 krijgen.
Plus ik heb nog niet alle pokemon, toevallig afgelopen weeken er weer 2 bij kunnen krigen in engeland, wiglett en Stonjourner.
Nu mis ik alleen nog:
145 - Galarian zapdos
637 - Volcarona
961 - Wugtrio
855 - Polteageist
999 - Gimmighoul
1000 - Gholdengo
de unown - ?, K, Q, U, V, W, Z
en dan nog genoeg costume,forms en shiny pokemon e.d.
Lekker bezig als je alleen deze nog moet verzamelen.Ruudox schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 13:21:
[...]
Ja de Xpgrind is wel een stuk minder goworden sinds lvl50, dus ik hoop stiekem dat er een lvl60 dit jaar.
Waar ik mij nu voorla mee bezig hou is shiny hunten, pokemon die ik leuk vind of goed zijn naar lvl50 krijgen.
Plus ik heb nog niet alle pokemon, toevallig afgelopen weeken er weer 2 bij kunnen krigen in engeland, wiglett en Stonjourner.
Nu mis ik alleen nog:
145 - Galarian zapdos
637 - Volcarona
961 - Wugtrio
855 - Polteageist
999 - Gimmighoul
1000 - Gholdengo
de unown - ?, K, Q, U, V, W, Z
en dan nog genoeg costume,forms en shiny pokemon e.d.
Gelukkig zijn deze makkelijk te krijgen:
637 - Volcarona
961 - Wugtrio
855 - Polteageist
999 - Gimmighoul
Gholdengo is een beste grind maar moet naar X keer wel lukken
Ik neem even aan dat je Campfire bedoeld?DVDL schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 13:01:
Iemand enig idee waar een overzicht te vinden is van golden lure party? Ik word gek van 't feit dat ik die mon niet kan evolven.![]()
dat in game meetup wordt ook amper gebruikt (ben de naam al weer kwijt).
Hier wordt Campfire wél veel gebruikt, maar vooral van het delen van meet-ups. Dus dat lijkt mij toch een goed medium om eens te checken.
Je zult voor die lure parties wel zelf wat moeten ondernemen om die op te zetten denk ik. Maargoed, dat laat ik aan jou over.
Maar wat bleek? Bij enkele kan ik helemaal geen Charged move aanpassen of toevoegen? Ze zijn uitgegrijst en als je er op klikt staat er 'Cannot learn any other attacks!'
Waarom is dat dan? Het is een Wobbuffet en een Magikarp. Niet iets bijzonders dus...
- Aanvulling: op de normale manier kan er ook geen extra move worden toegevoegd. Tevens heb ik nóg een shadow Magicarp en daarbij is een extra move wél mogelijk...
[ Voor 18% gewijzigd door low_n_slow op 16-01-2025 17:25 ]
Magikarp en Wobbuffet kennen allebei maar één charged attack: Struggle resp. Mirror Coat. Als je die al als tweede charged attack hebt toegevoegd naast Frustration kan je Frustration dus niet meer vervangen. En daarom kan je deze pokies normaliter ook geen tweede charged attack geven - behalve als ze Shadow zijn (naast Frustration) of Purified (naast Return).low_n_slow schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 17:08:
Nu er weer een soort van takeover event is, wilde ik frustration van een paar goede shadow pokemon afhalen.
Maar wat bleek? Bij enkele kan ik helemaal geen Charged move aanpassen of toevoegen? Ze zijn uitgegrijst en als je er op klikt staat er 'Cannot learn any other attacks!'
Waarom is dat dan? Het is een Wobbuffet en een Magikarp. Niet iets bijzonders dus...
- Aanvulling: op de normale manier kan er ook geen extra move worden toegevoegd. Tevens heb ik nóg een shadow Magicarp en daarbij is een extra move wél mogelijk...
Die Shadow Magikarp waar je wel een extra move kunt toevoegen heeft nog Frustration denk ik? Dan kan je inderdaad nog Struggle toevoegen maar dan kan je daarna dus weer niet Frustration wegTM'en.
Ahhh op die fiets! Makes sense! Dank voor de uitlegsixtiek schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 17:36:
[...]
Magikarp en Wobbuffet kennen allebei maar één charged attack: Struggle resp. Mirror Coat. Als je die al als tweede charged attack hebt toegevoegd naast Frustration kan je Frustration dus niet meer vervangen. En daarom kan je deze pokies normaliter ook geen tweede charged attack geven - behalve als ze Shadow zijn (naast Frustration) of Purified (naast Return).
Die Shadow Magikarp waar je wel een extra move kunt toevoegen heeft nog Frustration denk ik? Dan kan je inderdaad nog Struggle toevoegen maar dan kan je daarna dus weer niet Frustration wegTM'en.
ik weet niet waar je huis staatDVDL schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 13:52:
Campfire inderdaad. Helaas heb ik zelf geen switch dus ben afhankelijk van anderen. Vandaar ook de vraag of er buiten Campfire om nog wat wordt gepost in b.v. een Discord server.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
gisteren met een groepje van 8 man/vrouw - 55 raids gedaan . Was een leuke dag wel koud maar mocht de pret niet drukken. opbrengst 1 shinny 2* en een purified hundo kunnen maken.
Rest alleen superrrrr slecht. Echt op de grens van waarom raid ik eigenlijk..
Hoop jullie wel meer geluk gehad met de opbrengsten
Welke manieren zijn er om die Cells te bemachtigen? Ik weet dat je ze soms krijgt als je een route helemaal afloopt, maar ChatGTP zegt o.a. dat je ze ook vindt als je Zygarde als buddy hebt... Iemand die daar ervaring mee heeft?Raem schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:54:
[Afbeelding]
Het heeft even geduurd, maar daar is die dan eindelijk.
Nee, kan alleen met routes. ChatGPT zal zich waarschijnlijk vergissen met candy.low_n_slow schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:49:
[...]
Welke manieren zijn er om die Cells te bemachtigen? Ik weet dat je ze soms krijgt als je een route helemaal afloopt, maar ChatGTP zegt o.a. dat je ze ook vindt als je Zygarde als buddy hebt... Iemand die daar ervaring mee heeft?
Ha grappig dat je dat zegt. Ik quote ChatGPT even:Raem schreef op maandag 20 januari 2025 @ 13:27:
[...]
Nee, kan alleen met routes. ChatGPT zal zich waarschijnlijk vergissen met candy.
Zygarde als Buddy en Zygarde Cells:
Verzamelen van Zygarde Cells:
• Als Zygarde jouw buddy is, kun je onderweg Zygarde Cells vinden tijdens het verkennen.
• De Cells verschijnen op de kaart en zijn herkenbaar als glimmende groene objecten.
• Je moet handmatig de Zygarde Cells verzamelen wanneer ze verschijnen.
Afstanden afleggen:
• Door kilometers af te leggen met Zygarde als buddy, verhoog je de kans om Zygarde Cells te vinden.
Dit is te specifiek om het met normale Candy te verwarren. Vandaar dat ik zoiets had van heb ik ergens een update gemist?
Ik heb geen enkele cell van mijn Zygarde buddy gekregen. Wel candy natuurlijk. Het is gewoon hopeloos met de routes.low_n_slow schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:49:
[...]
Welke manieren zijn er om die Cells te bemachtigen? Ik weet dat je ze soms krijgt als je een route helemaal afloopt, maar ChatGTP zegt o.a. dat je ze ook vindt als je Zygarde als buddy hebt... Iemand die daar ervaring mee heeft?
Probeer er elke dag wel 3 of meer te doen over de afgelopen maanden maar helaas nog maar 41 cells dus nog 209 te gaan voordat ik hem kan maxen.
Wat ik wel merk is dat er zeker geen cell is als je dezelfde route elke dag doet. Ik wacht dus wel op het mooie weer straks en ga ze fietsen( want dat kan, ook met de auto te doen) en dan op het einde de cell ophalen. Dan moeten er 10 per dag wel lukken en hopelijk sneller de cells.
Best buddy ben ik al met Zygarde inmiddels
Er staat 'verhoog je de kans om Zygarde Cells te vinden', dat is iets heel anders dan 'ontvang je Zygarde Cells'low_n_slow schreef op maandag 20 januari 2025 @ 13:33:
• Door kilometers af te leggen met Zygarde als buddy, verhoog je de kans om Zygarde Cells te vinden.
Dit is te specifiek om het met normale Candy te verwarren. Vandaar dat ik zoiets had van heb ik ergens een update gemist?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Heb letterlijk elke dag dezelfde langere route gelopen in mijn lunchpauze, bijna elke dag wel een of meerdere cells te pakken tot ik de full version had. Sindsdien loop ik eigenlijk geen een route meer eerlijk gezegd.skassie schreef op maandag 20 januari 2025 @ 13:49:
[...]
Ik heb geen enkele cell van mijn Zygarde buddy gekregen. Wel candy natuurlijk. Het is gewoon hopeloos met de routes.
Probeer er elke dag wel 3 of meer te doen over de afgelopen maanden maar helaas nog maar 41 cells dus nog 209 te gaan voordat ik hem kan maxen.
Wat ik wel merk is dat er zeker geen cell is als je dezelfde route elke dag doet. Ik wacht dus wel op het mooie weer straks en ga ze fietsen( want dat kan, ook met de auto te doen) en dan op het einde de cell ophalen. Dan moeten er 10 per dag wel lukken en hopelijk sneller de cells.
Best buddy ben ik al met Zygarde inmiddels
Overigens is 3 cells het maximale wat je per dag kunt krijgen iirc dus als je die hebt heeft meer routes doen totaal geen nut.
Gewoon op je gemakje 50 a 60 rijden (het zijn daar 60km/u wegen) en het laatste stukje wat langzamer tot je de pokemons weer zit verschijnen. En op het eind van de route uiteraard even stoppen in de berm.
[ Voor 6% gewijzigd door hneel op 20-01-2025 14:57 ]
Semi offtopic maar in het algemeen voor ChatGPT en soortgelijke AI-tools: deze zijn niet getraind om de waarheid te spreken maar om de meest waarschijnlijke volgorde van woorden als antwoord te presenteren. Ik heb meer dan eens het advies gekregen om ergens (niet in Pokémon GO) in een instellingen-menu op een knop te drukken waar helemaal geen menu was, laat staan een knop.low_n_slow schreef op maandag 20 januari 2025 @ 13:33:
[...]
Ha grappig dat je dat zegt. Ik quote ChatGPT even:
(...)
Afstanden afleggen:
Klopt dat dit heel specifiek geformuleerd is maar dat maakt het nog geen waarheid
[ Voor 86% gewijzigd door BM op 23-01-2025 18:55 ]
Hier ook wel wat raids gedaan met behulp van remotes (ongeveer 30), heb 2x 2* shiny en 1 96% en 1 92%,maar twijfel of ik 't moet purifien voor de hundo of zo moet laten. Weet ff niet of shadow ho oh goed is in raids verder (met sacred fire).skassie schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:07:
[...]
gisteren met een groepje van 8 man/vrouw - 55 raids gedaan . Was een leuke dag wel koud maar mocht de pret niet drukken. opbrengst 1 shinny 2* en een purified hundo kunnen maken.
De rest is allemaal aan 't wachten op een event met XL candy transfer
/f/image/mjCh40YKurl9gLt8S3rJU63s.png?f=fotoalbum_large)
93% Zapdos in een rode bal van even blokje om met de GO++.
Verder besloten mijn reis naar GO Fest in Japan te verlengen naar totaal twee weken. Kan ik naast Osaka ook nog wat andere gebieden bezoeken. Ik zag dat ik van mijn airline echt debiel veel baggage mee mag nemen dus combineer dat met het feit dat ik zelf vrij licht reis en je hebt een recept voor totale escalatie in de Pokémon Centers.
Netjes! Je inzet is dus ruim beloond met een mooie shiny en een purified hundo, ik ben zelf al maanden geleden gestopt met spelen. Merkte dat ik het nog amper speelde, dus dan maar even een pauzeskassie schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:07:
[...]
Ik snap ook niet waarom ze voor zo'n onmogelijk tijdstip kiezen. Bijna iedereen is op dat moment aan het koken of aan het eten.
gelukkig blijven ze nog paar dagen in de stops dus kansen genoeg om te vangenhneel schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 08:47:
Animo voor het vangen van de Dynamax vogels was hier niet groot.
Ik snap ook niet waarom ze voor zo'n onmogelijk tijdstip kiezen. Bijna iedereen is op dat moment aan het koken of aan het eten.
tnx for the tipmelst90 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:31:
Zojuist Rookidee gevangen via de Magnetic lure. In een half uur kwamen er 2 voorbij gevlogen.
Morgen nog maar een poging wagen
Yup, we hebben 't vandaag met 3 accounts gedaan waarvan. 2 accounts 1 blastoise als tank en 2 metagross als attacker (allemaal lvl2 max moves) en 1 account met 2 excadrills en een Charizard. De account met excadrill was na 2 dynamax KO, maar we redden 't makkelijk met de andere accounts met Metagross.hneel schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 17:44:
Het kan sowieso maar met maximaal 4 man, bleek vandaag. Maar als iedereen een beetje goed voorbereid is en alle max moves naar minstens 2 heeft ge-upt, en niet alleen maar aanvalt maar ook shields en heals gebruikt, dan is het met 4 goed te doen.
Dank dank weer en fijn dat je ondanks dat je niet meer speelt ons nog wel van updates blijft voorzien!!G_Dragon schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 08:35:
Een nieuw event vanaf 24 februari![]()
[Afbeelding]
Hier gisteren ook de Articuno verslagen. 2 x Metagross waarbij we guard gespammed hebben en een 3e account met Machamp. Deze ingezet als healing.Musta schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:57:
[...]
Yup, we hebben 't vandaag met 3 accounts gedaan waarvan. 2 accounts 1 blastoise als tank en 2 metagross als attacker (allemaal lvl2 max moves) en 1 account met 2 excadrills en een Charizard. De account met excadrill was na 2 dynamax KO, maar we redden 't makkelijk met de andere accounts met Metagross.
Af en toe tussendoor de 2x Meta als DPS ingezet en geen andere pokemon meer nodig gehad.
Dank je, dat probeer ik zoveel mogelijk te blijven doen.skassie schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:06:
[...]
Dank dank weer en fijn dat je ondanks dat je niet meer speelt ons nog wel van updates blijft voorzien!!![]()
Moet alleen ooit nog aan de slag met de TS maar heb dan mensen nodig die het spel spelen, vanwege hun kennis
[ Voor 4% gewijzigd door Haan op 23-01-2025 11:19 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Torkoal was beschikbaar bij Hoenn Tour global en Go Fest 2022 en Relicanth sowieso ook met Hoenn Tour. Kan zijn dat er wel meer evenementen waren maar deze zie ik sowieso in mijn account. Denk dat het je wel redelijk eenvoudig moet lukken om eentje te kunnen ruilen!Haan schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:18:
Ik kwam er net achter dat ik nog helemaal geen Deoxys had, dus meteen even een remote raid gedaan en dat beest volledig in de pan gehaktAlleen missen die andere vormen natuurlijk nog wel, maar in ieder geval is de pokedex entry gevuld. Dan mis ik alleen nog de Torkoal en Relicanth om de Hoenn region compleet te maken, komen die wel eens beschikbaar bij een event of wordt dat echt geluk hebben met een keer iemand vinden om mee te traden?
:strip_exif()/f/image/x3AJjXb8geEPk5iPHcncs1PN.jpg?f=fotoalbum_large)
In verband met het tijdelijke karakter even een dubbelpost. Aanbieding op http://store.pokemongolive.com. Hoewel dit soort bedragen bij mobile games altijd een beetje obsceen blijven, is deze aanbieding zonder meer interessant voor mensen die toch al coins zouden kopen. Normaal krijg je 14.500 coins voor deze prijs als je koopt via de in-game store.
Verder besloten eind maart toch ook city safari in Milaan te bezoeken.
Altijd leuk Milaan. Hopelijk is het weer dan ook redelijk om de stad mooi te bekijken onder het vangen. Veel plezier.Armada. schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:19:
Verder besloten eind maart toch ook city safari in Milaan te bezoeken.Eerste city safari dus vraag me af hoe het zich verhoudt tot een Go Fest, maar ik zal me vast vermaken.
Als alles goed gaat ga ik dit jaar Parijs aandoen.
Ah tof! Al beetje accommodatie kunnen regelen enzo? Parijs is ook wel echt lekker dichtbij. Zou haast overwegen daar ook heen te gaan nog. Wel benieuwd welk park ze ook doen in Parijs voor het evenement.skassie schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:39:
[...]
Altijd leuk Milaan. Hopelijk is het weer dan ook redelijk om de stad mooi te bekijken onder het vangen. Veel plezier.
Als alles goed gaat ga ik dit jaar Parijs aandoen.
We gaan met een camper dus slapen geen probleem . Lang leve Frankrijk waar je op parkeerplaatsen mag overnachten.Armada. schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:41:
[...]
Ah tof! Al beetje accommodatie kunnen regelen enzo? Parijs is ook wel echt lekker dichtbij. Zou haast overwegen daar ook heen te gaan nog. Wel benieuwd welk park ze ook doen in Parijs voor het evenement.
Zo kunnen we ook mooi de parken aandoen waar het GOFEST zal zijn. Denk toch dat we het meeste met de Metro en on foot gaan doen
Ik zeg beter dan laat dan nooit en jammer dat dit eronder gemeld moet worden.DukeBox schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:33:
^ Niet een beetje laat?

Het is een oprechte vraag, zover ik zie is het alleen voor afgelopen zondag maar mogelijk dat ik ergens overheen kijk.skassie schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:17:
[...]
Ik zeg beter dan laat dan nooit en jammer dat dit eronder gemeld moet worden.Je kan je melden bij G_Dragon om het topic uptodate te houden...
Zo las ik hem niet.DukeBox schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:25:
[...]
Het is een oprechte vraag, zover ik zie is het alleen voor afgelopen zondag maar mogelijk dat ik ergens overheen kijk.
:strip_exif()/f/image/39129NSAbXA0vkyQu2dIMrSr.jpg?f=fotoalbum_large)
The dates for next season's Community Days have been announced.
🗓️ Saturday, March 8, 2025
🗓️ Saturday, March 22, 2025 (Community Day Classic)
🗓️ Sunday, April 27, 2025
🗓️ Sunday, May 11, 2025
🗓️ Saturday, May 24, 2025 (Community Day Classic)
Track Events: leekduck.com/events/
The dates for other in-game events were also announced:
• Saturday and Sunday, March 8–9, 2025 (Max Battle Weekend)
• Sunday, March 16, 2025 (Catch Mastery)
• Sunday, March 23, 2025 (Raid Day)
• Saturday, March 29, 2025 (Research Day)
• Saturday, April 5, 2025 (Raid Day)
• Sunday, April 6, 2025 (Hatch Day)
• Sunday, April 13, 2025 (Raid Day)
• Saturday, April 19, 2025 (Max Battle Day)
• Saturday, May 3, 2025 (Raid Day)
• Saturday, May 17, 2025 (Shadow Raid Day)
• Sunday, May 25, 2025 (Max Battle Day)
:strip_exif()/f/image/tdeHweJKPXbMKTan1EbkqeOi.jpg?f=fotoalbum_large)
The featured Pokémon for Pokémon GO's March Community Day is Fuecoco!
• Evolve Fuecoco to get a Skeledirge that knows Blast Burn
![]() | ![]() |
Xerneas and Yveltal return to 5-star raid battles in Pokémon GO from Monday, February 17, at 10 am local time to Monday, February 24, 2025, at 10 am local time.
oh no dat is zuur!skassie schreef op maandag 17 februari 2025 @ 15:53:
[...]
En toen vloog de hundo weg.... 😭😭😭[Afbeelding]
Jup , ik gooide ook echt als een vaatdoek hoor. Volgende keer maar geen invite accepteren onder een vergadering....

Hierbij de foto's, die bij het event horenskassie schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:52:
Vanaf vandaag de shinny scatterbug. Als ik zo rond kijk zijn er al best wat mensen met de dex entry. Hopelijk wij ook hier
:strip_exif()/f/image/cTJDWdnn6t7uKk03hAxjyuJH.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dOUsSrDi59ijySKIETn8kFBt.webp?f=fotoalbum_large)
Mijn eerste was vandaag een shiny van 207 CP. 14/14/15skassie schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:52:
Vanaf vandaag de shinny scatterbug. Als ik zo rond kijk zijn er al best wat mensen met de dex entry. Hopelijk wij ook hier

Pictures or it did not happenmhoogendam schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 14:57:
[...]
Mijn eerste was vandaag een shiny van 207 CP. 14/14/15
Let op: GPS-spoofing wordt beschouwd als een vorm van valsspelen ('cheaten'). Ondanks dat het onschuldig kan lijken, is het officieel niet toegestaan. Om die reden is het delen van informatie hierover op Tweakers niet toegestaan.